No niin tunnustuksia "naiset", ketkä täällä onkin oikeasti miehiä? Tuossa juttu Sammosta, treffipalstojen himokkaasta naisesta:
https://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
TÄHTI92:han tuolla jo tunnusti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14557936/voiko-taalla-ihastua-toiseen
Tunnustakaahan jo nyt loputkin miesnaiset todellinen statuksenne tai jos on naismiehiä täällä niin senkin voisitte tunnustaa, ei kai se niin vaarallista ole. Ei olla vihaisia, onnitellaan vaan hyvästä vedätyksestä.
Palstan Sampo Syreenit, saa tunnustaa
92
278
Vastaukset
Ei ole tarvetta tunnustaa, kun ei ole kolmatta jalkaa. :):P
- exkeittiöekspertti
Näissä olosuhteissa olisi fiksua tehdä ruumiintarkastus ettei joudu huijatuksi.
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Näissä olosuhteissa olisi fiksua tehdä ruumiintarkastus ettei joudu huijatuksi.
Joo. Joku palstan oletettu urho tulee tarkastamaan oletetun naisen haarat niin kohta on homoerotiikka valloillaan.
- Ikis..M
Laita tissikuva, ei me muuten uskota enää, on nuo vedöätykset niin laajamittaisia. Niin ja siinä kuvassa pitää näkyä myös vaikka joku päivän lehti niin tiedetään ettei ole vaan jotkut netistä imaistut lainatissit kyseessä.
Ikis..M kirjoitti:
Laita tissikuva, ei me muuten uskota enää, on nuo vedöätykset niin laajamittaisia. Niin ja siinä kuvassa pitää näkyä myös vaikka joku päivän lehti niin tiedetään ettei ole vaan jotkut netistä imaistut lainatissit kyseessä.
Niin ja vähintään kasvot siinä samassa kuvassa, ettei jää pienintäkään epäselvyyttä. :P
- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
Niin ja vähintään kasvot siinä samassa kuvassa, ettei jää pienintäkään epäselvyyttä. :P
Niin ja saa kai sitä peppukuvankin laittaa jos oikein vakuuttava haluat olla.
- exkeittiöekspertti
Ikis..M kirjoitti:
Sanoisin että kuvassa pitäisi näkyä koko kattaus paljaana ja levitettynä ennenkuin uskon mihinkään. Myös kasvot selvästi näkyvillä...
Ikis..M kirjoitti:
Ikishän rupeaa ihan hurjaksi. ;D
- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
Ikishän rupeaa ihan hurjaksi. ;D
Joo mutta en itseni vuoksi vaan totuuden selvittämiseksi :)
Ikis..M kirjoitti:
Joo mutta en itseni vuoksi vaan totuuden selvittämiseksi :)
Hihihi. ;D
Kyllä mä väittäisin että mun ajatukset on sen verran akkamaisia että niistä kuulee mikä kissa kehrää. :D:)- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
Hihihi. ;D
Kyllä mä väittäisin että mun ajatukset on sen verran akkamaisia että niistä kuulee mikä kissa kehrää. :D:)Ei kirjoitettu teksti vielä mitään todista, alun linkin Sampokinhan varmaan on ollut vakuuttava jutuissaan, kissa olikin sitten nallekarhu :D
- exkeittiöekspertti
Nainen_28v kirjoitti:
Hihihi. ;D
Kyllä mä väittäisin että mun ajatukset on sen verran akkamaisia että niistä kuulee mikä kissa kehrää. :D:)Sinun kohdallasi sanoisin että olet yksi todennäköisimpiä naisia palstalla.
Ikis..M kirjoitti:
Ei kirjoitettu teksti vielä mitään todista, alun linkin Sampokinhan varmaan on ollut vakuuttava jutuissaan, kissa olikin sitten nallekarhu :D
No ei varmaan varsinkin jos on ns. Väärään kroppaan syntynyt ja tuntee olevansa nainen tms.
Muuten en tiedä miten mies pystyisi esiintymään naisena jäämättä kiinni. :D
Eri asia sitten miksi joku haluaa tehdä kiusaa esiintymällä naisena tai toisinpäin.exkeittiöekspertti kirjoitti:
Sinun kohdallasi sanoisin että olet yksi todennäköisimpiä naisia palstalla.
Hihi. ;) no otan ton kehuna kyllä. :D
- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
No ei varmaan varsinkin jos on ns. Väärään kroppaan syntynyt ja tuntee olevansa nainen tms.
