Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sirparajala
profiilit
sirparajala
sirparajala
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos keskusteluista,on lohdullista huomata,etten yksin näinen asioiden kanssa..toivon Teille ,jotka laihdutatte ja, joka tumppaatte OIKEIN PALJON VOIMIA ja ONNEA yrityksillenne ja kaikkea hyvää!!!Toivon myös, josko kuulisin ,miten ollette jaksaneet pysyä päätöksissänne..käyn kurkkaamas tätä viestiä ja lupaan ,mös laittaa uutisia laihiksestani,jo ensiviikolla!!!HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!
31.12.2008 08:41
hei! sinulla on kyllä kova kunto, kun non pitkän lenkin jaksat tehdä. Kärsin polvivammasta joka otlaisiin kyllä leikattukkin kesällä, mutta kun tuli tämä sairaus niin sekin jäi,joten siihenkin lääkket, mutta en niitäkään ole aloittanut, kun vasta tämän arimidexin aloitin...
29.12.2008 22:21
Hei älä noista välitä, vaan yritä jaksaa ja jos ne laihduttaa niin onko väliä, miten laihduttaa..Ja kateellisia vain ovat, kun olet missi mitoissa...!!
26.05.2008 13:40
Toki voidaan kuulumisia lähetellä!!!nyt en ole taas koneellakaan ollut pitkään aikaan, mutta tosi iloiseksi tulin, kun saan seuraa..Nyt olen saanut n.3kg pois ja ei kahteen viikkoon ole paino pudonnut, vaikka olen liikkunut joka päivä jossain muodossa..ainut minkä sain tosi kipeeksi on polvi, joka onkin jo ollut kipeänä kk.en,tällä hetkellä lepuutan ja taas sitten ens maanantain 7km lenkille ja vesijumppaan ,myös salilla käyn..jospa se painokin alkais siitä tippumaan..semppiä sinne kaikille ja eikun hyötyliikkumaan ja pihaa haravoimaan..
24.04.2008 11:26
olen nyt melkein viikon syönyt näitä ja kyllä kans huomannut ,että suutakuivaa jka välillä viluttaakin, ainakin uimahallissa olen jo ihan jäässä ,vaikka kuinka vesijuoksen tai jumppaan, mutta ei viellä ainakaan kokoaikaa. kiloja parissa viikkossa kassa n.3 ...liikun paljon ja ruoka anokset onat vaihtuneet paljoon salaattiin ja kasviksiin..Laita kuulumisia ,kun taas vaakalla käyt, jos muistat, ois kiva kuulla miten sinulla menee..kiloja ym..!!!!
13.04.2008 19:15
nyt hain reseptin ja en itsekkään laihduta näön vuokasi ,,minulla on useita kymmenkiloja ,että tavoitteeseen pääsen, mutta pienin askelin ja olen myöskin mukana terveysk. järjestämällä tervys ryhmässä ja lääkärin valvovan silmän alla..Kiva oli kuulla ,että tästä ois sitten hyötyä..Ne mieliteot minuakin ohjaa ja niihin sitten sorrun..tänään ilm.vesijumppaan itseni ja kaverin kanssa tehtiin allakkaan tilaa, että n.2 kertaa lenkki pit.6km vähintään, mutta kävely nyt vähän hankalaa, kun polvet kipeenä, mutta kun yrittää vaan taapertaa..kuntosali ja uiminen ovat kyllä kivoja, mutta huomenna lenkille, nyt tulin uimasta ja kuntosalilta..tuo liikunta ois se juttu joka auttaa ruuan ohella painon pudotuksessa, eikä siihen kait suoraan muuta keinoa olekkaan, uskon tuon lääkkeen nimen omaan auttavan mielitekoihin ja niin tämän laihdutuksen tai elämäntapa muutokseen auttavan...
07.04.2008 13:22
Kiitos Kirka!! Olit suuremmoinen laulaja tähtitaivaallamme..!!!
04.02.2007 13:22
Juu anteekskesti tämä vastauksen anto, ne ovat ihan läkärin määräämiä lääkkeitä ja ne vievät mielihalun pois,ja kyllä toimii ainakin mulla..nyt olen 4kg 9pv tiputtanut..aika kova vauhti, liiankin nopeeta, liikun myös ja ei kyllä ole nälkä, lasken myös kalorit..kysy lääkäriltäsi näitä, jos ei sinulla ole jotain maksa sairauksia ja voit tutustua tähän tohtoeri.net ja haulla tai poliklinikka.net jos nyt muistan oikein, ainakin guuklesta ja nimellä löytyy lisää tietoa 28tb. oli siinä 106e tuntuu kalliilta, mutta säätyneillä varoilla joita jää, kun ei kaupasta tarvitse ostaa herkkuja, niitä ei tee mieli..
11.01.2007 08:39
Kiitos Kaikille keskustelioille ja nyt tämä virtahepo..laukkaa, (joskus tulevaisuudessa)lenkille..Välillä vilasen ja ois kiva (kuulla) miten voit,jos edit laita viesti..lekemisiin!!
09.01.2007 15:06
Hei , minulla ois kans 40 kg pudotettavaa .. kävellyt olen hieman ,mutta sekin kovin hidasta, on kuitenkinparempi, että jotain kun ei mitään..kaloreita lasken ja acomplia 1 pv. syön, just ne vasta aloitin,mutta pois on viikossa-2.9..
09.01.2007 13:54
Taisin mennä vähän sekasin vastauksissa, mutta jos viitsit lue ed.
09.01.2007 13:46
Tuolle suoritukselle jo nostan olematonta hattua..ONNEA oikein paljon..Minulla kans erinnäköisiä sairauksia takana, tai lääklärin suorittamasta hoit.virh.5v sitten ja sen seurauksena masenuin ja aloin ahmimaan, sain mielialalääk.jotka vain lihotti ja 40kiloa tuli 5v.mutta nyt mieli hyvä ja sitä rataa..lenkin tavotteeksi laittanut useamman vuoden..
09.01.2007 13:44
Minulla kun ei muutenkaan tätä pituutta ole annettu syntymä lahjaksi ,niin koulu ajoilta n.35v olen mennyt muutaman sentin kasaan, mutta toivonkin, että keksivät vielä sellasen pillerin jolla pituutta sais lisää ,muutaman kymmentäsent.Ei ois niin paljoa laihdutettavaakaan, nyt tämä urakka jo tuntuu isolle hommalle, mutta vähän kerrallaan ja pikkuhiljaa..
09.01.2007 13:16
Onko sinulla paljon ylipainoa vaiko jo ihanne painossa..?Hyvin olet tiputtanut..Minä olen joka vuosi aloittanut jos jonkin moisia diettejä ja aina ne ovat johonkin kaatuuneet, nyt tämän toivon kestävän..oletko yksin vaiko jonkun kaverin kanssa??
Minulla useampikin kaveri Joilla sama tilanne ja lähin niistä on rakas mieheni ;jonka kanssa tämä homma nyt tuntuukin mielekkäämmältä, kun yhdessä eteenpäin tallssitaan.
09.01.2007 13:05
hyvän ja toimivan vesisäiliön mökille saa, kun ottaa talteen saunakiukaan vesisäiliön, ehjänä..koukut seinään ja hanallista vettä tulee reippaasti kaiken laiseen pikku pesuun..Itselläni on ulkohyyskän seinässä ja maalasin valkoiseksi,käsienpesuaine on myös seinätelineessä ja pyyhe vierellä naulassa..on siisti kokonaisuus..!!!
06.08.2006 11:35
Mie on usean tutun ja ventovieraankkin mielestä ihan Anita Hirvosen Tai PIIPPOSKAN NÄKÖINEN..oMAST MIELEAST KYL OLEN ,KUIN EDES MENNYT ÄITINI..
26.07.2006 11:01
olin jo alun alkaen vastaan koko Paipin rakentamista..mahtaako tuokaan raha riittää, mitä nyt kaupunki on siihen antamassa,,en usko, vaan siitä tulee loputon raha kaivo, mihin ME maksamme!!!
08.06.2006 01:51
En ollut koskaan aiemmin kuullutkaan ,kiitos kirjeestä, mutta todella hyväå ida, siinä voi sitten purkaa suruaankin ja läheiset ehkä huomaavat elämän jatkuvan kaikesta menetyksestä huolimati..Jaksamisia Sinulle,,tiedän surun, menetin 2v.ISÄN ja 2kk.kuluttua ÄIDIN..yllättäin kummankin..
17.05.2006 10:44
oletko ajatellut ,että kävisit terveyskeskuslääkärin juttusilla tai sairaanhoitajantai psygolokin joka myös on terv.kesk.uskoisin sinnun tarvitsevan nuihin houretiloihin apua..itse olen kärsinyt pahasta masennus tilasta,jonka aiheutti lääkäri hoitovirheellään, ja siten meni terveys ja mieli..5v ja nyt pikku hiljaa tunnen elämän haluni palaavan.koita jaksaa ja hae apua!!!!!
17.05.2006 10:32
1 / 1