Viimeinen aloitus...Quu lupaa...

quistis

tänä vuonna:o))))))))))))))

*Kaikki eläimet ihmistä
lukuun ottamatta tietävät,
että elämän päätarkoitus
on nauttia siitä.*

No hyvä on.....mä menen....No meen mä kohta töihin....;o)))))))) Ensin vain naatiskelen kahvikupillisen.....

200

3121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on minuutin jäljessä..... senkin huomasin tästä avauksesta...heh........=:0)))))))

• quistis

olikin tuikitärkeä.....:o/.....

• quistis kirjoitti:

olikin tuikitärkeä.....:o/.....

tottakai oli.........
        kohtaaaaaa on uuuus vuossssss ja raketit paukkuuuuuu....=:0)))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

tottakai oli.........
        kohtaaaaaa on uuuus vuossssss ja raketit paukkuuuuuu....=:0)))))))

koirulit ja kisuset pelkää.....Voi....:o(

• quistis kirjoitti:

koirulit ja kisuset pelkää.....Voi....:o(

kanssa pelkää...Pysyy aamuun saakka piilossa.....
        Nooh onneks se ei oo ku kerran vuodessa uus vuossss ja pommit.....=:0))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

kanssa pelkää...Pysyy aamuun saakka piilossa.....
        Nooh onneks se ei oo ku kerran vuodessa uus vuossss ja pommit.....=:0))

Anna hälle hurjasti paijauksia ja hyvää ruokaa....Puhu sille ihanalla äänellä...Kerro et on maailman ihanin katti...Laita hänelle pieni kaulaliina korvien päälle....Muuten mä tunsin yhden kisun,joka kuoli ilotulituksen jälken....Sydän ei kestänyt:o(

• quistis kirjoitti:

Anna hälle hurjasti paijauksia ja hyvää ruokaa....Puhu sille ihanalla äänellä...Kerro et on maailman ihanin katti...Laita hänelle pieni kaulaliina korvien päälle....Muuten mä tunsin yhden kisun,joka kuoli ilotulituksen jälken....Sydän ei kestänyt:o(

murumussukka..... paijaan mie.....=:0)))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

murumussukka..... paijaan mie.....=:0)))))))

puolestani....Kerro et Quu on kissaffiikki..ja kans luudallinen kuin hänen mammansakkin....;o))))))

• quistis kirjoitti:

puolestani....Kerro et Quu on kissaffiikki..ja kans luudallinen kuin hänen mammansakkin....;o))))))

nyt pitää mun lähtee.....
        Muksaa päivääää Quuuuuuuuuuuu=:0))))))

• kenties

onnellisuutta ja tyytyväisyyttä?

• quistis

arjen pieniä asioita..tai niitä suuria...Rakkauta...sitä et on hyvä olla...terveyttä,taidetta,ystäviä,joku kuuntelee oiikeasti sua...KIRJOJA...lapsia,aikuisia vanhuksia...Se vanha biisi kertoo hyvin asiasta...*Jos rakastat pieniä poikia,pieniä tyttöjä....*

• Carmencita

minä se vaan jo töissä pakerran.;-))
      Onneksi ihmiset on jo juhlatunnelmissa, eikä kiusaa meitä kauhiasti. ;-)))
      Hyvää uuttavuotta QUUUU!

• quistis

Mä naatiskelenkin alkavasta flunssasta:o/ Hemmetti..en kyllä sairastu...Kohta lähden duuniin...:o)) Uutena vuotena oltava timmissä kunnossa...Melkein naapurissasi...;o) Niin muuten ja uutta vuotta teillekkin;o)))))))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Mä naatiskelenkin alkavasta flunssasta:o/ Hemmetti..en kyllä sairastu...Kohta lähden duuniin...:o)) Uutena vuotena oltava timmissä kunnossa...Melkein naapurissasi...;o) Niin muuten ja uutta vuotta teillekkin;o)))))))

sairastua, ja me ei kyllä olla viikonloppuna naapurustossa, koska me karataan sinne savonmualle. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

sairastua, ja me ei kyllä olla viikonloppuna naapurustossa, koska me karataan sinne savonmualle. ;-))

Sä siis alötistat IHANASIKIN savolle;o)) Hyvin toimit Ceeeeeeeeeee;o)))))))))....Tiedä miten lupsakka....hänestä sukeutuu...sellainen sudetti savolainen;o))

• Alien-8
        Carmencita kirjoitti:

Sittehä myö ee piästä yhtaekoo,kun mie mään sinne vasta tammikuun puolesvälis:)

• Nimetön
        Alien-8 kirjoitti:

mutta eihän sitä tiijä jos törmätään puolvälismatkoo. ;-)) Kerroppa SY:lle terkkuja.
        ;-))

• Nimetön
        quistis kirjoitti:

Sä siis alötistat IHANASIKIN savolle;o)) Hyvin toimit Ceeeeeeeeeee;o)))))))))....Tiedä miten lupsakka....hänestä sukeutuu...sellainen sudetti savolainen;o))

lapsuudessaan siellä viettänykkin aikaa, siksihän siihen varmaan rakastuinkin. ;-))
        On jäänyt vähän sieluun sitä kieron lupsakkoo savolaisuutta. ;-))

• quistis
        Nimetön kirjoitti:

lapsuudessaan siellä viettänykkin aikaa, siksihän siihen varmaan rakastuinkin. ;-))
        On jäänyt vähän sieluun sitä kieron lupsakkoo savolaisuutta. ;-))

monia asioita;o)) Hurjan hauskaa vuoden vaihtumista Teille kamu!!!

• Sydän.Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

Tervetulloo vuan tänne paakkupakkasiin ;))
        Otaha karvahattu piähän ja viilahoosut jalakaan,tiälä on tos kylymee :)

• Carmencita
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Tervetulloo vuan tänne paakkupakkasiin ;))
        Otaha karvahattu piähän ja viilahoosut jalakaan,tiälä on tos kylymee :)

Taijan silipasta koipeeni nuo villaset pöksytkin. ;-))
        Nii ei piäse takapuoli vilustummaa. ;-))

• sweet_lemon

lupaa tommosia... onhan vuotta vielä jälellä vaikka kuinka!!!
      Elämän tarkoitus on murheen karkoitus :)
      Huomenta ja hyvää työpäivää!

• quistis

Mä en taida ehtiä kirjoittelemaan....Pakko saada toi taati pois niskasta....Pahalainen meinaa pilata mun suunnitelmat uuden vuoden vietosta...Mut Quu ei anna periksi taudeille:o))))...Elämällä monia ihania tarkoituksia:o)))))))

• sweet_lemon
        quistis kirjoitti:

Mä en taida ehtiä kirjoittelemaan....Pakko saada toi taati pois niskasta....Pahalainen meinaa pilata mun suunnitelmat uuden vuoden vietosta...Mut Quu ei anna periksi taudeille:o))))...Elämällä monia ihania tarkoituksia:o)))))))

...kuolee, kärpänen sairastaa, Quu ihan kokonaan terve!
        Näin multakin ennen pipit manattiin pois, ja heti oli parempi olo (kun ensin selitettiin, että paha hiiri se oli joka kuoli).