Muuten en tiedä miten mies pystyisi esiintymään naisena jäämättä kiinni. :D
Eri asia sitten miksi joku haluaa tehdä kiusaa esiintymällä naisena tai toisinpäin."Muuten en tiedä miten mies pystyisi esiintymään naisena jäämättä kiinni. :D"
Tähti92 ainakin onnistui olemaan aika vakuuttava, vaikken kovin paljon tekstejään lukenut eräkettu kai ainakin lensi lankaan ja jossain tähti92 kertoi että oli häntä mainittu yhdeksi palstan järkevimmistä naisista. Ikis..M kirjoitti:
"Muuten en tiedä miten mies pystyisi esiintymään naisena jäämättä kiinni. :D"
Tähti92 ainakin onnistui olemaan aika vakuuttava, vaikken kovin paljon tekstejään lukenut eräkettu kai ainakin lensi lankaan ja jossain tähti92 kertoi että oli häntä mainittu yhdeksi palstan järkevimmistä naisista.En kommentoi, koska mielestäni hän ei sanonut koskaan olevansa nainen, joten ovi oli auki molempiin suuntiin. Eräkettu varmaan flirttaa kaikille metsän eläimille, jos ne pyllistää nätisti.
- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
En kommentoi, koska mielestäni hän ei sanonut koskaan olevansa nainen, joten ovi oli auki molempiin suuntiin. Eräkettu varmaan flirttaa kaikille metsän eläimille, jos ne pyllistää nätisti.
Joo mutta antoi ymmärtää ja epäilenpä ettei kettu olisi jaksanut niin innokkaasti vastailla jos olisi tiennyt mieheksi, sikäli onnistunut vedätys.
Ikis..M kirjoitti:
Joo mutta antoi ymmärtää ja epäilenpä ettei kettu olisi jaksanut niin innokkaasti vastailla jos olisi tiennyt mieheksi, sikäli onnistunut vedätys.
Vaikea sanoa. :D
Enemmän se varmaan live-elämässä häiritsisi jos alushousuista löytyisikin odottamaton lonkero.- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
Vaikea sanoa. :D
Enemmän se varmaan live-elämässä häiritsisi jos alushousuista löytyisikin odottamaton lonkero.No varmaan enemmän joo mutta sylettäisi kyllä sekin jos vaikka jossain treffimielessä ihan tosimielellä jonkun kanssa olisi kirjoitellut ja sitten paljastuisikin huijariksi. Vaikkei olisi edes noin iso vedätys mutta muuten olisi antanut ymmärtää väärin asioita kyllähän siinä luottamus kärsisi sitten ihan yleisestikin ainakin niin että seuraavalla kerralla olisi paljon varovaisempi jonkun muunkin kanssa.
Ikis..M kirjoitti:
No varmaan enemmän joo mutta sylettäisi kyllä sekin jos vaikka jossain treffimielessä ihan tosimielellä jonkun kanssa olisi kirjoitellut ja sitten paljastuisikin huijariksi. Vaikkei olisi edes noin iso vedätys mutta muuten olisi antanut ymmärtää väärin asioita kyllähän siinä luottamus kärsisi sitten ihan yleisestikin ainakin niin että seuraavalla kerralla olisi paljon varovaisempi jonkun muunkin kanssa.
Varmasti.
Ottaen huomioon miten paljon paskaa moni ihminen puhuu niin ei pitäisi luottaa mihinkään mitä kukaan sanoo MUTTA eihän niin voi elää. Pakko vaan luottaa ja yrittää suojata selkänsä puukolta jollain tavalla.- Ikis..M
Nainen_28v kirjoitti:
Varmasti.
Ottaen huomioon miten paljon paskaa moni ihminen puhuu niin ei pitäisi luottaa mihinkään mitä kukaan sanoo MUTTA eihän niin voi elää. Pakko vaan luottaa ja yrittää suojata selkänsä puukolta jollain tavalla.Minusta ihan hyvin voi elää niinkin ettei luota mihinkään mitä sanoo semmoiset joita ei ole tuntenut kovin pitkään, naisille se on tietenkin vaikeampaa kun teillä niitä uusia tuttavuuksia tulee elämään enemmän.
Ikis..M kirjoitti:
Minusta ihan hyvin voi elää niinkin ettei luota mihinkään mitä sanoo semmoiset joita ei ole tuntenut kovin pitkään, naisille se on tietenkin vaikeampaa kun teillä niitä uusia tuttavuuksia tulee elämään enemmän.
