kiinnostavaa palstalta eikä muutenkaan vois nää ulinat vähempää kiinnostaa...
👌✌️🥳
Se tunne kun et löydä mitään
19
384
Vastaukset
Ehkä voisit itse lisätä palstalle kiinnostavaa sisältöä. Ensinnäkin voisit kirjautua ja kirjoittaa oikealla nimimerkillä. Toisekseen voisit kertoa aitoja asioita ja todellisia tunteitasi, mitä hävittävää sinulla on jos kirjoitat vain nimimerkillä niitä. Jos kaikki kirjoittajat laittavat vain muutaman sanan kommentteja ilman mitään järkevää sisältöä, ei palstalla ole kenellekään mitään luettavaa, ei ajatusta eikä järkeä. Todennäköisesti nämä palstat suljetaan kokonaan lähiaikoina, ei ole välttämättä taloudellisesti kannattavaa pitää yllä tälläistä.
- Anonyymi
Mene jo muualle narisemaan. Olet kaikinpuolin nekatiivinen vässykkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo muualle narisemaan. Olet kaikinpuolin nekatiivinen vässykkä.
Siinä taas yksi niitä ihania ja positiivisia ihmisiä joita palsta on täynnä
Niin, sanos muuta...
- Anonyymi
No sua ainakin kiinnostaa, kun teet noin 3 toinen toistaan typerämpää aloitusta joka armas päivä.
- Anonyymi
Joo pelkkää shittii
- Anonyymi
Nämä sivut ollu pystyssä jo ainakin kymmenen vuotta. Ei ihan heti lopu vaikka nyt moniongelmaiset näitä yrittääkin kaataa.
Korkeintaan tulee pakollinen tunnistautuminen, mikä olisi enemmän kuin tervetullut.- Anonyymi
Näähän on ollu 20 v. 2000 luvun alusta tosin niin vanha en oo et oisin täällä ollu sillon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näähän on ollu 20 v. 2000 luvun alusta tosin niin vanha en oo et oisin täällä ollu sillon
Kyllä sinä siellä olit silloin
- Anonyymi
Justiinsa juu, tiiäkkö mitä oon ite tehny. Oon alkanu lukea kirjoja. Monta sataa sivua päivässä. Käyn harvakseltaan täällä piipahtamassa. Oon ajatellut, että hän ei tartte mun ulinoita täällä ja, mitäpä tässä uliseenkaan, kun näkemisestä on valovuosia 😂
Sivusta. P.S. Teemalta tulevaa elokuvaa katson nyt samalla - Anonyymi
Kirjoituksesta päätellen sinulla voi olla hankaluuksia käsitellä negatiivisia tunteita, jos ne ovat mielestäsi "ulinaa".
Jään vain miettimään mitä pelkäät niissä tunteissa, kun et kestä niitä toisiltakaan?
Vellominen on tietysti asia erikseen. Niin, mitäpä minä mistään tiedän, mutta sille tuo ainakin vaikuttaisi.
(sivusta)- Anonyymi
No se on sitten sinun ongelma enkä pysty auttamaan.
(sivusta)
- Anonyymi
Jatka reitille
- Anonyymi
Ehkä en ollutkaan heppasi, metukka paketissa milloinkaan, rauhoitus neiti pikkuisen.
https://m.youtube.com/watch?v=xn9LQZ5tdys - Anonyymi
Etene ihmeessä
Uudelle reitille
Sille aidolle ja oikealle
Niin teen minäkin
Kaikki on hyvin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etene ihmeessä
Uudelle reitille
Sille aidolle ja oikealle
Niin teen minäkin
Kaikki on hyvinNiin teen kiitos kaikesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
Hej ❤️ Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374391ak
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
I root for all of them👍
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1733385
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262600Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542466- 1462331
- 671996
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2921874- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201359Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381317Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245