Oletteko huomanneet osa 3.

rekyyli-61

Naiset aina vaan puhuvat kauneudesta ja terveydestä, vaikka eivät huolehdi kummastakaan yhtään miehiä paremmin. Miksi tällainen jatkuva jaarittelu, kun tosiasiassa ei mitään tapahdu? Meikkaaminen ja kampaajalla käynti ei riitä vaan monasti lopputulos on entistäkin irvokkaampi.

364

2128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemuna

Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän käyttävät aikaa ja rahaa noihin. Lopputuloksena usein aika korneja ikäprinsessoja.

Hei, kunhan laskin leikkiä.

• rekyyli-61

mäkin tässä laskeskelen, tottakai se auttaa kun käydään kauneusleikkauksissa. Eikai naiset niin tyhmiä ole, että turhasta maksaisivat. Voi jumankauta kun ei käsitetä että jos painoa on viiskymmentä kiloa liikaa, niin ei ne rasvaimut auta, vaan pitää vähentää syömistä!

• Teemuna
        rekyyli-61 kirjoitti:

mäkin tässä laskeskelen, tottakai se auttaa kun käydään kauneusleikkauksissa. Eikai naiset niin tyhmiä ole, että turhasta maksaisivat. Voi jumankauta kun ei käsitetä että jos painoa on viiskymmentä kiloa liikaa, niin ei ne rasvaimut auta, vaan pitää vähentää syömistä!

On paljon helpompaa mennä imutuksiin ja ostaa satasien mömmöpurkkeja kun kärvistellä ja tasapainoilla syömisensä kanssa. Sitäpaitsi mömmöpurkeilla saavat itselleen synninpäästön siitä, että on tehnyt edes jotain.

• rekyyli-61
        Teemuna kirjoitti:

On paljon helpompaa mennä imutuksiin ja ostaa satasien mömmöpurkkeja kun kärvistellä ja tasapainoilla syömisensä kanssa. Sitäpaitsi mömmöpurkeilla saavat itselleen synninpäästön siitä, että on tehnyt edes jotain.

Naisille menee nuo terveysmömmöpurkit kaupan, samoinkuin jotkut ihme rasvat jotka mukamas kaunistavat. Ei miehet mitään vitaamiineja nappaile, ruisleipä ja kaurapuuro on kova sanaa. Ovat olleet jo monta sataa vuotta. Kuinka paljon rahaa naiset haaskaavatkaan turhuuteen ja vielä hyvin usein niitä miehensä tienaamia rahoja. Onko se jotain terveyden hyväksi tekemistä, että laahustaa kaupasta toiseen etsimässä mistä saisi jonkun ihmetuotteen kalliilla hinnalla.

• ---
        rekyyli-61 kirjoitti:

Naisille menee nuo terveysmömmöpurkit kaupan, samoinkuin jotkut ihme rasvat jotka mukamas kaunistavat. Ei miehet mitään vitaamiineja nappaile, ruisleipä ja kaurapuuro on kova sanaa. Ovat olleet jo monta sataa vuotta. Kuinka paljon rahaa naiset haaskaavatkaan turhuuteen ja vielä hyvin usein niitä miehensä tienaamia rahoja. Onko se jotain terveyden hyväksi tekemistä, että laahustaa kaupasta toiseen etsimässä mistä saisi jonkun ihmetuotteen kalliilla hinnalla.

tosi rajusti näitten ryppyvoiteitten ja ihonhoitosarjojen kanssa :))

• rekyyli-61 kirjoitti:

"Ei miehet mitään vitaamiineja nappaile, ruisleipä ja kaurapuuro on kova sanaa."

Ei muuten pidä enää paikkaansa. Markkinoille tulee koko ajan uusia miesten ihonhoitoaineita, koska niiden kysyntä on lisääntynyt voimakaasti. Magnesium on miesten eniten ostama luontaistuote. Omegarasvojen ja Q10-vitamiinin käyttö on myös lisääntynyt miesten keskuudessa.

Ja meillä ainakin minä syön ruisleipää, ja mies vaaleaa. Puurojaa emme syö kumpikaan. Minä olen syönyt tarkoin valitsemini lisäravinteita: merilevää, e-vitamiinia, kalkkia, piitä yms. Mies on viitannut kintaalla terveellisyydelle uskoen miesten ikuiseen nuoruuteensa. Mun mies on 8 vuotta nuorempi kuin minä, mutta vieraat ihmiset luulevat aina että ikäeromme on just päin vastoin.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

"Ei miehet mitään vitaamiineja nappaile, ruisleipä ja kaurapuuro on kova sanaa."

Ei muuten pidä enää paikkaansa. Markkinoille tulee koko ajan uusia miesten ihonhoitoaineita, koska niiden kysyntä on lisääntynyt voimakaasti. Magnesium on miesten eniten ostama luontaistuote. Omegarasvojen ja Q10-vitamiinin käyttö on myös lisääntynyt miesten keskuudessa.

Ja meillä ainakin minä syön ruisleipää, ja mies vaaleaa. Puurojaa emme syö kumpikaan. Minä olen syönyt tarkoin valitsemini lisäravinteita: merilevää, e-vitamiinia, kalkkia, piitä yms. Mies on viitannut kintaalla terveellisyydelle uskoen miesten ikuiseen nuoruuteensa. Mun mies on 8 vuotta nuorempi kuin minä, mutta vieraat ihmiset luulevat aina että ikäeromme on just päin vastoin.

naisia joilla on tällainen ihmeellinen kuvitelma, että he ovat ikäistään nuoremman näköisia tai vieraat ihmiset luulevan näin olevan. Paras tapaus on, kun eräs humaltunut naistuttavamme kysyi kaikkien kuullen, että eikös hän olekin paljon 4-kymppistä nuoremman näköinen? Kaikki olivat hiljaa, eikä kukaan yhtynyt hänen mielipiteeseensä. Minun teki mieli sanoa, että olet juuri ikäisesi 42v. näköinen, mutta juhlatunnelman säilyttämiseksi vaikenin.

• Teemuna
        rekyyli-61 kirjoitti:

Eikö se ole väärin, että samanikäiset naiset ikääntyessään eivät kuitenkaan peilin edessä ole sen freesimpiä kuin mömmöittä ikänsä eläneet miehet. Luulisi sillä rahamäärällä olevan paljon paljon elvyttävämpi vaikutus. Joskus tuntuu ja näyttää, että naisten mömmöillä on ollut tarkoitustaan päinvastainen vaikutus.

• rekyyli-61
        Teemuna kirjoitti:

Eikö se ole väärin, että samanikäiset naiset ikääntyessään eivät kuitenkaan peilin edessä ole sen freesimpiä kuin mömmöittä ikänsä eläneet miehet. Luulisi sillä rahamäärällä olevan paljon paljon elvyttävämpi vaikutus. Joskus tuntuu ja näyttää, että naisten mömmöillä on ollut tarkoitustaan päinvastainen vaikutus.

laahat niitä rasvatuubeja ja mömmöorkkeja himaan. Levitellä aamuin illoin iholleen ja ruokapöydällä on enemmän pillereitä mitä sydäntautipotilaalla. Vitamiineja ja hivenaineita, voihan nenä!
        Ihminen tarvitsee raitista ilmaa ja liikuntaa sopivassa määrin, ei mitään helkutin hikiaerobickkejä missään tunkkaisissa kuntosalibutiikeissa viimeisimmän päälle vetimissä ja parhailla meikit naamassa. Revi siitä sitten hyvinvointia.

• rekyyli-61 kirjoitti:

naisia joilla on tällainen ihmeellinen kuvitelma, että he ovat ikäistään nuoremman näköisia tai vieraat ihmiset luulevan näin olevan. Paras tapaus on, kun eräs humaltunut naistuttavamme kysyi kaikkien kuullen, että eikös hän olekin paljon 4-kymppistä nuoremman näköinen? Kaikki olivat hiljaa, eikä kukaan yhtynyt hänen mielipiteeseensä. Minun teki mieli sanoa, että olet juuri ikäisesi 42v. näköinen, mutta juhlatunnelman säilyttämiseksi vaikenin.

Mutta minäpä en väittänytkään olevani ikäistäni nuoremman näköinen. Puhuin ainoastaan minusta ja miehestäni. Itse olen seurannut oman ravintoni laatua jo kolmekymmentä vuotta taulukkojen avulla. Mies panostaa vaalean leipään, majoneessiin, makkaraan, ketsuppiin ja salaattikastikkeisiin. Monella miehellä kun on piintynyt uskomus, että mies ei vanhene koskaan, kun taas monet naiset panostavat omaan terveyteensä ihan oikeasti jo nuoresta asti. Siksi monet ikääntyvät naiset ovat paljon paremmassa hapessa kuin samanikäiset miehet.

Mun mies pahoitti mielensä, kun lomareissulla joku luuli minua miestäni nuoremmaksi. Sen jälkeen mies alkoi käyttää minun ihon kuorintavoidetta kerran viikkoon. En tiedä, onko siitä ollut apua. Mun miehellä on myös niin kuiva iho, että Niveaa kuluu paljon. Mulla kestää saman kokoinen kurkki ainakin 3 kertaa pidempään, koska mun terveempi iho tuottaa rasvaa ihan omasta takaa.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Mutta minäpä en väittänytkään olevani ikäistäni nuoremman näköinen. Puhuin ainoastaan minusta ja miehestäni. Itse olen seurannut oman ravintoni laatua jo kolmekymmentä vuotta taulukkojen avulla. Mies panostaa vaalean leipään, majoneessiin, makkaraan, ketsuppiin ja salaattikastikkeisiin. Monella miehellä kun on piintynyt uskomus, että mies ei vanhene koskaan, kun taas monet naiset panostavat omaan terveyteensä ihan oikeasti jo nuoresta asti. Siksi monet ikääntyvät naiset ovat paljon paremmassa hapessa kuin samanikäiset miehet.

Mun mies pahoitti mielensä, kun lomareissulla joku luuli minua miestäni nuoremmaksi. Sen jälkeen mies alkoi käyttää minun ihon kuorintavoidetta kerran viikkoon. En tiedä, onko siitä ollut apua. Mun miehellä on myös niin kuiva iho, että Niveaa kuluu paljon. Mulla kestää saman kokoinen kurkki ainakin 3 kertaa pidempään, koska mun terveempi iho tuottaa rasvaa ihan omasta takaa.

samalla tavalla kuin naisilla tapahtuu. Miehen iho ei rypisty hiirenkorville, kuten vanhoilla naisilla näkee käyvän. Ei ne teidän Niveat auta yhtään mitään. Mitä väliä sillä on, vaikka iho on talvella kuivempi kuin kesällä? Kyllä se siitä toipuu, tuollaisesta rasvaamisesta ei tule koskaan loppua ja kuinka paljon rahaa palaa. Turhuuteen.
        Naisia nyt yleensä kehutaan kehumisen vuoksi, niistä oikein näkee sen kun niille nousee päähän ja valheista tulee typerä ilme kasvoille. Naisten huiputtaminen on ollut ikäaikoijen helppo tehtävä. Katsopa vaan kuinka hyvin kosmetiikka ja meikkiteollisuudella menee, humpuukia myydään ja typerät akat ostavat mukamas kaunistaakseen itseään. Miehet nauravat vanhoille puunatuille akoille, kyllä te ootte tyhmiä!

• rekyyli-61 kirjoitti:

samalla tavalla kuin naisilla tapahtuu. Miehen iho ei rypisty hiirenkorville, kuten vanhoilla naisilla näkee käyvän. Ei ne teidän Niveat auta yhtään mitään. Mitä väliä sillä on, vaikka iho on talvella kuivempi kuin kesällä? Kyllä se siitä toipuu, tuollaisesta rasvaamisesta ei tule koskaan loppua ja kuinka paljon rahaa palaa. Turhuuteen.
        Naisia nyt yleensä kehutaan kehumisen vuoksi, niistä oikein näkee sen kun niille nousee päähän ja valheista tulee typerä ilme kasvoille. Naisten huiputtaminen on ollut ikäaikoijen helppo tehtävä. Katsopa vaan kuinka hyvin kosmetiikka ja meikkiteollisuudella menee, humpuukia myydään ja typerät akat ostavat mukamas kaunistaakseen itseään. Miehet nauravat vanhoille puunatuille akoille, kyllä te ootte tyhmiä!

"Miehen iho ei rypisty hiirenkorville, kuten vanhoilla naisilla näkee käyvän."

Hiirenkorville? Semmoista ilmiötä mä en tunnekaan. Hiirenkorvilla tarkoitetaan yleensä taittuneita vihkon tai parerin kulmia.

Meillä on talvella ilman suhteellinen kosteus alle 20%. Pakkasilla saattaa mennä jopa alle 15%. Kuivaan ihoon tulee juonteita, ja ajan oloon ne jäävät pysyviksi, jos niitä on jatkuvasti. Luotan kumminkin ihotautilääkäreiden ja kosmetologien näkemykseen ihon kosteuttamisen tärkeydestä ennemmin kuin kanttikertaakanttijunttien mutuun.

"Katsopa vaan kuinka hyvin kosmetiikka ja meikkiteollisuudella menee, humpuukia myydään ja typerät akat ostavat mukamas kaunistaakseen itseään. Miehet nauravat vanhoille puunatuille akoille, kyllä te ootte tyhmiä! "

Menee kuule paljon muutakin kaupaksi. Tuhlaileva osteskelu tätä markkinataloutta pyörittää. Kosmetiikan käytössä nuoremmat taitavat olla paras ostajaryhmä. Nuorempana kun on tärkeätä, että on mukana kauden kuumimmissa trendeissä. Ainakin minulla menee rahaa kosmetiikkaan ja kauneuteen huomattavasti vähemmän kuin alta 30-vuotiaana.

Mitä on vanha puunattu akka? Niin, käynhän minä suihkussa kahdesti päivässä, ja pesen hiukset joka toinen päivä ja laitan tukkaani kosteuttavaa hoitoainetta, että selviän takkujen kampaamisesta. Hiuksia olen värjännyt punaisen sävyiseksi jo usean vuosikymmenen ajan. Meikkaan kevyesti, kun lähden ihmisten ilmoille. En käytä rimpsuja ja minihameita. Omasta mielestäni näytän ihan siistiltä ja huolitellulta, eikä minulle kyllä ole kadulla kulkiessani naurettu. Silloinkaan minulle ei naureta, jos yritän kertoa vitsejä, mutta nyt kyllä minua itseäni kyllä naurattavat nuo sinun tosikkomaiset juttusi.

Oletko sinä aina noin vihamielinen naisia kohtaan? Onko sinulla jokin trauma henkilöhistoriassasi? Tiesitkö, että hapannaamoille tulee suupielist leukaluihin ulottuvat rumat viirur ja päihin parit heltat. Niitä helttoja on nähtävissä sekä miehillä, että naisilla. Varo vaan! (Vai onko jo?)

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

"Miehen iho ei rypisty hiirenkorville, kuten vanhoilla naisilla näkee käyvän."

Hiirenkorville? Semmoista ilmiötä mä en tunnekaan. Hiirenkorvilla tarkoitetaan yleensä taittuneita vihkon tai parerin kulmia.

Meillä on talvella ilman suhteellinen kosteus alle 20%. Pakkasilla saattaa mennä jopa alle 15%. Kuivaan ihoon tulee juonteita, ja ajan oloon ne jäävät pysyviksi, jos niitä on jatkuvasti. Luotan kumminkin ihotautilääkäreiden ja kosmetologien näkemykseen ihon kosteuttamisen tärkeydestä ennemmin kuin kanttikertaakanttijunttien mutuun.

"Katsopa vaan kuinka hyvin kosmetiikka ja meikkiteollisuudella menee, humpuukia myydään ja typerät akat ostavat mukamas kaunistaakseen itseään. Miehet nauravat vanhoille puunatuille akoille, kyllä te ootte tyhmiä! "

Menee kuule paljon muutakin kaupaksi. Tuhlaileva osteskelu tätä markkinataloutta pyörittää. Kosmetiikan käytössä nuoremmat taitavat olla paras ostajaryhmä. Nuorempana kun on tärkeätä, että on mukana kauden kuumimmissa trendeissä. Ainakin minulla menee rahaa kosmetiikkaan ja kauneuteen huomattavasti vähemmän kuin alta 30-vuotiaana.

Mitä on vanha puunattu akka? Niin, käynhän minä suihkussa kahdesti päivässä, ja pesen hiukset joka toinen päivä ja laitan tukkaani kosteuttavaa hoitoainetta, että selviän takkujen kampaamisesta. Hiuksia olen värjännyt punaisen sävyiseksi jo usean vuosikymmenen ajan. Meikkaan kevyesti, kun lähden ihmisten ilmoille. En käytä rimpsuja ja minihameita. Omasta mielestäni näytän ihan siistiltä ja huolitellulta, eikä minulle kyllä ole kadulla kulkiessani naurettu. Silloinkaan minulle ei naureta, jos yritän kertoa vitsejä, mutta nyt kyllä minua itseäni kyllä naurattavat nuo sinun tosikkomaiset juttusi.

Oletko sinä aina noin vihamielinen naisia kohtaan? Onko sinulla jokin trauma henkilöhistoriassasi? Tiesitkö, että hapannaamoille tulee suupielist leukaluihin ulottuvat rumat viirur ja päihin parit heltat. Niitä helttoja on nähtävissä sekä miehillä, että naisilla. Varo vaan! (Vai onko jo?)

iho on lutu kestämään pohjoisen karuja luonnonolosuhteita. Vaikea on kuvitella jotain Kekkosta tai Mannerheimiä rasvaamassa naamaansa erämaaretkillä luonnon helmassa. Näyttivät silti aivan miehiltä vielä vanhoina miehinäkin.

• rekyyli-61 kirjoitti:

iho on lutu kestämään pohjoisen karuja luonnonolosuhteita. Vaikea on kuvitella jotain Kekkosta tai Mannerheimiä rasvaamassa naamaansa erämaaretkillä luonnon helmassa. Näyttivät silti aivan miehiltä vielä vanhoina miehinäkin.

Se on kyllä totta, että suomalaisen miehen iho kestää sairastumatta täkäläisiä luonnonolosuhteita, kuten kestää naisenkin iho. Säänkestävyys ei takaa vielä sitä, että näyttäisi hyvältä. Siallakin on varsin kestävä nahka. Itse asiassa aika moni vanha mies näyttää ryppyiseltä simpanssilta ja vielä haisee pahalta. Nuoremmilla saattaa olla jo toisenlainen kehityssuunta.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Se on kyllä totta, että suomalaisen miehen iho kestää sairastumatta täkäläisiä luonnonolosuhteita, kuten kestää naisenkin iho. Säänkestävyys ei takaa vielä sitä, että näyttäisi hyvältä. Siallakin on varsin kestävä nahka. Itse asiassa aika moni vanha mies näyttää ryppyiseltä simpanssilta ja vielä haisee pahalta. Nuoremmilla saattaa olla jo toisenlainen kehityssuunta.

näistä nuoremista että kun luetaan tällaista amerikan hömppää, että miehet ajelevat kainalokarvansa, niin niiden hygienia paranee ja tuoksuvat paremmalta. Itkun posket. Kun käy kerran päivässä suihkussa ja pari kertaa viikossa saunassa, niin mies ei haise pahalta vaan mieheltä. Ei tyttökissakaan tarvitse mitään hajusteita tai rasvoja tuoksuakseen aivan hyvältä. Te olette sortuneet johonkin amerikkalaiseen hapatukseen ja kuvittelette asioita ja vielä uskotte niihin. Kaunis nainen on kaunis ilman meikkiä ja suihkunraikkaana.

• rekyyli-61 kirjoitti:

näistä nuoremista että kun luetaan tällaista amerikan hömppää, että miehet ajelevat kainalokarvansa, niin niiden hygienia paranee ja tuoksuvat paremmalta. Itkun posket. Kun käy kerran päivässä suihkussa ja pari kertaa viikossa saunassa, niin mies ei haise pahalta vaan mieheltä. Ei tyttökissakaan tarvitse mitään hajusteita tai rasvoja tuoksuakseen aivan hyvältä. Te olette sortuneet johonkin amerikkalaiseen hapatukseen ja kuvittelette asioita ja vielä uskotte niihin. Kaunis nainen on kaunis ilman meikkiä ja suihkunraikkaana.

Mä kyllä kannatan kahdesti päivässä peseytymistä.

On se muuten hyvä, että useimmat ihmiset eivät harrasta keväisin kiimaisena mouruamista niin kuin kollikissat. Kyllä siinä jäis yhteiskunta rempalleen, jos talvi maattaisiin uunin pankolla, ja joka kevät maarekisteri pantaisiin uusiksi kusimerkeillä. Sitten poi'ittaisiin kuin lestadioliset.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Mä kyllä kannatan kahdesti päivässä peseytymistä.

On se muuten hyvä, että useimmat ihmiset eivät harrasta keväisin kiimaisena mouruamista niin kuin kollikissat. Kyllä siinä jäis yhteiskunta rempalleen, jos talvi maattaisiin uunin pankolla, ja joka kevät maarekisteri pantaisiin uusiksi kusimerkeillä. Sitten poi'ittaisiin kuin lestadioliset.

niin varmaan naisten meikkaaminen ja hajujen laittaminen ja rasvaaminen olisivat heidän mielestään älytöntä.

• Teemuna
        rekyyli-61 kirjoitti:

laahat niitä rasvatuubeja ja mömmöorkkeja himaan. Levitellä aamuin illoin iholleen ja ruokapöydällä on enemmän pillereitä mitä sydäntautipotilaalla. Vitamiineja ja hivenaineita, voihan nenä!
        Ihminen tarvitsee raitista ilmaa ja liikuntaa sopivassa määrin, ei mitään helkutin hikiaerobickkejä missään tunkkaisissa kuntosalibutiikeissa viimeisimmän päälle vetimissä ja parhailla meikit naamassa. Revi siitä sitten hyvinvointia.

Saunapuhas luomu on mun mieleen. Toki jos on olemus kun petolinnun ... niin ehkä sitten pikkusen hiusharjaa ja saippuaa tarjoisin.

Dee dee!

• rekyyli-61 kirjoitti:

niin varmaan naisten meikkaaminen ja hajujen laittaminen ja rasvaaminen olisivat heidän mielestään älytöntä.

Kullakin lajilla on omat tapansa. Minä en ole kissa, enkä ole simpanssi. Yksi mun kissani tapasi pyöriä keväisin hiekassa tai kuivassa mullassa. Älytöntähän se minun mielestäni oli, ja varsin ärsyttävää, kun se sitten tassutteli ympäri kotia aivan sotkuisena. Menis varmaan tukka huonoon kuntoon, jos kuuntekisin kissan neuvoa ja hiekottaisin itseäni keväisin.

Mulla oli joskus tapana kerätä pyöräillessäni matkan varrelta ruusun terälehtiä taskuuni. Kotona hankasin niitä kissojen turkkiin. Niistä tuli kissoihin hyvä tuoksu, ja ne antoivat ihan rauhassa minun hajustaa itseään. Idean sain oikeastaan hiekottajakissalta itseltään, kun huomasin sen hankaavan itseään jouluhyasinttien kukintoihin. Itsekin käytän parfyymina pelkästään aitoa ruusuöljyä sekä jasmiininkukka- ja omenaöljyn sekoitusta. Ihovoiteita kissani ovat yrittäneet nuolla sekä käsistä että naamasta. Eivät nuo eläimetkään aina ole just sellaisia kuin kuvittelemme niiden olevan.

• rekyyli-61
        Teemuna kirjoitti:

Saunapuhas luomu on mun mieleen. Toki jos on olemus kun petolinnun ... niin ehkä sitten pikkusen hiusharjaa ja saippuaa tarjoisin.

Dee dee!

Suihkunraikas meikkaamaton älykäs nainen on hyvää seuraa, joskus jopa miesseuraa parempaa.

• t.l.
        rekyyli-61 kirjoitti:

Tämäkin asia on ihan kiinni ihmisestä ja hänen syntymässään saamista ominaisuuksista. Äitini oli yli 80 eikä hänellä kasvossaan ollut juurikaan ryppyjä, mutta kyllä se ikä silti näkyi.

On sitten kysymyksessä mies tai nainen, niin ikä näkyy aina jollakin lailla. Toiset ovat ryppyisempiä kuin toiset tai miten nyt sitten ikä kelläkin näkyy.
        Mun mielestä vanha ihminen on kaunis ryppyineen ja hyväntuulisella olemuksellaan.

Miksihän sitä nuoruutta ja rypyttömyyttä ihannoidaan niin mahdottomasti? Nuorena oleminen oli loppujen lopuksi aika työlästä aikaa. Ainakin näin tästä elämän näkökulmasta katottuna. Tosin, ei sitä sillä tavalla ajatellut silloin.

No. mä en osta meikkejä, eihän ne oikein sovi vanhenevaan naamaan, mutta hiuksiani tällään ja hoidan. Niin ja mua ei ainakaan kukaan ole huiputtanu, hmmmm, eikä kehunukkaan. Mummoaja ei kehuta muusta kuin hyvästä ruuasta. :))

• 5+5
        rekyyli-61 kirjoitti:

Olittepa te epäkohteliaita.
        Minä olisin ainakin hänen mielikseen sanonut, kyllä olet.

• 14+7
        rekyyli-61 kirjoitti:

Olen nähnyt pystyynkuivaneen näköisiäkin ikäisiäni miehiä.

• rekyyli-61
        t.l. kirjoitti:

Tämäkin asia on ihan kiinni ihmisestä ja hänen syntymässään saamista ominaisuuksista. Äitini oli yli 80 eikä hänellä kasvossaan ollut juurikaan ryppyjä, mutta kyllä se ikä silti näkyi.

