Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite viisnollaviis1@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. kyllä sinusta näköjään löytyy, myös "oikenlaista" ihmisyyttä ja asennetta.

Se on ilmiselvää, että kaikissa suhteissa on aaltoliikettä eikä parisuhde voi aina hyvin. Rakkaus harvoin katoaa, eikä edes vaihda kohdetta, vaan sekin voi lymytä hiljaisena siinä ihan vierellä, huomaamattomana.

Ongelmia yleensäkin kannatta ratkoa ensin itseä peilaamalla ja mahdollisimman realistisesti miettiä, mikä omassa olemuksessa, käytöksessä, tavoissa voisi olla toiselle vastenmielistä, ärsyttävää, ilmapiiriä 'kylmentävää', kiristävää ym.

Käytännön toimina, jos ei muuta keksi, niin kynä, pareri ja sak,,,,, eikun, kynä paperi ja ranskalaiset viivat on hyvä keino.

Ensin merkaa positiiviset, hyvät puolet itsestään( ne muutamat???):)) ja toiselle sivulle miinuspuolet.

En sen enempää tästä kehtaa 'esittää', mutta se pitää vielä sanoa: Aito läsnäolo on kaikein parasta parisuhdeterapiaa.
    Sen arkirutiini ns. häiriötekijöineen on nonesti vienyt sen mennessään.
    Voidaan istua samalla sohvalla ja kuitenkin muissa maailmoissa toisesta, saati että ollaan samassa huoneessa omissa oloisssa???

Jk. Olen monen vieraan naisen (myös miehen) kanssa näistä jutellut ja yksi mikä myös on noussut useasti esiin, on se, ettei nainen 'suostu' ottamaan läheiisyyttä mieheltään vastaan, peläten sen 'johtavan' loppujenlopuksi ja ainoastaan miehen tarpeiden tyydytykseksi.
    Nämä ovat yleensä sellaisia johdannaisia, että päivät ollaan kuin vieraat tai kaverisuhteessa ja myöhäisillalla mies käytännössä vain tyydyttää itsensä hilaamalla itsensä puoliväkisin vaimon "tontille" !!!!!.
  2. tarvitaan vähintään kaksi, ja yleensä juuri se on oikea määrä?

On minulla ystävä, naapurin poika, jonka kanssa ystävyys on jatkunut 50 plus.

Ei ole ollut sellaista elämänvaihetta, että se olisi ollut katkolla.

Muuten olisit pitänyt Audisi ja hankkinut sen Opelin siihen oheen, jos ystävyyssuhteet oli vain autoista kiinni?
    Ei se vakavasti puhuen niin mene, ei siinä materia ole tärkeää, vain kahdenvälinen kemia ja luottamus antaa ystävyydelle pohjan.