Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

77

Kommenttia

2067

1. Ja siis minä joskus vitsailen kaikenlaisista asioista, mutta tässä olen täysin vakavissani ja tosissani, olisin heti huomenna valmis hyväksymään sen että poistetaan kaikki etuudet naisilta ja poistetaan koko sukupuolen määritys laista pois heti! Samat lait ja oikeudet kaikille! Ehdottomasti kannatan tätä henkeen ja vereen, ja olisin vaikka valmis taistelemaan tämän asian puolesta.

Tuo ratkaisisi myös ongelmat näitten kolmansien ja neljänsien sukupuolten kannalta, jos koko sukupuolen määritys poistuisi laista, voisi jokainen olla ihan sitä sukupuolta (lain edessä) kuin ikinä haluaisi olla, ja olisi helppoa muuttaa mieltään vaikka päivittäin kun mikään virallinen paperi ei määrittelisi sukupuolta, eikä mikään laki olisi erillainen eri sukupuolia kohtaan.
    Mutta naiset eivät ikinä tätä tulisi hyväksymään, ei mitenkään. Kaduilla olisi valtavia feministien mielenosoituksia ja kulkueita, naisvaltaiset alat menisivät lakkoon ja koko yhteiskunta pysähtyisi siihen paikkaan. Eivät naiset luovu saavuttamistaan etuuksista ikinä, he vain haluavat niitä kokoajan lisää.
  2. Voi hyvinkin olla niin, tai sitten elävät jossain mielikuvitusmaailmassa, kuvittelevat tapaavansa instagram-mallin ja ovat pettyneitä kun niin ei sitten käynytkään...
    Ihmisillä noin yleensäkään ei kovin paljoa päässä liiku järkeviä asioita.