On sitten kysymyksessä mies tai nainen, niin ikä näkyy aina jollakin lailla. Toiset ovat ryppyisempiä kuin toiset tai miten nyt sitten ikä kelläkin näkyy.
        Mun mielestä vanha ihminen on kaunis ryppyineen ja hyväntuulisella olemuksellaan.

Miksihän sitä nuoruutta ja rypyttömyyttä ihannoidaan niin mahdottomasti? Nuorena oleminen oli loppujen lopuksi aika työlästä aikaa. Ainakin näin tästä elämän näkökulmasta katottuna. Tosin, ei sitä sillä tavalla ajatellut silloin.

No. mä en osta meikkejä, eihän ne oikein sovi vanhenevaan naamaan, mutta hiuksiani tällään ja hoidan. Niin ja mua ei ainakaan kukaan ole huiputtanu, hmmmm, eikä kehunukkaan. Mummoaja ei kehuta muusta kuin hyvästä ruuasta. :))

se koko meikkaamistouhu ja rasvojen ja hajujenlevittäminen on mukamas sitä modernin naisen elämää. Täälläkin muuttama suorastaan pillastui, kun tuli puheeksi että onko mitään järkeä. Kuvittele nyt Lapin mummeleita, jotka tilaavat kalliita rasvoja ja voiteita netistä ja ihan tosissaan uskovat niiden parantaviin ja nuorentaviin vaikutuksiin.

Ja kun joku lipevä mies sanoo naisen näyttävän itseään nuoremmalta, niin siinä on heti koko totuus, johon sokeasti uskotaan ja tunnetaan mielihyvää. Minä ainakin haluan näyttää 5-kymppiseltä mieheltä, olisi kamalaa näyttää poikaselta tässä iässä.

• rekyyli-61
        14+7 kirjoitti:

Olen nähnyt pystyynkuivaneen näköisiäkin ikäisiäni miehiä.

olet varmaan nähnyt unta.

• 16+6
        rekyyli-61 kirjoitti:

Olitko ihan mukana luonnossa ?
        Vai oletko nähnyt vain retusoituja kuvia ?

• rekyyli-61
        5+5 kirjoitti:

Olittepa te epäkohteliaita.
        Minä olisin ainakin hänen mielikseen sanonut, kyllä olet.

miellyttäminen syyttä voi olla kohteliasta. Sehän on valehtelemista.

• rekyyli-61
        16+6 kirjoitti:

Olitko ihan mukana luonnossa ?
        Vai oletko nähnyt vain retusoituja kuvia ?

paljon tyhjiä sanoja tähän keskusteluun.

• 9+13
        rekyyli-61 kirjoitti:

paljon tyhjiä sanoja tähän keskusteluun.

Sorry lopetan sitten ketjun lukemisen.
        Kun en saa herra aloittajan mielestä sanoa kirjoituksiin mielipidettäni.
        Mukavia hetkiä ketjusi parissa.

• rekyyli-61
        9+13 kirjoitti:

Sorry lopetan sitten ketjun lukemisen.
        Kun en saa herra aloittajan mielestä sanoa kirjoituksiin mielipidettäni.
        Mukavia hetkiä ketjusi parissa.

ystävällisyydestä.

• 6+20
        rekyyli-61 kirjoitti:

miellyttäminen syyttä voi olla kohteliasta. Sehän on valehtelemista.

Vannon että tämä on viimeinen kommenttini.
        Ei välttämättä valehtelemista, muunneltua totuutta.
        Jos toinen näkee olevansa nuori niin minkäs sille voi.

• rekyyli-61
        6+20 kirjoitti:

Vannon että tämä on viimeinen kommenttini.
        Ei välttämättä valehtelemista, muunneltua totuutta.
        Jos toinen näkee olevansa nuori niin minkäs sille voi.

se ei ole mikään uskon asia että onko nuorekas vai ei. Voi muunnella totuutta ja kertoa suomalaisten olevan miljonäärejä, mutta ei siitä kenellekään mitään hyötyä ole. Nuoruuden ihannointi on typerää!

• 20+10
        rekyyli-61 kirjoitti:

ystävällisyydestä.

Ikävää sinänsä kun aloitin vasta ketjun lukemisen ja tuntui mielenkiintoiselta.
        Vasta tähän asti pääsin kun olet jo häätämässä ketjustasi pois.
        Kai tämä lienee kumminkin käytäntö tällä palstalla.
        Aloittaja määrää kuka saa kommentoida ja kuka ei.
        Mukavaa viikonloppua ja joulun odotusta.

• rekyyli-61
        20+10 kirjoitti:

Ikävää sinänsä kun aloitin vasta ketjun lukemisen ja tuntui mielenkiintoiselta.
        Vasta tähän asti pääsin kun olet jo häätämässä ketjustasi pois.
        Kai tämä lienee kumminkin käytäntö tällä palstalla.
        Aloittaja määrää kuka saa kommentoida ja kuka ei.
        Mukavaa viikonloppua ja joulun odotusta.

oikein hauskaa viikonloppua. Jos kaikki vastaisivat kaikkiin viesteihin, ei tämänkokoisesta keskustelusta saisi mitään tolkkua. Vastaa aloituskysymykseen niin lupaan kyllä vastailla sinullekin.

• Pesukarhu..
        rekyyli-61 kirjoitti:

se koko meikkaamistouhu ja rasvojen ja hajujenlevittäminen on mukamas sitä modernin naisen elämää. Täälläkin muuttama suorastaan pillastui, kun tuli puheeksi että onko mitään järkeä. Kuvittele nyt Lapin mummeleita, jotka tilaavat kalliita rasvoja ja voiteita netistä ja ihan tosissaan uskovat niiden parantaviin ja nuorentaviin vaikutuksiin.

Ja kun joku lipevä mies sanoo naisen näyttävän itseään nuoremmalta, niin siinä on heti koko totuus, johon sokeasti uskotaan ja tunnetaan mielihyvää. Minä ainakin haluan näyttää 5-kymppiseltä mieheltä, olisi kamalaa näyttää poikaselta tässä iässä.

olla puhtaita ja peseydytään usein, nopeimmat jopa useasti vuorokaudessa.
        Ei sellaista kenenkään iho kestä ilman kuivumista. Pakko silloin jotain lisärasvaa on levittää.
        Kuvittele että kastelet nahkahanskasi ja uudelleen niin se on aika kuiva koppura sen jälkeen.
        Kun käytäisiin kerran viikossa saunassa niin ehkä sitten iho kertäisi omalla suojauksellaan.

• 11+8
        rekyyli-61 kirjoitti:

oikein hauskaa viikonloppua. Jos kaikki vastaisivat kaikkiin viesteihin, ei tämänkokoisesta keskustelusta saisi mitään tolkkua. Vastaa aloituskysymykseen niin lupaan kyllä vastailla sinullekin.

Kiitos opetuksesta herra palstanjohtaja.
        Olen edennyt jo melko pitkälle mutta ei ole tullut uutta kommentoitavaa.
        Lupaan pitää näppini erossa jos sattuu kohdalle mistä haluaisin mielipiteeni sanoa.
        Teen kenties siitä ihan oman aloituksen, etten liikaa puutu sinun aloitukseesi.

• t.l.
        rekyyli-61 kirjoitti:

Nojaa :)) hyväntuoksuiset rasvat antavat sitä jotakin mitä me naiset kaipaamme. Siloisuutta rasvat eivät takaa eikä menetettyä nuoruutta saa takaisin. Itte olen muutaman viikon päästä jo kuuskymppinen ja ihan varmasti olen nuoremman näköinen, hih :)) tai ainakin nuoren mielinen. Nyt pitää kattoa kakkua jottei paistu liikaa ja niitä joulukorttejakin tuli eilen ehtoolla väsättyä ihan itte. Ekkös sä joskus kirjoittanu jotakin korteistakin, muistelen :)). Niin, niistä korteista tuli ihan jouluisia, tarttis vaan lähettääkin.

• rekyyli-61
        11+8 kirjoitti:

Kiitos opetuksesta herra palstanjohtaja.
        Olen edennyt jo melko pitkälle mutta ei ole tullut uutta kommentoitavaa.
        Lupaan pitää näppini erossa jos sattuu kohdalle mistä haluaisin mielipiteeni sanoa.
        Teen kenties siitä ihan oman aloituksen, etten liikaa puutu sinun aloitukseesi.

kerrankin sanojesi takana. Voisi sanoa että ole kuin mies ja pidä sen minkä lupaat.

• rekyyli-61
        Pesukarhu.. kirjoitti:

olla puhtaita ja peseydytään usein, nopeimmat jopa useasti vuorokaudessa.
        Ei sellaista kenenkään iho kestä ilman kuivumista. Pakko silloin jotain lisärasvaa on levittää.
        Kuvittele että kastelet nahkahanskasi ja uudelleen niin se on aika kuiva koppura sen jälkeen.
        Kun käytäisiin kerran viikossa saunassa niin ehkä sitten iho kertäisi omalla suojauksellaan.

pestä itseään liian usein jos sen vuoksi pitää rasvata ihoaan.

• rekyyli-61
        t.l. kirjoitti:

Nojaa :)) hyväntuoksuiset rasvat antavat sitä jotakin mitä me naiset kaipaamme. Siloisuutta rasvat eivät takaa eikä menetettyä nuoruutta saa takaisin. Itte olen muutaman viikon päästä jo kuuskymppinen ja ihan varmasti olen nuoremman näköinen, hih :)) tai ainakin nuoren mielinen. Nyt pitää kattoa kakkua jottei paistu liikaa ja niitä joulukorttejakin tuli eilen ehtoolla väsättyä ihan itte. Ekkös sä joskus kirjoittanu jotakin korteistakin, muistelen :)). Niin, niistä korteista tuli ihan jouluisia, tarttis vaan lähettääkin.

joulun tekeminen ja siihen kuuluvat joulukortit, hyvä ruoka ja muu hössötys. Ja joulu pitää viettää perheen kanssa, eikä missään sukulaisisssa.

• Puhdas tuoksu
        rekyyli-61 kirjoitti:

pestä itseään liian usein jos sen vuoksi pitää rasvata ihoaan.

mutta tykkäätkös sitten vähän hien tuoksusta?

• rekyyli-61
        Puhdas tuoksu kirjoitti:

mutta tykkäätkös sitten vähän hien tuoksusta?

rasva sitä hien hajua ainakaan poista.

• Kuitenkaan
        rekyyli-61 kirjoitti:

rasva sitä hien hajua ainakaan poista.

mitä täällä on . kuitenkaan!

• Pertti twistaa

on naareille tyypillistä koska jouvat lapsesta saakka kuulemaan lässytystä joka kohdistuu aina tytöille ;(

• rekyyli-61

tuo lässyttäminen ja kimottaminen ottaa korviin yhtä paljon. Miksi aikuiset naiset ei voi puhua aikuiselle miehelle aikuismaisesti vaan tarvitsee lässyttää, ottaa päähän. Kyllä!

• vaikka toi
        rekyyli-61 kirjoitti:

tuo lässyttäminen ja kimottaminen ottaa korviin yhtä paljon. Miksi aikuiset naiset ei voi puhua aikuiselle miehelle aikuismaisesti vaan tarvitsee lässyttää, ottaa päähän. Kyllä!

anni sinnemäki
        kun kuuntelee tätin puhetta niin ihmetyttää
        onko kohderyhmänä aikuiset ihmiset :)
        kammottavaa.

• görgyj
        rekyyli-61 kirjoitti:

naiset keskimäärin miehiä terveempiä ovat. Elävätkin kymmenkunta vuotta vanhemmiksi. Miehen ikää lyhentää jatkuva ketutus ja viha.

• rekyyli-61
        vaikka toi kirjoitti:

anni sinnemäki
        kun kuuntelee tätin puhetta niin ihmetyttää
        onko kohderyhmänä aikuiset ihmiset :)
        kammottavaa.

Anu Vehviläinen ja Jutta Urpilainen, siinä sitä on kaksi oikeen lässyttäjää. Mitään ei asiaa ei sanota, kunhan vaan puhutaan. Syvää myötähäpeää tunnen.

• rekyyli-61
        görgyj kirjoitti:

naiset keskimäärin miehiä terveempiä ovat. Elävätkin kymmenkunta vuotta vanhemmiksi. Miehen ikää lyhentää jatkuva ketutus ja viha.

työelämässä miehiä keskimäärin 5 vuotta lyhyempään. Se niitä vanhojen ukkojen elinikää syö, kun luuhataan vielä 7-kymppisenä töissä. Akoilla muutenkin työvuodet ovat paljon paljon miehiä pienemmät johtuen lapsista ja sairauspoissaoloista.

• otetaanko
        görgyj kirjoitti:

kaljan kiskominen.

• Noista kaaikenmaailman rasvoista sen verran tiedän jonka on eläkkeelle jäänyt kosmetologi kertonut. Iho on ihmisen suurin elin ja se on tarkoitettu suojaamaan alempia kerroksia. Ei siinä ihmeaineet tehoa. Mitä kalliimpi tuote sitä enemmän eläimillä testattuja. Jalkoja kannattaa rasvata ja hoitaa ja kasvoihin kosteusvoidetta niin ja kaulaan.

Mutta saahan ne rahansa käyttää miten tahtoo.

• rekyyli-61

Tämän väittämän että naiset saavat käyttää rahansa miten tahtovat. Se vaan on useimiten pois siitä yhteisestä potista mitä perheeseen tulee. Naiset tienaavat vähemmän ja tuhlaavat enemmän. Mies elättää vielä perheenkin ja yksinäiset naiset hakevat avustuksia sieltä mistä saavat. Se on aivan yhtä turhaa kuin miesten kaljan juontikin, saahan siitäkin E-vitamiinia!

• rekyyli-61 kirjoitti:

Tämän väittämän että naiset saavat käyttää rahansa miten tahtovat. Se vaan on useimiten pois siitä yhteisestä potista mitä perheeseen tulee. Naiset tienaavat vähemmän ja tuhlaavat enemmän. Mies elättää vielä perheenkin ja yksinäiset naiset hakevat avustuksia sieltä mistä saavat. Se on aivan yhtä turhaa kuin miesten kaljan juontikin, saahan siitäkin E-vitamiinia!

Nyt ainakin moitit väärää puuta:) Hoidan koiraani paremmin kuin itseäni niin ja asun yksin vaihtelevasti. Mitäsitten jos raha riittää, turha sitä on surra. Ajattelin tehdä ruumisarkkuni raakalaudasta, ei ole peukalo keskellä kämmentä. En siis tuhlaa mutta miikä laulaen tulee se viheltäen menee, vanha viisaus.

• rekyyli-61
        firefox58 kirjoitti:

Nyt ainakin moitit väärää puuta:) Hoidan koiraani paremmin kuin itseäni niin ja asun yksin vaihtelevasti. Mitäsitten jos raha riittää, turha sitä on surra. Ajattelin tehdä ruumisarkkuni raakalaudasta, ei ole peukalo keskellä kämmentä. En siis tuhlaa mutta miikä laulaen tulee se viheltäen menee, vanha viisaus.

järkevämpää laittaa rahansa hienoon autoon kuin tunkea rasvana naamaan, joka kiiltää ja haisee pahalle.

http://www.youtube.com/watch?v=L9QAGGzGbp8

• rekyyli-61 kirjoitti:

Tiettyjen B-ryhmän vitamiinien lähteenä olut on varteenotettava. Esim vegaani voi täyttää b12 vitamiinin tarpeensa luonnollisella tavalla juomalla olutta.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Tiettyjen B-ryhmän vitamiinien lähteenä olut on varteenotettava. Esim vegaani voi täyttää b12 vitamiinin tarpeensa luonnollisella tavalla juomalla olutta.

se on se ja sama mitä vitamiinia kaljasta saa, käytän niin vähän.
        Monipuolisuus ruokien ja juomien suhteen on kaiken a ja o!

• rekyyli-61 kirjoitti:

se on se ja sama mitä vitamiinia kaljasta saa, käytän niin vähän.
        Monipuolisuus ruokien ja juomien suhteen on kaiken a ja o!

"Monipuolisuus ruokien ja juomien suhteen on kaiken a ja o! "

Mut ei kannata höpistä sellaista mitä tiedä, vaikka kuinka uhottais.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

"Monipuolisuus ruokien ja juomien suhteen on kaiken a ja o! "

Mut ei kannata höpistä sellaista mitä tiedä, vaikka kuinka uhottais.

Naiset vaan aina puhuvat ja puhuvat terveydestä ja kauneudesta. Paljon enemmän puhetta mitä toimintaa.

• rekyyli-61 kirjoitti:

järkevämpää laittaa rahansa hienoon autoon kuin tunkea rasvana naamaan, joka kiiltää ja haisee pahalle.

http://www.youtube.com/watch?v=L9QAGGzGbp8

Olet aivan oikeassa kyllä minä
        sitä autoa voisin kiillotella:)

Niin ja rahahan on käyttöävarten.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Naiset vaan aina puhuvat ja puhuvat terveydestä ja kauneudesta. Paljon enemmän puhetta mitä toimintaa.

"Naiset vaan aina puhuvat ja puhuvat terveydestä ja kauneudesta. Paljon enemmän puhetta mitä toimintaa. "

Voihan se sun tuttavapiirissä niin ollakin. Ei silti kannata yleistää.

Minä lopetin makeiden leivonnnaisten ja valkoisen leivän syönnin jo 1970-luvun alkupuolella. Sokeria ja valkoista riisiä ja viljaa olen boikotoinut myös 1970-luvulta lähtien. Mua pidetään vähän tylsänä tyyppinä, kun en syö mitään juhlissa, joita varten joku on uurastanut päiväkausia leipoen kakkuja yms muita herkkuja(?). Mun ikäluokassa tuollaista ehdottomuutta ravinnon suhteen on vielä aika vähän, mutta 1960-luvulla syntyneissä samanhenkisiä naisia löytyy jo paljon.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

"Naiset vaan aina puhuvat ja puhuvat terveydestä ja kauneudesta. Paljon enemmän puhetta mitä toimintaa. "

Voihan se sun tuttavapiirissä niin ollakin. Ei silti kannata yleistää.

Minä lopetin makeiden leivonnnaisten ja valkoisen leivän syönnin jo 1970-luvun alkupuolella. Sokeria ja valkoista riisiä ja viljaa olen boikotoinut myös 1970-luvulta lähtien. Mua pidetään vähän tylsänä tyyppinä, kun en syö mitään juhlissa, joita varten joku on uurastanut päiväkausia leipoen kakkuja yms muita herkkuja(?). Mun ikäluokassa tuollaista ehdottomuutta ravinnon suhteen on vielä aika vähän, mutta 1960-luvulla syntyneissä samanhenkisiä naisia löytyy jo paljon.

tyyppejä jotka jättävät täytekakut ja muut herkut syömättä silloin harvoin, kun niitä tarjotaan. Ehdottomuudessaan nämä ihmiset pilaavat juhlatunnelmaa, joka on juuri sitä ettei täyte tai suklaakakkuja syödä joka päivä, vaan ainoastaan silloin kun on syytä juhlaan. Minua tosiaan ärsyttävät nämä ikuiset laihduttajat, jotka ovat useimmiten niitä kaikkein pulloposkisimpia.

• näin on tosi
        sedna2003 kirjoitti:

Kauan sitten jo opistossa ollessani oikaistiin tuo oluesta saatava B-vitamiini. Kun olutta pannaan siinä on todella paljon B-vitamiinia, vaan kaiken sen käymisprosessin jälkeen on jopa tutkittua tietoa ettei pullossa/tölkissä olevassa valmiissa oluessa ole nimeksikään B:tä. B- ja C-vitamiinit ovat vesiliukoisia, ja tuhoutuvat jopa 20min. keittämisen tuloksena. Tietoa löytyy netin ravintoaineista kertovilla sivuilla.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tyyppejä jotka jättävät täytekakut ja muut herkut syömättä silloin harvoin, kun niitä tarjotaan. Ehdottomuudessaan nämä ihmiset pilaavat juhlatunnelmaa, joka on juuri sitä ettei täyte tai suklaakakkuja syödä joka päivä, vaan ainoastaan silloin kun on syytä juhlaan. Minua tosiaan ärsyttävät nämä ikuiset laihduttajat, jotka ovat useimmiten niitä kaikkein pulloposkisimpia.

Musta on aivan typerää syödä jonkun mieliksi jotain sellaista, josta tulee huono olo ja joka maistuu ihan kamalalta. Sehän olis silmän palvontaa, ja kauheeta sekin olis, jos tulis oksennus kesken kakun syönnin. Mä ihan oikeasti inhoan makeita syötäviä. Minun mielestäni on typerää tarjota juhlissa pelkkiä makeita ällötyksiä.

Itse leivon marjapiirakoita, joihin laitan vain kaksi teelusikkaa hedelmäsokeria, kun ohjeen mukainen määrä on 1 desilitra sokeria. Maanantaina 70 kiloa laihduttanut nainen kiitteli, kun hän sai kerrankin vähäsokerista marjapiirakkaa, jossa on huippuohut kokojyväpohja. Yleensä annan sokerikupin vieraille piirakan viereen.

• näin on tosi kirjoitti:

Kauan sitten jo opistossa ollessani oikaistiin tuo oluesta saatava B-vitamiini. Kun olutta pannaan siinä on todella paljon B-vitamiinia, vaan kaiken sen käymisprosessin jälkeen on jopa tutkittua tietoa ettei pullossa/tölkissä olevassa valmiissa oluessa ole nimeksikään B:tä. B- ja C-vitamiinit ovat vesiliukoisia, ja tuhoutuvat jopa 20min. keittämisen tuloksena. Tietoa löytyy netin ravintoaineista kertovilla sivuilla.

C-vitamiini todellakin tuhoutuu herkästi kuumennettaessa, mutta kaikki vesiliukoiset vitamiinit eivät ole yhtä herkkiä. Väitetäänhän leivässäkin olevan b-ryhmän vitamiineja, vaikka niitä on kypsennetty melko pitkän aikaa 200 asteessa.

Hiivassa on b-ryhmän vitamiineja, eikä olut täysin hiivatonta ole, eikä olutta kait käymisen jälkeen enää kuumenneta. Mulla on urheilulääketieteen tarpeisiin tehty ravinto-opinkirja, tosin jo vanha, mutta monet elintarvikkeet valmistetaan samoin kuin ennenkin, tosin tehokasvatus saattaa tehdä raaka-aineista köyhempiä. Siinä on erilaisista mittauksista kootut vitamiini ja kivennäisainetaulukot. Kirjan taulukoiden mukaan oluesta on mitattu niasiinia 10-13 mg/100gr. Päivän tarpeeksi arvioitiin noihin aikoihin 10-40 mg/vrk. Muita b-ryhmän vitamiineja oluessa on kirjan mukaan vain hyvin vähän. B12 vitamiinista kirjassa ei ole paljon tietoa. Luin noin vuosi sitten jotain, että hiivan ansiosta oluessa on myös pieniä määriä b12 vitamiinia, joka voi olla hyvänä lisänä vegen b12 tarpeen tyydyttämisessä. Pienistä määristä ja eri lähteistähän ne vitamiinin tarpeet lopulta tyydytetään.

• Okke!
        sedna2003 kirjoitti:

C-vitamiini todellakin tuhoutuu herkästi kuumennettaessa, mutta kaikki vesiliukoiset vitamiinit eivät ole yhtä herkkiä. Väitetäänhän leivässäkin olevan b-ryhmän vitamiineja, vaikka niitä on kypsennetty melko pitkän aikaa 200 asteessa.

Hiivassa on b-ryhmän vitamiineja, eikä olut täysin hiivatonta ole, eikä olutta kait käymisen jälkeen enää kuumenneta. Mulla on urheilulääketieteen tarpeisiin tehty ravinto-opinkirja, tosin jo vanha, mutta monet elintarvikkeet valmistetaan samoin kuin ennenkin, tosin tehokasvatus saattaa tehdä raaka-aineista köyhempiä. Siinä on erilaisista mittauksista kootut vitamiini ja kivennäisainetaulukot. Kirjan taulukoiden mukaan oluesta on mitattu niasiinia 10-13 mg/100gr. Päivän tarpeeksi arvioitiin noihin aikoihin 10-40 mg/vrk. Muita b-ryhmän vitamiineja oluessa on kirjan mukaan vain hyvin vähän. B12 vitamiinista kirjassa ei ole paljon tietoa. Luin noin vuosi sitten jotain, että hiivan ansiosta oluessa on myös pieniä määriä b12 vitamiinia, joka voi olla hyvänä lisänä vegen b12 tarpeen tyydyttämisessä. Pienistä määristä ja eri lähteistähän ne vitamiinin tarpeet lopulta tyydytetään.

Kuka mihinkin uskoo, minä en usko noihin vanhoihin juttuihin enää tänäpäivänä.
        Paras ja halvin B-vitamiini on pienimurunen hiivaa päivässä, oli jo käytössä tämä tieto vuonna kivi ja sakset.
        Itse otan päivittäin B-C- vitamiini yhdistelmä poreen ja kalkkia mangnesiumia samoin. Ei vedä suonia jaloista enää. Eikä joudu ylös jalkakramppien takia keskellä yötä.
        Kokeilemallahan nämä löytyy itse kullekin.

• Okke! kirjoitti:

Kuka mihinkin uskoo, minä en usko noihin vanhoihin juttuihin enää tänäpäivänä.
        Paras ja halvin B-vitamiini on pienimurunen hiivaa päivässä, oli jo käytössä tämä tieto vuonna kivi ja sakset.
        Itse otan päivittäin B-C- vitamiini yhdistelmä poreen ja kalkkia mangnesiumia samoin. Ei vedä suonia jaloista enää. Eikä joudu ylös jalkakramppien takia keskellä yötä.
        Kokeilemallahan nämä löytyy itse kullekin.

"Kuka mihinkin uskoo, minä en usko noihin vanhoihin juttuihin enää tänäpäivänä. "

Kyl toi urheilulääketiede on ollut aina tavallisten ihmisten terveystietoutta paljon edellä. Mittaustulos on varteenotettavaa tietoa, jos se on huolellisesti tehty.

Toki valmistustavat ovat voineet muuttua, samoin olutlaadut. Light oluessa ei alkoholin lisäksi ole varmaankaan paljon mitään muuta kuin vettä. Portterin ja tummien oluiden koostumukset olis kiva tietää.

Hiiva on joutunut viime aikoina mustalle listalle, kun kaikilla on nykyään hiiva syndrooma. Itse käytän aina silloin tällöin Tartex-tahnaa, jonka yhtenä raakaaineena on hiivauute. Tapettu hiiva on kai suoliston bakteeriflooran kannalta parempaa kuin elävä hiiva. Joskus käytin Mallasjuoman aitoa oluthiivaa. Kuumensin sen ensin uunissa, etten olisi alkanut itse käymään.

• Putkivalo
        sedna2003 kirjoitti:

Olueesta tosiaan saa B-vitamiineja, mutta toisaalta alkoholi myös polttaa sitä enemmän. Summa sumarum, keho ei pysty hyödyntämään sitä.

• Putkivalo kirjoitti:

Olueesta tosiaan saa B-vitamiineja, mutta toisaalta alkoholi myös polttaa sitä enemmän. Summa sumarum, keho ei pysty hyödyntämään sitä.

Oluen käyttö vitamiinin lähteenä ei ollut ensimmäisen vitamiinkommenttini pointti vaan tartuin väärään kirjaimeen, kun pilkun viilaaja olen. Ja sittenpä siitä lähti liikkelle vitamiinien vatvominen.

Juu, joidenkin vitamiinien tarve saattaa kasvaa varsinkin runsaan alkoholin käytön yhteydessä. Stressitilanteessa, jonka runsas alkoholin käyttökin aiheuttaa, mm. B6-vitamiinin tarve saattaa nousta niin suureksi, että sitä on mahdoton saada ravinnosta. Jonkin b-vitamiinin puutos liittyy nimenomaan alkoholismiin. En muista minkä. Niasiinia oluesta saa kumminkin hyvin, mutta suomalailla ei ole kai koskaan havaittu niasiinin puutosta. Niin, että vitamiinin saannin vuoksi oluen juonti ei ole perusteltua.

• Okke
        sedna2003 kirjoitti:

Oluen käyttö vitamiinin lähteenä ei ollut ensimmäisen vitamiinkommenttini pointti vaan tartuin väärään kirjaimeen, kun pilkun viilaaja olen. Ja sittenpä siitä lähti liikkelle vitamiinien vatvominen.

Juu, joidenkin vitamiinien tarve saattaa kasvaa varsinkin runsaan alkoholin käytön yhteydessä. Stressitilanteessa, jonka runsas alkoholin käyttökin aiheuttaa, mm. B6-vitamiinin tarve saattaa nousta niin suureksi, että sitä on mahdoton saada ravinnosta. Jonkin b-vitamiinin puutos liittyy nimenomaan alkoholismiin. En muista minkä. Niasiinia oluesta saa kumminkin hyvin, mutta suomalailla ei ole kai koskaan havaittu niasiinin puutosta. Niin, että vitamiinin saannin vuoksi oluen juonti ei ole perusteltua.

Miksiköhän kun katkolle tulevat potilaat saavat isoja annoksia pistoksina B-vitamiiniä? Nämä jotka ovat jo ihmisraunioita. He tervehtyvät B-vitamiinin ja kuntoutuksen avulla.
        Näin se menee.

• 10+6
        rekyyli-61 kirjoitti:

Ja mieshän ei tuhlaa, vai. Katsele vähän ympärillesi. Tarpeettoman kalliit autot, turhanpäiväiset moottori- ja purjeveneet, moottorikelkat, mönkijät ym. lelut. Kalliiseen viihde-elektroniikkaan syydetään rahaa kuin kaivoon. Johonkin vimpaimeen on taas tullut joku uusi väkisin keksitty toiminto, jota ilman ei voi tulla toimeen, ei kun vanha toimiva vehje roskiin ja uutta hakemaan. Lumikolan käyttö on vanhanaikaista, ja hikikin tulee, ei kun lumilinko on saatava. Muutaman aarin nurmikkoa varten pitää olla päältä ajettava ruohonleikkuri.

Naiset saa hakea niitä mömmöjään pakettiautollisen kerrallaan, että pääsevät tasoihin miesten kanssa rahan haaskauksessa.

• rekyyli-61
        10+6 kirjoitti:

Ja mieshän ei tuhlaa, vai. Katsele vähän ympärillesi. Tarpeettoman kalliit autot, turhanpäiväiset moottori- ja purjeveneet, moottorikelkat, mönkijät ym. lelut. Kalliiseen viihde-elektroniikkaan syydetään rahaa kuin kaivoon. Johonkin vimpaimeen on taas tullut joku uusi väkisin keksitty toiminto, jota ilman ei voi tulla toimeen, ei kun vanha toimiva vehje roskiin ja uutta hakemaan. Lumikolan käyttö on vanhanaikaista, ja hikikin tulee, ei kun lumilinko on saatava. Muutaman aarin nurmikkoa varten pitää olla päältä ajettava ruohonleikkuri.

Naiset saa hakea niitä mömmöjään pakettiautollisen kerrallaan, että pääsevät tasoihin miesten kanssa rahan haaskauksessa.

tienanneet rahansa ja saavat vaikka juoda kurkustaan kaiken alas.

• ++++
        rekyyli-61 kirjoitti:

ja niin saa sitten naisetkin. :)))

• rekyyli-61
        ++++ kirjoitti:

ja niin saa sitten naisetkin. :)))

tienaavat ja rahaa jää yli, niin työntäköön purnukat vaikka peräaukkoonsa.

• 10+6
        rekyyli-61 kirjoitti:

Ja nainen sitten ei saa yhtä lailla tuhlata itse tienaamaansa rahaa humpuukiin? Eiköhän se tänäpäivänä pääsääntöisesti ole niin, että molemmat kuitenkin tienaa. On pakkokin, eihän normaalia työtä tekevä, normaalia palkkaa saava pysty yksin koko perhettä elättämään. Ainakaan humpuukeihin ei riitä rahaa laitettavaksi.

Itseäni en ainakaan puutu siihen, mihin vaimoni vähät liikenevät senttinsä laittaa niin kauan kuin kortensa kantaa yhteiseen kekoon.

• ++++
        rekyyli-61 kirjoitti:

tienaavat ja rahaa jää yli, niin työntäköön purnukat vaikka peräaukkoonsa.

jos miehet maksavat erotuksen palkan ja maksujen jaon jälkeen.

• 2+plus

oma lehti 'Kauneus ja Terveys*

• nainainakkanainnai

itse olla nainen, kun aina puhut naisista, ja meidän ulkonäöstämme.

• tyytyväinen ihmisiin

miehet ja naiset ovat erilaisia. Mitä siitäkään tulisi jos he olisivat samanlaisia? Eläköön erilaisuus, eläköön nainsen naisellisuus ja miehen miehellisyys. Tai naisen naisekkuus ja miehen miehekkyys, miten vaan........kaikkine kotkotuksineen.

• ElsaEtu-Keno

noin se varmasti onkin.
        Kun on itseensä tyytyväinen, pitää itsestään, niin voi tehdä muistakin ihmisistä.
        Ei näe vain omia vikojaan muissa.

• rekyyli-61

Kylläpä käytit oikeata sanaa kuvaamaan naisen elämää. Miehilläkin on puutteita, mutta ne eivät ole merkittäviä.

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

Kylläpä käytit oikeata sanaa kuvaamaan naisen elämää. Miehilläkin on puutteita, mutta ne eivät ole merkittäviä.

kuvaamaan sekä miehen että naisen elämää...puutteineen ja puuttumattomuuksineen...Tämäkin aloituksesi on eräänlaista kotkotusta :DDD

• rekyyli-61
        tyytyväinen ihmisiin kirjoitti:

kuvaamaan sekä miehen että naisen elämää...puutteineen ja puuttumattomuuksineen...Tämäkin aloituksesi on eräänlaista kotkotusta :DDD

kotkotusta vaan jupinaa joka herättää keskustelua.

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

kotkotusta vaan jupinaa joka herättää keskustelua.

mun mielestä aloitus on mitä suurimmassa määrin suurielkeistä kotkotkotkotusta. Hähhää :DD

• rekyyli-61

mun mielestä aloitus on mitä suurimmassa määrin suurielkeistä kotkotkotkotusta. Hähhää :DD

koskaan sorru kotkotukseen, jos vinoilen, mutta vain hieman.

Hähä!

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

koskaan sorru kotkotukseen, jos vinoilen, mutta vain hieman.

Hähä!

todellisuudessa tämäntapaiset aloitukset ovat just sitä kotkotusta jota pinnalliset ikääntyvät miehet aloittajan tapaan, harrastavat :DD
        Huvitat minua, saat jatkaa.

• rekyyli-61

todellisuudessa tämäntapaiset aloitukset ovat just sitä kotkotusta jota pinnalliset ikääntyvät miehet aloittajan tapaan, harrastavat :DD
        Huvitat minua, saat jatkaa.

arkaan paikkaan aloitukseni, tiedän tällaisten pinnallisten, ikääntyvien naarasihmisten loukkaantuvan herkästi.

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

arkaan paikkaan aloitukseni, tiedän tällaisten pinnallisten, ikääntyvien naarasihmisten loukkaantuvan herkästi.

aloituksesi uudelleen, ja mieti sitten jatkuvaa jaaritteluasi ;DDDD Aloituksestasi löytyy aloituksessasi käyttämäsi toimintatapa. Onhan se tietty noloa joutua naurunalaiseksi rekyylinäkin, mutta kyllä me yritämme ymmärtää ja kannustaa sinua ja tukea moninaisissa murheissasi joita palstalle vuodatat. *tikahtuu*

• rekyyli-61

aloituksesi uudelleen, ja mieti sitten jatkuvaa jaaritteluasi ;DDDD Aloituksestasi löytyy aloituksessasi käyttämäsi toimintatapa. Onhan se tietty noloa joutua naurunalaiseksi rekyylinäkin, mutta kyllä me yritämme ymmärtää ja kannustaa sinua ja tukea moninaisissa murheissasi joita palstalle vuodatat. *tikahtuu*

kun joudut vetäytymään puskiin ja aloitat sieltä sivusta huutelun. Se on mielestäni noloa ja huonon häviäjän merkki.

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

kun joudut vetäytymään puskiin ja aloitat sieltä sivusta huutelun. Se on mielestäni noloa ja huonon häviäjän merkki.

ajatteletko aloituksesi olevan voitto tai häviö :DD Voi kotkot sentään. Kysehän on siitä että mielestäni tämkin aloituksesi on yhtä tyhjänpäiväistä ja pinnallista kotkotusta. Samaa sarjaa kuin edellisetkin tyhjäntäytöt. :D Mutta toivon todella että jatkat näitä jaaritukksiasi, niin saa nauraa sydämensä kyllyydestä. Pitäähän palstalla hovinarri olla.

• rekyyli-61

ajatteletko aloituksesi olevan voitto tai häviö :DD Voi kotkot sentään. Kysehän on siitä että mielestäni tämkin aloituksesi on yhtä tyhjänpäiväistä ja pinnallista kotkotusta. Samaa sarjaa kuin edellisetkin tyhjäntäytöt. :D Mutta toivon todella että jatkat näitä jaaritukksiasi, niin saa nauraa sydämensä kyllyydestä. Pitäähän palstalla hovinarri olla.

sanontoa että älä yllytä hullua. Sinun pitää nyt vain miettiä kumpi meistä se on?

• tyytyväinen ihmisiin
        rekyyli-61 kirjoitti:

sanontoa että älä yllytä hullua. Sinun pitää nyt vain miettiä kumpi meistä se on?

pitää nyt vain jatkaa valitsemallasi kotkotuksen tiellä, ethän muutakaan voi :DDD Kotkotuksiin, oi turhuuksien turhuus. *smack*

• rekyyli-61

pitää nyt vain jatkaa valitsemallasi kotkotuksen tiellä, ethän muutakaan voi :DDD Kotkotuksiin, oi turhuuksien turhuus. *smack*

keskustelu kuitenkin ja varmaan puolet vastanneista pysyi jopa aiheessa.

• xxxyyy

En ole huomannut, mutta liikalihava ja tupakoiva lääkäri tai terveydenhoitaja ei herätä luottamusta oli sukupuoli kumpi tahansa.

• rekyyli-61

on uskottavuus ongelmia ihan missä tahansa ammatissa. Tupakointi vouhotus on mielestäni saavuttanut aivan tarpeettoman suuria mittasuhteita.

• xxxyyy
        rekyyli-61 kirjoitti:

on uskottavuus ongelmia ihan missä tahansa ammatissa. Tupakointi vouhotus on mielestäni saavuttanut aivan tarpeettoman suuria mittasuhteita.

Niin, ei herätä luottamustani sellainenkaan aloittaja joka puhuu terveydestä ja lähtee puolustelemaan tupakointia, sukupuolesta riippumatta.

• rekyyli-61
        xxxyyy kirjoitti:

Niin, ei herätä luottamustani sellainenkaan aloittaja joka puhuu terveydestä ja lähtee puolustelemaan tupakointia, sukupuolesta riippumatta.

mutta se on myös jokaisen aikuisen ihmisen oma valinta. Minä en lähde puolustelemaan mitenkään tupakointia, mutta en myöskään tarvitse yhteiskunnalta holhousta. Liikalihavien syömistä pitäisi kyllä jotenkin rajoittaa, tulevat kalliiksi veronmaksajille.

• xxxyyy
        rekyyli-61 kirjoitti:

mutta se on myös jokaisen aikuisen ihmisen oma valinta. Minä en lähde puolustelemaan mitenkään tupakointia, mutta en myöskään tarvitse yhteiskunnalta holhousta. Liikalihavien syömistä pitäisi kyllä jotenkin rajoittaa, tulevat kalliiksi veronmaksajille.

Niin, joillekin on tärkeämpää elää uhmaikäänsä kuin käyttää järkeään, tai ehkä sitä järkeä ei sitten vain ole.

• rekyyli-61
        xxxyyy kirjoitti:

Niin, joillekin on tärkeämpää elää uhmaikäänsä kuin käyttää järkeään, tai ehkä sitä järkeä ei sitten vain ole.

tai nautinto voittaa sairastumisen riskin. Ei täältä kukaan hengissä selviä.

• xxxyyy
        rekyyli-61 kirjoitti:

tai nautinto voittaa sairastumisen riskin. Ei täältä kukaan hengissä selviä.

Todennäköisesti kyse on vain puuttuvasta tahdonvoimasta. Joistakin ei vain ole miestä lopettamaan kun on jonkun huonon tavan erehtynyt aloittamaan.

• rekyyli-61
        xxxyyy kirjoitti:

Todennäköisesti kyse on vain puuttuvasta tahdonvoimasta. Joistakin ei vain ole miestä lopettamaan kun on jonkun huonon tavan erehtynyt aloittamaan.

kyse on juuri tästä tahdonvoiman puutteesta. En silti näe mitään terveydellisiä etuja siinä, että lopettamisen jälkeen lihotaan 20 kg ja liikunta vähenee ylipainon takia entisestään. Voipi tulla muita pahempia terveysriskejä, vaan tasapainoilua ja valintojahan tämä koko elämä on.

• xxxyyy
        rekyyli-61 kirjoitti:

kyse on juuri tästä tahdonvoiman puutteesta. En silti näe mitään terveydellisiä etuja siinä, että lopettamisen jälkeen lihotaan 20 kg ja liikunta vähenee ylipainon takia entisestään. Voipi tulla muita pahempia terveysriskejä, vaan tasapainoilua ja valintojahan tämä koko elämä on.

Jos on tahdonvoimaa, pitää myös läskinsä kurissa savustamatta niitä.

• Ei ole meikkiä

on niin että miehet valitsee sen meikatun ja muuten laitetun naisihmisen - tällätyn - ja meikkaamaton luonnollinen sisar jää seuraamaan sivusta kun meikattu vie voiton.
      Luonnollisuus ja puhtaus ei kelpaa miehille. Pitää olla meikattu ja tällätty.

• rekyyli-61

Tuollainen ajattelu juuri todistaa, että olet antanut periksi markkinavoimille ja kuvittelet saavasi sieltä apuja, joita sinulla ei luonnostaan ole. Se on valheellista kuvitelmaa. Miehet nauravat tällätyille ja meikatuille venäläisnaisille, joita Suomessa pyörii, samoin niille suomalaisille jotka muistuttavat näitä rajan takaa tulleita.

• Ei meikkiä
        rekyyli-61 kirjoitti:

Tuollainen ajattelu juuri todistaa, että olet antanut periksi markkinavoimille ja kuvittelet saavasi sieltä apuja, joita sinulla ei luonnostaan ole. Se on valheellista kuvitelmaa. Miehet nauravat tällätyille ja meikatuille venäläisnaisille, joita Suomessa pyörii, samoin niille suomalaisille jotka muistuttavat näitä rajan takaa tulleita.

olen tullut tuohon tulokseen ja näin se menee. En ole juuri koskaan meikannut enkä muutenkaan rahaa tuhlannut noihin jutuihin, mutta siitä huolimatta olen huomannut että jos on meikattu ja mitä enemmän niin selleisia miehet haluaa. Ja markkinavoimat tietää sen vallan hyvin.
        Elikkä jos oikein asiaa ajatellaan niin miesten käytös on markkinavoimille tulos naisten höpötyksiin.

• rekyyli-61
        Ei meikkiä kirjoitti:

olen tullut tuohon tulokseen ja näin se menee. En ole juuri koskaan meikannut enkä muutenkaan rahaa tuhlannut noihin jutuihin, mutta siitä huolimatta olen huomannut että jos on meikattu ja mitä enemmän niin selleisia miehet haluaa. Ja markkinavoimat tietää sen vallan hyvin.
        Elikkä jos oikein asiaa ajatellaan niin miesten käytös on markkinavoimille tulos naisten höpötyksiin.

mitä miehiä tuollaiset 7-kymppiset mummelit tavoittelevat meikkauksellaan tai ryppyvoide käytöllään? Markikinavoimat käyttävät hyväkseen naisten turhamaisuutta.

• Ei meikkiä
        rekyyli-61 kirjoitti:

mitä miehiä tuollaiset 7-kymppiset mummelit tavoittelevat meikkauksellaan tai ryppyvoide käytöllään? Markikinavoimat käyttävät hyväkseen naisten turhamaisuutta.

miesten turhamaisuus jota markkinavoimat käyttää loppujen lopuksi. Vaikka kuinka vanha , niin miehet on lääpällään kun on hienosti laitettu. Minä en ainakaan viitsi käyttää aikaa moiseen vaan menen töihinkin luonnonkauniina ja puhtaana. Omana itsenäni, mutta hymyt saavat ne joilla on paljon laitettu tököttiä. Miehet määrää markkinavoimat tässä asiassa. Kuka nyt viitsii muuten tuhlata ja käyttää aikaa moiseen.

• rekyyli-61
        Ei meikkiä kirjoitti:

miesten turhamaisuus jota markkinavoimat käyttää loppujen lopuksi. Vaikka kuinka vanha , niin miehet on lääpällään kun on hienosti laitettu. Minä en ainakaan viitsi käyttää aikaa moiseen vaan menen töihinkin luonnonkauniina ja puhtaana. Omana itsenäni, mutta hymyt saavat ne joilla on paljon laitettu tököttiä. Miehet määrää markkinavoimat tässä asiassa. Kuka nyt viitsii muuten tuhlata ja käyttää aikaa moiseen.

tekevät toisten naisten takia tällaista turhaa meikkaamisrumbaa sun muuta hölyn pölyä. Halutaan samaistua muihin ettei vaan poiketa kaavasta. Ihan tavalliselle miehelle puhtaus ja luonnonkauneus ovat tärkeitä asioita.

• Ei meikkiä
        rekyyli-61 kirjoitti:

tekevät toisten naisten takia tällaista turhaa meikkaamisrumbaa sun muuta hölyn pölyä. Halutaan samaistua muihin ettei vaan poiketa kaavasta. Ihan tavalliselle miehelle puhtaus ja luonnonkauneus ovat tärkeitä asioita.

kilpailevat keskenään kenellä kaunein nainen. Alkakaa kilpailemaan siitä kenella luonnollisin.
        Kyllä tällääminen loppuu heti.

• voi meitä
        Ei meikkiä kirjoitti:

vanhoja -metsästys ja kalastus- lehtiä. On kait uusi vaihtoehto-Tekniikan maailmalle ja Aku-Ankalle. Olipa mainoksia aseista, uistimista, ja virveleistä. Hinta €7,50 per kappale. Asia-artikkeleja 7 sivua.
        Kaikki muu miehekkäitä mainoksia. Olut, vene,auto ja potenssilääkkeet. Mutta ei yhtään deodorantti. Siksi tosimiehet tuoksuvat roskapussille! Se on siis mukamas miehekästä.

• rekyyli-61
        voi meitä kirjoitti:

vanhoja -metsästys ja kalastus- lehtiä. On kait uusi vaihtoehto-Tekniikan maailmalle ja Aku-Ankalle. Olipa mainoksia aseista, uistimista, ja virveleistä. Hinta €7,50 per kappale. Asia-artikkeleja 7 sivua.
        Kaikki muu miehekkäitä mainoksia. Olut, vene,auto ja potenssilääkkeet. Mutta ei yhtään deodorantti. Siksi tosimiehet tuoksuvat roskapussille! Se on siis mukamas miehekästä.

vie sitä hienhajua pois. Kyllä peseytyminen on paljon dödöjä tärkeämpää.

• Ei meikkiä
        rekyyli-61 kirjoitti:

vie sitä hienhajua pois. Kyllä peseytyminen on paljon dödöjä tärkeämpää.

tietää, päivittäinen suihku on Suomessa mahdollinen. Menee alle nyt.
        Joku haluaa hakea vain loukkaavia asioita ja se on syvältä. Ei hienhaju ole niin kumonen asia.
        Sille haisee kaikki joskus. Ja kaikille hajuille muutenkin. Ne ovat normaalia elämää aina joskus.
        Niin naisille kuin miehilekkin. Jos käy päivittäin pesulla ei haise hielle. Mies eikä nainen.

• rekyyli-61
        Ei meikkiä kirjoitti:

kilpailevat keskenään kenellä kaunein nainen. Alkakaa kilpailemaan siitä kenella luonnollisin.

Aikuinen mies ei kyllä kilpaile miesten kanssa siitä kenellä on kaunein nainen. Taloista ja autoista kilpaillaan, samoin palkkatuloista.

• Ei meikkiä kirjoitti:

Kun pukee johonkin juhliin hyvän näköisen mekon, saumasukat ja laittaa punaa huuleen, niin huomaa ihan selvästi, että mies on rinta kaarella. Kun kaupungilla näkee miehen kulkevan hemmetin hyvän näköisen ja tyylikkäästi viritetyn naisen kanssa, niin mies katselee pollena ympärilleen tyyliin: "huomaatteko kaikki mun naiseni?"

Jos meikkaamista miettii vähän laajemmin, niin jotkut alkukantaiset heimot maalailevat jopa kroppaansa, siis miehet ja naiset. Kämmeniä ja jalkapohjiakin koristellaan. Meillä on niin paljon vaatetta, että koristelu keskitetään yleensä vain kasvoihin. Vaatetus on parhaimmillaan taidetta ja itseilmaisua. Jos vetäsee päälleen punaisen pipon ja kaulahuivin, niin tasapainon vuoksi, olis hyvä vetäistä punaa huuleenkin, jos omat hemoglobiinit eivät riitä.

Mä olen tarkastellut myös kotien sisutusten ja asukkaiden yhteen sopivuutta. Naapurissa on vaaleaverikkö, joka valitsee omien väriensä kanssa sopusointuisia maaleja ja tapetteja. Mullakin on kotona väritys, johon mun omat värit ja tempperamentti sointuvat. Mun mielestäni on typerää moralisoida näyttävää pukeutumista ja meikkaamista, ja pitää sitä pelkästään negatiivisena ja paheksuttavana pinnallisuuden ja kilpailemisen ilmentyminä. Värivalintoihin ja koristeluun liittyy myös paljon itseilmaisua ja aitoa pyrkimystä esteettisyyteen.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Aikuinen mies ei kyllä kilpaile miesten kanssa siitä kenellä on kaunein nainen. Taloista ja autoista kilpaillaan, samoin palkkatuloista.

Kyllä muuten kilpailevat. Mutta onko se edes niin vaarallista kuin näistäkin keskusteluista vois päätellä. Turha ongelmien rakentelu sen sijaan on mitä ilmeisemmin vaarallista keholle ja mielelle.

• rekyyli-61
        Ei meikkiä kirjoitti:

tietää, päivittäinen suihku on Suomessa mahdollinen. Menee alle nyt.
        Joku haluaa hakea vain loukkaavia asioita ja se on syvältä. Ei hienhaju ole niin kumonen asia.
        Sille haisee kaikki joskus. Ja kaikille hajuille muutenkin. Ne ovat normaalia elämää aina joskus.
        Niin naisille kuin miehilekkin. Jos käy päivittäin pesulla ei haise hielle. Mies eikä nainen.

juuri kertoa ettei tarvita mitään sen kummempia dödöjä, vaan päivittäinen suihkussa käynti riittää. Lihavilla ihmisillä sitten taas on ihan erilailla.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Kyllä muuten kilpailevat. Mutta onko se edes niin vaarallista kuin näistäkin keskusteluista vois päätellä. Turha ongelmien rakentelu sen sijaan on mitä ilmeisemmin vaarallista keholle ja mielelle.

juttuja nuo kauniista naisista kilpailut. Sellainen suht koht normaali nainen on paras.

• tsup.tsup

Mutta ikävä kyllä, pelkät omat puheet ei aina riitä.
      Siksi on pakko tarttua kättä pitempään,eli ultra hyåer super Bautiful essence license no sense gragranttiin rasvapurkkiin.
      Sillä sitä kun hipiälleen hipelee ja sitten mustalla pitsillä peittää...pitäis ukkorukan olla ihan lääpällään makuukammarissa!
      Hajuvetena violet, frangipaani, rose, seducing, alluring, refreshing and tormenting ultra tuoksyu pullossa Lanc'omen...
      Tuoksun kuuluu hiipiä miehen nenässä sijaitseviin, vastaanottavaisiin hajustinnäpyköihin ja aiheuttaa
      verentungosta sinne ja tänne ja kiiltoa silmiin.
      Ja nytkö sinä raakalainen sitten sanot, ettei ranskalaiset korotkaan vaikuta.
      *mietteliäänä, verenpunaisella etusormen kynnellään hivelee rekyylin niskaa, juuri siitä kauluksen yläpuolelta*

• tsup.tsup

hyper
        beutiful
        fragrant

• Ei meikkiä
        tsup.tsup kirjoitti:

hyper
        beutiful
        fragrant

tuohon taipuu, ihan varmasti!

• tsup.tsup
        Ei meikkiä kirjoitti:

tuohon taipuu, ihan varmasti!

tässä katselen milloinka kuola alkaa tippaseen ;)
        Se varmaan vastaa kunhan saa kurkkunsa köhittyä kirkkaaksi...

• ei meikkiä
        tsup.tsup kirjoitti:

tässä katselen milloinka kuola alkaa tippaseen ;)
        Se varmaan vastaa kunhan saa kurkkunsa köhittyä kirkkaaksi...

mollata, siitä ei ole kyse. Tuo oli turhaa. Sori ja sulle myös.

• tsup.tsup
        ei meikkiä kirjoitti:

mollata, siitä ei ole kyse. Tuo oli turhaa. Sori ja sulle myös.

mollannut.
        Kyl rekyylilläkin huumoria on tuon verran ;)

• Putkivalo

Ja sitten vielä stay up, push up ja up & go. Kynttilän valoa, ei mitään putki-juttuja, loraus "rohkasevaa" (miehelle), irtoripset ja jos ei ranskalaiset korot niin ehkä euribor?

Sä mykistytit sen! Dr. Rekyylin ;))

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

Ja sitten vielä stay up, push up ja up & go. Kynttilän valoa, ei mitään putki-juttuja, loraus "rohkasevaa" (miehelle), irtoripset ja jos ei ranskalaiset korot niin ehkä euribor?

upgo taitaa olla jotain mitä en ole viel kokeillu?
        Mut toi on hyvä, ukon voi aina juottaa känniin, siis juottaa mukavaks ittensä ja sillon ei pienet kraappeet häirihe ;)

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

upgo taitaa olla jotain mitä en ole viel kokeillu?
        Mut toi on hyvä, ukon voi aina juottaa känniin, siis juottaa mukavaks ittensä ja sillon ei pienet kraappeet häirihe ;)

3D lasit, tulis vähän enemmän niinku *öhm* ulokkeita. Taidankin hankkia itelleni... aattele, pullistuvat rintalihakset huoh ja hauikset ja viel ei se miestä pahenna jos on isot kädet ;D

Up&go tulee vasta siinä 90 jälkeen :))

Mä mietin just toissa-aamuna että miten mä näytän niin hehkeältä, kunnes huomasin että puolet kylppärin valosta oli palanut. Aika halpa kosmetologinen temppu.

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

3D lasit, tulis vähän enemmän niinku *öhm* ulokkeita. Taidankin hankkia itelleni... aattele, pullistuvat rintalihakset huoh ja hauikset ja viel ei se miestä pahenna jos on isot kädet ;D

Up&go tulee vasta siinä 90 jälkeen :))

Mä mietin just toissa-aamuna että miten mä näytän niin hehkeältä, kunnes huomasin että puolet kylppärin valosta oli palanut. Aika halpa kosmetologinen temppu.

sustakin tulis kolmiulotteinen, ulokkeines?
        Öhöhm....
        Joo, kokeile viel että sammutat loputkin?
        Vitsi vitsi, mut sä näytät hyvältä pimeessä?

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

sustakin tulis kolmiulotteinen, ulokkeines?
        Öhöhm....
        Joo, kokeile viel että sammutat loputkin?
        Vitsi vitsi, mut sä näytät hyvältä pimeessä?

Mähän suorastaan loistan pimeessä :P Ja ilman rillejä. Rillit tekee kummallisia viivoja naamaan, varmaan naarmuntuneet jotenkin.

Mut hei, mä luotan sentään johonkin kouriin tuntuvaan enkä vaan pelkkiin hajuihin ;D

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

Mähän suorastaan loistan pimeessä :P Ja ilman rillejä. Rillit tekee kummallisia viivoja naamaan, varmaan naarmuntuneet jotenkin.

Mut hei, mä luotan sentään johonkin kouriin tuntuvaan enkä vaan pelkkiin hajuihin ;D

ydinvoimalan vieressä, vaiko muuten vaan välkky?

Minen kuule ees uskalla ajatella mitä se sun kouriintuntuvas mahtaa olla...
        Yhhhh...grouse!

Mutta sun koiralla oli hienot ledisilmät? Oliko se juuriltaan joku baskervillen noutaja?

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

ydinvoimalan vieressä, vaiko muuten vaan välkky?

Minen kuule ees uskalla ajatella mitä se sun kouriintuntuvas mahtaa olla...
        Yhhhh...grouse!

Mutta sun koiralla oli hienot ledisilmät? Oliko se juuriltaan joku baskervillen noutaja?

Ei vais, mä nyt vaan oon niin bright light x)

Pelkuri, pelkuri, pelkuri!
        Onko sulla sellainen "katsoasaamutteikoskea" etiikka? Vai haistataksää vaan :))

On tuo hauva melkein yhtä loistava kun minäkin, saattaa hyvinkin olla baskervillen sukua :)) Tosin tuo on niin kiltti että taitaa vorotkin tulla uusintakeikalle jos tänne sattuisivat löytämään. Ja mä vielä mainostan sitä, huhheija.

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

On tuo hauva melkein yhtä loistava kun minäkin, saattaa hyvinkin olla baskervillen sukua :)) Tosin tuo on niin kiltti että taitaa vorotkin tulla uusintakeikalle jos tänne sattuisivat löytämään. Ja mä vielä mainostan sitä, huhheija.

Joo, miten onkin noin kiltti koiruli voinu eksyä sukuun ;)

Mä tässämiettinnykki että keneen se sinä oot tullu?
        Sitte mie muistin ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=ICxP-wQfbkQ&feature=related

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

kyllä se on sellanen "koskeasaamuttei katsoa" menttaliteetti, eli tule ja puserra, sinä senkin

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

kyllä se on sellanen "koskeasaamuttei katsoa" menttaliteetti, eli tule ja puserra, sinä senkin

Älä muuta viserrä, tai siis puserra.

Sähän löysit meidät molemmat :D mä oon tuo lehmä ja sinä froggi.

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

mollannut.
        Kyl rekyylilläkin huumoria on tuon verran ;)

ei tee sinusta yhtään hauskempaa. Ollaan huomattu, että sinä kuvittelet saavasi mollata muita, mutta itse et kestä yhtä ainoata poikkiteloista kommenttia.

• 9+4
        Putkivalo kirjoitti:

Pisteet tsup.tsupille 1-0. ;)

• rekyyli-61
        9+4 kirjoitti:

Pisteet tsup.tsupille 1-0. ;)

potku persuksille.

• 15+10
        rekyyli-61 kirjoitti:

potku persuksille.

Miksi vainoat minua ?

• rekyyli-61
        15+10 kirjoitti:

Miksi vainoat minua ?

typerä nimimerkki. Kirjoittaisit vaikka Palle-61 tai Pelle-61 nikillä, jollain muulla kuin 15 10.

• 2+16
        rekyyli-61 kirjoitti:

typerä nimimerkki. Kirjoittaisit vaikka Palle-61 tai Pelle-61 nikillä, jollain muulla kuin 15 10.

ihan hervotonta :D:D

• Yes......

Pakkelia poskiin, lahosuojaa luomiin ja baanalle. Helppo arvostella uroita joilla kasvoillaan mielestään epäsiisti parransänki, kun itsellä ei kärsi nauraa naaman "halkeilematta". :())

• Ei meikkiä

Ei arvostella ketään. Ei parta paha ole kenelläkään. jokaisella on kuin on. Kumma juttu mielesträni jokaisella saa olla sellainen kuin on,

• Mistä teille on tullut noin negatiivinen käsitys naisista? Teidän pitää varmaankin ruveta homoiksi, kun noin paljon naisia vihaatte.

"kun itsellä ei kärsi nauraa naaman "halkeilematta""

Ei kuvaamasi kaltaisia pakkelinaamoja ole enää olemassa. Ne jäivät sinne 1960-luvulle, kun jengi bailas humpan rytkeessä. Paksu luonnottonan näköinen pakkelikerros on ollut pois muodista jo vuosikymmenet. Valokuvamallien naamat muurataan kuvauksiin niin, että ihon virheet eivät näy kuvissa, mutta ne maskit poistetaan heti kuvausten jälkeen.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Mistä teille on tullut noin negatiivinen käsitys naisista? Teidän pitää varmaankin ruveta homoiksi, kun noin paljon naisia vihaatte.

Ei kuvaamasi kaltaisia pakkelinaamoja ole enää olemassa. Ne jäivät sinne 1960-luvulle, kun jengi bailas humpan rytkeessä. Paksu luonnottonan näköinen pakkelikerros on ollut pois muodista jo vuosikymmenet. Valokuvamallien naamat muurataan kuvauksiin niin, että ihon virheet eivät näy kuvissa, mutta ne maskit poistetaan heti kuvausten jälkeen.

käytäs säkin naisellisia avujas, ni äijät on ihmeissään ;)

• yes.....
        sedna2003 kirjoitti:

Mistä teille on tullut noin negatiivinen käsitys naisista? Teidän pitää varmaankin ruveta homoiksi, kun noin paljon naisia vihaatte.

Ainahan täällä meitä miehiä "sorsitaan". Homoja oltaisikin ellei tuo luoja olisi pariin paikkaan onneksemme tehnyt teille jotain "yllättävää". No, ollaan tasapuolisia. Heitetään dödöä kainaloon ja te hajuvettä korvan taa ja se on siinä.... :)) Ei reissussa tarvi rähjääntyä!

• tsup.tsup kirjoitti:

käytäs säkin naisellisia avujas, ni äijät on ihmeissään ;)

En mä viitti. Mä en flirttaile vieraiden miesten kanssa.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

En mä viitti. Mä en flirttaile vieraiden miesten kanssa.

mut hunajalla saa enempi kärpäsii ku etikalla ;)))

• tsup.tsup kirjoitti:

mut hunajalla saa enempi kärpäsii ku etikalla ;)))

Joo, mut mä en kaipaa kärpäsiä.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Joo, mut mä en kaipaa kärpäsiä.

hiukka ällisteleen et mitä niillä sit tehtäs?
        Pantas niille propellihattu päähän ja tuupattas ikkunasta ulos?

• tsup.tsup kirjoitti:

hiukka ällisteleen et mitä niillä sit tehtäs?
        Pantas niille propellihattu päähän ja tuupattas ikkunasta ulos?

Huh! Sähän olet häijy!!

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Huh! Sähän olet häijy!!

luulen että se on...paras luonteenpiirteeni?

• Putkivalo

Ei siis kannata yrittääkään, saa vihdoin hiettää toiveet kaivoon ;D Ihanaa! Vapaus! Tervetuloa läski, kutrittomuus (no ei mulla muutenkaan ole), kemikaalittomuus ja... kuivuudesta kutiseva iho :))

• tsup.tsup

Putkivalon naamalle super hyper jen... voidetta kourallisen.
        Täällä ei hilluta hiirenkorvanaamalla"!!!!!

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

Putkivalon naamalle super hyper jen... voidetta kourallisen.
        Täällä ei hilluta hiirenkorvanaamalla"!!!!!

Hiirenkorvanaamalla? Joko kevät tuli?

Ah, tänne vaan salaa. Jos vaan ihan pikkasen... 233ml.

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

Hiirenkorvanaamalla? Joko kevät tuli?

Ah, tänne vaan salaa. Jos vaan ihan pikkasen... 233ml.

osuko?
        No kun tuolla joku väitti että vanhojen naisten naamat on hiirenkorvaiholla?
        Emminäkään tiedä mitä se tarkoitti mutta ihastuin ilmaisuun oitis!!!!
        Ja nyt mä päätin että sun naamas on hiirenkorvilla ;)
        Ne on muuten, pienii, pehmeitä, karvasii ja vaaleenpunasii ;)

• tsup.tsup kirjoitti:

osuko?

Ja ajattelepa keväisiä koivun hiirenkorvia! Ne ovat niin raikkaita ja elinvoimaisia. Tarkottikohan se tyyppi sittenkin niitä. Mulle tuli ekana mieleen kouluvihot, kun tutut nauravat vieläkin mulle siitä, että mulla oli kouluvihot aina hiirenkorvalla.

Noista hiirenkorvista mulle pukkas kevään odottelufiilis. Mulla on 5 metriä kevään vihreää kangasta. Heti uuden vuoden jälkeen mä ompelen makkariin uudet kevätverhot.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Ja ajattelepa keväisiä koivun hiirenkorvia! Ne ovat niin raikkaita ja elinvoimaisia. Tarkottikohan se tyyppi sittenkin niitä. Mulle tuli ekana mieleen kouluvihot, kun tutut nauravat vieläkin mulle siitä, että mulla oli kouluvihot aina hiirenkorvalla.

Noista hiirenkorvista mulle pukkas kevään odottelufiilis. Mulla on 5 metriä kevään vihreää kangasta. Heti uuden vuoden jälkeen mä ompelen makkariin uudet kevätverhot.

jotain herttaista, pehmeää, raikasta ja hellyttävää tarkoitti.
        Ihan varppi.
        Kato ne leikkii kauheen karuja uroksiaja sit ne on kuitenskin ihan muovailuvahaa ja silmät lurpallaan katselevat meitä kaihoten...
        Sille kevät on hiirenkorvat, mulle narsissit ;)
        Jäi sieltä enklanninmaalta.
        Vieressä oli vanha hautuumaa jolle oli narsissit villintyneet ja lumipalloheidet kukki hienosti ;)(

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

osuko?

Harvemmin on kukaan noin taitavasti srpuitannut, ei osunut yhtään!

Peeveli, täytyy himmentää valoja entisestään ;D Jos menis sängyn alle piiloon, siellä on sitä puuteria muistuttavaakin :))

Jokos sulla on verkkosukat ja korkkarit päällä? Pikkumustaeikupunainen kuulemma valoittaa miehen kun miehen :) Mullei mitään mahkuja, ainut punainen on ne hiirenkorvat....

• tsup.tsup kirjoitti:

jotain herttaista, pehmeää, raikasta ja hellyttävää tarkoitti.
        Ihan varppi.
        Kato ne leikkii kauheen karuja uroksiaja sit ne on kuitenskin ihan muovailuvahaa ja silmät lurpallaan katselevat meitä kaihoten...
        Sille kevät on hiirenkorvat, mulle narsissit ;)
        Jäi sieltä enklanninmaalta.
        Vieressä oli vanha hautuumaa jolle oli narsissit villintyneet ja lumipalloheidet kukki hienosti ;)(

Oiih! Näen jo horisontissa narsissit ja saapuvan kevään...niin niitty vihrein on mielessäni mun...

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

Harvemmin on kukaan noin taitavasti srpuitannut, ei osunut yhtään!

Peeveli, täytyy himmentää valoja entisestään ;D Jos menis sängyn alle piiloon, siellä on sitä puuteria muistuttavaakin :))

Jokos sulla on verkkosukat ja korkkarit päällä? Pikkumustaeikupunainen kuulemma valoittaa miehen kun miehen :) Mullei mitään mahkuja, ainut punainen on ne hiirenkorvat....

kaikkee löytyy ja unohatamatta sensuellin, viettelevän, huumaavan ihastuttavan tuoksuista hajuvettäni.....

Ethän sä voi siellä sängynalla olla koko iltaa.
        Mullaolis pizzaakin...

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Oiih! Näen jo horisontissa narsissit ja saapuvan kevään...niin niitty vihrein on mielessäni mun...

vielä muutaman krookuksenkin mielikuvaan*
        Noin, tuli kaunista ;)))

• tsup.tsup

• tsup.tsup kirjoitti:

vielä muutaman krookuksenkin mielikuvaan*
        Noin, tuli kaunista ;)))

iiih! Mun nurmikolla on krookuksia ja villitulppaaneja.

Kevät terveiset, kevät terveiset,
        keevät terveiset!!

• Putkivalo
        tsup.tsup kirjoitti:

kaikkee löytyy ja unohatamatta sensuellin, viettelevän, huumaavan ihastuttavan tuoksuista hajuvettäni.....

Ethän sä voi siellä sängynalla olla koko iltaa.
        Mullaolis pizzaakin...

superporopizzaa?? Lääh.. Mä tein tässä jauhelihaapizzaa lasten iloksi, ja guess what...
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9518515/47094828
        Ja mitä tästä opin? Että pitää ostaa 600g jauhelihaa jos siitä haluan hyödyntää n. 400g.

• tsup.tsup

• tsup.tsup
        Putkivalo kirjoitti:

superporopizzaa?? Lääh.. Mä tein tässä jauhelihaapizzaa lasten iloksi, ja guess what...
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9518515/47094828
        Ja mitä tästä opin? Että pitää ostaa 600g jauhelihaa jos siitä haluan hyödyntää n. 400g.

leirinuotiolla sitte et lämmitä ko varpaitas.
        Istut nätisti ja syöt mitä annetaan?

Eiks sulla lapset vois hiukka auttaa...äitiään?

• tsup.tsup kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=3ZN7KhqT7uA&feature=related

Hopealangan päässä leijuin ja suurta rauhaa tuntien katselin, kun ne sun tilaamasi pellet tiputtelivat minua ambulanssin kyydistäja ja jättivät tielle. Heräsin kuitenkin omia aikojani takaisin todelisuuteen, mutta en ollutkaan vihreällä nurmella. Mikä pettymys!

• rekyyli-61

tänne on kokoontunut? Taitaa rouvilla olla puute siitä tärkeimmästä, nimittäin miehestä!

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Hopealangan päässä leijuin ja suurta rauhaa tuntien katselin, kun ne sun tilaamasi pellet tiputtelivat minua ambulanssin kyydistäja ja jättivät tielle. Heräsin kuitenkin omia aikojani takaisin todelisuuteen, mutta en ollutkaan vihreällä nurmella. Mikä pettymys!

sieltä vielä selän alle tunkeentuu...ihan niinku ;)
        Ootappa vaan hiukka aikaa, kato pitää päästä näistä pakkasista.
        Ko eihä se mikkään nurmikko tällasellaholotnalla kasva.
        Mutta kylläs e siitä, ko ei hötkyillä...keväkki tullee ;)))

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

tänne on kokoontunut? Taitaa rouvilla olla puute siitä tärkeimmästä, nimittäin miehestä!

mistä lähtien se mies on se tärkein ollut ;)
        Kysyn näin yhden jutun vaan kerrallaan ;)

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

moottoripyörän

• tsup.tsup
        tsup.tsup kirjoitti:

logiikkavihreen...rouvilla kyl jo yleensä on se ...mies...

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

moottoripyörän

ja kukas hän oli?
        Kertoisit vaan, niin pääsen täst kosioretkelle ;)

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

logiikkavihreen...rouvilla kyl jo yleensä on se ...mies...

nykyaikana usein petettyjä, jätettyjä tai eronneita.

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

ja kukas hän oli?
        Kertoisit vaan, niin pääsen täst kosioretkelle ;)

Mitä jos selvittäisit jonkin asian ilman miestä?

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

jokunen onnistunut roikkumaan naimisissakin?
        Vai olisko?

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

Mitä jos selvittäisit jonkin asian ilman miestä?

kerran haluaa olla se viisas ja filmaattinen, niin kai hän heittää tällaiselle tyhmälle tipuselle tiedonmurun ihan tuosta vaan?
        Kerrohan nyt, älä ujostele.Emme me kuvittele että kerskailet!

• rekyyli-61 kirjoitti:

Niin no, mä en olekaan vielä kokeillut rouvana olemista. Vasta tässä näin 21 kihlausvuoden jälkeen avioitumista harkitaan. Ehkä sitten joulun jälkeen voi mennä maistraattiin.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Niin no, mä en olekaan vielä kokeillut rouvana olemista. Vasta tässä näin 21 kihlausvuoden jälkeen avioitumista harkitaan. Ehkä sitten joulun jälkeen voi mennä maistraattiin.

Kun se mieskin on valmiiksi niin vanhan näköinen.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

ny sellanen harvinainen tapaus.
        Eli nainen jolla on mies.
        No miltä nyt tuntuu? Onneksi olkoon.
        Mitähän nyt rekyyli sanoo?
        Yritä ainakin jotenkin keventää iskua ja kerro sillai hellävaroen...
        *huolissaan kävelee ympyrää kuinka sattuikin *

• rekyyli-61 kirjoitti:

Kun se mieskin on valmiiksi niin vanhan näköinen.

Kai sä nyt tiedät, ettei ulkonäkö ei ole elämässä tärkeintä. Eikä se nyt niin vanhan näköinen ole, vaikka sillä ryppyjä jo onkin.

• tsup.tsup kirjoitti:

ny sellanen harvinainen tapaus.
        Eli nainen jolla on mies.
        No miltä nyt tuntuu? Onneksi olkoon.
        Mitähän nyt rekyyli sanoo?
        Yritä ainakin jotenkin keventää iskua ja kerro sillai hellävaroen...
        *huolissaan kävelee ympyrää kuinka sattuikin *

Ihan normaaliltahan se on tuntunut kaiken aikaa. Mä olin katos silloin 31 ja mies 23, kun me tavattiin. Opiskelijapoikahan hän silloin vielä oli.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Ihan normaaliltahan se on tuntunut kaiken aikaa. Mä olin katos silloin 31 ja mies 23, kun me tavattiin. Opiskelijapoikahan hän silloin vielä oli.

kohta ne syyttää sua kehdonryöstäjäks, ja ettei poika parka mitenkään voinu tietää...tajuta...
        Shhh...sanot vaan että se on iso ja karski miehenköriläs!

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Kai sä nyt tiedät, ettei ulkonäkö ei ole elämässä tärkeintä. Eikä se nyt niin vanhan näköinen ole, vaikka sillä ryppyjä jo onkin.

ulkonäkö tärkeintä ja ihmettelen mikset sano sille äijällesi, että älä nyt syö sitä vaaleeta epäterveellistä leipää. Miehille voi tällaisista asioista huomauttaa, ne ei ota yhtään nokkiinsa vaikka sanoisi et sun pitäisi kuule vähän laihduttaa.

• tsup.tsup kirjoitti:

kohta ne syyttää sua kehdonryöstäjäks, ja ettei poika parka mitenkään voinu tietää...tajuta...
        Shhh...sanot vaan että se on iso ja karski miehenköriläs!

Kertomansa mukaan hän pääsi jo 16 vuotiaana rafloihin ja oli nykyisen kokoinen rontti. Enhän mä mitään keijupoikia ole vokotellut.

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

kerran haluaa olla se viisas ja filmaattinen, niin kai hän heittää tällaiselle tyhmälle tipuselle tiedonmurun ihan tuosta vaan?
        Kerrohan nyt, älä ujostele.Emme me kuvittele että kerskailet!

vastailla kyselyiässä olevalle vanhalle tytölle. Ei taida olla puhekaveria kotona?

• rekyyli-61 kirjoitti:

ulkonäkö tärkeintä ja ihmettelen mikset sano sille äijällesi, että älä nyt syö sitä vaaleeta epäterveellistä leipää. Miehille voi tällaisista asioista huomauttaa, ne ei ota yhtään nokkiinsa vaikka sanoisi et sun pitäisi kuule vähän laihduttaa.

Ei hänen tarvitse yhtään laihduttaa, mutta hän syö muuten vaan epäterveellistä ja vitamiiniköyhää ruokaa. Olen minä siitä huomauttanutkin, mutten viitsi nalkuttaa. Itsepä hän lopulta valintansa tekee.

• tsup.tsup
        sedna2003 kirjoitti:

Kertomansa mukaan hän pääsi jo 16 vuotiaana rafloihin ja oli nykyisen kokoinen rontti. Enhän mä mitään keijupoikia ole vokotellut.

nyt ei uskalla rekyylikään sanoo enää mitään ;)

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

vastailla kyselyiässä olevalle vanhalle tytölle. Ei taida olla puhekaveria kotona?

kommentoit, minä kommentoin sulle.
        Darling, en millään halauisi sotkea tähän kehdenkeskiseenintiimiin tuokioomme ketään muuta ;)))
        Kertosit ny, kerro mulle jookos, johan?

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Ei hänen tarvitse yhtään laihduttaa, mutta hän syö muuten vaan epäterveellistä ja vitamiiniköyhää ruokaa. Olen minä siitä huomauttanutkin, mutten viitsi nalkuttaa. Itsepä hän lopulta valintansa tekee.

kyllä naista ja joskus jää jotain ajatuksiinkin. Ei tämän yleisen kauneusintoilun ja tästä terveystietoudesta pelkästään haittaa ole. Monet naiset tietävät mitä pitäisi tehdä, mutta se toteutus jää puhumisen ja spekuloinnin asteelle.

• tsup.tsup
        tsup.tsup kirjoitti:

kommentoit, minä kommentoin sulle.
        Darling, en millään halauisi sotkea tähän kehdenkeskiseenintiimiin tuokioomme ketään muuta ;)))
        Kertosit ny, kerro mulle jookos, johan?

tai sitten mun on pakko olettaa, ettet tiennyt itsekään?
        Kun kiertelet ja kaartelet, selvää kysymystä?

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

tai sitten mun on pakko olettaa, ettet tiennyt itsekään?
        Kun kiertelet ja kaartelet, selvää kysymystä?

kana.

• tsup.tsup
        rekyyli-61 kirjoitti:

kana.

provoominen on kivaa ja ajatuksia herättävää, jos se tehdään oikein ja hienovaraisesti.
        Agressiivinen, päällekäyvä provo ei ole hauska ja se antaa tekijästään vihamielisen, sulkeutuneen, ihmisen kuvan.
        Siinä alkaa lukijalla käymään sääliksi niin argessiivista ihmistä, sillä jokainen tajuaa että ongelma ei suinkaan ole vastaajalla, vaan päällekävijällä.
        Lisäksi aika kömpelö on yritys utkata mitä minulla on kotonani ja alkanko kehumaan paljoilla ihmissuhteilla ja meuhkaanko että mulla on elämä! Ja olen kaunis ja nuorekas ja laiha!
        Niin!
        Tuollainen on typerää, anna joskus krediittiä muille keskustelijoille, niin pääset keskustelussa pitemmälle ja se on hedelmällisempää..

• rekyyli-61
        tsup.tsup kirjoitti:

provoominen on kivaa ja ajatuksia herättävää, jos se tehdään oikein ja hienovaraisesti.
        Agressiivinen, päällekäyvä provo ei ole hauska ja se antaa tekijästään vihamielisen, sulkeutuneen, ihmisen kuvan.
        Siinä alkaa lukijalla käymään sääliksi niin argessiivista ihmistä, sillä jokainen tajuaa että ongelma ei suinkaan ole vastaajalla, vaan päällekävijällä.
        Lisäksi aika kömpelö on yritys utkata mitä minulla on kotonani ja alkanko kehumaan paljoilla ihmissuhteilla ja meuhkaanko että mulla on elämä! Ja olen kaunis ja nuorekas ja laiha!
        Niin!
        Tuollainen on typerää, anna joskus krediittiä muille keskustelijoille, niin pääset keskustelussa pitemmälle ja se on hedelmällisempää..

sinulta yhtä ainoatakaan onnistunutta avausta, joten taidat olla aivan väärä ihminen neuvomaan ketään tällä palstalla.

• helppo nakki
        rekyyli-61 kirjoitti:

sinulta yhtä ainoatakaan onnistunutta avausta, joten taidat olla aivan väärä ihminen neuvomaan ketään tällä palstalla.

nähnyt kyseiseltä kirjoittajalta yhtään aloitusta?
        Siispä?

• Putkivalo
        rekyyli-61 kirjoitti:

meiltä taisikin puuttua neulatyyny ;D

Noinko se menee, että siitä puhe mistä puute? Sultakin siis puuttuu se huoliteltu vaimo? :))

• rekyyli-61
        helppo nakki kirjoitti:

nähnyt kyseiseltä kirjoittajalta yhtään aloitusta?
        Siispä?

aloitusta, mutta sellaista tyhjänpäiväistä tyttöjen kihertämistä. Ei todellisesta keskustelusta tietoakaan, palstatäytettä samoin kuin tuollaiset muiden opastamiset. Ei vaan pärjätä muuten kuin ottamalla toisen persoona ja käyttäytyminen maalitauluksi. Eikös täällä pitäisi keskustella 5-kymppisiä koskettavista asioista? Naaraitten vanhenemisen mukanaantuomat ikävät piirteet nyt ainakin ovat sellaisia.

• rekyyli-61
        Putkivalo kirjoitti:

meiltä taisikin puuttua neulatyyny ;D

Noinko se menee, että siitä puhe mistä puute? Sultakin siis puuttuu se huoliteltu vaimo? :))

minulta mitään, vaimo ja perhe on tallella. Varo sinä vaan paljastamasta itsestä yhtään mitään. Olet niitä keskustelijoita jotka kirjoittavat paljon, mutta eivät sano kuitenkaan yhtään mitään. Siis ilmaa.

• panostaja25
        rekyyli-61 kirjoitti:

aloitusta, mutta sellaista tyhjänpäiväistä tyttöjen kihertämistä. Ei todellisesta keskustelusta tietoakaan, palstatäytettä samoin kuin tuollaiset muiden opastamiset. Ei vaan pärjätä muuten kuin ottamalla toisen persoona ja käyttäytyminen maalitauluksi. Eikös täällä pitäisi keskustella 5-kymppisiä koskettavista asioista? Naaraitten vanhenemisen mukanaantuomat ikävät piirteet nyt ainakin ovat sellaisia.

eikö ko tämä ketju oo muiden opastamista?
        Vai miten määrittelet oman panoksesi?

• rekyyli-61
        panostaja25 kirjoitti:

eikö ko tämä ketju oo muiden opastamista?
        Vai miten määrittelet oman panoksesi?

aukaista naisten silmät, en ole opastamassa tai neuvomassa. Kerron siitä mitä näen ympärilläni, naisia jotka puhuvat ja puhuvat aina samasta terveys ja kauneusintoilusta. En minä tykkää yhtään huonoa, jos joku nainen sanoo minulle, miksi miehet puhuvat aina autoista. En yhtään.

• Putkivalo
        rekyyli-61 kirjoitti:

minulta mitään, vaimo ja perhe on tallella. Varo sinä vaan paljastamasta itsestä yhtään mitään. Olet niitä keskustelijoita jotka kirjoittavat paljon, mutta eivät sano kuitenkaan yhtään mitään. Siis ilmaa.

Anna tulla vaan kaikki patoutumat, mä pitelen tonttuja vähän kauempaa ettei ne kuule :)))

Olen pahoillani jos satutin sua eilen, se oli vitsiksi tarkoitettu, mutta taisi kolahtaa johkin muualle.
        *nyppii neuloja pois*

• rekyyli-61
        Putkivalo kirjoitti:

Anna tulla vaan kaikki patoutumat, mä pitelen tonttuja vähän kauempaa ettei ne kuule :)))

Olen pahoillani jos satutin sua eilen, se oli vitsiksi tarkoitettu, mutta taisi kolahtaa johkin muualle.
        *nyppii neuloja pois*

olla pahoillaan siitä, että olet mitättömyys. Aukaise vaan joskus oman elämäsi suljettua arkkua, niin sinäkin voit saada joutavan päiväisen häpätyksen lisäksi keskustelua aikaan.

• <zxvsdef
        rekyyli-61 kirjoitti:

olla pahoillaan siitä, että olet mitättömyys. Aukaise vaan joskus oman elämäsi suljettua arkkua, niin sinäkin voit saada joutavan päiväisen häpätyksen lisäksi keskustelua aikaan.

pitäisi "paljastaa" mitään.
        Aivan kuin olisit liiankin utelias muiden ihmisten suhteen.
        Näkemyksesi siitä onko jollakullajotain painavaa sanottavaa on subjektiivinen eikä näinollen kovinkaan validi.
        Minusta tuntuu että se joka haukkuu toista mitättömyydeksi on kateelline itse juuri sitä

• Korjataan.
        rekyyli-61 kirjoitti:

mitättömyys, vaan erittäni sanavalmis, siltikin postiivisesti elämään suhtautuva kirjoittaja.

Vaikka sinä olet negatiivista ilmapiiriä luova ja ylläpitävä kirjoittaja niin se ei tee kenestäkään toisesta kirjoittajasta mitättömyyttä. :D

• rekyyli-61
        Korjataan. kirjoitti:

mitättömyys, vaan erittäni sanavalmis, siltikin postiivisesti elämään suhtautuva kirjoittaja.

Vaikka sinä olet negatiivista ilmapiiriä luova ja ylläpitävä kirjoittaja niin se ei tee kenestäkään toisesta kirjoittajasta mitättömyyttä. :D

viestiä mitättömyys meinaa lähettää nikittömänä?

• Putkivalo
        rekyyli-61 kirjoitti:

viestiä mitättömyys meinaa lähettää nikittömänä?

että käyn sua kurkkaamassa oikein monena persoonana ;)) Noi edelliset olen huumannut vissiin tai jotain, ja iso kiitos siitä :))

Jaha, vai ettei ollut syytä pyytää anteeksi. Sittenhän mä melkein toivon että olis ;D

• Simo siistitukka

tämän asian ja tiedän ettei naiselle käy kuten viinille joka paranee vanhetessaan.Riivinrauta ja vanha naakka ovat hyvin kuvannollisia nimityksiä perheenäideille joilla ei ole muuta kuin pilleripurkit lohduttamassa ja uusimpien dieettiohjeiden lukeminen Me Naiset lehdestä ;(

• rekyyli-61

mukana keskustelussa eikä pelkkää hameväkeä. Kyllä se tuntuu pahalta seurata, kun toinen rupsahtaa ihan silmissä eikä muutosta prempaa suuntaan ole nähtävissä, vaan koko ajan epäterveellisempään ja rumempaan suuntaan olla menossa.

• rekyyli-61 kirjoitti:

mukana keskustelussa eikä pelkkää hameväkeä. Kyllä se tuntuu pahalta seurata, kun toinen rupsahtaa ihan silmissä eikä muutosta prempaa suuntaan ole nähtävissä, vaan koko ajan epäterveellisempään ja rumempaan suuntaan olla menossa.

Jatkakaa te pojat vaan homosteluanne! Ei haittaa yhtään. Itse asiassa päin vastoin. Mä voin ommella teille mekot, siis todella hyvän näköiset.

• rekyyli-61
        sedna2003 kirjoitti:

Jatkakaa te pojat vaan homosteluanne! Ei haittaa yhtään. Itse asiassa päin vastoin. Mä voin ommella teille mekot, siis todella hyvän näköiset.

on tuolla ylempänä, voitte lepakot lennellä rauhassa mielikuvituksissanne kammarin hämyssä.

• Takapotku

tyhjänpäiväisyyksiä kun et näköjään tiedä vaan luulet pelkästään.

En tunne yhtäkään naista joka AINA puhuu ulkonäöstä ja terveydestä. Suurin osa tuntemistani naisista ei melkein KOSKAAN puhu moisista asioista.
      Irvokkuudesta en osaa sanoa mitään kun en ole sinunlaisesi asiantuntija. Taidat olla katkeroitunut kampaaja joka haukkuu asiakkaitaan selän takana? :)

• Hentoneitonen

löpinöitäsi. Sinä täällä olet eniten ulkonäöstä kiinnostunut. :)

Aloituksesi luettua luulin sinun olevan ihan tosissasi kun tuollaista väitit. Mutta taidat ollakin tosissasi?
        Muutenhan olisit jo tähän mennessä puhjennut helisevään nauruun?

PS. Anna luoja minun olla väärässä! Ei voi olla tosi että 55 mies voi olla nuin katkera naisille. Jää perkele tuolla tyylillä ilman naista loppuiäkseen.

PS2. 150cm 49kg 92-66-92

;)

• rekyyli-61
        Hentoneitonen kirjoitti:

Aloituksesi luettua luulin sinun olevan ihan tosissasi kun tuollaista väitit. Mutta taidat ollakin tosissasi?

PS. Anna luoja minun olla väärässä! Ei voi olla tosi että 55 mies voi olla nuin katkera naisille. Jää perkele tuolla tyylillä ilman naista loppuiäkseen.

PS2. 150cm 49kg 92-66-92

;)

Tuli pieni laskuvirhe sinulle, mutta taitaa olla turha vastata kun ilmoitat näitä poistettavaksi.

• Takapotkuhentoneito
        Hentoneitonen kirjoitti:

PS2. 150cm 49kg 92-66-92

;)

täällä enää vastatakaan, kun vastauksen kohde viedään välistä pois ja vastaus menee itselle?

Tässä meni sheriffillä pieleen. Olisitko hyvä ja poistaisit tämän ja kaksi edellistä kommenttiani.

Eihän tästä mitään tule jos viattomat joutuvat noloon tilanteeseen kun sensuuri iskee. ;)

• rekyyli-61
        Takapotkuhentoneito kirjoitti:

täällä enää vastatakaan, kun vastauksen kohde viedään välistä pois ja vastaus menee itselle?

Tässä meni sheriffillä pieleen. Olisitko hyvä ja poistaisit tämän ja kaksi edellistä kommenttiani.

Eihän tästä mitään tule jos viattomat joutuvat noloon tilanteeseen kun sensuuri iskee. ;)

tässä asiassa minä olen puolellasi.

• Hento takapotku
        rekyyli-61 kirjoitti:

tässä asiassa minä olen puolellasi.

minä tarvi puolustajia. Mullon kovat nyrkit ja nopeat refleksit.

Mutta tuota hämminkiä ja vastausten väärinmenoa olen havainnut aikaisemminkin kun poistoja tehdään ilman sen kummempaa ajatustoimintaa. Ei ehkä pelkästään shevun vika, vaan mielikuvituksen puutetta palstanikkareilla.

• rekyyli-61
        Hento takapotku kirjoitti:

minä tarvi puolustajia. Mullon kovat nyrkit ja nopeat refleksit.

Mutta tuota hämminkiä ja vastausten väärinmenoa olen havainnut aikaisemminkin kun poistoja tehdään ilman sen kummempaa ajatustoimintaa. Ei ehkä pelkästään shevun vika, vaan mielikuvituksen puutetta palstanikkareilla.

niin pahoja ja asiattomia, että täältä mitään tarvitsee poistaa. Eiköhän tähän ikään mennessä ole kaiken kuullut tai lukenut, kaikki on ihan soveliasta, paitsi tietenkin jotkut alapäänjutut.

• Kun luin ketjua, niin mieleeni tuli aivan väkisin pirullinen ajatus: Jos kerran olen minihame päällä kävelevä vitsi, joka saa vastaantulijoiden naamat hymyyn ja ehkä omasta mielestään säälivään virneeseen niin minähän laitan sen minihameen päälle... Siis hymyn ja hyvän mielen tuottaminen kanssaihmisille kuulostaa positiiviselta asialta. Totta kai haluan ihmisten hymyilevän minulle. Onko sen väliä, miksi he hymyilevät? Minäkin luulin vielä muutama vuosi sitten ihmisten hymyilevän minulle siksi, koska olin omasta mielestäni kaunis ja nuorekas, mutta tajusin myöhemmin heidän hymyilleen minulle säälivästi, koska näytin tosi surkealta. Mitä väliä, kummasta syystä he hymyilivät/hymyilevät? Pääasia että kaikilla on kivaa.

• rekyyli-61

eikä enää tarvitse esittää mitään kovanaamaa, mutta naurunalaiseksi en koskaan rupea. Jos mies menettää ylpeytensä, ei hänellä ole tässä maailmassa jäljellä mitään muuta kuin kuolema.

• rekyyli-61 kirjoitti:

eikä enää tarvitse esittää mitään kovanaamaa, mutta naurunalaiseksi en koskaan rupea. Jos mies menettää ylpeytensä, ei hänellä ole tässä maailmassa jäljellä mitään muuta kuin kuolema.

Onneksi en ole mies.

• rekyyli-61
        PupuPuskasta kirjoitti:

Onneksi en ole mies.

ei mikään voita, poikien elämä tulee hyvänä kakkosena, mutta silloin epävarmuus ei ole vielä kohdallaan. Tiesitkö että suurin osa odottavista naisista toivoo ensilapseksi poikaa. Juuri siksi.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ei mikään voita, poikien elämä tulee hyvänä kakkosena, mutta silloin epävarmuus ei ole vielä kohdallaan. Tiesitkö että suurin osa odottavista naisista toivoo ensilapseksi poikaa. Juuri siksi.

En osannut toivoa mitään, mutta olin ilmeisen onnekas, kun sain kaksi poikaa. Poikien elämä näyttää minusta aika mutkattomalta. En vaihtaisi heitä mistään hinnasta kahteen teinityttöön.

• Äitiisä tullut
        rekyyli-61 kirjoitti:

jos miehet odottaisivat niin he toivoisivat tyttöä?

Miehillä on kuulemma ongelmia identiteettinsä kanssa nykyisin? Naiset ovat liian itsenäisiä ja miehet eivät ole löytäneet vielä uutta rooliaan. Voivat pahoin siitä syystä.
        Tyttölasta on miehen helpompi kasvattaa, kun ei tarvitse näytellä miehenmallia.

• rekyyli-61
        PupuPuskasta kirjoitti:

En osannut toivoa mitään, mutta olin ilmeisen onnekas, kun sain kaksi poikaa. Poikien elämä näyttää minusta aika mutkattomalta. En vaihtaisi heitä mistään hinnasta kahteen teinityttöön.

halunnut koskaan mitään nukkeleikkejä tai kikattavia pikkutyttöjä kotiini.

• rekyyli-61
        Äitiisä tullut kirjoitti:

jos miehet odottaisivat niin he toivoisivat tyttöä?

Miehillä on kuulemma ongelmia identiteettinsä kanssa nykyisin? Naiset ovat liian itsenäisiä ja miehet eivät ole löytäneet vielä uutta rooliaan. Voivat pahoin siitä syystä.
        Tyttölasta on miehen helpompi kasvattaa, kun ei tarvitse näytellä miehenmallia.

Pojat ovat paljon helpompia ja mutkattomampia kasvattaa. Ei tarvitse selitellä ja keskustella niin paljon, riittää kun asiasta sanoo kerran perustellusti. Miehen mallia ei näytellä, miehet syntyvät pojiksi ja kasvavat miehiksi, kun vain perheessä on isä. Todella mukavia kavereita.

• Äiti isä tullut
        rekyyli-61 kirjoitti:

Pojat ovat paljon helpompia ja mutkattomampia kasvattaa. Ei tarvitse selitellä ja keskustella niin paljon, riittää kun asiasta sanoo kerran perustellusti. Miehen mallia ei näytellä, miehet syntyvät pojiksi ja kasvavat miehiksi, kun vain perheessä on isä. Todella mukavia kavereita.

Niinkö meinaat? Että pojat oppii vain katselemalla ja kuuntelemalla? Ei kai he ajatustenlukijoita ole?
        Totta perkule heillekin pitää selittää ja perustella miksi on hyvä tehdä niin tai näin. Muuten heistä tulee mykkiä öykkäreitä, jotka voivat isäänsäkin huonommin.

• rekyyli-61 kirjoitti:

halunnut koskaan mitään nukkeleikkejä tai kikattavia pikkutyttöjä kotiini.

Jos minulla olisi kaksi kikattavaa teinityttöä, ajattelisin varmaan, etten voisi kuvitella heidän tilalleen poikia, mutta kun ei ole...

Miehenmalliksi en muuten pysty. Se on tullut huomatuksi. Pojat haluavat tehdä "miesten juttuja" miesten kanssa. Sellaiset miehet, joista on siihen, ovat nykyään harvinaisia. Ikävä kyllä näin on. Erään sukulaiseni mies nimittäin yllätti saaden pojat innostumaan. Ajattelin, että ensi kertaa elämässäni näin, miten helposti oikea mies saa pojat innostumaan yhteisiin miesten töihin.

Nyt toivotan hyvää yötä, sillä lupasin taas mennä viikonlopuksi töihin ja aamulla on aikainen herätys. Ei minulla parempaakaan ohjelmaa ole viikonlopun viettoon :)

• rekyyli-61
        Äiti isä tullut kirjoitti:

Niinkö meinaat? Että pojat oppii vain katselemalla ja kuuntelemalla? Ei kai he ajatustenlukijoita ole?
        Totta perkule heillekin pitää selittää ja perustella miksi on hyvä tehdä niin tai näin. Muuten heistä tulee mykkiä öykkäreitä, jotka voivat isäänsäkin huonommin.

ja poikien mukaan saaminen erilaisiin juttuihin on sitä miehen mallia, tekemällä ja kisailemalla oppivat miehisyyttä. Ei tarvitse mitään meikkauskoulua tai kuukautiskeskusteluita kotona käydä. Ei kihertämistä eikä kräninää, vaan silloin sanotaan suoraan, kun on jotain sanottavaa!

• rekyyli-61
        PupuPuskasta kirjoitti:

Jos minulla olisi kaksi kikattavaa teinityttöä, ajattelisin varmaan, etten voisi kuvitella heidän tilalleen poikia, mutta kun ei ole...

Miehenmalliksi en muuten pysty. Se on tullut huomatuksi. Pojat haluavat tehdä "miesten juttuja" miesten kanssa. Sellaiset miehet, joista on siihen, ovat nykyään harvinaisia. Ikävä kyllä näin on. Erään sukulaiseni mies nimittäin yllätti saaden pojat innostumaan. Ajattelin, että ensi kertaa elämässäni näin, miten helposti oikea mies saa pojat innostumaan yhteisiin miesten töihin.

Nyt toivotan hyvää yötä, sillä lupasin taas mennä viikonlopuksi töihin ja aamulla on aikainen herätys. Ei minulla parempaakaan ohjelmaa ole viikonlopun viettoon :)

monta hyvää juttua miten pojat saadaan mukaan ja innostumaan. Olen itse kasvanut isossa poikakaveriporukassa ja sieltä on peräsin monia hyviä pelejä ja tekemistä. Mitä tyttöjen kanssa tehdään, piirretään ja askarrellaan?

• Äitiisä tullut
        rekyyli-61 kirjoitti:

ja poikien mukaan saaminen erilaisiin juttuihin on sitä miehen mallia, tekemällä ja kisailemalla oppivat miehisyyttä. Ei tarvitse mitään meikkauskoulua tai kuukautiskeskusteluita kotona käydä. Ei kihertämistä eikä kräninää, vaan silloin sanotaan suoraan, kun on jotain sanottavaa!

minä kyllä olen kasvattanut molemmat lapseni, sekä tytön että pojan. Paitsi että meillä on keskusteltu asiat ees taas ja vielä uusiksi kunnes on yhteisymmärrys löytynyt. Ja ihan tasapainoisia heistä on tullut...ja olen kuulemma maailman viisain ja paras mutsi.

Saahan sitä vähän kehaista? :)

• rekyyli-61
        Äitiisä tullut kirjoitti:

minä kyllä olen kasvattanut molemmat lapseni, sekä tytön että pojan. Paitsi että meillä on keskusteltu asiat ees taas ja vielä uusiksi kunnes on yhteisymmärrys löytynyt. Ja ihan tasapainoisia heistä on tullut...ja olen kuulemma maailman viisain ja paras mutsi.

Saahan sitä vähän kehaista? :)

saa kehua, mutta lasten kasvatukseen vaikuttavat kyllä molemmat vanhemmat. Yksinhuoltajilla on tässä asiassa paljon hankalampaa. Itse olen extra super max hyvä isä.

• Äitiisä
        rekyyli-61 kirjoitti:

saa kehua, mutta lasten kasvatukseen vaikuttavat kyllä molemmat vanhemmat. Yksinhuoltajilla on tässä asiassa paljon hankalampaa. Itse olen extra super max hyvä isä.

on minunkin mieheni, lasteni isä.

Olen minä sentään miehen saanut, vaikka vaiti paklaan kevyesti ja syön verenpainelääkettä. Terveysintoilija kun olen. :)

Nyt mä menen kauneusunille.

• rekyyli-61
        Äitiisä kirjoitti:

on minunkin mieheni, lasteni isä.

Olen minä sentään miehen saanut, vaikka vaiti paklaan kevyesti ja syön verenpainelääkettä. Terveysintoilija kun olen. :)

Nyt mä menen kauneusunille.

nukkua liian pitkään, menee koko päivä haaskuun. Parempi kuitenkin että nukkuu riittävästi kuin liian vähän. Joillakin ihmisillä on perintötekijöissä vanhemmiten tulevia sairauksia. Ei auta vaikka eläisi kuinka terveellisesti.

• henrjii

iso ja lihava nainen olisi hyvä. Kesällä siltä saa hyvän varjon, ja talvella se lämmittää

• rekyyli-61

ole olemassakaan. Ajattele kuinka paljon se syö ja pieree?

• Justiinanako
        rekyyli-61 kirjoitti:

ole olemassakaan. Ajattele kuinka paljon se syö ja pieree?

vaimosi kaulinta, vai eikö sinulla ole ollut onnea saada vaimoa.
        Miksi muuten aika ajoin käyt täällä haukkumassa kaikki naiset?
        Vai saitko aamulla kaulimesta?

• rekyyli-61
        Justiinanako kirjoitti:

vaimosi kaulinta, vai eikö sinulla ole ollut onnea saada vaimoa.
        Miksi muuten aika ajoin käyt täällä haukkumassa kaikki naiset?
        Vai saitko aamulla kaulimesta?

En minä mitään hauku, sitä paitsi viimeksi oli puhe ylipainoisista sauvakävelijöistä, eikä mistään naisista. Mä en pelkää muuta kuin että taivas putoaa niskaani.

• mamalainen

on sentään olemassa kosmetologi-naisia ja jumppamaikka-naisia ja terveydenhoitaja-naisia. Loput meistä naisista on sitten erehtyväisiä ihmisiä - kuten miehet. ... todellako? Mistäköhän miehet muuten puhuvat aina eniten?

• rekyyli-61

miehillä on autot ja sen jälkeen tulee naiset.

• lottamari<3
        rekyyli-61 kirjoitti:

miehillä on autot ja sen jälkeen tulee naiset.

Onhan se niin, että geenit ovat aika ratkaisevassa osassa nuorekkuuden ja terveyden säilymisessä, mutta kyllä tosiasia on, että nainen vanhenee eri tavalla kuin mies. Naisen elimistössä on enemmän rasvasoluja kuin miehellä ja näihin rasvasoluihin aineenvaihdunnan hidastuessa alkaa vanhetessa kerääntymään rasvaa samalla kun sidekudosten perusaine kollageeni ja lihasmassa vähenee.Tästä syystä nainen lihoo helpommin ja iho alkaa riippumaan näkyvämmin kuin miehellä. On hyvin yksilöllistä miten kukin vanhenee. Isäni oli mustatukkainen vielä vanhanakin vain muutama harmaa ohimolla 60-vuotiaana. Vanhin siskoni on 63-vuotias ja hänellä ei ole harmaita ja hän näyttää noin 45-vuotiaalta. Itselläni on teini-ikäinen tytär ja minua ja tytärtäni verrataan leikillisesti siskoiksi ;) Meillä on sama musiikkimaku, tyylitaju ja temperamentti. Tyttäreni käy minun vaatekaapillani, rosmuaa vaatteeni ja kenkäni ja minä taas puolestani lainailen hänen tamineitaan :) En silti pukeudu teinimäisesti, enkä halua näyttää teiniltä, mutta nuorekkaalta,.. no tykkään kyllä rikotuista farkuista ja niillä joskus kyllä menen kauppaankin :) Kyllä itsensä saa näyttämään nuoremmalta, jos on saanut hyvät geenit, pitänyt itsestään huolta ja omaa positiivisen huumorintajuisen ja elämänmyönteisen asenteen. Niin, ja narsistisena luonteena tykkään, kun saan positiivisia katseita miehiltä :D Terveenä pysyminen on a ja o. Kaikki sairaus vanhentaa, mutta kaikille sairauksille ei aina ole mitään tehtävissä ja ne on vaan kestettävä.

Niin, ja on otettava huomioon sekin seikka, että sairaalle ihmiselle kaikkein tärkein olisi saada olla terve tai ainakin toimintakuntoinen, kun taas terve on monta kertaa turhamainen ja valittaa joka pikku rypystä tai liikakilosta. Elämä on kallisarvoinen lahja ja jokainen joutuu sen elämään geeniensä, omien valintojensa ja "kohtalonsa" mukaan. Elämää ei pidä ottaa liian "vakavasti" vaan pitää muistaa, että jokainen on yksilö ja hänen ulkomuotoaan tärkeämpi on hänen sisäinen kauneutensa, lämmin, herttainen ja rakastava sydän,..sellaisessa ihmisessä kaikki rypytkin näyttävät kauniilta ja hänet muistaa hänen herttaisuudestaan, ei hänen rypyistään.

Ja sinulle rekyyli-61, pidä hyvä huoli autostasi, jos se on sinulle ykkönen :D

• lottamari<3
        lottamari<3 kirjoitti:

Onhan se niin, että geenit ovat aika ratkaisevassa osassa nuorekkuuden ja terveyden säilymisessä, mutta kyllä tosiasia on, että nainen vanhenee eri tavalla kuin mies. Naisen elimistössä on enemmän rasvasoluja kuin miehellä ja näihin rasvasoluihin aineenvaihdunnan hidastuessa alkaa vanhetessa kerääntymään rasvaa samalla kun sidekudosten perusaine kollageeni ja lihasmassa vähenee.Tästä syystä nainen lihoo helpommin ja iho alkaa riippumaan näkyvämmin kuin miehellä. On hyvin yksilöllistä miten kukin vanhenee. Isäni oli mustatukkainen vielä vanhanakin vain muutama harmaa ohimolla 60-vuotiaana. Vanhin siskoni on 63-vuotias ja hänellä ei ole harmaita ja hän näyttää noin 45-vuotiaalta. Itselläni on teini-ikäinen tytär ja minua ja tytärtäni verrataan leikillisesti siskoiksi ;) Meillä on sama musiikkimaku, tyylitaju ja temperamentti. Tyttäreni käy minun vaatekaapillani, rosmuaa vaatteeni ja kenkäni ja minä taas puolestani lainailen hänen tamineitaan :) En silti pukeudu teinimäisesti, enkä halua näyttää teiniltä, mutta nuorekkaalta,.. no tykkään kyllä rikotuista farkuista ja niillä joskus kyllä menen kauppaankin :) Kyllä itsensä saa näyttämään nuoremmalta, jos on saanut hyvät geenit, pitänyt itsestään huolta ja omaa positiivisen huumorintajuisen ja elämänmyönteisen asenteen. Niin, ja narsistisena luonteena tykkään, kun saan positiivisia katseita miehiltä :D Terveenä pysyminen on a ja o. Kaikki sairaus vanhentaa, mutta kaikille sairauksille ei aina ole mitään tehtävissä ja ne on vaan kestettävä.

Niin, ja on otettava huomioon sekin seikka, että sairaalle ihmiselle kaikkein tärkein olisi saada olla terve tai ainakin toimintakuntoinen, kun taas terve on monta kertaa turhamainen ja valittaa joka pikku rypystä tai liikakilosta. Elämä on kallisarvoinen lahja ja jokainen joutuu sen elämään geeniensä, omien valintojensa ja "kohtalonsa" mukaan. Elämää ei pidä ottaa liian "vakavasti" vaan pitää muistaa, että jokainen on yksilö ja hänen ulkomuotoaan tärkeämpi on hänen sisäinen kauneutensa, lämmin, herttainen ja rakastava sydän,..sellaisessa ihmisessä kaikki rypytkin näyttävät kauniilta ja hänet muistaa hänen herttaisuudestaan, ei hänen rypyistään.

http://www.youtube.com/watch?v=dpjE1ma-B0o

• rekyyli-61
        lottamari<3 kirjoitti:

vaan ykköspuheenaihe. Tärkeintä minulle on koti, perhe ja isänmaa. Tuosta Markku Aron kappaleesta tuli mieleen, että hra Puputtikin on vaihtanut aika monta kertaa eukkoa ja aina nuorempaan. Sinulla tuntuu olevan hyvät välit tyttäreesi, mutta muista nyt ettei vanhempien ole tarkoitus olla kavereita lapsilleen vaan kasvattajia.

• lottamari<3
        rekyyli-61 kirjoitti:

vaan ykköspuheenaihe. Tärkeintä minulle on koti, perhe ja isänmaa. Tuosta Markku Aron kappaleesta tuli mieleen, että hra Puputtikin on vaihtanut aika monta kertaa eukkoa ja aina nuorempaan. Sinulla tuntuu olevan hyvät välit tyttäreesi, mutta muista nyt ettei vanhempien ole tarkoitus olla kavereita lapsilleen vaan kasvattajia.

Olen ensisijaisesti äiti ja kasvattaja, mutta teini-ikäiselle tyttärelleni olen myöskin hyvä kaveri. Käymme yhdessä shoppailemassa, hoidamme kaikki asiat yhdessä ja tuemme toinen toistamme, parempaa tytärtä ei ole olemassa, fiksu ja älykäs :D

Iällä ei ole merkitystä, kun kemiat kolahtaa,..siinä ei kysytä rakastanko vai en, rakastuminen ei ole itsemme hallittavissa, se tulee kun on tullakseen- Hmm...poikkesi vähän ehkä aiheesta, mutta niin tyypillistä minulle ;)))

Minulle tärkeintä on rakkaus sen voimalla jaksaa tätä elämää. Koti ei ole koti, perhe ei ole perhe, isänmaa ei ole isänmaa ilman rakkautta ja rakastavia ihmisä ympärillä....

Hyvää päivänjatkoa sinulle

• rekyyli-61
        lottamari<3 kirjoitti:

Olen ensisijaisesti äiti ja kasvattaja, mutta teini-ikäiselle tyttärelleni olen myöskin hyvä kaveri. Käymme yhdessä shoppailemassa, hoidamme kaikki asiat yhdessä ja tuemme toinen toistamme, parempaa tytärtä ei ole olemassa, fiksu ja älykäs :D

Iällä ei ole merkitystä, kun kemiat kolahtaa,..siinä ei kysytä rakastanko vai en, rakastuminen ei ole itsemme hallittavissa, se tulee kun on tullakseen- Hmm...poikkesi vähän ehkä aiheesta, mutta niin tyypillistä minulle ;)))

Minulle tärkeintä on rakkaus sen voimalla jaksaa tätä elämää. Koti ei ole koti, perhe ei ole perhe, isänmaa ei ole isänmaa ilman rakkautta ja rakastavia ihmisä ympärillä....

Hyvää päivänjatkoa sinulle

vaan tarkoitin, että joskus sen lapsen pitää lentää pesästään. Eronneella siskollani on yli 3-kymppinen tytär vielä kotona ja he ovat hiton hyviä kavereita. Käyvät yhdessä kapakoissa miehiä katselemassa, mutta ei tunnu tunkua äijillä olevan siihen huusholliin. Kaverista on vaikea luopua ja olen onnellinen oman äitini sanoista, että 2-kymppisen miehen on aika katsella omaa kotia. Niin minä sitten tein.

• lottamari<3
        rekyyli-61 kirjoitti:

vaan tarkoitin, että joskus sen lapsen pitää lentää pesästään. Eronneella siskollani on yli 3-kymppinen tytär vielä kotona ja he ovat hiton hyviä kavereita. Käyvät yhdessä kapakoissa miehiä katselemassa, mutta ei tunnu tunkua äijillä olevan siihen huusholliin. Kaverista on vaikea luopua ja olen onnellinen oman äitini sanoista, että 2-kymppisen miehen on aika katsella omaa kotia. Niin minä sitten tein.

Tämä tyttö on niin itsenäinen, että hän ei asu enää kotona ja minulla ei tarvitse olla tunkua huusholliini, eikä onneksi tarvitse enää kapakoissakaan käydä :D

Hyvää lauantai-illan jatkoa sinulle

• löllötilöö2
      • rekyyli-61

amerikan hapatusta tänne keskusteluihin, vaikka teidän naisten lehdet ovat niitä pullollaan. Olette menneet kyllä niin halpaan kuin mediavoimat vain toivatkin, todellisia markkinavoimien uhreja.

• liulauluhikka

• rekyyli-61

• 14+7
        rekyyli-61 kirjoitti:

amerikan hapatusta tänne keskusteluihin, vaikka teidän naisten lehdet ovat niitä pullollaan. Olette menneet kyllä niin halpaan kuin mediavoimat vain toivatkin, todellisia markkinavoimien uhreja.

(me) miehet ei muka oltaisi markkinavoimien uhreja. Lelut vaan yleensä on vielä kalliimpia.

• rekyyli-61
        14+7 kirjoitti:

(me) miehet ei muka oltaisi markkinavoimien uhreja. Lelut vaan yleensä on vielä kalliimpia.

niin voi ostaa vaikka kalliita leluja.

• 14+7
        rekyyli-61 kirjoitti:

niin voi ostaa vaikka kalliita leluja.

sinä saat mutta vaimo ei?

• rekyyli-61
        14+7 kirjoitti:

sinä saat mutta vaimo ei?

90 prosenttia perheen tuloista, joten kyllä minä saan mutta eukko ei. Jos on kiltisti annan luvan hankkia joskus jotain pientä.

• Ompas pitkä ketju, ei jaksa lukea, eikä ehdikkää, kohta lähdettävä kaupoille.
      Mut pistämpä oman lusikkani verran tähänki soppaan:))))

Olen sitä mieltä, että yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja kolmas jostain muusta.
      Ihminen on kokonaisvaltainen, kaikki vaikuttaa kaikkeen, naisena (ihan omasta puolesta) sanoisin, että kohtuus kaikessa, mut tykkään meikata, en kuitenkaan "pakkeloi",ja pieni ihon hoito juttu,silloin tällöin piristää kummasti mieltä. Hiukset järjestykseen myös, niitäkin hoidan, mut ei liikaa.
      Eikös ole mukavaa, kun on hyvä mieli ja olotila, jaksaa tarjota hymynkin,,, jollekki mutruhuulelle:))))

• rekyyli-61

itsestäni huolehdin ja pidän huolta, mutta ei minun elämäni tärkein puheenaihe todellakaan ole terveys ja kauneus. Eikös niitä tekoja asioiden eteenpäin saamiseksi pitäisi olla puheita enemmän.

'Voi kamalaa miten minun hiukseni nyt ovat huonosti ja kynnet huonossa kunnossa. Painoakin on tullut viime keväästä ½ kiloa lisää ja vatsakin tuntuu kovalta' Ei tällaista lässytystä jaksa kuunnella.

• rekyyli-61 kirjoitti:

itsestäni huolehdin ja pidän huolta, mutta ei minun elämäni tärkein puheenaihe todellakaan ole terveys ja kauneus. Eikös niitä tekoja asioiden eteenpäin saamiseksi pitäisi olla puheita enemmän.

'Voi kamalaa miten minun hiukseni nyt ovat huonosti ja kynnet huonossa kunnossa. Painoakin on tullut viime keväästä ½ kiloa lisää ja vatsakin tuntuu kovalta' Ei tällaista lässytystä jaksa kuunnella.

elämän tärkein puheenaihe? Ei miulle ainakaa, eikä kelleen tutullekkaa. Toki sitä naiset haastelee keskenään tällaisistaki asioista, aivan niin kuin miehet omista jutuistaan:)))
        Kuka sit tekeekin asioiden eteen jotain, ja kuka ei...:))))

• rekyyli-61
        sasus kirjoitti:

elämän tärkein puheenaihe? Ei miulle ainakaa, eikä kelleen tutullekkaa. Toki sitä naiset haastelee keskenään tällaisistaki asioista, aivan niin kuin miehet omista jutuistaan:)))
        Kuka sit tekeekin asioiden eteen jotain, ja kuka ei...:))))

tuntuu siksi aloitin tämän keskustelun. Ei vaan aina jaksa keskustella samasta aiheesta tai yleensä keskustella mistään. Liekö jotain ikään liittyvää traumaa tai kyllästymistä. Olen itse enemmän tekijä kuin puhuja, ehkä se vaikuttaa asenteeseeni.

• rekyyli-61 kirjoitti:

tuntuu siksi aloitin tämän keskustelun. Ei vaan aina jaksa keskustella samasta aiheesta tai yleensä keskustella mistään. Liekö jotain ikään liittyvää traumaa tai kyllästymistä. Olen itse enemmän tekijä kuin puhuja, ehkä se vaikuttaa asenteeseeni.

Onhan se ikävää jos joutuu keskustelemaan tästä aiheesta,"aina"): En miekää jaksa aina jauhaa jotain yhtä ja samaa, välillä voi olla hissuksiinki, tai haastella muita juttuja:)))
        Onhan meil kaikilla, kaikenlaisia vaiheita,milloin tuntuu miltäki. Kyl se siitä suttaantuu:)))
        Hieno piirre ihmiselle, joka tekee ennemmin, kun puhuja,joka ei tee kuitenkaa mitään:))))

• rekyyli-61
        sasus kirjoitti:

Onhan se ikävää jos joutuu keskustelemaan tästä aiheesta,"aina"): En miekää jaksa aina jauhaa jotain yhtä ja samaa, välillä voi olla hissuksiinki, tai haastella muita juttuja:)))
        Onhan meil kaikilla, kaikenlaisia vaiheita,milloin tuntuu miltäki. Kyl se siitä suttaantuu:)))
        Hieno piirre ihmiselle, joka tekee ennemmin, kun puhuja,joka ei tee kuitenkaa mitään:))))

parempi hieman keskustella kuin vaieta kokonaan. Tunnen itseniikäisiä, jotka eivät enää jaksa puhua yhtään mistään muijansa kanssa, ei sekään hyvä ole.

• rekyyli-61 kirjoitti:

parempi hieman keskustella kuin vaieta kokonaan. Tunnen itseniikäisiä, jotka eivät enää jaksa puhua yhtään mistään muijansa kanssa, ei sekään hyvä ole.

Siinä, et parempi edes vähän keskustella, kuin ei keskustelua mistään, kyllä huono juttu,jos ei oo toiselle puoliskolle mitään asiaa):
        Mut kyllähän puolisoiden kesken on puheen aiheita vaik mistä, ei suinkaan vaan jostain ulkoisista puitteista ainoastaan:))))

• olen erittäin terve ja kaunis. :))

• Nii ootki:))))

• sasus kirjoitti:

Nii ootki:))))

Moi vaan siullekin, eilinen rankka reissu onnellisesti takana, kävin Helsingissä.
        Melua, ruuhkaa, en tykännyt, kiva olla taas kotona maaseudun rauhassa.
        Mukavaa viikonloppua, soitellaan. :)

• Anceli kirjoitti:

Moi vaan siullekin, eilinen rankka reissu onnellisesti takana, kävin Helsingissä.
        Melua, ruuhkaa, en tykännyt, kiva olla taas kotona maaseudun rauhassa.
        Mukavaa viikonloppua, soitellaan. :)

töissä huhkinu, nyt vapaa päivä ja pitäs lähtee kohta kohti kaupunkia.
        Tässä välillä oon kovasti yrittäny laitella tottelematonta tukkaa, kun ei muuten tottele, ni, piti näyttää sille ilmakiharrinta ja suihkuttaa viel hiuslakkaa päälle, siitäs sai, johan talttu:)))

Rauhaisaa viikonloppua siullekki, rimpautellaa:)))

• rekyyli-61

olet juuri viidenkymmenen ja kuudenkymmenen väliin osuvan naisen näköinen. Veikkaisin kuitenkin lähempänä kuuttakymmentä. Ihan terveen ja hyväkuntoisen oloinen.

• rekyyli-61 kirjoitti:

olet juuri viidenkymmenen ja kuudenkymmenen väliin osuvan naisen näköinen. Veikkaisin kuitenkin lähempänä kuuttakymmentä. Ihan terveen ja hyväkuntoisen oloinen.

Sää sää sää olet fakiiri, noin hyvä arvaamaan ;)
        Tuo oli lähes kauneinta mitä minusta on koskaan sanottu, kiiitoooossss, sanoo tää ;)))
        Paitsi koti-kiusattu sanoi kerran paljon nätimmin, mutta hän onkin mun ystävä.

• rekyyli-61
        Anceli kirjoitti:

Sää sää sää olet fakiiri, noin hyvä arvaamaan ;)
        Tuo oli lähes kauneinta mitä minusta on koskaan sanottu, kiiitoooossss, sanoo tää ;)))
        Paitsi koti-kiusattu sanoi kerran paljon nätimmin, mutta hän onkin mun ystävä.

Käytän usein toisesta ihmisestä sanontaan; Ei paha! Joka tarkoittaa että toinen on ihan mukiinmenevä, joskus jopa ihan hyvä tyyppi. Ei välltämättä kaunotar mutta omalla tavallaan kaunis ilman mitään ehostusta tai sotamaalausta.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Käytän usein toisesta ihmisestä sanontaan; Ei paha! Joka tarkoittaa että toinen on ihan mukiinmenevä, joskus jopa ihan hyvä tyyppi. Ei välltämättä kaunotar mutta omalla tavallaan kaunis ilman mitään ehostusta tai sotamaalausta.

nyt mie olen jo ihan myyty, kerta kaikkiaan silviisii. :))
        Lämpöiset kiitokset ja hyvän joulun toivotukst sinulle.

• rekyyli-61
        Anceli kirjoitti:

nyt mie olen jo ihan myyty, kerta kaikkiaan silviisii. :))
        Lämpöiset kiitokset ja hyvän joulun toivotukst sinulle.

ja karjalanpaisti ja karjalan murre ovat hienoja asioita Suomessa. Oikein hyvää joulua.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ja karjalanpaisti ja karjalan murre ovat hienoja asioita Suomessa. Oikein hyvää joulua.

Lisään listaan vielä karjalanpiirakat, sitten se on lähes täydellinen.
        Peukkumies epäili meitä ystäviksi, voidaan minun puolestani ollakin, vaikkei tunnetakaan
        kovin läheisesti.

• rekyyli-61
        Anceli kirjoitti:

Lisään listaan vielä karjalanpiirakat, sitten se on lähes täydellinen.
        Peukkumies epäili meitä ystäviksi, voidaan minun puolestani ollakin, vaikkei tunnetakaan
        kovin läheisesti.

ystäviä kun hyvin päästään jutun päälle, vaikka ei tuttuja ollakaan. Aika vähän tunnen täällä kirjoittavia, jotkut peukkumiehet voivat työntää peukkunsa minun puolesta vaikka nenäänsä ja ihmetellä, miksei täällä keskustella aina yhtä jouhevasti. Ei minulla ainakaan ole valittamista porukan suhteen.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ystäviä kun hyvin päästään jutun päälle, vaikka ei tuttuja ollakaan. Aika vähän tunnen täällä kirjoittavia, jotkut peukkumiehet voivat työntää peukkunsa minun puolesta vaikka nenäänsä ja ihmetellä, miksei täällä keskustella aina yhtä jouhevasti. Ei minulla ainakaan ole valittamista porukan suhteen.

sellaisia etäystäviä. :)

Enpä minäkään valita porukasta, mutta joku ikävä yksilö mahtuu mukaan.
        Tulkoon perässäni niin kauan kuin jaksaa, itsensä hän siinä nolaa. Tiedän kyllä mistä on kysymys :))
        Mutta kuten hänelle kirjoitin, en voi auttaa.
        Muutaman ihmisen tunnen oikein hyvin, ihan henkilökohtaisesti ja heihin voin luottaa.

• rekyyli-61
        Anceli kirjoitti:

sellaisia etäystäviä. :)

Enpä minäkään valita porukasta, mutta joku ikävä yksilö mahtuu mukaan.
        Tulkoon perässäni niin kauan kuin jaksaa, itsensä hän siinä nolaa. Tiedän kyllä mistä on kysymys :))
        Mutta kuten hänelle kirjoitin, en voi auttaa.
        Muutaman ihmisen tunnen oikein hyvin, ihan henkilökohtaisesti ja heihin voin luottaa.

ja käsi suudelma, kevyt virtuaalihalaus ja onnentoivotus, että pääset noista ikävistä nettisontiaisista eroon. Minä lahden nyt saunaan.

• rekyyli-61 kirjoitti:

ja käsi suudelma, kevyt virtuaalihalaus ja onnentoivotus, että pääset noista ikävistä nettisontiaisista eroon. Minä lahden nyt saunaan.

minullakin sauna jo lämpiää, joten sinne kohta sinne löylyttelemään.
        Sovitaan ettei me kiusata toisiamme eikä mielellään muitakaan.
        Siisti virtuaalihalaus sinulle :)

• Naturelli.-

tässä aloituksessa on naisten ymmärretty ainakin ymmärtävän terveydestä ja kauneudesta miehiä enemmän
      ja ekä se puhe joskus tehoaa sitten miehiinkin.

• tarpeellinen

ainakin sitten ymmärtävät,kun ei ole sitä naista huolehtimassa asiasta

• rekyyli-61

ei pelkoa että tehoaisi. Jurppimaan se saa ja tuntuu hölmöltä kuunnella. Eikai elämän tarkoitus voi olla miettiä, että onko joku yksittäinen jogurttipurkki terveellistä tai joku helkutin käsivoide parempaa kuin toinen?

• dilemma*
        rekyyli-61 kirjoitti:

ei pelkoa että tehoaisi. Jurppimaan se saa ja tuntuu hölmöltä kuunnella. Eikai elämän tarkoitus voi olla miettiä, että onko joku yksittäinen jogurttipurkki terveellistä tai joku helkutin käsivoide parempaa kuin toinen?

että naiset saa puhua heitä kiinnostavista asioista ? Vai pakotetaanko sinut mukaan keskustelemaan elämän pienistä asioista vastoin omaa tahtoasi :)
        Katsos kun naiset ehtivät puhua kymmenen kertaa enenmän kuin miehet, niin ei silloin riitä koko ajaksi isoista asioista puhumista. Pitäisikö sun mielestäsi naisten olla enemmän hiljaa ?

Minusta on hyvä että terveydestä puhutaan. Useimmiten se on perheessä nainen joka kiinnittää huomiota terveellisyysnäkökohtiin, itsensä lisäksi myös lasten ja monesti miehenkin hyväksi.

Mitä taas kauneuteen tulee, niin kyll'ä nainen on senverran turhamainen olento, että mielellään näyttäisi kauniilta. Miehenhän ei edes tarvitse näyttää kauniilta, senvuoksi miesten ei tule pohdittua niin paljoa kauneusasioita. TOKI joukkoon sopii niitäkni miehiä joille oma kauneus on tärkeätä. Enemmän miehet kuitenkin vaativat kauneutta naisilta ja jos nyt sattuu luonnostaan olemaan ei niin kaunis, niin siinäpä sitä sitten ollaan. Silloin ei voida puhua "luonnonkauniista". Kuitenkin useimmat miehet haaveilevat luonnonkaunnista naisista ???

• --------
        rekyyli-61 kirjoitti:

potkii aina takaperin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• rekyyli-61
        -------- kirjoitti:

potkii aina takaperin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nimimerkki pätkii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• rekyyli-61
        dilemma* kirjoitti:

että naiset saa puhua heitä kiinnostavista asioista ? Vai pakotetaanko sinut mukaan keskustelemaan elämän pienistä asioista vastoin omaa tahtoasi :)
        Katsos kun naiset ehtivät puhua kymmenen kertaa enenmän kuin miehet, niin ei silloin riitä koko ajaksi isoista asioista puhumista. Pitäisikö sun mielestäsi naisten olla enemmän hiljaa ?

Minusta on hyvä että terveydestä puhutaan. Useimmiten se on perheessä nainen joka kiinnittää huomiota terveellisyysnäkökohtiin, itsensä lisäksi myös lasten ja monesti miehenkin hyväksi.

Mitä taas kauneuteen tulee, niin kyll'ä nainen on senverran turhamainen olento, että mielellään näyttäisi kauniilta. Miehenhän ei edes tarvitse näyttää kauniilta, senvuoksi miesten ei tule pohdittua niin paljoa kauneusasioita. TOKI joukkoon sopii niitäkni miehiä joille oma kauneus on tärkeätä. Enemmän miehet kuitenkin vaativat kauneutta naisilta ja jos nyt sattuu luonnostaan olemaan ei niin kaunis, niin siinäpä sitä sitten ollaan. Silloin ei voida puhua "luonnonkauniista". Kuitenkin useimmat miehet haaveilevat luonnonkaunnista naisista ???

jokin raja siinä puhetulvassa täytyy olla, jos ei mitään muuta mahdu päähän kuin kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat. Sen verran annan myöten että keskustelu on ihan hyvä asia, tosin ei sitä aina jaksa kuunnella jatkuvaa pälpätystä, vaan on mentävä autotalliin omaan rauhaan.

• dilemma*
        rekyyli-61 kirjoitti:

jokin raja siinä puhetulvassa täytyy olla, jos ei mitään muuta mahdu päähän kuin kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat. Sen verran annan myöten että keskustelu on ihan hyvä asia, tosin ei sitä aina jaksa kuunnella jatkuvaa pälpätystä, vaan on mentävä autotalliin omaan rauhaan.

Minkäs sille voi kun puhetta vaan tulloo :D Kyllä meidän naisten päähän mahtuu paljon paljon muutakin kuin kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat. Niinkuin nyt vaikka joulukin, niin ja lastenlapset ja ensi kesän kesäloma ja jätevesilakiuudistuksen nikottelu ja ilvekset ja tanssii tähtien kanssa ja Wikileaks ja Obama ja .....hei mihinkäs sä nyt menet...autotalliinko katosit :DDD

Täällä olis ollut joulutorttuja, tosin ne ei nyt niin kovin terveellisiä ole, hirveen rasvaisia ja valkoisista jauhoista tehtyjä......... *huutelee autotallin oven takana*

• rekyyli-61
        dilemma* kirjoitti:

Minkäs sille voi kun puhetta vaan tulloo :D Kyllä meidän naisten päähän mahtuu paljon paljon muutakin kuin kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat. Niinkuin nyt vaikka joulukin, niin ja lastenlapset ja ensi kesän kesäloma ja jätevesilakiuudistuksen nikottelu ja ilvekset ja tanssii tähtien kanssa ja Wikileaks ja Obama ja .....hei mihinkäs sä nyt menet...autotalliinko katosit :DDD

Täällä olis ollut joulutorttuja, tosin ne ei nyt niin kovin terveellisiä ole, hirveen rasvaisia ja valkoisista jauhoista tehtyjä......... *huutelee autotallin oven takana*

mies tarvitsee sitä tilaa ja omaa rauhaa ympärilleen. Söin äsken karjalanpaistia ja ihan kiltisti jaksoin kuunnella lumentuloon, kissanvessaan, miesten pujotteluun ja sydämen asioihin liittyvät keskustelut. Mutta nyt on autotallissa liian kylmä, joten pakenin tänne tietsikkahuoneeseen ja vedin oven perässäni kiinni.

• dilemma*
        rekyyli-61 kirjoitti:

mies tarvitsee sitä tilaa ja omaa rauhaa ympärilleen. Söin äsken karjalanpaistia ja ihan kiltisti jaksoin kuunnella lumentuloon, kissanvessaan, miesten pujotteluun ja sydämen asioihin liittyvät keskustelut. Mutta nyt on autotallissa liian kylmä, joten pakenin tänne tietsikkahuoneeseen ja vedin oven perässäni kiinni.

minkälainen se kissanvessa on ? :D

Totta että ihminen tarvitsee välillä omaa tilaa ja omaa rauhaa. Sama se on naisellakin, joskus pitää olla tilaa omille ajatuksilleen. Tuota noin....kerrot tuolla ylempänä että tienaat 90 prossaa perheenne toimeentulosta. Tuolla perusteella oletan että vaimosi on kotona ja sinä kodin ulkopuolella töissä. Luultavasti saat vaihtaa työssäsi mielipiteitä kaikenlaisista asioista, siis keskustella ja saatat olla töistä tultuasi saanut keskustelukiintiön jo täyteen. Jos toinen osapuoli on ollut koko päivän( tai suurimman osan ajasta) yksin, niin hän puolestaan voi olla hyvinkin puheliaalla tuulella. Nää on näitä ristiriitoja joita syntyy kun olosuhteet eivät ole molemmilla samanlaiset.

Kun sitten vaimosi juttelee innolla kauneudesta ja terveydestä, sinullehan muodostuukin käsitys että KAIKKI naiset tekevät sitä jatkuvasti ?? Mä kyllä juttelin äskenkin mieheni kanssa autorempasta ja saunanlämmityksestä :) Elikkäs kyllä me naiset keskustellaan mistä vaan jos meidän kanssamme suostutaan keskustelemaan.

Meillä mieheni ei koskaan ratkuta siitä jos vähän laitan itseäni, vaan hän näyttää tykkäävän siitä. Ottaa sen huomionosoituksena itseään kohtaan, ja sitähän se hyvin pitkälle onkin. Juu, on minulla monta purnukkaa mömmöjä, muutama harhaostoskin seassa. :DD
        Nautin siitä kun ihoni tuntuu sopivan kostealta. Meillä yli viisikymppisillä naisilla iho tuppaa kuivumaan ja ohenemaan ihan iän vaikutuksesta, ja tilannetta pystyy paljon auttamaan oikeanlaisilla voiteilla. Miesten iho on paksumpaa, mutta kyllä sekin iän myötä ruppee ohenemaan ja rypistymään. Ehkä vähän myöhemmin kuin naisilla, mutta kyllä se sieltä tulee.

• rekyyli-61
        dilemma* kirjoitti:

minkälainen se kissanvessa on ? :D

Totta että ihminen tarvitsee välillä omaa tilaa ja omaa rauhaa. Sama se on naisellakin, joskus pitää olla tilaa omille ajatuksilleen. Tuota noin....kerrot tuolla ylempänä että tienaat 90 prossaa perheenne toimeentulosta. Tuolla perusteella oletan että vaimosi on kotona ja sinä kodin ulkopuolella töissä. Luultavasti saat vaihtaa työssäsi mielipiteitä kaikenlaisista asioista, siis keskustella ja saatat olla töistä tultuasi saanut keskustelukiintiön jo täyteen. Jos toinen osapuoli on ollut koko päivän( tai suurimman osan ajasta) yksin, niin hän puolestaan voi olla hyvinkin puheliaalla tuulella. Nää on näitä ristiriitoja joita syntyy kun olosuhteet eivät ole molemmilla samanlaiset.

Kun sitten vaimosi juttelee innolla kauneudesta ja terveydestä, sinullehan muodostuukin käsitys että KAIKKI naiset tekevät sitä jatkuvasti ?? Mä kyllä juttelin äskenkin mieheni kanssa autorempasta ja saunanlämmityksestä :) Elikkäs kyllä me naiset keskustellaan mistä vaan jos meidän kanssamme suostutaan keskustelemaan.

Meillä mieheni ei koskaan ratkuta siitä jos vähän laitan itseäni, vaan hän näyttää tykkäävän siitä. Ottaa sen huomionosoituksena itseään kohtaan, ja sitähän se hyvin pitkälle onkin. Juu, on minulla monta purnukkaa mömmöjä, muutama harhaostoskin seassa. :DD
        Nautin siitä kun ihoni tuntuu sopivan kostealta. Meillä yli viisikymppisillä naisilla iho tuppaa kuivumaan ja ohenemaan ihan iän vaikutuksesta, ja tilannetta pystyy paljon auttamaan oikeanlaisilla voiteilla. Miesten iho on paksumpaa, mutta kyllä sekin iän myötä ruppee ohenemaan ja rypistymään. Ehkä vähän myöhemmin kuin naisilla, mutta kyllä se sieltä tulee.

kisalle tehty muovilaatikko, missä se käy pissimässä talon sisätiloissa.

Emäntäni käy kyllä töissä, mutta palkka on niin pieni, ettei yksistään riittäisi edes niihin kauneudenhoitotuotteisiin. Ainakaan minä en tarvitse yhtään mitään muuta kuin dödöä kainaloon, siinä on mun purnukat. Meillä on työpaikalla kymmeniä naisia, jotka laahavat niitä omia haju ja hoitoaineita joka paikkaan ja siellä joutuu päivät pitkät kuuntelemaan jotain ihmeellisiä terveydenhoito luentoja. Ihan niinku niillä ei elämässä olisi enää yhtään mitään muuta jäljellä kuin kauneus ja terveys, hiivatti soikoon.

• dilemma*
        rekyyli-61 kirjoitti:

kisalle tehty muovilaatikko, missä se käy pissimässä talon sisätiloissa.

Emäntäni käy kyllä töissä, mutta palkka on niin pieni, ettei yksistään riittäisi edes niihin kauneudenhoitotuotteisiin. Ainakaan minä en tarvitse yhtään mitään muuta kuin dödöä kainaloon, siinä on mun purnukat. Meillä on työpaikalla kymmeniä naisia, jotka laahavat niitä omia haju ja hoitoaineita joka paikkaan ja siellä joutuu päivät pitkät kuuntelemaan jotain ihmeellisiä terveydenhoito luentoja. Ihan niinku niillä ei elämässä olisi enää yhtään mitään muuta jäljellä kuin kauneus ja terveys, hiivatti soikoon.

eikö teillä ole siellä miehiä joitten kanssa voisit jutella miesten asioista ??
        Niin ja jos työpaikkasi naiset juttelevat ne muut, yksityisemmät asiat jossain muualla kuin työpaikalla ja keskittyvät siellä juttelemaan näistä yleisistä asioista joista on helppo jutella kaikkien kanssa koska kauneusasioista nyt lähes kaikki naiset ovat kiinnostuneita ja terveysasioista kaikkien PITÄISI olla kiinnostuneita :)

ei sun vaimosi varmaan ainakaan kokopäivätöissä käy jos palkka niin pieni on. Käyttääkö hän sitten paljon kauneudenhoitotuotteita? Niitäkin on monenhintaisia, kallein ei useinkaan ole laadukkain.

• rekyyli-61
        dilemma* kirjoitti:

eikö teillä ole siellä miehiä joitten kanssa voisit jutella miesten asioista ??
        Niin ja jos työpaikkasi naiset juttelevat ne muut, yksityisemmät asiat jossain muualla kuin työpaikalla ja keskittyvät siellä juttelemaan näistä yleisistä asioista joista on helppo jutella kaikkien kanssa koska kauneusasioista nyt lähes kaikki naiset ovat kiinnostuneita ja terveysasioista kaikkien PITÄISI olla kiinnostuneita :)

ei sun vaimosi varmaan ainakaan kokopäivätöissä käy jos palkka niin pieni on. Käyttääkö hän sitten paljon kauneudenhoitotuotteita? Niitäkin on monenhintaisia, kallein ei useinkaan ole laadukkain.

miehiä jotka keskustelevat miesten asioista ja osaavat olla välillä ihan hiljaakin, jos ei satu olemaan mitään sanomista. Mutta auta armias kun paikalle saapuu nainen, niin se pälätys alkaa siitä mitä me syömme tai mikä on terveellistä liikunta. Kun ei vaan aina jaksa harrastaa, huolehtia jostakin tai parantaa puheilla maailmaa. Haluais vaan ihan elää elämää. Ei se muija nyt konkurssiin taloutta vie, mutta tavattoman paljon menee rahaa kaikkeen turhuuteen.

• ihmetellen*
        rekyyli-61 kirjoitti:

miehiä jotka keskustelevat miesten asioista ja osaavat olla välillä ihan hiljaakin, jos ei satu olemaan mitään sanomista. Mutta auta armias kun paikalle saapuu nainen, niin se pälätys alkaa siitä mitä me syömme tai mikä on terveellistä liikunta. Kun ei vaan aina jaksa harrastaa, huolehtia jostakin tai parantaa puheilla maailmaa. Haluais vaan ihan elää elämää. Ei se muija nyt konkurssiin taloutta vie, mutta tavattoman paljon menee rahaa kaikkeen turhuuteen.

sanomaan asiasta työpaikallasi. ? Päästele samallatavoin kuin täälläkin, niin eiköhän naiset jätä sinut rauhaan. :D Mutta ethän sinä uskalla omana itsenäsi, eikö niin :D saisit vielä ikävän ihmisen maineen ja naiset eivät enää puhuisikaan sinulle.....

• rekyyli-61
        ihmetellen* kirjoitti:

sanomaan asiasta työpaikallasi. ? Päästele samallatavoin kuin täälläkin, niin eiköhän naiset jätä sinut rauhaan. :D Mutta ethän sinä uskalla omana itsenäsi, eikö niin :D saisit vielä ikävän ihmisen maineen ja naiset eivät enää puhuisikaan sinulle.....

minun pitäisi ketään loukata? Tämä on paljon parempi tapa viestiä asiasta, aika paljon tätä keskustelua on luettu ja varmaan on kolahtanut monelle.

• ihmetellen*
        rekyyli-61 kirjoitti:

minun pitäisi ketään loukata? Tämä on paljon parempi tapa viestiä asiasta, aika paljon tätä keskustelua on luettu ja varmaan on kolahtanut monelle.

oliko tässä jotain asiaakin?

• rekyyli-61
        ihmetellen* kirjoitti:

oliko tässä jotain asiaakin?

jaksat kirjoitella mielestäsi asiattomaan keskusteluun.

• ihmetellen*
        rekyyli-61 kirjoitti:

jaksat kirjoitella mielestäsi asiattomaan keskusteluun.

ei se nyt niin kovin paljoa ole......no tää kolmas.

• rekyyli-61
        ihmetellen* kirjoitti:

ei se nyt niin kovin paljoa ole......no tää kolmas.

muista toki kertoa viimeinen sana asiaan.

• ihmetellen*
        rekyyli-61 kirjoitti:

muista toki kertoa viimeinen sana asiaan.

mutta tuskin maltat olla vastaamatta. Onneksi hyvin harva mies on oikeasti noin naismainen kuin sinä olet. Uskon vakaasti ettet oikeasti ole mies ensinkään, vaan olet nainen joka koettaa esiintyä palstalla miehenä. MIEHISTÄ uhkuu testosteroiini, ei he jaksa joutavanpäiväistä lapsellista inkutusta viestistä toiseen, sanovat asiansa ja sillä siisti.

• Sivusta seuraaja
        ihmetellen* kirjoitti:

mutta tuskin maltat olla vastaamatta. Onneksi hyvin harva mies on oikeasti noin naismainen kuin sinä olet. Uskon vakaasti ettet oikeasti ole mies ensinkään, vaan olet nainen joka koettaa esiintyä palstalla miehenä. MIEHISTÄ uhkuu testosteroiini, ei he jaksa joutavanpäiväistä lapsellista inkutusta viestistä toiseen, sanovat asiansa ja sillä siisti.

naiset inkuttavat :))

• ihmetellen*
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

naiset inkuttavat :))

määrin :)) Tiedäthän tuon...

• Heikunkeikku

En ole pannut merkille, että naiset aina vaan puhuvat kauneudesta ja terveydestä.
      Itse puhun vähäkö vähä jotakin muutakin.
      Mitä meikkaamiseen tulee, niin meikkaan mielelläni.
      Varastosta löytyy kauppa-meikkausta, kaupunki-meikkausta, juhla-meikkausta, juhlajuhla-meikkausta,
      teatteri-meikkausta, "nyt-mulla-on nää-vaatteet-ahhaa ja"-meikkausta ja tuon kaltaisia muitakin.
      Hiukset ovat joko pörhöllä tai takaraivolla kiikkuvalla nyytillä. Kampaaja ei kykene niitä saamaan kummosemmaksi, kuin itsekään, että olokoot.
      Piristävää tällätä ittiä.
      Kokemuksesta (vuosien vuosien) sanon, että miehet eivät ole juosseet pakoon nähdessään meikatun naamatauluni. Itse asiassa päin vastoin, melkein väitän, että hyvä kuntoni johtuu omien jalkojeni pinkailuista pakoon miehiä. :)
      Tämän vaatimattoman vastaukseni myötä taidan päädyttää vastastaukseni tähän.

• rekyyli-61

siis aina lähtiessäsi kotoa ulos, vedät jonkinlaiset pakkelit naamaasi. Eikö elämäsi valu pesuaineiden mukana viemäriin hinkatessasi niitä naamasta veke? Sinulla tosiaan tuntuu olevan kova ulosanti puhepuolle. Muista nyt kuitenkin, että on hyvin tärkeätä kuunnella mitä toinen ihminen sanoo. Saakohan sinulta edes suunvuoroa?

• Ei ku menox
        rekyyli-61 kirjoitti:

siis aina lähtiessäsi kotoa ulos, vedät jonkinlaiset pakkelit naamaasi. Eikö elämäsi valu pesuaineiden mukana viemäriin hinkatessasi niitä naamasta veke? Sinulla tosiaan tuntuu olevan kova ulosanti puhepuolle. Muista nyt kuitenkin, että on hyvin tärkeätä kuunnella mitä toinen ihminen sanoo. Saakohan sinulta edes suunvuoroa?

Pikkuinen parransänki poskessa antaa hyvin seksikkään kuvan naissukupuolelle. Ja dödöä kainaloon ja monet jo meikkaavat.

• rekyyli-61
        Ei ku menox kirjoitti:

Pikkuinen parransänki poskessa antaa hyvin seksikkään kuvan naissukupuolelle. Ja dödöä kainaloon ja monet jo meikkaavat.

Sellainen meikkaava sälli ei ole mikään mies, vaan ihmisen irvikuva.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

Naurettava vastaus, että naurettava. Enemmän jälkimmäistä. Ellet pahastu.

Väärin, väärin. Asia on nimittäin niin, että Sormeni suoleskelevat ulosantia, mutta puhepuolella on hiljaasempaa plaatua. Olen ehdottomasti se kuuntelevampi osapuoli, ehkä siksi olen saanut synnyinlahjaksi isoot korvanlehdenläpyskät.
        Mikäli noudattaisin livepuolen suupuoleni puolia ja heiluttelisin palstalla vain korvanläpysköjä, niin enhän voisi kirjoittaa yhtään mitään. Usein kyllä pidättäydyn sormien helilutteluista ja tyydyn vain pyörittelemään silmiäni, jotka mojuvat kauniisti kaareutuvien ripsikarvojeni keskellä.

• Se on selvä
        rekyyli-61 kirjoitti:

Sellainen meikkaava sälli ei ole mikään mies, vaan ihmisen irvikuva.

Huomenna miehet ovat markkinavoimien vietävissä. DDDD

• rekyyli-61
        Se on selvä kirjoitti:

Huomenna miehet ovat markkinavoimien vietävissä. DDDD

vielä on miehiä jotka kasvattavat omat poikansa, eikä kaikki poikalapset ole yksinhuoltajien puutteellisessa ja harhaanjohtavassa purkki, voidetuubi ja vitamiinipilleri koulutuksessa.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Naurettava vastaus, että naurettava. Enemmän jälkimmäistä. Ellet pahastu.

Väärin, väärin. Asia on nimittäin niin, että Sormeni suoleskelevat ulosantia, mutta puhepuolella on hiljaasempaa plaatua. Olen ehdottomasti se kuuntelevampi osapuoli, ehkä siksi olen saanut synnyinlahjaksi isoot korvanlehdenläpyskät.
        Mikäli noudattaisin livepuolen suupuoleni puolia ja heiluttelisin palstalla vain korvanläpysköjä, niin enhän voisi kirjoittaa yhtään mitään. Usein kyllä pidättäydyn sormien helilutteluista ja tyydyn vain pyörittelemään silmiäni, jotka mojuvat kauniisti kaareutuvien ripsikarvojeni keskellä.

että näin on etkä lämpimiksesi johdata miestä harhaan. Arvostan suuresti ihmisiä, jotka kuuntelevat toista ihmistä.

• Maailma menee
        rekyyli-61 kirjoitti:

vielä on miehiä jotka kasvattavat omat poikansa, eikä kaikki poikalapset ole yksinhuoltajien puutteellisessa ja harhaanjohtavassa purkki, voidetuubi ja vitamiinipilleri koulutuksessa.

miehillä käsveska ja siellä ne meikkipurkit mukana.
        Ei siinä auta mikään kun markkinavoimat jyllää. Naiset on käyty läpi, on miesten vuoro kaunistautua.

• ....
        rekyyli-61 kirjoitti:

kuitenkin suurin osa on yksinhuoltajien kasvatuksessa. Vaikka eivät kirjaimellisesti olisikaan niin vielä nykymiehillä on niin kiire ylöspäin että lapset jää toiselle sijalle. Äidit hoitaa.

• ....
        rekyyli-61 kirjoitti:

että näin on etkä lämpimiksesi johdata miestä harhaan. Arvostan suuresti ihmisiä, jotka kuuntelevat toista ihmistä.

voi sitten arvostaa, koska et kuuntele toisia kirjoittajia. Täydellä höyryllä vain painat omia mielipiteitäsi toisten kirjoittajien niskaan.

• rekyyli-61
        .... kirjoitti:

kuitenkin suurin osa on yksinhuoltajien kasvatuksessa. Vaikka eivät kirjaimellisesti olisikaan niin vielä nykymiehillä on niin kiire ylöspäin että lapset jää toiselle sijalle. Äidit hoitaa.

ne uranaiset siellä uraputkessa ole?

• rekyyli-61
        .... kirjoitti:

voi sitten arvostaa, koska et kuuntele toisia kirjoittajia. Täydellä höyryllä vain painat omia mielipiteitäsi toisten kirjoittajien niskaan.

voi kuunnella vaan pitää ainoastaan lukea. Tunnetko olevasi jotenkin alakynnessä?

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

Otan mielelläni vastaan arvostuksesi. Ja jos vielä Suuuresti arvostat, niin aina vaan pareet.

• ....
        rekyyli-61 kirjoitti:

voi kuunnella vaan pitää ainoastaan lukea. Tunnetko olevasi jotenkin alakynnessä?

Ei anna aihetta vastata kirjoitukseesi. Jos itse vähänkin tajuat niin tiedät hyvinkin miksi.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Otan mielelläni vastaan arvostuksesi. Ja jos vielä Suuuresti arvostat, niin aina vaan pareet.

sellaisia ihmisiä suuresti, joilla on rohkeutta kertoa oma mielipiteensä asiaan, eikä vedota mihinkään suvaitsevaisuuteen tai maailmoja syleilevään kaiken hyväksyntään. Ihmisen pitää tarvittaessa saada suunsa auki.

• rekyyli-61
        .... kirjoitti:

Ei anna aihetta vastata kirjoitukseesi. Jos itse vähänkin tajuat niin tiedät hyvinkin miksi.

on myöntymisen merkki, joten lirissä olet.

• Heikunkeikku
        rekyyli-61 kirjoitti:

sellaisia ihmisiä suuresti, joilla on rohkeutta kertoa oma mielipiteensä asiaan, eikä vedota mihinkään suvaitsevaisuuteen tai maailmoja syleilevään kaiken hyväksyntään. Ihmisen pitää tarvittaessa saada suunsa auki.

Nyt lakkaa nakkelemasta noita arvostuksias tänne päin.
        Tää on ihan hirrRRRRrrrveen hiRRveetä.
        Nolostuttaa. Posket punaasena, katse alas luotuna krapsuttelen oikean jalan varpaitten päillä
        laattian pintaa, puoliympyräisessä muodostelmassa.

Jos vielä sanoisit, että arvostat Rehellisyyttä, kaikkineen päivineen, niin mä kuoooolisin.

• rekyyli-61
        Heikunkeikku kirjoitti:

Nyt lakkaa nakkelemasta noita arvostuksias tänne päin.
        Tää on ihan hirrRRRRrrrveen hiRRveetä.
        Nolostuttaa. Posket punaasena, katse alas luotuna krapsuttelen oikean jalan varpaitten päillä
        laattian pintaa, puoliympyräisessä muodostelmassa.

Jos vielä sanoisit, että arvostat Rehellisyyttä, kaikkineen päivineen, niin mä kuoooolisin.

vaatimattomalla näpyttelytekniikalla arvostavani vilpittömyyttä ja rehellisyyttä.

• justjoo.

Sitä niinkuin taas ollaan tyytymättömiä rakkaaseen puolisoon ja täällä sitten marmatetaan.

• rekyyli-61

Sitä taas kritisoidaan aloitusten tasoa.

• meit on moneks

Alias kadunmieshän se taas täällä hauskuuttaa palstan kirjoittajia. Onnittelut saavutuksestasi. :)

• rekyyli-61

jopa vainoharhaisia tällä palstalla, sinua tarkoitan. En ole kadunmies usko huviksesi äläkä vaan aloita mitään typerää jankkaamista, säälittävä.

• Maailman meno
        rekyyli-61 kirjoitti:

jopa vainoharhaisia tällä palstalla, sinua tarkoitan. En ole kadunmies usko huviksesi äläkä vaan aloita mitään typerää jankkaamista, säälittävä.

etteenpäin niin Rekyylikin räpsyttää irtoripsiään niin seksikkäästi että........

• rekyyli-61
        Maailman meno kirjoitti:

etteenpäin niin Rekyylikin räpsyttää irtoripsiään niin seksikkäästi että........

jotenkin transvestiittivaihde päälle. Yritä löytää vapautusnäppäin jostain.

• ap mom
        Maailman meno kirjoitti:

ja kovasti väittää ettei koskaan ole ollut kiinostunut mitä naiset tekevät, niin siis OIKEAT naiset.

• Mutta sehän on kiva
        Maailman meno kirjoitti:

enää ole sen kummempia , mutta miehet meikkaa ja lötjää itseään mennen tullen ja sille ei voi kukaan mitään. Naiset opetetaan haluamaan sellaisia miehiä jotka huolehtivat itsestään ja korostavat komeuttaan.
        He ovat tulevaisuuden tosi miehiä.

• rekyyli-61
        Mutta sehän on kiva kirjoitti:

enää ole sen kummempia , mutta miehet meikkaa ja lötjää itseään mennen tullen ja sille ei voi kukaan mitään. Naiset opetetaan haluamaan sellaisia miehiä jotka huolehtivat itsestään ja korostavat komeuttaan.
        He ovat tulevaisuuden tosi miehiä.

siinä sinä voi sitten istua vierekkäin piian peilin vieressä sen sun meikkimiehesi kanssa ja keskustella terveydestä.

• vinksinvonksintai

kenkuttaa, ikuiset vaihdevuodetko?

• rekyyli-61

naisilla on taipumusta keskustella liian paljon terveyteen liittyvistä asioista.

• Timantit ovat ikuisi
        rekyyli-61 kirjoitti:

naisilla on taipumusta keskustella liian paljon terveyteen liittyvistä asioista.

on ollut kalukukkaroita. Tulevaisuuden miehet koristavat ne timanteilla. Kellä kallein sillä komein. Vai kumminpäin......

• rekyyli-61
        Timantit ovat ikuisi kirjoitti:

on ollut kalukukkaroita. Tulevaisuuden miehet koristavat ne timanteilla. Kellä kallein sillä komein. Vai kumminpäin......

että juttusi tuntuvat 10v. pojankoltiaisen kirjoituksilta?

• Jakomielellä

ketju on niin pitkä että joutais panna kahtia ja tehdä kaksi uutta - puolesta ja vastaan - aloitusta.

• ....

kaikki muut puolesta, rekyyli vastaan. Kaikkien mielipiteitähän se on vastaan.

• rekyyli-61

tehdä aivan niin kuin sinusta tuntuu hyvältä, mutta vastauksena tämä ei liittynyt mitenkään minun keskusteluuni.

• rekyyli-61
        .... kirjoitti:

kaikki muut puolesta, rekyyli vastaan. Kaikkien mielipiteitähän se on vastaan.

huono häviäjä?

• ....
        rekyyli-61 kirjoitti:

huono häviäjä?

hävitäkseni vaan vaan kirjoittelemassa palstalaisten kanssa. Taas kuitenkin huomaan että joka asiaan sinun pitää kirjoittaa eriävä mielipiteesi.

• rekyyli-61
        .... kirjoitti:

hävitäkseni vaan vaan kirjoittelemassa palstalaisten kanssa. Taas kuitenkin huomaan että joka asiaan sinun pitää kirjoittaa eriävä mielipiteesi.

on kirjoittaminen sallittua.

• ....
        rekyyli-61 kirjoitti:

on kirjoittaminen sallittua.

olen tehnyt huomion, ettei ihan kaikkien kirjoittajien ole sallinut tuoda esille mielipiteitään. Siksipä minulle on tullut semmoinen mielikuva että välillä kirjoitat aidasta ja välillä aidanseipäästä.

• Meikkipussi miehille
        rekyyli-61 kirjoitti:

tehdä aivan niin kuin sinusta tuntuu hyvältä, mutta vastauksena tämä ei liittynyt mitenkään minun keskusteluuni.

harjoittelemaan meikkaamista. Se kannattaa opetella jo hyvissä ajoin. Ei ole muuten helppoa. Ja kaikenkaikkiaan ikävää puuhaa.

• Klo.16:00 Ovi käy, vaimo saapui lenkiltä 12 km. viimaisessa säässä. Vaatteiden vaihdon jälkeen kertoi menevänsä kauppaan ja sen jälkeen tekevänsä 9.12. parasta ennen päivätystä maidosta panaria.

On vielä tänään lähdössä lomahotellille tansseihin. Lähti juuri kauppaan joten en sen enempää voi naisten jaaritteluista kirjoittaa.

Se mikä kuulosti oudolle, hän ei kertaakaan puhunut kauneudesta eikä terveydestä, joten mitä ilmeisemmin feikkiä hänenkin reppanan elämä taita olla, mikäli rekyyliä uskominen!! Ja miksempä uskoisi, koska taitaa olla niin, ettei hän elämänsä aikana ole tavannut naista, isolla ÄNNÄLLÄ vaan on ilmiselvä perkammarin poika , jota on vajavaisella mielikuvituksella siunattu;))

Kukas sen parempi on lastenkasvatusneuvojjen antaja on, kuin lapseton vaanhapiika!::-)

• rekyyli-61

joksikin pikkupomoksi edenneenä sinun pitäisi tietää myös ämmämäisestä käyttäytymisestä jotain, mutta ehkäpä tosiasiassa olet täällä vain kehumassa naisia ja kuvittelet tekeväsi vaikutuksen johonkin vanhapiikaan ja saavasi ensimmäisen kerran elämässäsi naista, hankkivasi vielä ehkä lapsia joista olet aina haaveillut ja rahaa jota sinulla ei koskaan ole ollutkaan.

• rekyyli-61 kirjoitti:

joksikin pikkupomoksi edenneenä sinun pitäisi tietää myös ämmämäisestä käyttäytymisestä jotain, mutta ehkäpä tosiasiassa olet täällä vain kehumassa naisia ja kuvittelet tekeväsi vaikutuksen johonkin vanhapiikaan ja saavasi ensimmäisen kerran elämässäsi naista, hankkivasi vielä ehkä lapsia joista olet aina haaveillut ja rahaa jota sinulla ei koskaan ole ollutkaan.

mutta kumpaankaan en suostunut, vaan pomonpaikan hankin perustamalla yrityksen, josta on riittänyt vielä eläkepäiviksikin elintasonylläpitoa!

Isäksi halusin vain ja ainoastaan niin, että myös olen kasvatusvastuussa heistä niin kauan, kuin se on tarpeen.
        Ps. Siis geenieniperimäkin olisi kelvannut, joten eiköhän siinäkin ole jotain sellaista ekstraa, johon monella ei ole ole paljon lisättävää.

Muuten olikos tämänvuoden Linnajuhlissa ketään tuttuasi, joka esim. olisi sinun isällesi pitänyt juhlapuheen hänen täyttäessään kymppivuosia??? :))

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

mutta kumpaankaan en suostunut, vaan pomonpaikan hankin perustamalla yrityksen, josta on riittänyt vielä eläkepäiviksikin elintasonylläpitoa!

Isäksi halusin vain ja ainoastaan niin, että myös olen kasvatusvastuussa heistä niin kauan, kuin se on tarpeen.
        Ps. Siis geenieniperimäkin olisi kelvannut, joten eiköhän siinäkin ole jotain sellaista ekstraa, johon monella ei ole ole paljon lisättävää.

Muuten olikos tämänvuoden Linnajuhlissa ketään tuttuasi, joka esim. olisi sinun isällesi pitänyt juhlapuheen hänen täyttäessään kymppivuosia??? :))

se itsensä kehuminen, jotenkin tuntuu että sinulle on jäänyt päälle se pikkupoikamainen rehvastelu, mitä meillä päin tehtiin 40 vuotta sitten. Kenellä oli isoin nallipyssy tai kenen isällä hienoin auto ja kuka sai olla intiaanipäällikkö. Taisit saada jo silloin ensimmäiset kerrat nokkaasi?

• rekyyli-61 kirjoitti:

se itsensä kehuminen, jotenkin tuntuu että sinulle on jäänyt päälle se pikkupoikamainen rehvastelu, mitä meillä päin tehtiin 40 vuotta sitten. Kenellä oli isoin nallipyssy tai kenen isällä hienoin auto ja kuka sai olla intiaanipäällikkö. Taisit saada jo silloin ensimmäiset kerrat nokkaasi?

Mun elämä ei ole feikkiä, mutta jostain syystä olen elämääni hyvin.... hyvin tyytyväinen.

Niin, täällä palstalla olen kertonut vain osan saavutuksistani, mutta tule käymään, niin kerron ja näytän lisää elämäntaipaleestani ja tästä hetkestä!!!!!
        Yhtälailla voit kertoa menneisyydestäsi, nykyisyydestä ja tulevaisuudensuunnitelmista.
        Jutellaan kasvokkain, jos et näin pramilla kehtaa!

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

Mun elämä ei ole feikkiä, mutta jostain syystä olen elämääni hyvin.... hyvin tyytyväinen.

Niin, täällä palstalla olen kertonut vain osan saavutuksistani, mutta tule käymään, niin kerron ja näytän lisää elämäntaipaleestani ja tästä hetkestä!!!!!
        Yhtälailla voit kertoa menneisyydestäsi, nykyisyydestä ja tulevaisuudensuunnitelmista.
        Jutellaan kasvokkain, jos et näin pramilla kehtaa!

joka voi tuntua sinusta kiusalliselta, mutta niin vain se on. Jokainen mies toivoo saavansa pojan, joka sitten aikanaan taas jatkaa sukunsa perintöä. Isältä pojalle ja tämän pojalle. Sinulta jäi tuo toive totetutumatta, mutta älä huoli rahoistasi, kyllä ne tulevat tuhlattua kauneudenhoitotarvikkeisiin.

• rekyyli-61 kirjoitti:

joka voi tuntua sinusta kiusalliselta, mutta niin vain se on. Jokainen mies toivoo saavansa pojan, joka sitten aikanaan taas jatkaa sukunsa perintöä. Isältä pojalle ja tämän pojalle. Sinulta jäi tuo toive totetutumatta, mutta älä huoli rahoistasi, kyllä ne tulevat tuhlattua kauneudenhoitotarvikkeisiin.

poikaa hoivannut ja ylläpitänyt, jopa alkuunpanijaksikin itseäni uskotellut.:)
        Ja mitä koulumenestykseen tulee, niin kovasti samanlainen tuntuu olevan, kuin omani oli.

Perittävää en kovin meinaa lapsilleni jättää vaan annan heille jokaiselle velattoman opiskelumahdollisuuden, turvalliset autot, kuin myös vävyille olen hankkinut ja ylläpitänyt kaskoineen päivineen. Heille jää korkeintaan polttoaineiden osto ja siihenkin olen pyrkinyt opiskeluaikana kuukausirahaa antamaan niin, ettei tarvitse omiaan laittaa.
        ps. Juuri tuossa laskin, että kahdeksasta erilaisesta autosta vakuutusmaksut ym muut hoidan. sekä kolmesta "hinattavasta" värkistä, kolmesta traktorista, kahdesta veneestä ja yhdestä m-pyörästä ja toinen on seisonnassa!
        Vaatimatonta elämää itse vietän. Vaimon kauneudenhoito ei meitä konkurssiin aja, ei! sitäpaitsi häneltäkin jää rahoitusta yhteisiin menoihin.
        Toisekseen, kun yhteen muutimme seitkytluvulla, ensimmäinen asia oli kun kävimme pankissa ottamassa yhteisen tilin, johon kummankin markat menivät ja kummankin oman harkinnan mukaan niitä käytettiin.
        Rahasta emme ole milloinkaan riidelleen, kuten emme kovin paljon muistakaan 'isoista asioista, sensijaan pikkujutuista voidaan sanailla, vaan vanhemmiten aina vaan vähemmän ja vähemmän.

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

poikaa hoivannut ja ylläpitänyt, jopa alkuunpanijaksikin itseäni uskotellut.:)
        Ja mitä koulumenestykseen tulee, niin kovasti samanlainen tuntuu olevan, kuin omani oli.

Perittävää en kovin meinaa lapsilleni jättää vaan annan heille jokaiselle velattoman opiskelumahdollisuuden, turvalliset autot, kuin myös vävyille olen hankkinut ja ylläpitänyt kaskoineen päivineen. Heille jää korkeintaan polttoaineiden osto ja siihenkin olen pyrkinyt opiskeluaikana kuukausirahaa antamaan niin, ettei tarvitse omiaan laittaa.
        ps. Juuri tuossa laskin, että kahdeksasta erilaisesta autosta vakuutusmaksut ym muut hoidan. sekä kolmesta "hinattavasta" värkistä, kolmesta traktorista, kahdesta veneestä ja yhdestä m-pyörästä ja toinen on seisonnassa!
        Vaatimatonta elämää itse vietän. Vaimon kauneudenhoito ei meitä konkurssiin aja, ei! sitäpaitsi häneltäkin jää rahoitusta yhteisiin menoihin.
        Toisekseen, kun yhteen muutimme seitkytluvulla, ensimmäinen asia oli kun kävimme pankissa ottamassa yhteisen tilin, johon kummankin markat menivät ja kummankin oman harkinnan mukaan niitä käytettiin.
        Rahasta emme ole milloinkaan riidelleen, kuten emme kovin paljon muistakaan 'isoista asioista, sensijaan pikkujutuista voidaan sanailla, vaan vanhemmiten aina vaan vähemmän ja vähemmän.

mutta en todellakaan viitsi alkaa hakemaan sinun kirjoituksiasi lapsistasi, kävisi ilmi jotain ihan toista. Samoin omat opiskelusi olivat viimeksi, vaan kansakoulupohjaisia, mutta eihän se ole mies eikä mikään joka ei sanojaan peru. Olet näitä valehtelun mestareita, jotka jatkavat omia tarinointejaan niin pitkään, että alkavat itsekin uskoa niihin. Sellaiset putoavat korkealta, kun huomaavat ihmisten karsastavat heitä. Kokeilepas tehdä jokin aloitus, miten saat porukat keskustelemaan.

• rekyyli-61 kirjoitti:

mutta en todellakaan viitsi alkaa hakemaan sinun kirjoituksiasi lapsistasi, kävisi ilmi jotain ihan toista. Samoin omat opiskelusi olivat viimeksi, vaan kansakoulupohjaisia, mutta eihän se ole mies eikä mikään joka ei sanojaan peru. Olet näitä valehtelun mestareita, jotka jatkavat omia tarinointejaan niin pitkään, että alkavat itsekin uskoa niihin. Sellaiset putoavat korkealta, kun huomaavat ihmisten karsastavat heitä. Kokeilepas tehdä jokin aloitus, miten saat porukat keskustelemaan.

tälläkään palstalla yhtämonta vuotta samalla rekisteröidyllä nikillä kirjoittanut, ei niitä kovin monta ole.
        Joo kansakoulupohjalla, mutta myös neljä vuotta ammatillista koulua ja kaksi stipendiä olen saanut ja toiseen sisältyi metsäyhtiön lupaus, i´palkallisesta opiskelusta inssiksi, vaan en ryhtynyt pikkupomoksi opiskelemaan, jota se olisi mukanaan tuonut!
        Myös poika ja molemmat tyttäret on stipendit saaneet ja mikä tärkeämpää myös he niinkuin mnäkin olemme hymypatsaat saaneet. Niitä arvostan enemmän.

Niinkuin sanoin. tule käymään, niin jutellaan kasvokkain ja voidaan samalla tutustua painettuun faktatietoon ja vaikka ystävieni mielipiteisiin, minusta ja perheestämme!
        Samalla voit kertoa, mistä olet traumasi naisia kohtaan saanut, sillä sitähän nämä kirjoituksesi sinusta mitä selvimmiin viestittää!!

• rekyyli-61
        emw34 kirjoitti:

tälläkään palstalla yhtämonta vuotta samalla rekisteröidyllä nikillä kirjoittanut, ei niitä kovin monta ole.
        Joo kansakoulupohjalla, mutta myös neljä vuotta ammatillista koulua ja kaksi stipendiä olen saanut ja toiseen sisältyi metsäyhtiön lupaus, i´palkallisesta opiskelusta inssiksi, vaan en ryhtynyt pikkupomoksi opiskelemaan, jota se olisi mukanaan tuonut!
        Myös poika ja molemmat tyttäret on stipendit saaneet ja mikä tärkeämpää myös he niinkuin mnäkin olemme hymypatsaat saaneet. Niitä arvostan enemmän.

Niinkuin sanoin. tule käymään, niin jutellaan kasvokkain ja voidaan samalla tutustua painettuun faktatietoon ja vaikka ystävieni mielipiteisiin, minusta ja perheestämme!
        Samalla voit kertoa, mistä olet traumasi naisia kohtaan saanut, sillä sitähän nämä kirjoituksesi sinusta mitä selvimmiin viestittää!!

yksinäinen ja onneton, kun pyydät ihmisiä kylään keskustelupalstoilta? Mitä jos nyt kuitenkin pyytäisit vaan niitä ystäviäsi.

• rekyyli-61 kirjoitti:

yksinäinen ja onneton, kun pyydät ihmisiä kylään keskustelupalstoilta? Mitä jos nyt kuitenkin pyytäisit vaan niitä ystäviäsi.

No, totuus ei sinulle ole näköjään tärkeää, eikä asioiden loppuunvieminen.
        Voin kokemuksesta sanoa, että sellaiset henkilöt eivät myös saavuta elämässään juuri mitään merkittävää, vaan katkeroituvat ja ahdistuvat muiden hyvinvoinnista ja asioista joihin heillä ei riitä syystä toisesta resurssit.
        Resurssienpuute on taas lähes aina kiinni omasta halusta ja tahdosta, ei niinkään ulkoisista seikoista, joihin yleensä heikon itsetunnon omaavat vetoavat. Jos ja jos, ei niin vaan kun jne.

No lapsuus ja oman kodin merkitys itsetunnon ja tahdon luojana ei ole merkityksetön ja sitähän meistä kukaan emme ole voineet valita.
        Itse voimme tehdä omille lapsillemme tasapainoisen ja kannustavan kodin, jos tahto ja tunneelämämme on kunnossa.

rekyyli-61 kirjoitti:

kyllä totaalisesti itsesi. Koetit raukkamaisesti sivaltaa EMWtä tuollaisella seikalla. Me kauan palstoilla kirjoittaneet kyllä tiedämme että hänellä on poika. Oletpa tosi törkeä ihmiseksi, noin raukkamaisia ei onneksi ole kovin montaa.

• Sivusta seurannut
        ***** kirjoitti:

kyllä totaalisesti itsesi. Koetit raukkamaisesti sivaltaa EMWtä tuollaisella seikalla. Me kauan palstoilla kirjoittaneet kyllä tiedämme että hänellä on poika. Oletpa tosi törkeä ihmiseksi, noin raukkamaisia ei onneksi ole kovin montaa.

siis muistan asian erilailla emw:n suhteen mutta oleellista oli myös sinun viestissä kuinka tärkeä se poika miehelle onkaan :))

• Hahaaaa
        Sivusta seurannut kirjoitti:

siis muistan asian erilailla emw:n suhteen mutta oleellista oli myös sinun viestissä kuinka tärkeä se poika miehelle onkaan :))

miehille poika on hyvin tärkeä. Kyllä EMW on puhunut pojastaan jo viisi vuotta sitten.
        Miksi menit puskaan, alkoiko nolottamaan niin monet kiinnijäämisesi ja töppäilysi ketjun vanhetessa, parahin Rekyyli.

• Sivusta seurannut kirjoitti:

Tyttöjä kaksi yksi poika.

Tänään aamulla juuri vaimon kanssa juteltiin kuinka meillä isä jumaloi tyttöjä ja äiti poikaa.
        Ehkä näin vain siksi, että mies uskoo tuntevansa paemmin poikansa luonnon ja ajatuksenjuoksun ja ja äiti tyttärien?

Aivan käytännön asiasta aamuinen puhe lähti liikkeelle, kun piti tehhä yksi pieni huoltotehtävä pojalle, kun oli lähdössä pikkubussilla soittokeikalle. Vaimo oli sitä mieltä, että jos tytöistä kumpi tahansa olisi ollut vailla samaa "palvelusta" niin olisin käynyt tekemässä homman heidän tykönään, enkä kotona, jonne pyysin pojan poikkeamaan reissuun lähtiessä!
        Oikeassa vaimo tietysti oli, mutta tiesin, että parinkymmenen kilometrin lisälenkki pojalle ei ole välttämätön vaan hän selviytyisi ko.tehtävästä myös tarpeentullen omatoimisesti!

• Sivusta seurannut
        Hahaaaa kirjoitti:

miehille poika on hyvin tärkeä. Kyllä EMW on puhunut pojastaan jo viisi vuotta sitten.
        Miksi menit puskaan, alkoiko nolottamaan niin monet kiinnijäämisesi ja töppäilysi ketjun vanhetessa, parahin Rekyyli.

En kyllä ollut ap. kirjoittaja mutta sinä mukamas olet kaikkitietävä :))

• -tiina

odotellessa kun ei ollu muuta tekemistä eikä keskittymiskykyäkään mihinkään piti oikee ruveta lukeen tää ketju ja kaikki tuli luettua huh huh ja mua moitiaan aina kuinka hankala olen =))))))

• rekyyli-61

mikään hankala ole vaan ihanainen.

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

mikään hankala ole vaan ihanainen.

ääni kellossa itse toki tiedän olevani ihanainen nainen mutta en uskonu sun olevan ollenkaan samaa mieltä mutta kummastihan se tässä lämmittää vanhan mieltä näin pakkasella =)))))

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

ääni kellossa itse toki tiedän olevani ihanainen nainen mutta en uskonu sun olevan ollenkaan samaa mieltä mutta kummastihan se tässä lämmittää vanhan mieltä näin pakkasella =)))))

pitänyt sinua sanavalmiina naisena, mutta joskus ovat sukset ja latumme menneet ristiin. Se ei suinkaan tarkoita ettemme olisi puheväleissä.

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

pitänyt sinua sanavalmiina naisena, mutta joskus ovat sukset ja latumme menneet ristiin. Se ei suinkaan tarkoita ettemme olisi puheväleissä.

puheväleissä harvemmin mulla on sattunu etten olis jos kerta oon väleihin päässy ;)))))

• rekyyli-61
        viivatiina kirjoitti:

puheväleissä harvemmin mulla on sattunu etten olis jos kerta oon väleihin päässy ;)))))

jälkeen varmaan myönnät keskustelevasi mieluusti terveydestä ja kauneudesta?

• viivatiina
        rekyyli-61 kirjoitti:

jälkeen varmaan myönnät keskustelevasi mieluusti terveydestä ja kauneudesta?

tällä iällä terveys ei aina tunnu niin itsestäänselvyydeltä sen eteen yritän aina milloin mitäkin puuhastella kauneuden kanssa on sit taas sillei että on suht siedettävän näköinen ihmisten ilmoille mennessään ja jopa omasta tai ainakin mielestään kaunis kun lähtee johonkin juhlistamaan tätä arka ihan pressan linnan tyyppisissä puvuissa en viihdy mutta semmoisissa omanlaisissani ja sit välillä vähän rakenne kynttä kestoripsiä mutta ne kuuluu enemmän siihen laiskuuteen eikä niinkään muuhun sitä on niinkun huolitellumpi eikä tartte nähdä niin paljon vaivaa hiuspidennyksiä en oo vielä kokeillu mutta oon aina halunnu rastat niin että ehkä vielä joskus pistän nekin sit kyllä vaihdan profiilikuvaakin ;))))

• 2+1

Suosittujen aloitusten tekijän joka kaipailee mielenkiintoisia aloituksia kannattaisi lukea tämä ;))
      Omasta mielestä naiset nyt puhuvat paljon asiasta kuin asiasta ja aina liikaa. Ja liian monet ovat ylimeikattuja ;(

• ---

vaan ottaa pannuun kun ei itse pysty tällaisiin keskusteluihin :D:D

• ,..,
        --- kirjoitti:

vaan ottaa pannuun kun ei itse pysty tällaisiin keskusteluihin :D:D

Riitely.

• qewdfcn
        ,.., kirjoitti:

Riitely.

älä nyt leikistä suutu. ;))

• ikuinen nuoruus

Heinillä Härkien Lyrics
      Heinillä härkien kaukalon
      Nukkuu lapsi viaton.
      Enkelparven tie
      Kohta luokse vie
      Rakkautta suurinta katsomaan.

Helmassa äitinsä armahan
      Nukkuu Poika Jumalan.
      Enkelparven tie
      Kohta luokse vie

Keskellä liljain ja ruusujen
      Nukkuu Herra ihmisten.
      Enkelparven tie
      Kohta luokse vie

Ristillä rinnalla ryövärin
      Nukkuu uhri puhtahin.
      Enkelparven tie
      Kohta luokse vie

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66