Koska näen kunnon naisen

Ikuinen neitsytpoika29

Moikka!
Mies pian tai oikeasti poika lähenee 30 v, tällainen söpö, suloinen 168/60 kokoinen poika. Onko tämä poika liian pieni naisille?
Kun ei hän kelpaa koskaan kellekkään naiselle, vaikka hän on niin ihanan huomaavainen, kiltti, herkkä, ajattelevainen ihminen..
Eikö naiset ole enää kunnollisuuden perään.
Haluaisin joskus kokea neitsyyden menetyksen aidon, hoikan pienen naisen kanssa, joka ois ns. se oikea. Haaveemani nainen on joko vaalea, tai tumma, pitkähiuksinen, käyttäisi silmälaseja, voi löytyä korvakorut, mutta ei mitään muita lävistyksiä,tatuointeja.
olisi aito, kiltti, luonnonläheinen maaseuduntyttö, joka tykkää rauhasta ja olisi kiinnostunut kasveista, kun itse olen onnellinen puutarhuri, vain se tyttö puuttuu, onko sellaista tyttöä edes olemassa, joka myöskään ei polta ja juo harvoin.
Rakastaa kesää, luontoa ja yhdessä olemista.
Jos hän neitsyyden on menettänyt ei se esteenä ole, tärkeintä on ymmärrys ja halu olla toisen kanssa.
Onko oikeasti liikaa vaadittu, kertoisiko joku nainen et onko vielä mahdollisuuksia, tuntea rakkautta ja viedä neitsyys sen kautta?
Kommentteja odotellessa, mukavaa kesän jatkoa!

9

1860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että se oikea

löytyy vielä sinullekkin.et ikinä tiedä mistä kulman takaa se oikea ilmestyy.ja välttämättä siihen ei tarvitse kuin yksi katse.
      tätä se elämä on.

• ikuinen neitsyttyttö

Olen myöskin kolmekymppinen nainen ja täydellisen kokematon. Olen ihan tavallisen näköinen pitkä nainen. Uskon vaan, etten kelpaa kellekään. Sosiaalisuutta ja ystäviä löytyy, mutta ystävät viedään vierestä. Ehkä se on se itsetunto. En ollut pitkään aikaan enää ajatellut, mutta hiljan piti gynellä käydä ja sekös oli noloa. Sekä minulle, että nuorelle lääkärille, että olinkin neitsyt. Pani taas miettimään,olenko edes nainen.

• vielä on samassa tilassa olevia naisiakin!
        Sinä pitkänä naisena olet saman tilanteen edessä ollut.Jos olisin vammainen tai lihakasa ois mahdollisuudet vielä olemattomat, mutta ihan pienenä komistuksena ei saa enää, on tämä maailma ilkeä paikka elää.

• olen...

Minä olen 24-vuotias neitsyt-tyttö! Tilaisuuksia neitsyyden hoitamiseksi pois alta olisi ollut useita, mutta minä itse olen jarrutellut. Minulla on ihanteena olla elämäni aikana kenties vain yhden miehen kanssa. Seksiä haluan harrastaa vasta avioliitossa, tutun ja turvallisen miehen kanssa. Onneksi minulla on sentään ystävinä muita samoin ajattelevia ihmisiä, joten en ole ystäväpiirini ainoa neitsyt. Tietty sitä tulee joskus sellaisia ajatuksia, että miksi pitäisi jättää sellainen kiehtova osa elämästään pois, vain koska ei ole sopivaa ehdokasta tulevaisuutta ajatellen. Ja kyllä sitä tulee välillä itselle epäonnistunut olo, kun ihmiset menee yksi toisensa jälkeen vakavaan parisuhteeseen ja sitten naimisiin. Mutta hyvää kannattaa odottaa, ja minä ainakin ihailen sinun kaltaisiasi miehiä, jotka jaksavat odottaa oikeaa hetkeä. Ja ovat vieläpä kilttejä ja hyväsydämisiä.

