Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sinä!!!! meillä on kyllä sitten oikein egoedustuspaitulit juhlissa...
varo ettet jää mihinkään nalkkiin koroistas!!! jäät pian kiinni purkuhommista jos korko on jumissa!!!!
minä menen kahvin keittoon!!! heippati!
18.09.2006 18:41
meidät kutsutaan....oltiinhan me viimevuonnakin...vai oltiinko???? meilessäni näen kaikki ne kauniit kankaat joilla linnanjuhlien kutsuvieraat on verhottu ja mielessäni näen myös kassin jonka otan mukaani juhliin!!! sen kultalameelaukun johon mahtuu paljon purettuja juhla-asuja...kimalletta ja kruusattua helmapitsiä!!!!!
iuh!!! onneksi havahduin haaveilemasta!!! ajattele jos me puretaan vahingossa rva resitentin juhlahamonen!!!!!!! voihan kunniakuja kadetteineen!!!! nam
18.09.2006 18:29
ihaillut tuota sinun mahdottoman nopeaa oppimiskykyäsi!!! olet neuvokkaampi kuin minä! miksei itselleni ole tuollainen tullut mieleen..
siispä huomenna lähden asioille kaupunkiin, kahviloissa etsin istuimen naulakon vierestä ja syön omia eväitä samalla kun puran takeista ja huiveista lankaa...bussissa toimin sinun neuvommallasi tavalla ja olen muuten katsellut erästä hienoa verhoa yhden musiikkikaupan ikkunassa...pitää miettiä miten saisin sen rispaantumaan ja purettua..
naapurista kannattaa muuten lainata vettäkin kaiken jauho,kahvi,mies,sokeri,suola,auto,leipä jne lainausten lisäksi....
sellaisen olen huomannut ,että aika moni naapureistani on viimeaikoina asentanut ovisilmän?????
18.09.2006 18:16
tuota...iuh!! ja yök!!! suolainen vesi quu ei suolinen...sorry!!!
18.09.2006 18:05
pakko kuule olla tarkka, kun kunnon kohelenttien pitää olla. jos lehdessä varoitetaan liika kulutuksesta niin kannattaa varuiksi hiukan liioitella !!! suolinen vesi on siitä hyvä ,että säästää suolaa...ei tarvi lisätä keitokseen enään suolaa ollenkaan ..
eikös olekkin hienoa...
olen ottanut paituleiden ompelussakin säästötoimet käyttöön, enään ei tuhlata harsimiseen lankaa vaan ommellaan suoraan ja kaikki tilkut ja jätelangat hyödynnetään...olen jopa salaa purkanut naapureiden vaatteista lankaa kyläillessä. eilen purin tuuletusparvekkeella jonkun villamaton...mitäs roikotti sitä siellä koko päivän!!! laadukasta lankaa sain ainakin...
18.09.2006 18:04
ämpäri alle, etkö ole lukenut kuinka vedenkulutusta on pienennettävä!!!! on tuiki tarpeellista kerätä kaikki vesi talteen mitä ikinä mistäkin irtoaa...vaikka sitten kyynelkanavista...joka tippa talteen!!!!
terveisin: tippa tillikka-tarkkaavainen
18.09.2006 17:55
tuokin...varma topakka päättämätön-nuiva..
juuh, toikin rimmaa hienosti..
18.09.2006 17:50
en ole ollenkaan nakista niin varma!!!
mutta varma takapaino-nakkila , mitäs siitä sanot?
sullahan on hieno nimi...niin kovin säällinen...
sopii sulle!!!!
18.09.2006 17:49
hirvittävän varma siitä ,että olen varma päättämätön topakka..
eih, muistin nimenikin väärin....amarylliehän minä olinkin enkä mikään varma...
olisi muuten aika hieno nimi tuo!! Varma Päättämätön-Topakka
kaksiosainen sukunimi niinkuin nykyään niin monella...muutanko nimeni kysyy tämä nyt siltä????
18.09.2006 17:41
ole....ympäristöön voin toki vaikuttaa jonkin verran, mutta ei siihen ole oikein halua....
30.08.2006 13:01
osuu oikeaan.....
en todellakaan ole selvännäkijä ja en näe muutenkaan kovin selvästi....
tutkimuksiin tukeutuminen on paljon helpompaa kuin tehdä tutkimuksia itse...
30.08.2006 12:46
vaan olekkin...
tuoksuvaa iloa!!!
30.08.2006 12:43
se ajattelu!!!!! olen jo ajatellut senkin...
30.08.2006 12:41
tapahtua...mutta kunnon toisten töllöjen tuijottaja, ottaa selville mahdollisimman monta saman ohjelman katsojaa...
ei kaikki voi vaihtaa kanavaa tai sammuttaa telkkaa kesken kaiken...joten perehdy naapurustesi telkkarin katsomis mieltymyksiin ja selvitä ketkä katsoo mitä ja milloin....
mahdollisuutesi nähdä suosikki-ohjelmasi kokonaan, kasvaa!!!!!
30.08.2006 12:41
pois ja sukkamehu haisemaan...eiköhän ala muitakin hikoiluttaa siinä vaiheessa!!!
kaikki yhden ja yksi kaikkien hikoilijoiden puolesta.......
30.08.2006 12:37
nyt hiukan itsekkin....höh!!!
menet tietysti alastomana sinne ikkunan taakse...kannattaa kyllä selkäpuoli maalata luonnonväreihin ettet paljastu muillekkaan...
improvisoi....yhdenmukaiset liikkeet näyttelijöiden kanssa...yms...oli sitten kyse aikuisten luonto-ohjelmista tai piirretyistä...
30.08.2006 12:35
tutstua tuohon tarkemmin...jospa uudet kiikarit...
30.08.2006 12:31
pelkästään se hikoiluttaa jos ei ole työtä mitä ajatella...tai jos hikirauhaset on tukossa ja ei voi hikoilla niin sitten vasta hikoiluttaisikin....arvaappas onko mulla hiki!!!!
30.08.2006 12:30
tietenkään.....!!!! voit selittää olevasi sissi joka tekee harjoitusmaastoutumisia...ja sitä paitsi ...ei sua kukaan erota eikä löydä jos naamiointi on tarpeeksi hyvä!!!!!
paras keino on...jos telkasta (naapurin) tulee vaikka kauniit ja rohkeat...niin pukeudu ridgeksi tai tayloriksi...jos joku huomaa sut siellä ikkunan takana niin ne luulee ,että telkkarista heijastuu ikkunaan kuva ....aika ovelaa!!!!!
30.08.2006 12:27
huomaa sua jos olet naamioitunut riippukeinuksi..tai kiikareiksi...
30.08.2006 12:25
10 / 35