• quistis
        sweet_lemon kirjoitti:

...kuolee, kärpänen sairastaa, Quu ihan kokonaan terve!
        Näin multakin ennen pipit manattiin pois, ja heti oli parempi olo (kun ensin selitettiin, että paha hiiri se oli joka kuoli).

Nyt reippaana töihin...Otin näin aamusta noita työajanlyhennyksiä;o))) Hoitelin itseäni ja sä manasit hyväksi lopuksi...Kiitos...eikun tuoreeksi ja terveeksi vain...Nyt hyppään luudalleni ja viuhhhh.......Heiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

• Sydän.Ystävä

Vai viimeinen aloitus tällevuodelle,älähän nyt....vielä kerkiit monta tehdä ;)))
      Hauskaa uuttavuotta vaan sinulle ja kiitos terkuista :)

• quistis

Ai ehdin vai;o))) Hauskaa uutta vuotta sinulle....sisko:o))))))))))))))))))

• kippari

lyödä pillit pussiin tältävuodelta täällä huuhaalla:=)Meillä ihmisillä olis paljon opeteltavaa joskus eläimiltä:=)

• quistis

meinasin mä....taidan keksiä jotain paljon parempaa tekemistä loppuvuodelle:o))))))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

meinasin mä....taidan keksiä jotain paljon parempaa tekemistä loppuvuodelle:o))))))))

sitä jotain puuhaa keksii muutakin kun täällä olemisen;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

et keksii....Nyt miettii kuumeisesti(ihan oikeasti kuumeisena)...Mitähän kivaa sitä....voi....:o)

• pystyy olemaan poissa
        kippari kirjoitti:

päivystänyt tänäänkin aamusta asti tätä huuhaata

• kippari
        pystyy olemaan poissa kirjoitti:

päivystänyt tänäänkin aamusta asti tätä huuhaata

hän käynnyt täällä aamulla ja lähti duuniin jos oikein olen tajunnut;=)

• kippari
        quistis kirjoitti:

et keksii....Nyt miettii kuumeisesti(ihan oikeasti kuumeisena)...Mitähän kivaa sitä....voi....:o)

kuumeisena ole kyllä oikein mikään kivaa ainut kun makaa suunilleen sängyssä peiton alla on paras.

• quistis
        kippari kirjoitti:

kuumeisena ole kyllä oikein mikään kivaa ainut kun makaa suunilleen sängyssä peiton alla on paras.

lepäillä...ihanan kainalossa....Yksin ei kivaa....;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

sellainen kohta sinulle koita:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

sellainen kohta sinulle koita:=)

Odotan sitä aivan hurjasti...et joku koittaa;o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Odotan sitä aivan hurjasti...et joku koittaa;o))))

koittaja löytyy sit aattona:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

koittaja löytyy sit aattona:=)

Niin ja aattohan on huomenna...Toivon ettei sitä ole kukaan perunut...aattoa siis:o/

• kippari
        quistis kirjoitti:

Niin ja aattohan on huomenna...Toivon ettei sitä ole kukaan perunut...aattoa siis:o/

aatto mihinkään katoaa sitä varmaan moni odottelee muutenkin ainakin juhlien merkeissä;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

aatto mihinkään katoaa sitä varmaan moni odottelee muutenkin ainakin juhlien merkeissä;=)

hmm..ainakin tätä aattoa:o))))

• ei malttanut
        kippari kirjoitti:

hän käynnyt täällä aamulla ja lähti duuniin jos oikein olen tajunnut;=)

pysyä pois huuhaalta

• kippari
        quistis kirjoitti:

hmm..ainakin tätä aattoa:o))))

aatot kivoja varsinkin tää aatto:=)

• kippari
        ei malttanut kirjoitti:

pysyä pois huuhaalta

meillä on varmaan omat mieltymykset;=)Ja kaipa sitä itsekkin kävisi katselee huuhaata duunissa jos olis sellaiselle aikaa,mut kaikilla ei ole:=)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

on se aatto peruttu:(
        heh se on vasta ylihuomenna voihan:(
        mut tulee se varmasti:o)))

• voi käyttää
        kippari kirjoitti:

meillä on varmaan omat mieltymykset;=)Ja kaipa sitä itsekkin kävisi katselee huuhaata duunissa jos olis sellaiselle aikaa,mut kaikilla ei ole:=)

työkavereiden tai asiakkaiden kanssa seurusteluun mutta ei voi mitään jos joku on noin koukussa

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

on se aatto peruttu:(
        heh se on vasta ylihuomenna voihan:(
        mut tulee se varmasti:o)))

No ei auta muu kuin odotella vain aattoa....Heh:o))

• voi käyttää kirjoitti:

työkavereiden tai asiakkaiden kanssa seurusteluun mutta ei voi mitään jos joku on noin koukussa

varten sinä näet noin paljon vaivaa toisten huuhaalla käynneistä.....
        hyvin näytät viihtyvän täällä itsekkin.....

• quistis
        ei malttanut kirjoitti:

pysyä pois huuhaalta

ei ole tietokonetta...Joten en voinut olla huuhaalla.Miksi sä vääristelet ja luulottelet??

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

No ei auta muu kuin odotella vain aattoa....Heh:o))

mitä minulle kakruna annettiin kun meinas
        flunssa pöpö iskeä;o)))

• nyt vähän aikaa
        amaryllie1 kirjoitti:

varten sinä näet noin paljon vaivaa toisten huuhaalla käynneistä.....
        hyvin näytät viihtyvän täällä itsekkin.....

5 päivää sitten kävin viimeksi

• sinä
        quistis kirjoitti:

ei ole tietokonetta...Joten en voinut olla huuhaalla.Miksi sä vääristelet ja luulottelet??

vaan lupailet pitäväsi taukoa mutta sinusta ei ole siihen koska olet koukussa ja pahasti

• nyt vähän aikaa kirjoitti:

5 päivää sitten kävin viimeksi

älä selitä ......kätes väsyy....

• nyt en
        amaryllie1 kirjoitti:

älä selitä ......kätes väsyy....

ymmärtänyt

• kippari
        voi käyttää kirjoitti:

huomannut joskus aikonaan et esim.jotain pelejä tuli hakattua melkein kokoyö ja roikkuttua jossain chatissä pitkiä aikoja et tää netti tekee ihan samoja riipuvuuksia kuin esim.alkoholi tai jollekin huumeet.Mut itsellä tää täällä oleminen on paljon siitä kiinni kun muutakaan tekemistä ei ole niin sitä notkuu täällä ja jos esim.hyvää seuraa en silloin ole täällä olenkaan enkä koko netissä oikeistaan.