Oon eri mieltä. Itse ei voi olla kaikessa asiantuntija. Pakko se on lääkäriinsäkin luottaa eikä aina pelätä pahinta.
Kaikki palstan naiset ovat miehiä ja miehet naisia.
- Ikis..M
Palstan miehet naisia: Käy kyllä järkeen sikäli että palstan miehet tuomitsee lutkailun ja niinhän luulisi myös kilttien & kunnollisten naisten tekevän.
Palstan naiset miehiä: Tämäkin mahdollista mutta koska ovat niin vapaamielisiä niiden pitää olla joko turmeltuneita jännämiehiä tai sitten pahimman luokan aisureita. - että.silleen
Älä nyt aloita sinäkin... Yks kakkosen kanssa olen jo asiasta pultit ottanut!
Ja Ikis kehtaa vielä peesata perässä! Hävetkää, äijät.
Öitä! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Älä nyt aloita sinäkin... Yks kakkosen kanssa olen jo asiasta pultit ottanut!
Ja Ikis kehtaa vielä peesata perässä! Hävetkää, äijät.
Öitä!Huomautan tähän väliin että en tässä peesaa tai syytä ketään vastakkaisena sukupuolena esiintymisestä enkä edes epäile, avauksella halusin vain antaa mahdollisuuden tunnustaa vilpin jos sellaista on tapahtunut.
Eikö periaatteessa ole ihan sama minkä sukupuolinen nimimerkki on. Esitetyllä asiallahan on merkitystä. Kukaan tuskin nielee mitään Suomi24:n "totuuksia" sellaisenaan kuitenkaan.
Esitän asiani miehen näkökulmasta. Naisen näkökulmaa en tunne, mutta jos kuvittelisin kykeneväni ajattelemaan kuin nainen, niin mitä vitun väliä sillä on onko minulla kolmas jalka. Minulle on ihan sama jos joku on yhdessä viestiketjussa YTM ja toisessa ATN tai mitä näitä nyt on.- Ikis..M
Periaatteessa joo on mutta luulisi että pidemmän päälle saattaa vedättäjää itseään alkaa ahdistamaan oma "pelinsä", siksi laitoin tämän ketjun niin voi tehdä "tunnustuksen" ilman häpeää tähän.
Tunnustan!
- Ikis..M
Tissikuva jossa näkyy myös päivän hesari, ei uskota muuten.
Ikis..M kirjoitti:
Tissikuva jossa näkyy myös päivän hesari, ei uskota muuten.
Ei tämä ole mikään uskontopalsta.
- Höpsistä-
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei tämä ole mikään uskontopalsta.
No tämä jos mikä on!! :D
- tietäjä-
Eräkettua ja tähänsekaappia varmaan vähän vituttaa
- exkeittiöekspertti
Ne on varmaan naisia.
- Ikis..M
Saattaa olla vähän homo olo nyt :D
Ikis..M kirjoitti:
Saattaa olla vähän homo olo nyt :D
No arvasin löytäväni itseni listoilta! :D
Mutta ei se mitään, jos mua luullaan naiseksi, niin vielä vapaammin voin täällä laukoo ajatuksia. Ei kukaan kadulta osaa etsiä! :D- oikeaäijä
tähänsekaappi kirjoitti:
No arvasin löytäväni itseni listoilta! :D
Mutta ei se mitään, jos mua luullaan naiseksi, niin vielä vapaammin voin täällä laukoo ajatuksia. Ei kukaan kadulta osaa etsiä! :DKeskustelisitko vielä sen äijän kanssa?
oikeaäijä kirjoitti:
Keskustelisitko vielä sen äijän kanssa?
Minkä äijän? Voin keskustella kenen kaa vaan. :)
- nniihhh
tähänsekaappi kirjoitti:
Minkä äijän? Voin keskustella kenen kaa vaan. :)
Tähti92 nimimerkin
- Tekniikkasukeltaja
Joe Bob, geenisekoilun tuotos suoraan liukuhihnalta. Ykköstyypin Adonis.
(Reps) Erikoista.. Mutta eihän kirjoittajien sukupuolella pitäisi olla suurtakaan merkitystä, vaan ilmeisesti sitten kuitenkin on.. millaisen vastaanoton palstalla saavat ja kuinka kommentteihinsa suhtaudutaan. Ja sitten on vielä tietty se mahdollinen romanttisten haaveiden ulottuvuus.. No voihan nenä.
