Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
78
Kommenttia
2072
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mieti sitä tarkkaan itseksesi että oletko niin vapaamielinen luonteeltasi että pystyisit osallistumaan tuollaiseen sotkuun. Itse tiedän varmasti etten ikinä pystyisi, ei tarvitse edes miettiä. Mutta ihmiset ovat erillaisia luonteeltaan.
Dokumentoi nyt joka tapauksessa kaikki mitä siitä saat irti, voit mennä niitten tietojen kanssa oikeuteen vaatimaan huoltajuutta. Varaudu siihen että oikeudessa nainen kiistää aivan kaiken. Usko pois että se vielä vedättää sinua pahemman kerran. Sen takia yksityisetsivä olisi paras, sellainen joka on valmis todistamaan oikeudessa näkemänsä asiat, ja ottamansa valokuvat jne.
Onko tuollainen nainen oikea äiti lapsillesi? Antaako se kunnollisen esimerkin lapsillesi. Näitä kannattaa miettiä nyt.
22.04.2024 16:50
Minusta tuo artikkeli näytti hyvältä. Itse en kristinuskoa edusta tai siitä perusta, mutta jos joku löytää henkisen tien niin se on aina hyvä asia. Ja tuossa tapauksessa uskonto on ihan ok, koska aikuinen henkilö itse sen on valinnut. Näytti että häntä puhutteli nimenomaan tuollainen uskonnollisuus jossa otetaan se usko tosissaan eikä lähdetä muokkaamaan uskontoa oman mielensä mukaiseksi. Tuo kaveri näyttää olevan tosissaan ja hänellä on se todellinen usko (mitä itse en koskaan löytänyt itsestäni).
Minusta on aivan naurettavia sellaiset uskovaiset jotka eivät itse edes noudata uskontonsa käskyjä, edes sinnepäinkään... vaan tekevät mitä lystäävät. Ovat vain muita parempia jostain syystä.
Mikä ongelma tuossa nyt aloittajalla sitten ylipäätään oli? Ei ihan auennut ainakaan minulle.
22.04.2024 16:31
En väittänytkään että sieluni olisi erityisen hieno ja puhdas.... se nyt on mikä on.
21.04.2024 18:38
Toisella palstalla keskusteluissa tuli ilmi sieluton henkilö joka ei usko omaavansa ollenkaan sielua, eikä usko muillakaan sitä olevan.
Nyt kun tätä asiaa aloin mielessäni pohtimaan niin koin oivalluksen; pitäisi olla todella tyytyväinen siihen että sentään omistaa sielun, vaikka se ei ihan kaikista kirkkain olekaan, niin silti olen tsiljoona kertaa paremmassa asemassa kuin sieluton ihminen. Sen kohtalo on todella kurja. Tämä maallinen elämä on sieluttoman huippuhetki (pinnacle). Sitä kun miettii niin vetää mielen nöyräksi. Kun oman olemassaoloni hetkistä tämä maallinen elämä on kurjinta mitä voi ikinä olla olemassa. Ehkä pitäisi jopa olla kiitollinen... tavallaan, enpä tiedä.. ehkä.
21.04.2024 18:35
Olen absoluuttisen varma omasta sielustani, mistään muusta tämän maan päällä en voi olla yhtä varma kuin siitä.
Nyt kun tätä mietin niin pitäisi olla todella tyytyväinen siihen että sentään omistaa sielun, vaikka se ei ihan kaikista kirkkain olekaan, silti olen tsiljoona kertaa paremmassa asemassa kuin sieluton ihminen. Sen kohtalo on todella kurja. Tämä maallinen elämä on sieluttoman huippuhetki (pinnacle). Sitä kun miettii niin vetää mielen nöyräksi. Kun taas oman olemassaoloni hetkistä tämä maallinen elämä on kurjinta mitä voi ikinä olla olemassa.
21.04.2024 18:31
Ainoastaan sieluton ihminen pystyy olemaan noin käsittämättömän ylimielinen.
21.04.2024 18:20
Sinulla ei välttämättä sielua edes olekaan. Se on täysin mahdollista.
21.04.2024 18:09
Minä mikään kristitty ole! Erosin kirkosta jo vuosikymmeniä sitten.
21.04.2024 18:07
Yksityisetsivä olisi kätevä tuossa tapauksessa, saisit kuvat tilanteesta ja henkilöistä. Ja voisit käyttää tietoja tarvittaessa avioerotilanteessa, tai vaikka vaatia lapsia itsellesi, lasten holhoojaksi.
Hommaa nyt ihan alkuun niitä ystäviä, tarvitset niitä varmasti. Varmaan sinulla joskus on ollut ystäviä, ota niihin vanhoihin ystäviin yhteyttä ja ala juttelemaan asioista. On sinulla varmaan jotain muita sukulaisia kuitenkin, juttele niille myös. Minkä sukulaisen kanssa olet viimeksi ollut tekemisissä niin aloita siitä.
21.04.2024 18:03
Mikäli sinun uskontosi/moraalisi sallii elävän olennon/ihmisen tappamisen, niin voit sen tehdä ihan milloin haluat, yhtä hyvin vaikka syntymän jälkeen.
21.04.2024 17:50
Hylkää jumala ja ala uskomaan itseesi.
21.04.2024 17:36
Tämä nyt ei tälle palstalle mitenkään kuulu....
Mutta, luuletko että sielu syntyy samalla kun ihminen syntyy.
Sielu on jo olemassa ja se sijoitetaan ihmiseen syntymän jälkeen/aikoihin.
21.04.2024 17:21
Viattomia ihmisten alkuja ei ole olemassa.
21.04.2024 16:59
Ennenkuin psykologia tuli muotiin niin puhuttiin sielun vioista.
Ainakin minulla itselläni on viallinen sielu, tiedän sen.
Ehkä sinulla itselläsi on sellainen viaton sielu joka on täällä muiden yläpuolella ja voi arvostella muita tunteakseen itsensä paremmaksi.
21.04.2024 16:55
Ja taas se alkoi.... En muuten usko että olet aito feministi, sinusta ei tule sellaista vaikutelmaa ollenkaan. Aito feministi on täynnä vihaa ja tulta ja inhoa, ja sylkee sitä ympärilleen joka paikassa missä kulkee. En aisti mitään sellaista sinusta alkuunkaan.
Mielenkiintoinen ajatus, pieni Darknessis.... vähän kuin little Darth Vader tai jotain.. Melko naurettavaa.
Pitäisiköhän perustaa joku palsta mikä käsittelee minun persoonaani niin nämä minun henkilööni kohdistuvat viestit eivät täyttäisi näitä kaikkia muita keskusteluja joihin erehdyn osallistumaan.
21.04.2024 14:26
Ehkä voisit itse lisätä palstalle kiinnostavaa sisältöä. Ensinnäkin voisit kirjautua ja kirjoittaa oikealla nimimerkillä. Toisekseen voisit kertoa aitoja asioita ja todellisia tunteitasi, mitä hävittävää sinulla on jos kirjoitat vain nimimerkillä niitä. Jos kaikki kirjoittajat laittavat vain muutaman sanan kommentteja ilman mitään järkevää sisältöä, ei palstalla ole kenellekään mitään luettavaa, ei ajatusta eikä järkeä. Todennäköisesti nämä palstat suljetaan kokonaan lähiaikoina, ei ole välttämättä taloudellisesti kannattavaa pitää yllä tälläistä.
21.04.2024 14:17
Suomessa sananvapaus on tutkimustenkin mukaan mennyt alaspäin ja vauhdilla.
On luotu sensuroinnin kulttuuri missä väärät mielipiteet halutaan pois keskustelusta, väärä mielipide on laiton. Jos joku käyttää jotain yhtä väärää sanaa niin sitä vastaan hyökätään. Jos jollain on väärä mielipide niin se pitää ajaa pois yhteiskunnasta.
En ota mitään kantaa uskontoon, se ei minua kiinnosta, mutta sananvapaus on arvo jonka puolesta on taisteltu ja jonka puolesta joutuu taistelemaan jatkuvasti.
Jos ihmisten mielipiteet saadaan vaiennettua niin silloin joku taho voi määrätä mitä mieltä ihmisten täytyy olla. Monikin taho haluaisi nimenomaan saada aikaan tälläisen mielipiteiltään kontrolloidun yhteiskunnan, ja hyvin harva taho vastustaa sellaista. Tulee mieleen Englannista muutamia professoreita jotka ovat alkaneet kovaan ääneen puhumaan sananvapauden puolesta, koska sielläkin se on erittäin uhattuna kuten nyt on kaikissa länsimaissa. Tämä on selkeä hyökkäys ihmisten perusvapauksia kohtaan.
21.04.2024 13:52
Fidzillä aikoinaan alkuasukkaat grillasivat lauman lähetyssaarnaajia ja söivät ne... keksivät sentään jotain hyötykäytöä niillekin. En tiedä oliko niillä edes sinappia silloin.
21.04.2024 13:06
Hanoi Rocks oli tosiaan todella kuuluisa aikoinaan. Noista muista mainitsemistasi en niin menisi vannomaan, taitavat olla yhden hitin ihmeitä. Tarkoitan tässä oikeasti maailmankuuluja bändejä, ei vain jotain mikä on esim. vain Japanissa suosittu.
Yleensäkin keskittyisin enemmän nykyaikaan kun tämä kuuluisuus vaihtelee hyvinkin nopeasti ja vanhat bändit jäävät unholaan. Vain harvat ja parhaat pysyvät aina suosittuina, ehkä sellaiset bändit jotka osaavat kehittyä ajan mukana. Siitä kehittymisestä ja muutoksista tulee aina vanhoilta faneilta kitkerää palautetta, mutta se vaaditaan jotta bändi ylipäätään selviää ja pysyy jatkossa muitten mukana.
21.04.2024 13:01
En syö hedelmiä, eivät ole terveellisiä
21.04.2024 12:53
81 / 104