• tuli hyvä mieli kun sai sinulta vastauksen. :)
        Kun on olemassa vielä samanhenkisiä naisihmisiä ja sinäkin olen halunnut odottaa vain sitä yhtä oikeata ja ihanteenasi on olla kans vain sen yhden tutun turvallisen miehen kanssa.
        Samaa olen minäkin ajatellut et löytäisin vain sen yhden oikean naisen kenen kanssa harrastaa seksiä avioliitossa ja elää hänen kanssaan tämä elämä. Avio on lupaus elää yhdessä koko loppuelämä.Sinulla sentään on ystäviä ja vieläpä samanhenkisiä sinunkin kanssa ja etkä ole ainut neitsyt eli teitä hyviä naisia sentään olemassa on, sieltä uskon et löytää sen yhden hyvän ja ainokaisen. Olisi mukavaa kyllä tutustua sinuun.
        Olen itse todella kiltti ja hyväsydäminen, kuin myös herkkä, huomaavainen, ajattelevainen ihminen. olen jaksanut odottaa oikeaa hetkeää, vaikka vaikeaa yksinäisenä välillä ollut, tuntunut et aina vain epäonnistuu joka ystävyyssuhteessa. kai se hyvä sieltä tulee kun riittävän kauan odottaa, onhan tässä odotettu jo yli 10 vuotta.
        Neitsyyden kuitenkin halunnutn säästää vain sille yhdelle ihanalle naiselle, joka toivon mukaan on pieni, herttainen, nätinnäköinen, kun itsekin on ihan komea pienikokoinen mies, ois mukava elää siron nätin naisen kanssa, joka on myös savuton ja juo harvoin.
        Millainen sinä olet ihmisenä ja haluaisitko tutustua paremmin sähköpostin kautta?
        olisi kyllä todella mukavaa ja mielenkiintoista! :)
        Kirjoita minulle!
        vaeltaja79@suomi24.fi
        Jään odottaa ajatuksiasi! :)
        Mukavaa kesäillan jatkoa!

• Edellinen vastaaja__
        Jk79 kirjoitti:

tuli hyvä mieli kun sai sinulta vastauksen. :)
        Kun on olemassa vielä samanhenkisiä naisihmisiä ja sinäkin olen halunnut odottaa vain sitä yhtä oikeata ja ihanteenasi on olla kans vain sen yhden tutun turvallisen miehen kanssa.
        Samaa olen minäkin ajatellut et löytäisin vain sen yhden oikean naisen kenen kanssa harrastaa seksiä avioliitossa ja elää hänen kanssaan tämä elämä. Avio on lupaus elää yhdessä koko loppuelämä.Sinulla sentään on ystäviä ja vieläpä samanhenkisiä sinunkin kanssa ja etkä ole ainut neitsyt eli teitä hyviä naisia sentään olemassa on, sieltä uskon et löytää sen yhden hyvän ja ainokaisen. Olisi mukavaa kyllä tutustua sinuun.
        Olen itse todella kiltti ja hyväsydäminen, kuin myös herkkä, huomaavainen, ajattelevainen ihminen. olen jaksanut odottaa oikeaa hetkeää, vaikka vaikeaa yksinäisenä välillä ollut, tuntunut et aina vain epäonnistuu joka ystävyyssuhteessa. kai se hyvä sieltä tulee kun riittävän kauan odottaa, onhan tässä odotettu jo yli 10 vuotta.
        Neitsyyden kuitenkin halunnutn säästää vain sille yhdelle ihanalle naiselle, joka toivon mukaan on pieni, herttainen, nätinnäköinen, kun itsekin on ihan komea pienikokoinen mies, ois mukava elää siron nätin naisen kanssa, joka on myös savuton ja juo harvoin.
        Millainen sinä olet ihmisenä ja haluaisitko tutustua paremmin sähköpostin kautta?
        olisi kyllä todella mukavaa ja mielenkiintoista! :)
        Kirjoita minulle!
        vaeltaja79@suomi24.fi
        Jään odottaa ajatuksiasi! :)
        Mukavaa kesäillan jatkoa!

Vasta äsken näin täällä viestisi. En ole käynyt palstalla paljoa. Kiva jos sait hyvän mielen : )

Kyllähän niitä kunnollisiakin on, mutta luulen että tässä iässä ihmiset on joko kunnon parisuhteessa tai sitten niitä jakorasioita. Mun uskonnollinen kasvatus vaikuttaa niin, että ajattelen näin.

Heheh, mut taidan olla kooltani isompi kuin sinä ;)
        Mistäspäin Suomea olet?

• koska näen kunnon naisen
        Edellinen vastaaja__ kirjoitti:

Vasta äsken näin täällä viestisi. En ole käynyt palstalla paljoa. Kiva jos sait hyvän mielen : )

Kyllähän niitä kunnollisiakin on, mutta luulen että tässä iässä ihmiset on joko kunnon parisuhteessa tai sitten niitä jakorasioita. Mun uskonnollinen kasvatus vaikuttaa niin, että ajattelen näin.

Heheh, mut taidan olla kooltani isompi kuin sinä ;)
        Mistäspäin Suomea olet?

Aika vähissä ne kunnolliset naiset on, jos niitä on ne ovat pitkiä tai lihavia. Sinäkin olet kooltasi isompi, voi johtua juuri siitä et¨olet itse neitsyt, pienempänä naisena olisit jo uskonolllisen miehenkin löytänyt.
        Kun itse oon pieni, niin jään miehenä ikuiseksi neitsyydeeksi, ainoa mahdollisuus ois saada neitsyt nainen, joka ois isokokoinen.
        Turha haaveilla pienestä naisesta, niitä ei yli 25 v neitsyinä juurikaan ole tai sitten ne on lesboja tai haluavat elää vain yksin.
        Asustelen sellaisessa päin Suomea kuin Lahti, jossa ihmiset naiset ovat hyvin itsepäisiä, on lähes mahdotonta saada fiksua seuraa.
        mistä päin itse oletkaan?
        Ois mukava jos vastailisit vielä jos vain ehdit!?
        Mukavaa viikonlopun jatkoa! :)

• sama tyttö...
        koska näen kunnon naisen kirjoitti:

Aika vähissä ne kunnolliset naiset on, jos niitä on ne ovat pitkiä tai lihavia. Sinäkin olet kooltasi isompi, voi johtua juuri siitä et¨olet itse neitsyt, pienempänä naisena olisit jo uskonolllisen miehenkin löytänyt.
        Kun itse oon pieni, niin jään miehenä ikuiseksi neitsyydeeksi, ainoa mahdollisuus ois saada neitsyt nainen, joka ois isokokoinen.
        Turha haaveilla pienestä naisesta, niitä ei yli 25 v neitsyinä juurikaan ole tai sitten ne on lesboja tai haluavat elää vain yksin.
        Asustelen sellaisessa päin Suomea kuin Lahti, jossa ihmiset naiset ovat hyvin itsepäisiä, on lähes mahdotonta saada fiksua seuraa.
        mistä päin itse oletkaan?
        Ois mukava jos vastailisit vielä jos vain ehdit!?
        Mukavaa viikonlopun jatkoa! :)

Noh, kaikki riippuu ihan mieltymyksistä : ) En usko että mun koko on ollut miehille ongelma. Olen pitkä kai n. 166 cm ja paino päälle 60. Olen sua monta kiloa painavempi, mut en mikään läski. Olen tavannut myös uskonto-piireistä muutamia tyyppejä, mutta ei ne ole sillä tavalla sytyttäneet.

Mutta se on totta, että voi olla vaikeaa löytää aitoa neitsyttä. Suurin osa on kuitenkin jossain vaiheessa seksiäkin halunnut kokeilla : )Asustelen Keski-Suomessa päin.

• Terve taas
        sama tyttö... kirjoitti:

Noh, kaikki riippuu ihan mieltymyksistä : ) En usko että mun koko on ollut miehille ongelma. Olen pitkä kai n. 166 cm ja paino päälle 60. Olen sua monta kiloa painavempi, mut en mikään läski. Olen tavannut myös uskonto-piireistä muutamia tyyppejä, mutta ei ne ole sillä tavalla sytyttäneet.

Mutta se on totta, että voi olla vaikeaa löytää aitoa neitsyttä. Suurin osa on kuitenkin jossain vaiheessa seksiäkin halunnut kokeilla : )Asustelen Keski-Suomessa päin.

No ei sun koko ole todellakaan ongelma miehille ollut. painat enemmän kun itse, ei se sinusta läskiä tee, naisillahan on rasvaa enempi ja muodokkaana voit painaakin enemmän.
        Oletko ev.luterilainen vai helluntalainen?
        Itse ev.luterilainen ja olen uskontopiirissä käynyt, mut ei sieltä ole mitään kuitenkaan syntynyt.
        Ei ole tullut sinunkaan kohdalle.

Se on totta et aidon neitsyyden löytäminen on kun lottovoiton unelmointi, mut ei kai mahdoton kuitenkaan. Tällaisen keskustelun kautta sen jostain päin suomea voi kohdata, mutta harvemmin livenä. Seksuaalisuus kuuluu elämään ja ihmisarvoon, toivoo sen itsekin kokevan aikanaan, mutta vain sen yhden kanssa, se on tullut päätettyä jo nuorena, siksi sitä on odoteltu ja katsottu erilaisia naisia.
        Sä asustelet Keski-Suomessa päin, ei varmaan mikään mahdottomuus vaikka oltaisi ystäviä ja pohdittaisi näitä asioita, onhan se mukavampi puhua jollekin toiselle ja saada sieltäkin ajatuksia.:)
        Kirjoittele taas ajatuksiasi! :)
        Mukavaa kesäpäivän jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1559
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1018
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      911
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe