Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2067
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja siis minä joskus vitsailen kaikenlaisista asioista, mutta tässä olen täysin vakavissani ja tosissani, olisin heti huomenna valmis hyväksymään sen että poistetaan kaikki etuudet naisilta ja poistetaan koko sukupuolen määritys laista pois heti! Samat lait ja oikeudet kaikille! Ehdottomasti kannatan tätä henkeen ja vereen, ja olisin vaikka valmis taistelemaan tämän asian puolesta.
Tuo ratkaisisi myös ongelmat näitten kolmansien ja neljänsien sukupuolten kannalta, jos koko sukupuolen määritys poistuisi laista, voisi jokainen olla ihan sitä sukupuolta (lain edessä) kuin ikinä haluaisi olla, ja olisi helppoa muuttaa mieltään vaikka päivittäin kun mikään virallinen paperi ei määrittelisi sukupuolta, eikä mikään laki olisi erillainen eri sukupuolia kohtaan.
Mutta naiset eivät ikinä tätä tulisi hyväksymään, ei mitenkään. Kaduilla olisi valtavia feministien mielenosoituksia ja kulkueita, naisvaltaiset alat menisivät lakkoon ja koko yhteiskunta pysähtyisi siihen paikkaan. Eivät naiset luovu saavuttamistaan etuuksista ikinä, he vain haluavat niitä kokoajan lisää.
17.04.2024 16:29
Feministeiksi itseään nimittäviä on monenlaisia. Ehkä osa on tasa-arvon kannattajia.
Itse kannatan absoluuttista tasa-arvoa.
Mutta tosiasia on se että naiset eivät sitä ikinä tule hyväksymään, että he menettäisivät kaikki edut mitä he ovat saavuttaneet, ja joutuisivat samalle linjalle miesten kanssa, sanoisin ettei yksikään nainen hyväksyisi sellaista.
17.04.2024 16:21
Ei ne suomalaiset niistä muista poikkea paljoa muuten kuin ulkonäöltään. Olen jutellut sellaisten suomalaisten nuorten naisten kanssa jotka etsivät "sugar daddyä", joka rahoittaa heidän elämänsä ettei tarvitsisi mennä töihin. Ja ainakin yksi noista oli feministi....
Ehkä suomalaiset naiset eivät ihan niin vapaasti esittele "avujaan" internetissä, kun heillä ei ole mitään mitä voisi esitellä. Muutamia "avukkaampia" julkisuuden henkilöitä suomessa on jotka esittelevät itseään jatkuvasti kuvissa, ja saavat feministeiltä kitkerää palautetta siitä syystä.
Miksi jatkan yhä niiden ulkomaalaisten naisten ihannointia, vaikka jo tiedän millaisia he oikeasti ovat? No kun ne vaan nyt on niiin upean näköisiä... ei sille mahda mitään.. En usko että olet niitä edes nähnyt itse, ne vaan on todella uskomattoman käsittämättömän upean näköisiä naisia... Ja jos nyt vielä kehtaan myöntää senkin että hetken aikaa tosissaan harkitsin niille rahan lähettämistä ulkomaille, mutta tajusin onneksi ajoissa ettei siitä mitään hyötyä olisi kuitenkaan.
17.04.2024 16:18
Ei ollut juutalainen, eikä ollut mikään muukaan kun sellaista jeesus-hahmoa ei edes ollut muualla kuin tarinoissa.
Mutta tuo tarinoiden mielikuvitushahmo vastusti juutalaisuutta, edes se nyt pitäisi olla selvää kaikille ihan jo uuden testamentin perusteella. Se oli aikansa tosi kapinallinen, vastusti uskontoa ja sääntöjä.
Juutalaiset eivät edelleenkään hyväksy jeesusta jumalaksi tai miksikään muuksi tärkeäksi henkilöksi.
17.04.2024 16:06
Huomaan että sinulla on ihan oma todella vapaamielinen käsitys feminismistä. Se on vaan tosi kaukana siitä mitä feminismi todellisuudessa edustaa.
Mutta tässä pari näytettä reaalimaailmasta, googlaamalla löydät esimerkkejä todellisista feministeistä, useimmat noista ovat siis oikeita todellisia ihmisiä (ihmisiä?), eikä mitään vitsejä. Luulen että sinä et näytä yhtään samalta, koska ajatusmaailmasi on miltei päinvastainen kuin aidoilla feministeillä. Enkä oikein tajua mistä olet saanut päähäsi sen ajatuksen että olisit feministi.
google:
this is what a feminist looks like meme
triggered feminist meme
angry feminist meme
17.04.2024 00:02
Tiedän kaiken mitä siitä ikinä tarvitsee tietää.
16.04.2024 23:46
Joo no nyt jatkossa osaat sitten... saatat vielä hämmästyttää jokun vegetaristisen soijapojan...
Mutta olet väärässä feminismin suhteen, ja mielestäni sinun ei kannattaisi puhua yhtään mitään feminismistä, kun et selvästikään sellainen ole ajatuksiltasi yhtään. Feministi ei ikinä puhuisi tuollaisia, että joku mies muka osaisi jotain paremmin... ja että kysyisit neuvoa joltain mieheltä!... ei tule kuuloonkaan. Joudut vielä oikeiden feministien hampaisiin ja ne repivät sinut pieniksi palasiksi, jos ne huomaavat bluffisi. Niillä on punainen lyhyt tukka ja punaisena hehkuvat silmät, niitten kanssa ei kannata pelleillä. (No minä tietty pelleilen, mutta minä olenkin ollut tekemisissä monenlaisten demonien kanssa ja harjaantunut ottelemaan niitä vastaan)
16.04.2024 23:34
Ei se kyllä ihan niin mene. Jos olet feministi niin OSAAT TEHDÄ ITSE kaiken vähintäänkin yhtä hyvin, tai paremmin kuin mies. Siitä ei voi neuvotella "tarpeen ja tilanteen mukaan".
16.04.2024 22:58
Oli varmaan hieman leveämpi lantioinen nainen... pääsi sisään sinne muttei pois.
Joskus oli kioskia ryöstämään yrittänyt nainen jäänyt lantiostaan kiinni ikkunaan josta meinasi pujottautua sisään. Siitä ikkunasta löytyi aamulla ja poliisit sitten irroittivat sen... Ei ne naiset nyt ihan joka alalle sovi vaikka kovasti feministit väittävätkin niin..
16.04.2024 22:54
Enpä tiedä, mutta en muista ikinä nähneeni naista joka ei tykkäisi kalasta. Että ehkä siinä jotain outoa on sitten, ellei ole allerginen kalalle.
ps. Kala on kyllä ***vetin pahaa!... jo hajusta tulee huono olo ennekui edes syö sitä. Toki sitä syö jos ei muuta ole. Tonnikala on eri juttu, se onkin valtameren kana...
16.04.2024 22:46
Luulin ensin että olet vaihtamassa miestä toiseen ja tarvitset vinkkejä....
Mutta jos olet feministi niin sinun pitäisi osata itse, jos et ole niin otat vaan kiinni ja käännät niin lähtee.
GU kantasia lamppuja on erillaisia, katso että otat niitä samoja tilalle. Ja oikealla jännitteellä.
Watti on Voltti kertaa Ampeeri esim. 230v x 10A
(yleensä on käytännössä noin, mutta induktiiviset kuormat eroaa tuosta, ovat monimutkaisempia)
Niin... siis se on tehon merkintä, yhtä kuin lampun kirkkaus.
(ihan oikeasti se on tehon kulutus, lumene on se kirkkaus).
16.04.2024 22:40
Ehkä se luuli että olet vammainen.
16.04.2024 22:28
Ehkä et ole juuri minua tavannut (mistäs tiedät?) mutta olet ainakin tavannut kymmeniä kaltaisenia miehiä... Kaikki katsoo niitä mallikuvia netistä, uskovaisetkin, jotkut lahkouskovaisetkin varmaan kattoo niitä mutta salaa eikä myönnä sitä edes jeesukselleen... Miksipä ei katsoisi?
Et muuten uskoisi jos kertoisin mitä olen nähnyt live-kamerassa kun juttelin ulkomaalaisten naisten kanssa joku vuosi sitten.... siellä aika äkkiä lähti vaatteet pois ja oltiin sängyssä pelkän lakanan alla, ja paljaat tissit työnnettiin ruutuun kiinni... Haha! aikamoista kyllä oli, ja todellla vaikuttavan näköisiä naisia, aivan uskomattomia! Mutta aika pian selvisi että he kaikki halusivat vain rahaa, ei muuta. Eräs jopa, sen jälkeen kun selvisi etten aio lähettää rahaa, sanoi minulle että uskoitko todella että saisit sieltä naisen itsellesi, ja nauroi minulle kun sanoin että uskoin. No, enpä usko enää. Taas tiedän paljon enemmän naisista kuin joku vuosi sitten. Ja oikeasti tiedän jo aivan liian paljon, en halua enää tietää niistä yhtään mitään.
