ONX KETÄÄN KOTONA..

CARA

Minä olen / minulla on..
oletko sinä/onko sinulla..
oletko pihalla /ei ole..
jos nukut; rasti ruutuun __ (ei ku viivalle)

201

2831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

ihan pihalla kuiteskin....ja X.....Meniks se nyt oikein:o/

• CARA

meni!! kotona ihan pihalla nukutaan! Bravoo!

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

meni!! kotona ihan pihalla nukutaan! Bravoo!

et on mulla.....no on:o)))))))))...Vai oliks se niin et olen...

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

et on mulla.....no on:o)))))))))...Vai oliks se niin et olen...

on se et on....:))) etkä ole....ku oot....:DDDDDD

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

on se et on....:))) etkä ole....ku oot....:DDDDDD

onnistuihan vihdoin....Olikos tää jokin älykkystesti....???

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

onnistuihan vihdoin....Olikos tää jokin älykkystesti....???

joku pulu toi :DDDDD...mensasta..tai vessasta.:)))

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

joku pulu toi :DDDDD...mensasta..tai vessasta.:)))

niin tärkeistä paikoista;o))),,,

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

niin tärkeistä paikoista;o))),,,

toki....;D

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

toki....;D

ymmärtäväinen...Yhtä söpö kuin ystäväni Cara-tyttönen...Hänen isänsä on lipevä latino, joka aina tavatessamme pesee mun käteni...märin suukoin:o/

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

ymmärtäväinen...Yhtä söpö kuin ystäväni Cara-tyttönen...Hänen isänsä on lipevä latino, joka aina tavatessamme pesee mun käteni...märin suukoin:o/

kuka nuolee sua tarvittaessa?? :))))

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

kuka nuolee sua tarvittaessa?? :))))

Ainoastaan se ystävän italialaismies...ja ihan tarpeettomasti...Iuh!!!

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

Ainoastaan se ystävän italialaismies...ja ihan tarpeettomasti...Iuh!!!

minä en.... valittas :DDDDD onx se giikkolo? :O

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

minä en.... valittas :DDDDD onx se giikkolo? :O

ystävän mies...Lääkäri...Ystävän mukaan Italiaanomiehet on niin ylenystävällisiä....:o/

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

ystävän mies...Lääkäri...Ystävän mukaan Italiaanomiehet on niin ylenystävällisiä....:o/

lykästää..toisaalta..;/ olla YLEN-ystävällinen..mmm... ei kiva hyi....:(

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

Niin ylenystävällinen on hän et heille tulossa jo seitsämäs lapsi;o))

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

Niin ylenystävällinen on hän et heille tulossa jo seitsämäs lapsi;o))

KIERRÄ JA KAUKAA !!!!!!:OOOOOO

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

KIERRÄ JA KAUKAA !!!!!!:OOOOOO

Joskus vain häneen(liian usein) törmään...Onneksi ei mun mies;o)))) Mikä lie jänökanipupu.....

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

Joskus vain häneen(liian usein) törmään...Onneksi ei mun mies;o)))) Mikä lie jänökanipupu.....

Se varmaan luulee että olet onnesta mykkyrällä kun se tulee nuoleen :)))))))))) ja vilkuttaa varmaan silmää :)))

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

mua....Kyl se silmä vilkuttelee...ja huitoo ja elehtii käsillään...Aikas koomista oikeastaan:o)

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

mua....Kyl se silmä vilkuttelee...ja huitoo ja elehtii käsillään...Aikas koomista oikeastaan:o)

sillä sellaiset leveelahkeiset housut ja kirkkaan keltainen paita? :)) Ja tukka kivasti tötterölä?

• kipparinoma
        CARA kirjoitti:

sillä sellaiset leveelahkeiset housut ja kirkkaan keltainen paita? :)) Ja tukka kivasti tötterölä?

sanoa et Juuh....Mut ihan rennosti pukeutuu farkkuihin ja erilaisiin T-paitoihin...;o))))

• CARA
        kipparinoma kirjoitti:

sanoa et Juuh....Mut ihan rennosti pukeutuu farkkuihin ja erilaisiin T-paitoihin...;o))))

käsitys italianosta...huokaa...:/

• olen ja on....en ole ja on mulla.....en ja ompas....enkä ainaskaan nuku...kuuma mulla kyllä on !!!! sitä ei taidettu kysyäkkään.......

• CARA

ei....kysytty..mutta voi siihen nyt jo vastata! :DDDD

• CARA kirjoitti:

ei....kysytty..mutta voi siihen nyt jo vastata! :DDDD

de ollut seuraava kysymys???? onneksi vastasin jo etukäteen.....

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

de ollut seuraava kysymys???? onneksi vastasin jo etukäteen.....

muistelisi et olis...ollut...:/...tai.?? vai.??
        EMMÄ TIIÄ!!!

• CARA kirjoitti:

muistelisi et olis...ollut...:/...tai.?? vai.??
        EMMÄ TIIÄ!!!

sen sitten tietää??????
        kuitenkin seuraava kysymys olisi ollut ihan jotain muuta kuin, onko sinulla kuuma.....
        se olisi varmaan ollut...onko teillä puuma!!!!
        voi hitsi...taas meni palkinnot sivusuun tässäkin tietovisassa......

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

sen sitten tietää??????
        kuitenkin seuraava kysymys olisi ollut ihan jotain muuta kuin, onko sinulla kuuma.....
        se olisi varmaan ollut...onko teillä puuma!!!!
        voi hitsi...taas meni palkinnot sivusuun tässäkin tietovisassa......

voisikin...kai keksiä se seuraava...se kymysys..:))? Seuraava kysymys tänne:______________?

• CARA kirjoitti:

voisikin...kai keksiä se seuraava...se kymysys..:))? Seuraava kysymys tänne:______________?

kuule yritä!!!!! mä en mene tohon lankaan ollenkaan...tietokilpailujuontajan kuuluu ihan itse keksiä kysymykset!!!!!!

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

kuule yritä!!!!! mä en mene tohon lankaan ollenkaan...tietokilpailujuontajan kuuluu ihan itse keksiä kysymykset!!!!!!

muuttuu!!!! en minä kaikkia voi enkä kerkee...xzcfxcxcf!!!....:OOOO

• CARA kirjoitti:

muuttuu!!!! en minä kaikkia voi enkä kerkee...xzcfxcxcf!!!....:OOOO

kai sitä sitten on pakko itse tehdä kysymys itselle.....
        ........................pitää miettiä.....
        pitääkö miettiä????? vastaus...pitää!!!
        voitinko ?

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

kai sitä sitten on pakko itse tehdä kysymys itselle.....
        ........................pitää miettiä.....
        pitääkö miettiä????? vastaus...pitää!!!
        voitinko ?

.....Mmmmmm....??!!?..mmmm.....!!...mmmmm???...!!!:D

• CARA kirjoitti:

.....Mmmmmm....??!!?..mmmm.....!!...mmmmm???...!!!:D

jihuuu!!! minä voitin ...voitin sitä suklaata...kismettiä...niin hyvää ettei sanotuksi saa!!!!!!!

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

jihuuu!!! minä voitin ...voitin sitä suklaata...kismettiä...niin hyvää ettei sanotuksi saa!!!!!!!

äkkiä kirjota!!!!1 Mitä hyvää?????? missä???? en saa selvää...:=(

• CARA kirjoitti:

äkkiä kirjota!!!!1 Mitä hyvää?????? missä???? en saa selvää...:=(

minä voi sitä tietää...!!!!! noh, siinä mainoksessa ne sanoo ,että niin hyvää ettei sanotuksi saa..ja tarkoittavat sitä suklaata....minä juuri voitin sitä ison laatikollisen ...
        pitää varmaan soittaa mainosteeveehen ja varmistaa onko kyse suklaasta!!!!!

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

minä voi sitä tietää...!!!!! noh, siinä mainoksessa ne sanoo ,että niin hyvää ettei sanotuksi saa..ja tarkoittavat sitä suklaata....minä juuri voitin sitä ison laatikollisen ...
        pitää varmaan soittaa mainosteeveehen ja varmistaa onko kyse suklaasta!!!!!

sää meinaat syödä sen??? Hallooo!!! Täällä ois muutama muukin !!!!!! Minä ainakin haluan yhen!!

• CARA kirjoitti:

sää meinaat syödä sen??? Hallooo!!! Täällä ois muutama muukin !!!!!! Minä ainakin haluan yhen!!

ensin tietokilpailu kysymykseen...ja voit voittaa.....no okei!!!! saat sitten yhden...ota!!
        olisi pitänyt olla ihan hiljaa koko voitosta!!!! persetti vieköön!!!!

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

ensin tietokilpailu kysymykseen...ja voit voittaa.....no okei!!!! saat sitten yhden...ota!!
        olisi pitänyt olla ihan hiljaa koko voitosta!!!! persetti vieköön!!!!

HEI KAIKKI TÄÄLLÄ ON SUKLAATAA !!!!! :DDDDDD

• CARA kirjoitti:

HEI KAIKKI TÄÄLLÄ ON SUKLAATAA !!!!! :DDDDDD

ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
        mulla on kaikki suussa...hampaat ja kieli ja kitalaki ja nielurisakset ja ikene...ja SUKLAAAAAAAT.....

• CARA
        amaryllie1 kirjoitti:

ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
        mulla on kaikki suussa...hampaat ja kieli ja kitalaki ja nielurisakset ja ikene...ja SUKLAAAAAAAT.....

Tää repes!!!!!Hyi! ei me haluta enää......pidä suklaas...syö syö pois.....!! :=(

• sillätavalla

mutku. en oikein tiedä poissa mutta kuitenkin täällä. mutku välillä pitäisi olla pihallakin :)

• CARA

ollaan tarpeeks....Mutku??....

• Kylli.Kyllä

*Minä olen* kotona. *Minulla on* jalat pöydällä ja uusi Soneran pakettiliittymä tai jotain. Just sovin puhelimessa sellaisesta. Ja siihen liittyen 8 egull joku kauheen hiano uusi nokialainen puhelin.

*Oletko sinä* vakuuttunut, että tein hyvän ratkaisun? *Onko sinulla* parempi ehdotus?

*Oletko pihalla*, minä en ole. *Ei ole* minulla nyt huvitusta mennä pihalle.

*Jos nukut*, niin näetkö minusta unta? *Rasti X.*

höpö-höpö-höpö-se-on-ihan-löpö-joka-leikistä-suuttuu

Tämä ei ainakaan ollut päivän paras, edes minulta :)))))

• CARA

sanosin että oikein täytetty :)))))))..... mutta...tuo leuhkiminen.....muka hieno...:(..ja kalliskin varmaan.....:DDDDDD no menköön...;))

• Kylli.Kyllä
        CARA kirjoitti:

sanosin että oikein täytetty :)))))))..... mutta...tuo leuhkiminen.....muka hieno...:(..ja kalliskin varmaan.....:DDDDDD no menköön...;))

Hra Sonera sanoi, että se on hieno!

• CARA
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Hra Sonera sanoi, että se on hieno!

Sorry!!!!!!! Mää luulin..tai oikeesti toi mun kaveri...en määä....mittään...!!! :/O

• Kylli.Kyllä
        CARA kirjoitti:

Sorry!!!!!!! Mää luulin..tai oikeesti toi mun kaveri...en määä....mittään...!!! :/O

hetken jo pelkäsin et sää luulit et se olen mää.

On se mul nyt niin hyvä miäli, kun tiärän ettet sää luule et se olin mää. Kun en määkään oikeesti luullu et se olisit ollut sää.

• CARA
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

hetken jo pelkäsin et sää luulit et se olen mää.

On se mul nyt niin hyvä miäli, kun tiärän ettet sää luule et se olin mää. Kun en määkään oikeesti luullu et se olisit ollut sää.

ei muistella vanhoii asioita!!! Annetaan mennä!

• Kylli.Kyllä
        CARA kirjoitti:

ei muistella vanhoii asioita!!! Annetaan mennä!

laulaa sul.

Kiitos.

Mää ja Matti ja Teppo lauletaan ny et:

* Cara Miiiaaa jääääää yksin vierelleeeeiiin...
        jooos lääähdeet pooiiis hmmm....hmmm.hmmm....*

Mää olisin laulanu enemmän, mutku pojat unohti sanat.

• CARA
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

laulaa sul.

Kiitos.

Mää ja Matti ja Teppo lauletaan ny et:

* Cara Miiiaaa jääääää yksin vierelleeeeiiin...
        jooos lääähdeet pooiiis hmmm....hmmm.hmmm....*

Mää olisin laulanu enemmän, mutku pojat unohti sanat.

..jos riidat nää mä voin selvittäääää...
        Caramiiaaaa jääää istu vierelleiiinnnn...
        Tiedätkö TÄMÄ tarkistetaan jostain!!! Ei muista nyt heti!! :((((( Olin järkyttynyt itseni vuoksi!!
        Tietääkö joku????? Hävettää!
        Ihanasti muuten lauloit, ei moitteen sijaa!

• nylkkäri

kaimani on poissa
      kuulin juuri uutisen,että 7 vuotta nuormpi ystävä on poissa.tekikö hän sen itse vai mikä oli syy en edes halua tietää.

• CARA

kertoa enemmän?

• nylkkäri
        CARA kirjoitti:

kertoa enemmän?

mä pakoon pahaa maailmaa juoksen suuren kiven taa
        ja siellä itken surun kyyneleen.

• CARA
        nylkkäri kirjoitti:

mä pakoon pahaa maailmaa juoksen suuren kiven taa
        ja siellä itken surun kyyneleen.

täältähän löytyy nenäliinoja...

• suklaata sitten......
      vaikea puhua kun on kilo suklaata suussa....

• kipparinoma

Mikään ei olekkaan niin kuin luulimme...ei edes liukaslanteiset Italiaanot....:o/

• CARA

Nyt on pakko mennä, mutta hakekaa se italiaano, antakaa sille suklaataa ja nenäliinija ja sanokaa että pitää teltan pystyssä ja että minä soittelen sitten!! :))))) Tangjuu seurasta! (kirjoitinko oikein?)

• oikein kirjoitettu...quun paidassakin lukee....!!! kiss me twice= kiskaise minut twistiin!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

oikein kirjoitettu...quun paidassakin lukee....!!! kiss me twice= kiskaise minut twistiin!!!!

et Love is in the Air:o)))Sen paitulin mä kehystän makkarin seinälle...Sain sen ihanalta:o)))

• CARA

täällä ketään muita? Tännekö piti tulla! :DDDDD
      WINTERI hoi!!!

• Winter Rules

Kysyin meille yösijat.. jos sinun täytyy aamulla lähteä ajoon niin varmaan ois syytä vähän nukkua alle..???

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Kysyin meille yösijat.. jos sinun täytyy aamulla lähteä ajoon niin varmaan ois syytä vähän nukkua alle..???

sinä tiedät että minä olen kiltti kun autoilusta
        on kyse...menen menen..enkä ole tuhma..:D

• Winter Rules

Anteeksi.. haluaisin yösijan täältä muutamaksi vuorokaudeksi.. juu, 2 henkilöä... jaa että tilaa on.. Hyvä niin..
      Sitten vielä oveen lappu "EI SAA HÄIRITÄ"..
      Kiitos..

Kas niin ystäväni.. taikamatto toi meidät tänne.
      Käydäänpä uinuskelemaan jottei olla aamulla aivan puhki väsyneitä..
      Sinulle hyvää matkaa jos lähdet varhain liikenteeseen.
      Mutta ensin.. Hyvää yötä ja hyviä unen näköjä.. (täytyy kovistella sitä unikoneenkäyttäjää että laittaa uuden filmikelan projektoriin..)

• CARA

Ompas vihtyisää! Oikeassa olet taas :D uni tulee varmaan hyvin ja hyvänä! Hohooiii..sanotko että laittaa jotain romanttista..vaikka Tuulen viemää...
        HYvÄä yÖTä WINTER ja nuku hyvin! :)

• Unimasa
        CARA kirjoitti:

Ompas vihtyisää! Oikeassa olet taas :D uni tulee varmaan hyvin ja hyvänä! Hohooiii..sanotko että laittaa jotain romanttista..vaikka Tuulen viemää...
        HYvÄä yÖTä WINTER ja nuku hyvin! :)

tahtoo hän.. Ei auta muuta kuin alkaa veivaamaan kampea. Surkeat nää mun työajat.. aamukukkujia riittää.
        Surr rurr rurr rurr hohhoijaa rur rur rur....

• Winter Rules
        Unimasa kirjoitti:

tahtoo hän.. Ei auta muuta kuin alkaa veivaamaan kampea. Surkeat nää mun työajat.. aamukukkujia riittää.
        Surr rurr rurr rurr hohhoijaa rur rur rur....

Nukuttaako? Mun on pakko nousta!

Mun on pakko nousta
        lähtee poies shousta

se on mun syytä omaa
        miks oottanut en lomaa

et mua saa nyt rienata
        on pakko leipä tienata

No heippa sitten hani
        nyt runo-ratsullani

laukkaamaan mä lähden
        älä kysy minkä tähden

kas kutsuu päivän työ
        - jäi lyhkyseksi yö..!

Sujuvaa päivää sinulle t. Winter

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Nukuttaako? Mun on pakko nousta!

Mun on pakko nousta
        lähtee poies shousta

se on mun syytä omaa
        miks oottanut en lomaa

et mua saa nyt rienata
        on pakko leipä tienata

No heippa sitten hani
        nyt runo-ratsullani

laukkaamaan mä lähden
        älä kysy minkä tähden

kas kutsuu päivän työ
        - jäi lyhkyseksi yö..!

Sujuvaa päivää sinulle t. Winter

niin että nukkunut olen pommiin!! :/ No onneksi on loma ,ihan iki oma, pulttia ei tarvi ottaa eikä kellekään selitellä. Älä ole kovin väsynyt ja jos vähän nukut päivällä, en kerro kenellekään! :)
        Katsoin kartasta yöllä missä on Mansoniemi, olenhan minä siitä ajanut, ilmeisesti silmät kiinni. Täytyy olla seuraavan kerran tarkempi ja katsoa minkälaista siinä kohtaa on.
        On tämä vaan vaikeeeta lähtä tästä jonnekkin ,missä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa sinulle! :( Eilen ajattelin kun oli tuo katkos, että se tämä meidän juttu on tekniikasta kiinni! Ja jos se pettäis tyystin..uss..en halua etes ajatella moista! Vai runoratsulla lähdit! :))) Onko se tuo joka kaikessa rauhassa syö heinää lehmylin kanssa? Jouduit sitten kuitenkin kävelemään..:DD
        Mitä sitä suremaan, pääasia että minulla oli ihana herätä *nauraa makeesti* sinun runoosi!!!! :)
        Kyllä sinä saat kaiken myötätunnon minulta mitä saada voi! Minä jopa keittelen sinulle kupposet kun haluat ;D
        Tässä sinulle: "Hän heitti pienen hymyn, jonka tunsin takataskussani asti." (Reymond Chandler)
        Hyvvee piäivee sulle kamu ,vai oletko sirkka samu? :)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

niin että nukkunut olen pommiin!! :/ No onneksi on loma ,ihan iki oma, pulttia ei tarvi ottaa eikä kellekään selitellä. Älä ole kovin väsynyt ja jos vähän nukut päivällä, en kerro kenellekään! :)
        Katsoin kartasta yöllä missä on Mansoniemi, olenhan minä siitä ajanut, ilmeisesti silmät kiinni. Täytyy olla seuraavan kerran tarkempi ja katsoa minkälaista siinä kohtaa on.
        On tämä vaan vaikeeeta lähtä tästä jonnekkin ,missä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa sinulle! :( Eilen ajattelin kun oli tuo katkos, että se tämä meidän juttu on tekniikasta kiinni! Ja jos se pettäis tyystin..uss..en halua etes ajatella moista! Vai runoratsulla lähdit! :))) Onko se tuo joka kaikessa rauhassa syö heinää lehmylin kanssa? Jouduit sitten kuitenkin kävelemään..:DD
        Mitä sitä suremaan, pääasia että minulla oli ihana herätä *nauraa makeesti* sinun runoosi!!!! :)
        Kyllä sinä saat kaiken myötätunnon minulta mitä saada voi! Minä jopa keittelen sinulle kupposet kun haluat ;D
        Tässä sinulle: "Hän heitti pienen hymyn, jonka tunsin takataskussani asti." (Reymond Chandler)
        Hyvvee piäivee sulle kamu ,vai oletko sirkka samu? :)

varmaan tunnin tuolla ulkona ennenkuin heräsin.
        En juurikaan valvo noin myöhään mutta nyt piti kokeilla sitäkin kun oli juttuseuraa.
        Aiotko sä olla pitkäänkin poissa koneelta?
        Kirjoitat sitten kohta jotain tänne kun palaat..

Tulee minunkin ikävä sinua.. se auttaa ikävään kun lupaa kirjoittaa vielä.. ettei ihan unohda.
        Jää semmoinen odottava mieli.
        Niin että ajatukset vaan lomaan eikä mitään murheita näistä kirjoittamisista tai paremminkin kirjoittamatta jäämisistä..

Samusirkkaa en (onneksi) muistuta joten olen varmaan kamu.. Kylläpäs mun silmät onkin kipeät nyt.. jotain hoitavaa ainetta niihin tarttisin.
        Ensiavuksi lisää kahvia.. olitkin keittänyt jo sitä minulle.. ja mansikkaleivoskin odottamassa.

Älä kaahaa sakkoja itsellesi.. vähän epäilen että siellä mennään eikä meinata.. sellaisen "kuvan" oon sinusta saanut!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

varmaan tunnin tuolla ulkona ennenkuin heräsin.
        En juurikaan valvo noin myöhään mutta nyt piti kokeilla sitäkin kun oli juttuseuraa.
        Aiotko sä olla pitkäänkin poissa koneelta?
        Kirjoitat sitten kohta jotain tänne kun palaat..

Tulee minunkin ikävä sinua.. se auttaa ikävään kun lupaa kirjoittaa vielä.. ettei ihan unohda.
        Jää semmoinen odottava mieli.
        Niin että ajatukset vaan lomaan eikä mitään murheita näistä kirjoittamisista tai paremminkin kirjoittamatta jäämisistä..

Samusirkkaa en (onneksi) muistuta joten olen varmaan kamu.. Kylläpäs mun silmät onkin kipeät nyt.. jotain hoitavaa ainetta niihin tarttisin.
        Ensiavuksi lisää kahvia.. olitkin keittänyt jo sitä minulle.. ja mansikkaleivoskin odottamassa.

Älä kaahaa sakkoja itsellesi.. vähän epäilen että siellä mennään eikä meinata.. sellaisen "kuvan" oon sinusta saanut!

liimasin sormet näppäimiin..! :DDD en pääse minnekkään! Käyppä äkkiä tuolla pääsivulla, katsomassa mikä puu olet. Minä kävin jo! Haluan tietää mikä sinä oot. kip kip!
        Minä en tiedä yhtään miten olen koneella, mutta ilmoitan aina kun tulee jotain!!Tai tiedän etes jotain varmaa..Tietysti kirjoitan viimeistään kun tulen kotiin..en pura autoakaan vaan juoksen koneelle ensin!! :)))))))
        Hö?! Minä ajan kiltisti...*potkii kiviä*..Minäkö kaahaisin? *näyttelee järkyttynyttä*.. :O
        Nooh, tämä auto mikä nyt on hörpäsee kohtuullisen paljon jos painaa liian kanssa kaasua, joten koitan ajaa nätisti, näillä bensan hinnoilla pitääkin..! Sain muuten pääliset vaihdatettua vihdoin ja viimein! Ne on ollut laatikossa jo varmaan parikuukauta, mutta nämä helteet pakotti laittaan ne.Aurinko kun paistaa nahkapenkille ja kun siihen istuu minillä niin arvaat varmaan että siinä kärähtää öööö..jalat! :DDDDD Mutta juokse käymään tuolla etusivulla...minä odotan jännittyyneenä!!! :)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

liimasin sormet näppäimiin..! :DDD en pääse minnekkään! Käyppä äkkiä tuolla pääsivulla, katsomassa mikä puu olet. Minä kävin jo! Haluan tietää mikä sinä oot. kip kip!
        Minä en tiedä yhtään miten olen koneella, mutta ilmoitan aina kun tulee jotain!!Tai tiedän etes jotain varmaa..Tietysti kirjoitan viimeistään kun tulen kotiin..en pura autoakaan vaan juoksen koneelle ensin!! :)))))))
        Hö?! Minä ajan kiltisti...*potkii kiviä*..Minäkö kaahaisin? *näyttelee järkyttynyttä*.. :O
        Nooh, tämä auto mikä nyt on hörpäsee kohtuullisen paljon jos painaa liian kanssa kaasua, joten koitan ajaa nätisti, näillä bensan hinnoilla pitääkin..! Sain muuten pääliset vaihdatettua vihdoin ja viimein! Ne on ollut laatikossa jo varmaan parikuukauta, mutta nämä helteet pakotti laittaan ne.Aurinko kun paistaa nahkapenkille ja kun siihen istuu minillä niin arvaat varmaan että siinä kärähtää öööö..jalat! :DDDDD Mutta juokse käymään tuolla etusivulla...minä odotan jännittyyneenä!!! :)

Viipyilin raikkaassa ulkoilmassa.. varjossa tietysti. Luin tovin päivän lehtiä.

