Tein tänään duunin lomassa pikagallupin

kipparinoma

Kysyin duunikavereilta ja ihan muuten vaan tapaamiltani ihmisiltä et mitä huuhaa on;o))))

No vastaukset oli mielenkiintoisia..ja kirjavia....Tässäpäs niitä....;

- Uskonto/ hurahtaminen uskoon

- Hulluus (voih...no jaah)

- Politiikka (odotettu vastaus)

- Rakkaus (höh...kyynikko)

- Runot (huuhaalla saman mielisiä)

- Amerikkalaiset saippuasarjat (mitä, mitä;o)....)

- Pomo.....(tota en mä sanonut...olisin kyl voinut...)

- Blondivitsit ( ohos...ei toikaan mua)

- Koko elämä (asennettako)

- Lääkitys

Jne..vastauksia tuli laidasta laitaan...Eli nyt omavaltainen yhteenveto...Tsädäääm...Huuhaa on kaikkea ja huuhaata on kaikkialla;o)) Huuhaa RULES;o))

46

957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

Olipas hyvä yhteenveto!!:)))

Mä olen tänään onnellinen huuhaalla!! Kahdesta syystä.

Pienempi niistä on se, että yksi meidän kissoista on vihdoin ja viimein suostunut tulemaan sisälle syömään ja jopa nukkumaankin!! Se kun ei oikein tule toimeen noitten pienten poikien kanssa, olin jo huolissani talven tulon vuoksi.. Mutta turhaan, tuolla se nyt tuhisee uuninpankolla!!:))

Ja isompi syy onnellisuuteen on se, että siskon vauva pääsi eilen vihdoin ja viimein kotiin ja nyt saa koko perhe olla yhdessä!!!:)))

*happy days are here again!!*

• kipparinoma

Ihana päivä sinulla....syystäkin iloinen:o))

Ihan huvikseni kyselin ihmisiltä huuhaasta..siis en tästä palstasta vaan yleisesti mitä se sana merkitsee....Ja vastauksia sain runsaasti ja keskustelua syntyi;o))) Tossa vain osa vastauksista.Ne kuitenkin käsittivät koko elämän kirjon:o))) Kyllä kansa tietää...Eliiiii jatketaan me samaan tyyliin:o)))

• outzak
        kipparinoma kirjoitti:

Ihana päivä sinulla....syystäkin iloinen:o))

Ihan huvikseni kyselin ihmisiltä huuhaasta..siis en tästä palstasta vaan yleisesti mitä se sana merkitsee....Ja vastauksia sain runsaasti ja keskustelua syntyi;o))) Tossa vain osa vastauksista.Ne kuitenkin käsittivät koko elämän kirjon:o))) Kyllä kansa tietää...Eliiiii jatketaan me samaan tyyliin:o)))

Eihän hyväksihavaittua kannata käydä muuttamaan!!:)))) Kuitenkin täällä on suurin osa kirjoittajista ihan tyytyväisiä nykyiseen tilaan. Ne jotka eivät ole, ovat jotenkin näkyvämpiä...

Mutta minun onneani ei tänään mikään voi himmentää!!:)))

• kipparinoma
        outzak kirjoitti:

Eihän hyväksihavaittua kannata käydä muuttamaan!!:)))) Kuitenkin täällä on suurin osa kirjoittajista ihan tyytyväisiä nykyiseen tilaan. Ne jotka eivät ole, ovat jotenkin näkyvämpiä...

Mutta minun onneani ei tänään mikään voi himmentää!!:)))

Onni tulee just nistä tosi tärkeistä asioista....:o)))

Valitettavasti nirina ja pessimismi näkyy ja tarttuu...Mut ei anneta senkään haitata;o)))

• outzak
        kipparinoma kirjoitti:

Onni tulee just nistä tosi tärkeistä asioista....:o)))

Valitettavasti nirina ja pessimismi näkyy ja tarttuu...Mut ei anneta senkään haitata;o)))

ni semmosia pikkuseikkoja ei edes huomaa!!:)) Joskus sit jos on enempi lamakausi, voi vaikka ikävä viesti saada melkein itkemään. Mä oon aika tuulella käyvä, myönnän.. Mutta tänään käyn hyvällä tuulella!!:)))

