Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite viisnollaviis1@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Taitaa lähes jokainen uskoa, että tää on mulle parasta! Jos tulis 'tarve', niin ihan hyvin voisin tehdä tai elää toisin..... tää vaan on juur nyt hyvä näin.

Sairaus tai joku muu vahvasti järisyttävä kokemus pysäyttää pohtimaan. Kuka reivaa ja kuinka pysyvästi elämäänsä, on taas persoonakohtaista ja "hänelle" hänen mielestään paras ratkaisu!

Ehkei elämäänsä kovin usen tai ei ainakaan kaikenaikaa kannata arvottaa vaa elää tässä ja nyt omien tuntemusten ja ympäristön antamien edellytysten mukaan, kuka mitenkin!

Mulla on monta pahetta, jotka eivät edesauta saavuttamaan 'maksimaallista' elämän-/elinkaarta, mutta mieluumin näin, kuin tähdäten i"kuiseen elämään maanpäällä", no edes hirveen pitkään elämään!:))

Toivoisin lähteväni täältä saappaat jalassa, koska en ole buutsimies alkuunkaan!:)

Kuolemaa en ole muutamaan vuoteen edes ajatellut, kun sain uuden mahdollisuuden vuosien sairastelun jälkeen. Vaan entiseen olen näköjään palannut, tiedä mihin se tällä kertaa johtaa.

Jk. Mulle on tekeminen kaikkki kaikessa, ja mieluumin muiden hyväksi, kuin kuin oman aineellisen hyvinvoinnin tähden. Olen materiaalisella puolella saanut riittävästi kokemuksia, niillä ei sinällään ole merkitystä, vaikka vieläkin se jostais syystä kuuluu jokapäiväiseen päätöksentekoon jossain muodoin, ilmeisesti se on minun 'seepranraitani', josta en pääse eroon.

Jk.2. Tuolla joku taisi mainita, ettei kantsi uudenvuodenlupauksia antaa, ts, muuttaa radikaalista asioita, vaan taitaa monesti olla niin,. että jos niin ei tee, ei myöskään varsinkaan additiohin verrattavissa asioissa muutoksesta tule pysyvää??
    Minä aion taas vuodenvaihteessa antaa uuden lupauksen.
    Edellisen annoin vuonna -74 ja se on vielä pitänyt. Saapa nähdä kuinka tämän seuraavan lupauksen lunastuksen kanssa onnistun.;)
  2. poikaa hoivannut ja ylläpitänyt, jopa alkuunpanijaksikin itseäni uskotellut.:)
    Ja mitä koulumenestykseen tulee, niin kovasti samanlainen tuntuu olevan, kuin omani oli.

Perittävää en kovin meinaa lapsilleni jättää vaan annan heille jokaiselle velattoman opiskelumahdollisuuden, turvalliset autot, kuin myös vävyille olen hankkinut ja ylläpitänyt kaskoineen päivineen. Heille jää korkeintaan polttoaineiden osto ja siihenkin olen pyrkinyt opiskeluaikana kuukausirahaa antamaan niin, ettei tarvitse omiaan laittaa.
    ps. Juuri tuossa laskin, että kahdeksasta erilaisesta autosta vakuutusmaksut ym muut hoidan. sekä kolmesta "hinattavasta" värkistä, kolmesta traktorista, kahdesta veneestä ja yhdestä m-pyörästä ja toinen on seisonnassa!
    Vaatimatonta elämää itse vietän. Vaimon kauneudenhoito ei meitä konkurssiin aja, ei! sitäpaitsi häneltäkin jää rahoitusta yhteisiin menoihin.
    Toisekseen, kun yhteen muutimme seitkytluvulla, ensimmäinen asia oli kun kävimme pankissa ottamassa yhteisen tilin, johon kummankin markat menivät ja kummankin oman harkinnan mukaan niitä käytettiin.
    Rahasta emme ole milloinkaan riidelleen, kuten emme kovin paljon muistakaan 'isoista asioista, sensijaan pikkujutuista voidaan sanailla, vaan vanhemmiten aina vaan vähemmän ja vähemmän.