Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. rinsessa!

Huomenta kultaseni..Tässä viestiä Sinulle! Tiedän että nukut vielä.. Olen täällä kyläkaupalla pikkudeen kanssa laituril
    Huuhaa
    201
    3336
  2. Tianaiseni..

Kas, olitkin jo hereillä.. Hyvää huomenta, rakas vaimoni.. * puss!! Valvoin kuutamoisessa yössä pikkutunneille saakk
    Huuhaa
    201
    3007
  3. Joka kuuseen kurkottaa..

..se neulasia kerätä saa. Eipä ole enää häävinen rontto tämä Laatan perheen kuusi. Suorastaan karu ilmestys ettensanoisi
    Huuhaa
    199
    2915
  4. Tiana hoi...

Oletkos täällä jossain? Huhuu... Olisi näitä kyläkaupan ostoksia tila-auto puolillaan.. Tuus nyt sieltä apuun..
    Huuhaa
    201
    2889
  5. Tri M...!!

Voi Härttinen.. Tohtori hyvä tule nyt hätiin ja sassiin! Minusta tuntuu että.. TOHTORI M..M...M.M..!!!
    Huuhaa
    202
    2551
  6. Laattajärvi,Here I come!!

Katoppas Hujanen miten kauniilta Suomi näyttääkään näin lintuperspektiivistä katsoen.Sinihohteisia järvenselkiä,vihreitä
    Ajanviete
    89
    1984
  7. Kuningas tulee kylään

Hyvää päivää Huuhaan väki Kuten olette kaikki varmasti otsikoista huomanneet, saapuu Ruotsin Kuningas tänään puolisoine
    Huuhaa
    50
    1185