Vapaa kuvaus

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

33

Kommenttia

11

1. avioerot

keskustellaanpas nyt siten vaikka tän ajan suurista avioero luvuista: Mikä ihme aviopareihin on tullut,kun ei yhtään jak
    50 plus
    31
    2023
  2. minä vaan

Olen 52v. nainen ,ja tulin tänne vähän vartuneellisimmmille tarkoitetuille sivuille,kun tuntuu ,että en puhekumppania s
    70 plus
    13
    1061
  3. ystävänpäivä

Pian on ystävänpäivä lähellä,miten te yleensä vietätte sitä,vai muistatteko edes kortilla? Kertokaa...
    Ystävyys
    8
    1014
  4. raja

Sanokaa ihmiset,missä teidän mielestänne kulkee ystävyyden raja? Koska se muuttuu joksikin toiseksi,esim. rakkaudeksi?
    Ystävyys
    5
    852
  5. sanokaa

mikähän sitten on parempi,riidellä vai ei riidellä. Me riitelemme aina silloin tällöin,se puhdistaa vähän ilmaa,ja sitte
    Riidat ja sopiminen
    6
    686
  6. suutuin

Voi h......i,taas se lähti johonkin eikä sanonut mitään mihin menee, ärsyttää tollanen käytös! Kyllä minä sanon jos joho
    Parisuhde
    1
    678
  7. anteeksi

Tällaista tää parisuhde on huvittavillaan,vähän aikaa sitten suutuin kullalleni,kun lähti johonkin,eikä sanonut mitään,m
    Parisuhde
    2
    542
  8. koira3

Sanokaa nyt hyvät ihmiset ja kylänmiehet,onko tää meiän ikäluokka tosiaan noin lapsellista,vai mikä siinä on? Kun olen n
    50 plus
    6
    524
  9. PLIIS

Kuulkaahan nyt mummot ja papat,ette te ole vielä niin vanhoja,ettette voisi olla kohteliaita herrasmiehiä,ettekä vaan jo
    Ikäryhmät
    3
    503
  10. itsesi

olen huomannut elämäni aikana,että kyllä ne ystävät häipyy,jos ei itsekkin jotain tee sen eteen.Kyllä se on paljon itses
    Ystävyys
    2
    474
  11. rakkaus on

Rakkaus on itsensä unohtamista, toisen huomioon ottamista, ja rakastamista... Eli ei laita aina itseään edelle,vaan miet
    Suhteet
    1
    398
  12. älä tapa

Mun arvoni on kunnioittaa elämää joka asiassa,niin eläimiin kuin ihmisiin.Pieniin syntymättömiin vauvoihin ja sikiöihin
    Arvot ja etiikka
    8
    333
  13. arkipäivää

Kyllähän tämä parisuhde on vähän sellaista ylä -ja alamäkeä.Toisena päivänä on kaikki huonosti,sitten toisena taas on vä
    Parisuhde
    0
    305
  14. kerro minulle

Rakkaani,kerro minulle,jos tulet, mistä tunnen sinut, rakas jos nukun, herätä minut, ravistele minua,että suruni häipyy.
    Rakkausrunot
    1
    243
  15. längelmäveden

seudun historia kirjat osat 1 ja 2 mistähän löytyisi,olisiko kukaan valmis myymään.
    3
    228
  16. rakkaani

Kukatkin nuokkuvat ikkunalla.. olen niin surullinen. kuinka kaipaankaan sinun käsiäsi... mun sydämeni on pieni huone.. s
    Rakkausrunot
    0
    213
  17. kyyneleeni

Löysin poskeltani kyyneleen.. mistä ja miksi se tuli, koska en sinua saa elämä on julmaa Olin sinussa vähän aikaa sitt
    Rakkausrunot
    1
    212
  18. sisälläni

Ulkona raivoaa myrsky, osa siitä tulee minun sisääni. Riitelimme äsken rakkaani kanssa, myrsky jäi vielä minuun Kumpiki
    Rakkausrunot
    1
    208
  19. käskyt

Kirjoitin jo yhden,viestin, mutten tiedä mihin meni,siis kirjoitan nyt sitten toisen. Mun arvoni on ,elämän arvostaminen
    Arvot ja etiikka
    2
    204
  20. hiljaisuus

Omakotitalon hiljaisuuden rikkoo yksi asia,joka minulle on tärkeä, että muistaisin sinut.. Kuinka kaipaankaan, sinun kä
    Rakkausrunot
    0
    189