• sinä kirjoitti:

vaan lupailet pitäväsi taukoa mutta sinusta ei ole siihen koska olet koukussa ja pahasti

tunnut olevan koukussa toisten piinamiseen....ja pahasti...

• nyt en kirjoitti:

ymmärtänyt

hyvä vaan.....

• ilmeisesti
        amaryllie1 kirjoitti:

hyvä vaan.....

ole työkavereita tai vastaavia koska otit niin nokkiisi tuosta kirjoituksestani koska jos asia ei koskisi sinuun niin et sinä siitä olisi havahtunutkaan

• quistis
        sinä kirjoitti:

En mä provosoidu...

• myös
        amaryllie1 kirjoitti:

tunnut olevan koukussa toisten piinamiseen....ja pahasti...

sinä peesaat joka paikassa

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mitä minulle kakruna annettiin kun meinas
        flunssa pöpö iskeä;o)))

ollu sitä samaa mitä minulle....Sitä lämmintä sipulimaitoa:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ollu sitä samaa mitä minulle....Sitä lämmintä sipulimaitoa:o/

sitähän se oli ja kamalaa:(((

• varatartsan
        sinä kirjoitti:

Mikä perkeleen poliisi sä olet???? Ne sun pervo- sivut on ihan toisella suunnalla! Täytyy olla ihmisen sairas, kun tollasia juttuja heittelee! Keskity omiin juttuihisi, ja jätä toisten jutut väliin! Tules mulle päätäs aukomaan, mä voin vastatakkin sulle!!! Ei sun ole pakko lukea näitä juttuja, usko jo!!! Mikä sulla on???? Kerro jo?

• quistis
        kippari kirjoitti:

aatot kivoja varsinkin tää aatto:=)

Mukavia monessakin mielessä...ei töitä....saa rentoutua ihanassa seurassa....ja viel jotain...;o))

• kippari kirjoitti:

huomannut joskus aikonaan et esim.jotain pelejä tuli hakattua melkein kokoyö ja roikkuttua jossain chatissä pitkiä aikoja et tää netti tekee ihan samoja riipuvuuksia kuin esim.alkoholi tai jollekin huumeet.Mut itsellä tää täällä oleminen on paljon siitä kiinni kun muutakaan tekemistä ei ole niin sitä notkuu täällä ja jos esim.hyvää seuraa en silloin ole täällä olenkaan enkä koko netissä oikeistaan.

jälleen kerran asiaa, minä en olekkaan ollut pitkään aikaan huuhaalla, ja heti meni herne nenään.........voi, ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisten ilkeämielisten juttuihin...onneksi sentään täällä on tuttuja ja hauskoja ihmisiä kuitenkin suurin osa.....

• ei täällä
        kippari kirjoitti:

paljon näekkään tai en ole ainakaan huomannut käydessäni

• myös kirjoitti:

sinä peesaat joka paikassa

homma on hanskassa.....

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sitähän se oli ja kamalaa:(((

mäkin sitä join....Hemmetti ja sit viel se kalanmaksaöljy....Huuuui...luulis et pöpöt olis kuolleet kauhusta....:o/

• puhuu tuolla asiaa
        quistis kirjoitti:

En mä provosoidu...

mieti

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

mäkin sitä join....Hemmetti ja sit viel se kalanmaksaöljy....Huuuui...luulis et pöpöt olis kuolleet kauhusta....:o/

mutta pakko oli juoda tai sitten tuli remelistä
        oli se kamalaa aikaa:(((

• kippari
        amaryllie1 kirjoitti:

jälleen kerran asiaa, minä en olekkaan ollut pitkään aikaan huuhaalla, ja heti meni herne nenään.........voi, ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisten ilkeämielisten juttuihin...onneksi sentään täällä on tuttuja ja hauskoja ihmisiä kuitenkin suurin osa.....

todella kurjaa aina joku tulee kiusaa tänne ihmisiä ja eniten viellä Quuta ei kivaa tälläinen olenkaan:=(

• kippari
        ei täällä kirjoitti:

paljon näekkään tai en ole ainakaan huomannut käydessäni

se nykyään että täällä paljon kiusataan porukkaa ja toinen se et mulla muutakin tekemistä.No tää pitäs olla huuhaata,mut minusta tälle palstalle pitäs keksii jo uusi nimi:=(

• ilmeisesti kirjoitti:

ole työkavereita tai vastaavia koska otit niin nokkiisi tuosta kirjoituksestani koska jos asia ei koskisi sinuun niin et sinä siitä olisi havahtunutkaan

vastaavia........
        olen erakko joka inhoaa epäoikeudenmukaisuutta...
        enkä ottanut nokkiini vaan vedin herneen nenään...noin metrin syvyydelle......
        havahduin...toki, sen tein...olen tosi hyvä havahtumaan silloin kun huomaan ilkeämielisyyttä....

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mutta pakko oli juoda tai sitten tuli remelistä
        oli se kamalaa aikaa:(((

Mua ei ole koskaan kuritettu...Olen saanut valtavasti hellyyttä ja rakkautta!!

• kippari
        quistis kirjoitti:

Mukavia monessakin mielessä...ei töitä....saa rentoutua ihanassa seurassa....ja viel jotain...;o))

se mukavampaa kuin täällä olla ainakin jos kiusataan kokoajan:=((((

• kippari kirjoitti:

todella kurjaa aina joku tulee kiusaa tänne ihmisiä ja eniten viellä Quuta ei kivaa tälläinen olenkaan:=(

suorastaan....täällä olisi mukavaa ilman tuollaista ilkiötä....en tykkää yhtään....

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

tosi kurja lapsuus ilkeät kasvattivanhemmat ei
        ollut äitiä eikä isää:(((

• quistis
        puhuu tuolla asiaa kirjoitti:

mieti

häneltä huomenna ihan livenä...ne viisaudet:o)

• kippari
        puhuu tuolla asiaa kirjoitti:

mieti

totesin että jokainen saa tehdä ja jokaisella on omat mieltymykset ja onhan tää sellaista himoa olla netissä et jotkut viettää siellä kaikki yötkin ja kaikki omat asiat menee miten menee,mut tuskimpa Quulla niin sentään käy tekeehän hän työnsä hyvin ja hoitaa asiansa niinkuin muutkin ihmiset ja paremminkin kun hänet satun tuntemaan:=)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tosi kurja lapsuus ilkeät kasvattivanhemmat ei
        ollut äitiä eikä isää:(((

Toivoo et olet päässyt tosta kaikesta yli...Olethan!!!!

