Vapaa kuvaus

"Älä saata minua eikä ketään meikäläistä viinan kiroihin äläkä naisen pauloihin, sillä viina vie jätkältä järjen, rahat ja vapauden. Nainen taasen ottaa kerralla kaikki ja lisäksi jatkaa jätkän sukua, mikä ei ole tarpeen." - jätkän rukous Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

725

1. sellaisesta asiasta kuin mittarivirhe? En tiedä ketään kuka olisi saanut sakon ajettuaan 80:n alueella 88km/h:ssa.

Muuten, mistähän johtuu sellainen asia, että vaikka rekka ajaisi 80:n alueella hurjaa 88km/h:n vauhtia niin henkilöautoilijoista 9/10:stä on silti PAKKO päästä ohi? Vitja en ole ihan varma, mutta nopeusrajoitukset saattaa koskea myös henkilöautoja...

Ole kiltti ja selitäppä tämä kun tunnut tietävän niin paljon asioista.
  2. "Eikä tee bussien ylinopeus rajoitusten rikkomista sallituksi rekoillekaan. Mikä ihmeen ajattelutapa tuo on että kyllä minun pitää saada rajoituksia rikkoa kun tuokin rikkoo."

Jos minä ajelen 85km/h:ssa ja bussi ajelee vaikkapa 100km/h:ssa 80:n alueella, niin kumpi on suurempi rikollinen? Valitse vain toinen ja perustele.

"Mikä ihmeen himo on painaa niin kovaa kuin vehje vain kulkee"

Viimeksi kun ajoin, eli reilu tunti sitten, rajoitin oli vielä säädetty 89km/h:ssa. Monessa muussakin kuorma-autossa ja rekassa on näin...

"Jos rajoitin olisi asetettu sataseen niin sitten ajettaisi edelleen rajoitinta vasten sataa."

Elä unelmaasi.
    En usko että ajettaisiin. Kyllä se nopeus ainakin minulla olisi max. 89-90km/h:ssa. Todennäköisemmin se 85. Mitä tulee nykyään paljon ajettua.

"Kyllä jokaisen pitää huolehtia omasta ajamisestaan, eikä selitellä rikkomuksia kuin lastentarhassa että kun kaikki muutkin tekee niin."

Mitä muutakaan tällä palstalla tehdään kuin itketään muiden mokailua ja kiinnitetään huomiota toisten liikennekäyttäytymiseen.