- Ikis..M
Ei ehkä pitäisi mutta sitä ehkä kuitenkin hieman eri tavalla suhtautuu kirjoittajaan jos ajattelee sen naiseksi, ei välttämättä ole ihan niin ilkeä ja jokatapauksessa petos on aina petos, sekin saattaisi tuntua hieman loukkaavalta ihan jo sen vedätyksen takia jos joku jonka ajatteli saman sukupuoliseksi pajastuisikin eri sukupuoliseksi.
pujottelija kirjoitti:
Onnex ei tullut flirttailtua Tähti9kakkosen kanssa
Niinpä, ajattele jos olisit laittanut sille lällyn.
pujottelija kirjoitti:
Onnex ei tullut flirttailtua Tähti9kakkosen kanssa
Niin ja toivottavasti PikkuLikka ei ole IsoJätkä
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Juuri tuon takia teihin palstanaisiin kannattaa pitää etäiset välit niin ei tarvitse hävetä, ai niin ne kissivideot :(
Ikis..M kirjoitti:
Ei ehkä pitäisi mutta sitä ehkä kuitenkin hieman eri tavalla suhtautuu kirjoittajaan jos ajattelee sen naiseksi, ei välttämättä ole ihan niin ilkeä ja jokatapauksessa petos on aina petos, sekin saattaisi tuntua hieman loukkaavalta ihan jo sen vedätyksen takia jos joku jonka ajatteli saman sukupuoliseksi pajastuisikin eri sukupuoliseksi.
Niin kai.. sukupuolen ajatteleminen kaiketi auttaa sijoittamaan keskustelijan edes johonkin kontekstiin ja hahmottamaan miksi se mahdollisesti on sitä mieltä kun on. Fakta kuitenkin on, että todellisuudessa miehiin ja naisiin suhtaudutaan eri tavalla ja kokemukset muokkaavat ihmisen ajattelua ja persoonaa erinäisiin suuntiin.
- exkeittiöekspertti
pujottelija kirjoitti:
Tällä palstalla on yksi toinenkin "vakinaisista" varustettu kiveksillä.
PikkuLikka kirjoitti:
MIten niin?
Suhtautumisesi asioihin on yleensä miehen logiikalla järkevää. Liian järkevää. Lisäksi jutuistasi tuppaa puuttumaan naisille tyypillisiä asioita kuten esimerkiksi itseriittoiset fiktiot.
PikkuLikka kirjoitti:
Varmaan olen äijällekin laittanut, ei ole vaan paljastunut
pujottelija kirjoitti:
Eikös tästä jo puhuttu joskus aijemmin, olen oikeasti iso nahkahomo. Olisin ottanut kuvankin, mutta ei ollut tämänpäiväistä Hesaria.. pyyhin siihen aamulla karvaisen perseeni.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Niin kai.. sukupuolen ajatteleminen kaiketi auttaa sijoittamaan keskustelijan edes johonkin kontekstiin ja hahmottamaan miksi se mahdollisesti on sitä mieltä kun on. Fakta kuitenkin on, että todellisuudessa miehiin ja naisiin suhtaudutaan eri tavalla ja kokemukset muokkaavat ihmisen ajattelua ja persoonaa erinäisiin suuntiin.
Juurikin noin ja siis vaikka ei ajattelisikaan mitenkään flirttailumielessä niin silti jotenkin mukavampi ajatella naiseksi uskomansa naiseksi kuitenkin ja ne kissivideot, kieltämättä niidenkin kohdalla tulee ajatelua kaavamaisen vanhanaikasesti niin että on vain mukava laittaa kissivideolinkki kun voi ajatella että se saattaa naisen mielestä olla suloinen tai jotain. Miehelle voisi taas linkittää jonkun hupipätkän ehkä muttei mitään elukkavideoita ikinä.
HC-ätmel kirjoitti:
Suhtautumisesi asioihin on yleensä miehen logiikalla järkevää. Liian järkevää. Lisäksi jutuistasi tuppaa puuttumaan naisille tyypillisiä asioita kuten esimerkiksi itseriittoiset fiktiot.
MIelenkiintoista, mutta ikävä tuottaa pettymys teille.. ja itsellenikin. Aikuisten oikeasti olen kyllä kuvaamani kaltainen 157 cm nainen, vaikka pujottelijaa hiukan äsken kiusasinkin. En tiedä miten asian nyt oikeaksi todistaisin.
