Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Atonement
profiilit
Atonement
Atonement
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Patmos+nostaa+julkisuudessa+tahrautuneita+keulakuviaan+esille+marttyyreina,+joita+sitten+TV7:lla+ja+Aa:n+käyttämissä+medioissa+ahkerasti+mainostetaan.+Varsinaiseen+väittelyyn+heistä+ei+ole+vaan+haastajan/haastattelijan+tulee+olla+samanmielinen,+hymistä+mukana+ja+nyökytellä+myötämielisesti+päätään.
19.01.2019 19:53
Teen+tästä+kommentistasi+huoneen+taulun,+qwertyilija!
Siinä+on+kuvattu+selkeästi+tämän+Aito+Avioliittoyhdistyksen+generoima+harha,+jota+patriarkaaliset+fundamentalistit+pitävät+elossa,+tosin+entistä+epäuskottavammin.
Väillä+tuota+AA-+harhaa+yritetään+sulauttaa+Raamattua+vääristämällä+kristinuskoon+ja+välillä+tieteentutkimusta+vääristämällä+pseudotieteelliseen+viittaan.+Aito+Avioliiton+&+co.+yhteydet+ja+sidosryhmät+paljastavat+selkeästi+nuo+edellä+kuvaamasi+motiivit+ja+nimenomaan+valkoisen+kristillisfundamentalistisen+heteromiehen+kokeman+heikon+itsetunnon.+Se+on+tullut+varmasti+huonon+isäsuhteen+ja+lapsuudessa+koetun+alistamisen+seurauksena.+Sotasukupolvien+toipuminen+ei+mahdollistanut+kaikkein+otollisinta+kasvualustaa+lapsiperheissä+ja+se+heijastuu+vieläkin+siihen,+millainen+miehen+kuuluisi+olla.+Se+on+vähän+kuin+syömishäiriössä,+että+itse+sitä+ehdottomuutta+ei+huomaa.
19.01.2019 12:52
qwertyilija:
"Perinteisesti+konservatiivien+lapsirakkaus+koskee+vain+sikiötä+eli+se+loppuun+lapsen+syntymään."
Tuo+on+totta,+hyvin+kiteytetty!
19.01.2019 12:35
Sirkuksestako+karannut?
19.01.2019 12:31
Ja+entistä+tolloimmiksi+käyvät+nuo+Aa-manööverit.+Aa:n+puhemies+nimim.+usko.vainen+ei+kovin+kauas+ole+pudonnut+emopuustaan+https://media.glbt.fi/audio/p12581-CRNNPufsRd.mp3.
Tietenkin+tälle+voisi+nauraa,+ellei+ymmärtäisi,+että+kyse+on+vakavasta+häiriötilasta+AA-edustajien+psyykessä.
19.01.2019 12:27
Annetaan+ajan+kulua,+jospa+AA+kin+pääsisi+nauttimaan+yhdenvertaisesti+Priden+ilosta.
27.06.2018 18:21
Onnea+koko+perheelle.+Lapsia+Suomi+tarvitseekin!
08.10.2017 23:33
"Poistattiko+sen+ketjun+otsikossa+mainittu+henkilö+ko.+keskustelun?"
...tai+sitten+itse+keskustelun+aloittaja
Voihan+olla,+että+vaihtoehto+c+osui+ja+upposi+kohdilleeen.+Alkaa+toipuminen+ja+eheytyminen,+mutta+saa+olla+varovainen+ettei+jonkun+mainitsema+"itseihailu"+käänny+itseinhoksi.+Maanisuudesta+masennukseen.
10.08.2017 14:24
Vähän+säettä:
Joh.+14:6
6.Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+ELÄMÄ.+Kukaan+ei+pääse+Isän+luo+muutoin+kuin
minun+kauttani.
Mäkine+vastasi+pitkän+hiljaisuuden+ja+kiemurtelun+jälkeen:
"Elämän+tarkoitus+on+palvella+elämää".
12.03.2017 13:44
Tarkennukseksi+täsmällisesti+tämä+kohta+keskustelualoituksessasi+ei+todennäköisesti+ole+lain+mukaista.
"Jotta+sinne+vain+huutelemaan,+esim.+raamatunlauseita.+Ehkä+eräätkin+häät+saavat+piristävää+lisäohjelmaa,+kukaties+vaikka+poliisikin+joudutaan+kutsumaan+paikalle"
19.02.2017 01:24
Pyysin+poliisia+selvittämään,+onko+kirjoittelussasi+kyseessä+kiihottaminen+kansanryhmää+kohtaan.+Jos+näin+asia+tulkitaan,+poliisilta+toimenpiteitä+viharikoksen+ennalta+estämiseksi.
Perustelut:
Alla+olevassa+viestissä+houkutellaan+vakavaan+väkivaltaan+siten,+että+teolla+selvästi+vaarannetaan+yleistä+järjestystä+ja+turvallisuutta.
19.02.2017 01:17
Kiitos+mummonmuorille+jälleen+selkeyttävästä+tekstianalyysistä.+Tuo+edellinen+jargonin+kirjoittaja+Hamilo+on+tunnettu+monitulkintaisuudestaan.+Onko+se+tarkoituksellista+vai+tahatonsa?