Mä olen omenapuu tuon tietämyksen mukaan..
        Ja aika pitkälle sopii se luonneanalyysikin.. siihen vaan on kerätty kaikki mahdollinen hyvä mitä maailmasta löytyy.
        No mikäs sinä olit.. omenapuu kans..??

Oletpas sä nyt oudon kiltti siellä.

Nahkapenkki ja minihame.. ouh.. älä kerro enempää mua jo alkaa hirvittää.
        Ei se minihame mutta se kuuma nahkapenkki..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Viipyilin raikkaassa ulkoilmassa.. varjossa tietysti. Luin tovin päivän lehtiä.

Mä olen omenapuu tuon tietämyksen mukaan..
        Ja aika pitkälle sopii se luonneanalyysikin.. siihen vaan on kerätty kaikki mahdollinen hyvä mitä maailmasta löytyy.
        No mikäs sinä olit.. omenapuu kans..??

Oletpas sä nyt oudon kiltti siellä.

Nahkapenkki ja minihame.. ouh.. älä kerro enempää mua jo alkaa hirvittää.
        Ei se minihame mutta se kuuma nahkapenkki..

aika mulla oli..herätit tietty!! Etkö sinä katsonut sinne listaan? Minä olen saarnipuu! Kyllä minuunkin osui aikaslailla. Kehua on aina mukava kuunnella, joo joo!! MINÄ OLEN KILTTI ! rontti! miten niin oudon kiltti? Pöh! Sanoppa kun luet olenko minä saarni? Minusta tuntuu että sinä olet ilmiselvä omenapuu..:D posket punaisena siellä! *kiusaa*..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

aika mulla oli..herätit tietty!! Etkö sinä katsonut sinne listaan? Minä olen saarnipuu! Kyllä minuunkin osui aikaslailla. Kehua on aina mukava kuunnella, joo joo!! MINÄ OLEN KILTTI ! rontti! miten niin oudon kiltti? Pöh! Sanoppa kun luet olenko minä saarni? Minusta tuntuu että sinä olet ilmiselvä omenapuu..:D posket punaisena siellä! *kiusaa*..

joo ne vastaukset.. Itseasiassa sä olet ilmiselvä saarnipuu-ihminen..
        Sorg taas jos herätin.. miten muuten.. hälyttääkö tää jotenkin kun lähetän viestin sulle?
        Mulla on aina ääni pois koneesta niin en tiedä mitään näistä lisäominaisuuksista.
        Jotenkin olet ollut tavallista kiltimpi viime aikoina.. ei puhettakaan enää uunipaistin syönnistä.. *kohottaa kiitollisena katseen kohti taivasta*

Mä sählään täs samalla skannerin kanssa ja yksi sähköpostikin on kesken.. läppäri on kuuma kuin vohvelirauta!

Alkoikin tehdä mieli vohveleita..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

joo ne vastaukset.. Itseasiassa sä olet ilmiselvä saarnipuu-ihminen..
        Sorg taas jos herätin.. miten muuten.. hälyttääkö tää jotenkin kun lähetän viestin sulle?
        Mulla on aina ääni pois koneesta niin en tiedä mitään näistä lisäominaisuuksista.
        Jotenkin olet ollut tavallista kiltimpi viime aikoina.. ei puhettakaan enää uunipaistin syönnistä.. *kohottaa kiitollisena katseen kohti taivasta*

Mä sählään täs samalla skannerin kanssa ja yksi sähköpostikin on kesken.. läppäri on kuuma kuin vohvelirauta!

Alkoikin tehdä mieli vohveleita..

olemaan tämä langaton merkkiääni päässä, etkö sinä jo usko!!?? Odotas minä haen rautalankaa ja väännän sinulle..(hakee rautalankaa..) no..ai..tuosta..ja..mm.sit..öh?..ja..Mitäs sanot? Joko ymmärrät? Sähköposti saattaa äännellä, ei tämä tässä minulla huuta mitään,on niin sanotusti äänettämällä :D mutta on sellainen värinä päällä ,joo lähtee etsimään minua ,jos en istu tässä paikallani! Joskus se pelottaa, kun yöllä on yht´äkkiä sängyn vieressä..;D
        Vai kaipaat sinä säpinää!!!? Mitä saisi olla? *herää*

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

olemaan tämä langaton merkkiääni päässä, etkö sinä jo usko!!?? Odotas minä haen rautalankaa ja väännän sinulle..(hakee rautalankaa..) no..ai..tuosta..ja..mm.sit..öh?..ja..Mitäs sanot? Joko ymmärrät? Sähköposti saattaa äännellä, ei tämä tässä minulla huuta mitään,on niin sanotusti äänettämällä :D mutta on sellainen värinä päällä ,joo lähtee etsimään minua ,jos en istu tässä paikallani! Joskus se pelottaa, kun yöllä on yht´äkkiä sängyn vieressä..;D
        Vai kaipaat sinä säpinää!!!? Mitä saisi olla? *herää*

usko miten kuuma tää tieska on kun pidän sitä polvien päällä..
        Sulla ilmeisesti toimii tuo telepatia.. miksei mulla toimi? Väärä aallonpituus?
        Saan mä heikkoja signaaleja.. piipitystä ulkoavaruudesta.
        Ois se kamalaa jos tulis yhtäkkiä sokeaksi ja kuuroksi.. Kädet saisivat toimia aistimina.

Koska aiot lähteä rattia pyörittämään?

Seinäjoella on tänään Vauhtiajot.. siellähän sinun pitäis olla. *ihmettelee nerokasta ajatustaan*.
        Mulle riittää tämä nykymeininki hyvin. Ei tästä tarvi mitään alkaa säätämään.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

usko miten kuuma tää tieska on kun pidän sitä polvien päällä..
        Sulla ilmeisesti toimii tuo telepatia.. miksei mulla toimi? Väärä aallonpituus?
        Saan mä heikkoja signaaleja.. piipitystä ulkoavaruudesta.
        Ois se kamalaa jos tulis yhtäkkiä sokeaksi ja kuuroksi.. Kädet saisivat toimia aistimina.

Koska aiot lähteä rattia pyörittämään?

Seinäjoella on tänään Vauhtiajot.. siellähän sinun pitäis olla. *ihmettelee nerokasta ajatustaan*.
        Mulle riittää tämä nykymeininki hyvin. Ei tästä tarvi mitään alkaa säätämään.

Pitelin karttaa kädessäni ja silmiini osui yksi paikka jossa en ole käynyt! Kävin info-sivuilla katsahtamassa mikä siellä on meininki! Ihana löytää joku uusi, vallan inostuin! :DD Onhan tuonne huikonen ,mutta eipä se taida haitata..!
        Toimii se telepatia sullakin, sinä et vain usko nyt mua..:)) Jaa että ulkoavaruudesta..mmm..tuota ei vielä ole näkynyt mitään...? *katselee epäilevästi* Mistä sinä nyt noin positiivisen ajatuksen sait että kuurox ja sokeeksi..?
        Se on kyllä ihan muualla se mihin minä ajattelin mennä kuin Seinäjoki. Siellä olisi kylla yksi paikka missä pitäisi käydä.. no eipä ole ajankohtainen. Tiedätkö, kun oikein valvoo, alkaa tulla tuollaisia neronleimauksia!! Juu! Syksyllä olet täynnä niitä...:)))) Onko sinulla tänään töitä ollenkaan vai luppoaikaa vaikka miten? huoh!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Pitelin karttaa kädessäni ja silmiini osui yksi paikka jossa en ole käynyt! Kävin info-sivuilla katsahtamassa mikä siellä on meininki! Ihana löytää joku uusi, vallan inostuin! :DD Onhan tuonne huikonen ,mutta eipä se taida haitata..!
        Toimii se telepatia sullakin, sinä et vain usko nyt mua..:)) Jaa että ulkoavaruudesta..mmm..tuota ei vielä ole näkynyt mitään...? *katselee epäilevästi* Mistä sinä nyt noin positiivisen ajatuksen sait että kuurox ja sokeeksi..?
        Se on kyllä ihan muualla se mihin minä ajattelin mennä kuin Seinäjoki. Siellä olisi kylla yksi paikka missä pitäisi käydä.. no eipä ole ajankohtainen. Tiedätkö, kun oikein valvoo, alkaa tulla tuollaisia neronleimauksia!! Juu! Syksyllä olet täynnä niitä...:)))) Onko sinulla tänään töitä ollenkaan vai luppoaikaa vaikka miten? huoh!

kasaantuvat isoksi keoksi tuonne pihalle kun pidän välipäivän.
        Teen sitten niitä iltasella enemmän pois. Eikä ne sillä lailla ole täsmätehtäviä että pitäis juuri siinä paikassa suorittaa. Ainakaan kaikki. Meen kuitenkin tunnin kuluessa täältä pois..

Sanoppa miksi tykkäät kirjoitella minun kanssa.. joku syy pitää olla että ollaan paukutettu kolme viikkoa konetta joka ikinen päivä.
        Mä voin vastata ensin.
        Sulla on hyvä luonne ja välittävä suhtautuminen jonka mä kyllä aistin selvästi. Osaat kannustaa mukavalla tavalla.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

kasaantuvat isoksi keoksi tuonne pihalle kun pidän välipäivän.
        Teen sitten niitä iltasella enemmän pois. Eikä ne sillä lailla ole täsmätehtäviä että pitäis juuri siinä paikassa suorittaa. Ainakaan kaikki. Meen kuitenkin tunnin kuluessa täältä pois..

Sanoppa miksi tykkäät kirjoitella minun kanssa.. joku syy pitää olla että ollaan paukutettu kolme viikkoa konetta joka ikinen päivä.
        Mä voin vastata ensin.
        Sulla on hyvä luonne ja välittävä suhtautuminen jonka mä kyllä aistin selvästi. Osaat kannustaa mukavalla tavalla.

ettei omaa telepatiaa!!! Enkä kerro! :D
        Miksi mitäkin tapahtuu? Olen tässä kai jonkun sortin salapoliisi! Hyvässä mielessä.On kiva ajatella sinua siellä, millanen oikeesti olet noin mutoinkin! Luonnepiirteitä on tullut tietoon ja aistinut eri mielenliikkeet, ne on vienyt..Sanasi tai joku vaan on..Olet mukava,saat minut nauramaan ystävällinen(itsepäinen?) :D minulla tulee jotenkin mieleen kissa! Niin.. Siellä ruutua tuijottaa nyt vain joku josta välittää, jolla on samallaisia arvoja kuin itsellä on.
        Ihmisistä ja eläimistäkin välittävä mies! :D Riittääkö? *puuh*

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

ettei omaa telepatiaa!!! Enkä kerro! :D
        Miksi mitäkin tapahtuu? Olen tässä kai jonkun sortin salapoliisi! Hyvässä mielessä.On kiva ajatella sinua siellä, millanen oikeesti olet noin mutoinkin! Luonnepiirteitä on tullut tietoon ja aistinut eri mielenliikkeet, ne on vienyt..Sanasi tai joku vaan on..Olet mukava,saat minut nauramaan ystävällinen(itsepäinen?) :D minulla tulee jotenkin mieleen kissa! Niin.. Siellä ruutua tuijottaa nyt vain joku josta välittää, jolla on samallaisia arvoja kuin itsellä on.
        Ihmisistä ja eläimistäkin välittävä mies! :D Riittääkö? *puuh*

vuodesta en tahtoisi missään nimessä olla rapu.
        Olisin merrassa ja kohta kiehuvassa vedessä. Joku porho kuorisi minut ja söisi parhaat palani.
        Ei en ole rapu.. Nyt sitten tiedätkin jo mun horoskooppimerkinkin.. ovelaa lypsämistä..!
        Nooh.. saat sitten kans vastata oletko jousimies!
        Mä en horroskooppeja harrasta että sen puoleen mutta kysyn kuitenkin.. että tärppäsikö täkyni taas. Äkäslompolon jo arvasin.. (mutta arvasinko oikein onkin jo eri juttu)
        Noihin sinun arvioihisi minusta.. kunhan lisäät niihin riittävästi tyypillisiä miesten huonoja puolia saat tasapainoisemman kokonaiskuvan.
        Ne, mitkä ovat tyypillisiä miesten huonoja puolia jätän sinun pähkäiltäväksi.
        Kissamaisia piirteitä löytyy. Laiska muttei leikattu. Paitsi hiuksista..

Sopii näillä näkymin että tavataan.. voi mennä siihen puoli kymmenen hujakoille.. Ei sitten olla ihan noin myöhään kuin viimeksi!

Perävalot vaan näkyy kun lähti asioilleen hän!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

vuodesta en tahtoisi missään nimessä olla rapu.
        Olisin merrassa ja kohta kiehuvassa vedessä. Joku porho kuorisi minut ja söisi parhaat palani.
        Ei en ole rapu.. Nyt sitten tiedätkin jo mun horoskooppimerkinkin.. ovelaa lypsämistä..!
        Nooh.. saat sitten kans vastata oletko jousimies!
        Mä en horroskooppeja harrasta että sen puoleen mutta kysyn kuitenkin.. että tärppäsikö täkyni taas. Äkäslompolon jo arvasin.. (mutta arvasinko oikein onkin jo eri juttu)
        Noihin sinun arvioihisi minusta.. kunhan lisäät niihin riittävästi tyypillisiä miesten huonoja puolia saat tasapainoisemman kokonaiskuvan.
        Ne, mitkä ovat tyypillisiä miesten huonoja puolia jätän sinun pähkäiltäväksi.
        Kissamaisia piirteitä löytyy. Laiska muttei leikattu. Paitsi hiuksista..

Sopii näillä näkymin että tavataan.. voi mennä siihen puoli kymmenen hujakoille.. Ei sitten olla ihan noin myöhään kuin viimeksi!

Perävalot vaan näkyy kun lähti asioilleen hän!

tuli takaisin..juu ei haluta olla mistään vuodenajasta rapuja!kops! päätetty! Mä oon vähä hyvä kysyyn ylläreitä!? En minä osaa lypsää, mun pitäis ensin opetella miten sen lehmylin saa käyntiin!! :D Saanko oikein vastata? Juu, kyllä olen kentauri, paitsi puoleksi skorpa, olen nääs syntynyt siinä ja siinä. Ja vielä nousevä merkki on skorpa. En siis katso olevani puhdas jouskari. En minä tarkoittanut laiskuutta ,verratessani sinua kissaan. Minä en näe kissaa laiskana eläimenä.
        Oletko muuten ajatellut kasvattaa ponnaria? Y-Kysymys :)))))
        Viuh!--->meni taas...Viuh tuli takaisin HEIPS!... VIUH--->män pois..Ei voi tulla takaisin ,jos ei välillä mene pois! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

tuli takaisin..juu ei haluta olla mistään vuodenajasta rapuja!kops! päätetty! Mä oon vähä hyvä kysyyn ylläreitä!? En minä osaa lypsää, mun pitäis ensin opetella miten sen lehmylin saa käyntiin!! :D Saanko oikein vastata? Juu, kyllä olen kentauri, paitsi puoleksi skorpa, olen nääs syntynyt siinä ja siinä. Ja vielä nousevä merkki on skorpa. En siis katso olevani puhdas jouskari. En minä tarkoittanut laiskuutta ,verratessani sinua kissaan. Minä en näe kissaa laiskana eläimenä.
        Oletko muuten ajatellut kasvattaa ponnaria? Y-Kysymys :)))))
        Viuh!--->meni taas...Viuh tuli takaisin HEIPS!... VIUH--->män pois..Ei voi tulla takaisin ,jos ei välillä mene pois! :D

Keitin juuri pannullisen.. ota siitä jos haluat. Tai sitten kun olet tullut lenkiltä. Ihan kuinka vaan.
        Muu-väki tulee kohta kotiin. Heillekkin on kahvia. Onneksi minun ei tarvinnut lähteä sukua sukkuloimaan. Näillä helteillä se on raskasta työtä.
        Lehmän lypsy ei ole nykyaikana konsti eikä mikään.. robotithan hoitaa jo ison osan niistä hommista.
        Se laite ei suuremmin kyllä muistuta robottia perinteisessä mielessä, sitä kait vaan kutsutaan sillä nimellä.
        Siellä samaisella Seinäjoella on muuten maatalousnäyttely viikon kuluttua.. Siellä ois sinulle näkemistä&kokemista.

Mulle tulee flipperikuula mieleen tuosta sinun sinkoilusta..
        Ensin kuuluu plop.. pallo ilmestyy kouruun.. sitten suiiiih.. se pyörii yläkautta niihin tatteihin jotka hakkaa pisteitä.. po-po-po-tä-däng.. tä-däng sitten sukkana alas suoraan vasempaan vasaraan..pop! .. ja taas mennään.. päin sivutyynyjä..kumoon menee yksi kaksi kolme sait extrapallon... vielä kerran alas ja kiivas kiepaus kohti yläkerran portteja.. zing.. zing uudelleen.. nyt lähtee pahasti oikeaan laitaan!
        Pieni tuuppaus ja.. TILT...

voi rähmä... GAME OVER.. mutta vain pelissä!

Ponnarin kasvattaminen on ajan kysymys.. en tällä tietoa ole sellaiseen ryhtymässä.
        Tuliko jokin mielleyhtymä kissaan siitä ponnarista? Pirates of Carribbean..? Evilä..?

Nyt taas töihin ettei mee öihin..
        Vai lainaanko sinun sanoja.. Ei voi tulla töistä ellei ensin mene sinne!

• CARA

on aika viileetä mun mielestä. Nyt minä sinne lenkille vasta pääsen! :) Niin että kymmeneen menee, vai pitikö meidän mennä nukkuun yhdeksältä? :DDD Kohta minä kyselen mikä päivä on! Loma yleensä sekoittaa ajantajunkin aika hyvin.. Mutta hei,musta tuntuu että mä meen...;)

• Winter Rules

mulle sopiva keli.. 20 mittarissa. Ei kai juoksulenkillä tämän lämpöisempää tarvi olla?
        Tai mistä mä tiedän mitä siellä on lämmintä..

Minä menen tovin päästä saunaan..

Löylyn pehmentämänä palaan tänne kymmenen jälkeen. Tykätäänkö siellä J.Karjalaisesta?
        Tai sen musiikista paremminkin..
        "tämä röpelöinen tie... mut perille vie..!"

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

mulle sopiva keli.. 20 mittarissa. Ei kai juoksulenkillä tämän lämpöisempää tarvi olla?
        Tai mistä mä tiedän mitä siellä on lämmintä..

Minä menen tovin päästä saunaan..

Löylyn pehmentämänä palaan tänne kymmenen jälkeen. Tykätäänkö siellä J.Karjalaisesta?
        Tai sen musiikista paremminkin..
        "tämä röpelöinen tie... mut perille vie..!"

auringoa! Eikö ole kaunis punainen pallo ja nuo pilvet..:D Kaunista..
        Tulin juuri ja menen nyt suihkuun..puolisko tuntia noin.. :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

auringoa! Eikö ole kaunis punainen pallo ja nuo pilvet..:D Kaunista..
        Tulin juuri ja menen nyt suihkuun..puolisko tuntia noin.. :D

jo metsän taakse.. vähän enää kajasti sieltä. Monta kaunista auringonlaskua on tänä kesänä saanut todistaa.
        Auringonlasku on siitäkin kiva lasku ettei sitä tarvitse maksaa.

Mutta hei.. aurinko laski jo ja kello on vasta 22.20. Päivä on lyhentynyt melkoisesti Juhannuksesta.

Saunareissun jälkeen mua aina väsyttää... mistä johtunee? Vanhuus ei tule yksin..
        Salapoliisi Cara O'Mara onkin jo varmaan selvittänyt mun iänkin. Heitäppä ihka pirruuttasi yksi arvaus.. En kyllä paljasta vaikka kutittaisit hanhen pyrstösulilla!

Vieläkö sä oot siellä suihk.. OHO.. Anteeksi.. ei ollut tarkoitus tirkistellä.. tai siis oli mutta vain sillälailla.. hmm..

*hiipii kuistille odottamaan*

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

jo metsän taakse.. vähän enää kajasti sieltä. Monta kaunista auringonlaskua on tänä kesänä saanut todistaa.
        Auringonlasku on siitäkin kiva lasku ettei sitä tarvitse maksaa.

Mutta hei.. aurinko laski jo ja kello on vasta 22.20. Päivä on lyhentynyt melkoisesti Juhannuksesta.

Saunareissun jälkeen mua aina väsyttää... mistä johtunee? Vanhuus ei tule yksin..
        Salapoliisi Cara O'Mara onkin jo varmaan selvittänyt mun iänkin. Heitäppä ihka pirruuttasi yksi arvaus.. En kyllä paljasta vaikka kutittaisit hanhen pyrstösulilla!

Vieläkö sä oot siellä suihk.. OHO.. Anteeksi.. ei ollut tarkoitus tirkistellä.. tai siis oli mutta vain sillälailla.. hmm..

*hiipii kuistille odottamaan*

sulla on nyt mielessäs? Tikistä ulos!! Onks täällä etes ilta pöperöt pöydässä?..Sinä kun ensin ehdit kuistille..mmm..paahtista ja kuteria olipas hyvää! Oikeesti. Ja nyt sitten istahdan tähän...kiitos tuoksuu hyvälle..Aurinko oli todella kaunis, varmaan huomennakin muistat katsoa sitten! Sitä ei voi ohittaa. Ilma oli raikas, onneksi laitoin takin päälle, muuten olisin jottainlailla palellut. Kuuma siinä tietysti tulee ensin mutta kun lopussa kävelee alkaa tälläisillä ilmoilla viileys ottaan käsivarsin .Oli niin hiljaista ,kun ei ollut muita lenkkeiliöitä, niin tuli jotenkin sellainen olo ,että haluaa jonnekin sellaiseen paikkaan johon ei auton äänetkään kuulu. Joku halu istua johonkin järven rannalle kuuntelemaan hiljaisuutta. Pois täältä! *huokaus*
        Riittäs vaan piuhat...:)))) Kaikkee ei voi saada.. vissiin, mutta jotakin, kuin esimerkiksi, että jäit kiinni! Anna olla laitimmainen kerta kun tulet kurkkiin ,kun olen ruiskussa! :(
        Se ei kunnian kukko laula sulle kauaa, kun tuollain käyttäydyt!
        Siisti sauna muuten sulla...:))))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

sulla on nyt mielessäs? Tikistä ulos!! Onks täällä etes ilta pöperöt pöydässä?..Sinä kun ensin ehdit kuistille..mmm..paahtista ja kuteria olipas hyvää! Oikeesti. Ja nyt sitten istahdan tähän...kiitos tuoksuu hyvälle..Aurinko oli todella kaunis, varmaan huomennakin muistat katsoa sitten! Sitä ei voi ohittaa. Ilma oli raikas, onneksi laitoin takin päälle, muuten olisin jottainlailla palellut. Kuuma siinä tietysti tulee ensin mutta kun lopussa kävelee alkaa tälläisillä ilmoilla viileys ottaan käsivarsin .Oli niin hiljaista ,kun ei ollut muita lenkkeiliöitä, niin tuli jotenkin sellainen olo ,että haluaa jonnekin sellaiseen paikkaan johon ei auton äänetkään kuulu. Joku halu istua johonkin järven rannalle kuuntelemaan hiljaisuutta. Pois täältä! *huokaus*
        Riittäs vaan piuhat...:)))) Kaikkee ei voi saada.. vissiin, mutta jotakin, kuin esimerkiksi, että jäit kiinni! Anna olla laitimmainen kerta kun tulet kurkkiin ,kun olen ruiskussa! :(
        Se ei kunnian kukko laula sulle kauaa, kun tuollain käyttäydyt!
        Siisti sauna muuten sulla...:))))

Tuon jälkiruuaksi pikarit jäätelöä. Oleppas hyvä ja maista.. Herkkutrio'a..
        Iltarusko povaa aina kaunista päivää tulevaksi.
        Aamuruskosta taasen ooon kuullut sanottavan että "Aamurusko - päivä p***a" ..eli sadetta tiedossa kun aamuaurinko pilvein seasta kajastaa.