Eräs mies sanoi minulle kerran, että olen järkevin nainen mitä hän on ikinä tavannut. Ehkä olen sitten oikeasti todella järkevä.. tai hän ei ole tavannu montaakaan järkevää naista.. oli tosin 2,5 promille humalassa silloin.Ikis..M kirjoitti:
Juurikin noin ja siis vaikka ei ajattelisikaan mitenkään flirttailumielessä niin silti jotenkin mukavampi ajatella naiseksi uskomansa naiseksi kuitenkin ja ne kissivideot, kieltämättä niidenkin kohdalla tulee ajatelua kaavamaisen vanhanaikasesti niin että on vain mukava laittaa kissivideolinkki kun voi ajatella että se saattaa naisen mielestä olla suloinen tai jotain. Miehelle voisi taas linkittää jonkun hupipätkän ehkä muttei mitään elukkavideoita ikinä.
Ymmärrän, mutta ei hätää, ne kissivideot on oikein söpöjä ja minä myös.
PikkuLikka kirjoitti:
MIelenkiintoista, mutta ikävä tuottaa pettymys teille.. ja itsellenikin. Aikuisten oikeasti olen kyllä kuvaamani kaltainen 157 cm nainen, vaikka pujottelijaa hiukan äsken kiusasinkin. En tiedä miten asian nyt oikeaksi todistaisin.
Eräs mies sanoi minulle kerran, että olen järkevin nainen mitä hän on ikinä tavannut. Ehkä olen sitten oikeasti todella järkevä.. tai hän ei ole tavannu montaakaan järkevää naista.. oli tosin 2,5 promille humalassa silloin.Voisit laittaa minulle Tina Petterssonin vanno mulle lällyn, sehän kelpaisi todisteeksi
PikkuLikka kirjoitti:
Eräs mies sanoi minulle kerran, että olen järkevin nainen mitä hän on ikinä tavannut. Ehkä olen sitten oikeasti todella järkevä.. tai hän ei ole tavannu montaakaan järkevää naista.. oli tosin 2,5 promille humalassa silloin.Miksi sinun pitäisi todistaa asiaa?
pujottelija kirjoitti:
Voisit laittaa minulle Tina Petterssonin vanno mulle lällyn, sehän kelpaisi todisteeksi
Okei, laitan.. ja anteeksi että kiusasin.
Tässä sinulle pyytämäsi lälly:
https://www.youtube.com/watch?v=xKlmGilJ2f0
Laitan sitten vielä joskus toiste, sopivan hetken tullen, kun et osaa yhtään odottaa, jonkun toisenkin itse valitsemani lällyn.HC-ätmel kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi todistaa asiaa?
No asia tuntuu askarruttavan.. mutta eihän sillä tosiaan väliä ole, kun kerran fakta on fakta.
Pakko silti myöntää, että hiukan häiritsee, kun itselläni on näitä epäilyksiä olenko naisena riittävä ja sitten minua vielä pidetään palstalla miehenä. :(- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
No asia tuntuu askarruttavan.. mutta eihän sillä tosiaan väliä ole, kun kerran fakta on fakta.
Pakko silti myöntää, että hiukan häiritsee, kun itselläni on näitä epäilyksiä olenko naisena riittävä ja sitten minua vielä pidetään palstalla miehenä. :(Älä suotta häiriinny, mulle ainakin riittää tuo vakuutuksesi että olet söpö ja kissivideoitakin saa kai laittaa jatkossakin, nyt löytyi tällainen livestriimi:
https://www.youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE PikkuLikka kirjoitti:
Pakko silti myöntää, että hiukan häiritsee, kun itselläni on näitä epäilyksiä olenko naisena riittävä ja sitten minua vielä pidetään palstalla miehenä. :(Miten koet hyötyväsi siitä, että sinua luullaan täällä naiseksi?
Ikis..M kirjoitti:
Älä suotta häiriinny, mulle ainakin riittää tuo vakuutuksesi että olet söpö ja kissivideoitakin saa kai laittaa jatkossakin, nyt löytyi tällainen livestriimi:
https://www.youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hESaa laittaa, kiitos.. mutta alkaa olla aika mennä nukkumaan , öitä. :)
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Saa laittaa, kiitos.. mutta alkaa olla aika mennä nukkumaan , öitä. :)
Jep, öitä :)
HC-ätmel kirjoitti:
Miten koet hyötyväsi siitä, että sinua luullaan täällä naiseksi?
