Mä en ainaskaan ymmärrä miksi ihmiset niin paljon toivovat Yön biisiä "Rakkaus on lumivalkoinen":/ tosi paatoksellinen niin kuin Yön biisit yleensäkin ja en tajua ollenkaan mistä siinä lauletaan.
Lauletaanks siinä kertakläyttöseksistä vai? Siis että koko päivä tehdään peiton alla taikoja ja illan tullen sitten sextauskumppani potkastaan pihalle periaatteella pano, pesu, pukeutuminen ja potku persukseen. Onpa tosi iiihana biis!:(((
Noin mä ne sanat ymmärrän, mitenkäs muut?
Pari hyvää biisiä Yöllä on kuten esim. "Etkö unta saa" ja "Sano että jäät".
Biisejä joiden sanomaa et ymmärrä
38
970
Vastaukset
- Putkivalo
Kristian Meurmanin biisi Läpi yön. Paatoksellista plagiointia, ja lisäksi vaikeaselkoista.
Painan keikkaa aamusta iltaan
Väsymys ei sovi sun pirtaan
En kestänyt enää hetkeäkään
Ei mahdu aikataulut sun elämään
Häh? Toisistaan irralliset lauseet.- Kertakäyttö
kai mun käsitykseni mukaan artistin vaikeasta parisuhteesta kuinka artisti taas kerran hermostui puolisoonsa ja lähti keikalle ovet paukkuen ja palaa keikalta rakkaansa luo ajaen läpi yön, kun ei saa unta muuta kuin rakkaansa vierellä. Tässä mun käsitys siitä biisistä. Kuka kertois tuon "Rakkaus on lumivalkoinen" biisin sanoman kuten kysyin jo aikaisemmin. Meurmanin biisissä on sentään jokin ydin .
Yö taitaa ryypätä dieseliÄ, jos Pekka Ruuskaa on uskominen, ja miksei olisi.
"diesel lemahtaa, yö kun yskäisee";)- sininen-meri
Jos ei osu tuo sanoitus ymmärrykselle niin ei sitä tarvitse kuunnella :) Maailma on täynnä biisejä ja ne kolahtaa osalle ja osa jää suu auki! Ei siis mitään uutta ;) No, itse tykkään tästä "Rakkaus on lumivalkoinen". Minä koen sen niin että rakastuessaan ja kun ollaan yhdessä uskotaan ja toivotaan rakkauden kestävän ja kaikki on niin puhtoisen selkeää. Ajan kuluessa ikävä kyllä kaikilla ei mene niin hyvin ja ero siitä tulee. Me kaikki haikailemme ikuisen rakkauden perään ja siksi kai tämä osalle kolahtaa. No, ainakin itse haikailen rakkauden ja sen kestävyyden perään!
- snowy-white
ja samoten kuin sininen meri tuossa.
Sanoisiko tämä mitään? Sama? enkuksi
http://www.youtube.com/watch?v=3NeYnIMoejE&feature=related
Hyvä heiltä erityiseen on Ihmisen poika.
ps panin tuon jossa sanat, esittää sen Yö itsekin. Tässä on aiika kummallisia sanoja. Minä en ainakaan ymmärrä.
http://www.youtube.com/watch?v=2w3O6uQCpJ4&feature=related- Ulkonäkö ratkaisee
näköisiä naisia on paljon töissä julkisella sektorilla:DDD Mutta nehän onkin enimmäkseen toisten naisten palkkaamia joten syy siihen tiedetään.
- k/k
jonka tekijät ei ymmärtänyt Suomalaisia, vaikka ei sitä tainut ymmärtää isätkään silloin jossakin.
- HTZA
k/k kirjoitti:
Kotikyläni poika, taisi olla sanoituksen innoittajana.
Jämsänkoskella vettä riittää.
Tuota sanoitusta pidetään myöskin huijauksena, varmuutta siitä ei ole.
Minä en usko sen olevat aito, Kuusinen ja kumppanit tiesivät kyllä, minkä Suomen jättivät taakseen.
Kuusista ei Stalin tappanut, koska hän tajusi että Kuusinen kertoi totuuden, Suomi ei ole helposti valloitettava maa. Ja siksi syleilee Kuusinen, Kremlin kylmiä kiviä, haudassaan.
Jos tuon laulun sanat ottaa tosissaan, niin kyllä niissä kuuluu tapettujen Suomalais-Karjala-tasavallan-intoilijien ääni. Väinö Linnan Siukolan ääni. Sanoitus oli kuin Talvisodan lentolehtisten, täysin lapsellinen.
Tankkien ja lentokoneiden ylistäminen, tuolla tavalla, on Kartanonherrojen tappajien tyyliin, luonnotonta.
Sanoitus on täysin feikki.
H. HTZA kirjoitti:
Kotikyläni poika, taisi olla sanoituksen innoittajana.
Jämsänkoskella vettä riittää.
Tuota sanoitusta pidetään myöskin huijauksena, varmuutta siitä ei ole.
Minä en usko sen olevat aito, Kuusinen ja kumppanit tiesivät kyllä, minkä Suomen jättivät taakseen.
Kuusista ei Stalin tappanut, koska hän tajusi että Kuusinen kertoi totuuden, Suomi ei ole helposti valloitettava maa. Ja siksi syleilee Kuusinen, Kremlin kylmiä kiviä, haudassaan.
