Juuri tänä aamuna...

kipparinoma

Lämmin aamuinen tervehdys ...Ellen 6 vee sanoo; Ajattele, jos maapallo olisi maailman kokoinen, niin maapallo ylettyisi Austraaliaan saakka...;o)))

Hauskaa missä vaikutattekin:o))

54

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänä aamuna...ei oo lämmin kosteeta ja pimeetä....ja tyynyki seki oli vinossa....
      arvaas mistä löysin ees tyynyn aamulla.... no lattialta..ilmankos tuli nukuttua huonosti..

mut silti muksaa tätä päivää...=:0))))))

• kipparinoma

Tuikkuja pimeyteen....Lämmittää ja valaisee mieltä...;o)))))))))))))

• Tulienkeli

Terveiset....Austraaliaan..toivon kaikkea hyvää :)

• kipparinoma

Kiitos vain....täällähän mä asun maailman ääressä...mut kaukana Austraaliasta...;o))

• SydäN-Ystävä

Sydänystävä on nyt masentunut ja vihainen,kun mun kuvaa ei näköjään hyväksytty tänne :(((((
      Viaton kuva oli,voihan p....ka!
      Kaikesta huolimata,mukavaa työpäivää sinulle :)

• yxtypy

sun kuvaa tullut vielä :=(((
        No toivotaan että tämä päivä tois muutoksen asiaan :=)))

• kipparinoma

Ne on halunneet kusvasi itselleen...ne jotka niitä tsekkaavat...;o)))....Älä masennu...mut ole vaan vihainen...se antaa hurjasti energiaa....;o))))

• SydäN-Ystävä
        kipparinoma kirjoitti:

Ne on halunneet kusvasi itselleen...ne jotka niitä tsekkaavat...;o)))....Älä masennu...mut ole vaan vihainen...se antaa hurjasti energiaa....;o))))

vaihdoin kuvan ja kymmenessä minuutissa ilmesty...tais olla liian seksikäs se edellinen ;)))

• kipparinoma
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

vaihdoin kuvan ja kymmenessä minuutissa ilmesty...tais olla liian seksikäs se edellinen ;)))

Olet niin tuttu , mut eihän se ihmekkään kun siskoja ollaan;o))))))))))))

• SydäN-Ystävä
        kipparinoma kirjoitti:

Olet niin tuttu , mut eihän se ihmekkään kun siskoja ollaan;o))))))))))))

Kuinkas töissä meni,menikö kertaakaan hermot edes ;)))vaikka eihän sulla mene,tiedän sen :)

• kipparinoma
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

Kuinkas töissä meni,menikö kertaakaan hermot edes ;)))vaikka eihän sulla mene,tiedän sen :)

hauska päivä....Jouduin tekemisiin juristin kanssa;o))))...Sit tapasin yhden nakuilijan...jne...eli hyvin antoisa päivä:o)

Ai niin en mä hermojani menettänyt...en muista milloin viimeks niin olis tapahtunut...;o))))...Nynnyyyyyyy......olen...jooh;o)

• SydäN-Ystävä
        kipparinoma kirjoitti:

hauska päivä....Jouduin tekemisiin juristin kanssa;o))))...Sit tapasin yhden nakuilijan...jne...eli hyvin antoisa päivä:o)

Ai niin en mä hermojani menettänyt...en muista milloin viimeks niin olis tapahtunut...;o))))...Nynnyyyyyyy......olen...jooh;o)

miesjuristi ja pukupäällä ja komee ;))
        Kyllähän sitä sunkin työssä näkee kaikenlaista varmaan...muakin joskus töissä poliisit jututti monta kerta.a

• kipparinoma
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

miesjuristi ja pukupäällä ja komee ;))
        Kyllähän sitä sunkin työssä näkee kaikenlaista varmaan...muakin joskus töissä poliisit jututti monta kerta.a

komia...irtotakilla ja farkuissa;o)))...Itseasiassa hurjan mukava:o))))
        Poliisi myös mulle tuttu...joudun usein pyytämään virka-apua...ja se ei tunnu hyvälle...siis se syy miks niin joudun tekee:o/
        Olen tavannut vain hyviä poliiseja työni kautta...:o)

• sosiaalitantta??
        kipparinoma kirjoitti:

komia...irtotakilla ja farkuissa;o)))...Itseasiassa hurjan mukava:o))))
        Poliisi myös mulle tuttu...joudun usein pyytämään virka-apua...ja se ei tunnu hyvälle...siis se syy miks niin joudun tekee:o/
        Olen tavannut vain hyviä poliiseja työni kautta...:o)

Et voi olla!!!!!