• kippari
        amaryllie1 kirjoitti:

suorastaan....täällä olisi mukavaa ilman tuollaista ilkiötä....en tykkää yhtään....

miten ihmiset voi olla tollaisia kanssa ihmiselle mä en haluu olla paha kelekään en edes noille kiusaajille vaikka ottaakin tollainen päähän todella kippariakin

• quistis
        kippari kirjoitti:

se mukavampaa kuin täällä olla ainakin jos kiusataan kokoajan:=((((

niin paha olla....Ei se mua haittaa...Toikin naurattaa....Voihan...Äläs säkään välitä....:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

niin paha olla....Ei se mua haittaa...Toikin naurattaa....Voihan...Äläs säkään välitä....:o)))

sanoo mistä tollainen voi johtua et on kivaa mollata toisia ihmisiä et onko oma elämä sit niin huonosti vai mistä se johtuu mä en haluu olla paha kelekään:=)

• kippari kirjoitti:

miten ihmiset voi olla tollaisia kanssa ihmiselle mä en haluu olla paha kelekään en edes noille kiusaajille vaikka ottaakin tollainen päähän todella kippariakin

onkin tuollainen kiltti ihminen.....
        minunkaan ei olisi pitänyt kommentoida mitään...mutta kun suuttutti toisen puolesta....
        ei ketään saa piikitellä jatkuvasti tuolla lailla.......

• quistis
        kippari kirjoitti:

sanoo mistä tollainen voi johtua et on kivaa mollata toisia ihmisiä et onko oma elämä sit niin huonosti vai mistä se johtuu mä en haluu olla paha kelekään:=)

En kai koskaan olekkaan sellainen...tai jos olen niin tosi harvoin...Tahtoo vain elää ja antaa toistenkin elää...:o))))))))

• kippari
        amaryllie1 kirjoitti:

onkin tuollainen kiltti ihminen.....
        minunkaan ei olisi pitänyt kommentoida mitään...mutta kun suuttutti toisen puolesta....
        ei ketään saa piikitellä jatkuvasti tuolla lailla.......

pitäs jättää omaan arvoonsa tollaiset huutelut,mut ei sitä osaa olla sanomatta niihin kun tää kuistinen on paljon mikavampi ihminen kuin moni muu tuntemani ihminen et miksi häntä aina kiusataan kai siksi et on kipparin kaveri;=)

• kippari
        quistis kirjoitti:

joskus jokainen sanoo jotain pahaa toiselle,mut koitan kanssa olla ettei pahota kenenkään mieltä ainakaan kovinkaan usein:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

joskus jokainen sanoo jotain pahaa toiselle,mut koitan kanssa olla ettei pahota kenenkään mieltä ainakaan kovinkaan usein:=)

ihan paikallaan sanoa napakasti...Ei ole terveellistä olla liian kiltti...Hyvä välillä murista...:o))

• kippari kirjoitti:

pitäs jättää omaan arvoonsa tollaiset huutelut,mut ei sitä osaa olla sanomatta niihin kun tää kuistinen on paljon mikavampi ihminen kuin moni muu tuntemani ihminen et miksi häntä aina kiusataan kai siksi et on kipparin kaveri;=)

jospa se johtuu siitä, että sinulla ja kuistisella on paljon kavereita täällä ja sillä ilkimyksellä ei yhtään....kateus on paha tauti....

• kippari
        quistis kirjoitti:

ihan paikallaan sanoa napakasti...Ei ole terveellistä olla liian kiltti...Hyvä välillä murista...:o))

sit lopulta kärsii vaan itse jos aina antaa periksi ja on liiankin kiltti olen sellaistakin huomannut:=)

• kippari
        amaryllie1 kirjoitti:

jospa se johtuu siitä, että sinulla ja kuistisella on paljon kavereita täällä ja sillä ilkimyksellä ei yhtään....kateus on paha tauti....

sanomaan missä vika mut eivoi kun toivoo että tollainen ihminenkin joskus tajuu että tassä mailmassa on tärkeintä ne hyvät ystävät ja vaan hyvät sellaiset:=)

• kippari kirjoitti:

sanomaan missä vika mut eivoi kun toivoo että tollainen ihminenkin joskus tajuu että tassä mailmassa on tärkeintä ne hyvät ystävät ja vaan hyvät sellaiset:=)

ilman ystäviä olisi elämä aika tylsää .....
        hyvää illan jatkoa rauhan-kipparille...se sopii sinulle hyvin....
        minäkin alan noudattamaan taas omaa entistä ajatteluani ja koitan olla puuttumatta tuollaisten kiusaajien huomion hakuisuuteen.....

• jeffjeff
        amaryllie1 kirjoitti:

samaa olen minäkin ajatellut kun en ole huomioinnut
        että olisi muissa ketjuissa:(
        eikös se kateus ole ihan pahin tauti:(

• quistis
        kippari kirjoitti:

sit lopulta kärsii vaan itse jos aina antaa periksi ja on liiankin kiltti olen sellaistakin huomannut:=)

käyttää hyväksi...Myös itselleen on hyvä olla lempeä:o))

• kippari
        amaryllie1 kirjoitti:

illanjatkoo sinulle sinne myös ja koitetaan olla iisisti kaikki niin kipparikin:=)

• jeffjeff kirjoitti:

samaa olen minäkin ajatellut kun en ole huomioinnut
        että olisi muissa ketjuissa:(
        eikös se kateus ole ihan pahin tauti:(

on syynä moneen pahaan asiaan....onneksi paituli-ihmisiltä puuttuu kokonaan sellainen kateus...
        jotakin ihan selvästi häiritsee se asian tila, että kuistisella ja kipparilla on paljon keskustelu kavereita täällä......
        onhan siinä ohessa saanut muutkin osansa mutta ei samassa suhteessa kuin quu.......

• kippari
        quistis kirjoitti:

käyttää hyväksi...Myös itselleen on hyvä olla lempeä:o))

on liian kiltti niin siitä todella sit saa itse vaan kärsii entiten:=(Siis pitää alkaa ajattelemaan itseäänkin:=)

• jeffjeff
        amaryllie1 kirjoitti:

mutta miksi aina Quu:(
        onneksi Quulla on pitkä pinna eikä moisista välitä:)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

on liian kiltti niin siitä todella sit saa itse vaan kärsii entiten:=(Siis pitää alkaa ajattelemaan itseäänkin:=)

jotakuta toista....kenties:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

jotakuta toista....kenties:o))))

on pitää huolta läheisistä ja itsestään,mut kun sitä kantaa välillä huolia liiankin monista joista ei tarviisi olenkaan tavallaan:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

on pitää huolta läheisistä ja itsestään,mut kun sitä kantaa välillä huolia liiankin monista joista ei tarviisi olenkaan tavallaan:=)

sellainen empaatikko:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

sellainen empaatikko:o)))

mä sitten olen;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

mä sitten olen;=)

Quu tietää:o)))) Ja tää tarina on tosi:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Quu tietää:o)))) Ja tää tarina on tosi:o)

se sinuu uskoo tossa asiassa:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

se sinuu uskoo tossa asiassa:=))

etkös usko muissa asioissa...?