Hyötyväni, en koe sinänsä hyötyväni palstalla olemisesta mitään, ennnemminkin olen sitä mieltä, että sen ajan voisi käyttää hyödyllisemminkin, vaikka lukemalla kirjan, tai vielä parempaa, vaikka kirjoittamalla kirjan. Varmaankin palstailu kuitenkin auttaa jollain tapaa jäsentämään omia ajatuksia.. ja täällä oleilu auttaa kyllä pääsemään eroon kaikenlaisista romanttisista haihatteluista ja hyväksymään tosiasiat.
- tiedustelia
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Tällä palstalla on yksi toinenkin "vakinaisista" varustettu kiveksillä.
Kuka?
- exkeittiöekspertti
tiedustelia kirjoitti:
Kuka?
En nimeä koska tämä tyyppi ei tunnustaisi sitä ja kommentoija on hyvä roolissaan.
- epäuskoinen
HC-ätmel kirjoitti:
vihatipunen on mies, samoin kuin atännä.
Enpä usko
PikkuLikka kirjoitti:
Okei, laitan.. ja anteeksi että kiusasin.
Tässä sinulle pyytämäsi lälly:
https://www.youtube.com/watch?v=xKlmGilJ2f0
Laitan sitten vielä joskus toiste, sopivan hetken tullen, kun et osaa yhtään odottaa, jonkun toisenkin itse valitsemani lällyn.Eihän tuossa nyt mitään kiusaamista ollut. En muistanutkaan että tuo lälly on noin lälly
HC-ätmel kirjoitti:
vihatipunen on mies, samoin kuin atännä.
Jos nuo naiset ovat miehiä, niin minä alan uskovaiseksi
- Ikis..M
pujottelija kirjoitti:
Jos nuo naiset ovat miehiä, niin minä alan uskovaiseksi
En usko että vihatipunen on, atännä taas on toisinaan niin agresiivinen kirjoitustyyliltään että ei ehkä hirveästi yllättäisi jos tunnustaisikin olevansa mies.
- 720
Tuollainen Sampo Syreeni vedätyshän on kaikkein tehokkain. Ei kukaan nainen hänen hommassaan saisi nyhdettyä äijiltä yhtä paljon hynää. Mies tietää, mitä miehet haluavat naiselta kuulla, ja osaa vastailla sen mukaan.
Olihan täällä palstalla yhteen aikaan se "neitsytmaria" jonka naiset kyllä tunnistivat mieheksi, mutta miehet aivan rakastuneina väittivät vastaan.
Tuo tähti osasi huijata molempia sukupuolia. Hänen vedätyksensä oli tosi tehokas. Hänessä täytyy olla vahva feminiininen puoli, kun tuo noin hyvin onnistui.- Fukkinen
Hmm..
Mieheksi syntynyt näinen. Ok vai versus heman barbi. Samapa tuo.
Kamalasti kiehdo sukupuoltani vakuutella/todistella kuvin.
Mitä siis 4 kumijalkaa on? Pomppulinna? 4 kpl äl peen omistava?
Sukkulajuusto valuvaa hysteriaa, katos stalkkeri bongas taas... miten ihmeessä kerkeet seuraa mun juusto jämiä! Sen verran otan kantaa, että kuka yhtään osaa ihmisiä lukea ja vetää johtopäätöksiä, ynnäillä asioita pystyy vetämään melko uskottavan roolin vastakkaisena sukupuolena. Vaatii toki asiaan heittäytymistä. :)
Elämä on.- exkeittiöekspertti
zönggö kirjoitti:
Sen verran otan kantaa, että kuka yhtään osaa ihmisiä lukea ja vetää johtopäätöksiä, ynnäillä asioita pystyy vetämään melko uskottavan roolin vastakkaisena sukupuolena. Vaatii toki asiaan heittäytymistä. :)
Elämä on.Kuka tahansa perusäijä ei tohon voisi lähteä vaikka periaatteessa "kyvyt" voisi riittää.
Luulisi että kun aikansa kirjoittaa, niin jossain vaiheessa huomaa menkkojen alkaneen... - 720
zönggö kirjoitti:
Sen verran otan kantaa, että kuka yhtään osaa ihmisiä lukea ja vetää johtopäätöksiä, ynnäillä asioita pystyy vetämään melko uskottavan roolin vastakkaisena sukupuolena. Vaatii toki asiaan heittäytymistä. :)
Elämä on.Ei se ihan noin helppoa ole.
Vuosia sitten joskus trollasin miehenä esiintyen, mutta en sitä roolia ihan loppuun asti pystynyt viemään. Joitain yksittäisiä kommentteja toki onnistuu ihan uskottavasti esittämään. Nykyään ei viitsi moiseen ryhtyä, ei ainakaan tällä palstalla. 720 kirjoitti:
Ei se ihan noin helppoa ole.