• kipparinoma
        sosiaalitantta?? kirjoitti:

Et voi olla!!!!!

Mielenterveys on mun duunisarkaani:o)

• alan..................
        kipparinoma kirjoitti:

Mielenterveys on mun duunisarkaani:o)

valinnu!

• kipparinoma
        alan.................. kirjoitti:

valinnu!

antoisan alan...Tai se meni niin et ala valitsi mut;o)))))

• hellä
        kipparinoma kirjoitti:

antoisan alan...Tai se meni niin et ala valitsi mut;o)))))

hoitsu;))

• kipparinoma
        hellä kirjoitti:

hoitsu;))

toki, toki...ja hurjan ammatillinen:o))))...Ai ei uskos...no höh:o/

• uskoa
        kipparinoma kirjoitti:

toki, toki...ja hurjan ammatillinen:o))))...Ai ei uskos...no höh:o/

lukiessaan juttujas ja kuvaas katsoessa:)

• kipparinoma
        uskoa kirjoitti:

lukiessaan juttujas ja kuvaas katsoessa:)

Pitäis varmaan poistaa se kuva...:o/

• jokojoko
        kipparinoma kirjoitti:

sanon minä tai enpäs sanokaan;)

• jokojoko
        kipparinoma kirjoitti:

säpinä sun galleriasivulla joku taas mainostaa:(

• kipparinoma
        jokojoko kirjoitti:

säpinä sun galleriasivulla joku taas mainostaa:(

pelottavaa ja miksi mainostaa:o(

• kipparinoma
        jokojoko kirjoitti:

sanon minä tai enpäs sanokaan;)

mä guuntelen;o)

• poista
        kipparinoma kirjoitti:

Sulla ei mitään hävettävää. Suomipoeka vaen pettyy poistosta:))

• kipparinoma
        poista kirjoitti:

Sulla ei mitään hävettävää. Suomipoeka vaen pettyy poistosta:))

paitsi jos satutan igiomaa...sit mä häpeem:o/....

• yxtypy

Täällä on 23 astetta vielä plussan puolella.
      Ihan kivasti tarkenee :=)))

• kipparinoma

Nyt ainakin tarkenaa...aurinko paistaa ja poissa on viime päivien harmaus...Kyl toi kirkas mollukka piristää:o)))

• juuri kurkkaamassa, minkä näköinen sinä olet...... varmistin vaan, että oletko vielä yhtä kohelentin näköinen kuin aiemmin...olit sinä!!! joten minun ei tarvitse huolestua..
      olen miettinyt sellaista asiaa, että mitäs jos olisikin ainoa kohelentti maanpäällä.....
      miltä se tuntuisi?????

• kipparinoma

kahelilta...Mutttttttttt, kun meitä on kaksi niin ei ollenkaan kahelimpi olo;o)))
        Sama vanha naama siel edelleen...kiltti ja nynny Quu:o)

• amaryllie1
        kipparinoma kirjoitti:

kahelilta...Mutttttttttt, kun meitä on kaksi niin ei ollenkaan kahelimpi olo;o)))
        Sama vanha naama siel edelleen...kiltti ja nynny Quu:o)

mikään vanha naama ollut vaan se hehkee...
        onneksi on muitakin kohelentteja...olisi kaameaa olla lajinsa ainoa!!!!
        kiltti ja nynny?????? höh kaikkea kanssa, ei tässä kerkiä nynnyilemään...kiltti tietysti saa olla!!!!!
        tarkistin äsken yhden veikkauksen ja totesin ettei minusta vieläkään tullut miljonääriksiä!!!! on se kanssa kumma juttu, ettei koskaan osu kohdalle.......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

mikään vanha naama ollut vaan se hehkee...
        onneksi on muitakin kohelentteja...olisi kaameaa olla lajinsa ainoa!!!!
        kiltti ja nynny?????? höh kaikkea kanssa, ei tässä kerkiä nynnyilemään...kiltti tietysti saa olla!!!!!
        tarkistin äsken yhden veikkauksen ja totesin ettei minusta vieläkään tullut miljonääriksiä!!!! on se kanssa kumma juttu, ettei koskaan osu kohdalle.......

