Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kamlasti=kamalasti
vuoski=vuoksi
20.11.2006 12:26
tuo oli hyvä...voihan sitä olla että, vielä on jossakin maailman kolkassa jokin sivistymätön hemmo joka ei tiedä mikä on paituli!!!!
mua nyt naurattaa ihan kamalsti...odotin ihan muunlaista tekstiä...mutta tuo oli hyvä!!!!
voisihan sitä laittaa selvyyden vuoski boksereihin ,että miesten! ja naistenmallistoon...naisten!... kauheeta!!! höllääs nyt sitä nutturaa hiukan...leikkaat ihan vinkuraan sitä kangasta...
20.11.2006 12:25
kenkeä=kenenkä
20.11.2006 12:17
aika ja herran jestas!!!!! minä en ala tuollaisa ruokottomuuksia laittelemaan siveellisiin paituleihin......ihan menin shokkiin!!!
nyt heräsi kysymys, että missähän se quu nyt haahuilee ja kenkeä napaa sitä on tuijoteltu!!! senkin pyryharakka!!!!! nyt palaat työntiuhuun ja alat miettiä siveellisempiä tekstejä....tämä koppelo on kauhistunut...
20.11.2006 12:16
tekstillä????? quuleppas quu, kuka meille keksii viisaan tekstin??? tarkoitan että vielä viisaamman mitä me kaikessa viisaudessamme saamme aikaan. eikö ihan perinteiset -tässä kotitonttu- , tai -kaikissa meissä asuu pieni tonttu- tai - voiko tontunpaa miestä/naista olla-paitulitekstit käy????
kärsäboksereihin voisi kyllä laittaa jouluisen tekstin....tonttu tomera...tai tonttu on liian väsynyt...
20.11.2006 12:06
....hyvä idea jälleen, olet sentään tehnyt muutakin kuin tuijotellut!!! peilipaituli kahdella kissankuvalla....
sitä villaa pitäisi jo olla!!!!! jos suunittelet vielä yhden uuden mallin niin päästän sinut lampolasta ja laitan lapset keritsemään loput lampaat!!!!!
en edes huomannut mitään ihmeellistä kirjoituksessa...höh
20.11.2006 11:58
mennäänkö yhdessä?????
minutkin on toivotettu sinne useasti!!!!!!
voin vähän kysellä suuntaa tuolta yhdeltä tyypiltä joka asuu naapurissa, se on joka viikonloppu siellä...ainakin se sanoi, että sen vaimo käskee sen painua huitsin nevadaan joka viikonloppu...kyllä luulisi sen tietävän....
20.11.2006 11:50
voin hiukan lohduttaa omaan paituliin tuijottajaa!!!! mutta vaan hiukan, joulukiireet painaa päälle...tuhansia kärsäkalsareita, paituleita ja villasukkia pitää saada valmiiksi...olen jo palkannut apuvoimia naapurin lapsista, koska sinä vaan tuijottelet siellä ties mitä ja työt painaa.....
alas hakemaan kankaita...ja keritsemään lampaita, kyllä siinä navat ja muut unohtuu...
20.11.2006 11:46
punaisiin valheisiin kuulun ma....
en osaa valehdella kunnolla...iuh! tulen kirkuvan punaiseksi jos edes yritän....
10.11.2006 10:01
...nykyään ei pääse sitten minnekkään vaikka kuinka tahtoisi...
minutkin on monesta paikasta toivotettu nevadaan, sinne missä pippuri kasvaa ja vaikka mihin...
älä sure!!!! pitää keksiä joku ihan oma paikka, sellainen mihin pääsee kaikki sellaiset jotka muualta on käännytetty pois....
10.11.2006 09:56
kipparinoma,sola,-pieni sydän-,typy,laardibonanza,maltti,a-v,ex-er,y.laatta,huga????,jeffjeff,varpunen......
25.10.2006 16:42
olenkin katsellut hiukan joka puolelta kaikkea mieleistä mutta vielä ei ole osunut kohdalle sellaista kalustetta jonka haluaisin ....
vai on tytär tarkkana...no se on hyvä...
minun pitää nyt lopetella, mutta hyvää illan jatkoa !!!!!!!!!
18.10.2006 20:06
vimma....
minulla olisi nyt sellainen kova halu muuttaa täällä kotona jotakin...mutta pitäisi olla paljon rahaa kun kaikki kalusteet maksaa maltaita...
joko kisukit on sinulla siellä?????
18.10.2006 19:48
on minun mielestäni huimaa huumoria, humalassa huutamista, hullun höpinää, huikeaa hassuttelua...
mun pitää kuule katella tota sisustus ohjelmaa tässä aina välillä...jos vaikka pistäis koko huushollin uuteen uskoon...
18.10.2006 19:38
saapuu kohta siis sinne....
18.10.2006 19:34
on ihan selvästi manipuloitu..... ja pelkään pahoin ,että kenkälusikkammekin on manipuloitu geenisesti useampaan otteeseen....
olemmeko siis vain tuotteita????? herää kysymys...
tämähän on kuin suoraan salaisista kansioista.....
18.10.2006 19:22
olen oikea vesipeto...tykkään uida!!! mutta sellaisissa paikoissa jossa kukaan ei näe minua...iiik!!! olen ujo ja arka, piilossa katseilta uiskentelen....
en ole kuitenkaan koskaan uimalla saanut kiinni pakenevaa kenkälusikkaa....ne sitten ui kuules lujaa!!!!!
puukengät on vaarallisia...niillä menee nilkat!!!! ja tykkääkö kohelentit puurosta...iuh!!!! no joo, tykkään riisi ja mannapuurosta....kaurapuuroa on tullut lapsena syötyä hiukan liikaa....
18.10.2006 19:08
sä olet voinut voittaa kaksi ja loput on sitten ilmaantuneet kaappiin ajan saatossa, juuri sen vuoksi kun ne on laumakenkälusikkaesineitä...
muista nyt sanoa sille vihreälle ,että heti kotiin!!!!
kaupasta ostettiin kerran kenkälusikka ja se oli kadonnut ennekuin päästiin kotiin, se varmaan pakeni takaisin sinne laatikkoon mistä me se otettiin......
18.10.2006 18:56
nyt selvisi siis mysteeri minun kadonnesta kenkälusikastani....
se on tullut sinne sinun luoksesi!!!! kenkälusikat tykkää elää laumoissa, joten siellä se on minunkin laumalusikkani...
sano sille...(se on se vihreä pieni)....että voisi tulla kotiinkin jo välillä.....
18.10.2006 18:44
taannoinhan sovittiin että se tyyppi joka katsoo meitä peilistä on hehkee ja kaiken kunnioituksen ansaitseva paitulikohelenttikansalainen...
ei mikään muu!!!!!
olen minäkin kerran voittanut arpajaisissa sellaisen hienon posliinivaasin....ja kenkälusikan...
missäköhän se kenkälusikka on....se on kadonnut tai sitten se on ottanut ritolat...ei enään kestänyt hikisiä kenkiä!!!!
18.10.2006 18:37
7 / 35