y.laatta

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
373
Joka kuuseen kurkottaa..
..se neulasia kerätä saa. Eipä ole enää häävinen rontto tämä Laatan perheen kuusi. Suorastaan karu ilmestys ettensanoisi1992915Kuningas tulee kylään
Hyvää päivää Huuhaan väki Kuten olette kaikki varmasti otsikoista huomanneet, saapuu Ruotsin Kuningas tänään puolisoine501185Tiana hoi...
Oletkos täällä jossain? Huhuu... Olisi näitä kyläkaupan ostoksia tila-auto puolillaan.. Tuus nyt sieltä apuun..2012889Tianaiseni..
Kas, olitkin jo hereillä.. Hyvää huomenta, rakas vaimoni.. * puss!! Valvoin kuutamoisessa yössä pikkutunneille saakk2013007Tri M...!!
Voi Härttinen.. Tohtori hyvä tule nyt hätiin ja sassiin! Minusta tuntuu että.. TOHTORI M..M...M.M..!!!2022550rinsessa!
Huomenta kultaseni..Tässä viestiä Sinulle! Tiedän että nukut vielä.. Olen täällä kyläkaupalla pikkudeen kanssa laituril2013336Laattajärvi,Here I come!!
Katoppas Hujanen miten kauniilta Suomi näyttääkään näin lintuperspektiivistä katsoen.Sinihohteisia järvenselkiä,vihreitä891984