Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
quu, miten sinä kuvittelet minun kerkiävän ihan kaikkeen?????
jos minä treenaan maratooniin puhelin kengässä ja samalla koitan saada aikaiseksi kissapaitulimallistoa niin sinun pitää ottaa hoitoosi könsikäspaitulitilaukset...sovituksineen...vaika tiedän ettet millään tahtoisi sitä sovitusta ottaa kontollosi.......
quistinen! kyllä miestenpaitulit pitää sovituttaa ennen myyntiä....
24.07.2006 23:27
sulla sen ikävän ihmisen osoitetta????? voitais lähettää sille muutama paituli ja jos ongelmia edelleen ilmenee niin tehdään henk.koht. visiitti sen kotiin....mur
24.07.2006 23:23
mahdollista....kyllähän sitä joskus jonnekkin voisi lähteäkkin...hiukan pidemmälle..
täytyy oikein miettiä...suuntaa..
tässä sitä nyt meikäläinen valvoo vastoin tapojaan...ihme juttu kun ei oikeastaan edes pahemmin nukuta...
24.07.2006 23:22
se taisi ollakkin...ihan pieni ...ei paitulikansalaisilla isoja ongelmia olekkaan joskus vain niin kamalan vaikeita ylittää...siis tavattoman korkeita...
hyvää huomentakin valmiiksi, ihan vain siltä varalta jos satun unohtamaan.......
kuka muuten on keksinyt ongelmat???? sellaiselle keksijälle voisi antaa 100 raipan iskua.....
24.07.2006 23:09
kun tätä täällä nyt naurattaa niin ettei meinaa saada sanotuksi mitään.....
viikossahan ehdin treenata vaikka millaiseen kuntoon itseni.....pitää hakea treenejä varten puhelimia kenkään liikkeistä...kyllä nyt luulisi sponsori-apua heltiävän..kun paitulit on omasta takaa....
24.07.2006 23:05
koitos kerrassaan.....
quu ja minäkin lomailtiin tässä taannoin...luultiin paikkaa loistohotelliksi mutta se hesperia olikin ihan kummallinen...oli pakko tehdä pakkopaidassa kaikenlaista...me sitten lähdettiin kesken loman sieltä pois...ei edes saatu aromaterapeuttisia mutakylpyjä vaikka esitteessä niin luvattiin...
24.07.2006 23:03
sanonnat kyllä ratkaisekkaan sitä alkuperäistä pulmaa....ihan hyvä ettet keksikkään lisää...
mikähän se alkuperäinen pulma ollenkaan oli????
jokin uusi paituli tuli keksaistua ainakin...
olenko muuten pitkään aikaan sanonut sullen että...oikein hyvää iltaa?????
24.07.2006 22:58
koskas se sellainen on......mitäs luulet ,kuinka pitkän maratoonin paitulikansalainen kiskaisee lievästi ontuen??????
mulla on kumminkin kengässä joku kivi tai jotain......avaimet....puhelin tms....
24.07.2006 22:56
minäkin olen kuullut joskus.....
kaksi kokkia paitulissa on parempi ilman soppaa, voi sotkua paituli ..
ei paituli miestä pahenna jossei mies paitulia...ootkos kuullut tuota?????
24.07.2006 22:50
mutta jos perimmäinen syy onkin se etten edes halua matkustaa....keksin vain kaikenmaailman tekosyitä .....
nyt kun poistit tuon pelon niin minun pitää kehitellä uusi...
24.07.2006 22:45
metodini oli aluksi....ota jalat allesi ja pakene...siis minä pakenin!!!!!
nyt on ollut käytössä metodi, sovita paitulia kissallesi kun se nukkuu....ehdin saada paitulin päälle kissalle juuri ennen ensimmäistä kynsien sivallusta....minusta on kehkeytynyt aika nopsa tyttö.....
24.07.2006 22:39
minä minnekkään kun en uskalla....siinä se pointti juuri onkin...
olen suunitellut jonkilaista matkaa jo monia vuosia mutta jos joudunkin sellaiselle matkalaukkujen läpivalaisuhihnalle.....olen siis pelon takia estynyt matkustamaan yhtään minnekkään.....
sulaudun siis matkustamattomien ihmisten joukkoon....
24.07.2006 22:37
kaikissa kauhean hienoissa vanhoissa sanalaskuissakin sanotaan, silleen ,että kaksin miettiessä tulee ainakin yksi viisas ratkaisu...vai olikos se jotenkin niin että kaksin aina kaunihimpi ratkaisu malli paitulikaavoihin....en nyt mene takuuseen tästä ...paituleista menen
24.07.2006 22:34
yötä.....
24.07.2006 22:31
niin kaunista.....
24.07.2006 22:12
kissa on todella aulis avustamaan kaikissa tälläisissä asioissa...
kissapaitulin sovituksesta selvisin vain muutamalla pintanaarmulla....pahemminkin olisi voinut käydä jos kissa ei olisi noin älyttömän "kiltti"...iuh
24.07.2006 22:11
puhut ....ehdin jo taas murehtia ihan turhasta...onneksi sinä palautit minut maanpinnalle...
tässä pitää aloittaa foliopaitulikääryleen teko pikimmiten.....
ystävät on juuri sitä varten ,että ne pudottaa korkealta jos siihen on tarvetta ja palauttaa maanpinnalle jos toinen ei itse oikein ymmärrä...
24.07.2006 22:09
toki...koetestausmalli paituli kissoillekkin...mikä se sellainen kissa kohelenttipaitulikansalainen on joka ei paitulia tekaisisi kisulleen.......
24.07.2006 22:01
vaan luuletko....voi jessus tätä upeata kirjoitustaitoa.....
24.07.2006 22:00
pelko ei siis ole ollenkaan turha...
jos päällystäisimme itsemme jollaikin piipauksen esto vaatetuksella niin emme joutuisi siihen läpivalaisuun....luutko että sellainen olisi mahdollista..
uusi look...folio-kääryleasuste
24.07.2006 21:59
21 / 35