NIINPÄ OLISINPA MINÄKIN VAAN MENNYT VAATTEITA ESITTELEMÄÄN MYYMÄÄN NIIN EI TÄNÄPÄIVÄNÄ TARVITSISI KÄRSIÄ ELÄKKEELÄ 48VUOTIAANA SELKÄSÄRYSTÄ KUN ON 30V NOSTELLUT MUMMOJA PYÖRÄTUOLIIN,MONTA VATSAA TOIMITTANUT,VATSAT EI TOIMI ELLEI ANNA VATSANTOIMITUSLÄÄKETTÄ JA SE TAAS LAITTAA VATSAN KIERTÄMÄÄN..EI OLE HELPPOA SAIRASTAMINEN.PYSYKÄÄ IHMISET TERVEIN ETTEI TARVITSE HAUKKUA HOITAJIA.TEKISITKÖ SIN TYÖN PAREMMIN..NÄKIS VAAN..MONI ON IDEALISTI TULLUT TÖIHIN VAAN NÄKÖKULMA ASIAAN MUUTTUU KUN ON TIETOA JA KAKKA SAATTAA VALUA KOKO AJAN EI OLE KEKSITTY SELLAISTA LÄÄKETTÄ,TAI ON MUTTA SITTEN POTILAS KUOLEE..VIKOJA KUN VOI SUOLESSAKIN OLLA SATOJA RIIPPUEN POTILAASTA.HOITAJA TIETÄÄ ETTEI VATSA TOIMI KUIN VASTA SITTEN KUN LÄÄKE ON VAIKUTTANUT 5-6H PÄÄSTÄ.VATSALÄÄKE ANNETAAN ILLALLA JOTEN YÖHOITAJA NIITÄ SITTEN SIELLÄ YÖLLÄKERÄILEE YKSIN KUKA OLI KATEELLINEN YÖHOITAJALLE.Hajuhaitta vähäisempi vierastunnilla.KENEN SYY MISSÄ SYNTIPUKKI.
AMMATINVALINTATOSIRANKKAHOMMA
7
534
Vastaukset
- yöhoitsu-mies
Kirjoituksesi valitettavasti kärsii lukuisista kirjoitusvirheistä sekä isoilla kirjaimilla kirjoittamisesta. Kannattaa yrittää panostaa laatuun kirjoituksissa, sekä asullisesti että kieliopillisesti.
- pilkkuvirheet
mitäs noista asuista ja pilkkuvirheistä, ASIAHAN ON KOHDALLAAN!
Paljon sanomatta jää aihe on laaja vai että kirjoitusvirheet netissä kaikenlaisia pilkunlaskioita...asia on tärkeä anna mummulle särkylääkettä kun mummua särkee se on tärkeää helpota toisen oloa.toivottavasti saat selvvää mitä mummu puhuu hampaattomalla suullaan...halvaantuneena no saat varmaan koska sait kirjoituksestanikin.Työn iloa sinulle ja nauti palkkapäivästä...voi jospa voisin vielä olla mukana kuitenkin täytyy lopettaa selkää särkee netissä istuessa.
- aikuinen
Kovat tuskat noista lakseeraustipoista näyttää tulevan ja vielä kovemmat jos huutaa vessaan paskalle koko yön eikä viedä.
Eivät kaikki ole niin sekopäisiä minä heitä kohdellaan, tietävät ihan tasan milloin paska tulee.
Hoitajat vain eivät kohtele heitä kaltaisinaan ihmisinä, vaan joinakin kummajaisina, joiden tarpeista ei tarvitse piitata.
Kaikki vain saman mallin mukaan liukuhihnamenetelmällä.Tapauksia on tietysti monia ketään ei saa kohdella huonosti ja liukuhihnamaisesti varsinkaan sairasta ihmistä mitä pitäisi suojella ertyisesti.Asia on tosi hankala,itse en syö juuri lihaa .Eilen söin ja tämäaamuna sattu kovin kakatessa oli kovaa tavaraa..tiedän.Kun minut viedään sairaalaan olen varautunut jollen itse pääse vessaan ja painakin vielä paljon minut viedään vessaan4-5 kertaa vrk muuten asia pitää hoitaa jotenkin muuten (VAIPPA)NAISIA SAATTAA PISSATTAAKIN 2H VÄLEIN VAIKKA EI OLE TULEHDUSTAYMS.Kyllä siinä on sitten olemista.Ei ole helppoa.Toivottavasti saan särkylääkettä partabs on hyvä.Olen aika sitkeä luonne että varmaan huudan koko ajan..pissahätä pissahätä.Toivoa vain sopii että hoitajat on ammmattitaitoisia jakärsivällisiä kilttejä ihmisiä.Lääkäreitä on myös liian vähän vanustenhuollossa sillehän hoitaja soittaa vaikeissatapauksissa,ketään ei pidä jättää kärsimään.Miksi luoja loi meidät näin vajavaisiksi vanhuuteen,sairastamaan,miksi meitä ragaistaan näin.Koko ikäni olen minäkin yrittänyt lähimmäisiäni auttaa..pieniksi on teot kuitekin jääneet.Lappuliisa laputtaa oikein kahden ihmisenkanssa mutta hoitaja on yksin yöllä 40 potilaan kanssa nostaa wc tuoliin voi voi ei sitä sanotuksi saa..
- aikuinen
tirtsana kirjoitti:
ssä mahassa,tuntuu mukavaltakin kun kunnolla tyhjenee....meitä on niiiiiiin moneksi Moi
Terveet toimivat vatsat eivät tarvitse yhtään tippaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854