omena.1

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
33
Kommenttia
11
avioerot
keskustellaanpas nyt siten vaikka tän ajan suurista avioero luvuista: Mikä ihme aviopareihin on tullut,kun ei yhtään jak312023minä vaan
Olen 52v. nainen ,ja tulin tänne vähän vartuneellisimmmille tarkoitetuille sivuille,kun tuntuu ,että en puhekumppania s131061ystävänpäivä
Pian on ystävänpäivä lähellä,miten te yleensä vietätte sitä,vai muistatteko edes kortilla? Kertokaa...81014raja
Sanokaa ihmiset,missä teidän mielestänne kulkee ystävyyden raja? Koska se muuttuu joksikin toiseksi,esim. rakkaudeksi?5852sanokaa
mikähän sitten on parempi,riidellä vai ei riidellä. Me riitelemme aina silloin tällöin,se puhdistaa vähän ilmaa,ja sitte6686suutuin
Voi h......i,taas se lähti johonkin eikä sanonut mitään mihin menee, ärsyttää tollanen käytös! Kyllä minä sanon jos joho1678anteeksi
Tällaista tää parisuhde on huvittavillaan,vähän aikaa sitten suutuin kullalleni,kun lähti johonkin,eikä sanonut mitään,m2542koira3
Sanokaa nyt hyvät ihmiset ja kylänmiehet,onko tää meiän ikäluokka tosiaan noin lapsellista,vai mikä siinä on? Kun olen n6524PLIIS
Kuulkaahan nyt mummot ja papat,ette te ole vielä niin vanhoja,ettette voisi olla kohteliaita herrasmiehiä,ettekä vaan jo3503itsesi
olen huomannut elämäni aikana,että kyllä ne ystävät häipyy,jos ei itsekkin jotain tee sen eteen.Kyllä se on paljon itses2474rakkaus on
Rakkaus on itsensä unohtamista, toisen huomioon ottamista, ja rakastamista... Eli ei laita aina itseään edelle,vaan miet1398älä tapa
Mun arvoni on kunnioittaa elämää joka asiassa,niin eläimiin kuin ihmisiin.Pieniin syntymättömiin vauvoihin ja sikiöihin8333arkipäivää
Kyllähän tämä parisuhde on vähän sellaista ylä -ja alamäkeä.Toisena päivänä on kaikki huonosti,sitten toisena taas on vä0305kerro minulle
Rakkaani,kerro minulle,jos tulet, mistä tunnen sinut, rakas jos nukun, herätä minut, ravistele minua,että suruni häipyy.1243längelmäveden
seudun historia kirjat osat 1 ja 2 mistähän löytyisi,olisiko kukaan valmis myymään.3228rakkaani
Kukatkin nuokkuvat ikkunalla.. olen niin surullinen. kuinka kaipaankaan sinun käsiäsi... mun sydämeni on pieni huone.. s0213kyyneleeni
Löysin poskeltani kyyneleen.. mistä ja miksi se tuli, koska en sinua saa elämä on julmaa Olin sinussa vähän aikaa sitt1212sisälläni
Ulkona raivoaa myrsky, osa siitä tulee minun sisääni. Riitelimme äsken rakkaani kanssa, myrsky jäi vielä minuun Kumpiki1208käskyt
Kirjoitin jo yhden,viestin, mutten tiedä mihin meni,siis kirjoitan nyt sitten toisen. Mun arvoni on ,elämän arvostaminen2204hiljaisuus
Omakotitalon hiljaisuuden rikkoo yksi asia,joka minulle on tärkeä, että muistaisin sinut.. Kuinka kaipaankaan, sinun kä0189