• yksitypy

minäkin alan kohta taas nauttiin elämästä täysin rinnoin :=)))
      Jossain kaukana :=))

• quistis

Voihan kuulostaa ihanalle..se naattiminen ja kaukana viel:o))))))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

minä täällä, mitäs kuuluu?....kuinkas työpäivä sujuipi???.....

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

lähden makoileen palmun alle :=)))
        Tässä alkaa olla aikas energinen olo jo.
        Pääsee tätä paukkupakkasta eroon vähäks aika :=))

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

minä täällä, mitäs kuuluu?....kuinkas työpäivä sujuipi???.....

kuin qummassa quumeessa...Pahus,,,oikeesti meinaa flunssa kaataa petiin!! Mä sinnittelen...En hemmetti anna periksi!!! Kuins sulla??

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

lähden makoileen palmun alle :=)))
        Tässä alkaa olla aikas energinen olo jo.
        Pääsee tätä paukkupakkasta eroon vähäks aika :=))

aikeet...Ja ilo erti palmun alla..Niinhän;o))))))

• quistis kirjoitti:

kuin qummassa quumeessa...Pahus,,,oikeesti meinaa flunssa kaataa petiin!! Mä sinnittelen...En hemmetti anna periksi!!! Kuins sulla??

sen flunssan sovi sua petiin kataa!!!! iuh!
        minulla ihan kaikki hyvin täällä...ei hätää ja paitulikin oikein päin päällä...
        juoppas nyt kuumaa mustaherukkamehua ja kääriydy filttiin....kuumavesipullo pään päälle...en tiedä auttaako se, mutta joskus vanhoissa kotimaisissa elokuvissa on ollut jollain se päässä...kokeile...

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

aikeet...Ja ilo erti palmun alla..Niinhän;o))))))

ajattelin vaan ottaa ihan rauhallisesti. Kuunnellen meren pauhua ja katsellen sinistä taivasta palmun alla. Kirjoittelen runoja. Käyn patikointireissuja päivisin ja otan eväät mukaan.
        Pois kaikki kiire ja hössötys :=)))))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sen flunssan sovi sua petiin kataa!!!! iuh!
        minulla ihan kaikki hyvin täällä...ei hätää ja paitulikin oikein päin päällä...
        juoppas nyt kuumaa mustaherukkamehua ja kääriydy filttiin....kuumavesipullo pään päälle...en tiedä auttaako se, mutta joskus vanhoissa kotimaisissa elokuvissa on ollut jollain se päässä...kokeile...

kaikki temput..seison vaik päällänikin...Heh...ne keltaset lakanatkin viel katsastamatta...Ne joissa hintalaputkin;o)) Mut oikeestaan mä ajattelin näyttää vain ikiihanan Amaryllikseni...sen kukan,joka ei suostu jalkojaan jatkamaan...Iso nuppu on mutkun ei vain haluu kukkia:o)

• quistis kirjoitti:

kaikki temput..seison vaik päällänikin...Heh...ne keltaset lakanatkin viel katsastamatta...Ne joissa hintalaputkin;o)) Mut oikeestaan mä ajattelin näyttää vain ikiihanan Amaryllikseni...sen kukan,joka ei suostu jalkojaan jatkamaan...Iso nuppu on mutkun ei vain haluu kukkia:o)

mullakin on sellainen....ja siitä kai tämä nikkikin on väännetty....vuosia jo ollut minulla jas yhden ainoan kerran kukkinut....
        onhan sinulla siinä sentään nuppu....hih
        hyvä jos näytät sen amarylliksen vaan...jos olisit näyttänyt ne lakanat hintalappuineen...olisi voinut joku luulla että prassailet hintavilla lakanoilla.....hui!
        luulen kuitenkin että flunssaan ei päällä seisonta auta...hymmm, kokeile kärrynpyöriä! jos flunssa menee pyörryksiin ja pakenee paikalta......

• chatin ilmolla
        yksitypy kirjoitti:

ajattelin vaan ottaa ihan rauhallisesti. Kuunnellen meren pauhua ja katsellen sinistä taivasta palmun alla. Kirjoittelen runoja. Käyn patikointireissuja päivisin ja otan eväät mukaan.

matkasta ja varmaan olisi hyvä laittaa tänne huuhaallekkin ilmoitus matkastasi

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

älä sitten unohda niitä yhteisiä lähtöitkuja;)))

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

älä sitten unohda niitä yhteisiä lähtöitkuja;)))

onhan niitä jo harjoiteltu :=))))
        Ollaan jo aika konkareita siinä asiassa.
        Jos sunnuntai-iltana itkettäs. Vai sopiiko sulle? :=)))

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

onhan niitä jo harjoiteltu :=))))
        Ollaan jo aika konkareita siinä asiassa.
        Jos sunnuntai-iltana itkettäs. Vai sopiiko sulle? :=)))

itketään ensin mutta erotaan naurussasuin eikö niin:)))

• yksitypy
        chatin ilmolla kirjoitti:

matkasta ja varmaan olisi hyvä laittaa tänne huuhaallekkin ilmoitus matkastasi

laitan ilmoituksen kaikkiin mahdollisiin paikkoihin :=)))
        Kiitos kun muistutit. Huuhaakavereille täytyy ehdottomasti ilmoittaa niin tärkee asia.
        Ja sitten kyllä saat toivottaa mulle hyvää matkaakin :=)))))

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

itketään ensin mutta erotaan naurussasuin eikö niin:)))

se mene niin että itku pitkästä ilosta?
        Mutta voidaan tehdä se käänteisesti. Eli ilo pitkästä itkusta :=)))))

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

se mene niin että itku pitkästä ilosta?
        Mutta voidaan tehdä se käänteisesti. Eli ilo pitkästä itkusta :=)))))

väärinpäin ethän sinä lopullisesti lähde:)))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

mullakin on sellainen....ja siitä kai tämä nikkikin on väännetty....vuosia jo ollut minulla jas yhden ainoan kerran kukkinut....
        onhan sinulla siinä sentään nuppu....hih
        hyvä jos näytät sen amarylliksen vaan...jos olisit näyttänyt ne lakanat hintalappuineen...olisi voinut joku luulla että prassailet hintavilla lakanoilla.....hui!
        luulen kuitenkin että flunssaan ei päällä seisonta auta...hymmm, kokeile kärrynpyöriä! jos flunssa menee pyörryksiin ja pakenee paikalta......