Jos tuon laulun sanat ottaa tosissaan, niin kyllä niissä kuuluu tapettujen Suomalais-Karjala-tasavallan-intoilijien ääni. Väinö Linnan Siukolan ääni. Sanoitus oli kuin Talvisodan lentolehtisten, täysin lapsellinen.
Tankkien ja lentokoneiden ylistäminen, tuolla tavalla, on Kartanonherrojen tappajien tyyliin, luonnotonta.
Sanoitus on täysin feikki.
H.Että tämä ralli olis tehty jo 38v ,nyt en muista missä sen näin.
Äiti venäjä huolehtii pienemmistä ja ottaa siipiensä suojaan naapurinsa ja tietää, mikä on heidänkin parhaakseen. Isovenäläinen asenne naapurimaita ja naapurikansoja kohtaan on venäläisille itselleen ihan kirkas asia, eivätkä he voi ymmärtää sitä, miksi heidän tarjoamaansa huolenpitoa ei oteta vastaan kiitollisuudella.
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
Että tämä ralli olis tehty jo 38v ,nyt en muista missä sen näin.
niiltä vuosilta, mutta se tehtiin propagandaksi. Yhtenä "lentolehtisistä", eri sanoilla.
Monista lauluista Kotimaiset kommarit tykkäsivät, rintamamiehiä kehoitettiin kuuntelemaan ja nauramaan.
Mutta, edelleenkään, en usko sen olevat aitoa kamaa.
Harvat miehet osasivat Venäjää niin hyvin.
Yritän selvittää.
H. - HTZA
sedna2003 kirjoitti:
Äiti venäjä huolehtii pienemmistä ja ottaa siipiensä suojaan naapurinsa ja tietää, mikä on heidänkin parhaakseen. Isovenäläinen asenne naapurimaita ja naapurikansoja kohtaan on venäläisille itselleen ihan kirkas asia, eivätkä he voi ymmärtää sitä, miksi heidän tarjoamaansa huolenpitoa ei oteta vastaan kiitollisuudella.
50 ?
Vastauksesi on viisas.
H. HTZA kirjoitti:
50 ?
Vastauksesi on viisas.
H.Se oli viime keväänä päähän tarttunutta oppia. Kuuntelin ja tein muistiinpanoja, kun erään pörssiyhtiön perustajan kertoi kokemuksistaan bisneksistä Venäjällä ja venäläisten kanssa.
- k/k
HTZA kirjoitti:
niiltä vuosilta, mutta se tehtiin propagandaksi. Yhtenä "lentolehtisistä", eri sanoilla.
Monista lauluista Kotimaiset kommarit tykkäsivät, rintamamiehiä kehoitettiin kuuntelemaan ja nauramaan.
Mutta, edelleenkään, en usko sen olevat aitoa kamaa.
Harvat miehet osasivat Venäjää niin hyvin.
Yritän selvittää.
H. - henrjii
selviä kännistä, sydämmet lyö Hiljaa, samaan tahtiin
- HTZA
k/k kirjoitti:
että minun ei tarvitsekaan selvittää.
Mutta alan kyllä selvittelemään, jospa löytäisin lisää taustoja tälle.
Oli minulle, sotahistorian harrastajalle, ihan uutta asiaa.
Kiitos
H. - k/k
HTZA kirjoitti:
että minun ei tarvitsekaan selvittää.
Mutta alan kyllä selvittelemään, jospa löytäisin lisää taustoja tälle.
Oli minulle, sotahistorian harrastajalle, ihan uutta asiaa.
Kiitos
H.minuakin ja joskus olen selvitellyt sukuni sotilaitten vaiheita.
- viivatiina
enkeleitä toisillemme ja plaa plaa plaa yäk ja niin suosittu ja sano että yhä ainoa olen sun sano että yksin olla sä tahdot mun yäk yäk yäk ja sit vielä jos mää satun putoaan ;(((( suosiota en ymmärrä biisejä en oo edes viittiny ajatella sen kummemmin.
- HTZA
Noh, menköön tääkin tällee.
ystäväni
H. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
Noh, menköön tääkin tällee.
ystäväni
H.mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän jiiänee oikeen puistattaa mutta joka yö laulan satumaa tangon joskus mietin milla hei sun täytyy muuttuu sun elämältäs suunta puuttuu mutta nyt jo pian kahvia kaipaa moni janoinen suu...
vois ymmärtää vaikka tavallaan..joitain ihan runon lailla? :)
Aikanaan kun tuli Anssi Kelan "Milla".. kuulin, sä tartut pikkuleipään, ihmettelin asiayhteyttä!)
Vähä selkis, kun sanat menikin, sä aina tartut tikkuun lyhimpään.
Kuulossa ei oo vieläkään todettu vikaa :)- Ich bin...
nuo väärinkuulemiset voivat olla joskus tosi hauskoja niin kuin tuo sinunkin.
Mä kuulin Anna Erikssonin biisin Kaikista kasvoista näin: "Kaikista kasvoista, kaikista KASSEISTA, etsin sinua sinua vain."
Juu, kuulossa ei mitään vikaa...
- Yxitypy
se Edelmann oikeen tahtoo laulussaan, kun hokee: Ja kaikki tahtoo, ja kaikki tahtoo, ja kaikki tahtoo yhtä ainoaa :=))
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088