"riittäis vaan piuhat".. nykyään voi olla netissä langattomasti vähän joka puolella maata mutta hintaa sille ihanuudelle voi kertyä aika paljon.. jos alkaa kännykän avulla ottamaan nettiyhteyksiä.

Ei liene pitkä aika kun päästään siihen pisteeseen että piuhoja ei tarvita ollenkaan.. ja se on vain hyvä asia!
        Viimeksi tänään kompastuin johtoviidakkoon täällä työhuoneessa.. on pleikkarinjohtoa, verkkolaitteenjohtoa, vaikka mitä kumimatoa pitkin ja poikin.

Sauna on siisti juu.. ja löyly lempeää. Jos ei sinne pääse niin elämästä puuttuu jotain oleellista!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Tuon jälkiruuaksi pikarit jäätelöä. Oleppas hyvä ja maista.. Herkkutrio'a..
        Iltarusko povaa aina kaunista päivää tulevaksi.
        Aamuruskosta taasen ooon kuullut sanottavan että "Aamurusko - päivä p***a" ..eli sadetta tiedossa kun aamuaurinko pilvein seasta kajastaa.

"riittäis vaan piuhat".. nykyään voi olla netissä langattomasti vähän joka puolella maata mutta hintaa sille ihanuudelle voi kertyä aika paljon.. jos alkaa kännykän avulla ottamaan nettiyhteyksiä.

Ei liene pitkä aika kun päästään siihen pisteeseen että piuhoja ei tarvita ollenkaan.. ja se on vain hyvä asia!
        Viimeksi tänään kompastuin johtoviidakkoon täällä työhuoneessa.. on pleikkarinjohtoa, verkkolaitteenjohtoa, vaikka mitä kumimatoa pitkin ja poikin.

Sauna on siisti juu.. ja löyly lempeää. Jos ei sinne pääse niin elämästä puuttuu jotain oleellista!

Jou! kyselit tuolla että pidänkö J.Karjalaisesta, en voi sanoo että olisi lemppari laulaaloilottaja, mutta ei se sieltä pahemmastakaan päästä ole. Pidätkö itse sitten? Onkx sussa rokki-vikaa ollenkaan? Minuun kolisee raskas ,laahavakin hevi, oikein vimosen päälle kitaroituna..oujee..:))
        Mutta illalla ehkä jotain hidasta tunnelmaa, ja kynttilöitä, alkaa olla niitten aika taas! Naama mustana minä niitä sitten polttelen!
        Onko kaikki hyvin? Saitko päivällä nukutuksi ollenkaan? Huolehdin..kyllä kyllä..ja sinä..hymyiletkö?!..:D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Jou! kyselit tuolla että pidänkö J.Karjalaisesta, en voi sanoo että olisi lemppari laulaaloilottaja, mutta ei se sieltä pahemmastakaan päästä ole. Pidätkö itse sitten? Onkx sussa rokki-vikaa ollenkaan? Minuun kolisee raskas ,laahavakin hevi, oikein vimosen päälle kitaroituna..oujee..:))
        Mutta illalla ehkä jotain hidasta tunnelmaa, ja kynttilöitä, alkaa olla niitten aika taas! Naama mustana minä niitä sitten polttelen!
        Onko kaikki hyvin? Saitko päivällä nukutuksi ollenkaan? Huolehdin..kyllä kyllä..ja sinä..hymyiletkö?!..:D

Laitahan tuosta lisää kampetta ylles ettet vallan palellu.
        Nyt ne pilvet alkoi vyöryä tuolta lännestä päälle. Varmaan näkis lepakonkin kun menis ulos.
        Mua varoiteltiin pienenä härnäämästä lepakoita.. ne kun iskee kiinni kaikkeen vaaleaan niin vasiten huiskutettiin niille hämärässä jotain valkoista rättiä.. tyynyliina oli hyvä siihen tarkoitukseen. Kyllä ne muistaakseni syöksyi kohti.. kai niiden kaikuluotain näytti että siinä on hyvä reikä mistä sujahtaa.

J.K:n tuotannossa on ääripäitä.. jotkut esitykset ovat ihan kauheaa kuunneltavaa sen lauluäänen vuoksi..
        Sitten on klassikoita.. Mies jolle ei tapahdu mitään, Telepatiaa, Rakkauden hinta..
        Mikäs se yksi oikein hyvä oli.. se että "mennään Turkkuseen, kaadetaan viinaa kurkkuseen"
        On taas kaikki niinkuin ennenkin..sehän se oli.

Hevi on vähän.. no ei niin suosikki.. Gary Moore muuten tänään S-joella.
        Kunnon 5-6-70-lukuinen rockki.. sehän potkii vielä kuin orivarsa.. iho kananlihalla mielihyvästä väliin kuuntelen kun osuu hyvä biisi tulemaan.

En mä mitää nukkunut päivällä. Ei oikein väsyttänyt, silmiä kirveli aika lailla ja laitoin niihin hydrokortisonia ympärille.. se imeytyy äkkiä ja auttaa kerta sipaisulla.
        En hymyile nyt.. vähän oon kiree.. kun oon niin hidas tämän näppiksen kanssa!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Laitahan tuosta lisää kampetta ylles ettet vallan palellu.
        Nyt ne pilvet alkoi vyöryä tuolta lännestä päälle. Varmaan näkis lepakonkin kun menis ulos.
        Mua varoiteltiin pienenä härnäämästä lepakoita.. ne kun iskee kiinni kaikkeen vaaleaan niin vasiten huiskutettiin niille hämärässä jotain valkoista rättiä.. tyynyliina oli hyvä siihen tarkoitukseen. Kyllä ne muistaakseni syöksyi kohti.. kai niiden kaikuluotain näytti että siinä on hyvä reikä mistä sujahtaa.

J.K:n tuotannossa on ääripäitä.. jotkut esitykset ovat ihan kauheaa kuunneltavaa sen lauluäänen vuoksi..
        Sitten on klassikoita.. Mies jolle ei tapahdu mitään, Telepatiaa, Rakkauden hinta..
        Mikäs se yksi oikein hyvä oli.. se että "mennään Turkkuseen, kaadetaan viinaa kurkkuseen"
        On taas kaikki niinkuin ennenkin..sehän se oli.

Hevi on vähän.. no ei niin suosikki.. Gary Moore muuten tänään S-joella.
        Kunnon 5-6-70-lukuinen rockki.. sehän potkii vielä kuin orivarsa.. iho kananlihalla mielihyvästä väliin kuuntelen kun osuu hyvä biisi tulemaan.

En mä mitää nukkunut päivällä. Ei oikein väsyttänyt, silmiä kirveli aika lailla ja laitoin niihin hydrokortisonia ympärille.. se imeytyy äkkiä ja auttaa kerta sipaisulla.
        En hymyile nyt.. vähän oon kiree.. kun oon niin hidas tämän näppiksen kanssa!

niin piti tehdä! Niinkö? :)
        Ulkona todella on vilpoinen ja sanoisin että pimee. Voisi laittaa villapuseron päälle ja mennä käveleen ...poimis vaikka kukkia kun niitä vielä on. Puut oli jo keltaisilla lehdillä, kuivuudesta tietty mutta tuli syksy mieleen..:/ Männyn neulasetkin oli osa kuivuneet. Sade tekisi hyvää luonnolle! Tanssitaanko pieni sadetanssi? Sinä saat laulaa..:D
        Vai olisiko unosten aika? Jos olet myrtsinä, voisi unet auttaa..ehkä..:)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

niin piti tehdä! Niinkö? :)
        Ulkona todella on vilpoinen ja sanoisin että pimee. Voisi laittaa villapuseron päälle ja mennä käveleen ...poimis vaikka kukkia kun niitä vielä on. Puut oli jo keltaisilla lehdillä, kuivuudesta tietty mutta tuli syksy mieleen..:/ Männyn neulasetkin oli osa kuivuneet. Sade tekisi hyvää luonnolle! Tanssitaanko pieni sadetanssi? Sinä saat laulaa..:D
        Vai olisiko unosten aika? Jos olet myrtsinä, voisi unet auttaa..ehkä..:)

niityllä.. siellä on lato puolillaan tämän kesän hyvältä tuoksuvia heiniä.
        Mennään vaan kävelemään.. se rauhoittaa mukavalla tavalla.
        Kyllä pian on unenkin aijat lähellä. Itseasiassa voitais nyt mennä kävelemään, kerätä keltaisia kukkia (ne vaan on menneet jo unille nuppujen sisään) niitä on nyt eniten...
        Niin mä aattelin semmoista että mentäis siihen heinälatoon yöksi nukkumaan.. herättäisiin aamulla sirkkojen soittoon.. Uskallatko lähteä mun kanssa?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

niityllä.. siellä on lato puolillaan tämän kesän hyvältä tuoksuvia heiniä.
        Mennään vaan kävelemään.. se rauhoittaa mukavalla tavalla.
        Kyllä pian on unenkin aijat lähellä. Itseasiassa voitais nyt mennä kävelemään, kerätä keltaisia kukkia (ne vaan on menneet jo unille nuppujen sisään) niitä on nyt eniten...
        Niin mä aattelin semmoista että mentäis siihen heinälatoon yöksi nukkumaan.. herättäisiin aamulla sirkkojen soittoon.. Uskallatko lähteä mun kanssa?

Kun piirsit ihanan kuvan silmiini!
        Kukkia ja vanha heinälato....kuin unessa...annapas käsi..:)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Kun piirsit ihanan kuvan silmiini!
        Kukkia ja vanha heinälato....kuin unessa...annapas käsi..:)

koiran mukaan.. se saa vahtia ettei kukaan häiritse meitä. Katoppas mullekkin pitkähihainen matkaksi.
        Käsi kädessä kuljetaan.. Pietaryrttejä poimitaan..
        Kaikki kukat unessa.. päät kallellaan. Ehkä parempi poimia niitä vasta aamulla.

Heinäladon oviaukko tuijottaa kuin musta silmä.. Jännittääkö sua? Koirakin on vähän ihmeissään, että tännekkö nuo meinaa yöksi..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

koiran mukaan.. se saa vahtia ettei kukaan häiritse meitä. Katoppas mullekkin pitkähihainen matkaksi.
        Käsi kädessä kuljetaan.. Pietaryrttejä poimitaan..
        Kaikki kukat unessa.. päät kallellaan. Ehkä parempi poimia niitä vasta aamulla.

Heinäladon oviaukko tuijottaa kuin musta silmä.. Jännittääkö sua? Koirakin on vähän ihmeissään, että tännekkö nuo meinaa yöksi..

violetinvärinen ,niin lepakot jättävät rauhaan..:) Niin mutta muutaman kukan kyllä haluan..tuon ja tuon ja muutaman heinän..viljantähkäkin ja toinen..katso, ei tarvi muuta! Tietysti minua jännittää, eikö sinua..? Onko täällä ketään..? On niin pimeää..!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

violetinvärinen ,niin lepakot jättävät rauhaan..:) Niin mutta muutaman kukan kyllä haluan..tuon ja tuon ja muutaman heinän..viljantähkäkin ja toinen..katso, ei tarvi muuta! Tietysti minua jännittää, eikö sinua..? Onko täällä ketään..? On niin pimeää..!

lentää lipittää.. eipä haittaa meitä!
        Sulla on tarkka silmä.. näet vielä tässä hämärässä poimia kukkasia.
        Mennään vaan rohkeasti latoon.. Nuuh! Ihana hunajan tuoksu näissä heinissä.

Kaivetaan yöpesä tähän oviaukon lähelle niin voidaan katsella vielä hetki öistä maisemaa..
        sitten nukahdetaan somana keränä uuteen aamuun.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

lentää lipittää.. eipä haittaa meitä!
        Sulla on tarkka silmä.. näet vielä tässä hämärässä poimia kukkasia.
        Mennään vaan rohkeasti latoon.. Nuuh! Ihana hunajan tuoksu näissä heinissä.

Kaivetaan yöpesä tähän oviaukon lähelle niin voidaan katsella vielä hetki öistä maisemaa..
        sitten nukahdetaan somana keränä uuteen aamuun.

kukaan ei ole nukkunut hunajaheinissä kuin me.. Tässä on hyvä..ja katso, koiruli vahtii?! Kyllä kait kun viereen kylkeen hakeutui..hymy..haukotus..piti sanoa...uni...sulkee silmät...mitä sanoit..hunajaa.. HYvÄÄ YÖtÄ WINTER ja kauniita unia! KLIK! ;)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

kukaan ei ole nukkunut hunajaheinissä kuin me.. Tässä on hyvä..ja katso, koiruli vahtii?! Kyllä kait kun viereen kylkeen hakeutui..hymy..haukotus..piti sanoa...uni...sulkee silmät...mitä sanoit..hunajaa.. HYvÄÄ YÖtÄ WINTER ja kauniita unia! KLIK! ;)

Ei voisi olla parempaa nukkumapaikkaa kuin tämä.
        Hyvää yötä ja kaunista unen kuvajaista!
        Herätän aamulla sinut heinänkorrella..

• Winter Rules

Aurinko paistaa suoraan silmiin.
      Hei.. Cara.. Huomenta.
      Herääs kuuntelemaan tuota ääntä ulkona..

sirr sirr sirr sirr

Niitä ne on.. sirittäjiä.. ei täällä tarvita herätyskelloa!

minä hiippailen nyt hommiini.. hei

• CARA

*venyttelee makeesti* Huomenta WINTERI! Kyllä on tullut nukutuksi! Katso kelloa. :D Mitenköhän oli niin makoisat unet?! Tietenkin se on karannut töillensä..kissa vain vieressä..no,oma vika, minä pussailen sitten kisua...:) Kuppi ja termari..minua hellitään!!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

*venyttelee makeesti* Huomenta WINTERI! Kyllä on tullut nukutuksi! Katso kelloa. :D Mitenköhän oli niin makoisat unet?! Tietenkin se on karannut töillensä..kissa vain vieressä..no,oma vika, minä pussailen sitten kisua...:) Kuppi ja termari..minua hellitään!!

toiset ei.. Olen häärinyt seitsemästä saakka.
        Mukavasti se yö meni heinissä maaten. Yöllä säpsähdin kun koira murahti. Se näki jotain ladon ulkopuolella. Jänis siellä kai oli syömässä apilankukkia..
        Tuossa isossa ojassa kasvaa osmankäämejä. Niiden patukat on vielä keltaisia.

Vai sait sinä lehmäksen lenkkikaveriksi.. oispa kiva nähdä kun siellä meette sahiaiset pöllyten.
        Lehmä pääsee muuten yllättävän lujaa. Ei siinä ihminen perässä tahdo pysyä! Saati edellä..

Kahvi maistuu taivaalliselta. Aika vahvaa kylläkin. Heviä.
        Mä en siitä hevistä oikein perusta musiikkina.
        Vähän yksioikoista isompina annoksina. Ehkä se johtuu siitäkin etten koe sellaisia tunnelmia joihin sellainen musiikki sopii.
        Vähemmän on enemmän.. musiikissa.

Tuus äpyli tänne.. jätä Cara rauhaan..hus..
        äläkkä niitä sarvias minun kylkeen sovita. Tuoss'on odelmaa.. mee sinne aamupalalle.

Otetaan ja lähdetään pienelle piknikille.. eikö nyt jo maistuisi retki-eväs?
        Oikaistaan tuosta niityn poikki metsäsaarekkeeseen.. sieltä on joskus löytynyt paljon mustikoita...

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

toiset ei.. Olen häärinyt seitsemästä saakka.
        Mukavasti se yö meni heinissä maaten. Yöllä säpsähdin kun koira murahti. Se näki jotain ladon ulkopuolella. Jänis siellä kai oli syömässä apilankukkia..
        Tuossa isossa ojassa kasvaa osmankäämejä. Niiden patukat on vielä keltaisia.

Vai sait sinä lehmäksen lenkkikaveriksi.. oispa kiva nähdä kun siellä meette sahiaiset pöllyten.
        Lehmä pääsee muuten yllättävän lujaa. Ei siinä ihminen perässä tahdo pysyä! Saati edellä..

Kahvi maistuu taivaalliselta. Aika vahvaa kylläkin. Heviä.
        Mä en siitä hevistä oikein perusta musiikkina.
        Vähän yksioikoista isompina annoksina. Ehkä se johtuu siitäkin etten koe sellaisia tunnelmia joihin sellainen musiikki sopii.
        Vähemmän on enemmän.. musiikissa.

Tuus äpyli tänne.. jätä Cara rauhaan..hus..
        äläkkä niitä sarvias minun kylkeen sovita. Tuoss'on odelmaa.. mee sinne aamupalalle.

Otetaan ja lähdetään pienelle piknikille.. eikö nyt jo maistuisi retki-eväs?
        Oikaistaan tuosta niityn poikki metsäsaarekkeeseen.. sieltä on joskus löytynyt paljon mustikoita...

olla lomalla!Läläläääää :))) ! Lehmis antoi periksi..tällä kertaa! Tuollaiset ripset kun sais! Kyllä minä sai loppujen lopuksi pitää aika reipasta tahtia..mutta en hävinnyt, periksi kun en osaa antaa lehmille! :D Mitä sahiaiset on? Ja odelma? *kikattelee* minä olen suomenkielen oppikurssilla! Tässä on väkipakollakin joutunut miettiin, miten kirjoittaa, että tulee etes jotenkin ymmärretyksi. Sellaista normaalia sähellystä, mitä puhuu arkielämässä, huitoo loput, katseella ja epämääräsillä muilla tehosteilla ei täällä pärjää. Joutuu karsiin paljon persoonaa pois, muuten menis mielettömästi aikaa ja energiaa asioiden selvittelyyn ja oikomisiin! :D
        Selkokieltä! Kasvattaa minua kovasti! :)
        Kerro, onko sinulla samoin, mutta itse kun lukee omia kirjoituksia (joskus) niin ihmettelee että tuoltako minä kuulostan ja ne mielipiteet vaikka ne on omia ja allekirjoitan kaikki, kuitenkin jotenkin hämmästelen niitä. Noinko minä ajattelen?! Miltä ne kuulostaa sinun korviin?
        Niitä ei voi pyyhkiä pois, vaikka jotku ajatukset on kertakäyttö kamaa, normaalielämässä "heitetyt" jutut unohtuu, täällä ne pysyy.
        Iso muistiarkisto, ei voi sanoo, että en sanonut niin ja niin! :DDD
        Jotkut ovat joutuneet ottamaan kunnolla itseään niskasta kiinni, kun ei ole voinutkaan ladella mitä vaan toisten niskaan, tuolla muilla sivuilla.
        On tämä hyvä keksintö! :D Vai mitä?
        Ja se , että voi sanoa ja keskustella, tässä on sekin puoli hyvää ja että tapaa ihaniakin ihmisiä..ystäviä..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

olla lomalla!Läläläääää :))) ! Lehmis antoi periksi..tällä kertaa! Tuollaiset ripset kun sais! Kyllä minä sai loppujen lopuksi pitää aika reipasta tahtia..mutta en hävinnyt, periksi kun en osaa antaa lehmille! :D Mitä sahiaiset on? Ja odelma? *kikattelee* minä olen suomenkielen oppikurssilla! Tässä on väkipakollakin joutunut miettiin, miten kirjoittaa, että tulee etes jotenkin ymmärretyksi. Sellaista normaalia sähellystä, mitä puhuu arkielämässä, huitoo loput, katseella ja epämääräsillä muilla tehosteilla ei täällä pärjää. Joutuu karsiin paljon persoonaa pois, muuten menis mielettömästi aikaa ja energiaa asioiden selvittelyyn ja oikomisiin! :D
        Selkokieltä! Kasvattaa minua kovasti! :)
        Kerro, onko sinulla samoin, mutta itse kun lukee omia kirjoituksia (joskus) niin ihmettelee että tuoltako minä kuulostan ja ne mielipiteet vaikka ne on omia ja allekirjoitan kaikki, kuitenkin jotenkin hämmästelen niitä. Noinko minä ajattelen?! Miltä ne kuulostaa sinun korviin?
        Niitä ei voi pyyhkiä pois, vaikka jotku ajatukset on kertakäyttö kamaa, normaalielämässä "heitetyt" jutut unohtuu, täällä ne pysyy.
        Iso muistiarkisto, ei voi sanoo, että en sanonut niin ja niin! :DDD
        Jotkut ovat joutuneet ottamaan kunnolla itseään niskasta kiinni, kun ei ole voinutkaan ladella mitä vaan toisten niskaan, tuolla muilla sivuilla.
        On tämä hyvä keksintö! :D Vai mitä?
        Ja se , että voi sanoa ja keskustella, tässä on sekin puoli hyvää ja että tapaa ihaniakin ihmisiä..ystäviä..

tuonne.. tuo kuusisaareke..
        Sinne mennään. Tämän lehmiaidan yli vaan että hopsis. Minä pidän tätä rautalankaa vähän painatuksissa että pääset helpommin loikkaamaan.

AIH ... OUH ... EIH Siinä UIH onkin AUTS virta! Taisin saada ajatus-akkuuni virtapiikin!

Lehmät seuraavat meitä.. ilmeisesti tuoreen pullan tuoksu tuntuu niidenkin nenissä miellyttävältä.
        Muistinkohan laittaa termarikahviin maitoa.. Nyt olisi hyvä tilaisuus käydä samalla maitokaupassa..itsepalvelupisteessä.. se on tuossa takanasi ja seisoo neljällä jalalla!

Odelma (= nuorta heinää) on niin kuivaa että alkaa aivan ruskistua. Ellei pian saada vettä tässä käy vielä heikosti!

No niin.. päästiinpä metsäsaarekkeeseen.. siellä on yksi niin iso puu ettei kädet yllä ympäri.
        Syödäänkö vähän evästä välillä ja aletaan sitten etsiä niitä mustikoita..?

Laitetaan viltti tuohon kaatuneen rungon päälle ja istutaan siihen.

Kirjoitat asiaa tuossa äskeisessä viestissäsi.
        Tässä monasti joutuu muuntamaan alkuperäistä ajatusta selkeämmäksi jotta saa sen kirjalliseen muotoon. Itselläni on se vika että sanat tulevat "väärässä järjestyksessä" ja lauseet ovat sen takia hassun kuuloisia.
        Sahiaiset on muuten sahanpurua.. onko sinun juoksulenkkis pururadalla?
        Taitaa olla murresana tuokin.. niistä nyt ei ota selvää ellei asiayhteydestä arvaa. Voisin varmaan latoa sulle murteella jutun josta et ymmärtäisi yhtään mitään..
        Sä olet nyt ymmärtänyt tään idean oikein että laitetaan mukaan mielikuvitusta.. kyllä siitä sitten osaa päätellä lukiessa mikä on oikeasti totta.
        Ihanaa kun koet noin hienolla tavalla tämän kirjoittelemisen.. Siltana.. vuorovaikutuksena..
        Ei ihme että heti olin ihan lääpälläni kun kirjoitettiin siitä uunipaistista.. Vaisto sanoi että nyt löysin jotain sellaista mitä olen etsinyt.

Mutta.. Avataan nyt tää kori ja otetaan sieltä hyvät tuoreet wiinerit ja mansikkamehupullo.
        Kas näin.. Ole hyvä!

Mustikoita on runsaasti siellä mihin ukkoskuurot ovat antaneet sadetta.. ikävä kyllä minun kotipuolessa ei niitä juurikaan ole. Mutta Huuhaametässä kaikki on mahdollista.. ihan kuin näkisinkin tuolla kiven kupeessa sinisenään niitä..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

tuonne.. tuo kuusisaareke..
        Sinne mennään. Tämän lehmiaidan yli vaan että hopsis. Minä pidän tätä rautalankaa vähän painatuksissa että pääset helpommin loikkaamaan.

AIH ... OUH ... EIH Siinä UIH onkin AUTS virta! Taisin saada ajatus-akkuuni virtapiikin!

Lehmät seuraavat meitä.. ilmeisesti tuoreen pullan tuoksu tuntuu niidenkin nenissä miellyttävältä.
        Muistinkohan laittaa termarikahviin maitoa.. Nyt olisi hyvä tilaisuus käydä samalla maitokaupassa..itsepalvelupisteessä.. se on tuossa takanasi ja seisoo neljällä jalalla!

Odelma (= nuorta heinää) on niin kuivaa että alkaa aivan ruskistua. Ellei pian saada vettä tässä käy vielä heikosti!

No niin.. päästiinpä metsäsaarekkeeseen.. siellä on yksi niin iso puu ettei kädet yllä ympäri.
        Syödäänkö vähän evästä välillä ja aletaan sitten etsiä niitä mustikoita..?

Laitetaan viltti tuohon kaatuneen rungon päälle ja istutaan siihen.

Kirjoitat asiaa tuossa äskeisessä viestissäsi.
        Tässä monasti joutuu muuntamaan alkuperäistä ajatusta selkeämmäksi jotta saa sen kirjalliseen muotoon. Itselläni on se vika että sanat tulevat "väärässä järjestyksessä" ja lauseet ovat sen takia hassun kuuloisia.
        Sahiaiset on muuten sahanpurua.. onko sinun juoksulenkkis pururadalla?
        Taitaa olla murresana tuokin.. niistä nyt ei ota selvää ellei asiayhteydestä arvaa. Voisin varmaan latoa sulle murteella jutun josta et ymmärtäisi yhtään mitään..
        Sä olet nyt ymmärtänyt tään idean oikein että laitetaan mukaan mielikuvitusta.. kyllä siitä sitten osaa päätellä lukiessa mikä on oikeasti totta.
        Ihanaa kun koet noin hienolla tavalla tämän kirjoittelemisen.. Siltana.. vuorovaikutuksena..
        Ei ihme että heti olin ihan lääpälläni kun kirjoitettiin siitä uunipaistista.. Vaisto sanoi että nyt löysin jotain sellaista mitä olen etsinyt.

Mutta.. Avataan nyt tää kori ja otetaan sieltä hyvät tuoreet wiinerit ja mansikkamehupullo.
        Kas näin.. Ole hyvä!

Mustikoita on runsaasti siellä mihin ukkoskuurot ovat antaneet sadetta.. ikävä kyllä minun kotipuolessa ei niitä juurikaan ole. Mutta Huuhaametässä kaikki on mahdollista.. ihan kuin näkisinkin tuolla kiven kupeessa sinisenään niitä..

Oikea Kaarnamuori! Minä pidän vanhoista puista! Minä silloin tällöin halaan niitä ja saan energiaa tai selkeyttä..Se on huisi tunne ,kun laitat kämmenet puuhun kiinni ja keskittyy, tuntee kuinka se "hengittää"! Olen ollut sellaisella viikonloppu jutussa jossa käytiin tälläisiä mielenkiintoisia asioita läpi. Saat säikkyä vapaasti, mutta tiedoksi, ne on minua, sisään rakennettu, pyrin tiedostamaan eri juttuja...ei minusta sen kummempaa...ei haittaa normaalia elämää! :D
        Vähän mietin laitanko tuota tuohon, mutta se on kuitenkin niin olennainen osa minua, että haluan sinun tietävän sen! Tee tiedolla mitä haluat! :)
        OIVOI!!! Minä en pääse tuosta mihinkään!.... Se on kiintynyt minuun...voiko se tulla mukaan?..tietyn matkan päähän tietysti...lehmyli, paikka!..Noin..
        Viinereitä! Tiedätkös kuinka paljon niissä on kaloreita?!! Ne on sinulle...minä otan tämän.. mmm....!
        Olisi kyllä hauskaa jos kirjoittaisit jotain murteella! suommennos :DDD tanjuu!
        Olen tänään ollut reipas, oikeastaan koko ajan, noin muutoin, paitsi ihanaa kun keskeytät välillä, niin; nyt olen päättänyt että aamulla lähden reissuun. Siivoilen paikkoja ja järjestelen tavaroita ja suunnittelen sen vähän mitä pitääkin
        Tuli se tunne, että menox...Niin kuin eilen kirjoitin, halu istua jonnekin järven rannalle hiljaisuuteen...johonkin uuteen..
        tietenkin mietin ,että kuinka kauan menee ennen kuin olemme taas koneella yhdessä..kun minulla ei ole aikataulua...enkä minä voi tehdä sitä, syystä että minä noudatan , jopa itselleni antamia lupauksia tunnontarkasti, ja ressaisin vain itseni tekemällä aikataulun! Ja kun sinäkin menet sitten reissuun.. En minä tiedä ! Tiedätkö sinä??
        Nyt minä nautin tästä hetkestä...ja mustikoista..nammm...nämä loppuu kohta, pitäisikö sinun hakea lisää minulle..? :))))))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Oikea Kaarnamuori! Minä pidän vanhoista puista! Minä silloin tällöin halaan niitä ja saan energiaa tai selkeyttä..Se on huisi tunne ,kun laitat kämmenet puuhun kiinni ja keskittyy, tuntee kuinka se "hengittää"! Olen ollut sellaisella viikonloppu jutussa jossa käytiin tälläisiä mielenkiintoisia asioita läpi. Saat säikkyä vapaasti, mutta tiedoksi, ne on minua, sisään rakennettu, pyrin tiedostamaan eri juttuja...ei minusta sen kummempaa...ei haittaa normaalia elämää! :D
        Vähän mietin laitanko tuota tuohon, mutta se on kuitenkin niin olennainen osa minua, että haluan sinun tietävän sen! Tee tiedolla mitä haluat! :)
        OIVOI!!! Minä en pääse tuosta mihinkään!.... Se on kiintynyt minuun...voiko se tulla mukaan?..tietyn matkan päähän tietysti...lehmyli, paikka!..Noin..
        Viinereitä! Tiedätkös kuinka paljon niissä on kaloreita?!! Ne on sinulle...minä otan tämän.. mmm....!
        Olisi kyllä hauskaa jos kirjoittaisit jotain murteella! suommennos :DDD tanjuu!
        Olen tänään ollut reipas, oikeastaan koko ajan, noin muutoin, paitsi ihanaa kun keskeytät välillä, niin; nyt olen päättänyt että aamulla lähden reissuun. Siivoilen paikkoja ja järjestelen tavaroita ja suunnittelen sen vähän mitä pitääkin
        Tuli se tunne, että menox...Niin kuin eilen kirjoitin, halu istua jonnekin järven rannalle hiljaisuuteen...johonkin uuteen..
        tietenkin mietin ,että kuinka kauan menee ennen kuin olemme taas koneella yhdessä..kun minulla ei ole aikataulua...enkä minä voi tehdä sitä, syystä että minä noudatan , jopa itselleni antamia lupauksia tunnontarkasti, ja ressaisin vain itseni tekemällä aikataulun! Ja kun sinäkin menet sitten reissuun.. En minä tiedä ! Tiedätkö sinä??
        Nyt minä nautin tästä hetkestä...ja mustikoista..nammm...nämä loppuu kohta, pitäisikö sinun hakea lisää minulle..? :))))))

sinä puuta vaan.. oon minäkin halannut eikä ole kovin pitkä aikakaan. Ei yltäneet käteni ympäri ja minulla on ihan normaali mittaiset kädet.
        Oisko noin että niistä saisi energiaa..? Mä en oikein ymmärrä muusta puuenergiasta kuin sen lämpöenergian!
        Ehkä se energiansaantitunne tulee siitä rauhoittumisesta ja.. kun uskoo niin. Vähän sama kuin jooga (josta en myöskään tiedä yhtään mitään)

Tässä sulle lisää mustikoita.
        He.. Ryötin käret pahoon ku pakkaa olohon nilivaasia nuo mariat, nyppitääs olla pesufati, saipuaa ja hantuuki notta käret olis jälle komian puhtahat.
        (Ole hyvä.. Likasin käteni pahasti kun nuo marjat tahtovat olla niin pehmenneitä, tarvittaisiin pesuvati, saippuaa ja pyyheliina jotta kädet olisivat taas kauniin puhtaat).
        Siinä sulle murretta! En mä ny sentään ihan noin vahvaa murretta puhu kotioloissakaan, jotain puolta laimeampaa ehkä.

Oikeastaan on hyvä että tulee katkos tähän kirjoitteluun. Nimenomaan katkos eikä loppu..
        On jäänyt Muu-väki vähän huonolle osalle iltaisin kun oon rynninyt kuistille. Se katko tekee hyvää kummallekkin.. jos on ikävä toista niin aina parempi. Sekin on siedettävissä kun tietää että toinen välittää ja tulee takaisin myöhemmin.
        Tavataanko täällä sitten kun olet taas maisemissa? Tänä iltana ei ollakkaan kuistilla jos kerta aiot virkeänä aamulla ajamaan lähteä.
        Korkeintaan pienet lähtöhalit annetaan.. vai mitä?

Haluan että pidät nyt kunnon lomaa ja löydät jonkun uuden paikan jossa on mukava piipahtaa.
        Minullakin on tiedossa ensi viikolle ylimääräisiä menoja kun on se parin päivän reissukin keskellä viikkoa.

Joko taas oot syönyt kaikki mustikat.. säähän ahmit niitä oikein urakalla..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

sinä puuta vaan.. oon minäkin halannut eikä ole kovin pitkä aikakaan. Ei yltäneet käteni ympäri ja minulla on ihan normaali mittaiset kädet.
        Oisko noin että niistä saisi energiaa..? Mä en oikein ymmärrä muusta puuenergiasta kuin sen lämpöenergian!
        Ehkä se energiansaantitunne tulee siitä rauhoittumisesta ja.. kun uskoo niin. Vähän sama kuin jooga (josta en myöskään tiedä yhtään mitään)

Tässä sulle lisää mustikoita.
        He.. Ryötin käret pahoon ku pakkaa olohon nilivaasia nuo mariat, nyppitääs olla pesufati, saipuaa ja hantuuki notta käret olis jälle komian puhtahat.
        (Ole hyvä.. Likasin käteni pahasti kun nuo marjat tahtovat olla niin pehmenneitä, tarvittaisiin pesuvati, saippuaa ja pyyheliina jotta kädet olisivat taas kauniin puhtaat).
        Siinä sulle murretta! En mä ny sentään ihan noin vahvaa murretta puhu kotioloissakaan, jotain puolta laimeampaa ehkä.

Oikeastaan on hyvä että tulee katkos tähän kirjoitteluun. Nimenomaan katkos eikä loppu..
        On jäänyt Muu-väki vähän huonolle osalle iltaisin kun oon rynninyt kuistille. Se katko tekee hyvää kummallekkin.. jos on ikävä toista niin aina parempi. Sekin on siedettävissä kun tietää että toinen välittää ja tulee takaisin myöhemmin.
        Tavataanko täällä sitten kun olet taas maisemissa? Tänä iltana ei ollakkaan kuistilla jos kerta aiot virkeänä aamulla ajamaan lähteä.
        Korkeintaan pienet lähtöhalit annetaan.. vai mitä?

Haluan että pidät nyt kunnon lomaa ja löydät jonkun uuden paikan jossa on mukava piipahtaa.
        Minullakin on tiedossa ensi viikolle ylimääräisiä menoja kun on se parin päivän reissukin keskellä viikkoa.

Joko taas oot syönyt kaikki mustikat.. säähän ahmit niitä oikein urakalla..

laitoit suomennoksen! :DDD Täys painajaisia nuo murteet! Meneppä tuonne Turun alueelle! Kääk! Tuleehan niitä tilanteita tuolla eri maakunnissa, kun paikalliset puhu "jotain outoa kieltä", sitä vaan nyökyttelee päätään ja hymyilee, että niin niin, eikä ymmärrä yhtään mitään! :D Hauskaa!!
        Näistä energia ym. jutuista voisin puhua paljonkin mutta antaa olla nyt..joskus myöhemmin..
        Ajattelin ,että josko kirjoittaisin joka ilta jotain paperille, ajatuksia tai jotain ja sitten kun olen koneella voisin kirjoittaa ne sinulle..miltäs kuulostaisi? Haluaisitko tietää, kun sorsapesue ui järven peilityyntä pintaa..:))
        tai kun sotkin puseron jäätelöllä eikä ollut vaihtaria siihen hätään..:DD
        Sinä kun olet koneen äärellä, saat kirjoittaa minulle päivän viestin (tit)! Luen ne sitten aina kun voin..eihän sitä tiedä josko ,joku antaisi minun vähän viestitellä jollakin koneella..:)
        Mutta viimeistään kotona.
        Kuistilla tavataan illalla tietysti! Nyt keskityn taas hommiini...että ehdin...VIUH..---> Pöings...

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

laitoit suomennoksen! :DDD Täys painajaisia nuo murteet! Meneppä tuonne Turun alueelle! Kääk! Tuleehan niitä tilanteita tuolla eri maakunnissa, kun paikalliset puhu "jotain outoa kieltä", sitä vaan nyökyttelee päätään ja hymyilee, että niin niin, eikä ymmärrä yhtään mitään! :D Hauskaa!!
        Näistä energia ym. jutuista voisin puhua paljonkin mutta antaa olla nyt..joskus myöhemmin..
        Ajattelin ,että josko kirjoittaisin joka ilta jotain paperille, ajatuksia tai jotain ja sitten kun olen koneella voisin kirjoittaa ne sinulle..miltäs kuulostaisi? Haluaisitko tietää, kun sorsapesue ui järven peilityyntä pintaa..:))
        tai kun sotkin puseron jäätelöllä eikä ollut vaihtaria siihen hätään..:DD
        Sinä kun olet koneen äärellä, saat kirjoittaa minulle päivän viestin (tit)! Luen ne sitten aina kun voin..eihän sitä tiedä josko ,joku antaisi minun vähän viestitellä jollakin koneella..:)
        Mutta viimeistään kotona.
        Kuistilla tavataan illalla tietysti! Nyt keskityn taas hommiini...että ehdin...VIUH..---> Pöings...

mulle kovasti hyvin.. Viikolla tulee ne pari päivää jolloin en oo kotona mutta muulloin se käy.
        Oot kyllä tosi ystävällinen mua kohtaan en muuta tiedä..
        Mustikassa tuli käytyä virtuaalisesti.. nyt meen töihin oikeasti. Illalla palaan tänne! Moiks..

• Winter Rules
        Winter Rules kirjoitti:

mulle kovasti hyvin.. Viikolla tulee ne pari päivää jolloin en oo kotona mutta muulloin se käy.
        Mustikassa tuli käytyä virtuaalisesti.. nyt meen töihin oikeasti. Illalla palaan tänne! Moiks..

Ehätin jo kuistille.
        Cara.. Ootkos sinä täällä jossakin?
        Minä laitan teevettä kiehumaan.. teetä mulla ei ole kyllä mukana kun en tavallisesti juo sitä. Aattelin että kun lähdet aamulla matkaan niin kahvinjuonti voi viivästyttää uneenpääsyä.
        Ahaa.. päivän lehti.. Istunpa tuohon nojatuoliin lukemaan...

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

olen puolittanut katastroofin! Olen ylpeä itsestäni! Sitä hössöttää ja hössöttää...tuliko kaikki , onko sitä ja laitoinko tätä..! :D Ja suurta osaa kamppeista ei etes tarvi koko reissun aikana! Oikeesti minulla on tietty tyyli tehdä nämä jutut ja saan ne hyvin meneen, nyt olen tehnyt tässä muutakin niin siksi on vähän hutera olo, että tuleeks kaikki mukaan. No käyn listan läpi kohta, siihen ei mene kuin hetki..autoon olen vienyt jo suurimman osan, eipähän tarvi aamulla roudata kamaa ,joka voi olla ihan hyvin yön yli siellä.
        Ehdin käydä lenkilläkin..reipas tyttö! :)
        Huuhuu..!! Iltakaffelle ja tattadaa; ylläri mustikkapiirakkaa!! En syönyt kaikkea..:)))

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Ehätin jo kuistille.
        Cara.. Ootkos sinä täällä jossakin?
        Minä laitan teevettä kiehumaan.. teetä mulla ei ole kyllä mukana kun en tavallisesti juo sitä. Aattelin että kun lähdet aamulla matkaan niin kahvinjuonti voi viivästyttää uneenpääsyä.
        Ahaa.. päivän lehti.. Istunpa tuohon nojatuoliin lukemaan...

olin ekka!! Huusasin vaan muutakin tuossa...Lehti pois nyt juodaan kahvit kun MINÄ olen keittänyt! :DDDDD Hei!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

olen puolittanut katastroofin! Olen ylpeä itsestäni! Sitä hössöttää ja hössöttää...tuliko kaikki , onko sitä ja laitoinko tätä..! :D Ja suurta osaa kamppeista ei etes tarvi koko reissun aikana! Oikeesti minulla on tietty tyyli tehdä nämä jutut ja saan ne hyvin meneen, nyt olen tehnyt tässä muutakin niin siksi on vähän hutera olo, että tuleeks kaikki mukaan. No käyn listan läpi kohta, siihen ei mene kuin hetki..autoon olen vienyt jo suurimman osan, eipähän tarvi aamulla roudata kamaa ,joka voi olla ihan hyvin yön yli siellä.
        Ehdin käydä lenkilläkin..reipas tyttö! :)
        Huuhuu..!! Iltakaffelle ja tattadaa; ylläri mustikkapiirakkaa!! En syönyt kaikkea..:)))

Mä olinkin jo täällä.. et huomannut kun istuin tuolla olkkarin puolella lehti nenän edessä.
        Aiotko tosiaan juoda kahveeta.. mä pistin jo teevetet kiehumaan..
        No ei sen väliä.. ei MUN tartte aamulla olla niin virkku kun meen hommiini. Väliin teen tunnin kaksi töitä ennenkuin herään!

Puolitit katastrofin... öh.. siis että.. sait kaikki mahtumaan matkalaukkuun... vai mitä tuo mahtoi tarkoittaa?

Niin. Hei ja kiva taas olla yhtä aikaa täällä.
        ..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

olin ekka!! Huusasin vaan muutakin tuossa...Lehti pois nyt juodaan kahvit kun MINÄ olen keittänyt! :DDDDD Hei!

Kenen mustikkapiirakkaa syöt sen lauluja laulat!
        Olit siis täällä ensiksi..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Mä olinkin jo täällä.. et huomannut kun istuin tuolla olkkarin puolella lehti nenän edessä.
        Aiotko tosiaan juoda kahveeta.. mä pistin jo teevetet kiehumaan..
        No ei sen väliä.. ei MUN tartte aamulla olla niin virkku kun meen hommiini. Väliin teen tunnin kaksi töitä ennenkuin herään!

Puolitit katastrofin... öh.. siis että.. sait kaikki mahtumaan matkalaukkuun... vai mitä tuo mahtoi tarkoittaa?

Niin. Hei ja kiva taas olla yhtä aikaa täällä.
        ..

Työskentelen parhaiten paineen alla, olen tehokkain silloin! Kun on kiire ajtukset pysyy kasassa ja toimivuus säilyy, tulee kaikki tehtyä ja silleen. Siis nyt kun mietin tuleeko kaikki mukaan, mitä pitää huomioida yleensäkkin ;mitä jos-tilanteet, ja tämä tässä käytettävä aika rajaa sen ,että asiat pitää olla tehtynä..nyt on , paitsi vähän on jäljellä, mutta ei panikkia, kaikki on hallinassa! :D Kyllä minä haluan kahvia..katso nyt kuin hieno piirakka! :D

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Kenen mustikkapiirakkaa syöt sen lauluja laulat!
        Olit siis täällä ensiksi..

mitäs täällä sekoillaan?? :)))))))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Työskentelen parhaiten paineen alla, olen tehokkain silloin! Kun on kiire ajtukset pysyy kasassa ja toimivuus säilyy, tulee kaikki tehtyä ja silleen. Siis nyt kun mietin tuleeko kaikki mukaan, mitä pitää huomioida yleensäkkin ;mitä jos-tilanteet, ja tämä tässä käytettävä aika rajaa sen ,että asiat pitää olla tehtynä..nyt on , paitsi vähän on jäljellä, mutta ei panikkia, kaikki on hallinassa! :D Kyllä minä haluan kahvia..katso nyt kuin hieno piirakka! :D

minuunkin tiettyyn rajaan saakka. Siis se paineen alla suorittaminen.. se jotenkin aktivoi nekin mukavuudenhaluiset aivosolut jotka eivät korviaan lotkauttele normaalissa työskentelyssä.
        Ehkä siinä tilanteessa ihmisellä "erittyy" jotain ekstraa tuolla sisuksissa..

Sydämenmuotoinen mustikkapiirakka josta on napsaistu palanen.. joku ei ole voinut vastustaa kiusausta..

On se niin herkullisen näköinen että en yhtään ihmettele!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

mitäs täällä sekoillaan?? :)))))))

---

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

minuunkin tiettyyn rajaan saakka. Siis se paineen alla suorittaminen.. se jotenkin aktivoi nekin mukavuudenhaluiset aivosolut jotka eivät korviaan lotkauttele normaalissa työskentelyssä.
        Ehkä siinä tilanteessa ihmisellä "erittyy" jotain ekstraa tuolla sisuksissa..

Sydämenmuotoinen mustikkapiirakka josta on napsaistu palanen.. joku ei ole voinut vastustaa kiusausta..

On se niin herkullisen näköinen että en yhtään ihmettele!

Minä...tuota...vähän..no pitihän minun maistaa että voiko sitä tarjota..käykö selitykseksi? :D
        Siinä on taas minun omia juttuja laitettuna..minusta on kiva kokeilla kaikkea muutakin variaatioita ,kuin jotain perinteistä...
        Toiset menee lukkoon ,kun tulee töitä oikein hyökyaaltona, sekoittavat vielä enemmän pakkaa..
        Joskus liikenteessä hermostuu kun joku ei tiedä oikein mitä on tekemässä...Kesällä minulla riittää enemmän ymmärrystä näille, kun on porukkaa liikenteessä muilta paikkakunnilta niin paljon ,ymmärtäähän sen ,että ei aina tiedä mihin pitäisi kääntyä ja muuta sellaista ja sitä sitten kärsivällisesti odottaa että johonkin ratkaisuun päädytään..:D Sinä tietenkin ymmärrät kaikkia autoilijoita ja aina ! :) Vai...?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Minä...tuota...vähän..no pitihän minun maistaa että voiko sitä tarjota..käykö selitykseksi? :D
        Siinä on taas minun omia juttuja laitettuna..minusta on kiva kokeilla kaikkea muutakin variaatioita ,kuin jotain perinteistä...
        Toiset menee lukkoon ,kun tulee töitä oikein hyökyaaltona, sekoittavat vielä enemmän pakkaa..
        Joskus liikenteessä hermostuu kun joku ei tiedä oikein mitä on tekemässä...Kesällä minulla riittää enemmän ymmärrystä näille, kun on porukkaa liikenteessä muilta paikkakunnilta niin paljon ,ymmärtäähän sen ,että ei aina tiedä mihin pitäisi kääntyä ja muuta sellaista ja sitä sitten kärsivällisesti odottaa että johonkin ratkaisuun päädytään..:D Sinä tietenkin ymmärrät kaikkia autoilijoita ja aina ! :) Vai...?

Tosin siihen maun varmistamiseen tarvittiin aika ISO näyte.. Annoitko Roosalle yhtään maistiaisia?

Minun on helppo ymmärtää autoilijoita jotka ovat epävarmoja koska ole sellainen itsekkin. Tietysti sellaiset itsestäänselvyydet kuin liikennevaloissa muniminen ja keskiviivalla ratsastaminen JA etenkin peräpuskurissa roikkuminen saa minutkin hiiltymään ihan ja paikassa.
        Mutta en mä oo ekana nyrkkiä puimassa jos joku sattuu siihen eteen jäämään hidasteeksi. Onhan se nopeusrajoituskin vaan ylärajasuositus.. joku voi haluta ajella vaan hissuksiin ja katsella maisemia. Tosin siinä tapauksessa pitää asianomaisen katella taustapeiliin ja väistää kiltisti sivuun aina tarpeen vaatiessa.
        Yhteispeli.. se on liikenteessä kaikkien etu.

Tuosta paineen alaisesta työskentelystä.. käytätkö muistilappuja muistin tukena?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Tosin siihen maun varmistamiseen tarvittiin aika ISO näyte.. Annoitko Roosalle yhtään maistiaisia?

Minun on helppo ymmärtää autoilijoita jotka ovat epävarmoja koska ole sellainen itsekkin. Tietysti sellaiset itsestäänselvyydet kuin liikennevaloissa muniminen ja keskiviivalla ratsastaminen JA etenkin peräpuskurissa roikkuminen saa minutkin hiiltymään ihan ja paikassa.
        Mutta en mä oo ekana nyrkkiä puimassa jos joku sattuu siihen eteen jäämään hidasteeksi. Onhan se nopeusrajoituskin vaan ylärajasuositus.. joku voi haluta ajella vaan hissuksiin ja katsella maisemia. Tosin siinä tapauksessa pitää asianomaisen katella taustapeiliin ja väistää kiltisti sivuun aina tarpeen vaatiessa.
        Yhteispeli.. se on liikenteessä kaikkien etu.