..ööö...tota...Juuh..en mä edes koskaan veikkaa..en lottoa..En ole koskaan nin tehnyt;o)

Ai mut kerran opiskeluaikoina osallistuin vetoon perjantaipullosta joaas veikattiin suomiottelun tulos..se oli joku maailmanmestaruusottelu...Mä voitin Jallu pullon....:o/...Mä annoin sen janoisemmalle opiskelutoverille;o))
        Vai hehkee...Hän on niin KILTTI...kohelluskamulle:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

..ööö...tota...Juuh..en mä edes koskaan veikkaa..en lottoa..En ole koskaan nin tehnyt;o)

Ai mut kerran opiskeluaikoina osallistuin vetoon perjantaipullosta joaas veikattiin suomiottelun tulos..se oli joku maailmanmestaruusottelu...Mä voitin Jallu pullon....:o/...Mä annoin sen janoisemmalle opiskelutoverille;o))
        Vai hehkee...Hän on niin KILTTI...kohelluskamulle:o)))

taannoinhan sovittiin että se tyyppi joka katsoo meitä peilistä on hehkee ja kaiken kunnioituksen ansaitseva paitulikohelenttikansalainen...
        ei mikään muu!!!!!
        olen minäkin kerran voittanut arpajaisissa sellaisen hienon posliinivaasin....ja kenkälusikan...
        missäköhän se kenkälusikka on....se on kadonnut tai sitten se on ottanut ritolat...ei enään kestänyt hikisiä kenkiä!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

taannoinhan sovittiin että se tyyppi joka katsoo meitä peilistä on hehkee ja kaiken kunnioituksen ansaitseva paitulikohelenttikansalainen...
        ei mikään muu!!!!!
        olen minäkin kerran voittanut arpajaisissa sellaisen hienon posliinivaasin....ja kenkälusikan...
        missäköhän se kenkälusikka on....se on kadonnut tai sitten se on ottanut ritolat...ei enään kestänyt hikisiä kenkiä!!!!

Kohelentti unohtaa välillä....:o/
        Nyt kun mainitsit kenkälusikan niin mä muistin et isukin kanssa markkinoilla ostin arpoja ja aina voitin kenkälusikan...niitä on vielkin.....;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Kohelentti unohtaa välillä....:o/
        Nyt kun mainitsit kenkälusikan niin mä muistin et isukin kanssa markkinoilla ostin arpoja ja aina voitin kenkälusikan...niitä on vielkin.....;o))))

nyt selvisi siis mysteeri minun kadonnesta kenkälusikastani....
        se on tullut sinne sinun luoksesi!!!! kenkälusikat tykkää elää laumoissa, joten siellä se on minunkin laumalusikkani...
        sano sille...(se on se vihreä pieni)....että voisi tulla kotiinkin jo välillä.....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

nyt selvisi siis mysteeri minun kadonnesta kenkälusikastani....
        se on tullut sinne sinun luoksesi!!!! kenkälusikat tykkää elää laumoissa, joten siellä se on minunkin laumalusikkani...
        sano sille...(se on se vihreä pieni)....että voisi tulla kotiinkin jo välillä.....

kunhan mä käyn entisessä elämässäni...siel tosiaankin vihreä kenkälusikka;o)))))
        Tosiaankin...nyt kun kerroit...niin todellisia laumasieluja ovat...Miks mä muuten pikkutyttösenä olisin voittanut läjäpäin niitä;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

kunhan mä käyn entisessä elämässäni...siel tosiaankin vihreä kenkälusikka;o)))))
        Tosiaankin...nyt kun kerroit...niin todellisia laumasieluja ovat...Miks mä muuten pikkutyttösenä olisin voittanut läjäpäin niitä;o))))

sä olet voinut voittaa kaksi ja loput on sitten ilmaantuneet kaappiin ajan saatossa, juuri sen vuoksi kun ne on laumakenkälusikkaesineitä...
        muista nyt sanoa sille vihreälle ,että heti kotiin!!!!
        kaupasta ostettiin kerran kenkälusikka ja se oli kadonnut ennekuin päästiin kotiin, se varmaan pakeni takaisin sinne laatikkoon mistä me se otettiin......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

sä olet voinut voittaa kaksi ja loput on sitten ilmaantuneet kaappiin ajan saatossa, juuri sen vuoksi kun ne on laumakenkälusikkaesineitä...
        muista nyt sanoa sille vihreälle ,että heti kotiin!!!!
        kaupasta ostettiin kerran kenkälusikka ja se oli kadonnut ennekuin päästiin kotiin, se varmaan pakeni takaisin sinne laatikkoon mistä me se otettiin......