Kirjoituksestasi+tuli+mieleen+tasa-arvokysymys,+joka+ratkaisi+Suomen+valtiomuodon+demokratiana.+Onneksi.+Se+kun+on+jaannut+yhdenvertaisuutta+tasa-puolisesti+kaikille+meille.+Suomi+100+vuotta+-+onneksi+olkoon+demokratia!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kuningaskuntahanke
18.02.2017 17:23
Harhoihin+turvautuminen+kertoo+minän+heikosta+rakentumisesta.+Tavallimmin+se+tapahtuu+realiteettien+kieltämisenä,+kuten+tässä+Patmosta+koskevassa+keskustelussa+avustustyön+kustannustehokkuudesta.
Avustaminenhan+pitäisi+olla+ismeistä+ja+uskoista+vapaata,+mutta+Patmoksen+jeesuslisällä+harhautetaan+ihmisiä+kuvittelemaan+olevansa+laupiaita+ja+hyviä,+koska+he+eivät+kestä+sitä,+että+heissä+onkin+pahuutta.
25.11.2016 12:21
Yhdyn+edeltäjiin+sekä+aloittajaan+että+alexiin.+Minulla+on+ollut+samankaltaisia+ajattelutapoja.+Muistelen+kuitenkin,+että+isovanhempieni+tärkein+syy+kuulua+esim.+kirkkoon+oli+hautapaikka.+Itse+en+ajattele+noin+vaan+suostun+olemaan+vain+ihminen,+en+täydellinen+ja+itseään+täynnä+oleva,+pyhää+henkeä+täyteen+pumpattu+fundiskristitty.
23.10.2016 18:03
Pyhä+Henki+on+toiveajattelua.+Se+vahvistaa+ihmisen+optimismia+ja+toiveikkuutta+oman+elämänsä+suhteen+ja+lisää+tunnetta+oman+elämänsä+hallinnasta.
23.10.2016 00:30
Hyvä+huomio.+Avioliitto+on+taloudellistakin+huolenpitoa+ja+tietysti+jonkilaista.+kiintymystä+sen+rinnalla,+kukin+omalla+tavallaan.
Joskus+tuntuu+omituiselta+olla+sen+kaltaisessa,+eräänlaisessa++riippuvuussuhteessa+toiseen.+Ottaa+vastaa+puolia,+joita+itsessä+ei+ole.+Ihmetellä+niitä+ja+yrittää+jotenkin+ymmärtää.
Vaivihkaa+uit+toiseuteen,+tarkastelet+ja+yrität+samaistua+onnistumatta+kuitenkaan+pohjimmiltaan+tavoittamaan,+mitä+se+on.
Arkipäivän+villakoirat,+ruoanlaitto+ja+tiskaus.+Sitten+toista+ei+ole.+Juuri,+kun+luulit+tavoittaneesi+sen+tärkeän.
26.08.2016 00:53
Minä+syntinen+voin+huoletta+silmäni+sulkea+ja+levolle+käydä,+sillä+sovitustyö+on+tehty+minun+puolestani.+Siitä+voin+vain+kiittää+Luojaani.+Sinäkin+voi+olla+huoleti,+jos+vain+tahdot.
23.08.2016 20:38
**
Tämän+häirinnän+tavoite+on+vain+häätää+pois+erityisesti+ne+keskustelijat,+jota+ovat+arempia+ja+maltillisempia.+Se+on+pahempi+juttu.**
Nyt+tuli+kyllä+ylämummo,+hyvää+yhteenvetoa+tuo.+Tämäkin+aloitus+oli+tarkoitetuksellinen+pelottelu-+ja+parjauskampanja+nimimerkin+Yksinkertaista+EiköVain+persoonaa+kohtaan.+Pilkka+sattuikin+vain+omaan+nilkaan+aloittajalla,+joka+useillä+nimimerkeillä+täällä+esiintyy.
No+olen+aina+arvostanut+hyvää+keskustelua,+jossa+asiat+käydään+perustellen+läpi.+Solvauskampanjoiden+aloittaminen+kertoo+enemmän+aloittajan+mielenterveyden+epävakaudesta+kuin+oikeassa+olemisesta.+Siitä+ei+ole+takeita+osoitttaa+kenelläkään,+jos+ei+pysty+asialliseen+keskusteluun+ja+itsensä+ilmaisemiseen.+Tästä+on+hyvänä+esimerkkinä+ja+aloituksen+tehneen+D.+Trump,+joka++huolimatta+eri+tahoille+osoitetuista+solvauksista+ei+ole+kyennyt+esiintymään+uskottavana+valtiojohtajana+kuin+venäläisille.+Hmm?.
Olisikin+mahtavaa,+jos+tällaiset+loanheittoyritykset+nimimerkkien+persoonia+kohtaan+jäisivät+pois.+Emme+sentään+elä+missään+Pohjois-Koreassa,+vaikka+nämä+aktiiviset+viraltapanoyritykset+ja+julkiset+häväistykset+kertovatkin+omaa+kieltään+tämänkin+keskustelun+aloittajan+totalitaristisesta+luonteesta.
23.08.2016 18:34
1 / 1