Vuosia sitten joskus trollasin miehenä esiintyen, mutta en sitä roolia ihan loppuun asti pystynyt viemään. Joitain yksittäisiä kommentteja toki onnistuu ihan uskottavasti esittämään. Nykyään ei viitsi moiseen ryhtyä, ei ainakaan tällä palstalla.On se oikeastaan aika noin yksinkertaista(kelle on), riippuu tietysti yksilöstä ja yksilön kyvyistä omaksua asioita. Heittäytymällä rooliin voi joutua ottamaan asioista selvääkin (näkemään vaivaa), mutta se ei sinällään olekaan vaikeaa. Vaikeampaa on unohtaa oma sukupuolensa ja normi roolinsa.
Mulla ainakin kävisi helposti niin, että lipsautan jonkun jutun ohi suuni ja jään kiinni. :)
Joo, ei se varmaan pitkään ole kovin antoisaakaan.exkeittiöekspertti kirjoitti:
Kuka tahansa perusäijä ei tohon voisi lähteä vaikka periaatteessa "kyvyt" voisi riittää.
Luulisi että kun aikansa kirjoittaa, niin jossain vaiheessa huomaa menkkojen alkaneen...Niin, kyllähän se vaatii vähän mielenkiintoa ryhtyä moiseen. :)
Kai siinä pitää olla vähän haluja testailla ihmisiä ja omiakin rajojaan. Joku hupihan siinä pitää olla, että viittii vaivautua. Ei välttis niin huonoakaan viihdettä ole, mutta ei kyllä itellä nappais. Tai olis intoa raameja kasailla uskottavaksi asti. Täytyy kuitenkin kaiken aikaa muistaa mitä on puhellut ja mimmoista roolia vetänyt. Työlästä. :)- exkeittiöekspertti
zönggö kirjoitti:
Niin, kyllähän se vaatii vähän mielenkiintoa ryhtyä moiseen. :)
Kai siinä pitää olla vähän haluja testailla ihmisiä ja omiakin rajojaan. Joku hupihan siinä pitää olla, että viittii vaivautua. Ei välttis niin huonoakaan viihdettä ole, mutta ei kyllä itellä nappais. Tai olis intoa raameja kasailla uskottavaksi asti. Täytyy kuitenkin kaiken aikaa muistaa mitä on puhellut ja mimmoista roolia vetänyt. Työlästä. :)Jos valitsee roolikseen jonkun stereotyypin ja pysyttelee vain siinä niin voi ehkä onnistuakin, mutta silloin kun keskustelu syventyy niin huijaaminen vaikeutuu.
Naisena voi esiintyä vakuuttavasti vaikka muistamalla aika-ajoin kysyä palstamiehiltä "mitä äijät"... exkeittiöekspertti kirjoitti:
Jos valitsee roolikseen jonkun stereotyypin ja pysyttelee vain siinä niin voi ehkä onnistuakin, mutta silloin kun keskustelu syventyy niin huijaaminen vaikeutuu.
Naisena voi esiintyä vakuuttavasti vaikka muistamalla aika-ajoin kysyä palstamiehiltä "mitä äijät"...Nimenomaan näin. Sterotyyppiset hahmot on helppoja roolihahmoja, mutta kun tosiaan keskustelu syventyy pitäisi osata vakuuttaa lukijat itsensä lisäksi, että tässä ollaan sitä mitä sanotaan olevan. Ehkä se onnistuu helpoiten, jos on laaja yleistieto ja nopea kyky omaksua juttuja lennosta, oppii nopeasti uusia juttuja jne.
Sitten semmonen jäykkä roolikin paljastaa nopeasti, ettei ole kysessä oikea persoona. Kauhean vaikea saada kiinni mistään. Puuttuu nk. persoonallisuus, se on kuin puhuvapää ilman persoonaa. Persoonan luominen onkin aika oleellista pidemmässä juoksussa.
Joskus vaan huomannut itsekin, että joku nainen on sujuvasti turissut juttuja joista itse on olettanut lähinnä miesten tietävän tai olevan kiinnostuneita. Nykyään sukupuolet ei määritä ihan kaikkea, niinpä erehtyminenkin on helpompaa.
Nykyään on tietoa paljon saatavilla ja kuka vaan voi omaksua mitä vaan mihin älliä riittää. Sukupuolesta riippumatta. Joskus muinoin taisi olla enempi naisten ja miesten jutut erikseen. Roolit voi mennä uusiksi ja "sekaisin". :)zönggö kirjoitti:
Nimenomaan näin. Sterotyyppiset hahmot on helppoja roolihahmoja, mutta kun tosiaan keskustelu syventyy pitäisi osata vakuuttaa lukijat itsensä lisäksi, että tässä ollaan sitä mitä sanotaan olevan. Ehkä se onnistuu helpoiten, jos on laaja yleistieto ja nopea kyky omaksua juttuja lennosta, oppii nopeasti uusia juttuja jne.
Sitten semmonen jäykkä roolikin paljastaa nopeasti, ettei ole kysessä oikea persoona. Kauhean vaikea saada kiinni mistään. Puuttuu nk. persoonallisuus, se on kuin puhuvapää ilman persoonaa. Persoonan luominen onkin aika oleellista pidemmässä juoksussa.
Joskus vaan huomannut itsekin, että joku nainen on sujuvasti turissut juttuja joista itse on olettanut lähinnä miesten tietävän tai olevan kiinnostuneita. Nykyään sukupuolet ei määritä ihan kaikkea, niinpä erehtyminenkin on helpompaa.
Nykyään on tietoa paljon saatavilla ja kuka vaan voi omaksua mitä vaan mihin älliä riittää. Sukupuolesta riippumatta. Joskus muinoin taisi olla enempi naisten ja miesten jutut erikseen. Roolit voi mennä uusiksi ja "sekaisin". :)Kirjoitusasukin paljastaa nopeasti. Meillä kun on kaikilla vähän peroonallinen tapa laitella sanoja järjestykseen ja ajatella, reagoida. Että ehkä olisi hyvä olla vain yhdellä nimellä huijaamassa, koska useammalla saattaa piankin jäädä kiinni, jonkun tyylin takia.
- On kuin kaksi marajaa toinen on marja ja toinen on paskanmarja. Mutta molemmat ovat samassa paketissa. :)
Naisena olen itseni vuosikymmenet pitänyt, mutta en aio ottaa siitä stressiä jatkossakaan. :)
oon mitä oon...tajuu kuka tajuu.- o55455
Onatko palstan miehet kaikki yhtä rumia kuin Sampo Syreeni
- sioille.helmiä
Sama se kai pätee täälläkin, että jos jokin on "liian hyvä" ollakseen totta, se yleensä on.
Eli jos palstalle tulee naispuolinen kirjoittaja rekatulla nimimerkillä, kenties nätin naisen valokuva profiilissa, ikäkin vielä ätmiläisten fantasioihin sopiva... :)
Noh, aina ei voi voittaa. Heh, ja tiedä vaikka joskus se arpaonni osuisikin kohdalle... :)- Ikis..M
Eihän sitä tiedä miten monta karvaista nallekarhua sinäkin musaketjuillasi olet tuudittanut uneen :D
- sioille.helmiä
Ikis..M kirjoitti:
Eihän sitä tiedä miten monta karvaista nallekarhua sinäkin musaketjuillasi olet tuudittanut uneen :D
Noh, saavat tulla ilmoittautumaan... :)
Ja mitä se haittaa? Mulla sitä vientä näyttäisi piisaavan niidenkin kanssa. Mitä se toisaalta kertoo niistä karvaisista nallekarhuista...? - Nnnainennnnnnn
sioille.helmiä kirjoitti:
Noh, saavat tulla ilmoittautumaan... :)
Ja mitä se haittaa? Mulla sitä vientä näyttäisi piisaavan niidenkin kanssa. Mitä se toisaalta kertoo niistä karvaisista nallekarhuista...?Sun musiikit on ihania. <3 Harmittaa kun en aina ehdi olla täällä lukemassa.
- sioille.helmiä
Nnnainennnnnnn kirjoitti:
Sun musiikit on ihania. <3 Harmittaa kun en aina ehdi olla täällä lukemassa.
No kyllä ne jonkun muun musat on mitä linkittelen. Emmää omia raakileita julkisesti kehtais... :)
Mut ihan varmuuden vuoksi. Oletko uros- tai naarasnallekarhu? :)
https://www.youtube.com/watch?v=0KaWSOlASWc
- Tekniikkasukeltaja
Joe Bob on varmasti mies. Tästä ei ole epäilystäkään.
(Reps)- exkeittiöekspertti
Joe Bob on nainen, näin sen tissit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431