Vapaa kuvaus

Rauhallinen, luotettava, aito maalaismies etsii mukavaa juttuseuraa! :)Olen huomannut kun kerrot itsestään enemmän, eivät ihmiset tule moikkaamaan, ihmeen itsekeskeistä porukkaa nykyään. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

6

Kommenttia

24

1. sinun ei tarvitse pelätä jääväsi neitsyeeksi. itse saan 30v poikamiehenä pelätä ihan tosissaan, koska olen pettynyt niin paljon etten pysty luottamaan naisiin pidemmän päälle, kaikki vaikuttavat niin samanlaisilta, ei ketään sellaista joka ilahduttuisi kuuliessa musta, kaikki ajattelee tuo poika on vammanen, jos se ei ole edes yhdynnässä ollut ja seurustellut koskaan.
    Omasta mielestä oon täysin terve, ei ole mitään sairauksia, syy on vain siinä et ei vain naisten kans ajatukset synkkaa yhteen ei löydy sitä sopivaa. Onko kaikille edes tarkoitettu.
    Itse oon pieni mies ja sen myötä pieni penis, luulisi mahtuvan, jos yhdynnässä tässä elämässä voin olla.
    Ansaitsisin jo rahapalkinnon tai jotain muuta, kun saan olla ikuisesti neitsyt.
    Sä oot sen mun iässä jo kokenut, ei naiset neitsyinä joudu olemaan näin kauan.
  2. tuli hyvä mieli kun sai sinulta vastauksen. :)
    Kun on olemassa vielä samanhenkisiä naisihmisiä ja sinäkin olen halunnut odottaa vain sitä yhtä oikeata ja ihanteenasi on olla kans vain sen yhden tutun turvallisen miehen kanssa.
    Samaa olen minäkin ajatellut et löytäisin vain sen yhden oikean naisen kenen kanssa harrastaa seksiä avioliitossa ja elää hänen kanssaan tämä elämä. Avio on lupaus elää yhdessä koko loppuelämä.Sinulla sentään on ystäviä ja vieläpä samanhenkisiä sinunkin kanssa ja etkä ole ainut neitsyt eli teitä hyviä naisia sentään olemassa on, sieltä uskon et löytää sen yhden hyvän ja ainokaisen. Olisi mukavaa kyllä tutustua sinuun.
    Olen itse todella kiltti ja hyväsydäminen, kuin myös herkkä, huomaavainen, ajattelevainen ihminen. olen jaksanut odottaa oikeaa hetkeää, vaikka vaikeaa yksinäisenä välillä ollut, tuntunut et aina vain epäonnistuu joka ystävyyssuhteessa. kai se hyvä sieltä tulee kun riittävän kauan odottaa, onhan tässä odotettu jo yli 10 vuotta.
    Neitsyyden kuitenkin halunnutn säästää vain sille yhdelle ihanalle naiselle, joka toivon mukaan on pieni, herttainen, nätinnäköinen, kun itsekin on ihan komea pienikokoinen mies, ois mukava elää siron nätin naisen kanssa, joka on myös savuton ja juo harvoin.
    Millainen sinä olet ihmisenä ja haluaisitko tutustua paremmin sähköpostin kautta?
    olisi kyllä todella mukavaa ja mielenkiintoista! :)
    Kirjoita minulle!
    vaeltaja79@suomi24.fi
    Jään odottaa ajatuksiasi! :)
    Mukavaa kesäillan jatkoa!