16.04.2024 22:20
Niinpä, kun ei ne vaan viitsi tehdä itse mitään. Minun mielestäni niitten pitäisi itse täyttää ne ilmoituksensa, minä vaan lähettäisin kopiot kuiteista ja papereista, ja ne tekisi itse ne työt josta niille palkkaa maksetaan.
***tu minä ole missään verottajalla töissä... selvittäkööt itse asiansa.. ei minua kiinnosta niitten asiat.
16.04.2024 22:11
Niin, täytyy sanoa että monet niistä instagram-malleista taitaa olla tosi lyhyitä, jotain 150cm luokkaa, ne kuvat on otettu alaviistosta jotta ne mallit näyttää normaalipituisilta. Jos tuollaisen livenä tapaisi niin ei välttämättä olisi kovin innostava näky.
Minkäs teet kun ei vaan kiinnosta? Mitä ihmettä sellaisen naisen kanssa tekisi joka ei yhtään innosta, pitäisikö jotain lääkkeitä vetää naamaan että jaksaisi tehdä sellaisen kanssa jotain?
On niitä sellaisiakin miehiä joille kelpaa kaikki liikkuva, tiedät varmasti niitä. Ja on miehiä jotka ovat biseksuaalisia, niille kelpaa jopa miehetkin, eli ihan kaikki käy niille.
16.04.2024 22:03
Tuli mieleeni että itse kun joskus vuosikausia sitten keskustelin naisten kanssa nettitreffeissä, niin halusin nähdä ne livenä kameran kuvassa, sitten käskin niitä pyörähtämään ympäri kameran edessä... siitä selvisi useimpien kohdalla hyvin äkkiä ettei minulla ole mitään kiinnostusta heitä kohtaan.
16.04.2024 17:43
Epäilen ettei ne paljoa kuuntele sitä mitä sanot niille. Mutta ehkä jos lähetät niille realistisia kuvia itsestäsi joissa näyt kokonaan, ja sivukuvassa myös, niin näkevät siitä että tässä ei ole kyse mistään plastiikkakirurgian taideteoksesta vaan ihan normaalista ja tavallisesta suomalaisesta naisesta.. luulisi että ne mielikuvat jo haihtuisi sillä.
Tosin silti joku saattaa kuvitella että oletkin erillainen kuin kuvissa, kun naiset aina laittavat vanhoja kuviaan missä ovat laihimmillaan, ne kuvat jotka ovat juuri laihdutusmaratonin jälkeen otettuja.. ja nyt oletkin ehkä erillainen kuin kuvissa joita haluat miehille näyttää.
16.04.2024 17:41
Voi hyvinkin olla niin, tai sitten elävät jossain mielikuvitusmaailmassa, kuvittelevat tapaavansa instagram-mallin ja ovat pettyneitä kun niin ei sitten käynytkään...
Ihmisillä noin yleensäkään ei kovin paljoa päässä liiku järkeviä asioita.
16.04.2024 17:28
Tiedän, se on kyllä niin ****maista että siellä ne byrokraatikot istuu toimistossa ja keksii typeriä sääntöjään ja nostaa kovaa palkkaa siitä. Eivät tee minkäänlaista tuottavaa työtä ikinä! Pelkkää haittaa niistä.
Itse meinaan haistattaa niille ***kat ja tehdä itse asiat ilman byrokratiaa, en kysy lupaa enkä kerro niille mitään. Haistakoot ****** minun puolestani.
Verovirkailija muuten joku aika sitten sanoi että haluaa puhua kanssani puhelimessa, minä kirjoitin viestin ja sanoin että en aio keskustella kanssanne puhelimessa, ja haluan kaiken kirjallisena. Ei minulla ole mitään velvollisuutta niitten kanssa keskustella, rajansa kaikella.
16.04.2024 17:21
Olet vaan tyypillinen suomalainen nainen. Ei se vaan jaksa kiinnostaa.
Ajattele mihin miehet sinua vertailee, netistä löytyy kaikki amerikkalaiset/etelämaalaiset instagram-mallit joitten kuvia miehet näkee joka päivä. Nyt kun mies on selannut koko päivän niitten kuvia ja sitten tapaa sinut, niin kun mielessä vilisee ne uskomattoman näköiset naiset ja sinä olet tavallinen suomalainen nainen, ei siinä vaan mitään tunteita pysty heräämään.
Mitä sitten tehdä toisin? En tiedä, ei siinä varmaan ole mitään mahdollisuuksia ilman kattavia plastiikkakirugian poliklinikka käyntejä...
16.04.2024 17:08
87 / 104