Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
riennä syömään.....minä voisin koittaa sanasekamelskan grillausta sisätiloissa....
mitenkähän se mahtaa onnistua...taitaa olla parempi jättää kokeilematta...
bon appetit sullen.....
27.07.2006 19:53
sanojen valikointi kauhalla olisikin minulle oikein runsaasti käyttöä......
joskus tulee sanottua asioita joita ei olisi ollut ollenkaan tarpeen sanoa...
älä nyt vaan polta näppejäsi!!!! kaada vaikka soppa siivilään ja laske kylmää vettä inspiraationi päälle...paree ottaa kaikki mahdolliset varotoimet käyttöön....
27.07.2006 19:39
jos se on sitä niin pakko tunnustaa etten ole syönyt....en ollenkaan pidä kesäkeitosta....
27.07.2006 19:35
on sopat nyt ihan sekaisin....voisitko kauhoa kadonneen inspiraationi sopasta...sinne se upposi...
sanasoppaa....annan sanasopan ohjeen sinulle!!!
1l vettä kiehumaan
sinne joukkoon....
kauniita sanoja...suolaa hiukan ja ripaus sokeria...hunajaa jos haluaa imeliä sanoja...
ruusuja,apiloita ja kaksi sitruunaa...pitää olla myös happamia sanoja joukossa...
keitellään ja sekoitellaan...sieltä sitten voi poimia mieluisia sanoja....
27.07.2006 19:26
aina kammoksunut ajatusta ,että inspiraationi lopahtaa kesken kaiken....nyt se sitten tapahtui....
ideani oli siis alkuun hyvä mutta inspis upposi soppaan kuin kuuma veitsi voihin...ja kaiken lisukkeena ontuva aloitus....iuh!
27.07.2006 18:50
jäin oottamaan tuon vastauksen...ihan sillä ,että uskallanko huomenna kirjoittaa enään mitään.....iuh!!! onneksi quu ei ole kiukustuvaa sorttimenttaalia...
25.07.2006 01:13
mihinkään......nyt nukuttaa...kroooohhhh phyyyyyhhhhhh....................herätä aamulla
25.07.2006 01:10
varsinaisesti sinulle vaan sinun jutuillesi....
enkä kunnollisen paitulikansalaisen tapaan hae korvauksia vaikka vasen aivolohkoni lakkaisi toimimasta...ei se ole kunnolla toiminut ennenkään....
quu oletko kiukkuinen... jos minä menisin nyt nukkumaan...kiitää tämä oikein kovasti seurasta ja toivottaa hyvää yötä!!!!!
25.07.2006 01:06
selvästi janatuinen.
25.07.2006 00:59
se pitää taltuttaa jollakin tapaa...en pistä edes paituleiden tähden kättäni leijonan kitaan...et uskokkaan kuinka terävät kynnet tuolla "kiltillä " kissalla on....
25.07.2006 00:57
taas täällä ihan kippurassa....miten en pysty ollenkaan mielikuvaharjoittelemaan sinua kuivakiskoiseksi tai tylsäksi....pakko oikein pinnistellä....nyt sattuu jo vasempaan aivolohkoon!!!! auts.....
25.07.2006 00:55
on tehtävä uhrauksia....olen todella pahoillani...mutta maratoooooon ja muut asiat estävät minua toimimasta kokonaisuudessa siinä sovitustyössä mukana...
kissalla on jokin ongelma nyt...se puree minua jalkaan...kai se koittaa raahata minut nukkumaan...
25.07.2006 00:49
katsomaan filmiä????? olet taitava! olen sen aina tiennyt mutta, sait nuorison rauhoitettua tuosta noin vaan luovantauon aikana.......kuinka se tehdään...laitoitko lasiin jotakin???????? iskitkö nuijalla????? uhakailitko????
25.07.2006 00:47
................................
25.07.2006 00:43
voisin jollakin tapaa estää traumat!!!!! mutta tiedäthän sinä quu ,että työ on jomkun tehtävä vaikka se olisi kuinka ikävää.....
25.07.2006 00:42
tapahtui sen luovan tauon aikana????
voiko ihmisestä tulla super-luova jos se pitää monta luovaa taukoa????
kuinkahan kauan minä jaksan vielä huuhailla...
tuntuu että ajatus tökkii pahasti....
täytyy käydä juomassa vettä....krääk...kurkkuni on kuiva kuin beduiinin sandaali...
25.07.2006 00:40
sinä......joudut tekemään sen sovittelu osion...
toivottavasti sinulle ei tule ylitse pääsemättömiä traumoja....hui
25.07.2006 00:32
l ja k......iuh, olen kuullut sen jossain...
hetken jo luulin ,että olit mennyt sinäkin nukkumaan...
minulle tämä valvominen on aivan uusi asia...hih
25.07.2006 00:31
unirikasta yötä...näe unia pakkopaituleiden joukkohyökkäyksestä......no ei sentään...hyvää yötä
25.07.2006 00:23
...luulin jo kokeneeni kaikki mahdolliset kidutukset, mutta tämä tästä vielä puuttui...iuh!!! oletko pahin piinajaiseni vaiko liiallisen mielikuvitusharjoituksen tulos?????
25.07.2006 00:22
19 / 35