laumassani;o)))))
        Quules...vaikkas mulla onkin kenkälusikoita kamalan paljon...en niitä ole raaskinut koskaan käyttää...Siinä kai syy miks tykkään puukengistä kuin kohelentti puurosta;o)))))

Oletkos muuten yksi miljuunasta......???...Juuh...Sellanen uimataidoton..sellasia aikuisia kuulenna maailmassa on...Juuh...tuli vaan mieleen kenkälusikoista....:o/

• kipparinoma kirjoitti:

laumassani;o)))))
        Quules...vaikkas mulla onkin kenkälusikoita kamalan paljon...en niitä ole raaskinut koskaan käyttää...Siinä kai syy miks tykkään puukengistä kuin kohelentti puurosta;o)))))

Oletkos muuten yksi miljuunasta......???...Juuh...Sellanen uimataidoton..sellasia aikuisia kuulenna maailmassa on...Juuh...tuli vaan mieleen kenkälusikoista....:o/

olen oikea vesipeto...tykkään uida!!! mutta sellaisissa paikoissa jossa kukaan ei näe minua...iiik!!! olen ujo ja arka, piilossa katseilta uiskentelen....
        en ole kuitenkaan koskaan uimalla saanut kiinni pakenevaa kenkälusikkaa....ne sitten ui kuules lujaa!!!!!
        puukengät on vaarallisia...niillä menee nilkat!!!! ja tykkääkö kohelentit puurosta...iuh!!!! no joo, tykkään riisi ja mannapuurosta....kaurapuuroa on tullut lapsena syötyä hiukan liikaa....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

olen oikea vesipeto...tykkään uida!!! mutta sellaisissa paikoissa jossa kukaan ei näe minua...iiik!!! olen ujo ja arka, piilossa katseilta uiskentelen....
        en ole kuitenkaan koskaan uimalla saanut kiinni pakenevaa kenkälusikkaa....ne sitten ui kuules lujaa!!!!!
        puukengät on vaarallisia...niillä menee nilkat!!!! ja tykkääkö kohelentit puurosta...iuh!!!! no joo, tykkään riisi ja mannapuurosta....kaurapuuroa on tullut lapsena syötyä hiukan liikaa....

aivan kuin olisit kertonut minusta....:o/....Ollaanko me yksi vai ollaanko me kaksi...Ja jos ei ollakkaan niin ollaanko me fuusioiduttu..ja jos ei sitäkään niin mitä me ollaan....KLOONATTUJAKO.....labbiskohelenttejä....NYT meinaa bugata identiteettikriisiä..ja uragalla:o/...
        Huiiiiiii...mieleen tuli geenimanibolointi...

• kipparinoma kirjoitti:

aivan kuin olisit kertonut minusta....:o/....Ollaanko me yksi vai ollaanko me kaksi...Ja jos ei ollakkaan niin ollaanko me fuusioiduttu..ja jos ei sitäkään niin mitä me ollaan....KLOONATTUJAKO.....labbiskohelenttejä....NYT meinaa bugata identiteettikriisiä..ja uragalla:o/...
        Huiiiiiii...mieleen tuli geenimanibolointi...

on ihan selvästi manipuloitu..... ja pelkään pahoin ,että kenkälusikkammekin on manipuloitu geenisesti useampaan otteeseen....
        olemmeko siis vain tuotteita????? herää kysymys...
        tämähän on kuin suoraan salaisista kansioista.....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

on ihan selvästi manipuloitu..... ja pelkään pahoin ,että kenkälusikkammekin on manipuloitu geenisesti useampaan otteeseen....
        olemmeko siis vain tuotteita????? herää kysymys...
        tämähän on kuin suoraan salaisista kansioista.....

ja kyse ei siis ole paranoijasta....korostan...ei PARANOIJASTA;o)))
        Mut ne manipuloijat eivät ottaneet huomioon manipuloitujen OMAATAHTOA...katsos kun paitulikohelenttikansalaisilla on juuri sellainen ja hyvin korostuneesti...;o)))
        A.N.Ryllie...tuu juttelee etusivulle....siel uusi aloitus...ja mielenkiintoinen gallupin tulos;o)))

• kipparinoma kirjoitti:

ja kyse ei siis ole paranoijasta....korostan...ei PARANOIJASTA;o)))
        Mut ne manipuloijat eivät ottaneet huomioon manipuloitujen OMAATAHTOA...katsos kun paitulikohelenttikansalaisilla on juuri sellainen ja hyvin korostuneesti...;o)))
        A.N.Ryllie...tuu juttelee etusivulle....siel uusi aloitus...ja mielenkiintoinen gallupin tulos;o)))

saapuu kohta siis sinne....

• jeffjeff

hyvin, hyvin tärgeän asian ennen guin boistuu;o)
      I L--- Y-- A--- M.:o)))

• kipparinoma

Tahtoo sanoa aivan samaa...paitsi et noi viimeiset kaksi sanaa erit...Ja sua mä tosi paljon ja oikeesti...ja...MUISGIIIIIS...:o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Tahtoo sanoa aivan samaa...paitsi et noi viimeiset kaksi sanaa erit...Ja sua mä tosi paljon ja oikeesti...ja...MUISGIIIIIS...:o)))

jälleen gohdataan MUISGU:o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

jälleen gohdataan MUISGU:o)))

guin quuta nousevaa...:o/....Nauraa...väärän ihmisen repliikki...mut odotan...MUISGIS...SÄ:o))))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

guin quuta nousevaa...:o/....Nauraa...väärän ihmisen repliikki...mut odotan...MUISGIS...SÄ:o))))

pakko toivottaa vaan hyvät yöt en päässyt:(
        hyvää yötä ota tutut uniisi niin minäkin teen:o)
        paljon muiskuja ja vielä enempi suukkoja:o)))
        ikiomaniihananirakasomasöpöliinini:o)
        nuku hyvin sinisessä vuoteessasi;o)

• Quuuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

pakko toivottaa vaan hyvät yöt en päässyt:(
        hyvää yötä ota tutut uniisi niin minäkin teen:o)
        paljon muiskuja ja vielä enempi suukkoja:o)))
        ikiomaniihananirakasomasöpöliinini:o)
        nuku hyvin sinisessä vuoteessasi;o)

Uni ylläti minutkin...Nukahdin kesken kirjan luvun...herätäkseni yöllä takapihan oven kolisteluun...:o(....Se taisi olla naapurin koira..ainakin mä toivon niin!

• jeffjeff
        Quuuuuuuuuu kirjoitti:

Uni ylläti minutkin...Nukahdin kesken kirjan luvun...herätäkseni yöllä takapihan oven kolisteluun...:o(....Se taisi olla naapurin koira..ainakin mä toivon niin!

sori mä niin kipeä että en jaksa kuin sängyssä makoilla
        menin liian aikaisin duuniin:(
        olet ajatuksissani:)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sori mä niin kipeä että en jaksa kuin sängyssä makoilla
        menin liian aikaisin duuniin:(
        olet ajatuksissani:)

nyös....Muisquuuuuu ja halitus....paranemisiin;o)

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

nyös....Muisquuuuuu ja halitus....paranemisiin;o)

mä kerron sitten joskus mikä on:(
        hali muisgu suuggo hyvää yötä igiomani:o)))
        toiv. huomenna parempi päivä:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

mä kerron sitten joskus mikä on:(
        hali muisgu suuggo hyvää yötä igiomani:o)))
        toiv. huomenna parempi päivä:o)

igiomaihanarakasmies....suuggo ja kamalan isooopimo muisguja:o))))
        Unihalitus mugaan....:o))))
        Kerro gun ehdit:o)...Toivoo huomisesta sinulle hyvää päivää...Mä käyn ostamassa duunin jälkeen (Solan kaupungista)kisujen tarvikkeita:o)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2411
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe