Sitten kaikille, nimiä en yksilöi.
Tavattoman hyvää Joulua.
Palstalla liikkuu monta mielenkiintoista hahmoa, ettei sanat riitä.
Hyvää Joulua!
No, hitto Hyvää Joulua
24
1007
Vastaukset
- QuietPlace
vaikka et koskaan käy kenenkään muunketjuissa ja sun ketjuus jos vastaa, niin pian poistuu sekin.
En tiedä miks haluut pitää yksinpuhelua, mut kai se sopii sulle.
Hyvää joulua ja rauhaisaa mieltä.- kednah
En
tee sitä tahallani. Kaatuillaan sitten prätkällä... - QuietPlace
kednah kirjoitti:
En
tee sitä tahallani. Kaatuillaan sitten prätkällä...jos haluat et ihmiset juttelee kanssas, osallistu itsekin muiden keskusteluihin, vaikka ne ei kiinnostaskaan.
Pyörät on mahtavia ja kevät on jo tulossa, nyt on aika huoltojen ja rakentamisen. - kednah
QuietPlace kirjoitti:
jos haluat et ihmiset juttelee kanssas, osallistu itsekin muiden keskusteluihin, vaikka ne ei kiinnostaskaan.
Pyörät on mahtavia ja kevät on jo tulossa, nyt on aika huoltojen ja rakentamisen.Ehkä olen hölmö
- QuietPlace
kednah kirjoitti:
Ehkä olen hölmö
sinne minne pitääkin, ystävien luo.
Niiden jotka tykkää täst samast hommast.
Jokainen tie käy, jos se vie sinne minne pitääkin?
ja rauhaisaa joulua siullekki:)))
- kednah
Sinusta kertoo jokin...
sinulle, Rauhallista ja Hyvää Joulua!
Poikkesin tänne ihan sinun takiasi. :)- kednah
Tämä laittoi kädet ristiin.
kednah kirjoitti:
Tämä laittoi kädet ristiin.
ja kun kädet kerran on ristissä, voit veisata siinä samalla jonkun jouluvirren. :)
- xxxyyy
Rauhallista joulua.
Se on aina niin, että metsä vastaa kuin sinne huutaa. Toivottavasti sinulla lastesi kanssa hyvä Joulumieli kera sultsinoiden:)
- mamalainen
joulua.
Sulle jo toistamiseen tänään toivottelen, eka näkyy kadonneen.. kuishan tälle käy?)
Tavattoman.. jos kuitennii jonniimoiset tavat koittais säilyttää, vaikeeta tulee oleen, *puhuu omasta puolestaan vaan* ;)- originel pakkasakka
Mie kyllä kiitän ootellaa (en kumarra ; ko jos kumartaa , niin toiselle pyllistää!) sie sitten KEDNAH tta ;) Jolu aattona mie varsin ( ei seipätä) laittelen toiveita ja onneja jne. joka ikiselle( ikäiselle ),ootellaan , emmä pitkästy!
- .
joulua sinullekin! Toivottaa Svean mamma.
Täällä on tilaa sinullekin, jos alkaa ahdistamaan. :) - RosaLiiin
Samoin sinulle Tavattoman Hyvää Joulua.
Olkoon joulusi täynnänsä taikaa,
iloa ja valoa,
lämpöä ja läheisyyttä,
ystäviä ja yllätyksiä. seuraan sinun sitkeyttäsi suoltaa aloituksia,ihailtavaa reippautta.
hyvää joulua sulle ja muillekkin tutuille joskus poikkeilen.- tanj a
Hyvää Joulua!
- viivi-amaldiina
sinulle.
http://www.youtube.com/watch?v=GjDyRULZfoE&feature=more_related Toivotan jokaiselle palstalaiselle hyvää ja rauhaisaa Joulua!
- RIMMIR
ja toivotan makoisia Joululöylyjä teille kaikille onnekkaille joilla on sauna.
- ja Elämä on:))
´Handen tytöille.´Sinne Pohjois-Karjalaan.
Tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854