Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kannata!!!!!
eteenpäin vain,vaikka hammasta purren.....
12.07.2006 19:34
sille soittajalle suorat sanat!!!! pikkuisen pitäs kyllä minunkin mielestä katsoa mihin aikaan soittaa tälle.....
huuhaavuorovaikuttaminen oli juuri pahasti kesken ja sitten pärähti tuo puhelin...voi jestasmiten kuule sieppas!!!!!
ei mullekkaan mitään kapulaa tulisi vaikka tuo puhelin unohtuisi jonnekin....se on varmaan quu quules jokin mainoskikka vaan, ne yrittää että me tultais riippuvaisiksi puhelimista ja lopettaisiin huuhailu....EI ONNISTU KYLLÄ!!!!
12.07.2006 19:32
on kanssa niitä mistä quu tietää paremmin kun se oli varannut sen loman.....
sinulla on ihan oikea asenne...joten selviät ihan varmasti vaikka nyt hatuttaakin.....
12.07.2006 19:25
olet ihan mahdoton......saat sinä toki kirjoittaa noin hienojakin...se oli tosi kauniisti kirjoitettu...
vastasin tässä välillä puhelimeen....anteeksi viivästys...
12.07.2006 19:22
kuinka kauniisti se nyt kirjoitti...tämä täällä ihan häkellyksissään on nyt!!!!
onneksi olet kuuliainen oppilas....niin minäkin olen!!! kantapään kauttakin opitut asiat on edelleen päässä...
olen kanssa ihan varma siitä, että tämä meidän leijailumme omissa ulottuvuuksissa on meille eduksi...ei sitä muuten jaksaisi kaikkea!!!!
12.07.2006 19:06
tekee hyvää ihohuokosille ja varmasti päänsäryllekkin..
ei kai ne siellä mitään nappeja....quu tietää paremmin..pitää kysyä...aromiterpeuttisia kylpyjä ja eris...eikun erityishoitoja...
kyllä sinä kestät...usko pois!!!!! joskus vaan tuntuu siltä ,että kaikki mättää mutta aina niistä vaan selvitään....
12.07.2006 19:01
oikein kirjoitettu...quun paidassakin lukee....!!! kiss me twice= kiskaise minut twistiin!!!!
12.07.2006 18:53
liidellä ihan jossain atmosfääreissä ilman hoitojakin....hih, mutta eikun menox...!!!!
hoitakoon muurahaiset kukat ja kylvettäköön itsensä...muutekin oli ihan outo koko pesti..jotenkin vieläkin tuntuu siltä että ne ohjeet ei voinut olla oikein!!!!!!
ajatteles , jos jonakin kirkkaana aamuna kun menisit pihalle ja katsoisit puita...ja HAAA!!! siellä liehuisi iso lippu jossa lukisi ..QUUU TILAISUUTESI KASVAA JUURI TÄSSÄ PUUSSA!!!!
mitäs tekisit??????
12.07.2006 18:51
suklaata sitten......
vaikea puhua kun on kilo suklaata suussa....
12.07.2006 18:47
masennu vaan lähde mun ja quun kanssa hesperiaan täyshoitoon...siellä saa kaikkia erilaisia hoitoja...sähkö..yms..
onneksi et mennyt sinne alkoon....siellä myydään sellaisia aineita että tulee pahaolo...yäk
12.07.2006 18:45
huolehtinut kaikista asioista ....
minun ei siis tarvitse murehtia...
mutta mitäs minun oikeastaan nyt pitäisi tehdä kun olen lupautunut alunperin ystävälle...myrkyttämään kukkia,kastelemaan saunaa ja kylvettämään muurahaisia...voiko jättää noin vain ne hommat tekemättä ja lähteä lomailemaan???????
12.07.2006 18:41
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
mulla on kaikki suussa...hampaat ja kieli ja kitalaki ja nielurisakset ja ikene...ja SUKLAAAAAAAT.....
12.07.2006 18:34
kerrassaan....
olen kuullut ,että siellä saa sitä sähköhoitoakin...ihohuokosille todella hyväksi sellainen, otan ainakin sitä hoitoa ja sitä erityistä hoitoa....
aromiterapeuttisia kylpyjä...juuh!!! sellaisia kaikkia...nam
maltan tuskin odottaa....
12.07.2006 18:32
ensin tietokilpailu kysymykseen...ja voit voittaa.....no okei!!!! saat sitten yhden...ota!!
olisi pitänyt olla ihan hiljaa koko voitosta!!!! persetti vieköön!!!!
12.07.2006 18:19
sulla noin vaikea teksti on paitulissa...kiss...jotain...mitäköhän se oikein tarkoittaa????
kiskaise minut twistiin!!!! onneksi vaihdoit paitulin, enhän mä olisi jaksanut katsella lomalla kun sinä vaan twistaisit kaikkien lanssimiehien ja muiden hotellin asukkaiden/lääkärien kanssa, johan siinä uimalakkikin höyryäisi päässä...(kunnon hotellissa on satsattu asiakkaiden hoitoon ja turvallisuuteen) ihan vaan tiedoksi ,ettei kenellekkään tule epäselvyyttä....
12.07.2006 18:16
minä voi sitä tietää...!!!!! noh, siinä mainoksessa ne sanoo ,että niin hyvää ettei sanotuksi saa..ja tarkoittavat sitä suklaata....minä juuri voitin sitä ison laatikollisen ...
pitää varmaan soittaa mainosteeveehen ja varmistaa onko kyse suklaasta!!!!!
12.07.2006 18:09
käskit katsoa paitulin tekstin...mulla oli ihan väärä paituli...mun paitulissa luki...vaikea olla hoikka kun on niin pirun varakas!!!!!...otan tuon paitulin....eihhhh siinä lukee väärä lääkitys.....missäs se oikea paituli nyt on.....
tuossahan se ,eikä puhu mitään....no niin, oikeanlainen paituli ja uimalakki!!! kyllä nyt kelpaa mennä lomailemaan hesperiaan!!!!!!
ei nuo naapurit varmaan minulta mitään kysy, keskenään vaan jupisevat...joutaisivat kyllä johkin hoitoon!!!!!!!!
12.07.2006 18:06
jihuuu!!! minä voitin ...voitin sitä suklaata...kismettiä...niin hyvää ettei sanotuksi saa!!!!!!!
12.07.2006 17:57
siis odottamaan...menen tuonne pihalle valmiiksi pakkopaitulissa....mä voin kanssa laittaa uimalakin päähäni...
mitähän naapurit tuumaa....
no ne varmaan sanoo, että toi olikin odotettavissa....on se sen verran kauan tuossa jo haahuillut......
12.07.2006 17:55
kai sitä sitten on pakko itse tehdä kysymys itselle.....
........................pitää miettiä.....
pitääkö miettiä????? vastaus...pitää!!!
voitinko ?
12.07.2006 17:41
23 / 35