Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. ..sinne kotipuoleen,rakas rinsessani!
    Olen tässä vähän niinkuin metrisellä halolla päähän lyöty,nukuksissa.. heräsin vasta äsken,
    olin yötä Kreivittären kartanossa.Nukuin kovin makeasti kun saimme illalla sen kloonin hävitetyksi..

Ymmärränkö nyt oikein sinua.. Oletko raskaana,rinsessani? Nyt pitää ottaa tuoli alle,tämä olikin sellainen jysäys että metrin halko tuntuu nyt hammastikulta..
    Siis ne vatsakivut... ne ovatkin vauvan potkuja?
    Vauva..Isä.. rinsessa-äiti..

Härttinen sentään,minua pyörryttää... KLOPS!
  2. Se tunnen olevani tässä elämän valtameressä..
    Tuulet tyyntyivät ja prutku kelluu kirotun kaukana joka paikasta,eikä kukaan vahingossakaan veneile tähän aikaan aamusta.Taitaa potea crapulaa yksi sun toinen Juhannuksenviettäjä.Niin,nyt on Juhannuspäivä,kesäinen valon riemujuhla...Täällä ei riemutunnelmasta ole tietoakaan,viluttaa ja murhe raastaa sisintäni kuin jyrsinkone.
    Roope nukkuu rauhallisesti taas,olisipa minulla sen hermot.. Hyvä poika,onneksi tulit kaveriksi minulle poloiselle...

Mitäs nyt kuulet kun pääsi nostit taivasta kohti,lintuko siellä laulaa?

Nyt kuulen jo minäkin jotain surinaa.Aurinko paistaa juuri siitä suunnasta,ottaa silmiin..
    Hei sehän on tuttu kone,Hujanen Cessnallaan tottavieköön... On tullut kai Zannan kanssa takaisin!
    Kone menee tästä yli,nyt vain paita päältä ja hurja heilutus että näkevät.Kyllä,kone kaartaa takaisin ja laskeutuu nätisti ponttooniensa varaan.Voi mikä onni,päästään eteenpäin etsinnöissä!

Hujanen on yksin koneessa,Zanna on kuin onkin jäänyt sitten viroon vielä..

Vaikea heivata itsensä veneestä lentokoneeseen mutta taidolla ja tuurilla vältyn kastumasta.Roope sensijaan päätti uida ja nostan sen litimärkänä koneen lattialle.Nyt saatkin kokea jotain ainutlaatuista..Olet kuin muinainen Laika avaruuskoira pienen tovin.
    Nyt äkkiä ilmaan ja sieltä katselemaan Laattajärven rantoja ja saaria josko rinsessa olisi tehnyt maihinnousun jonnekkin..
    Communikaattori lataukseen,Hujanen! Ja kakista heti onko Zannalla ja sinulla jotain sutinaa!

Ei kuulemma,Zannalla on murheita mamotshkansa huonon voinnin takia ja työpaikallakin on pitänyt käydä turvetta pusertelemassa..
    Niinhän se on,kaikilla meillä on oma elämämme elettävänä.Niin Zannallakin ja hänelle on suotava siihen edellytykset.Olen vain hidusen mustasukkainen...
    Katellaas Huju nämä itärannan maisemat ensin josko nähtäisiin uimapatja jossain rannalla,kierretään sitten lähisaaret ympäri....
    Voi miten toivoisinkaan että jostain rannasta nousisi rinsessan kätöset villiin tervehdykseen.
    Muussa tapauksessa olen mennyttä miestä....