Mun pääni kuitenkin nyt jo hurjan pyörällä tästä kaikesta...Pitääkös mun kokea syyllisyyttä huuhaalla olosta...Ja minäkun en edes ole täällä enää niin paljon...Taitaa ärsyttää mun nikkini näkeminen joitakin niin hurjasti....Kamalaa et toisilla on noin pienet ympyrät:o/

• quistis kirjoitti:

Mun pääni kuitenkin nyt jo hurjan pyörällä tästä kaikesta...Pitääkös mun kokea syyllisyyttä huuhaalla olosta...Ja minäkun en edes ole täällä enää niin paljon...Taitaa ärsyttää mun nikkini näkeminen joitakin niin hurjasti....Kamalaa et toisilla on noin pienet ympyrät:o/

ihan suivaannuin vasten rauhallista luontoani...joku on tosiaan ottanut sinut ihan piinattavaksi....kaipa minä nyt saan osani kun kiukkuisena vastailin...ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisiin, sitähän tuollaiset juuri hakee ja haluaa.....
        koitan hillitä itseni jatkossa...hih...empäs ...

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

väärinpäin ethän sinä lopullisesti lähde:)))

sovittu. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä tulenko takaisin. Nooh.... tulen mä :=))))
        Hyvät yöt sinulle...... jaa en paljasta :=)))))

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

sovittu. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä tulenko takaisin. Nooh.... tulen mä :=))))
        Hyvät yöt sinulle...... jaa en paljasta :=)))))

sinä nukkumaan olet menossa:)
        hyvää yötä ja kauniita unia sinulle:)))

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

todella hyvälle...Toi on sitä naatiskelua,josta mäkin pidän..mut jotain kyl puuttuu...HÄN!!!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ihan suivaannuin vasten rauhallista luontoani...joku on tosiaan ottanut sinut ihan piinattavaksi....kaipa minä nyt saan osani kun kiukkuisena vastailin...ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota tuollaisiin, sitähän tuollaiset juuri hakee ja haluaa.....
        koitan hillitä itseni jatkossa...hih...empäs ...

provosoitua...Sillähän raukalla oli itku kurkussa:o/

• quistis

Toi et sä väität mun työaikaani käyttävän huuhailuun on erittäin paslamaisesti sanottu!! Mä olen hurjan ammatillinen ja aikni ei kulu tietokoneella...Sellaista ei, ole työpisteessäni...ja koska teen työtäni kypällä!!!

Ja se et olenko koukussa huuhaaseen...Niin se on yksinomaan mun asiani....Olen kyllä koukussa...mut johonkin aivan muuhun:o)) Kiitos mielipiteestäsi,joka kuitenkin on merkityksetontä!!!

• lupaa mitään

koska et pysty pitämään lupauksiasi

• mördaajamasa
        lupaa mitään kirjoitti:

toi vittuilu quulle aina joku sen kimpussa täällä eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin sille vittuilla????

• quistis
        lupaa mitään kirjoitti:

mä lupasin et tää on mun viimeinen aloitukseni tänä vuonna,,,,Harmittaaks se sua???

• kippari

taas meni ai ne anna sun olla rauhassa täällä olenkaan no onneksi huomenna ei tarvii kuunnella tälläistä enää :=)

• varatartsan

Tuo häirikkö käryy pian, älä välitä siitä, älkää kumpainenkaan...Kohta hiljenee, tai mä kärytän sen kaikille!!!

• nyt lomalle

heihei

• quistis

jotain aivan muuta:o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Tuo häirikkö käryy pian, älä välitä siitä, älkää kumpainenkaan...Kohta hiljenee, tai mä kärytän sen kaikille!!!

siihen se taas meni alkoi riidat täällä ei kivaa olenkaan antaisi jo ton naisen olla rauhassa en tykkää muutenkaan kun ihmisiä kiusataan:=(

• kippari
        quistis kirjoitti:

varmasti kuunellaan muuta ja tehdään muuta kuin täällä sit ollaan:=)

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

siihen se taas meni alkoi riidat täällä ei kivaa olenkaan antaisi jo ton naisen olla rauhassa en tykkää muutenkaan kun ihmisiä kiusataan:=(

Se on vaan yksi ja ainoa paska, joka siellä touhuaa. Miksi välittää siitä yhdestä, kun on kymmeniä muita, jotka rakastaa Teitä! Älkää antako yhden paskan pilata koko juttua. Hänelle kun ei tarviis edes vastata mitään! Sen kun huutelee vaan. Jätetään se omaan arvoonsa, loppuu se joskus! Nääthän, että Teistä tykätään!!! Yhtä lukuunottamatta kaikki tulee juttuun....:o))))))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Se on vaan yksi ja ainoa paska, joka siellä touhuaa. Miksi välittää siitä yhdestä, kun on kymmeniä muita, jotka rakastaa Teitä! Älkää antako yhden paskan pilata koko juttua. Hänelle kun ei tarviis edes vastata mitään! Sen kun huutelee vaan. Jätetään se omaan arvoonsa, loppuu se joskus! Nääthän, että Teistä tykätään!!! Yhtä lukuunottamatta kaikki tulee juttuun....:o))))))

pitäs antaa tollaisten olla omissa oloissaan mä en jaksa ainakaan tapella kenenkään kanssa olen rauhan kippari nyt:=))))

• varatartsan
        kippari kirjoitti:

pitäs antaa tollaisten olla omissa oloissaan mä en jaksa ainakaan tapella kenenkään kanssa olen rauhan kippari nyt:=))))

Jos vaan jättäis hänen kommenttinsa kommentoimatta, niin kait tajuu häippästä. Tai jos ei, niin varmaan alkais kertoo syitä katkeruuteensa! Rauhan Kippari! :o))))))))))))))))) Sanoitpas hyvin, niin olet!!! ;o)))

• kippari
        varatartsan kirjoitti:

Jos vaan jättäis hänen kommenttinsa kommentoimatta, niin kait tajuu häippästä. Tai jos ei, niin varmaan alkais kertoo syitä katkeruuteensa! Rauhan Kippari! :o))))))))))))))))) Sanoitpas hyvin, niin olet!!! ;o)))

kyllä kiinostunut tietää mikä tekee ihmisestä sellaisen et haluu olla paha toiselle,mutta kun sitäkin olen joskus kysynnyt niin eipä tule siihen vastausta:=)Joo haluun todella olla rauhankippari ei kivaa riidellä kenenkään kanssa:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

varmasti kuunellaan muuta ja tehdään muuta kuin täällä sit ollaan:=)

jotain erikoisen hyvää..ruokaa:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

jotain erikoisen hyvää..ruokaa:o)))

kipparikin saa hyvää ruokaa sit:=))))

• quistis
        kippari kirjoitti:

kipparikin saa hyvää ruokaa sit:=))))

Mitä vain hän haluaa:o)))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Mitä vain hän haluaa:o)))))

tietenkin haluu elämässä ja jotain niitä sit voi saadakin kun oikein toivoo:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

tietenkin haluu elämässä ja jotain niitä sit voi saadakin kun oikein toivoo:=)

itse vauhdittaa niitä toiveita:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

itse vauhdittaa niitä toiveita:o))))

olekin aikalailla itsestä kiinni ne toiveet ja niiden toteutus:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

olekin aikalailla itsestä kiinni ne toiveet ja niiden toteutus:=))

hyvinkin..ja...toisestakin...heh...;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

hyvinkin..ja...toisestakin...heh...;o)

muista vaan itsestä ja siitä toisesta:=)

• tai te
        quistis kirjoitti:

lähdette vedätyksiin mukaan?Typerää!

