Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laatta.anita
profiilit
laatta.anita
laatta.anita
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
älä vaan sano että olet hänen kanssa vaan tissien takia.....hei haloo....osta kaupasta soft pallot mene pimeään peitoalle ja puristele niitä tai iso t ilmapallot löysät päällystä nappanahalla....ja ja
14.01.2014 13:43
80%imisistä käyttää sanontaa ei sen ole mitään väliä usein,nämä ei ole tunneihmisiäRaskas onkin sellaisen ihmisen osa joka välittää.Elämässä onkin tunneihmiselle vaikeaa olla välittämättä lähimmäisensä touhuista ne aina koskettaa.Opettelemalla olla välittämättä voi itse paremmin,nämä ihmiset pärjää tässäyhteiskunnassa paremmin.
25.11.2005 12:51
ssä mahassa,tuntuu mukavaltakin kun kunnolla tyhjenee....meitä on niiiiiiin moneksi Moi
25.11.2005 10:42
Tapauksia on tietysti monia ketään ei saa kohdella huonosti ja liukuhihnamaisesti varsinkaan sairasta ihmistä mitä pitäisi suojella ertyisesti.Asia on tosi hankala,itse en syö juuri lihaa .Eilen söin ja tämäaamuna sattu kovin kakatessa oli kovaa tavaraa..tiedän.Kun minut viedään sairaalaan olen varautunut jollen itse pääse vessaan ja painakin vielä paljon minut viedään vessaan4-5 kertaa vrk muuten asia pitää hoitaa jotenkin muuten (VAIPPA)NAISIA SAATTAA PISSATTAAKIN 2H VÄLEIN VAIKKA EI OLE TULEHDUSTAYMS.Kyllä siinä on sitten olemista.Ei ole helppoa.Toivottavasti saan särkylääkettä partabs on hyvä.Olen aika sitkeä luonne että varmaan huudan koko ajan..pissahätä pissahätä.Toivoa vain sopii että hoitajat on ammmattitaitoisia jakärsivällisiä kilttejä ihmisiä.Lääkäreitä on myös liian vähän vanustenhuollossa sillehän hoitaja soittaa vaikeissatapauksissa,ketään ei pidä jättää kärsimään.Miksi luoja loi meidät näin vajavaisiksi vanhuuteen,sairastamaan,miksi meitä ragaistaan näin.Koko ikäni olen minäkin yrittänyt lähimmäisiäni auttaa..pieniksi on teot kuitekin jääneet.Lappuliisa laputtaa oikein kahden ihmisenkanssa mutta hoitaja on yksin yöllä 40 potilaan kanssa nostaa wc tuoliin voi voi ei sitä sanotuksi saa..
22.11.2005 12:05
Paljon sanomatta jää aihe on laaja vai että kirjoitusvirheet netissä kaikenlaisia pilkunlaskioita...asia on tärkeä anna mummulle särkylääkettä kun mummua särkee se on tärkeää helpota toisen oloa.toivottavasti saat selvvää mitä mummu puhuu hampaattomalla suullaan...halvaantuneena no saat varmaan koska sait kirjoituksestanikin.Työn iloa sinulle ja nauti palkkapäivästä...voi jospa voisin vielä olla mukana kuitenkin täytyy lopettaa selkää särkee netissä istuessa.
21.11.2005 21:55
Olet fiksu kiva kun joku ymmärtää yskän oikein.Hillutaan nyt kun vielä pystytään terveys on parasta.terveisin tirtsana
17.11.2005 16:48
LUULO EI OLE TIEDON VÄÄRTTI MENE TÖIHIN SAIRAALAAN niin tiedät paremmin miksi .Potilas täytyy nääs välillä kääntää myös selälleen että ei tulisi painehaavaumia. Ei voi aina pitää kyljellään.Kyllä kaduttaa että nuorena menin hoito alalle nyt 48v eläkkeell seläntakia,kovat kivut. monen mummon olen nostanut pyörätuoliin ja vw-tuoliin30 vuoden aikana kuka nyt nostaa minua 48v ja selkä loppu.Älä hauku hoitajia mene auttamaan.VATSA EI TOIMI ellei saa lääkettä se vaikuttaa vasta5-6h päästä turha viedä wc ennen sitä.Ammattilainen tietää mitä tekee ei sitä maallikon korvat kestä kuunnella ...luonto on tosi julma sairastaessa,kun toimintakyky vähenee joka asiassa.ETtiedä mistä puhut moni idealisti on töihin tullut eikä siellä ole kauan pysynyt kun huommaa ettei pysty luojan töitä korjaamaan vaikka kuinka kauniisti ajattelisi.luonto on julma kenen syy ei ainakaan hoitajien.
17.11.2005 16:38
KATSO NIMETÖN VIESTI ISÄLLÄSI ON HASSUNNÄKÖISET VAALEANPUNAISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ EI OIKEUTTA HUUTAA SINULLE...LUE KOULULÄKSYT HYVIN JA KOKEISIIN
03.11.2005 14:22
1 / 1