• kipparinoma
        outzak kirjoitti:

ni semmosia pikkuseikkoja ei edes huomaa!!:)) Joskus sit jos on enempi lamakausi, voi vaikka ikävä viesti saada melkein itkemään. Mä oon aika tuulella käyvä, myönnän.. Mutta tänään käyn hyvällä tuulella!!:)))

Mut elämä on opettanut seulomaan;o))))
        Ja ammatin myötä tullut se etteim ota asioita henkilökohtaisesti...en kuitenkaan kyyninen:o)

Pikkusielut jätetään omaanarvoon....tosin joskus käy surettamaan ihmisen huonovointisuus:o/

• outzak
        kipparinoma kirjoitti:

Mut elämä on opettanut seulomaan;o))))
        Ja ammatin myötä tullut se etteim ota asioita henkilökohtaisesti...en kuitenkaan kyyninen:o)

Pikkusielut jätetään omaanarvoon....tosin joskus käy surettamaan ihmisen huonovointisuus:o/

Se on surullista, siispä en vaivaa sillä päätäni tänään!!:)) Mä vaan kuuntelen hyvää musaa ja fiilistelen....:)))))

• kipparinoma
        outzak kirjoitti:

Se on surullista, siispä en vaivaa sillä päätäni tänään!!:)) Mä vaan kuuntelen hyvää musaa ja fiilistelen....:)))))

Tämän illan pyhitän hyvälle fiilikselle...huomisesta ei tiedä kukaan:o)))

• kaikki;)

mitä huuhaalle kirjotetaan on huuhaata?
      Kiitti:)

• kipparinoma

Näin vältytään kyseenalaistamiselta mitä huuhaa ei ole...tai mitä se on:o))) Ja eikun ollaan vaan...ja kybällä;o)))

• sittenkään

kaikki vaan huuhaata?....................?

• kipparinoma
        sittenkään kirjoitti:

kaikki vaan huuhaata?....................?

Huuhaa on yhtä vakavaa kuin elämä itse,,,se on elämänasenne...Kukin itse tykönään kokee huuhaan eritavalla...arvioi,pähkäilee,arottaa huuhaansa..Huuhaa on elämänasenne...niin positiivisessa, kuin negatiivisessäkin mielessä...Onko elämä vakavaa....sepäs....;o)))

• on minun mielestäni huimaa huumoria, humalassa huutamista, hullun höpinää, huikeaa hassuttelua...
      mun pitää kuule katella tota sisustus ohjelmaa tässä aina välillä...jos vaikka pistäis koko huushollin uuteen uskoon...

• kipparinoma

Mä sisustan kaikenaikaa...laitan elämää ja kotiani kuntoon....Voi olla et elämä tässä kodissa väliaikaista....ainakin tyttären mielestä...Mut olen kuitenkin alkanut pesiytynään...vihdoinkin:o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Mä sisustan kaikenaikaa...laitan elämää ja kotiani kuntoon....Voi olla et elämä tässä kodissa väliaikaista....ainakin tyttären mielestä...Mut olen kuitenkin alkanut pesiytynään...vihdoinkin:o))))

vimma....
        minulla olisi nyt sellainen kova halu muuttaa täällä kotona jotakin...mutta pitäisi olla paljon rahaa kun kaikki kalusteet maksaa maltaita...
        joko kisukit on sinulla siellä?????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

vimma....
        minulla olisi nyt sellainen kova halu muuttaa täällä kotona jotakin...mutta pitäisi olla paljon rahaa kun kaikki kalusteet maksaa maltaita...
        joko kisukit on sinulla siellä?????

Hän on laitanut kännyynsä jonkun ihmeajastuksen milloin mä ne saan...Ja itse henkilökohtaisesti tulee vahtimaan et pienet pojat kotiutuu mulle;o)) Marraskuun alussa saan ne kotiin:o)))

Quules...kirppareilta ja kierrätyksistä saa kaikkea yksilölllistä sisustukseen...peliin mielikuvitusta ja vain hiukkasen rahaa:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

Hän on laitanut kännyynsä jonkun ihmeajastuksen milloin mä ne saan...Ja itse henkilökohtaisesti tulee vahtimaan et pienet pojat kotiutuu mulle;o)) Marraskuun alussa saan ne kotiin:o)))

Quules...kirppareilta ja kierrätyksistä saa kaikkea yksilölllistä sisustukseen...peliin mielikuvitusta ja vain hiukkasen rahaa:o)))

olenkin katsellut hiukan joka puolelta kaikkea mieleistä mutta vielä ei ole osunut kohdalle sellaista kalustetta jonka haluaisin ....
        vai on tytär tarkkana...no se on hyvä...
        minun pitää nyt lopetella, mutta hyvää illan jatkoa !!!!!!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

olenkin katsellut hiukan joka puolelta kaikkea mieleistä mutta vielä ei ole osunut kohdalle sellaista kalustetta jonka haluaisin ....
        vai on tytär tarkkana...no se on hyvä...
        minun pitää nyt lopetella, mutta hyvää illan jatkoa !!!!!!!!!

se vaati vaatimalla ostamaan....niin se on kaikessa;o))))

Hauskaa iltaa Sinulle kohelentti kamuni;o)) Tavataan:o)

• Alien-8

täytyy olla joka jengissä,tai muuten ei selviä hengissä:))"Siskosikin"rohkaisi mielensä,ja laittoi kuvansa galleriaan..tosin kuvansa näkyy vain silloin,kun hän on itse huuhailemassa..minäkin päivitin omani..kahta kauheampi kuva tuli tilalle,mitä entinen oli:)))

• kipparinoma

on paremoi...Tosin se teidän yhteinen kuva niin ihanan lutunen...olette siinä niin onnellisen näköisiä....mä pidän siitä...romantikko kun olen:o))

• Alien-8
        kipparinoma kirjoitti:

on paremoi...Tosin se teidän yhteinen kuva niin ihanan lutunen...olette siinä niin onnellisen näköisiä....mä pidän siitä...romantikko kun olen:o))

sen kadonneen romantikon:)))Poissa on kovis ja viinaanmenevä Alien..Otan minä vähän nykyisinkin,mutta tarkassa valvonnassa;=))

SE kuva saa pysyä sinun yksityisarkistossasi..

• kipparinoma
        Alien-8 kirjoitti:

sen kadonneen romantikon:)))Poissa on kovis ja viinaanmenevä Alien..Otan minä vähän nykyisinkin,mutta tarkassa valvonnassa;=))

SE kuva saa pysyä sinun yksityisarkistossasi..

ja vain siellä:o))))
        SY on taitava opettaja...sä hyvä oppilas...Onnellinen puolestanne:o)

• Alien-8
        kipparinoma kirjoitti:

ja vain siellä:o))))
        SY on taitava opettaja...sä hyvä oppilas...Onnellinen puolestanne:o)

Myös minä toivotan kummankin puolesta kaikkea hyvää Sinulle,ja uudelle kullallesi:)

Öitä..aamulla taas aikainen ylösnousu..:)

• kipparinoma
        Alien-8 kirjoitti:

Myös minä toivotan kummankin puolesta kaikkea hyvää Sinulle,ja uudelle kullallesi:)

Öitä..aamulla taas aikainen ylösnousu..:)

Voihan...kiitos Sinulle:o))) Nuku onnellisesti:o)

• potilas..

- Lääkitys

mistä ne tiesi sun duunilla että huuhaa on myös lääkitys....

no kyllä osastolla löytyy läkitystä halisi tain ei...

tympeetä on tuo pakollinen lääkitys...

• kipparinoma

taisin kysästä asiakkaaltakin...sun kohtalotoveriltasi;o)))
        No mut hoitona olen jossain määrin samaa mielipuolta...lääkitys ei saa olla itsetarkoitus;o)))

• potilas...
        kipparinoma kirjoitti:

No mut hoitona olen jossain määrin samaa mielipuolta...lääkitys ei saa olla itsetarkoitus;o)))

lääkitys olla pakollistta pakkopaitaan sidottuna potilaitten tahtoasi vastaan.

tä vaikka potilaat lupavaat että ei ole lääkityksen tarpeessa

se on niin vääriin....

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

ihan muuta.Eli huuhaa voi olla myös lääkitystä vastaavaa .Jos niin on ,niin toivottavasti osaamme käyttäytyä sen mukaan.

• kipparinoma
        potilas... kirjoitti:

lääkitys olla pakollistta pakkopaitaan sidottuna potilaitten tahtoasi vastaan.

tä vaikka potilaat lupavaat että ei ole lääkityksen tarpeessa

se on niin vääriin....

mut minkäs teet...Kaikki vain potilaan hyväksi...vaik hoidon sydän mätänis rinnassa;o))

• potilas...
        Hyvinmenee kirjoitti:

ihan muuta.Eli huuhaa voi olla myös lääkitystä vastaavaa .Jos niin on ,niin toivottavasti osaamme käyttäytyä sen mukaan.

kait me osaamme käyttäytyä

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

kaveri tarkoitti et lääklitys on anaalista;o)))
        Huuhaa on oikeesti hyvää lääkettä moneen...yksilöllisesti käytettynä.
        Toiselle sopii vähempi huuhaa ja toiselle sit se enempi;o)))))

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

mut minkäs teet...Kaikki vain potilaan hyväksi...vaik hoidon sydän mätänis rinnassa;o))

kuvassa olit mutta valitettavasti blondi

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

kaveri tarkoitti et lääklitys on anaalista;o)))
        Huuhaa on oikeesti hyvää lääkettä moneen...yksilöllisesti käytettynä.
        Toiselle sopii vähempi huuhaa ja toiselle sit se enempi;o)))))

Näin me näemme asiat eri tavalla.

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

kuvassa olit mutta valitettavasti blondi

Valitettavaako...no äläs nyt....;o)))

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

Näin me näemme asiat eri tavalla.

niin ihmiset näkee asiat omasta perspektiivistään..Mä en nää asiaa noin....;o)))

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

niin ihmiset näkee asiat omasta perspektiivistään..Mä en nää asiaa noin....;o)))

mielipiteesi sanonut.On sillä jotain merkitystä.

Yks hyvä mulla on:Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi.

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

mielipiteesi sanonut.On sillä jotain merkitystä.

Yks hyvä mulla on:Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi.

jos se toteutuu käytännössä...Toi lääkitys ei mun mielipiteeni...siis ei mikään noista vastauksista ollut;o)))

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

Valitettavaako...no äläs nyt....;o)))

minä noista bruneteista.Käy ne blonditkin joskus.Nätti olit

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

minä noista bruneteista.Käy ne blonditkin joskus.Nätti olit

Ja kiitos vain:o)

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

jos se toteutuu käytännössä...Toi lääkitys ei mun mielipiteeni...siis ei mikään noista vastauksista ollut;o)))

kaikki ihmiset vastaa tekosistaan elämässä ja netissä.Ei se auta jos nimettömänä vastaat..

Kipparnomalle sen verran että kyllä ne mustarastaat takaisin tulee.

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

kaikki ihmiset vastaa tekosistaan elämässä ja netissä.Ei se auta jos nimettömänä vastaat..

Kipparnomalle sen verran että kyllä ne mustarastaat takaisin tulee.

Hyvä että tulevat...laulavat sydämeen:o)))

Jokainen vastaa teoistaan...joku päivä...nin mä uskon:o)

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

Hyvä että tulevat...laulavat sydämeen:o)))

Jokainen vastaa teoistaan...joku päivä...nin mä uskon:o)

lopulta olet kaunis ihminen.

• kipparinoma
        Hyvinmenee kirjoitti:

lopulta olet kaunis ihminen.

sata vuotiaat onkin kauniita;o)))))))))))

• Hyvinmenee
        kipparinoma kirjoitti:

sata vuotiaat onkin kauniita;o)))))))))))

kypsyy

• jotenkin

kiehtovasti!!!!!!!!!

• kipparinoma

mitä sielusta irtoo...;o)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe