Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
hiljennymme hetkeksi ja muistelemme kipparia lämmöllä! , jaksamista omaisille !
23.05.2006 09:27
jos joku tuokin sulle uutta.....iuh!!!!! sitten sun täytyy taas tiskata.....
10.04.2006 09:31
on syynä moneen pahaan asiaan....onneksi paituli-ihmisiltä puuttuu kokonaan sellainen kateus...
jotakin ihan selvästi häiritsee se asian tila, että kuistisella ja kipparilla on paljon keskustelu kavereita täällä......
onhan siinä ohessa saanut muutkin osansa mutta ei samassa suhteessa kuin quu.......
29.12.2005 21:19
sekuntti...eikä enenpää!!!! sitten se kuumavesipullo päähän...ja filtti ja mehu!!! olet kuin uudesti-syntynyt koht"silleen.....
hyvää illan jatkoa kuistiselle!!! tämä rettelöitsijä poistuu nurkkaan ruoskimaan itseään paitulilla........en taida jaksaa...juon kahvia ja menen maate.....
29.12.2005 21:15
ilman ystäviä olisi elämä aika tylsää .....
hyvää illan jatkoa rauhan-kipparille...se sopii sinulle hyvin....
minäkin alan noudattamaan taas omaa entistä ajatteluani ja koitan olla puuttumatta tuollaisten kiusaajien huomion hakuisuuteen.....
29.12.2005 21:12
jospa se johtuu siitä, että sinulla ja kuistisella on paljon kavereita täällä ja sillä ilkimyksellä ei yhtään....kateus on paha tauti....
29.12.2005 21:05
olet älykköjen älykkö.....no niin...minä täällä anna ohjeita ja sinä tuosta noin vaan keksit tepsivän keinon...
totta kai se flunssa paleltuu...hankeen vaan....!
mutta quu, älä ole siellä ihan kamlan kauaa...voi tulla jokin toinen pöpö tilalle joka kestää sitten pakkastakin.....iuh!
29.12.2005 20:54
onkin tuollainen kiltti ihminen.....
minunkaan ei olisi pitänyt kommentoida mitään...mutta kun suuttutti toisen puolesta....
ei ketään saa piikitellä jatkuvasti tuolla lailla.......
29.12.2005 20:49
ihan suivaannuin vasten rauhallista luontoani...joku on tosiaan ottanut sinut ihan piinattavaksi....kaipa minä nyt saan osani kun kiukkuisena vastailin...ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisiin, sitähän tuollaiset juuri hakee ja haluaa.....
koitan hillitä itseni jatkossa...hih...empäs ...
29.12.2005 20:47
kokeilikkos jo kärrynpyöriä....?
putosiko flussa matkasta.......?
29.12.2005 20:40
suorastaan....täällä olisi mukavaa ilman tuollaista ilkiötä....en tykkää yhtään....
29.12.2005 20:33
vastaavia........
olen erakko joka inhoaa epäoikeudenmukaisuutta...
enkä ottanut nokkiini vaan vedin herneen nenään...noin metrin syvyydelle......
havahduin...toki, sen tein...olen tosi hyvä havahtumaan silloin kun huomaan ilkeämielisyyttä....
29.12.2005 20:30
homma on hanskassa.....
29.12.2005 20:24
jälleen kerran asiaa, minä en olekkaan ollut pitkään aikaan huuhaalla, ja heti meni herne nenään.........voi, ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisten ilkeämielisten juttuihin...onneksi sentään täällä on tuttuja ja hauskoja ihmisiä kuitenkin suurin osa.....
29.12.2005 20:23
hyvä vaan.....
29.12.2005 20:17
tunnut olevan koukussa toisten piinamiseen....ja pahasti...
29.12.2005 20:16
älä selitä ......kätes väsyy....
29.12.2005 20:15
varten sinä näet noin paljon vaivaa toisten huuhaalla käynneistä.....
hyvin näytät viihtyvän täällä itsekkin.....
29.12.2005 20:10
mullakin on sellainen....ja siitä kai tämä nikkikin on väännetty....vuosia jo ollut minulla jas yhden ainoan kerran kukkinut....
onhan sinulla siinä sentään nuppu....hih
hyvä jos näytät sen amarylliksen vaan...jos olisit näyttänyt ne lakanat hintalappuineen...olisi voinut joku luulla että prassailet hintavilla lakanoilla.....hui!
luulen kuitenkin että flunssaan ei päällä seisonta auta...hymmm, kokeile kärrynpyöriä! jos flunssa menee pyörryksiin ja pakenee paikalta......
29.12.2005 20:08
sen flunssan sovi sua petiin kataa!!!! iuh!
minulla ihan kaikki hyvin täällä...ei hätää ja paitulikin oikein päin päällä...
juoppas nyt kuumaa mustaherukkamehua ja kääriydy filttiin....kuumavesipullo pään päälle...en tiedä auttaako se, mutta joskus vanhoissa kotimaisissa elokuvissa on ollut jollain se päässä...kokeile...
29.12.2005 19:54
25 / 35