oletko saanut lääkettä laihduttamiseen??

Oletko saanut jotain lääkettä laihduttamiseen ja minkänimistä nimistä? Onko miten sinuun
vaikuttanut?Itse aloitin juuri Acomplia 20mg 1pv. Nyt olen ottanut 3tb.a ja kyllä uskon tähän rimonabantin salpaavaan voimaan.Ennen kokoajan ajattelin ruokaa ja mieli teki kaikkea ja kaiken aikaa..nyt jos käykin mielessä, niin samantien jo on poissakin..Aloitin myös liikunnan joka minun runsaalla yli 40kg ylipainolla ei suinkaan ole kaikkein mielekkäintä, mutta pikku hiljaa ja pienin askelin..Myös rasvat, sokerit ja ylen syönnin jätin pois, nyt viikko takana ja 2,9 kg hoikenpana..Kaloreita lasken aika tarkkaankkin..

10

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirlen

Aloitin syömään Xenical- nimisiä kapseleita helmikuussa 2006 ja painoni oli pudonnut vuoden 2006 lopussa 18kg. Minä sain ruokavalioterapeutilta ohjeet kevyempään ruokavalioon siirtymisestä. Vaihdoin kaikki syömiset kevyempiin ja liikuin ainoastaan kävelemällä noin 30-40 min. kolmasti viikossa, lisäksi poljin kotona kuntopyörää. No nyt en ole tänä kurjana talvena jaksanut liikkua, mutta paino on pysynyt samoissa lukemissä.Tulen taas auringon ilmestyessä aloittamaan kävelemisen raittiissa ilmassa.Otan muuten ainoastaan yhden kapselin päivässä, koska syön vaan yhden aterian päivässä ja sinä päivänä senkin vaan, kun syön rasvaisempaa ruokaa. Tsemppiä sinulle ja kyllä ne kilot siitä putoilee!

• Onko sinulla paljon ylipainoa vaiko jo ihanne painossa..?Hyvin olet tiputtanut..Minä olen joka vuosi aloittanut jos jonkin moisia diettejä ja aina ne ovat johonkin kaatuuneet, nyt tämän toivon kestävän..oletko yksin vaiko jonkun kaverin kanssa??
        Minulla useampikin kaveri Joilla sama tilanne ja lähin niistä on rakas mieheni ;jonka kanssa tämä homma nyt tuntuukin mielekkäämmältä, kun yhdessä eteenpäin tallssitaan.

• mirlen
        ciby kirjoitti:

Onko sinulla paljon ylipainoa vaiko jo ihanne painossa..?Hyvin olet tiputtanut..Minä olen joka vuosi aloittanut jos jonkin moisia diettejä ja aina ne ovat johonkin kaatuuneet, nyt tämän toivon kestävän..oletko yksin vaiko jonkun kaverin kanssa??
        Minulla useampikin kaveri Joilla sama tilanne ja lähin niistä on rakas mieheni ;jonka kanssa tämä homma nyt tuntuukin mielekkäämmältä, kun yhdessä eteenpäin tallssitaan.

Kuule siihen painoon päästäkseni takaisin, missä olin nuorempana olisi pudotettavaa vielä paljon, mutta eihän sitä tarvitsekaan olla missin mitoissa.Vielä tulee pudottaa noin 10-15 kg ja silloin alkaisin näyttää samalta, kun ennen kilpisrauhasen vajaatoiminnan toteamista.Nyt alkavat arvot kokeissa olemaan normaaleja ja aineenvaihduntakin on toiminnassa. Avoukkoni laihtui minua ennen keventämällä ruokavaliotaan, kun kolestrolit olivat korkealla ja hänen lääkäri olikin ihmetellyt, että ei ole moista nähnyt, että joku saa arvot noin pian laskemaan.Siinä mielessä on hyvä, kun samoja kevyttuotteita käytetään,eikä tarvitse toisen kärsiä kun vieressä toinen syö herkkuja.

• mirlen kirjoitti:

Kuule siihen painoon päästäkseni takaisin, missä olin nuorempana olisi pudotettavaa vielä paljon, mutta eihän sitä tarvitsekaan olla missin mitoissa.Vielä tulee pudottaa noin 10-15 kg ja silloin alkaisin näyttää samalta, kun ennen kilpisrauhasen vajaatoiminnan toteamista.Nyt alkavat arvot kokeissa olemaan normaaleja ja aineenvaihduntakin on toiminnassa. Avoukkoni laihtui minua ennen keventämällä ruokavaliotaan, kun kolestrolit olivat korkealla ja hänen lääkäri olikin ihmetellyt, että ei ole moista nähnyt, että joku saa arvot noin pian laskemaan.Siinä mielessä on hyvä, kun samoja kevyttuotteita käytetään,eikä tarvitse toisen kärsiä kun vieressä toinen syö herkkuja.

Taisin mennä vähän sekasin vastauksissa, mutta jos viitsit lue ed.

• voi laisinkaan verrata

toisiinsa, Xenical on "ainoastaan" rasvasieppari, ei PVK-lääke, joten ei vaikuta kylläisyyskeskukseen aivoissa ym.
      Acomplia ja Recultilia sen sijaan voi verrata.

Itse olen käyttänyt jonkin aikaa Reductilia, mutta se nosti RR-arvoja ja jouduin se lopettamaan.
      Sittemmin sain nutrauksella hyvän startin, nutrasin 12viikkoa,jonka aikana painoa tipahti 15 kg, jatkoin sitten osanutrauksella, yheissaldo 6 kk:ssa nyt-32 kg,olen nyt ihannepainossa.

• Tuolle suoritukselle jo nostan olematonta hattua..ONNEA oikein paljon..Minulla kans erinnäköisiä sairauksia takana, tai lääklärin suorittamasta hoit.virh.5v sitten ja sen seurauksena masenuin ja aloin ahmimaan, sain mielialalääk.jotka vain lihotti ja 40kiloa tuli 5v.mutta nyt mieli hyvä ja sitä rataa..lenkin tavotteeksi laittanut useamman vuoden..

• mirlen
        ciby kirjoitti:

Tuolle suoritukselle jo nostan olematonta hattua..ONNEA oikein paljon..Minulla kans erinnäköisiä sairauksia takana, tai lääklärin suorittamasta hoit.virh.5v sitten ja sen seurauksena masenuin ja aloin ahmimaan, sain mielialalääk.jotka vain lihotti ja 40kiloa tuli 5v.mutta nyt mieli hyvä ja sitä rataa..lenkin tavotteeksi laittanut useamman vuoden..

Toivotan sinulle Dirlen kaikkea hyvää ja kyllä sinä vielä tulet katselemaan peilistä hoikistunutta kilojaan pudottanutta, uudestisyntynyttä ja iloista naista.

• mirlen kirjoitti:

Toivotan sinulle Dirlen kaikkea hyvää ja kyllä sinä vielä tulet katselemaan peilistä hoikistunutta kilojaan pudottanutta, uudestisyntynyttä ja iloista naista.

Kiitos Kaikille keskustelioille ja nyt tämä virtahepo..laukkaa, (joskus tulevaisuudessa)lenkille..Välillä vilasen ja ois kiva (kuulla) miten voit,jos edit laita viesti..lekemisiin!!

• noniinnn

vau mitkä tulokset olet saanut :o

Mielenkiintoisena kysyisin että mistä olet tuota lääkettä saanut mikä teki sinulle nuo huimat tulokset? :)

• mirlen
        noniinnn kirjoitti:

vau mitkä tulokset olet saanut :o

Mielenkiintoisena kysyisin että mistä olet tuota lääkettä saanut mikä teki sinulle nuo huimat tulokset? :)

Jos oli minulle ja tarkoitat Xenicalia. Niin hakeuduin lääkäriin, kun ylipaino alkoi vaikuttamaan selkään.Kysyin samalla tuosta lääkkeestä ja koska minulla on verenpainetauti muitten sairauksien lisäksi ja painoindeksini oli senverran korkea,niin lääkäri niitä minulle määräsi.Ovathan ne aika arvokkaita, mutta kun kerran niillä ja keventämällä ruokavaliotani olen saanut tulosta aikaiseksi, niin olen valmis maksamaan.Olen ymmärtänyt, että niitä ei määrätä, ellei painoindeksi ylitä määrättyä rajaa, jota minäkään en tiedä.Kannattaa mennä juttelemaan lääkärille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223