Tuosta paineen alaisesta työskentelystä.. käytätkö muistilappuja muistin tukena?

iso ja iso..kaikki on suhteellista..ei tuo nyt minusta ole isosti otettu..kissa nukkuu syreenin alla..ainakin jokuaika sitten..voi olla jo sisälläkin en tiedä...
        Joo, nämä keskiviivan kyttääjät!!!! :( jizzus että niitten kans menee hermot! Jos kerran ajaa hitaammin niin minkä ihmeen vuoksi pitää körötellä keskellä tietä??Samaa tietä siellä laidassakin on!! Ja jos tie kaartelee enemmänkin eli näkvyys on lyhyt etkä pääse ohittaankaan..*mustia pilviä*
        Huomaatko, kun meitsillä nousee maidot kun puhutaan liikenteestä ja näistä "jarruista"?! :DD
        Niin, muistilappuja..minulla on tapana kirjoitella kaiken näköistä ylös ja sitten minä unohdan katsoa niitä, mutta ne on sellaisia toisia jutuja tai sanosko vielä niin ,että se kuuluu minun luonteeseen nämä laput ja liput. En tee muistilappuja sillain ,kuin ehkä tarkoitat...
        Kyllä sekin aika kait tulee..pelottaa.. :)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

iso ja iso..kaikki on suhteellista..ei tuo nyt minusta ole isosti otettu..kissa nukkuu syreenin alla..ainakin jokuaika sitten..voi olla jo sisälläkin en tiedä...
        Joo, nämä keskiviivan kyttääjät!!!! :( jizzus että niitten kans menee hermot! Jos kerran ajaa hitaammin niin minkä ihmeen vuoksi pitää körötellä keskellä tietä??Samaa tietä siellä laidassakin on!! Ja jos tie kaartelee enemmänkin eli näkvyys on lyhyt etkä pääse ohittaankaan..*mustia pilviä*
        Huomaatko, kun meitsillä nousee maidot kun puhutaan liikenteestä ja näistä "jarruista"?! :DD
        Niin, muistilappuja..minulla on tapana kirjoitella kaiken näköistä ylös ja sitten minä unohdan katsoa niitä, mutta ne on sellaisia toisia jutuja tai sanosko vielä niin ,että se kuuluu minun luonteeseen nämä laput ja liput. En tee muistilappuja sillain ,kuin ehkä tarkoitat...
        Kyllä sekin aika kait tulee..pelottaa.. :)

jo melkein etukäteen mitä vastaat tuohon liikennejuttuun.. yksi asia siihen vielä.. vilkun käyttö on joillekuille ihan tuntematon asia tai sitten sitä käytetään vasta viime tipassa.. se ärsyttää silloin kun on odottamassa isolle tielle pääsyä ja sieltä tullaan hi-taas-ti mutta ei sovi vaan laittaa vilkkua päälle.

Kyllä siihen omaan suhtautumiseen vaikuttaa paljon myös se onko kiire vai luppoaika-ajelu.
        Sulla kait on huomenna vapaa aikataulu.. niinhän kirjoitit.
        Oon mä vähän "kade" sulle kun en juuri koskaan voi lähteä tuolla lailla ilman aikatauluja moneksi päiväksi matkaan.. On minussa sen verran kulkurinluonnetta että jos olisi tilaisuus niin lähtisin kernaasti matkakaveriksi..
        Ai mutta sä haluatkin olla yksin siellä järven rannalla..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

jo melkein etukäteen mitä vastaat tuohon liikennejuttuun.. yksi asia siihen vielä.. vilkun käyttö on joillekuille ihan tuntematon asia tai sitten sitä käytetään vasta viime tipassa.. se ärsyttää silloin kun on odottamassa isolle tielle pääsyä ja sieltä tullaan hi-taas-ti mutta ei sovi vaan laittaa vilkkua päälle.

Kyllä siihen omaan suhtautumiseen vaikuttaa paljon myös se onko kiire vai luppoaika-ajelu.
        Sulla kait on huomenna vapaa aikataulu.. niinhän kirjoitit.
        Oon mä vähän "kade" sulle kun en juuri koskaan voi lähteä tuolla lailla ilman aikatauluja moneksi päiväksi matkaan.. On minussa sen verran kulkurinluonnetta että jos olisi tilaisuus niin lähtisin kernaasti matkakaveriksi..
        Ai mutta sä haluatkin olla yksin siellä järven rannalla..

kun sulla on baana auki ja sitten joku (murrr) tulee eteen!!! Kuvittele minut luppoajelulle! :))))))) Kyllä aikataulua ei ole. Pieniä viivoja voi asetella kuin ,että on illalla yhdeksältä perillä ja silleen mutta nekin on ,noin-aikatauluja. Täytyyhän sitä ympärille katsella ja aina sitä jotain mielenkiintoista on tullut johon saa aikaa kulumaan. Minä hyppään aina tasakäpälää ,kun joku pääsee reissuun ja minä en...mutta menethän sinäkin kohta lomalle..
        Järvenrannalla on aina tilaa yhdelle Winterille,sehän on selvä!! :D Se laatuhan ratkaisee ja jos seura on hyvää, voi siellä rannalla olla muitakin..voi katsella auringonlaskua...:)

• Winter Rules

Ei mua ois niin huvittanut laivalle lähteä.. onhan se vaihtelua mutta se yleinen ilmapiiri siellä ei miellytä kun väki pääasiassa tulee sinne syömään juomaan ja hakemaan ei-niin-halpaa viinaa..
      Mä rentoudun vähän eri lailla. Kuten esimerkiksi tässä nyt. Mulle kultaisia hetkiä tällaiset.
      Mietin tuossa että mitä sulle kirjoittaisin kun oot poissa.. en mä voi mitään kovin seikkaperäistä laittaa.. sellaista yleistä vaan..
      Jonkun runon voisin kehittää jos oikein inspiroidun ikävästä..

• CARA

puhuen, minuakaan ei risteilyt ole kiinnostaneet, mutta oliko tuo etes yllätys sulle? :D Mulle ei ainakaan..
        Jonkun sortin ADHD kait meitsillä on, kun pitää päästä liikkelle, laiva on rajattu alue, vaikka nykyisellään siellä saa kyllä aikansakin kulumaankin suht siedettävästi. Ymmärrän että on sellaisia ihmisiä jotka jatkuvasti haluaa risteillä, minusta vaan ei taida olla siihen. Sitä joko tykkää tai ei. Minä tykkään muusta.
        Kirjoitat mitä haluat, ei sen tarvi olla pitkää repostusta, runot on kivoja ja niitä sinä osaat kirjoittaa!! :) Minulle runoja:ei kaikki saakkaan minä saan!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

puhuen, minuakaan ei risteilyt ole kiinnostaneet, mutta oliko tuo etes yllätys sulle? :D Mulle ei ainakaan..
        Jonkun sortin ADHD kait meitsillä on, kun pitää päästä liikkelle, laiva on rajattu alue, vaikka nykyisellään siellä saa kyllä aikansakin kulumaankin suht siedettävästi. Ymmärrän että on sellaisia ihmisiä jotka jatkuvasti haluaa risteillä, minusta vaan ei taida olla siihen. Sitä joko tykkää tai ei. Minä tykkään muusta.
        Kirjoitat mitä haluat, ei sen tarvi olla pitkää repostusta, runot on kivoja ja niitä sinä osaat kirjoittaa!! :) Minulle runoja:ei kaikki saakkaan minä saan!

omasta mielestäni hyvän runon oon saanut aikaseksi. Siihen tarvitaan sopiva hetki, sopiva mielentila ja muusa.
        Luetko sinä runoja varta vasiten vai vain kun "sattuu kohdalle" jossain?
        Mä en lue mitään runokirjoja.. lehdistä tai netistä mitä tulee vastaan.. on niissä välillä mukavia ajatuksia. Voi samaistuakkin niihin tunnelmiin.
        Omissa runoissa häiritsee kun ne tahtoo olla liian tiiviitä loppusoinnullisesti.. se rajoittaa..
        Hyvä runo on kuin poutapilvi taivaalla.. Se on mukavan muotoinen, etenee loogisesti ja sopii ympäristöönsä... ja tietenkin runon pitää herättää jotain ajatuksia lukijassa.

Hoi nukutko jo siellä.. Kahvikuppisi meinasi kaatua..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

omasta mielestäni hyvän runon oon saanut aikaseksi. Siihen tarvitaan sopiva hetki, sopiva mielentila ja muusa.
        Luetko sinä runoja varta vasiten vai vain kun "sattuu kohdalle" jossain?
        Mä en lue mitään runokirjoja.. lehdistä tai netistä mitä tulee vastaan.. on niissä välillä mukavia ajatuksia. Voi samaistuakkin niihin tunnelmiin.
        Omissa runoissa häiritsee kun ne tahtoo olla liian tiiviitä loppusoinnullisesti.. se rajoittaa..
        Hyvä runo on kuin poutapilvi taivaalla.. Se on mukavan muotoinen, etenee loogisesti ja sopii ympäristöönsä... ja tietenkin runon pitää herättää jotain ajatuksia lukijassa.

Hoi nukutko jo siellä.. Kahvikuppisi meinasi kaatua..

sisältä ne runot tulee! Joskus luen runokirjoja, en "työkseni" vaan kun sattuu käteen. Se on kuin lottovoitto, kun sattuu löytään todella hyvän, ajtuksia antavan ja kosketavan runon. Tai sellaisen oivaltavan runon. Sellaisia joissa joutuu pähkäileen mitä tässä nyt yritetään sanoa, minä yleensä jätän suosiolla rauhaan.
        Oletko yrittänyt jotain muuta tyyliä kirjoittaa? Aikas vaikeeta, vai mitä? Se on vähän joka asiassa kun on se tietty tapa tehdä niin siitä ei oikein pysty muuttamaan. Paitsi joskus...:D
        Kuule! Minulla on kaksi kahvikuppia tuossa, olisi kolmekkin jos en olisi välillä vienyt pois ja sitten yksi jukurttikuppi niin että mikä kuppi meinas kaatua? :DDDD
        Tunnustan; olen kupinjättäjä pahimmasta päästä!!:(
        Saanko nyt selkään?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

sisältä ne runot tulee! Joskus luen runokirjoja, en "työkseni" vaan kun sattuu käteen. Se on kuin lottovoitto, kun sattuu löytään todella hyvän, ajtuksia antavan ja kosketavan runon. Tai sellaisen oivaltavan runon. Sellaisia joissa joutuu pähkäileen mitä tässä nyt yritetään sanoa, minä yleensä jätän suosiolla rauhaan.
        Oletko yrittänyt jotain muuta tyyliä kirjoittaa? Aikas vaikeeta, vai mitä? Se on vähän joka asiassa kun on se tietty tapa tehdä niin siitä ei oikein pysty muuttamaan. Paitsi joskus...:D
        Kuule! Minulla on kaksi kahvikuppia tuossa, olisi kolmekkin jos en olisi välillä vienyt pois ja sitten yksi jukurttikuppi niin että mikä kuppi meinas kaatua? :DDDD
        Tunnustan; olen kupinjättäjä pahimmasta päästä!!:(
        Saanko nyt selkään?

ihan erikseen sitten ne "oikeat" runot.. mun taidot on hyvin rajalliset..
        Hiljaisuus.. no ulkoiset häiriötekijät pilaa runonteon se on totta mutta sisäisesti ei saa olla hiljaista.. tarvin jonkin sysäyksen, tunteen tai sen runon alkuidean, säeparin josta sitten jatkaa..
        Tää tieska on hyvä kun miettii sitä runoa.. voi siirrellä, muuttaa sanoja ja katsoa sitä kokonaisuutta helpolla tavalla.

Se oli se kuppi josta viimeksi otit kahvia.. siinä etusormessasi se roikkui uhkaavasti kallellaan..
        En anna selkään missään tapauksessa.. Jos oisin kova poika niin läpsäyttäisin.. no tiedät kyllä minne.

Jokohan pitäis mennä unille? Älä kuitenkaan sulje heti kun vastaat tähän.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

ihan erikseen sitten ne "oikeat" runot.. mun taidot on hyvin rajalliset..
        Hiljaisuus.. no ulkoiset häiriötekijät pilaa runonteon se on totta mutta sisäisesti ei saa olla hiljaista.. tarvin jonkin sysäyksen, tunteen tai sen runon alkuidean, säeparin josta sitten jatkaa..
        Tää tieska on hyvä kun miettii sitä runoa.. voi siirrellä, muuttaa sanoja ja katsoa sitä kokonaisuutta helpolla tavalla.

Se oli se kuppi josta viimeksi otit kahvia.. siinä etusormessasi se roikkui uhkaavasti kallellaan..
        En anna selkään missään tapauksessa.. Jos oisin kova poika niin läpsäyttäisin.. no tiedät kyllä minne.

Jokohan pitäis mennä unille? Älä kuitenkaan sulje heti kun vastaat tähän.

ajattelin ehdottaa sitä samaa ja laittaa tutun jutun sitten perään..:)))) Aika on nimittäin taas mennyt niin ,että en ole huomannutkaan!! Kenen syy..?? Onko sinulla vielä jotain tärkeää? Kello soi minulla kuudelta aamulla, joten vähän jäis aikaa aamullakin kirjoittaa...:D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

ajattelin ehdottaa sitä samaa ja laittaa tutun jutun sitten perään..:)))) Aika on nimittäin taas mennyt niin ,että en ole huomannutkaan!! Kenen syy..?? Onko sinulla vielä jotain tärkeää? Kello soi minulla kuudelta aamulla, joten vähän jäis aikaa aamullakin kirjoittaa...:D

tässä pikku hiljaa..
        Mulla on aina riski että en herää kellon soittoon joten täytyy varoiksi nyt sanoa lähtiäisiksi jotain..
        En oo miettinyt mitään valmiiksi paitsi yhden runosen jonka tein iltapuoliin.
        Toivon kuitenkin sinulle kivaa lomanjatkoa ja turvallista liikkumista kun siellä tiellä on kaikenlaisia liikkujia ja hirviä ynnämuita otuksia.
        Mä jään odottamaan että kirjoitat niinkuin lupasit..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

tässä pikku hiljaa..
        Mulla on aina riski että en herää kellon soittoon joten täytyy varoiksi nyt sanoa lähtiäisiksi jotain..
        En oo miettinyt mitään valmiiksi paitsi yhden runosen jonka tein iltapuoliin.
        Toivon kuitenkin sinulle kivaa lomanjatkoa ja turvallista liikkumista kun siellä tiellä on kaikenlaisia liikkujia ja hirviä ynnämuita otuksia.
        Mä jään odottamaan että kirjoitat niinkuin lupasit..

^^¨¨ HYvÄÄ YötÄ! ¨¨^^
        ^^ WINTER! ^^
        ^^

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

^^¨¨ HYvÄÄ YötÄ! ¨¨^^
        ^^ WINTER! ^^
        ^^

Ystävä
        ota kädestä
        olet minulle tärkeä

Kun olet lähellä
        unohtuu hetkeksi ikävä

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Ystävä
        ota kädestä
        olet minulle tärkeä

Kun olet lähellä
        unohtuu hetkeksi ikävä

kyllä minäkin alan oppiin! Kävelin suoraa koneelle kun tiesin että olet kirjoittanut minulle jotain! RUNON! Kiitos! Minä olen sinun lähellä..katso vaikka..:D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

kyllä minäkin alan oppiin! Kävelin suoraa koneelle kun tiesin että olet kirjoittanut minulle jotain! RUNON! Kiitos! Minä olen sinun lähellä..katso vaikka..:D

Huomenta vaan sullekkin.. olen ollut kuudesta saakka hereillä.. kirjoitellut postia.. juonut aamukahvia..niin ja odottanut että herääköhän se lomalainen. Kerkesin jo kaipaamaan tähän sellaista ALARM- nappulaa jolla voisi antaa täsmähälytyksiä!
        Voi kuule.. peru se hyvänilman toivomus ja pyydä sadekuuroja tälle suunnalle vaikka yöaikoihin.. on niin kuivaa että kaikki lakastuu.

Menen tästä ihan pian töihin. Ootko nyt varmaan nukkunut tarpeeksi että jaksat ajaa?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Huomenta vaan sullekkin.. olen ollut kuudesta saakka hereillä.. kirjoitellut postia.. juonut aamukahvia..niin ja odottanut että herääköhän se lomalainen. Kerkesin jo kaipaamaan tähän sellaista ALARM- nappulaa jolla voisi antaa täsmähälytyksiä!
        Voi kuule.. peru se hyvänilman toivomus ja pyydä sadekuuroja tälle suunnalle vaikka yöaikoihin.. on niin kuivaa että kaikki lakastuu.

Menen tästä ihan pian töihin. Ootko nyt varmaan nukkunut tarpeeksi että jaksat ajaa?

saat sateita! Olen nukkunut hyvin..tietty vähän ..mutta menee kovaa kyytiä pois!
        Onko hyvää kahvia minulla on menossa jo kolmas kupillinen! :D Vieläkö ole siinä? PÖÖ?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

saat sateita! Olen nukkunut hyvin..tietty vähän ..mutta menee kovaa kyytiä pois!
        Onko hyvää kahvia minulla on menossa jo kolmas kupillinen! :D Vieläkö ole siinä? PÖÖ?

mutta jalat vie jo lujaa kohti ulko-ovea!
        Mulla vasta eka kuppi enkä enempää aio juodakkaan tähän hätään.
        Onko nyt kassit massit ja passit VARMASTI mukana?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

mutta jalat vie jo lujaa kohti ulko-ovea!
        Mulla vasta eka kuppi enkä enempää aio juodakkaan tähän hätään.
        Onko nyt kassit massit ja passit VARMASTI mukana?

ja matkalta saa mitä kotiin unohtuu!
        Hyvä ilma ajaa..aurinko seläntakana..;D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

ja matkalta saa mitä kotiin unohtuu!
        Hyvä ilma ajaa..aurinko seläntakana..;D

Villinä ja vapaana.. tulee mieleen kun ajattelen sua nyt!
        Sanoit että aurinko selän takana.. oot sitten tulossa vissiin länteen päin. No mä toivon että ne sateet rajoittuu vaan ihan mun tontille ettei sun loma mee sen takia pilalle..
        Nyt mun pitää pakosta mennä..

Laita viestiä tänne kun voit, mä käyn täällä silloin tällöin kurkkaamassa.
        Varmenteeksi voit laittaa jotain mitä me vaan tiedetään..

• Winter Rules
        Winter Rules kirjoitti:

Villinä ja vapaana.. tulee mieleen kun ajattelen sua nyt!
        Sanoit että aurinko selän takana.. oot sitten tulossa vissiin länteen päin. No mä toivon että ne sateet rajoittuu vaan ihan mun tontille ettei sun loma mee sen takia pilalle..
        Nyt mun pitää pakosta mennä..

Laita viestiä tänne kun voit, mä käyn täällä silloin tällöin kurkkaamassa.
        Varmenteeksi voit laittaa jotain mitä me vaan tiedetään..

Hyviä tuulia koko matkan ajaksi..
        Jos tunnet että sua ajatellaan.. niin se voin olla minä.. Heippa!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Hyviä tuulia koko matkan ajaksi..
        Jos tunnet että sua ajatellaan.. niin se voin olla minä.. Heippa!

enään puuttuu autosta! Kyllä sitä vielä aina huusaa viimetipallakin kaiken näköistä! :DDD Eipä tuota oo niin haittaa. Hei, mä oon lomalla!!
        Minkälaisen merkin annat että ajattelet??..mmm.. joo nakkaat hiukset silmille!! :)) Hyväksytää! Kun ei ajon aikana!
        Nyt kai minunkin on aika mennä! Sormet vain soutaa näppäimillä..yllätys, vai?!!Ei!
        Tuo eilinen hyvän yön-toivotus piti muuten olla keskellä ruutua, ei näköjään onnistunut ! Pitää harjoitella!
        Niin nyt; HYVIÄ TUULIA SINULLE! Minä kukun sitten välillä sinulle!

• Winter Rules

paistaa ja kuu mottaa. Uunipaistina olo jatkuu ties monettako päivää. Ei taida olla kovin kivaa ajellakkaan iltapäivällä kaikkein kuumimpaan aikaan. Ehkä oletkin jo siellä ensimmäisessä etapissa, nautit silmät suljettuina hiljaisuudesta ympärilläsi.
      Minulla leppoisa päivä, vain kevyitä töitä..
      Otitkohan loput mustikkapiiraasta evääksesi?
      Nyt ajattelen hetken ystävääni .... joka piste tuossa on yksi minuutti.

Hyviä tuulia edelleen!

• CARA

pääsin käymään! Matka meni mukavasti! ;) Olen siellä järven rannalla, kaunis on! Mutta kirjoitan sinulle sitten enemmän, saat odottaa! Tiesin että ajattelet..tunsin! Huomisesta en tiedä minne menen..! Nyt suihkuun , kävin jo nimittäin lenkillä !!:) Sitten muuta juttuja mitä keksinkään! HYVIÄ TUULIA SINULLE MYÖS! Ihanaa kun sain kirjoittaa! MOIKS! Ja HYvÄT UNOsET! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

pääsin käymään! Matka meni mukavasti! ;) Olen siellä järven rannalla, kaunis on! Mutta kirjoitan sinulle sitten enemmän, saat odottaa! Tiesin että ajattelet..tunsin! Huomisesta en tiedä minne menen..! Nyt suihkuun , kävin jo nimittäin lenkillä !!:) Sitten muuta juttuja mitä keksinkään! HYVIÄ TUULIA SINULLE MYÖS! Ihanaa kun sain kirjoittaa! MOIKS! Ja HYvÄT UNOsET! :D

Tulin tuttuun aikaan käymään täällä. No ootpas kulkeutunut mukavaan paikkaan.
        Voi hiisi.. kelpaa nyt miettiä vaikka mitä siellä.. Veikkaan että käyt vielä suut... ei kun soutelemassa siellä järven selällä. Ilma on ainakin täällä mitä mahtavin. Kuu vaihtuu ensi yönä ja ollaan elokuussa. Oot ollut sitten jo toista kuukautta matkassa.
        No varmaan tunsitkin kun ajattelin niin kovasti.. sama juttu toisinpäin!

Mulla on tässä vielä järjestelyjä kun huomenna alkaa loma. Kotona kyllä ollaan vielä huomenillalla.

Tuli hyvä mieli kun kirjoitit...O.O.K.O.O.

Hyvää yötä huomiseen, ystäväni
        t. Wintteri

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Käynpä jälle täälä.. Yö meni että vilahti.. minunkin loma alkas nyt.
        Oon ollut jalkeilla silti aamusta saakka, pelkään sitä myöhään nukkumista kun se jumittaa koko päiväksi.
        Mistähän sä sen nettiyhteyden taas sieppaat tähän hätään?
        Taitaa noissa uudemmissa lomanviettopaikoissa olla tieska asiakkaiden käyttettävissä.
        Hei.. mee paikkakunnan kirjastoon ja kirjoita sieltä tänne.

Aurinko paistelee edelleen.. sateesta ei mitään havaintoa.. toivo nyt sitä tänne mulle edes 10 milliä.
        Onko sun yhtään ikävä? Mun on.

Ajatuksen lämpimän
        luoksesi mä lähetän

lintuna se lentää
        kohta sinne entää

vierees lehahtaa
        korvaas supattaa

terveiset tuo sulle
        ystävälle kaivatulle

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Käynpä jälle täälä.. Yö meni että vilahti.. minunkin loma alkas nyt.
        Oon ollut jalkeilla silti aamusta saakka, pelkään sitä myöhään nukkumista kun se jumittaa koko päiväksi.
        Mistähän sä sen nettiyhteyden taas sieppaat tähän hätään?
        Taitaa noissa uudemmissa lomanviettopaikoissa olla tieska asiakkaiden käyttettävissä.
        Hei.. mee paikkakunnan kirjastoon ja kirjoita sieltä tänne.

Aurinko paistelee edelleen.. sateesta ei mitään havaintoa.. toivo nyt sitä tänne mulle edes 10 milliä.
        Onko sun yhtään ikävä? Mun on.

Ajatuksen lämpimän
        luoksesi mä lähetän

lintuna se lentää
        kohta sinne entää

vierees lehahtaa
        korvaas supattaa

terveiset tuo sulle
        ystävälle kaivatulle

Huomenta! Lähdössä jonnekin... Vielä alemmas..olisiko Punkaharju..?? ..Ajatuksissani olet! Kysyvä löytää tietsikan, eikö niin! Outo kone, kun on tottnut omaan ja se on erillainen kuin tämä!! nyt minun täytyy mennä..
        Minä yritän toivoo sulle sadetta..:DD Heips nyt tältäerää!
        Seuravaan kertaan..;))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Huomenta! Lähdössä jonnekin... Vielä alemmas..olisiko Punkaharju..?? ..Ajatuksissani olet! Kysyvä löytää tietsikan, eikö niin! Outo kone, kun on tottnut omaan ja se on erillainen kuin tämä!! nyt minun täytyy mennä..
        Seuravaan kertaan..;))

Menet siellä kuin Afrikan Tähden pelinappula.
        Eilen muuten kerrottiin että A.T.-pelin keksijä Kari Mannerla on edesmennyt.. :(

Punkaharju.. ja siitä vielä etelämmä.. hmm... Eilen kerroit että aurinko paistaa takaa aamulla. Taisitpa sittenkin lähteä Pohjanlahden suunnalta matkaan.. hmmm hmmm..

Hienoja maisemia siellä sinulla.. Suomi on kaunis maa.
        Minulla myös ajatus käy usein sinussa. Tuntuu mukavalta näin kun on!
        Voi kun otsikkosi toteutuiskin pian.. täällä on tosi kuivaa..
        Lähden nyt itsekkin asioille mutta illalla käyn tutussa paikassa tuttuun aikaan..

Moiks ja

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Seuravaan kertaan..;))

Taas ollaan illassa.. Käytiin koko poppoo koiraa kävelyttämässä. Ilma on ku linnun maitoa!
        Ootko nyt hyvissä maisemissa.. arvatenkin.

Päivä meni ihan ollessa.. mitä nyt vähän pikku töitä. Valmistaudutaan huomiseen matkaan täällä.
        Illalla laivassa tähän aikaan ja sitä piisaakin sitten melkein vrk.
        Tulee pakosti keskeytys pe-aamuun saakka. No huomenna päivällä käyn täällä vielä ennen lähtöä.

Ikävä yltyy.. mutta samalla käy mielessä että väliaikaista vain.. se ikävä.. sillä tuuthan sinä sieltä takaisin jonain päivänä.. koska..
        sitä en tiedä.
        Ajatusten voima.. ei ole ihan pieni!

Tein taas pienen runon.. tai ajatelman.

välissämme tie

niin lyhyt sana
        niin pitkä matka

Hyvää yötä

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Taas ollaan illassa.. Käytiin koko poppoo koiraa kävelyttämässä. Ilma on ku linnun maitoa!
        Ootko nyt hyvissä maisemissa.. arvatenkin.

Päivä meni ihan ollessa.. mitä nyt vähän pikku töitä. Valmistaudutaan huomiseen matkaan täällä.
        Illalla laivassa tähän aikaan ja sitä piisaakin sitten melkein vrk.
        Tulee pakosti keskeytys pe-aamuun saakka. No huomenna päivällä käyn täällä vielä ennen lähtöä.

Ikävä yltyy.. mutta samalla käy mielessä että väliaikaista vain.. se ikävä.. sillä tuuthan sinä sieltä takaisin jonain päivänä.. koska..
        sitä en tiedä.
        Ajatusten voima.. ei ole ihan pieni!

Tein taas pienen runon.. tai ajatelman.

välissämme tie

niin lyhyt sana
        niin pitkä matka

Hyvää yötä

kyttimist, missä on tietsikka! Ja aina se kyllä tuntuu löytyvän! :D Retretissä nyt istuskelen.. Ensi ajattelin olla täällä jonkun aikaa, mutta nyt tuntuu taas että mä meen..Pöins..rannikolle.. Länteen välillä..?!!
        Vaikka sinne Kristiinan-kaupunkiin..?!!
        Minä toivota sinulle hyvää matkaa, ja muista nauttia! Tämä on käsky!! :)
        Nyt kai sitä täytyy mennä..;D HYVIÄ TUULIA!
        PS. ihania runoja!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Seuravaan kertaan..;))

ja kaunista päivää sinne missä oletkin!
        Muistatko vielä millaista oli joskus muinoin kun tapasi SATAA? Mä en oo ihan varma ennää.. on niin pitkä aika kun viimeksi ropisi.
        Ajattelit äsken mua.. sellainen tunne tuli kun lähetin sinne omani.
        Tulee lämmin päivä.. oletko jo käynyt uimassa monta kertaa?
        Minä ja Muu-väki lähdetään päivällä matkaan.
        Ois kiva vielä "nähdä" tässä ennen lähtöä.
        Sitten tuleekin katko kirjoitteluun.
        Perjantaina tullaan takaisin.. ei viivytä sen pitempään..
        Meri on varmaan kaunis näin hienolla ilmalla. Täytyypä katsella auringonlaskua laivan kannelta.

Koiruli on varmaan ihmeissään kun väki on poissa kotoa.. Eräs tuttu käy ruokkimassa sen ja kissat ja huolehtii muutenkin että kaikki on hyvin.

Ootko nähnyt sorsanpoikia..? Mäpä näin eilen isossa laskuojassa neljä vesilinnun poikasta. tai oli ne jo niin isoja että lensivät siitä vedestä kun lähestyttiin. Taisivat pelätä koiraa.
        Semmoisia grafiitinharmaita ne olivat ja siivet pyrisi vimmattua vauhtia kun ne lähtivät kiihdyttämään.

Lepoisaa lomaa ja muista käydä välillä täälläkin..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

kyttimist, missä on tietsikka! Ja aina se kyllä tuntuu löytyvän! :D Retretissä nyt istuskelen.. Ensi ajattelin olla täällä jonkun aikaa, mutta nyt tuntuu taas että mä meen..Pöins..rannikolle.. Länteen välillä..?!!
        Vaikka sinne Kristiinan-kaupunkiin..?!!
        Minä toivota sinulle hyvää matkaa, ja muista nauttia! Tämä on käsky!! :)
        Nyt kai sitä täytyy mennä..;D HYVIÄ TUULIA!
        PS. ihania runoja!

Laitoin tuonne edelliseen viestiin aamuterveiset.. sinä olit sillä aikaa myös käynyt.. Mukavaa että pääsit vastaamaan.!
        Retretti.. se on taidenäyttely.. oliko peräti niin että se on osin jossain "luolassa".?

Hitsi.. Mä meen tänään Kristiinankaupungin ohi..
        On täälläkin jotain katsomista..
        Hei.. annan vinkin.. Mee käymään siellä P Parkissa.. viihdyt takuulla sen päivän siellä kun katselet sitä hienoa aluetta. Siitä jatkat eteenpäin Knuuttilanraitille.. käyt J. Palmun taidetalolla.
        Matkalla näet komeita latolakeuksia..

Nyt pitää mennä.. Runon pienen laitoin tuonne edelliseen.. taisi tulla silti tämän viestin alapuolelle.. Ihmeellisiä nää juttujuurten lonkerot!
        Kiitos toivotuksista.. samaa sinulle!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

ja kaunista päivää sinne missä oletkin!
        Muistatko vielä millaista oli joskus muinoin kun tapasi SATAA? Mä en oo ihan varma ennää.. on niin pitkä aika kun viimeksi ropisi.
        Ajattelit äsken mua.. sellainen tunne tuli kun lähetin sinne omani.
        Tulee lämmin päivä.. oletko jo käynyt uimassa monta kertaa?
        Minä ja Muu-väki lähdetään päivällä matkaan.
        Ois kiva vielä "nähdä" tässä ennen lähtöä.
        Sitten tuleekin katko kirjoitteluun.
        Perjantaina tullaan takaisin.. ei viivytä sen pitempään..
        Meri on varmaan kaunis näin hienolla ilmalla. Täytyypä katsella auringonlaskua laivan kannelta.

Koiruli on varmaan ihmeissään kun väki on poissa kotoa.. Eräs tuttu käy ruokkimassa sen ja kissat ja huolehtii muutenkin että kaikki on hyvin.

Ootko nähnyt sorsanpoikia..? Mäpä näin eilen isossa laskuojassa neljä vesilinnun poikasta. tai oli ne jo niin isoja että lensivät siitä vedestä kun lähestyttiin. Taisivat pelätä koiraa.
        Semmoisia grafiitinharmaita ne olivat ja siivet pyrisi vimmattua vauhtia kun ne lähtivät kiihdyttämään.

Lepoisaa lomaa ja muista käydä välillä täälläkin..

En saa sinulle kait sadetta! Nyyhk! Mutta vettä on siellä, minne menet aivan yllinkyllin! :D
        Kuikkia vissiin eilen näin, pariskunnan ja sit sellaisen yksinäisen. Istuin ja katselin ja nautin suunnattomasti! Se rauha mikä veden tyynestä pinnasta ja linnuista tulee, voi se on ihanaa! Nyt on tiedossa kuuma auto, no melkein, ja pitkähkö ajo! HUH! Mutta nautin kuitenkin kun saa mennä.:D Haistele merituulta ja ihaile auringonlaskua, on varmaan kaunis!!
        Jälleen sanon Heipat äläkä tipahda siellä veteen!
        MOIKS! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

En saa sinulle kait sadetta! Nyyhk! Mutta vettä on siellä, minne menet aivan yllinkyllin! :D
        Kuikkia vissiin eilen näin, pariskunnan ja sit sellaisen yksinäisen. Istuin ja katselin ja nautin suunnattomasti! Se rauha mikä veden tyynestä pinnasta ja linnuista tulee, voi se on ihanaa! Nyt on tiedossa kuuma auto, no melkein, ja pitkähkö ajo! HUH! Mutta nautin kuitenkin kun saa mennä.:D Haistele merituulta ja ihaile auringonlaskua, on varmaan kaunis!!

kuikka vielä kuikkii tänne kun näki että oot käynyt.
        Jos tipahdan veteen niin sitten on asiat huonosti. Enpähän lähde asiasta vitsiä vääntämään..
        Alkaa tässä pikku hiljaa into nousta.. kamat on vielä vähän levällään.. Odotan sitä paineen nousua ja sitten teen vartissa kaiken valmiiksi.

Nyt sitä sadetta sitten tuli.. Caran kyyneleitä.. annas kun mä kuivaan ne..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Olen maissa.. en alamaissa vaan kovalla maalla.
        Aika väsy olo nyt.
        Reissusta ei pahaa sanaa sanottavana. Kun asettaa lähtiessä odotukset alakanttiin niin kokee iloisen yllätyksen.
        Mutta missä sinä olet nyt..?

Lännessä poutaa..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Olen maissa.. en alamaissa vaan kovalla maalla.
        Aika väsy olo nyt.
        Reissusta ei pahaa sanaa sanottavana. Kun asettaa lähtiessä odotukset alakanttiin niin kokee iloisen yllätyksen.
        Mutta missä sinä olet nyt..?

Lännessä poutaa..

koneelle, niin kuin sanoin! :D KOTONA!!! :)
        2000km mittarissa. Nyt haluaa kahvia! :) Kuudelta ylös tänään ja 650km ajo ym. kello on puoli yhdeksän, päivälle "ihan hyvä" saldo! Vai mittee? Päivä on paahtanut lännessä ja idässä, mistä nyt tulin..mutta kahvia NYT! :/ Kiva kun on sulla ollut mukava reissu! :D Sormet ei lähde näppäimiltä...:)))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

2000km mittarissa. Nyt haluaa kahvia! :) Kuudelta ylös tänään ja 650km ajo ym. kello on puoli yhdeksän, päivälle "ihan hyvä" saldo! Vai mittee? Päivä on paahtanut lännessä ja idässä, mistä nyt tulin..mutta kahvia NYT! :/ Kiva kun on sulla ollut mukava reissu! :D Sormet ei lähde näppäimiltä...:)))

Voi sua urhoollista ajuria.. teit kyllä melkoisen päivätyön! Mä arvasin että tuut illalla koneelle! Nyt saat rauhassa juoda syödä ja olla tunnin.. tai miten nyt oot ajatellutkin.
        Mä käyn Muu-väen kanssa koiraa lenkittämässä mutta tulen tänne sitten sen jälkeen. Jos oot väsynyt niin ymmärrän oikein hyvin senkin..

Kiva nähdä taas.. olin jo vähä huolissani..

t. Wintteri ps. lähden tästä heti!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

tulinkin reissusta jo aamuyöllä. Eikä tarvinnut onneksi itse ajaa. Oltais oltu jossain pöpelikössä pari kertaa.. siksi uninen olin. On menny kaks yötä ihan sivuun peräjälkeen kun laivallakin oltiin niin virkeitä.. no neljään asti aamuyöllä.. ei sen pitempään.

Miksi otin niin ison ajourakan.. kun kerroit ettet aja nykyisin kuin maks 400 kilsaa/pv..?
        No toisaalta oli sulla sentään aikaa ajaa sitä 650 km..

• Winter Rules
        Winter Rules kirjoitti:

tulinkin reissusta jo aamuyöllä. Eikä tarvinnut onneksi itse ajaa. Oltais oltu jossain pöpelikössä pari kertaa.. siksi uninen olin. On menny kaks yötä ihan sivuun peräjälkeen kun laivallakin oltiin niin virkeitä.. no neljään asti aamuyöllä.. ei sen pitempään.

Miksi otin niin ison ajourakan.. kun kerroit ettet aja nykyisin kuin maks 400 kilsaa/pv..?
        No toisaalta oli sulla sentään aikaa ajaa sitä 650 km..

olla vieläkin unella vaikka käveltiin koiran kanssa virkistyslenkki.. Piti kirjoittaa että
        Miksi OTIT niin ison ajourakan..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

olla vieläkin unella vaikka käveltiin koiran kanssa virkistyslenkki.. Piti kirjoittaa että
        Miksi OTIT niin ison ajourakan..

näin pysähtyy, alkaa väsy tuleen. Älä ihmettele virheitä sitten! Silmät kierossa naputtelen..;/ Mietin yhtä viestiä, mielestäni yksi puuttuu, varmaan jossain muualla sivulla! :))))))
        Noo, ei se vaarallista ole koitan etsiä jostain, naurattaa vaan..! Ei tälläinen päivä mitenkään sen kummempi ole. Joskus tulee pitempää päivää joskus lyhempi. Oli minulla kyllä tänään syyni ajaa..
        Mutta minähän nautin ajosta! :DD Kaikki meni mukavasti, etuosa autosta on täynnä raatoja..yökkiä Aurinko kun paistoi illalla, ei tahtonut oikein enää nähdä ulos..;D enkä viitsinyt pysähtyä peseen kun kuitenkin näkyvyys oli siedettävä! Ajattelin tässä josko muutaman viestin verran ja sitten tekemään jotain taivaallista; NUKKUMAAN! :DDDDDD

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

näin pysähtyy, alkaa väsy tuleen. Älä ihmettele virheitä sitten! Silmät kierossa naputtelen..;/ Mietin yhtä viestiä, mielestäni yksi puuttuu, varmaan jossain muualla sivulla! :))))))
        Noo, ei se vaarallista ole koitan etsiä jostain, naurattaa vaan..! Ei tälläinen päivä mitenkään sen kummempi ole. Joskus tulee pitempää päivää joskus lyhempi. Oli minulla kyllä tänään syyni ajaa..
        Mutta minähän nautin ajosta! :DD Kaikki meni mukavasti, etuosa autosta on täynnä raatoja..yökkiä Aurinko kun paistoi illalla, ei tahtonut oikein enää nähdä ulos..;D enkä viitsinyt pysähtyä peseen kun kuitenkin näkyvyys oli siedettävä! Ajattelin tässä josko muutaman viestin verran ja sitten tekemään jotain taivaallista; NUKKUMAAN! :DDDDDD

on täynnä monenmoista ötökkää.
        Se tuli todistetuksi minunkin kotimatkalla. Hassua kun pimeässä ajellessa pienetkin hyönteiset näyttävät isoilta auton valoissa.

Ei tänään tarvitse koneella olla myöhään. Mua ei kyllä väsytä yhtään mutta en edes yritä houkutella sinua enempää kuin jaksat..
        Mihinhän sä oot laittanut viestin.. Ne edellisethän tuli täyteen...

Harmitti vähän laivalla kun en nähnyt kunnon auringonlaskua.. taivas oli sinisessä udussa ja aurinko katosi siihen vaivihkaa. Ei päästy kauas satamasta kun oli jo pimeä.

Täyttikö sinun reissusi odotukset?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

on täynnä monenmoista ötökkää.
        Se tuli todistetuksi minunkin kotimatkalla. Hassua kun pimeässä ajellessa pienetkin hyönteiset näyttävät isoilta auton valoissa.

Ei tänään tarvitse koneella olla myöhään. Mua ei kyllä väsytä yhtään mutta en edes yritä houkutella sinua enempää kuin jaksat..
        Mihinhän sä oot laittanut viestin.. Ne edellisethän tuli täyteen...

Harmitti vähän laivalla kun en nähnyt kunnon auringonlaskua.. taivas oli sinisessä udussa ja aurinko katosi siihen vaivihkaa. Ei päästy kauas satamasta kun oli jo pimeä.

Täyttikö sinun reissusi odotukset?

pitäisi lähtee uudestaan..olisi pitänyt käydä siellä ja täällä ja ihmiset joissakin paikoissa ovat pahoillaan että en käynyt heillä.. Pitäisi tehdä erikseen sellainen "sukulais-kierros" ympäri suomee, kuka haluaa?? :DD Eipä silti, ne kyläpaikat missä minä käyn ovat sitten sellaisia, että oikeesti haluan käydä moikkaamassa!
        Minä näin auringonlaskuja, punaisia ja isoja möllyköitä vajos milloin minnekkin..;)
        Uusia paikkoja on kiva käydä katastamassa, ei niistä "odota" mitään sen kummosempia, hauskaa se on! Opin uusia kieliä!! (murteita :)))) )
        Mitä sinä odotit omalta reissultasi? Mitkä on mietteet?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

pitäisi lähtee uudestaan..olisi pitänyt käydä siellä ja täällä ja ihmiset joissakin paikoissa ovat pahoillaan että en käynyt heillä.. Pitäisi tehdä erikseen sellainen "sukulais-kierros" ympäri suomee, kuka haluaa?? :DD Eipä silti, ne kyläpaikat missä minä käyn ovat sitten sellaisia, että oikeesti haluan käydä moikkaamassa!
        Minä näin auringonlaskuja, punaisia ja isoja möllyköitä vajos milloin minnekkin..;)
        Uusia paikkoja on kiva käydä katastamassa, ei niistä "odota" mitään sen kummosempia, hauskaa se on! Opin uusia kieliä!! (murteita :)))) )
        Mitä sinä odotit omalta reissultasi? Mitkä on mietteet?

hauskasti että kun en odottanut mitään niin koko reissusta jäi iloiset muistot. No piti minua ensin vähän houkutella mutta kun pääsin vauhtiin niin sehän oli sitten menoa.
        Shoppailu ei oikein sytyttänyt mutta muuten tykkäsin olla siellä.
        Hyvää tanssimusiikkia (kyllä.. Winter kävi parketilla!) ja muutama paukku hyvässä tutussa seurassa pitivät mielen virkeänä.

Rentoutumaan sinne mentiin ja sitä sieltä saatiin monin tavoin.. Ei se pitkä päivä laivassa niin pitkä ollutkaan kuin luulin..

Tuli semmoinen mieli että voisi lähteä toistekkin.. tosin en usko että aina voi olla näin hyviä nää matkat.
        Tässä oli varmaan hyviä haltijoita mukana..

Mä en juuri sukuja kiertele katsomassa.. serkut tädit jne hoituu puhelimella jos tarvitaan. Mieluummin käyn jossain ihan muissa merkeissä.
        Nää on niin henkilökohtaisia asioita.. toiset on hirmu innokkaita, sukurakkaita.. Minä en ole.

Mitäs murretta sinä.. savvoo?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

hauskasti että kun en odottanut mitään niin koko reissusta jäi iloiset muistot. No piti minua ensin vähän houkutella mutta kun pääsin vauhtiin niin sehän oli sitten menoa.
        Shoppailu ei oikein sytyttänyt mutta muuten tykkäsin olla siellä.
        Hyvää tanssimusiikkia (kyllä.. Winter kävi parketilla!) ja muutama paukku hyvässä tutussa seurassa pitivät mielen virkeänä.

Rentoutumaan sinne mentiin ja sitä sieltä saatiin monin tavoin.. Ei se pitkä päivä laivassa niin pitkä ollutkaan kuin luulin..

Tuli semmoinen mieli että voisi lähteä toistekkin.. tosin en usko että aina voi olla näin hyviä nää matkat.
        Tässä oli varmaan hyviä haltijoita mukana..

Mä en juuri sukuja kiertele katsomassa.. serkut tädit jne hoituu puhelimella jos tarvitaan. Mieluummin käyn jossain ihan muissa merkeissä.
        Nää on niin henkilökohtaisia asioita.. toiset on hirmu innokkaita, sukurakkaita.. Minä en ole.

Mitäs murretta sinä.. savvoo?

sitäkin, se oli hauskaa! Ihmiset on sitten niin ystävällisiä, ei tule nyt yhtään mieleen että olisi ollut nyrpeetä missään. Siitäkin jäi hyvä mieli. Olen ajellut pikkuteitä ja ne on joskus tosi kauniita.Toissa alkuiltana ajelin Taikayöntietä..oletko ajantut sitä? Se on yksi kiva pätkä. Maisematiet on paljon mukavempia kuin muut..
        Joko sinä uskot haltioihin? :D Hyvä! Ihmisiä ne sukulaisetkin on! Niitä on mukavia ja sitten niitä toisia..Käydään niitten mukavien luona! :)
        Sai sitten reissukipinän? :) Kartta vain esiin ja menox! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

sitäkin, se oli hauskaa! Ihmiset on sitten niin ystävällisiä, ei tule nyt yhtään mieleen että olisi ollut nyrpeetä missään. Siitäkin jäi hyvä mieli. Olen ajellut pikkuteitä ja ne on joskus tosi kauniita.Toissa alkuiltana ajelin Taikayöntietä..oletko ajantut sitä? Se on yksi kiva pätkä. Maisematiet on paljon mukavempia kuin muut..
        Joko sinä uskot haltioihin? :D Hyvä! Ihmisiä ne sukulaisetkin on! Niitä on mukavia ja sitten niitä toisia..Käydään niitten mukavien luona! :)
        Sai sitten reissukipinän? :) Kartta vain esiin ja menox! :D

Ehkä tässä pikku hiljaa muuttuu avoimempaan suuntaan iän myötä. Onnistunut reissu antaa kyllä intoa jatkaa sitä ketjua.
        Seuraavan matkan teen mantereella. Nämä nykyiset reissut tehdään paljolta perheen ehdoilla.. mä en niin ole edes ajatellut niitä kaikkia mahdollisuuksia joita olisi.
        Viihdyn kait liian hyvin kotona..

Taikayöntie.. se on kyllä outo.. onko se oikeasti jossain?
        Timanttimaan ja Sydänmaan teillä oon kyllä ajellut.
        Tällä viimeisimmällä reissulla näin mm Taantumuksen tienviitan.. sinne ei ois kiva mennä.

Mennäänkö nukkumaan? Huomenna laitan tänne sulle viestiä pitkin päivää..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Ehkä tässä pikku hiljaa muuttuu avoimempaan suuntaan iän myötä. Onnistunut reissu antaa kyllä intoa jatkaa sitä ketjua.
        Seuraavan matkan teen mantereella. Nämä nykyiset reissut tehdään paljolta perheen ehdoilla.. mä en niin ole edes ajatellut niitä kaikkia mahdollisuuksia joita olisi.
        Viihdyn kait liian hyvin kotona..

Taikayöntie.. se on kyllä outo.. onko se oikeasti jossain?
        Timanttimaan ja Sydänmaan teillä oon kyllä ajellut.
        Tällä viimeisimmällä reissulla näin mm Taantumuksen tienviitan.. sinne ei ois kiva mennä.

Mennäänkö nukkumaan? Huomenna laitan tänne sulle viestiä pitkin päivää..

on se olemassa..:D Missäs nuo sinun mainitsemasi tiet on? Mielenkiintoista! Mutta olet oikesaas! nukkumaan on syytä mennä! Sitä vaan istuisi taas vaikka aamuun näpyttelemässä tuttua konetta..sinun kanssa nokatusten! Kynttilä lepattaa vielä kuistilla siinä pöydällä, kahden kahvikupin vieressä...
        Tapaillaan huomenissa! HYvÄä YöTÄ ja rauhallisia unennäkyjä sinulle!
        (simmut menee kiinni mulla..oh! nyt!) :/

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

on se olemassa..:D Missäs nuo sinun mainitsemasi tiet on? Mielenkiintoista! Mutta olet oikesaas! nukkumaan on syytä mennä! Sitä vaan istuisi taas vaikka aamuun näpyttelemässä tuttua konetta..sinun kanssa nokatusten! Kynttilä lepattaa vielä kuistilla siinä pöydällä, kahden kahvikupin vieressä...

niin sadunomaiselta nimeltä että piti kysyä. Itseasiassa se taitaa olla Urjalassa jos nyt arvauksen heitän. Lauloihan itse Mr Huuhaa Martti Innanen Urjalan Taikayöstä.
        Timanttimaa ja Sydänmaa ovat Alavus nimisellä paikkakunnalla.
        Nyt on minunkin hyvä mennä unille kun olet kotona ja kuistilla käytynä! Tuli kovasti hyvä mieli tuosta kynttilän tuikkeesta.

Hyvänyön

• CARA
        CARA kirjoitti:

ajoin tänään Alavuudella! Ohi meni..:/ Öitä! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

varmaan sitten eri kautta Alavuden läpi.
        Ne tienhaarat on Peräseinäjoen suuntaan tullessa.
        Timanttimaa kiinnostaa minuakin.. aina ohi ajaessa mietin onko sieltä löydetty oikeasti timantteja..
        Joskus otan hakun ja tutkin asiaa tarkemmin.

• CARA
        CARA kirjoitti:

siellä! :DDD Nukkuukko suuttuu!!

• Winter Rules

Käyn tässä pikasesti ja häivyn hommiini.. kas loma se lopahti.
      Mä tykkään just tuollaisista lomista jotka kestää vain sen aikaa että saa poikki arjen töiden putken. Pidemmät löhöilyt veltostuttavat
      ellei ole jotain järkevää lomasuunnitelmaa.
      Nyt oon onnessani kun pääsin kampeutumaan jaloilleni näinkin varhain.
      Nukku-Ukko ei suuttunut ainakaan minulle.. Nukuin hyvin ja tuntui että paljon kauemmin kuin mitä kello näyttää.
      Ulkona on auringonpaisteinen aamu.. sanoisin jo melkein että "ikävä kyllä".. missä ne sadepilvet luuraa..?
      Kurkkaan tänne päivällä johonkin aikaan josko ystäväni olisi herännyt.
      Saat tämän --->

• CARA

Olisiko tuo nyt aamusuuko?Laulussa sanotaan, että hymyhuulet suukon saavat..ja minä heräsin hymyillen! Itse asiassa hymyilen vieläkin, joten...?! :DDDD
        Kyllä on hieman höntti olo, kun on nukkunut näinkin pitkään, mutta tarpeeseen tuo kait tuli! Mitään suunitelmia ei ole, joten saan haamailla yökkärisillään vaikka koko päivän! ;D AH, ONNEA!
        Säikyttäiskö naapurin? HEHE...!:D Ei taida säikkyä, olen minä ennekin hipsinyt vaikka vähän missä.. Se on kait jonkinlainen etu ,kun on saanut tuollaiset naapurit jotka ei riehu turhista, elää ja antaa elää .
        Mitä olet saanut aikaan tänään? Onko maailma valmis jo? Vai onko vielä jotain rakentamatta? Toivottavasti kaikki on tehty, niin päästään moikkaan lehmyliä! :) Tässä minä olen yrittänyt katsella, missä minun kahvini on..?! Onko joku nyt unohtanut keittää..mm..kiireitä tietenkin..menen ja keittelen sitten itse..laitan tuohon termariin, otat sitten kun sinulle sopii..taidan sittenkin mennä säikytteleen sen naapurin! :D Jos se on kotona etes..

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Olisiko tuo nyt aamusuuko?Laulussa sanotaan, että hymyhuulet suukon saavat..ja minä heräsin hymyillen! Itse asiassa hymyilen vieläkin, joten...?! :DDDD
        Kyllä on hieman höntti olo, kun on nukkunut näinkin pitkään, mutta tarpeeseen tuo kait tuli! Mitään suunitelmia ei ole, joten saan haamailla yökkärisillään vaikka koko päivän! ;D AH, ONNEA!
        Säikyttäiskö naapurin? HEHE...!:D Ei taida säikkyä, olen minä ennekin hipsinyt vaikka vähän missä.. Se on kait jonkinlainen etu ,kun on saanut tuollaiset naapurit jotka ei riehu turhista, elää ja antaa elää .
        Mitä olet saanut aikaan tänään? Onko maailma valmis jo? Vai onko vielä jotain rakentamatta? Toivottavasti kaikki on tehty, niin päästään moikkaan lehmyliä! :) Tässä minä olen yrittänyt katsella, missä minun kahvini on..?! Onko joku nyt unohtanut keittää..mm..kiireitä tietenkin..menen ja keittelen sitten itse..laitan tuohon termariin, otat sitten kun sinulle sopii..taidan sittenkin mennä säikytteleen sen naapurin! :D Jos se on kotona etes..

Latasin kahvinkeittimen niin että tarvii vain painaa virta päälle.. ajattelin ettet kuitenkaan piittaa monta tuntia mojuneesta kaffista ja siksi jätin itse keittämisprosessin sinun hennoille harteillesi!

Wauh.. mikä näky.. siis sinä yöpaitulissa haahuilemassa ympäri taloa.
        Pidetäänkö joskus tooga-bileet?

Mä sain aamutyöt joksenkin tehtyä ja tässä välissä piipahdin katsomaan mitä tänne kuuluu.
        Menen hetken kuluttua jatkamaan muita hommeleita mutta oon jotain vartin yli 11 saakka tässä nyt.
        Aamusuukko se oli ihan niinkuin arvasit.. niitä jaellaan ystäville aamun piristeeksi.
        Kuinkas.. ootko aikeissa mennä lenkille tänään.. et kai oo unohtanut oravaa, jänöä ja niitä kaikkia sun lenkkipolkukavereita lomas aikana?

Lehmät näkyvät taas olevan pellolla tänään. Mennään katsomaan niitä johonkin aikaan päivästä. Viedään tuoretta heinää tuosta ojan penkasta tuliaisiksi.. hiirenvirnaa.. se on niiden herkkua!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Latasin kahvinkeittimen niin että tarvii vain painaa virta päälle.. ajattelin ettet kuitenkaan piittaa monta tuntia mojuneesta kaffista ja siksi jätin itse keittämisprosessin sinun hennoille harteillesi!

Wauh.. mikä näky.. siis sinä yöpaitulissa haahuilemassa ympäri taloa.
        Pidetäänkö joskus tooga-bileet?

Mä sain aamutyöt joksenkin tehtyä ja tässä välissä piipahdin katsomaan mitä tänne kuuluu.
        Menen hetken kuluttua jatkamaan muita hommeleita mutta oon jotain vartin yli 11 saakka tässä nyt.
        Aamusuukko se oli ihan niinkuin arvasit.. niitä jaellaan ystäville aamun piristeeksi.
        Kuinkas.. ootko aikeissa mennä lenkille tänään.. et kai oo unohtanut oravaa, jänöä ja niitä kaikkia sun lenkkipolkukavereita lomas aikana?

Lehmät näkyvät taas olevan pellolla tänään. Mennään katsomaan niitä johonkin aikaan päivästä. Viedään tuoretta heinää tuosta ojan penkasta tuliaisiksi.. hiirenvirnaa.. se on niiden herkkua!

Turhaan moitin, kun katsoin tarkemmin niin huomasin keittimen!
        *nauraa* Näkisippä vaan minut tässä XXXXL-flanelli yökkärissä laahustamassa! :DDDD Tukka sekaisin nojaamassa seinään silmät kiinni ja hokemassa; olen hereillä...missä on sohva?...tuolissakin voisi nukkua...!..kissa haluaa viereensä..oikeesti ,joo joo..seliseli..Joo, et sinä haluaisi nähdä sellaista ! Paitsi tänään olin paljon pirteempi..

Tiistaina samoilin sellaisessa "satumetsässä" jossa pörähteli lintuja , minun mielestäni tyhjästä, ja säikäytteli minua! Mutta itse polku oli aivan ihana. Kapea, mutkitteleva, jyrkkää nousua ja laskua. Toisella puolen oli välillä rinnettä joka vietti alas veteen, muutamia puita vain esteenä ja toisella puolella myös jyrkkä alamäki, mutta siellä puita ja muuta kasvillisuutta sakeana. Vanhoja puita, kaatuneitakin, mustikan varpuja joten sain syötyä marjojakin välillä! :D Auringo paistoi oksien raoista kirkkaana ja vesi välkkyi niin että silmiin otti. Olisin halunnut kävellä siellä vaikka koko päivän! Ainut merkki sivistyksestä oli merkit puiden kyljissä ,tuiki tarpeelliset, ainakin meitsille, että ei eksy! Yksi puu siellä oli raavittu kokonaan kaarnoista noin parinmetrin korkuudelta, olisiko karhu ollut asialla?! Kuka muu sellaista saisi aikaan? Käännyin sitten jossain vaiheessa takaisin kun en tiennyt kuinka pitkästi polkua oli eteenpäin ja hyvä niin ,olisin nimittäin saanut kävellä toooosi pitkästi, ennenkuin olisi tullut ihmisten ilmoille!! :/
        Tälläiset metsät, jossa luonto saa hoidella itse itsensä tai olla hoitamatta paremminkin, ovat kauniita ja niissä on oma rauha ja henki!!
        Illalla sitten istuskelin rannalla ja kirjoittelin sinulle tuokiokuvia vihkoon ,joita lupasin! Paloittelen niitä nyt sinne tänne josko sopii?!
        Niin, rannan tuntumassa kellui ulpukoita kauniin keltaisina. Pilvet peilautuivat veteen, kuin olisi ollut kaksi taivasta minulla! Pääsky syöksyi sinne tänne ruoan perässä tai sitten se esitti vain jotain taitolentoa! :))
        Ajotiet, niin kuin jo sanoin olivat paikkapaikoin aivan mahtavia ajaa,mutkia ja mäkejä..:) WOUWII!
        Olen varmaan pelotellut koko suomen pikkutiet, mutta nyt olen kiltisti...:DD
        Enkä muuta voisikaan..auto minulta "röstettiin" melkein heti kun ajoin pihaan! Nyt se on jossain lapin rajoilla menossa..hyvissä käsissä! :))
        Hurjastelen sitten vaikka pyörällä!! Jihaa!! :))
        Nyt ajattelin hurjastella pihalle aurinkoon..voi tätä lomaa!! :))))) On se niin vaikeeta..pöhöhööö! :DD

Lenkille vois mennä illalla...ehkä..tai..:)
        Mitä sanot, työmyyrä? :))))) Ehdotan tuonne viltille menoo, siinä voisi jutella hieman ennenkuin nukahtaa päikkäreille..:DD Voi voi!!:)

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

*nauraa* Näkisippä vaan minut tässä XXXXL-flanelli yökkärissä laahustamassa! :DDDD Tukka sekaisin nojaamassa seinään silmät kiinni ja hokemassa; olen hereillä...missä on sohva?...tuolissakin voisi nukkua...!..kissa haluaa viereensä..oikeesti ,joo joo..seliseli..Joo, et sinä haluaisi nähdä sellaista ! Paitsi tänään olin paljon pirteempi..

Tiistaina samoilin sellaisessa "satumetsässä" jossa pörähteli lintuja , minun mielestäni tyhjästä, ja säikäytteli minua! Mutta itse polku oli aivan ihana. Kapea, mutkitteleva, jyrkkää nousua ja laskua. Toisella puolen oli välillä rinnettä joka vietti alas veteen, muutamia puita vain esteenä ja toisella puolella myös jyrkkä alamäki, mutta siellä puita ja muuta kasvillisuutta sakeana. Vanhoja puita, kaatuneitakin, mustikan varpuja joten sain syötyä marjojakin välillä! :D Auringo paistoi oksien raoista kirkkaana ja vesi välkkyi niin että silmiin otti. Olisin halunnut kävellä siellä vaikka koko päivän! Ainut merkki sivistyksestä oli merkit puiden kyljissä ,tuiki tarpeelliset, ainakin meitsille, että ei eksy! Yksi puu siellä oli raavittu kokonaan kaarnoista noin parinmetrin korkuudelta, olisiko karhu ollut asialla?! Kuka muu sellaista saisi aikaan? Käännyin sitten jossain vaiheessa takaisin kun en tiennyt kuinka pitkästi polkua oli eteenpäin ja hyvä niin ,olisin nimittäin saanut kävellä toooosi pitkästi, ennenkuin olisi tullut ihmisten ilmoille!! :/
        Tälläiset metsät, jossa luonto saa hoidella itse itsensä tai olla hoitamatta paremminkin, ovat kauniita ja niissä on oma rauha ja henki!!
        Illalla sitten istuskelin rannalla ja kirjoittelin sinulle tuokiokuvia vihkoon ,joita lupasin! Paloittelen niitä nyt sinne tänne josko sopii?!
        Niin, rannan tuntumassa kellui ulpukoita kauniin keltaisina. Pilvet peilautuivat veteen, kuin olisi ollut kaksi taivasta minulla! Pääsky syöksyi sinne tänne ruoan perässä tai sitten se esitti vain jotain taitolentoa! :))
        Ajotiet, niin kuin jo sanoin olivat paikkapaikoin aivan mahtavia ajaa,mutkia ja mäkejä..:) WOUWII!
        Enkä muuta voisikaan..auto minulta "röstettiin" melkein heti kun ajoin pihaan! Nyt se on jossain lapin rajoilla menossa..hyvissä käsissä! :))
        Nyt ajattelin hurjastella pihalle aurinkoon..voi tätä lomaa!! :))))) On se niin vaikeeta..pöhöhööö! :DD

Mitä sanot, työmyyrä? :))))) Ehdotan tuonne viltille menoo, siinä voisi jutella hieman ennenkuin nukahtaa päikkäreille..:DD Voi voi!!:)

Tein hyötyliikuntaa lapion kera pari tiimaa. Voi jestas kun on kuuma! Parmakset surisivat korvan juuressa ja hellekärpäset yrittivät imeä silmäkuopista nestettä.. maa oli kovaa ja lapio tylsä.. viimeksimainittuun seikkaan olisin voinut vaikuttaa, muihin en..

Nyt lepään vilttisi reunalla tovin ja meen jatkamaan jahka teroitan sen lapion ensin.
        Eilen illalla käytiin koiran kanssa samassa paikassa, silloin oli viileää eikä kärpäsiä laisinkaan.
        Muistatkos mikä oli Bundle-kärpänen?

Siellä ollaan osin jo valvetilassa.. hyvä!
        Jaa että flanellia.. miten mä näin sellaisen seitinohuen kesäyön unelman.. hyvä että oikaisit asian. Mä nukun yleensä aina alasti, no joskus pidän pöksyt jalassa kun olen oikein väsynyt enkä muista edes riisua.

Ahaa..teit muistiinpanoja. Tuo olikin hieno paikka missä jyrkät pudotukset molemmin puolin.
        Ei täällä lakeuksilla näe sellaista. Tää on niin tasaista että talviaikaan luulisi olevansa järven rannalla.
        Taisit siis olla jossain kansallispuistossa samoilemassa? Kolin suunnalla?
        Hirvetkin voivat teroitella sarviansa puihin tuohon viisiin.. mutta karhukin on voinut olla.. onneksesi ei ollut juuri silloin raapsimassa kyntysillään.
        No oli hienot maisemat, varmaan silmä lepäsi niissä.

Minäkin näin monia hienoja paikkoja meriristeilyllä, yhdessäkin kohdin oli iso märä kaikenvärisiä purjeveneitä koolla keskellä merta.. kuin lintuparvi siellä keskellä-ei-mitään.

Sorg että herätin sut.. hipsin ihan hiljaa tähän vierees..
        Täss' ois kylmää mansikkasiideriä.. he!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Joit ilmeisesti liikaa mansikkasiideriä ja uinahdit.
        Täss olis justiinkeitettyä kaffia ja lusikkaleipiä.. ole hyvä!
        Sitten jälkkäriksi suklaajäätelöä vohvelin kera.
        Mutta tämä kaikki VAIN jos heräät 10 min. kuluessa..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Joit ilmeisesti liikaa mansikkasiideriä ja uinahdit.
        Täss olis justiinkeitettyä kaffia ja lusikkaleipiä.. ole hyvä!
        Sitten jälkkäriksi suklaajäätelöä vohvelin kera.
        Mutta tämä kaikki VAIN jos heräät 10 min. kuluessa..

kirjoittamassa sulle koko ajan, mutta kun nuo vieraat häiritsee!!! Enkä ole saanut nauttia juuri ollenkaan laiskottelusta, kun piti lähteä humputteleen!! :D Eiks ole kauheeta?! Nyt tuli pieni väli niin juoksin koneelle HETI! Kohta niitä tulee taas lisää ja mun pitää keittää kahvia ja seurustella niitten kanssa! Eikö ne ymmärrä että mulla olis tässä muutakin?! :DDD
        Kukaan ei voi toivoo ihanempaa tarjoilua ,kuin mulle olet laittanut..mmm..kiitos, muistit mistä pidän! :)
        Jos minä laitaisin ovet lukkoon ja leikkisin, että en ole kotona ,niin voitaisiin kirjoitella tässä kaikessa rauhassa! Kannatetaanko? A: EI B: JOO
        Paitsi kyllä pitää mennä lenkille, kun on syönyt kaikki nuo mitä tarjoilet..Saako santsata? :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

kirjoittamassa sulle koko ajan, mutta kun nuo vieraat häiritsee!!! Enkä ole saanut nauttia juuri ollenkaan laiskottelusta, kun piti lähteä humputteleen!! :D Eiks ole kauheeta?! Nyt tuli pieni väli niin juoksin koneelle HETI! Kohta niitä tulee taas lisää ja mun pitää keittää kahvia ja seurustella niitten kanssa! Eikö ne ymmärrä että mulla olis tässä muutakin?! :DDD
        Kukaan ei voi toivoo ihanempaa tarjoilua ,kuin mulle olet laittanut..mmm..kiitos, muistit mistä pidän! :)
        Jos minä laitaisin ovet lukkoon ja leikkisin, että en ole kotona ,niin voitaisiin kirjoitella tässä kaikessa rauhassa! Kannatetaanko? A: EI B: JOO
        Paitsi kyllä pitää mennä lenkille, kun on syönyt kaikki nuo mitä tarjoilet..Saako santsata? :D

tai laskettu aika.. jokatapauksessa piipahdin JUURI NYT koneella kun tähän tupsahti sun viestisi! No toki sun täytyy olla vieraittesi kanssa.. tulee meillekkin huomenna yksi pariskunta kyläilemään iltasella.. mutta kiva tietää että olit tulossa koko ajan.. se on ihanata lukea!

Mee nyt keittään kaffia vieraillesi ja sinne lenkille. Mä tuun kattomaan tänne puoli kymmenen maissa.. tavattaiskos?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Tein hyötyliikuntaa lapion kera pari tiimaa. Voi jestas kun on kuuma! Parmakset surisivat korvan juuressa ja hellekärpäset yrittivät imeä silmäkuopista nestettä.. maa oli kovaa ja lapio tylsä.. viimeksimainittuun seikkaan olisin voinut vaikuttaa, muihin en..

Nyt lepään vilttisi reunalla tovin ja meen jatkamaan jahka teroitan sen lapion ensin.
        Eilen illalla käytiin koiran kanssa samassa paikassa, silloin oli viileää eikä kärpäsiä laisinkaan.
        Muistatkos mikä oli Bundle-kärpänen?

Siellä ollaan osin jo valvetilassa.. hyvä!
        Jaa että flanellia.. miten mä näin sellaisen seitinohuen kesäyön unelman.. hyvä että oikaisit asian. Mä nukun yleensä aina alasti, no joskus pidän pöksyt jalassa kun olen oikein väsynyt enkä muista edes riisua.

Ahaa..teit muistiinpanoja. Tuo olikin hieno paikka missä jyrkät pudotukset molemmin puolin.
        Ei täällä lakeuksilla näe sellaista. Tää on niin tasaista että talviaikaan luulisi olevansa järven rannalla.
        Taisit siis olla jossain kansallispuistossa samoilemassa? Kolin suunnalla?
        Hirvetkin voivat teroitella sarviansa puihin tuohon viisiin.. mutta karhukin on voinut olla.. onneksesi ei ollut juuri silloin raapsimassa kyntysillään.
        No oli hienot maisemat, varmaan silmä lepäsi niissä.

Minäkin näin monia hienoja paikkoja meriristeilyllä, yhdessäkin kohdin oli iso märä kaikenvärisiä purjeveneitä koolla keskellä merta.. kuin lintuparvi siellä keskellä-ei-mitään.

Sorg että herätin sut.. hipsin ihan hiljaa tähän vierees..
        Täss' ois kylmää mansikkasiideriä.. he!

Lapiot on vanhanaikaisia, olisit tilannut kauhakuormaajan! :) Minäkin olen ajanut sellaista! Kyllä! Hankala tapaus kun se on poikki siitä keskeltä, menee silleen linkkuun hassustti! Kuvia löytyy todisteeksi väitteelleni! :)
        Mistä kärpäsestä se puhuu?? Tietty se on se elokuva..vai??
        Tässä tätä toista tekstiä mitä olin kirjoittamassa!
        Lopetan tämän tähän, kohta sekoillaan taas!!! :)))))
        Katsotaan oletko jo kirjoittanut jonnekin tällä aikaa ....:DDDD

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

tai laskettu aika.. jokatapauksessa piipahdin JUURI NYT koneella kun tähän tupsahti sun viestisi! No toki sun täytyy olla vieraittesi kanssa.. tulee meillekkin huomenna yksi pariskunta kyläilemään iltasella.. mutta kiva tietää että olit tulossa koko ajan.. se on ihanata lukea!

Mee nyt keittään kaffia vieraillesi ja sinne lenkille. Mä tuun kattomaan tänne puoli kymmenen maissa.. tavattaiskos?

minähän sanoin että sekoillaan kohta!! :DDDD
        Vielä ei ole ketään hyökkinyt...! Kyllä muutoin, tavataan illemmalla! Nyt on kohtuullisen turhaa tapella noita muita vastaan!! Nyt kuuluukin auton ääni..Joten tämän sain sanottua! Hei iltaan!! ;D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Lapiot on vanhanaikaisia, olisit tilannut kauhakuormaajan! :) Minäkin olen ajanut sellaista! Kyllä! Hankala tapaus kun se on poikki siitä keskeltä, menee silleen linkkuun hassustti! Kuvia löytyy todisteeksi väitteelleni! :)
        Mistä kärpäsestä se puhuu?? Tietty se on se elokuva..vai??
        Tässä tätä toista tekstiä mitä olin kirjoittamassa!
        Lopetan tämän tähän, kohta sekoillaan taas!!! :)))))
        Katsotaan oletko jo kirjoittanut jonnekin tällä aikaa ....:DDDD

tullut sitten mua jelppimään kauhakuormaajalla.. no ei siitä vempaimesta olisi ollut apua mun hommassa.. piti näes kaivaa pienen pientä kapeaa
        ojaa jonne tulee vj-putki.
        Ei sellaiseen pikkuhommaan kehtaa pyytää ketään kaivinkoneella.. paria kouhaisua ottamaan.
        Eri asia jos ois ollut 100 metriä pitkä oja tehtävänä.
        Mä haluan nähdä en kuvan missä sinä ajat kauhakuormaajaa. Laita se mun s-postiin HETI!
        Mäpä oon ajanut leikkuupuimuria.. siinä kuule vasta ihme vempain!

Häivyn tästä nanosekunnin kuluttua joten älä ihmettele kovaa pamausta ja savunhajua!!!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

minähän sanoin että sekoillaan kohta!! :DDDD
        Vielä ei ole ketään hyökkinyt...! Kyllä muutoin, tavataan illemmalla! Nyt on kohtuullisen turhaa tapella noita muita vastaan!! Nyt kuuluukin auton ääni..Joten tämän sain sanottua! Hei iltaan!! ;D

Tulin just tänne. Hoi.. ootko jossakin?
        *kuuntelee korvat höröskällä*

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Tulin just tänne. Hoi.. ootko jossakin?
        *kuuntelee korvat höröskällä*

suihkussa, mutta kuulin tänne asti kun huutelet! :) Ole niin höveli ja kirjuuttele sillä aikaa...tulin nimittäin juuri lenkuralta ja kurkkasin koneelle.. mutta ensin...:D pulpul...! OOSOOLEMIIOO...!! :O

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

suihkussa, mutta kuulin tänne asti kun huutelet! :) Ole niin höveli ja kirjuuttele sillä aikaa...tulin nimittäin juuri lenkuralta ja kurkkasin koneelle.. mutta ensin...:D pulpul...! OOSOOLEMIIOO...!! :O

Sä olet siitä(kin) niin mukava kun sinuun voi luottaa kuin kelloon.. kato miten teit minut iloiseksi kun huikkasit sieltä suihkusta:

(x_x) ..hymyilen täällä ihan silmät ristissä!

Jaa että lenkiltä tulossa.. Nyt onkin jo vähän viileempää että jaksoi juosta.
        Paljokos mittari näytti siellä kuumimpaan aikaan?
        Täällä oli 28 tuossa kolmen hujakoilla..
        Se on paljon kun ei tuule yhtään.

Laitan tähän sinulle lasillisen helmeilevää.. on nääs juhlan aika!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Sä olet siitä(kin) niin mukava kun sinuun voi luottaa kuin kelloon.. kato miten teit minut iloiseksi kun huikkasit sieltä suihkusta:

(x_x) ..hymyilen täällä ihan silmät ristissä!

Jaa että lenkiltä tulossa.. Nyt onkin jo vähän viileempää että jaksoi juosta.
        Paljokos mittari näytti siellä kuumimpaan aikaan?
        Täällä oli 28 tuossa kolmen hujakoilla..
        Se on paljon kun ei tuule yhtään.

Laitan tähän sinulle lasillisen helmeilevää.. on nääs juhlan aika!

kun nätti hymy! Pitänee minunkin alkaa harjoittelemaan noita juttuja..:) Asteista en tiedä muuta kuin että lämmin oli ja on vieläkin..Minähän kyselin näitten lämpimien elokuun iltojen perään, tilaus on näköjään mennyt perille! Vaaleanpunaista jälleen..on siis..?? juhla..!?..:¤

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

kun nätti hymy! Pitänee minunkin alkaa harjoittelemaan noita juttuja..:) Asteista en tiedä muuta kuin että lämmin oli ja on vieläkin..Minähän kyselin näitten lämpimien elokuun iltojen perään, tilaus on näköjään mennyt perille! Vaaleanpunaista jälleen..on siis..?? juhla..!?..:¤

On näes neljä viikkoa kun alettiin kirjoitella!
        Taisi tulla jo eilen mutta eipä olla liian tarkkoja..

Kip - pistä.. mukavaa kun ollaan taas kuistilla.. tosi mukava ilma ja mukava ilta jos se meistä riippuu vai mitä?
        Ootko saanut väsymyksen nujerretuksi päivän mittaan?
        Mulla ainakin oli hyvät aamutunnelmat kun pääsin taas oikeaan aikaan ylös!
        Mut mä olinkin jo niinku päivän edellä näissä matkaltapaluutunnelmissa..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

On näes neljä viikkoa kun alettiin kirjoitella!
        Taisi tulla jo eilen mutta eipä olla liian tarkkoja..

Kip - pistä.. mukavaa kun ollaan taas kuistilla.. tosi mukava ilma ja mukava ilta jos se meistä riippuu vai mitä?
        Ootko saanut väsymyksen nujerretuksi päivän mittaan?
        Mulla ainakin oli hyvät aamutunnelmat kun pääsin taas oikeaan aikaan ylös!
        Mut mä olinkin jo niinku päivän edellä näissä matkaltapaluutunnelmissa..

loistaa joka puolella kuistia ja puiden oksilla.. käperryn tähän shaaliin, vedän jalkani myös piiloon peiton alle ja siemailen tarjoamaasi juomaa...:)
        Hämärä hiipii hiljaa ,niin kuin pitääkin, vieras jota ei etes huomaa, mutta on tärkeä kuitenkin..
        Rauhallinen olo, mukava ja leppoisa. Jotain muutakin ...:) Saisinko toisen lasillisen..?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

loistaa joka puolella kuistia ja puiden oksilla.. käperryn tähän shaaliin, vedän jalkani myös piiloon peiton alle ja siemailen tarjoamaasi juomaa...:)
        Hämärä hiipii hiljaa ,niin kuin pitääkin, vieras jota ei etes huomaa, mutta on tärkeä kuitenkin..
        Rauhallinen olo, mukava ja leppoisa. Jotain muutakin ...:) Saisinko toisen lasillisen..?

miksi kerroit olevasi "ikuinen romantikko"..
        Väliin sitä tunnetta läikähtää meissä miehissäkin. Itse tunnen itseni aika kömpelöksi kun aletaan sivuta romanttisia aiheita. Jotain elokuvaa katsellessa sitä voi samaistua herra pääosan esittäjän sulavaan tyyliin.. oikeassa elämässä romantiikka jää sellaiseksi arjen romantiikaksi. Mulle on romanttista esim. se että avaan oven naiselle ja hän hymyilee ja sanoo kiitos.. Se on tosi palkitseva hetki.

Sinusta oli ilmiselvästi kiva palata kotiin reissulta. Se onkin yksi reissun kohokohdista minullekkin.
        Kaadan lisää.. tässä on hyvä raikas maku. Ei pomppaa silmille vaan tuntuu pitkään suussa ja rinnassa. Taispa muuten olla Huuhois Elyse' ä..

Hämärä mailleen saa
        Aurinko meni jo pilven taa

Miten jatkaisit tätä runoa?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

miksi kerroit olevasi "ikuinen romantikko"..
        Väliin sitä tunnetta läikähtää meissä miehissäkin. Itse tunnen itseni aika kömpelöksi kun aletaan sivuta romanttisia aiheita. Jotain elokuvaa katsellessa sitä voi samaistua herra pääosan esittäjän sulavaan tyyliin.. oikeassa elämässä romantiikka jää sellaiseksi arjen romantiikaksi. Mulle on romanttista esim. se että avaan oven naiselle ja hän hymyilee ja sanoo kiitos.. Se on tosi palkitseva hetki.

Sinusta oli ilmiselvästi kiva palata kotiin reissulta. Se onkin yksi reissun kohokohdista minullekkin.
        Kaadan lisää.. tässä on hyvä raikas maku. Ei pomppaa silmille vaan tuntuu pitkään suussa ja rinnassa. Taispa muuten olla Huuhois Elyse' ä..

Hämärä mailleen saa
        Aurinko meni jo pilven taa

Miten jatkaisit tätä runoa?

niin että oikeesti minä pidän siitä ; että on elokuu, että on kuisti, että on kynttilöitä, että pimeää, että on lämmintä ja shaali vilpiisuutta vastaan,että on hyvää seuraa, että on hyvää juotavaa, että on pientä syötävää, että on tunnelma ja aistit niin viritetyt että saa kosketuksen toisen sisimpään, että on se lämmin ystävyys ja läheisyys! Noin niin kuin lyhyesti sanottuna! :D
        Runosi jatkuu....

Päivän lämpö viipyy ihollani
        valmiina siirtymään käsiisi.

Miten jatkaisit runoa? :))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

niin että oikeesti minä pidän siitä ; että on elokuu, että on kuisti, että on kynttilöitä, että pimeää, että on lämmintä ja shaali vilpiisuutta vastaan,että on hyvää seuraa, että on hyvää juotavaa, että on pientä syötävää, että on tunnelma ja aistit niin viritetyt että saa kosketuksen toisen sisimpään, että on se lämmin ystävyys ja läheisyys! Noin niin kuin lyhyesti sanottuna! :D
        Runosi jatkuu....

Päivän lämpö viipyy ihollani
        valmiina siirtymään käsiisi.

Miten jatkaisit runoa? :))

kauneinta mitä olen täältä koskaan lukenut.
        Siis ihan mielettömän täynnä tunnetta.. en mä taida osata tuohon kehittää kelvollista jatkoa.

Mulla mieni nyt palikat ihan sekaisin täällä.

Vien käteni käteesi
        kädet lämpimät kummallakin

Hmm.. Sinun vuorosi..

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

kauneinta mitä olen täältä koskaan lukenut.
        Siis ihan mielettömän täynnä tunnetta.. en mä taida osata tuohon kehittää kelvollista jatkoa.

Mulla mieni nyt palikat ihan sekaisin täällä.

Vien käteni käteesi
        kädet lämpimät kummallakin

Hmm.. Sinun vuorosi..

tarkoitus sekoittaa..sorry!! Sanat vain tuli..
        Ajattelin kyllä että ei trimmaa loppusoinnut ja että miten jatkat, kun tyyli on eri kuin sinulla on muutoin..:/ Onko pakko jatkaa...? Jatka sinä.. nyt minulta loppui sanat!! :) Ompa hassua!! :DD
        Mitä ihmettä?

• Winter Rules

hetken äimänä kun osasit niin kauniisti sanoa asioita yhdellä lauseella.. mähän kerroin jo ajat sitten ihailevani (vai sanoinko että kadehdin) ihmisiä jotka osaavat kirjoittaa asioita jotka aikaansaavat liikettä lukijan tunnemaailmassa.

Kirjoitin kerran tämmöisen lauseen jossain jutussa:

Käteni hipaisee kättäsi
      Niin pieni kosketus
      Niin suuri tunne

Tuli silloin vähän samanlainen lämmin häivähdys kuin tuosta sinun äskeisestä tekstistä.

No mä jatkan näin:

Olen hetken aivan hiljaa
      ei tarvita monia sanoja

No jokos sinä nukahdit... Ho hoi..

• CARA

ei täällä nukuta..Täällä ajatellaan tai yritetään olla ajattelematta..Mietin että ei mikään kiva tunne kun haluaisi sanoa jotain ,eikä löydä sanoja! Eikö sen pitäisi olla yksinkertaista? Sanat on jo keksitty, sanois vaan..joskus tökkii..Pitäisi olla rehellinen itselleen..aina ei jostain syystä ole ja kestää hoksia asioita ja sanoja. Nyt on jotenkin sellainen tunne ,että sanat ei ole järjestyksessä ollenkaan ,siis ne sanat jotka olen onnistunut löytämään..:D Huomenna varmaan tajuan jotain...tai en..Mitkä fiilarit sulla? Tuntuuko että kuu tai vaikka auringonpilkut nauraa ja sekoittaa tahallaan kaikki tänään..! :))

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

ei täällä nukuta..Täällä ajatellaan tai yritetään olla ajattelematta..Mietin että ei mikään kiva tunne kun haluaisi sanoa jotain ,eikä löydä sanoja! Eikö sen pitäisi olla yksinkertaista? Sanat on jo keksitty, sanois vaan..joskus tökkii..Pitäisi olla rehellinen itselleen..aina ei jostain syystä ole ja kestää hoksia asioita ja sanoja. Nyt on jotenkin sellainen tunne ,että sanat ei ole järjestyksessä ollenkaan ,siis ne sanat jotka olen onnistunut löytämään..:D Huomenna varmaan tajuan jotain...tai en..Mitkä fiilarit sulla? Tuntuuko että kuu tai vaikka auringonpilkut nauraa ja sekoittaa tahallaan kaikki tänään..! :))

Mietin tässä mitä oikein pitäisi miettiä..
        Piti kirjoittaa runoon jatkoa ja sitten se menikin näin.. en sano vaikeaksi mutta mutkikkaaksi. ehkä mä en voi kirjoittaa ihan kaikkea mitä ajattelen koska.. tiedät minun tilanteeni ja jotenkin ajattelen että ei ole oikein edes kirjoittaa sen tyylisesti.. en tahdo aiheuttaa kenelekkään pahaa mieltä.. minkä voi saada jos tulkitsee kirjoituksia väärin.

pidetään tästä ystävyydestä hyvää huolta.. se ei saa mennä hukkaan mitä ollaan jo haalittu kokoon.
        Mulle tuli jokin takautuma tuossa joka laittoi vähän varpailleen etten oikein voi kirjoittaa tuosta aiheesta tässä kohdin.
        Katsos.. tätä lukee sentään moni muukin kuin me..

Koetetaan kirjoittaa nyt vähän muuta tässä ja saan miettiä tuota edellistä vaikka huomenna keskellä kirkasta päivää.

Palaako sinun tuikkusi vielä siellä?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Mietin tässä mitä oikein pitäisi miettiä..
        Piti kirjoittaa runoon jatkoa ja sitten se menikin näin.. en sano vaikeaksi mutta mutkikkaaksi. ehkä mä en voi kirjoittaa ihan kaikkea mitä ajattelen koska.. tiedät minun tilanteeni ja jotenkin ajattelen että ei ole oikein edes kirjoittaa sen tyylisesti.. en tahdo aiheuttaa kenelekkään pahaa mieltä.. minkä voi saada jos tulkitsee kirjoituksia väärin.

pidetään tästä ystävyydestä hyvää huolta.. se ei saa mennä hukkaan mitä ollaan jo haalittu kokoon.
        Mulle tuli jokin takautuma tuossa joka laittoi vähän varpailleen etten oikein voi kirjoittaa tuosta aiheesta tässä kohdin.
        Katsos.. tätä lukee sentään moni muukin kuin me..

Koetetaan kirjoittaa nyt vähän muuta tässä ja saan miettiä tuota edellistä vaikka huomenna keskellä kirkasta päivää.

Palaako sinun tuikkusi vielä siellä?

Minulla oikeesti palaa violetin värinen ,lasinen tuikku tai kynttilä paremminkin! Kaunis ku mikä. Ostin sen matkalla ja polttelin sitä aina kun muistin, vielä siitä riittää tälle iltaa! :D Nuorena (huom.) tykkäsin kävellä illalla aina yksin ja nauttia siitä hiljaisuudesta mikä oli kun kaikki oli nukkumassa oli vain "yksin" maailmassa! Niitä hetkiä muistelee. :D Kunnes tuli hetki että sai juosta henkensä edestä! :( Loppu ne ilta/yö kävelyt! No aikansa kutakin.
        Juotasko välillä kahvit? Tuo kupliva taitaa sekoittaa vain meidän päät..!;DDD

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Minulla oikeesti palaa violetin värinen ,lasinen tuikku tai kynttilä paremminkin! Kaunis ku mikä. Ostin sen matkalla ja polttelin sitä aina kun muistin, vielä siitä riittää tälle iltaa! :D Nuorena (huom.) tykkäsin kävellä illalla aina yksin ja nauttia siitä hiljaisuudesta mikä oli kun kaikki oli nukkumassa oli vain "yksin" maailmassa! Niitä hetkiä muistelee. :D Kunnes tuli hetki että sai juosta henkensä edestä! :( Loppu ne ilta/yö kävelyt! No aikansa kutakin.
        Juotasko välillä kahvit? Tuo kupliva taitaa sekoittaa vain meidän päät..!;DDD

Kulta-K:aa.. kaksi palaa sokeria ja maitoa sekaan.. en ole oppinut mustana juomisen jaloa taitoa.
        Mä yritin tuossa edellisessä sanoa että mä otan tään ystävyyden sinun kanssa niin vakavasti etten tahdo kirjottaa sellaista mitä voisi toinen tulkita vähänkään väärin.
        Jos oltaisiin nyt ekaa kertaa tässä kirjoittamassa toisillemme nää jutut vois mennä aika lennokkaiksi kun ei tarvitsisi niin välittää puheistaan vaan antaa vaan tulla kaiken mitä mieleen juolahtaa.
        Minulla on tällä palstalla pari ystävää sinun lisäksi ja heidän kohdalla pätee just sama laki.

Hyvää kahvia.. Tykkäsitkö sä oikeasti niistä lusikkaleivistä? mä oon tykännyt lapsesta saakka.. tomusokeria ja vadelmahilloa.. nam!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Kulta-K:aa.. kaksi palaa sokeria ja maitoa sekaan.. en ole oppinut mustana juomisen jaloa taitoa.
        Mä yritin tuossa edellisessä sanoa että mä otan tään ystävyyden sinun kanssa niin vakavasti etten tahdo kirjottaa sellaista mitä voisi toinen tulkita vähänkään väärin.
        Jos oltaisiin nyt ekaa kertaa tässä kirjoittamassa toisillemme nää jutut vois mennä aika lennokkaiksi kun ei tarvitsisi niin välittää puheistaan vaan antaa vaan tulla kaiken mitä mieleen juolahtaa.
        Minulla on tällä palstalla pari ystävää sinun lisäksi ja heidän kohdalla pätee just sama laki.

Hyvää kahvia.. Tykkäsitkö sä oikeasti niistä lusikkaleivistä? mä oon tykännyt lapsesta saakka.. tomusokeria ja vadelmahilloa.. nam!

Yäkkiä! Kahvi pitää juoda mustana, niin kaikki aikuiset tekee! ;DDD Kaikki mitkä haiskahtaa pikkuleiviltä käy. Mielummin suklaatia joukkoon niin nam! Nyt aletaan laihikselle tämän viikon jälkeen! Mussuttelu saa riittää! *nauraa* Meinasin alkaa puhuun säästä!! :DD Hui! Sitä valokuvaa en näytä, saat luvan uskoo kun sanon että olen ajanut sitä vehjettä!! Ja vähän muitakin..onko yllätys? Ei varmaan..Jotain iisoa kampetta olisi kyllä mielenkiintoista ajaa..mikähän se voisi olla? Mitä sinä haaveilet ,että haluasit tehdä? Jotakin varmaan löytyy!! :) Älä yritä laistaa!!!

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

Yäkkiä! Kahvi pitää juoda mustana, niin kaikki aikuiset tekee! ;DDD Kaikki mitkä haiskahtaa pikkuleiviltä käy. Mielummin suklaatia joukkoon niin nam! Nyt aletaan laihikselle tämän viikon jälkeen! Mussuttelu saa riittää! *nauraa* Meinasin alkaa puhuun säästä!! :DD Hui! Sitä valokuvaa en näytä, saat luvan uskoo kun sanon että olen ajanut sitä vehjettä!! Ja vähän muitakin..onko yllätys? Ei varmaan..Jotain iisoa kampetta olisi kyllä mielenkiintoista ajaa..mikähän se voisi olla? Mitä sinä haaveilet ,että haluasit tehdä? Jotakin varmaan löytyy!! :) Älä yritä laistaa!!!

katselin kun laivan kapteeni vai mikä liekkään joka peruutti paatin laituriin.. sitä touhua katoin ja mietin tuleeko siihen jokin perstuntuma niinkuin noihin koneisiin yleensä.
        Luulen silti että siinä pitää olla mittarit ja tutkat käytössä että homma onnistuu.
        Olis paljon helpompi ajaa laiturin sivuun keula edellä ja peruuttaa siitä sitten pois kun lähtee merelle.. muistan miettineeni siinä.

Ei minua mitkään autot ja koneet kiinnosta enempää kuin mitä niiden käyttäminen edellyttää.
        Jos jotakin haavetta tässä kerron niin se liittyis musiikkiin ja sen tekemiseen.
        Ois kivaa olla jonku soittimen kanssa mestarillisen taitava ja tehdä sillä taidolla joitain kipaleita jotka jäis soimaan vielä sitten kun oon siellä laatikossa.

Sinulla on aivan selvä ajoneuvo-addiktio..
        En taida olla väärässä jos sanon että ajaisit vaikka rekkaa mielelläsi? No nyt tais mennä jo vähän liian isoksi..

Sokeri ja maito antaa kahviin hyvän maun.. en mä tykkää kun kahvi on mustaa.. liian väkevää minun vatsalleni.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

katselin kun laivan kapteeni vai mikä liekkään joka peruutti paatin laituriin.. sitä touhua katoin ja mietin tuleeko siihen jokin perstuntuma niinkuin noihin koneisiin yleensä.
        Luulen silti että siinä pitää olla mittarit ja tutkat käytössä että homma onnistuu.
        Olis paljon helpompi ajaa laiturin sivuun keula edellä ja peruuttaa siitä sitten pois kun lähtee merelle.. muistan miettineeni siinä.

Ei minua mitkään autot ja koneet kiinnosta enempää kuin mitä niiden käyttäminen edellyttää.
        Jos jotakin haavetta tässä kerron niin se liittyis musiikkiin ja sen tekemiseen.
        Ois kivaa olla jonku soittimen kanssa mestarillisen taitava ja tehdä sillä taidolla joitain kipaleita jotka jäis soimaan vielä sitten kun oon siellä laatikossa.

Sinulla on aivan selvä ajoneuvo-addiktio..
        En taida olla väärässä jos sanon että ajaisit vaikka rekkaa mielelläsi? No nyt tais mennä jo vähän liian isoksi..

Sokeri ja maito antaa kahviin hyvän maun.. en mä tykkää kun kahvi on mustaa.. liian väkevää minun vatsalleni.

se on vedessä ajaa, kun ei ole kaistojakaan..!:)))) Ja kalat osaa väistellä luonnostaan..pöh! Se olisi kyllä hauskaa ajaa laivalla! Ajattele, antaa kunnolla kaasua niin että aallot vain loiskuis..! No, höpsistä! :) Varsinainen yöjuttu! Olisiko yöjuttu kans, jos mentäisiin orrelle vähäksi aikaa? Sanotaanko noin kahdeksi viikkoo, olo alkaa olla sellainen! :D

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

se on vedessä ajaa, kun ei ole kaistojakaan..!:)))) Ja kalat osaa väistellä luonnostaan..pöh! Se olisi kyllä hauskaa ajaa laivalla! Ajattele, antaa kunnolla kaasua niin että aallot vain loiskuis..! No, höpsistä! :) Varsinainen yöjuttu! Olisiko yöjuttu kans, jos mentäisiin orrelle vähäksi aikaa? Sanotaanko noin kahdeksi viikkoo, olo alkaa olla sellainen! :D

voidaan mennä muttei nyt sentään kahdeksi viikoksi. Mitäs sä nyt tuolla tarkoitit?

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

voidaan mennä muttei nyt sentään kahdeksi viikoksi. Mitäs sä nyt tuolla tarkoitit?

että vätystää...Eikö sinua?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

että vätystää...Eikö sinua?

Väsyttää ja ei väsytä..
        Kaksi viikkoa.. aiotko sä olla pois täältä kaksi viikkoa.. toivottavasti et.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

Väsyttää ja ei väsytä..
        Kaksi viikkoa.. aiotko sä olla pois täältä kaksi viikkoa.. toivottavasti et.

sinä selviät vaikka minä olisin pois kaksi kuukautta tai aina..
        Sanoin vain kaksi viikkoa leikilläni, vain sanoja ei muuta..:) Mikä kummallinen olo?

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

sinä selviät vaikka minä olisin pois kaksi kuukautta tai aina..
        Sanoin vain kaksi viikkoa leikilläni, vain sanoja ei muuta..:) Mikä kummallinen olo?

tuikun palaa.. älä sammuta. Tavataankos tuolla vähän lähempänä uusia sivuja sitten kun tää tulee täyteen..
        Jossain sivun 6 paikkeilla on semmoinen aloitus kuin "Tässä on hyvä olla" .. mä toivon että käyt siellä sitten mun luona kylässä.

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

tuikun palaa.. älä sammuta. Tavataankos tuolla vähän lähempänä uusia sivuja sitten kun tää tulee täyteen..
        Jossain sivun 6 paikkeilla on semmoinen aloitus kuin "Tässä on hyvä olla" .. mä toivon että käyt siellä sitten mun luona kylässä.

viesti mahtuu tähän vielä..Olisiko hyvän yön toivotukset..Laitan nallen puolestani sinulle kainaloon..;D Nyt on hyvä!

HYvÄä YÖtÄ WINTER ! Ja KAuNiiTA UnEnNäkÖjÄ ! tv.CARA

• Winter Rules
        CARA kirjoitti:

viesti mahtuu tähän vielä..Olisiko hyvän yön toivotukset..Laitan nallen puolestani sinulle kainaloon..;D Nyt on hyvä!

HYvÄä YÖtÄ WINTER ! Ja KAuNiiTA UnEnNäkÖjÄ ! tv.CARA

lainaat mulle yönalleas.. Mitäs jos ei uni tuukkaan nyt sinulle.. Tehdään niin että jos et saa unenpäästä kiinni niin käyt nappaamassa nallen mun kainalosta kun oon nukahtanut..
        Tai sitten jäät siihen nallen viereen toiseen kainaloon.

Hyvää yötä sinullekkin.. Kera kauneimman unen!

• CARA
        Winter Rules kirjoitti:

lainaat mulle yönalleas.. Mitäs jos ei uni tuukkaan nyt sinulle.. Tehdään niin että jos et saa unenpäästä kiinni niin käyt nappaamassa nallen mun kainalosta kun oon nukahtanut..
        Tai sitten jäät siihen nallen viereen toiseen kainaloon.

Hyvää yötä sinullekkin.. Kera kauneimman unen!

sinä nukut..? *vetää nallea jalasta hiljaa*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2110
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2090
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      120
      1993
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      77
      1699
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1678
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      239
      1555
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1269
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe