Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+asia+tuntuu+askarruttavan..+mutta+eihän+sillä+tosiaan+väliä+ole,+kun+kerran+fakta+on+fakta.
Pakko+silti+myöntää,+että+hiukan+häiritsee,+kun+itselläni+on+näitä+epäilyksiä+olenko+naisena+riittävä+ja+sitten+minua+vielä+pidetään+palstalla+miehenä.+:(
13.11.2016 23:51
Okei,+laitan..+ja+anteeksi+että+kiusasin.
Tässä+sinulle+pyytämäsi+lälly:
https://www.youtube.com/watch?v=xKlmGilJ2f0
Laitan+sitten+vielä+joskus++toiste,+sopivan+hetken+tullen,+kun+et+osaa+yhtään+odottaa,+jonkun+toisenkin+itse+valitsemani+lällyn.
13.11.2016 23:48
Ymmärrän,+mutta+ei+hätää,+ne+kissivideot+on+oikein+söpöjä+ja+minä+myös.
13.11.2016 23:28
MIelenkiintoista,+mutta+ikävä+tuottaa+pettymys+teille..+ja+itsellenikin.+Aikuisten+oikeasti+olen+kyllä+kuvaamani+kaltainen+157+cm+nainen,+vaikka+pujottelijaa+hiukan+äsken+kiusasinkin.+En+tiedä+miten+asian+nyt+oikeaksi+todistaisin.
Eräs+mies+sanoi+minulle+kerran,+että+olen+järkevin+nainen+mitä+hän+on+ikinä+tavannut.+Ehkä+olen+sitten+oikeasti+todella+järkevä..+tai+hän+ei+ole+tavannu+montaakaan+järkevää+naista..+oli+tosin+2,5+promille+humalassa+silloin.
13.11.2016 23:24
Eikös+tästä+jo+puhuttu+joskus+aijemmin,+olen+oikeasti++iso+nahkahomo.+Olisin+ottanut+kuvankin,++mutta+ei+ollut+tämänpäiväistä+Hesaria..+pyyhin+siihen+aamulla+karvaisen+perseeni.
13.11.2016 23:18
Niin+kai..+sukupuolen+ajatteleminen+kaiketi+auttaa+sijoittamaan+keskustelijan+edes+johonkin+kontekstiin+ja+hahmottamaan+miksi+se+mahdollisesti+on+sitä+mieltä+kun+on.+Fakta+kuitenkin+on,+että+todellisuudessa+miehiin+ja+naisiin+suhtaudutaan+eri+tavalla+ja+kokemukset+muokkaavat+ihmisen+ajattelua+ja+persoonaa+erinäisiin+suuntiin.
13.11.2016 23:15
Niinpä,+ajattele+jos+olisit+laittanut+sille+lällyn.
13.11.2016 23:11
MIten+niin?
13.11.2016 23:08
Erikoista..+Mutta+eihän+kirjoittajien+sukupuolella+pitäisi+olla+suurtakaan+merkitystä,+vaan+ilmeisesti+sitten+kuitenkin+on..+millaisen+vastaanoton+palstalla+saavat+ja+kuinka+kommentteihinsa+suhtaudutaan.+Ja+sitten+on+vielä+tietty+se+mahdollinen+romanttisten+haaveiden+ulottuvuus..+No+voihan+nenä.
13.11.2016 22:54
Ihmisen+aivokemiaa+tutkineet+ovat+käsittääkseni+toista+mieltä,+ensi+huuman+toiminnot+kestävät+max+kolme+vuotta+jonka+jälkeen+tuntemukset+tasaantuvat.
13.11.2016 21:00
Kamoon,+eikö+sinun+mielestäsi+ole+alistamista,+että+ihminen+viettää+suuren+osan+elämästään+neljän+seinän+sisällä,+miespuolisen+huoltajan+hallinnoimana+ja+säkkiin+puettuna?
Tämä+on+ollut+kaikkiaan+oikein+mielenkiintoista,+mutta+menen+nyt+nukkumaan+pääni+selväksi..mutta+I'll+be+back.+Öitä.
13.11.2016 02:20
Fantasia+tai+alitajuinen+pyrkimys+on+eri+asia+kuin+käytäntö.+Uskon,+että+ihmisellä+on+perimmäinen+biologinen+tarve+tai+vietti,+jatkaa+sukua+mahdollisimman+tehokkaasti,+mutta+koska+ihminen+on+kuitenkin+älyllinen+olento,+häntä+ohjaavat+myös+muut+voimat,+kuten+vaikkapa+yhteiskunta,+moraali+ja+ajattelu+ylipäätään.+ts+luultavasti+moni+mies+haluaa+panna+mahdollisimman+montaa+naista,+mutta+harvempi+käytännössä+erinäisten+seikkojen+ja+realiteettien+vuoksi+todellisuudessa+tekee+niin..+mutta+valtaosa+niistä+jotka+pystyvät,+myös+toimivat+niin.+Sama+koskee+myös+naisia.+Useimmat+ihmiset+kuitenkin+elävät+yhteiskunnan+normien+ja+hyvien+tapojen+mukaisesti+suht+tyytyväisinä.
13.11.2016 01:54
Juu..+tämä+on+vaan+niin+outo+foorumi,+että+kiinnostaa+tietää,+miksi+kukakin+täällä+pyörii,+ainakin+jos+henkilö+vaikuttaa+vähääkään+täysjärkiselle.+En+tiedä+voiko+täällä+oppia+mitään,+mutta+varmuudella+pääsee+hämmentävien+asioiden+ja+ajattelumallien+äärelle.
13.11.2016 01:42
Käytännössä+varmaankin+ainoastaan+varakkaimmilla+yksilöillä+arabimaissa+on+mahdollisuus+pitää+useaa+vaimoa,+koska+miehellä+on+velvollisuus+huolehtia+vaimoistaan.+Pohjoismaissa+on+käsittääkseni+vallinnut+tasa-arvoisempi+kulttuuri+jo+ennen+kristinuskoon+käännyttämistä.+Oletettavasti+johtuen+luonnonolosuhteista,+kylmissä+ja+armottomissa+oloissa+kaikkien+työpanos+on+ollut+sukupuoleen+katsomatta+tärkeä+ja+välttämätön.
Olet+kyllä+oikeassa+siinä,+että+perhe+on+yhteiskuntaa+tukeva+yksikkö.+Perhe+ja+lasten+olemassaolo+sitouttaa+yksilön+asuinpaikkaansa+ja+yhteisöön.+Yksilöt+jotka+eivä+ole+sitoutneet+yhteiskuntaan+ja+joilla+ei+ole+mitään+menetettävää,+ovat+luonnollisesti+arvaamaton+voima.
13.11.2016 01:38
Niin+kai..+mutta+miksi+ihmeessä+sitten+olet+täällä?
13.11.2016 01:26
Pahoittelut,+en+voi+auttaa..+tämä+ei+taida+ylipäätään+olla+kauhean+hyvä+paikka+järjellisen+seuran+etsimiseen,+mihinkään+vuorokauden+aikaan.
13.11.2016 01:21
Mikä+muu+avioliiton+ja+lisääntymisen+tarkoitus+edes+lopulta+on+kuin+lisääntyminen+ja+lajin+säilyttäminen?+EIkö+ole+tavallan+aika+luontevaa,+että+kun+parisuhteen+biologinen+perimmäinen+tarkoitus+on+täytetty,+se+lakkaa+olemasta?
13.11.2016 01:09
Minun+on+pakko+olla+erimieltä+kanssasi.+Oletkohan+huomannut,+että+niissä+maissa,+joissa+naiset+ja+miehet+ovat+jokseenkin+tasa-arvoisia+ja+joissa+naiset+ovat+mukana+työelämässä+ja+yhteiskunnassa,+on+elintaso+huomattavasti+korkeampaa+kuin+maissa+joissa+näin+ei+ole?+Esim+arabimaissa+naiset+on+pitkälti+suljettu+pois+yhteiskunnasta+ja+siellä+sitten+eletään+pitkälti+kivimurskan+ja+kamelinpaskan+seassa.+Sama+koskee+aikalailla+kaikkia+kehittyviä,+tai+kehittymättömiä,+maailmankolkkia.+Nopein+kehitys+länsimaissa+on+tapahtunut+maailmasotien+jälkeen,+samaan+aikaan+kun+naisille+suotiin,+olosuhteiden+pakosta,+mahdollisuus+osallistua+täysipainoisesti+työelämään+ja+yhteiskuntaan.
Käsittääkseni+nimenomaan+naiset+ja+lapset+huhkivat+1700-luvulla+teollistumisen+alkuvuosina+hiilikaivoksissa+paskimmissa+hommissa,+ei+niinkään+miehet,+ja+sitä+se+on+vielä+tänäkin+päivänä+Afrikassa.+Raskaimmat+ja+alhaisemman+statuksen+suoritustasonhommat+on+varttu+naisille+ja+lapsille,+miehet+kuorivat+korkean+profiilin+kermat+päältä.
13.11.2016 01:01
Eroottisessa+kirjallisuudessa+käsittääkseni+toistuu+pikemminkin+fantasia+alfa-miehen+kesyttämisestä+kuin+raiskaus+fantasiana?+En+tiedä,+kun+en+harrasta+eroottista+kirjallisuutta,+mutta+tiedät+itsekin+hyvin,+että+raiskausfantasiat+perustuvat+naisen+haluun/tarpeeseen+olla+äärimmäisen+haluttu+miehen+taholta..+tämä+kaiketi+tukee+ajatusta+siitä,+että+nainen+haluaa+miehen,+joka+on+mahdollismman+korkeatasoinen+ja+sitoutunut+naiseen+ja+mahdollisen+jälkeläisen+kasvattamiseen?
13.11.2016 00:43
Mikä+tutkimus+tuo+on?+Kaikissa+tutkimuksissa+jotka+olen+nähnyt+aihesta,+ovat+miehet+johtaneet+tilastoissa.+
En+usko,+että+on+sattumaa,+että+rakastumisen+tila+ihmisen+aivoissa+kestää+maksimissaan+noin+kolme+vuotta,+aika+on+sama+jona+lapsi+oppii+kävelemään,+syömään,+kuivaksi,+puhumaan+ja+toimimaan+muutenkin+suhteellisen+itsenäisesti.+Luulisin,+että+naisen+tavoitteena+on+lisääntyä+muutaman+laadukkaan+miehen+kanssa,+kun+taas+miestä+luontaisesti+kiinnostaa+pikaiset+huvit+siellä+sun+täällä+pääsuhteen+lomassa.
13.11.2016 00:35
16 / 109