• vakkari olisi
        varatartsan kirjoitti:

kirjoittanut tuollaista samanlaista asiaa niin olisi eri ääni kellossa mutta ei voi mitään jos olette noin vedätettävissä.Hohhoijaa."Häirikkö" saa teihin vähän säpinää joka on melestäni hyvä juttu.

• quistis
        tai te kirjoitti:

lähdette vedätyksiin mukaan?Typerää!

Nyt vain vähän harmitti...Aina ei saa olla liian tossukka:o))No ei noi mun maailmaani kaada:o)) Kiitos vain kysymästä.

• quistis
        kippari kirjoitti:

muista vaan itsestä ja siitä toisesta:=)

kerrot siitä toisesta......

• kippari
        quistis kirjoitti:

kerrot siitä toisesta......

ja kerron ketä se on;=))

• quistis
        vakkari olisi kirjoitti:

kirjoittanut tuollaista samanlaista asiaa niin olisi eri ääni kellossa mutta ei voi mitään jos olette noin vedätettävissä.Hohhoijaa."Häirikkö" saa teihin vähän säpinää joka on melestäni hyvä juttu.

No vauhdista en mene sanomaan mitään...Hohhoh...

• quistis
        kippari kirjoitti:

ja kerron ketä se on;=))

Ja jos se on salaisuus niin en kerro kellekkään:o)

• kokeilikkos jo kärrynpyöriä....?
      putosiko flussa matkasta.......?

• quistis

saunasta hankeen pyörimään ja lumienkeleitä tekemään...Paleltuiskos flunssa???

• quistis kirjoitti:

saunasta hankeen pyörimään ja lumienkeleitä tekemään...Paleltuiskos flunssa???

olet älykköjen älykkö.....no niin...minä täällä anna ohjeita ja sinä tuosta noin vaan keksit tepsivän keinon...
        totta kai se flunssa paleltuu...hankeen vaan....!
        mutta quu, älä ole siellä ihan kamlan kauaa...voi tulla jokin toinen pöpö tilalle joka kestää sitten pakkastakin.....iuh!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

olet älykköjen älykkö.....no niin...minä täällä anna ohjeita ja sinä tuosta noin vaan keksit tepsivän keinon...
        totta kai se flunssa paleltuu...hankeen vaan....!
        mutta quu, älä ole siellä ihan kamlan kauaa...voi tulla jokin toinen pöpö tilalle joka kestää sitten pakkastakin.....iuh!

En mä kehtaa viuhahtaa tuntikaupalla...Ehkäs muutaman sekunnin vain;o/...

• quistis kirjoitti:

En mä kehtaa viuhahtaa tuntikaupalla...Ehkäs muutaman sekunnin vain;o/...

sekuntti...eikä enenpää!!!! sitten se kuumavesipullo päähän...ja filtti ja mehu!!! olet kuin uudesti-syntynyt koht"silleen.....
        hyvää illan jatkoa kuistiselle!!! tämä rettelöitsijä poistuu nurkkaan ruoskimaan itseään paitulilla........en taida jaksaa...juon kahvia ja menen maate.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sekuntti...eikä enenpää!!!! sitten se kuumavesipullo päähän...ja filtti ja mehu!!! olet kuin uudesti-syntynyt koht"silleen.....
        hyvää illan jatkoa kuistiselle!!! tämä rettelöitsijä poistuu nurkkaan ruoskimaan itseään paitulilla........en taida jaksaa...juon kahvia ja menen maate.....

huligaani....Muuten meillä ei olekkaan rettelöintipaitulia....Heti sellainen tekoon..Noita ärsytyspaituleita näyttää olevan,vaik luulin ettei me niitä tehtykkään...No....Jatkoja sinille A.Ryllie....äläs vaan enää harrast metakointia...Juuh..mä teen niinkuin sä neuvoit...filtti.......

• jeffjeff

luojan kiitos olen kun pääsin niistä tarpeeksi
      kauas ja lopullisesti kun molemmat menivät
      mananmaille:(
      kenellekkään en soisi samanlaista lapsuutta
      kuin itse olen kokenut:(
      mutta nyt kaikki hyvin:)))

• quistis

ja tuevallinen lapsuus...Rakkautta huolenpitoa ja rajoja.Mutta ei se vain ole niin itsestäänselvää...Niin moni lapsi joudutaan ottamaan huostaan..Se on niin surullista ja tuntuu pahalle!!!

Tois ihanaa et sinulla kaikki nyt hyvin:o)))))))))

• quistis

äeeävika...Tahtoi kirjoittaa et turvallinen lapsuus:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ja tuevallinen lapsuus...Rakkautta huolenpitoa ja rajoja.Mutta ei se vain ole niin itsestäänselvää...Niin moni lapsi joudutaan ottamaan huostaan..Se on niin surullista ja tuntuu pahalle!!!

Tois ihanaa et sinulla kaikki nyt hyvin:o)))))))))

kaikki ollut toisin jos en olisi jäänyt niin
        pienenä orvoksi ja silloin ei katsottu millaiseen
        perheeseen lapsi annettiin:(
        mutta se siitä jutusta joka alkoi sipulimaidosta:)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

kaikki ollut toisin jos en olisi jäänyt niin
        pienenä orvoksi ja silloin ei katsottu millaiseen
        perheeseen lapsi annettiin:(
        mutta se siitä jutusta joka alkoi sipulimaidosta:)))

lääkettä...Mut rakkaudella..En silti pitänyt siitä:o/....

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

lääkettä...Mut rakkaudella..En silti pitänyt siitä:o/....

otat vapaaehtoisesti kalanmaksaöljyä mä joskus
        niitä kapseleita purkin syön:)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

otat vapaaehtoisesti kalanmaksaöljyä mä joskus
        niitä kapseleita purkin syön:)))

menossa sellainen purkillinen...ja ihan vapaaehtoisesti:o))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

menossa sellainen purkillinen...ja ihan vapaaehtoisesti:o))))

kanssa heti purkin että jaksaa siihen asti kun
        taas kevät aurinko alkaa meille pilkottaa:)))
        ei ne olekkaan pahoja missikin aina haistelee
        maistuis varmaan sillekin;)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

kanssa heti purkin että jaksaa siihen asti kun
        taas kevät aurinko alkaa meille pilkottaa:)))
        ei ne olekkaan pahoja missikin aina haistelee
        maistuis varmaan sillekin;)))

vahingossa sellaisen kapselin...heh..ei ollut hyvää....:o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

vahingossa sellaisen kapselin...heh..ei ollut hyvää....:o)

ei kaikkea saa mennä puremaan;)))
        arvaa mä olin tänään parturissa ja se meinas viedä
        vahingossa palan korvasta;)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

ei kaikkea saa mennä puremaan;)))
        arvaa mä olin tänään parturissa ja se meinas viedä
        vahingossa palan korvasta;)))

Minulta kampaaja on vienyt partaveitsellä raapsien aikas paljon hiuksia....Korvaa ei ole meinannut viedä,mut ehdotti ripsipermanenttiä....heh..kaikkea sitä onkaan:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Minulta kampaaja on vienyt partaveitsellä raapsien aikas paljon hiuksia....Korvaa ei ole meinannut viedä,mut ehdotti ripsipermanenttiä....heh..kaikkea sitä onkaan:o/

osaa sanoakkaan mitä se on ööööö:)
        joo jos olis korvasta pala lähtenny niin äkkiä
        pala kädessä ensiapuun ja siksak kiinni;)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

osaa sanoakkaan mitä se on ööööö:)
        joo jos olis korvasta pala lähtenny niin äkkiä
        pala kädessä ensiapuun ja siksak kiinni;)))

kiharaiseksi..puolessatoista tunnissa;o))

Auts...mun korvaan sattuu..kun ajattelenkin....

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

kiharaiseksi..puolessatoista tunnissa;o))

Auts...mun korvaan sattuu..kun ajattelenkin....

tosiiiii pitkät ripset jos 1½-tuntia kestää;)))
        joo kyllä muakin vähän häijyä tekee jos olis
        joutunnu korvaa ompelemaan;)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tosiiiii pitkät ripset jos 1½-tuntia kestää;)))
        joo kyllä muakin vähän häijyä tekee jos olis
        joutunnu korvaa ompelemaan;)))

tosiii pitkääät ja tosiiii suorat;o)))

• jeffjeff

jos ei enään törmätä täällä tänä vuonna niin
      toivotan teille oikein oikein hyvää uutta vuotta!

• kippari

sinulle myös oikein hyvää uuttavuotta ja otappa iisisti se juttu:=)

• quistis

aivan samaa:o)) Voi....mut enhän mä millään voi olla ilman huuhaata,,,,kyllä joku sen tietää....;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

aivan samaa:o)) Voi....mut enhän mä millään voi olla ilman huuhaata,,,,kyllä joku sen tietää....;o)

enää 2 päivää tätä vuotta ja sitten alkaa
        uusi ja vanhaa paljon parempi:)))
        mietin tässä yhtenä päivänä että voiko siitä
        olla jo 6 vuotta kun juhlittiin milenniumia
        kyllä aika rientää:)

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

sinulle myös oikein hyvää uuttavuotta ja otappa iisisti se juttu:=)

sitä vuodenvaihdetta en poksauta edes samppakaljaa:)))

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

sitä vuodenvaihdetta en poksauta edes samppakaljaa:)))

ole niitä juomia enää aikoihin tullut napattua kun ei enää edes tee mieli;=)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

enää 2 päivää tätä vuotta ja sitten alkaa
        uusi ja vanhaa paljon parempi:)))
        mietin tässä yhtenä päivänä että voiko siitä
        olla jo 6 vuotta kun juhlittiin milenniumia
        kyllä aika rientää:)

tässä ihanassa iässä tuntuu tuo aika rientävän hurjalla nopeudella:o)...Niin tai jo vuosi siitä kauheasta tsunamista....

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

ole niitä juomia enää aikoihin tullut napattua kun ei enää edes tee mieli;=)

ja on paljon mukavampi herätä uuteen aamuun/päivään:)))

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

ja on paljon mukavampi herätä uuteen aamuun/päivään:)))

todella on ja onhan niitä todella kurjia aamuja ollut aikoinaan ollutkin aikalailla:=)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

tässä ihanassa iässä tuntuu tuo aika rientävän hurjalla nopeudella:o)...Niin tai jo vuosi siitä kauheasta tsunamista....

tuntuu menevän mutta eipä voi taistella vastaan:)
        se oli tosi hirveä tapaus:( oli minullakin silloin
        pitkiä työpäiviä mutta ei siitä enempää:(

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

todella on ja onhan niitä todella kurjia aamuja ollut aikoinaan ollutkin aikalailla:=)

niin kovin ole ollut mutta hauskaa voi pitää ilman juomiakin:)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tuntuu menevän mutta eipä voi taistella vastaan:)
        se oli tosi hirveä tapaus:( oli minullakin silloin
        pitkiä työpäiviä mutta ei siitä enempää:(

Samoin kuin luonto...Ahaa...sä sait siitä osasi...Mä myös...yllättäen:o(

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

niin kovin ole ollut mutta hauskaa voi pitää ilman juomiakin:)

huomannut et elämä voi todella olla hauskaa ja hyvää ilman viinaakin:=)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Samoin kuin luonto...Ahaa...sä sait siitä osasi...Mä myös...yllättäen:o(

kun tulee niin viikot tuntuu vaan vilahtavan ohi:)
        arvasin että kyllä sinäkin osasi sait:(

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

huomannut et elämä voi todella olla hauskaa ja hyvää ilman viinaakin:=)

sitä aitoa oikeaa ja todellista mitä ei tarvitse
        katua jälkeenpäin:)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

kun tulee niin viikot tuntuu vaan vilahtavan ohi:)
        arvasin että kyllä sinäkin osasi sait:(

Tää maailman meno sellaiseksi mennyt et mua tarvitaan nykyisin aikas erikoisissakin tapauksissa:o(

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

sitä aitoa oikeaa ja todellista mitä ei tarvitse
        katua jälkeenpäin:)

voi sanoo ettei muista mitä on puhunnut:=)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Tää maailman meno sellaiseksi mennyt et mua tarvitaan nykyisin aikas erikoisissakin tapauksissa:o(

ainakin vaikka on suuri kaupunki pulaa henkilökunnasta
        vähän joka paikassa kun vaan pitäis tulla toimeen
        mahdollisimman vähällä väellä ja säästetään
        väärässä paikassa:(

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

voi sanoo ettei muista mitä on puhunnut:=)

sehän se aina on hyvä puolustus kun on töppäillyt:)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

ainakin vaikka on suuri kaupunki pulaa henkilökunnasta
        vähän joka paikassa kun vaan pitäis tulla toimeen
        mahdollisimman vähällä väellä ja säästetään
        väärässä paikassa:(

sama...Nytkin mä olin aivan yksin töissä....Hurjasti dunia...Ihmisillä tosi kurjaa...Minulla riittämätömyyden tunne:o(..

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

sehän se aina on hyvä puolustus kun on töppäillyt:)

etten muista tai olin niin kännissä:=)

• jeffjeff

tää ketju on kohta täynnä:)
      hyvää yötä teille ja toivottavasti tapaamme 2006:)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe