Voi Härttinen.. Tohtori hyvä tule nyt hätiin ja sassiin! Minusta tuntuu että..
TOHTORI M..M...M.M..!!!
Tri M...!!
202
2550
Vastaukset
- rinsessa
ota nyt kiinni kädestä y.l=yritän lopettaa tämän kivuliaan poltteen, pitääköhän tästä lähteä kaakertamaan jonnekkin suuntaan tai tahoon y.l=yritetäänkö lähteä sairaalaan vai tuleeko tohtori molonen tänne, nyt taitaa yrjö olla h-hetkinen ja mainoskatko kera uutisten käsillä y.l=ylväs laattani, nyt en kohta pääse enään mihinkään, rauhoitu ja hengitä sisään sekä ulos! älä missään nimeksessä nyt pyörry! Y.L=YRJÖ LAATTA! vipinää kinttuihin tai käsiin tai molempiin, nyt ei auta vitkuilla eikä suuteloida!
T:rinsessa ja tuska kera poltteen sekä paniikin- Y.L.
Paniikkia pukkaa,ei auta valmennuskurssit ei mitkään nyt.Tämä on nyt jotain sellaista johon tarvitsemme Tri M:n ammatillista neuvonantoa.
Nyt mennään kiireen kaupalla klinikalle....
Voi... kai vielä pääset jaloillesi sieltä hernespetiltä..! - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
Paniikkia pukkaa,ei auta valmennuskurssit ei mitkään nyt.Tämä on nyt jotain sellaista johon tarvitsemme Tri M:n ammatillista neuvonantoa.
Nyt mennään kiireen kaupalla klinikalle....
Voi... kai vielä pääset jaloillesi sieltä hernespetiltä..!Onko joku venäyttänyt koipensa laiturilla?
Yhteydet pätkivät.Kuuluu huonosti.. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Onko joku venäyttänyt koipensa laiturilla?
Yhteydet pätkivät.Kuuluu huonosti..Kuuletko Molonen minua siellä? Tänne ja sassiin.. Täällä tarvitaan kohta KÄTILÖÄ!
- Tri M.
Y.L. kirjoitti:
Kuuletko Molonen minua siellä? Tänne ja sassiin.. Täällä tarvitaan kohta KÄTILÖÄ!
Minulla on juuri tässä viimeiset ompeleet menossa..Ei,en kudo lapasta.. täällä on umpisuolipotilas pöydällä.
Kertoo tuossa että voi itse neuloa loppuun että pääsen hetsilleen lähtemään..
Olen siellä kymmenen minuutin kuluttua!
- Tri M.
mikäs siellä on hätänä? Olen täällä klinikalla kädet täynnä pihtejä,veitsiä,neuloja ja lankaa..
Onneksi on tuo handsfree muuten tästä ei tulisi yhtään mitään...
Olkaas nyt potilas rauhallinen tässä hätiä mitiä puhelimeen vaan välillä vastaan.. joo muistakaa hengittää... tämä tästä kohta selviää..- rinsessa
kutsuu, en voi enkä saata enään seisoskella tässä ! y.l=ylin lempeni, jollei tohtori pian saavu,auta ja pelasta, joutunet sinä y.l=yrjänä laadukkaani kätilöimään, voi tuska ja parahdus sekä hammasten kiristys t:rinsessa ja hätä
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
kutsuu, en voi enkä saata enään seisoskella tässä ! y.l=ylin lempeni, jollei tohtori pian saavu,auta ja pelasta, joutunet sinä y.l=yrjänä laadukkaani kätilöimään, voi tuska ja parahdus sekä hammasten kiristys t:rinsessa ja hätä
.. voi rakas rinsessa.. otetaan rauhallisesti.
Tässä ei nyt hötkyily auta.. Pahus miten tärisen itse enemmän kuin sinä! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. voi rakas rinsessa.. otetaan rauhallisesti.
Tässä ei nyt hötkyily auta.. Pahus miten tärisen itse enemmän kuin sinä!hötkyily yrjöseni! mutta kätilö voisi auttaa y.l=ylen laadukkaani, en pääse enään ylös täältä pehkusta ja tunnen kuinka hetki lyö! y.l=yksin lapset joudut kaiketi ja saati nyt ottamaan vastaan, soita poliisi ja palokunta kera kätilön että ensihoitajan! nyt ei enää auta kuin kunnon pinnistys kera ponnistuksen! T:rinsessa ja hätäapu kera ponnistuksen
- Yrjö
rinsessa kirjoitti:
.. aivan näillä minuuteilla.. Tässä rakas, viilentävä märkä pyyhe otsallesi..
Voi luoja... näen jo jotain tuolla..Kyllä!
Tohtori Molonen se siellä saapuukin! - Tri M.
Yrjö kirjoitti:
Tohtori Molonen se siellä saapuukin!Tuokaapas Laatta sieltä minulle ensitöiksi pesuvadillinen puhdasta vettä,pyyhkeitä ja tuoli ahterini alle.. Kiitos!
Tämä menee ihan hyvin kunhan emme hermoile.. - Y.L.
Yrjö kirjoitti:
Tohtori Molonen se siellä saapuukin!..sinne päinkään..Mitä nyt muuten tärisen tässä ja olen hidusen neuvoton..
- Tri M.
Tämä sujuu hyvin mikäli noudatatte minun ohjeitani.. Tässä tapahtuu lähiminuuttien aikana paljon ja luonto hoitaa siitä suurimman osan, lopusta vastaan minä ja toivon että toimitte ilman panikointia..
- rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..sinne päinkään..Mitä nyt muuten tärisen tässä ja olen hidusen neuvoton..
ja muut sadatukset kera voimasanojen! y.l=ylen lahjakkaaseen tilaan minut saatoit! voi punnerrus kera puhinan. y.l=yrjö laadukkaani joko ensimmäinen näkyy? ei tässä jaksa ei! minä lopetan koko touhun nyt ja tässä paikassa! voi y.l=yksikö lapsi vaiko kaksi? vastaa jo! kätesi tärisee niin että putoan kohta pehkusta! T:rinsessa kera apu molosen että yrjön
- rinsessa
Tri M. kirjoitti:
Tämä sujuu hyvin mikäli noudatatte minun ohjeitani.. Tässä tapahtuu lähiminuuttien aikana paljon ja luonto hoitaa siitä suurimman osan, lopusta vastaan minä ja toivon että toimitte ilman panikointia..
puhuja! auta ja ole hiljaa! T:rinsessa ja ärräpäät
- Tri M.
rinsessa kirjoitti:
puhuja! auta ja ole hiljaa! T:rinsessa ja ärräpäät
Miten suloinen vauveli... Parkuen tuli maailmaan.! Oih... Rinsessa,tässä vauva syliinne... Onnea teille.Olette tomeran poikavauvan ylpeitä vanhempia!
- rinsessa
Tri M. kirjoitti:
Miten suloinen vauveli... Parkuen tuli maailmaan.! Oih... Rinsessa,tässä vauva syliinne... Onnea teille.Olette tomeran poikavauvan ylpeitä vanhempia!
ja ylistys! y.l=ylen laadukkaan lahjan minulle annoit, mutta miksi edelleen pinistyttää ja ponnistuttaa??? T:rinsessa ja kera sekä myös että
- Yrjö hidusen sekasin onnesta
Tri M. kirjoitti:
Voi rakas rinsessani... Teit minulle pojan!
Olen onnesta mykyrälläni...
Voi kuinka tomera miehenalku.. Vähän punanen...
Levätköön siinä sinun masusi päällä hetken. - rinsessa
Yrjö hidusen sekasin onnesta kirjoitti:
Levätköön siinä sinun masusi päällä hetken.olet ja armas sellainen y.l0yrjö lahjakkaani poika on kuin ilmetty isänsä, nyt suukko ja uusi pinnistys! T:rinsessa,isukki ja poika kera ihmetyksen
- Tri M.
Yrjö hidusen sekasin onnesta kirjoitti:
Levätköön siinä sinun masusi päällä hetken.kaksosten vanhempia! Johan ultraääni antoi osviittaa siihen.
Rinsessa..vielä ponnistus ja tämä kaikki saadaan päättymään onnellisesti..
Oo... Näin tämä sujuu nopeaan tahtiin...
Onnea teille,teillä on nyt myös tyttövauva!
Tyttö ja poika,voisiko mennä paremmin! - Yrjö onnensa kukkuloilla
Tri M. kirjoitti:
kaksosten vanhempia! Johan ultraääni antoi osviittaa siihen.
Tyttö ja poika,voisiko mennä paremmin!Talossa on nyt kaksi Prinsessaa!!!!
Miten suloinen pieni palleroinen,hiuksiakin päässä jo rutkasti! Vaaleaa hienoa kutria kuin Prinsessa Ruususella.. - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
kaksosten vanhempia! Johan ultraääni antoi osviittaa siihen.
Tyttö ja poika,voisiko mennä paremmin!täyttymys kera onnen y.l=yrjö laadukkaani, katso miten kauniita lapsosia kaksittain! Kiitos tohtori molonen ja anteeksi ,että purnasin ja kiukuttelin y.l=ylen laadukkaat lapsoset saimme aikaan, tule halimaan kera suukon että onnen, onnea isukki! katso palko kuinka kauniita lapsosia! y.l=yhden lemmen hetkenkö tuloksena tulivat nämä lapsoset, voi olen väsynyt ja haltioissani. y.l=yrjö laatta elämä on niin rinsessamaista ja ihanaa T:rinsessa ja lapsoset kera yrjön,palko-kisun että kaunissaaren
- Yrjö
rinsessa kirjoitti:
täyttymys kera onnen y.l=yrjö laadukkaani, katso miten kauniita lapsosia kaksittain! Kiitos tohtori molonen ja anteeksi ,että purnasin ja kiukuttelin y.l=ylen laadukkaat lapsoset saimme aikaan, tule halimaan kera suukon että onnen, onnea isukki! katso palko kuinka kauniita lapsosia! y.l=yhden lemmen hetkenkö tuloksena tulivat nämä lapsoset, voi olen väsynyt ja haltioissani. y.l=yrjö laatta elämä on niin rinsessamaista ja ihanaa T:rinsessa ja lapsoset kera yrjön,palko-kisun että kaunissaaren
..niin ylpeä sinusta ja näistä pikku päivänsäteistä... Suukko poskellesi ja halaus varovasti n-n-näin.. Tri M. hoitele vauvat kapaloihin ja sitten rinsessa antaa niille ensimmäisen aterian.. Se on näky jonka edessä kovinkin mies herkistyy kyyneliin..
- rinsessa
Yrjö kirjoitti:
..niin ylpeä sinusta ja näistä pikku päivänsäteistä... Suukko poskellesi ja halaus varovasti n-n-näin.. Tri M. hoitele vauvat kapaloihin ja sitten rinsessa antaa niille ensimmäisen aterian.. Se on näky jonka edessä kovinkin mies herkistyy kyyneliin..
ruokintaan ja sitten y.l=ylen laadukkaani saat tuula viereeni nukuttamaan minut! olen väsy että uupunut kera unen ja nokosten y.l=yritikö lähteä toisaalle? saata tohtori ja tule viereen y.l=yrjö laatta olen niin onnellinen, nyt nukun ja huomenna mietimme lapsille nimiä T:rinsessa ja univelka kera ruokittujen lapsosten
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ruokintaan ja sitten y.l=ylen laadukkaani saat tuula viereeni nukuttamaan minut! olen väsy että uupunut kera unen ja nokosten y.l=yritikö lähteä toisaalle? saata tohtori ja tule viereen y.l=yrjö laatta olen niin onnellinen, nyt nukun ja huomenna mietimme lapsille nimiä T:rinsessa ja univelka kera ruokittujen lapsosten
..mitä sitten mieleesi juolahtaakaan! Levon olet tarpeessa ja ansainnut.Vauvelitkin nukahtivat tyytyväisinä hernespetille!
Tri M... Teit hienoa työtä ja olit meille kultaakin kalliimpi apu.. Kiitos ja kädenpuristus.. Miten on..Tulisitko sinä ja morsmaikkusi lasten kummeiksi sitten kun on ristiäisten aika? - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
..mitä sitten mieleesi juolahtaakaan! Levon olet tarpeessa ja ansainnut.Vauvelitkin nukahtivat tyytyväisinä hernespetille!
Tri M... Teit hienoa työtä ja olit meille kultaakin kalliimpi apu.. Kiitos ja kädenpuristus.. Miten on..Tulisitko sinä ja morsmaikkusi lasten kummeiksi sitten kun on ristiäisten aika?Ihan varmasti suostun ja uskon että Margellakaan ei ole mitään sitä asiaa vastaan.
Kunhan nyt näen häntä niin keskustelen asiasta.
Nyt voikaatten hyvin,minä lähden klinikalle katsomaan josko se umpisuolipotilas olisi jo parsinut haavan silläaikaa itse...
Ta-di-ba-duu-daa... elo on ihanaa.. lapsosia kun maailmaan saattaa.... Näkemiin teille!
- leiti
Neuvonantajasi on todella iloinen, että olet kaksosten ylpeä iskä nyt!
Seuraava viesti on tosi vaan älä anna sen pilata onneasi kuin sekunnin.
Hujanen oli käynyt Virossa Zannaa tapaamassa jo kesäkuussa ja tyttöparka oli ollut hyvin onneton kun oli tajunnut, miksi hänen rakas Yrjö oli hänet lähettänyt maamotshkan luokse. Viaton tyttöressu oli liian kokematon miesten suhteen.
Hujanen oli kertonut totuuden! Zanna oli löydetty seuraavana aamuna edesmenneenä, sydän oli kuulemma mennyt rikki ja aiheuttanut ennenaikaisen poismenonsa.
Yöpöydällä oli ollut viesti Yrjölle, mutta kirjesalaisuutta ei saa rikkoa, sen verran paljastan, että siinä oli pitkä kertomus Kaunissaaresta ja unelmasta, joka särkyi.
Älä Yrjö sure, sillä rinsessa ja kaksoset vaativat nyt kaiken huomiosi, mutta neuvon annan; et ikinä saa rinsessalle tuottaa surua etkä kyyneliä.
Minä omasta puolestani lähetän terveisiä Roopelle ja pusun hänen kirsulleen!
Pakko tämä oli ilmoittaa!
t. leiti, pahoillaan, mutta iloviestit voittavat aina suruviestit. Saihan Zanna kokea elämässään jotain hyvin hienoa ja ainutlaatuista.- Yrjö... epäuskoinen ja onneton
Leiti!
Tämä on liian rankka asia minulle.. vaikkakin olen juuri tullut isäksi..
Sano että pilailet vain..
Sano että kaikki on väärinkäsitystä..
Sano että Zanna elää..
Voi luoja,miten voitkin ampua tunteeni lennosta alas noin julmalla tavalla....
- Yrjö
Minulle tuli äsken viesti neuvonantajaltani.Sen näet tuossa ylempänä.Olen nyt surullinen vaikka meillä onkin itsellämme kaikki hyvin..
Tunnen itseni raadoksi tämän kaiken kauniin keskellä. En ansaitsisi tätä onnea,kun olen aihettanut jotain hirveää toisella suunnalla..
Sydämeni... oih.. se .. lyö .. nyt .. niin ..
kumm.. Tarvitsen Tri M:n apua ja pi..- Tri M.
Lähdin vielä katsomaan miten täällä jak...
O-Ou.. herra Laatta! Mikä teitä vaivaa..
Sydämestäkö ottaa..? Rinsessa,onko herra Laatan nitropurkki missä?
Toisen takin taskussa? Nyt on kiire muuten olette pian sureva leski..
Voi että...Olemmeko jo myöhässä.. Sula tabu sula ja vähän äkkiä nyt!
Ravistellaanpas oikein kunnolla eiköhän tästä vielä mies nouse.. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Lähdin vielä katsomaan miten täällä jak...
O-Ou.. herra Laatta! Mikä teitä vaivaa..
Sydämestäkö ottaa..? Rinsessa,onko herra Laatan nitropurkki missä?
Toisen takin taskussa? Nyt on kiire muuten olette pian sureva leski..
Voi että...Olemmeko jo myöhässä.. Sula tabu sula ja vähän äkkiä nyt!
Ravistellaanpas oikein kunnolla eiköhän tästä vielä mies nouse.... ja yritin löytää Zannan sieltä..
Enkeli tuli minua vastaan.Sillä oli Zannan kasvot.Hän sanoi minulle... jotain kaunista ja lohdullista.. Hän ojensi kätensä ja suuteli minua vielä kerran... ja katosi..
Sitten heräsin kuin unesta kun tämä tohtori ravistelee minua kainaloista kuin viimeistä päivää! Härttinen sentään.. Mitä se tuo äskeinen oikein oli.. Niin todellista tuo uni..
Nyt tiedän että Zanna antoi minulle anteeksi kaiken... Olen saanut rauhan sydämeeni.
- leiti
Et saa olla onneton! Sinä olit Zannalle ikimuistoinen mies.
Oli minulta ajattelematonta ilmoittaa suruviesti näin julkisesti, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Soitin äsken lentokapteeni Hujaselle eikä hän ollut kertonut liikaa asioita, jotka Zannan sydämen olisivat murtaneet.
Oli tehty "tutkimus" ja oli tullut ilmi, että Zannalla oli ollut synnynnäinen sydänvika eli ei hän suruun menehtynyt. Jotain eteiskammiovärinää sydämessä... ja se olisi kuulemma ollut odotettavissa milloin tahansa, vaikkapa Kaunissaaressa.
Hänelle jäi Sinusta hyvä muisto, olen lukenut hänen päiväkirjansa. Hän toivoi Sinulle koko ajan onnellista elämää!
Pois suru nyt puserosta tai neuvonantajasi tulee Laattajärvelle ja ottaa rivakan niskanoston jos vielä menneitä suret!
Tiedäthän, että olen hyvin päättäväinen nainen enkä suvaitse, että tunnet yhtään tunnontuskia.
Sinun aikasi on nyt keskittyä rinsessan ja kaksosten hoivaamiseen! Tietenkin välillä rapsutat Roopea ja rinsessan kisua, nimeä en muista näin äkkiseltään. (Olikohan Palko?)
Tulen antamaan Sinulle kurinpalautusta jos et nyt usko sanomisiani!!!- Y.L.
.. rakas neuvonantajani!
Olen kokenut tänään monenlaista.. Nähnyt tunteiden ääripäät..
Huomenna olen taas koonnut itseni iskuun!
Zannan on nyt hyvä olla siellä ja meidän täällä.
Elämä jatkuu ja nuo pikkuiset pitävät huolen ettei aika käy pitkäksi..
Olethan käytettävissä kun tarvitsen apuja..?
ystäväsi Yrjö - leiti
Y.L. kirjoitti:
.. rakas neuvonantajani!
ystäväsi YrjöOlen neuvonantantajasi, mutta kovin harvoin huuhailen! Jos on akuukki probleema niin laita postia!
Olet minulle hyvin rakas Ystävä, enkä halua Sinua menettää!
Uskon, että rinsessa hyväksyy meidän jutustelun, sillä minullahan on Maailman Ihanin Mies eli en sotke kenenkään välejä.
Kun on aikaa niin tänne kirjoitan jotain, mutta leiti -nikkiä en käytä kuin meidän jutteluissamme. Haluaisin aikaa tunnin vuorokaudessa enemmän, sillä täällä on kivaa "sakkia" enkä ehdi pikkuviestien muodossa keneenkään tutustumaan.
t. leiti, Ykälle aina uskollinen neuvonantaja. Hups, mieleeni tuli kamillan ja saarlessin häät ;-))
Kerro joskus, mitä kuuluu pikkudeelle ja Dingmanille (olen salaa ihastunut häneen), Hujanen on kamuni ja hän viestittää lähes joka päivä jotain. Joskus on roottorissa vikaa tai bensatankki vuotaa yms. Mielestäni hän on vähän "pöpi" kun naiselle noita juttelee, mutta osaan nauraa niin miehille kuin naisille!
t. Ikuinen neuvonantajasi leiti - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. rakas neuvonantajani!
ystäväsi Yrjöy.l=yrjö laadukas, olen edelleen onnellinen, mutta kylläpä säikäytit minut perinpohjaisesti ja kovin y.l=yritä luvata ettet enään koskaan tee niin, luulin jo jääväni kaksosten kanssa yksin tahi nelisin että viisin jos roope ja palko otetaan laskun ja lapset y.l=yksi leiti piti tuossa kauniin puheen ja olen onnellinen siitäkin, että hän on edelleen ystäväsi vaikka zannaa kohtalo heitti irtokivillä y.l=ylen laadukas olet sinä ja ylen laadukkaasti kirjoitti leiti, onhan kaikki nyt hyvin armastukseni? lapsoset syövät rintaa kuin imurit, koska yrjö nämä alkavat syödä herneksiä? tahtoisin niin kovasti antaa maistiaisia heille
y.l=yöllä lakanaan kietoutuneena katselin vauvoja ja sinua, ajattelin että pikku-rinsessan nimeksi voisi antaa Riana Auroora ,mitä sanot? poika on kuin ilmetty sinä, joten y.l=ylpeä lapsenteko-koneeni keksi sinä pojalle nimi, tuleeko meistä nyt onnellisia kera auvon että ihanuuden? y.l=yrjö laatta nyt kun zanna on poissa ja antoi sinulle anteeksi kera ohjeiden, uskalanko näin etiketin vastaisesti pyytää sinulta yhtä asiaa? TULETKOS YRJÖ MINUN MIEHEKSENI? ujostuttaa ihan sekä aivan...mitä vastaat rakkaus? T:rinsessa ja kosiomatka kera ujouden että tupla kapaloiden rinsessa kirjoitti:
y.l=yrjö laadukas, olen edelleen onnellinen, mutta kylläpä säikäytit minut perinpohjaisesti ja kovin y.l=yritä luvata ettet enään koskaan tee niin, luulin jo jääväni kaksosten kanssa yksin tahi nelisin että viisin jos roope ja palko otetaan laskun ja lapset y.l=yksi leiti piti tuossa kauniin puheen ja olen onnellinen siitäkin, että hän on edelleen ystäväsi vaikka zannaa kohtalo heitti irtokivillä y.l=ylen laadukas olet sinä ja ylen laadukkaasti kirjoitti leiti, onhan kaikki nyt hyvin armastukseni? lapsoset syövät rintaa kuin imurit, koska yrjö nämä alkavat syödä herneksiä? tahtoisin niin kovasti antaa maistiaisia heille
y.l=yöllä lakanaan kietoutuneena katselin vauvoja ja sinua, ajattelin että pikku-rinsessan nimeksi voisi antaa Riana Auroora ,mitä sanot? poika on kuin ilmetty sinä, joten y.l=ylpeä lapsenteko-koneeni keksi sinä pojalle nimi, tuleeko meistä nyt onnellisia kera auvon että ihanuuden? y.l=yrjö laatta nyt kun zanna on poissa ja antoi sinulle anteeksi kera ohjeiden, uskalanko näin etiketin vastaisesti pyytää sinulta yhtä asiaa? TULETKOS YRJÖ MINUN MIEHEKSENI? ujostuttaa ihan sekä aivan...mitä vastaat rakkaus? T:rinsessa ja kosiomatka kera ujouden että tupla kapaloidenOh,nukuinpas pitkään.. Kesti tovin ennenkuin pääsin untelaan yöllä.. Sydän lyödä jytyytti kovin voimallisesti pitkin ehtoota,siinä syy.
Kapalopallerot makoilevat niin tyytyväisinä sinun kupeessasi.. Massuttelevat ja pusertelevat pieniä nyrkkejään.Todella kaunista katseltavaa.
Riana Auroora on upea nimi tytölle! Se sopii pohjalaiseen suuhun täyrellisesti!
Lisäksi siinä on yhtäläisyys sinun nimeesi,Tiana.
Poika on niin minun oloiseni... Näin pikaisen miettimisen jälkeen esitän hänelle nimeksi..
.. .. George Salomon .. Mitäs siihen sanot,rakkaani?
Tiana kultaseni... Mitä siihen avioitumiskysymykseen tulee,niin... Lupaudun oitis sinun puolisoksesi oma rakas rinsessani.
Sallithan että noin niinkuin asiain varmistamiseksi teen saman kysymyksen sinulle...
Tiana,tuletko vaimokseni,omaksi rinsessa Laatakseni?
Nythän meillä on tässä perhe... Vain virallisuudet hoitamatta.- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
Oh,nukuinpas pitkään.. Kesti tovin ennenkuin pääsin untelaan yöllä.. Sydän lyödä jytyytti kovin voimallisesti pitkin ehtoota,siinä syy.
Kapalopallerot makoilevat niin tyytyväisinä sinun kupeessasi.. Massuttelevat ja pusertelevat pieniä nyrkkejään.Todella kaunista katseltavaa.
Riana Auroora on upea nimi tytölle! Se sopii pohjalaiseen suuhun täyrellisesti!
Lisäksi siinä on yhtäläisyys sinun nimeesi,Tiana.
Poika on niin minun oloiseni... Näin pikaisen miettimisen jälkeen esitän hänelle nimeksi..
.. .. George Salomon .. Mitäs siihen sanot,rakkaani?
Tiana kultaseni... Mitä siihen avioitumiskysymykseen tulee,niin... Lupaudun oitis sinun puolisoksesi oma rakas rinsessani.
Sallithan että noin niinkuin asiain varmistamiseksi teen saman kysymyksen sinulle...
Tiana,tuletko vaimokseni,omaksi rinsessa Laatakseni?
Nythän meillä on tässä perhe... Vain virallisuudet hoitamatta.ja tahdon sekä haluan että vaadin päästä rouva laataksi y.l=yrjö laatan perhe! tiana,yrjö,geroge.riana,roope sekä palko. Y.l=yleisiä lapsiemme nimet eivät ainakaan ole, erottuvat joukosta ja erottuvat kyllä muutenkin ,koska ovat niin kauniita y.l=ylen lahjakkaani, pidetään häät ja ristiäiset samaan aikaan ,mutta sitten vasta kun vatsani sopii korsettiin, en voi mennä vihille kaftaanissa! y.l=yritetään laatia kutsut jo huomenna ja sovitaan kummeista ja pastorista että papista .
Laitan lapset nyt nukkumaan ja kaappaan sinut tähän viereeni, mennäänkö yrjö kattoterassille hetkeksi katsomaan kaunissaarta. y.l=yrjö lajinsa paras annetaan roopen ja palkon vahtia lapsia! roope ilmoittaa heti jos he heräävät! tules nyt! ,et saa silmiäsi irti pienokaisista. T:rinsessa ja kosinta kera uuden kosinnan sekä suostumuksen rinsessa kirjoitti:
ja tahdon sekä haluan että vaadin päästä rouva laataksi y.l=yrjö laatan perhe! tiana,yrjö,geroge.riana,roope sekä palko. Y.l=yleisiä lapsiemme nimet eivät ainakaan ole, erottuvat joukosta ja erottuvat kyllä muutenkin ,koska ovat niin kauniita y.l=ylen lahjakkaani, pidetään häät ja ristiäiset samaan aikaan ,mutta sitten vasta kun vatsani sopii korsettiin, en voi mennä vihille kaftaanissa! y.l=yritetään laatia kutsut jo huomenna ja sovitaan kummeista ja pastorista että papista .
Laitan lapset nyt nukkumaan ja kaappaan sinut tähän viereeni, mennäänkö yrjö kattoterassille hetkeksi katsomaan kaunissaarta. y.l=yrjö lajinsa paras annetaan roopen ja palkon vahtia lapsia! roope ilmoittaa heti jos he heräävät! tules nyt! ,et saa silmiäsi irti pienokaisista. T:rinsessa ja kosinta kera uuden kosinnan sekä suostumuksen.. lapsoset kuin herneenpalot kapaloissaan rinnakkain.
Nyt kun kaikki on sovittuna ja suostumukset saatuna sekä lupaukset juhlallisesti annettuna niin saanko ojentaa Tianaseni sinulle tästä tällaisen pienen lahjuksen...
Kas näin... Pujotan sen sormeesi..
Melkoisen kaunis sormus vaikka itse sen sanonkin.. Ametistein koristeltu kultainen kihlasormus!
Mennään terassille.. Kaunissaaren yllä leijuu hieno utupilvi.Kohta se haihtuu taivaalle kun aurinko lämmittää sitä..
Pikkudeekös se sieltä tulee jonkun kanssa..- pikkudee
Y.Laatta kirjoitti:
.. lapsoset kuin herneenpalot kapaloissaan rinnakkain.
Nyt kun kaikki on sovittuna ja suostumukset saatuna sekä lupaukset juhlallisesti annettuna niin saanko ojentaa Tianaseni sinulle tästä tällaisen pienen lahjuksen...
Melkoisen kaunis sormus vaikka itse sen sanonkin.. Ametistein koristeltu kultainen kihlasormus!
Mennään terassille.. Kaunissaaren yllä leijuu hieno utupilvi.Kohta se haihtuu taivaalle kun aurinko lämmittää sitä..
Pikkudeekös se sieltä tulee jonkun kanssa..Maharottoman palio onnea ny vaan teille kaikille..Lährin Hujasen kans pirttihin kun kuulin pikkulinnuulta jotta täälon saatu perheenlisäystä.. Oikeen kaksin kappalehin!
Aattelitta vissiin jotta koko perhe kerralla..
Nämä pienooset on sitten mun serkkujani,eiköh?
Täs on vähä ruusuja,olisko näille maliakkoa jotteivat kuivu käsihin...
Koreeta mukuloota,Laatan suku on koriaa .. - lentokapt. Hujanen
Y.Laatta kirjoitti:
Pikkudeekös se sieltä tulee jonkun kanssa..minunkin puolestani Yrjö ja rinsessa.
Kovasti on lapsissa vanhempiensa näköä..
Leiti lähetti sinulle viestiä Zannasta.. Olen pahoillani että siinä kävi niin.. ikävästi.
Me lähdemme pikkudeen kanssa tästä kalaan kun tuli näin mainio päiväkin.. Ties vaikka isohauki odottaisi nälkäisenä tuolla luodon takana.Soittele jos tarvitset apua.. - Yrjö
leiti kirjoitti:
Olen neuvonantantajasi, mutta kovin harvoin huuhailen! Jos on akuukki probleema niin laita postia!
Olet minulle hyvin rakas Ystävä, enkä halua Sinua menettää!
Uskon, että rinsessa hyväksyy meidän jutustelun, sillä minullahan on Maailman Ihanin Mies eli en sotke kenenkään välejä.
Kun on aikaa niin tänne kirjoitan jotain, mutta leiti -nikkiä en käytä kuin meidän jutteluissamme. Haluaisin aikaa tunnin vuorokaudessa enemmän, sillä täällä on kivaa "sakkia" enkä ehdi pikkuviestien muodossa keneenkään tutustumaan.
t. leiti, Ykälle aina uskollinen neuvonantaja. Hups, mieleeni tuli kamillan ja saarlessin häät ;-))
Kerro joskus, mitä kuuluu pikkudeelle ja Dingmanille (olen salaa ihastunut häneen), Hujanen on kamuni ja hän viestittää lähes joka päivä jotain. Joskus on roottorissa vikaa tai bensatankki vuotaa yms. Mielestäni hän on vähän "pöpi" kun naiselle noita juttelee, mutta osaan nauraa niin miehille kuin naisille!
t. Ikuinen neuvonantajasi leiti.. sen haluaisinkin olevan.Mukavaa huomata tuo mainintasi maailman ihanimmasta miehestä. Taidat olla Onnentyttö nykyään..
Sitä hyvää vaan jatkosssakin teille
t.Yrjö & perhe - rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
Pikkudeekös se sieltä tulee jonkun kanssa..ovat niin ylettömän ystävällisiä y.l=ylen laadukas sormus ja sopii sormeeni kuin siihen valettu, kiitos rakas! y.l=yksilö lajinsa olen niin kamalan utuisessa mielentilassa, kukkia ,lahjoja,sormus ,häät, ristiäiset ja kaksoset, voiko elämältä enenpää tohtia saati raaskia pyytää? ja pyydän silti hujasen lentokoneella ylilentoa kaunissaaren ympäristössä hääpäivänä, lentokoneen perään laitetaan vanha riippuliidokkini kukin korsteltuna...y.l=yhteinen latumme alkaa tosimielessä pian, toivottavasti suksemme ei mene ristiin eikä lipsu vaan voitelumme on aina tilanteen mukainen. y.l=ysin lapsoset ja yrjö rakastan niin valtaisasti ja paljon teitä. T:rinsessa ja hempeys kera vaatimuksen että liikutuksen myös ehkä ja saati sitten
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ovat niin ylettömän ystävällisiä y.l=ylen laadukas sormus ja sopii sormeeni kuin siihen valettu, kiitos rakas! y.l=yksilö lajinsa olen niin kamalan utuisessa mielentilassa, kukkia ,lahjoja,sormus ,häät, ristiäiset ja kaksoset, voiko elämältä enenpää tohtia saati raaskia pyytää? ja pyydän silti hujasen lentokoneella ylilentoa kaunissaaren ympäristössä hääpäivänä, lentokoneen perään laitetaan vanha riippuliidokkini kukin korsteltuna...y.l=yhteinen latumme alkaa tosimielessä pian, toivottavasti suksemme ei mene ristiin eikä lipsu vaan voitelumme on aina tilanteen mukainen. y.l=ysin lapsoset ja yrjö rakastan niin valtaisasti ja paljon teitä. T:rinsessa ja hempeys kera vaatimuksen että liikutuksen myös ehkä ja saati sitten
.. kuin papin aamen ja kasteveden loiskutus..
Parasta pitää ne juhlat samaan syssyyn niin ei tarvitse juhlavieraiden moneen kertaan itseään pyntätä.. Ja onhan se juhlallistakin kun lapset saavat nimensä ja rinsessa vaihtaa sukunimensä samassa tilaisuudessa.
Oletko ajatellut pidettäiskö ne seremoniat kirkossa vaiko luonnonhelmassa vaikkapa täällä?
Hujanen saa luvan etsiä liidokkisi jäänteet.. (missähän ne muuten ovat,Kaunissaaressako)
Tuo olikin hieno oivallus!
Mennääs miettimään niitä kutsuja tuonne hernespetihin..Vauvelitkin jo huutelevat ruokaa.. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. kuin papin aamen ja kasteveden loiskutus..
Parasta pitää ne juhlat samaan syssyyn niin ei tarvitse juhlavieraiden moneen kertaan itseään pyntätä.. Ja onhan se juhlallistakin kun lapset saavat nimensä ja rinsessa vaihtaa sukunimensä samassa tilaisuudessa.
Oletko ajatellut pidettäiskö ne seremoniat kirkossa vaiko luonnonhelmassa vaikkapa täällä?
Hujanen saa luvan etsiä liidokkisi jäänteet.. (missähän ne muuten ovat,Kaunissaaressako)
Tuo olikin hieno oivallus!
Mennääs miettimään niitä kutsuja tuonne hernespetihin..Vauvelitkin jo huutelevat ruokaa..pastori pertti pitkakaava meidät vihkimään ja vauvat kastelemaan yrjö? y.l=yrjö laadukas ,olen kuullut pastori pitkakaavasta pelkkää hyvää, olisiko mahdollista että meidät vihittäisiin täällä lemmenpesässä missä kaikki kaunis sai alkunsa?
y.l=yletön lahjakkuuteni ,katso kuinka vauvat ahmivat , ne ovat yhtä nälkäisiä kuin isänsä.
Huomenissa tahi pian ainakin saatte nimet ja minusta tulee rouva laatta! nyt syökää lapset, että jaksatte kun hetki koittaa!
anna suukko yrjö y.l=ylen liikaa olen käyttänyt y.l lyhenteitä, en saa aikaiseksi enään uusia, ei kai haittaa vaikka y.l=yrjön lyhenteet ovat samoja? suuteloitsin sinua armas mieheni! T:rinsessa sekä laatta että Rinsessa Tiana Aralmiina Laatta - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
pastori pertti pitkakaava meidät vihkimään ja vauvat kastelemaan yrjö? y.l=yrjö laadukas ,olen kuullut pastori pitkakaavasta pelkkää hyvää, olisiko mahdollista että meidät vihittäisiin täällä lemmenpesässä missä kaikki kaunis sai alkunsa?
y.l=yletön lahjakkuuteni ,katso kuinka vauvat ahmivat , ne ovat yhtä nälkäisiä kuin isänsä.
Huomenissa tahi pian ainakin saatte nimet ja minusta tulee rouva laatta! nyt syökää lapset, että jaksatte kun hetki koittaa!
anna suukko yrjö y.l=ylen liikaa olen käyttänyt y.l lyhenteitä, en saa aikaiseksi enään uusia, ei kai haittaa vaikka y.l=yrjön lyhenteet ovat samoja? suuteloitsin sinua armas mieheni! T:rinsessa sekä laatta että Rinsessa Tiana Aralmiina Laatta..että näin tapahtuu!
Ylettömän kauniisti soi tuo sinun koko hieno nimesi rakas tuleva puoliskoni.. Tässä sen kunniaksi riehakas halaus-moisku: Mmm.. SmacCK!
Vai on täällä Laattajärvellä tuon niminen pastori.. tämä olikin aivan uutta tietoa minulle.Vanharovasti Hurskainen on siis päässyt eläkkeelle.
Uudet tuulet puhaltavat seurakunnassa.
Minä olisin tavattoman iloinen jos meidät todella vihittäisiin täällä omassa kodissamme.
Jo ihan käytännönkin syista,saatikka sitten miten tunnelmallista se olisikaan.
Pidämmekö ihan lähipiirijuhlat vai oletko ajatellut kutsua paikalle puoli valtakuntaa..
Minulle riittäisi että paikalla on lähin suku,kummit,todistajat ja pappi tietenkin..
Voimmehan myydä häät jollekkin nettipalstalle.. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..että näin tapahtuu!
Ylettömän kauniisti soi tuo sinun koko hieno nimesi rakas tuleva puoliskoni.. Tässä sen kunniaksi riehakas halaus-moisku: Mmm.. SmacCK!
Vai on täällä Laattajärvellä tuon niminen pastori.. tämä olikin aivan uutta tietoa minulle.Vanharovasti Hurskainen on siis päässyt eläkkeelle.
Uudet tuulet puhaltavat seurakunnassa.
Minä olisin tavattoman iloinen jos meidät todella vihittäisiin täällä omassa kodissamme.
Jo ihan käytännönkin syista,saatikka sitten miten tunnelmallista se olisikaan.
Pidämmekö ihan lähipiirijuhlat vai oletko ajatellut kutsua paikalle puoli valtakuntaa..
Minulle riittäisi että paikalla on lähin suku,kummit,todistajat ja pappi tietenkin..
Voimmehan myydä häät jollekkin nettipalstalle..kultsukkaiseni y.l=yrjö laadun takeeni, pidetään sellaiset ihan pienet...ei puolta valtakuntaa, en kaipaa enkä halaja sellaista enään. y.l=yksilöity laajasieluni, tehdään lemmenpesän lattialle hernespolku joka johtaa alttarille, tehdään alttari siitä sinun itse vuolemasta tammipöydästä y.l=yksi laiturin laittaja tässä taannoin kertoi ,että pastoriksi on tullut nuorekas pertti pitkäjärvi, hurskainen oli kyllästynyt pitäjän paheelliseen ja huikentelevaiseen elämään ja jäänyt eläkkeelle. y.l=yhtälö laskuni ,kuulin myös samaiselta henkilöltä ,että se puoskari ennen tohtori molosta ollut määräsi vanhalle pastorille korvakipuun vahingossa jotakin viagraa, ja vanha pastori meni aivan tolaltaan, en tiedä onko asiassa perää saati totta y.l=ylen lauhkeana ilman suurempaa hötkyilyä odotan häitä kera kasteen T:rinsessa ja juorut kera lauhkeuden että odotuksen
- rinsessa
rinsessa kirjoitti:
kultsukkaiseni y.l=yrjö laadun takeeni, pidetään sellaiset ihan pienet...ei puolta valtakuntaa, en kaipaa enkä halaja sellaista enään. y.l=yksilöity laajasieluni, tehdään lemmenpesän lattialle hernespolku joka johtaa alttarille, tehdään alttari siitä sinun itse vuolemasta tammipöydästä y.l=yksi laiturin laittaja tässä taannoin kertoi ,että pastoriksi on tullut nuorekas pertti pitkäjärvi, hurskainen oli kyllästynyt pitäjän paheelliseen ja huikentelevaiseen elämään ja jäänyt eläkkeelle. y.l=yhtälö laskuni ,kuulin myös samaiselta henkilöltä ,että se puoskari ennen tohtori molosta ollut määräsi vanhalle pastorille korvakipuun vahingossa jotakin viagraa, ja vanha pastori meni aivan tolaltaan, en tiedä onko asiassa perää saati totta y.l=ylen lauhkeana ilman suurempaa hötkyilyä odotan häitä kera kasteen T:rinsessa ja juorut kera lauhkeuden että odotuksen
y.l=ylkäni laadukas olen kohta kaistapääjollet pian tule auttamaan, kaikki kaakut sun muut ovat tulleet, tilasin pitopalvelusta, pastori on tulossa ja vieraksetkin y.l=yhdistetty laturini ja voimavarani, auta pukemaan lapset ja auta minua pukemisessa, hiuslaitteeni sotkeutuu kuitenkin tyllishääkoltun tuhansiin hakasiin T:rinsessa sekä tuhat ja yksi hakasta
- Yrjö Laatta
rinsessa kirjoitti:
y.l=ylkäni laadukas olen kohta kaistapääjollet pian tule auttamaan, kaikki kaakut sun muut ovat tulleet, tilasin pitopalvelusta, pastori on tulossa ja vieraksetkin y.l=yhdistetty laturini ja voimavarani, auta pukemaan lapset ja auta minua pukemisessa, hiuslaitteeni sotkeutuu kuitenkin tyllishääkoltun tuhansiin hakasiin T:rinsessa sekä tuhat ja yksi hakasta
..minuako siellä huutelet?
Olen täällä tienhaarassa pastori Pitkäkaavaa odottamassa.. Hän ei ole käynyt koskaan Lemmenpesässä ja siksi vartoon ettei suinkaa ajele polkupyörällään hidusen ohitse!No,kai hän osaa kääntyä tästä....Laitan vaikka tuon rangan tuohon kylätielle niin huomaa puomin... tai sitten ajaa täräyttää suoraan päin... - rinsessa
Yrjö Laatta kirjoitti:
..minuako siellä huutelet?
Olen täällä tienhaarassa pastori Pitkäkaavaa odottamassa.. Hän ei ole käynyt koskaan Lemmenpesässä ja siksi vartoon ettei suinkaa ajele polkupyörällään hidusen ohitse!No,kai hän osaa kääntyä tästä....Laitan vaikka tuon rangan tuohon kylätielle niin huomaa puomin... tai sitten ajaa täräyttää suoraan päin...y.l=yleisön lupaukseni kotiin ja auttamaan, kirjoitin pastorille ajo-ohjeet kera kartan, hymmm nyt minuakin hiukan epäilyttää! ei meidän puomia voi olla huomaamatta, tule nyt vain tänne y.l=yrjö laatta! T:rinsessa sekä häätyllis
rinsessa kirjoitti:
..sievä ja soma häätylliksessäsi.. ainahan olet ,mutta nyt erityisem kaunis!
Lapsillekkin laitoit noin kauniit kaste-mekot.
Pikkudee lupasi vahtia näitä pieniä silläaikaa kun se pastori jututtaa meitä tuossa tammipöydän edessä...
N-nnoin...viimeinenkin hakanen kiinni.. Wow..
Kuin tiimalasi oot,armahani!- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
..sievä ja soma häätylliksessäsi.. ainahan olet ,mutta nyt erityisem kaunis!
Lapsillekkin laitoit noin kauniit kaste-mekot.
Pikkudee lupasi vahtia näitä pieniä silläaikaa kun se pastori jututtaa meitä tuossa tammipöydän edessä...
N-nnoin...viimeinenkin hakanen kiinni.. Wow..
Kuin tiimalasi oot,armahani!yrjöseni! tiedät kuinka kaipasin noita sanoja kaikessa turhamaisuudessani y.l=ylkä liituraitapuvussa, joko astelemme alttarille? nyt jalkani hiukan vapisevat, jännittää y.l=ylen lahjakkaani , pidä tiukasti kiinni! olet niin komea! mennäänkö? T:rinsessa kohta rouva laatta
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
yrjöseni! tiedät kuinka kaipasin noita sanoja kaikessa turhamaisuudessani y.l=ylkä liituraitapuvussa, joko astelemme alttarille? nyt jalkani hiukan vapisevat, jännittää y.l=ylen lahjakkaani , pidä tiukasti kiinni! olet niin komea! mennäänkö? T:rinsessa kohta rouva laatta
.. ensin kupillinen kahvia..hän on pyöräillyt pitkän matkan tänne.
Härttinen...Mihinkäs vihkisormus on joutunut?
Se on pudonnut taskustani ja aivan äsken vielä hiblasin sitä siellä..
Minun on mentävä etsimään sitä tuolta tien varresta...Roope..tshe..nyt alat sormusta etsimään .. ja paras löytää.... - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. ensin kupillinen kahvia..hän on pyöräillyt pitkän matkan tänne.
Härttinen...Mihinkäs vihkisormus on joutunut?
Se on pudonnut taskustani ja aivan äsken vielä hiblasin sitä siellä..
Minun on mentävä etsimään sitä tuolta tien varresta...Roope..tshe..nyt alat sormusta etsimään .. ja paras löytää....ykä! minkä teit, ota vieraat vastaan ja etsi sormus...niisk y.l=ylen laavaisani minä tarjoan sillä aikaa kahvin.. T:rinsessa kera pillahduksen
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ykä! minkä teit, ota vieraat vastaan ja etsi sormus...niisk y.l=ylen laavaisani minä tarjoan sillä aikaa kahvin.. T:rinsessa kera pillahduksen
sormus tuolta tienmutkasta..ihan siitä rangan vierestä.Lie tippunut kun siinä ähistelin sen puun kanssa.. Kelpo koira...heti alkoi haukkua kun näki kultaisen hääsormuksen maassa.
Vieraat ovat kai tulleet jo kaikki.. minäkin hörppään kupillisen ennen H-hetkeä...
Jännittää hidusen.....pakko myöntää! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
sormus tuolta tienmutkasta..ihan siitä rangan vierestä.Lie tippunut kun siinä ähistelin sen puun kanssa.. Kelpo koira...heti alkoi haukkua kun näki kultaisen hääsormuksen maassa.
Vieraat ovat kai tulleet jo kaikki.. minäkin hörppään kupillisen ennen H-hetkeä...
Jännittää hidusen.....pakko myöntää!lykky ja kiitos Y.l=yllätit lahjakkaasti taas kera roopen, pastorikin on jo valmiina, pastori joi kaikkiaan 9:sän kupillista kahvia, toivottavastipastorin rakko kestää koko seemonian ajan, mennäänkö nyt? yrjöseni T:rinsessa ja helpotus kera huokauksen
- pastori P.
Olin vähällä kumoutua tuonne kanervikkoon kun joku älypää oli laittanut tielle esteitä!
Joku jumalaton jukuripää..
Samassa huomasin että minun pitikin kääntyä tänne rannan suuntaan joten jotain hyvää tuossakin asiassa.
Ehkä saan kupillisen kahvia ja vähän tutustun lähemmin morsiuspariin.Suoritetaan vihkiminen niin pian kuin ehditään.Vieraita taitaa olla tulossa.. odotetaan hetken.
Päivää rinsessa.. Olen pastori Pitkäkaava.
Hauska tutustua..- rinsessa
pastori y.l=yrjö laatta laittoi sen merkin tuonne puomille, ei suinkaan suistaakseen teidät ojaan vaan ohjatakseen paikalle, anteeksi! (niiaus) minä sitä yrjöä hätyytin sieltä odottelemasta teitä kun en saanut pukuani kiinni yksin,y.l=ylen laadukas on tuleva mieheni mutta tulkaa pastori katsomaan lapsia T:rinsessa sekä pastori että ylpeys kera suistumisen
- pastori P.
rinsessa kirjoitti:
pastori y.l=yrjö laatta laittoi sen merkin tuonne puomille, ei suinkaan suistaakseen teidät ojaan vaan ohjatakseen paikalle, anteeksi! (niiaus) minä sitä yrjöä hätyytin sieltä odottelemasta teitä kun en saanut pukuani kiinni yksin,y.l=ylen laadukas on tuleva mieheni mutta tulkaa pastori katsomaan lapsia T:rinsessa sekä pastori että ylpeys kera suistumisen
Tänään heidät otetaan kasteessa seurakunnan jäseniksi.. Khrömm.. Niin pitikin kysyä että mitkäs ne pienten nimet sitten tulisivat olemaan?
Hyvää kahvia muuten..saanko toisen kupillisen. - rinsessa
pastori P. kirjoitti:
Tänään heidät otetaan kasteessa seurakunnan jäseniksi.. Khrömm.. Niin pitikin kysyä että mitkäs ne pienten nimet sitten tulisivat olemaan?
Hyvää kahvia muuten..saanko toisen kupillisen.tulee george salomon laatta ja tytöstä riana auroora laatta y.l=yrjö laatta ja minä tiana aralmiina, olemme yhdessä ja sovussa kera tuuminnan päätyneet näihin nimiin.
Saisiko olla vielä 6:des kupillinen kahvia?
T:rinsessa ja kahvinkeitin kera mokkamasterin - pastori P.
rinsessa kirjoitti:
tulee george salomon laatta ja tytöstä riana auroora laatta y.l=yrjö laatta ja minä tiana aralmiina, olemme yhdessä ja sovussa kera tuuminnan päätyneet näihin nimiin.
Saisiko olla vielä 6:des kupillinen kahvia?
T:rinsessa ja kahvinkeitin kera mokkamasterinKauniit ovat nimivalinnat ei käy kieltäminen.
Ja kahvikin on kovasti hyvää.Rinsessa on hyvä ja kaataa vielä.. - rinsessa
pastori P. kirjoitti:
Kauniit ovat nimivalinnat ei käy kieltäminen.
Ja kahvikin on kovasti hyvää.Rinsessa on hyvä ja kaataa vielä..hyvä pastori (niiaus), menen keittämään lisää kun taitaa taas pannunpohja paistaa
T:Rinsessa sekä kahvipiina - Y.L.
Tuossa vielä viimehetken valmisteluja tein..
Suoritetaan nuo juhlallisuudet sitten kohtsilleen kun näyttää että kaikki vieraatkin ovat tulleet..
Mennään me rinsessa jo tuonne oven suuhun ja odotellaan kunnes pastori on juonut kahdeksannen kahvikupillisensa tyhjäksi.. - Yrjö
Y.L. kirjoitti:
Tuossa vielä viimehetken valmisteluja tein..
Suoritetaan nuo juhlallisuudet sitten kohtsilleen kun näyttää että kaikki vieraatkin ovat tulleet..
Mennään me rinsessa jo tuonne oven suuhun ja odotellaan kunnes pastori on juonut kahdeksannen kahvikupillisensa tyhjäksi.... tästä alkaa meidän yhteinen tiemme..
- rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. tästä alkaa meidän yhteinen tiemme..
valmis! y.l=yrjö laatta oma armaani! mennään jo T:rinsessa kera malttamattomuuden
- lentokapt.Hujanen
rinsessa kirjoitti:
valmis! y.l=yrjö laatta oma armaani! mennään jo T:rinsessa kera malttamattomuuden
Täällä ollaan kera Cessnan ja rinsessan liidokin-retaleen... Vielä pari kierrosta Kaunissaaren yllä ja sitten tulen juhlimaan sinne...
- Y.L.
lentokapt.Hujanen kirjoitti:
Täällä ollaan kera Cessnan ja rinsessan liidokin-retaleen... Vielä pari kierrosta Kaunissaaren yllä ja sitten tulen juhlimaan sinne...
..kamikazemies kaakkukahville..
- pastori P.
tänne Yrjön ja rinsessan kotiin,Lemmenpesään,saattaaksemme yhteen nämä kaksi rakastavaista ,yhdistääksemme heidän polkunsa....(tästä välistä leikattu pitkä pätkä pois)........ ... ...Kaikkivaltiaan kasvojen edessä kysyn sinulta Yrjö Salomon Laatta: Tahdotko ottaa tämän Tiana Aralmiina Sorjasen aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina?
- Yrjö
..tahdonhan minä..
- pastori P.
Yrjö kirjoitti:
..tahdonhan minä..
Tiana Aralmiina Sorjanen,tahdotko ottaa tämän Yrjö Salomon Laatan aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina?
- rinsessa
pastori P. kirjoitti:
Tiana Aralmiina Sorjanen,tahdotko ottaa tämän Yrjö Salomon Laatan aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina?
tahdon! kiitos (niiaus)
- pastori P.
rinsessa kirjoitti:
tahdon! kiitos (niiaus)
olkoon sinetti tälle yhteiselle päätöksellenne..
Älköön mikään olko teidän onnenne esteenä.
Noin,sormus,liiton merkki,on sormessa...sulho,voitte suudella morsianta.
Saisinko välillä kupin kahvia,kiitos.. - rinsessa
pastori P. kirjoitti:
Saisinko välillä kupin kahvia,kiitos..saa kahvia vaikka kannullisen mutta ensin minä suuteloitsin miestäni y.l=yrjö laattaa!
kiitos pastori! T:rinsessa LAATTA omasta tahdostaan - Yrjö
pastori P. kirjoitti:
Saisinko välillä kupin kahvia,kiitos..Kas näin,rouva Laatta.. Se on siinä!
- rinsessa
Yrjö kirjoitti:
Kas näin,rouva Laatta.. Se on siinä!
huimaa moinen suudelma! ooh! y.l=yrjö laatan lapset vielä nimen saantiin ja pastorille kahvia nyt ja sen jälkeen ,sitten juhlitaan y.l=ylen lahjakkaani, saanko kysyä? menemmekö häämatkalle sitten kun tuplakapalot hiukan kasvavat, tehdään se ylilento tänään T:rinsessa ja onnesta varpaat kippurallaan
- rinsessa
rinsessa kirjoitti:
huimaa moinen suudelma! ooh! y.l=yrjö laatan lapset vielä nimen saantiin ja pastorille kahvia nyt ja sen jälkeen ,sitten juhlitaan y.l=ylen lahjakkaani, saanko kysyä? menemmekö häämatkalle sitten kun tuplakapalot hiukan kasvavat, tehdään se ylilento tänään T:rinsessa ja onnesta varpaat kippurallaan
lennättäkö hujanen meidätkin yli kaunissaaren?
nyt on hujanen jo tehnyt lennon ylitsemme kera vanhan riippuliidokkini! ihanaa T:rinsessa ja innostus - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
.. hieno hetki.. Kaunis tilanne ja vielä täällä omassa kotona..
Lapsoset olivat kiltisti pikkudeen ja Tri M:n hoivissa.. Mitenhän käynee kun kastevettä aletaan loiskuttaa..
Annetaan kummien pitää vauveleita sylissään perinteiseen tapaan..
ahaa,pastori tekee tandemkasteen... molemmissa käsissä on vettä..
Muistaakohan hän ne nimet ja antaa ne oikalle lapselle? - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. hieno hetki.. Kaunis tilanne ja vielä täällä omassa kotona..
Lapsoset olivat kiltisti pikkudeen ja Tri M:n hoivissa.. Mitenhän käynee kun kastevettä aletaan loiskuttaa..
Annetaan kummien pitää vauveleita sylissään perinteiseen tapaan..
ahaa,pastori tekee tandemkasteen... molemmissa käsissä on vettä..
Muistaakohan hän ne nimet ja antaa ne oikalle lapselle?on ainakin kofeiinia saanut niin paljon, että luulisi muistavan y.l=yksilö lajissaan olisi hassua jos poika saisi nimekseen riana ja tyttö george, onneksi rianalla on rusetti pikkuisessa hiustupsussaan T;rinsessa ja tuplakastotilaisuus
- pastori P.
pienokaiset seurakunnan yhteyteen ja kastamme heidät yhteisessä kasteessa:
Minä kastan sinut George Salomon Laataksi..
olkoon edessäsi loistava tulevaisuus,ole kunniaksi isällesi ja äidillesi..
Minä kastan sinut Riana Auroora Laataksi..
varttukoon sinusta kaunis prinsessa,Laatan suvun
suloinen jälkeläinen..
Ja nyt sitä kahvia kiitos. - Y.L.
pastori P. kirjoitti:
suloinen jälkeläinen..
Ja nyt sitä kahvia kiitos.kaiken.. vanharovasti Hurskainen olisi jo unohtanut toisen puolen... annappas rinsessa sitä kahvia pastorille ettei suu kuiva...
- rinsessa
pastori P. kirjoitti:
suloinen jälkeläinen..
Ja nyt sitä kahvia kiitos.pastorille kahvia ja kaakkua (niiaus) kiitos!
y.l=ylettömän laajakatseinen mieheni, tule sinäkin kahville! kohta pitää pienokaiset ruokkia ja laittaa nukkumaan, vielä ovat niin kovin pieniä y.l=yrjö laadukkaani tule kiittämään kummeja ja antamaan suukko! T:ROUVA TIANA LAATTA onnellinen rinsessa - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
pastorille kahvia ja kaakkua (niiaus) kiitos!
y.l=ylettömän laajakatseinen mieheni, tule sinäkin kahville! kohta pitää pienokaiset ruokkia ja laittaa nukkumaan, vielä ovat niin kovin pieniä y.l=yrjö laadukkaani tule kiittämään kummeja ja antamaan suukko! T:ROUVA TIANA LAATTA onnellinen rinsessaviedään George ja Riana nukkumaan ja sitten alkaa riehakas hää-juhla..
Pikkudee ja Tri Molonen.. kiitos teille kummeille ja muistakaakin kummin velvoitteet ta oikeudet.Talossa pitää käydä usein ja lasten kanssa olla tekemisissä paljon.
Otetaan nyt kahvia... tiana ja minä leikkaamme ensiksi tuosta hääkaakusta kunnon tsipaleen. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
viedään George ja Riana nukkumaan ja sitten alkaa riehakas hää-juhla..
Pikkudee ja Tri Molonen.. kiitos teille kummeille ja muistakaakin kummin velvoitteet ta oikeudet.Talossa pitää käydä usein ja lasten kanssa olla tekemisissä paljon.
Otetaan nyt kahvia... tiana ja minä leikkaamme ensiksi tuosta hääkaakusta kunnon tsipaleen.vietävä, kuinka sinä y.l=yrjö lasteni isä kerkisitkin polkaista lattiaa ennen minua kakkua leikatessa, olet siis perheen pää ja herra y.l=yliöpäinen ylimykseni ,se sopii minulle, olehan sellainen kohelo ja huithapeli, nyt odotan jo kiivaasti hääyötä ja hernespehkua, mutta sitä ennen juhlimme T:rinsessa ja juhlamieli kera polkaisun
- Tri M.
Y.L. kirjoitti:
Otetaan nyt kahvia... tiana ja minä leikkaamme ensiksi tuosta hääkaakusta kunnon tsipaleen.todella hieno tunnelma ja morsian niin kaunis..
Tytön kummina oleminen on minulle kunniatehtävä.
Pian se on Margella ja minulla sama vihkipolulla asteleminen edessä..
Mutta juodaan nyt ne hää- ja kastekahvit.. - pikkudee
Y.L. kirjoitti:
Otetaan nyt kahvia... tiana ja minä leikkaamme ensiksi tuosta hääkaakusta kunnon tsipaleen.on tää meleko juhulallista kun kaikki seremoniat on yhyres pötkös.. Poikas kun varttu niin pääsöö mun kans kalahan.. voi joutua joskus heinätöihinki jos ei pirä varaansa..Mutta siihen menöö aikaa.
Otetahan ny sitä kaakkua ja kaffia.. - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
vietävä, kuinka sinä y.l=yrjö lasteni isä kerkisitkin polkaista lattiaa ennen minua kakkua leikatessa, olet siis perheen pää ja herra y.l=yliöpäinen ylimykseni ,se sopii minulle, olehan sellainen kohelo ja huithapeli, nyt odotan jo kiivaasti hääyötä ja hernespehkua, mutta sitä ennen juhlimme T:rinsessa ja juhlamieli kera polkaisun
tämän kaiken päälle otetaan juhlasta ilo irti..
Pastori on tuolla sen näköinen että tahtoisi vielä kupillisen kahvia.. Minä käyn kaatamassa!
- dingman
Onneksi olkoon minunkin puolestani..
Ja onnittelut kaksosista,komeita ovat Laatan suvun nuorimmat..
Mukava nähdä täällä koko väki koolla näin iloisissa tunnelmissa.. jotenkin runollista..- Y.L.
Hyvä että ehdit mukaan juhliin.Tuolla on kahvia ja kakkua... Siitä vaan ottamaan.. ja käyppä halaamassa tuota minun tuoretta rouvaanikin..
Nyt tohtii jo antaa muidenkin halia kun on nimet kirjoissa ja sormus sormessa! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
Hyvä että ehdit mukaan juhliin.Tuolla on kahvia ja kakkua... Siitä vaan ottamaan.. ja käyppä halaamassa tuota minun tuoretta rouvaanikin..
Nyt tohtii jo antaa muidenkin halia kun on nimet kirjoissa ja sormus sormessa!kaikille oikein kamalan kovasti ja paljon saati sitten määrättömästi y.l= yrjö laattaseni nyt minun pitää jättää vieraat ja mennä hiukan lepäämään, tanssitaan sitten myöhemmin, nyt pitää päästä levolle y.l=yrjänä laadukkaani mietitään huomenna kaikkea tulevaa
kiitos vielä kaikille oikein paljon, lapsoset ja rinsessa menee nyt hiukan lepäämään T:rinsessa kera lasten ja aviopuolison - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
kaikille oikein kamalan kovasti ja paljon saati sitten määrättömästi y.l= yrjö laattaseni nyt minun pitää jättää vieraat ja mennä hiukan lepäämään, tanssitaan sitten myöhemmin, nyt pitää päästä levolle y.l=yrjänä laadukkaani mietitään huomenna kaikkea tulevaa
kiitos vielä kaikille oikein paljon, lapsoset ja rinsessa menee nyt hiukan lepäämään T:rinsessa kera lasten ja aviopuolison.. rakas Tiana.. uusi päivä,uudet kujeet...
Minä jään tänne pitämään vieraille seuraa.. - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. rakas Tiana.. uusi päivä,uudet kujeet...
Minä jään tänne pitämään vieraille seuraa..armaani! ohoh...kylläpä väsytti ja kylläpä sai hernespehku kunnon tomutuksen , ihme ettei tuplakapalot heränneet kehdossa y.l=yhäti liikuttuneena eilisestä ja viime yöstä olen tässä ja nyt y.l=yrjö laadukkaani, kuka kolistelee tuolla keittiössä? kuka siellä on?eikös vieraat jo kaikki eilen lähteneet?
KUKA TÄÄLLÄ KEITTIÖSSÄ ON! tulen juuri sinne ja jos olet rosmo tahi ryökäle isken sinua rinsessan kierrerautaiskulla, varo vaan! y.l=yhytän luihun tyypin juuri. Ai anteeksi pastoriko se siinä kahvinkeitossa (niiaus) kuinkas te vielä olette täällä? kaikki termospullotkin taitaa olla tyhjänä kahvista, voi ,voi y.l=yrjö laatta, pastori on jostakin kumman syystä edelleen kahvilla täällä keittiössä, voisitkos ottaa asiaksi saattaa pastorin kotiin, ei kuulemma pysty nukkumaan lainkaan, on kastanut roopen ja palko-kisunkin yön aikana kirkonpiiriin y.l=ylen laadukkaani, kun palaat ,lähdetäänkö kiertelemään sukulaisiasi kaksosten kanssa, saan ylpeänä rouva laadukkaana kävellä kera perheen T:rinsessa laatta sekä kahvia litkivä pastori että sukulointi - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
armaani! ohoh...kylläpä väsytti ja kylläpä sai hernespehku kunnon tomutuksen , ihme ettei tuplakapalot heränneet kehdossa y.l=yhäti liikuttuneena eilisestä ja viime yöstä olen tässä ja nyt y.l=yrjö laadukkaani, kuka kolistelee tuolla keittiössä? kuka siellä on?eikös vieraat jo kaikki eilen lähteneet?
KUKA TÄÄLLÄ KEITTIÖSSÄ ON! tulen juuri sinne ja jos olet rosmo tahi ryökäle isken sinua rinsessan kierrerautaiskulla, varo vaan! y.l=yhytän luihun tyypin juuri. Ai anteeksi pastoriko se siinä kahvinkeitossa (niiaus) kuinkas te vielä olette täällä? kaikki termospullotkin taitaa olla tyhjänä kahvista, voi ,voi y.l=yrjö laatta, pastori on jostakin kumman syystä edelleen kahvilla täällä keittiössä, voisitkos ottaa asiaksi saattaa pastorin kotiin, ei kuulemma pysty nukkumaan lainkaan, on kastanut roopen ja palko-kisunkin yön aikana kirkonpiiriin y.l=ylen laadukkaani, kun palaat ,lähdetäänkö kiertelemään sukulaisiasi kaksosten kanssa, saan ylpeänä rouva laadukkaana kävellä kera perheen T:rinsessa laatta sekä kahvia litkivä pastori että sukulointi..Tiana.. Tässä aamuhalaus rouvalle... Jokos nyt jalkeille läksit lämpöiseltä hernespatjalta? Ai.Yhytit pastorin sieltä keittiöstä.
Keitetään nyt sitten mojovat aamukahvit että saadaan mies pyöräilykuntoon.
Liekö tuo vakoillut yöllä meidän touhujamme?
Olisihan Roope tuosta jo alkanut terhentää,unta tämä liperikaula on kiskonut.. uneksinut kahvista.
No niin pastori,tässä kuppi kuumaa.. Ole hyvä ja sitten pappilaan niin että liperit pärisee...
Saattelen alun matkaa että on oikea suunta.
Näkemiin!
Hoh hoijaa.. Mikäs siinä,laitetaan pikkuiset nyytteihin ja kierrellään lähisuku tässä häiden jälkihurmoksessa.Aloitetaan tuolta pikkudeen tuvalta. Haetaan samalla ne kaksosten vaunut sieltä....
- pastori P.
saisinko vielä kupillisen sitä kahvia...
- Y.L.
laitappas takki niskaan ja sitten suunta pappilanmäkeä kohti.. Kahvit sait jo tuossa ylempänä.
- Y.L.
. pikkudeen liiterissä ne kaksostenvaunut ovatkin.. Turhaan etsivät sieltä vintiltä niitä..
Vähän pölyiset mutta siistit ja toimivat pelit.
Vanhan ajan hyvää käsityötä.- rinsessa
päästä lykkimään pienokaisia raitille! y.l=yrjökki lauha olen tohkeissani kera ylpeyden, autas nyt tämä toinen nyytti sinne vaunuun ja minä asettelen sitten toisen y.l=yrjö laatta, oletko katunut hetkeäkään tätä yhteistä taivalta?, minä en olen rakastunut rinsessa kertakaikkiaan y.l=yllätetään lähisuku nyt kertakaikkiaan ja lähdetään matkaan, työnnä sinä alkumatka ja minä sitten loppumatkan T:rinsessa kera perheen että onnen
rinsessa kirjoitti:
päästä lykkimään pienokaisia raitille! y.l=yrjökki lauha olen tohkeissani kera ylpeyden, autas nyt tämä toinen nyytti sinne vaunuun ja minä asettelen sitten toisen y.l=yrjö laatta, oletko katunut hetkeäkään tätä yhteistä taivalta?, minä en olen rakastunut rinsessa kertakaikkiaan y.l=yllätetään lähisuku nyt kertakaikkiaan ja lähdetään matkaan, työnnä sinä alkumatka ja minä sitten loppumatkan T:rinsessa kera perheen että onnen
..mennään rinnat rottingilla ja rattaanpyörät iloisesti vempaten.Älä nyt edes kysele että olisin katunut,,, näytänkö katuvalta,rouva Laatta? Eikö tämä auvoisa katseeni riitä kertomaan että olen onnen kukkuloillani kun tässä kanssasi saan taivaltaa.
Riana ja George katselevat meitä nappisilmillänsä,katso nyt miten niitäkin naurattaa tämä mukava vaunukyyti.
Poika jo keskisormea ojentelee...so so se on rumaa sellainen...- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
..mennään rinnat rottingilla ja rattaanpyörät iloisesti vempaten.Älä nyt edes kysele että olisin katunut,,, näytänkö katuvalta,rouva Laatta? Eikö tämä auvoisa katseeni riitä kertomaan että olen onnen kukkuloillani kun tässä kanssasi saan taivaltaa.
Riana ja George katselevat meitä nappisilmillänsä,katso nyt miten niitäkin naurattaa tämä mukava vaunukyyti.
Poika jo keskisormea ojentelee...so so se on rumaa sellainen...onko poika oppinut jo pahoille tavoille, kuka lienee moisen opettanut? y.l=yritän laajentaa tietouttani ja opettaa lapset hyville tavoille heti alkuunsa y.l=ylen laadukkaani, olen itse välillä niin tulinen että ärräpäät sinkoilevat, niitä tapoja en pikkuisille näytä enkä opeta! y.l=yhdessä lienee tarkoitus elää loppuelämä, ja mikä sen mukavampaa olisikaan, olen kerrankin eläämääni tyytyväinen, en tarvitse loistoa enkä riippuliitimiä... T:rinsessa kera perheen sekä tyytyväisyyden että onnellisen elämän
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
onko poika oppinut jo pahoille tavoille, kuka lienee moisen opettanut? y.l=yritän laajentaa tietouttani ja opettaa lapset hyville tavoille heti alkuunsa y.l=ylen laadukkaani, olen itse välillä niin tulinen että ärräpäät sinkoilevat, niitä tapoja en pikkuisille näytä enkä opeta! y.l=yhdessä lienee tarkoitus elää loppuelämä, ja mikä sen mukavampaa olisikaan, olen kerrankin eläämääni tyytyväinen, en tarvitse loistoa enkä riippuliitimiä... T:rinsessa kera perheen sekä tyytyväisyyden että onnellisen elämän
.. toivon että tämä idylli ei särkyisi.
Muuten,meiltä on jäänyt tekemättä se Kaunissaaren ylilento.Tuli se tuosta riippuliitimestä mieleen...Hujanen on tänään konetta huoltamassa.Laitetaanpas kulku tuonne rannan suuntaan ja kysytään josko hän meitä käyttäisi hidusen ilmatilassa..
Riana ja George,voi kun on hankala sanoa George..minä kyllä kutsun poikaa Jorgeksi,saavat ensimmäisen lentokyytinsä samalla.. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. toivon että tämä idylli ei särkyisi.
Muuten,meiltä on jäänyt tekemättä se Kaunissaaren ylilento.Tuli se tuosta riippuliitimestä mieleen...Hujanen on tänään konetta huoltamassa.Laitetaanpas kulku tuonne rannan suuntaan ja kysytään josko hän meitä käyttäisi hidusen ilmatilassa..
Riana ja George,voi kun on hankala sanoa George..minä kyllä kutsun poikaa Jorgeksi,saavat ensimmäisen lentokyytinsä samalla..y.l=yksinäinen lentäjäni, sinä se taas keksit hauskuutta jahuvia, mennään!
sopiikohan näin pieniä nyyttejä vielä lennättää? jos ovat äitiinsä tulleet niin eivät pelkää ilmassa y.l=ylen laadukkaani olen onne tyttö!
T:rinsessa ilman riipuliidintä kera koneen - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
y.l=yksinäinen lentäjäni, sinä se taas keksit hauskuutta jahuvia, mennään!
sopiikohan näin pieniä nyyttejä vielä lennättää? jos ovat äitiinsä tulleet niin eivät pelkää ilmassa y.l=ylen laadukkaani olen onne tyttö!
T:rinsessa ilman riipuliidintä kera koneenOtetaan tenavat syliin ja katsellaan Laattajärveä koneesta käsin.. tai silmin tietenkin.Lapset ovat tottuneet kiepsauksiin ja huippauksiin jo odotusaikana.Ei pelkoa pahoinvoinnista.
Hujanen.. Anna palaa!! - rinsessa
rinsessa kirjoitti:
y.l=yksinäinen lentäjäni, sinä se taas keksit hauskuutta jahuvia, mennään!
T:rinsessa ilman riipuliidintä kera koneenpienokaiset viihtyvät! y.l=ylin laattani kato kuinka kaunis on kaunissaari, voi viihtyisin ilmassa vaikka koko päivän! tulee mieleeni epätoivoiset yritykseni päästä luoksesi kera riippuliitimen y.l=ylen laadukkaan miehen sitten lopulta sainkin kovan yrityksen jälkeen.
anna suukko Y:L=yrjö laatta muiskis! lapsilla on hauskaa, katso yrjö riana antoi meille ensimmäisen hymynsä! T:rinsessa kera hymyn että yrjön - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
pienokaiset viihtyvät! y.l=ylin laattani kato kuinka kaunis on kaunissaari, voi viihtyisin ilmassa vaikka koko päivän! tulee mieleeni epätoivoiset yritykseni päästä luoksesi kera riippuliitimen y.l=ylen laadukkaan miehen sitten lopulta sainkin kovan yrityksen jälkeen.
anna suukko Y:L=yrjö laatta muiskis! lapsilla on hauskaa, katso yrjö riana antoi meille ensimmäisen hymynsä! T:rinsessa kera hymyn että yrjön.. kuin Hangon keksit.. Oh.. kone heilahti juuri kun olin antamassa suukkoa sinulle. Tuli sellainen ilmakuoppasuukko..tuntui varpaissa saakka.. Kyllä tyttö on äitiinsä tullut..
silmät loistavat kuin yötähdet.
Mitähän ne nauravat.. Meille vissiin. - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. kuin Hangon keksit.. Oh.. kone heilahti juuri kun olin antamassa suukkoa sinulle. Tuli sellainen ilmakuoppasuukko..tuntui varpaissa saakka.. Kyllä tyttö on äitiinsä tullut..
silmät loistavat kuin yötähdet.
Mitähän ne nauravat.. Meille vissiin.tämä saa minut niin tunteelliseksi ja herkäksi y.l=yrjänä laatutuote lennon jälkeen kiirehdimme kotiin ja laitamme lapsoset kehtoon täydellä masulla, se takaa muutaman tunnin ajan meille kahdelle y.l=ylen lahjakas pehkun pöllyttäjäni, arvaat kai mikä rinsessalla on mielessä ja ajatuksena. T:rinsessa kera taka-ajatuksen että pöllytyksen
- Yrjö
rinsessa kirjoitti:
tämä saa minut niin tunteelliseksi ja herkäksi y.l=yrjänä laatutuote lennon jälkeen kiirehdimme kotiin ja laitamme lapsoset kehtoon täydellä masulla, se takaa muutaman tunnin ajan meille kahdelle y.l=ylen lahjakas pehkun pöllyttäjäni, arvaat kai mikä rinsessalla on mielessä ja ajatuksena. T:rinsessa kera taka-ajatuksen että pöllytyksen
.. erhettyä,johan ilmeesi kertoo minulle kaiken!
Hujanen! Porhallappa Lemmenpesän rantaan..
Meille tuli nyt muut bisnekset mieleen.
Hernespeti - sinne ja heti!
Tenavat vaan terassille päiväunilleen...
Kaunis päivä tulossa taas..
Tässä sinulle muhkea aamuhalaus kera suukko-moiskauksen .... mmmm Smack* ..!!!
Löysin pikkudeen liiteristä pari mukavaa lasten katselukirjaa joita voitte täällä tutkailla silläaikaa kun piipahdan afääriasioillani...
Tulen kotiin tuossa iltapäivän alussa.
No niin.. Riana ja George.. Siinä nukkua pussuttelevat vielä tovin.. Heissan,kulta!!- rinsessa
yritteliäs liimataiseni, aina sinun pitää rientää kera rynnistyksen afaareille ynnä muille asioille y.l=yrjö laattaseni saat ottaa kyllä piakkoin lomaa, että voit kelliä kera lasten ja minun y.l=yksi laadukas asiakin olisi kerrottavana palkokissa on ollut riiuulla jo jonkin aikaa ja taisi eilen tuoda moersmaikkunsa tuonne piharakennukseen y.l=ylen laatuisa yrjö käy katsomassa kun kerkiät..
me luemme kirjoja kera lasten ja käymme kävelyllä
y.l=yhäti lahjakas yrjö! hyvää työpäivää ja onnea afääreille! muiskis ja kunnon halaus! T:rinsessa kera työmyyrän että lasten - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
yritteliäs liimataiseni, aina sinun pitää rientää kera rynnistyksen afaareille ynnä muille asioille y.l=yrjö laattaseni saat ottaa kyllä piakkoin lomaa, että voit kelliä kera lasten ja minun y.l=yksi laadukas asiakin olisi kerrottavana palkokissa on ollut riiuulla jo jonkin aikaa ja taisi eilen tuoda moersmaikkunsa tuonne piharakennukseen y.l=ylen laatuisa yrjö käy katsomassa kun kerkiät..
me luemme kirjoja kera lasten ja käymme kävelyllä
y.l=yhäti lahjakas yrjö! hyvää työpäivää ja onnea afääreille! muiskis ja kunnon halaus! T:rinsessa kera työmyyrän että lasten.. on pakko yrittää..
Y.Laatta Kommandiittiyhtiön osakkaana sinun pitäisi tämä ymmärtää.Luottokorttitilin saldo kääntyy helposti miinusmerkkiseksi ellei business suju.
Ajattelin piipahtaa pikavauhtia mutta täällä maakuntakeskuksessa on näemmä muitakin liikkeellä kuin Y.Laatta..
Eräs liikeneuvottelu voi viedä aikaa.
Tulen sitten sukkasin jos venyy pikkutunneille...
T. Yrjösi
PS. Palkollako morsian? Jopas jotakin.
Ei ole kissankaan hyvä yksin.. - Y.L.
Y.L. kirjoitti:
.. on pakko yrittää..
Y.Laatta Kommandiittiyhtiön osakkaana sinun pitäisi tämä ymmärtää.Luottokorttitilin saldo kääntyy helposti miinusmerkkiseksi ellei business suju.
Ajattelin piipahtaa pikavauhtia mutta täällä maakuntakeskuksessa on näemmä muitakin liikkeellä kuin Y.Laatta..
Eräs liikeneuvottelu voi viedä aikaa.
Tulen sitten sukkasin jos venyy pikkutunneille...
T. Yrjösi
PS. Palkollako morsian? Jopas jotakin.
Ei ole kissankaan hyvä yksin.... hiljalleen.. Onneksi rinsessa ei kuullut kun yöllä tulla kolistelin kotiin.En kehdannut herättää vaan painelin terassin BadenBaden-tuoliin nukkumaan. Muuten hyvä mutta yöllä satoi.Olen likomärkä kuin uitettu kissa...
- rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. hiljalleen.. Onneksi rinsessa ei kuullut kun yöllä tulla kolistelin kotiin.En kehdannut herättää vaan painelin terassin BadenBaden-tuoliin nukkumaan. Muuten hyvä mutta yöllä satoi.Olen likomärkä kuin uitettu kissa...
y.l=yrjö laatta, luulit hiippailleesi sukasillaan! ei rinsessaa huiputeta! y.l=ylen litkuisat businekset taisi olla laatan herralla, vieläkin tuoksuu kuin rommitynnyri! y.l=yritä liottaa tuo haju itsestäsi ja laita vaatteesi kuivumaan! minä kyllä seuraavaa business reissuasi tarkoin mietin että harkitsen, ei minua haittaa vaikka kuppia kumoat joskus, mutta ei afäärien nimissä saa kallistella! y.l=ylen laadukkaani! ei sinulle voi olla vihainen, menes nyt pesulle ja minä keitän kahvia, saat toipua pehkuissa tämän päivän, toivottavasti businekset menivät edes plussan puolelle, eikä kovasti miinukselle.
T:rinsessa ja haiseva viinasieppo kera rakkauden että anteeksiannon - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
y.l=yrjö laatta, luulit hiippailleesi sukasillaan! ei rinsessaa huiputeta! y.l=ylen litkuisat businekset taisi olla laatan herralla, vieläkin tuoksuu kuin rommitynnyri! y.l=yritä liottaa tuo haju itsestäsi ja laita vaatteesi kuivumaan! minä kyllä seuraavaa business reissuasi tarkoin mietin että harkitsen, ei minua haittaa vaikka kuppia kumoat joskus, mutta ei afäärien nimissä saa kallistella! y.l=ylen laadukkaani! ei sinulle voi olla vihainen, menes nyt pesulle ja minä keitän kahvia, saat toipua pehkuissa tämän päivän, toivottavasti businekset menivät edes plussan puolelle, eikä kovasti miinukselle.
T:rinsessa ja haiseva viinasieppo kera rakkauden että anteeksiannonjonkin verran tunnustettakoon tässä ja tämän kerran..
Taidan käydä järvessä aamupäiväuinnilla.Ehkä pääni selviää siellä parhaiten,olo on kuin orpopojalla nyt!
Pahus miten pääsikin lipsahtamaan viihteelle..
Noh,tulipahan siinä tehtyä melkoiset kaupatkin.
Lähdeppäs Tiana aamu-uinnille sinäkin.. - pikkudee
Y.L. kirjoitti:
jonkin verran tunnustettakoon tässä ja tämän kerran..
Taidan käydä järvessä aamupäiväuinnilla.Ehkä pääni selviää siellä parhaiten,olo on kuin orpopojalla nyt!
Pahus miten pääsikin lipsahtamaan viihteelle..
Noh,tulipahan siinä tehtyä melkoiset kaupatkin.
Lähdeppäs Tiana aamu-uinnille sinäkin..Poikkesin kun oli puhet jotta kummipoikaa pitää käyrä useen kattomas.Jokoot pannu Jorin nukkumahan? Mä toin tällääsen hymyhelistimen vai mikä tämon... hymiöhelistin.
Mitäs pieni.. Kukkuu.. Päh!Kieltä näytti ruokotoon kummiserälle!Taitaa tulla yhtä häjynkurinen kun isänsä..
Uus tohtori haluaas vuokrata sitä Kaunissaaren mökkiä pariksi päivää ny viikolloppuna.. sopiiko jotta lupaan,eihän te sielä koskaa oo..
Ookko ees käyny sen jäläkehen kun kuulit jotta Zanna..No mitäs mä ny alan sitä täs..
Mutta kuule olin mäki hetken kipiänä ku kuulin kuinka sille oli käyny.. - Y.L.
pikkudee kirjoitti:
Poikkesin kun oli puhet jotta kummipoikaa pitää käyrä useen kattomas.Jokoot pannu Jorin nukkumahan? Mä toin tällääsen hymyhelistimen vai mikä tämon... hymiöhelistin.
Mitäs pieni.. Kukkuu.. Päh!Kieltä näytti ruokotoon kummiserälle!Taitaa tulla yhtä häjynkurinen kun isänsä..
Uus tohtori haluaas vuokrata sitä Kaunissaaren mökkiä pariksi päivää ny viikolloppuna.. sopiiko jotta lupaan,eihän te sielä koskaa oo..
Ookko ees käyny sen jäläkehen kun kuulit jotta Zanna..No mitäs mä ny alan sitä täs..
Mutta kuule olin mäki hetken kipiänä ku kuulin kuinka sille oli käyny.... yrittää sinua hyvälle tuulelle noilla tempuillansa.Minulle hän näyttää väliin sellaisia ilmeitä että ajattelen vaikka mitä.
Väliin on posket lommolla ja silmät suurena katellaan maailmaa.Mutta siskolleen tuo näyttää aina hymyilevän.. Ja päinvastoin.
Sinä kun olit tuonkokoinen niin vedit dingmania hiuksista ja hän puolestaan väänteli nenääsi uuteen kuosiin.Aina jotain nahinaa..
Menköön Tri M. vaan mökille viikonloppuna..
Meidän väki pysyy täällä Lemmenpesässä,tämä on meidän koti nyt..
Olet oikeassa Zannan suhteen.Minun on vaikea käydä Onnenpesässä...Liikaa muistoja jotka saavat oloni tuskaiseksi... Tästä on kuitenkin niin vähän aikaa kun olin siellä hänen kanssaan.
Kiitos noista sanoistasi pikkudee.. Mennääs tuonne terassille ja jutellaan siellä lisää... - leiti
pikkudee kirjoitti:
Poikkesin kun oli puhet jotta kummipoikaa pitää käyrä useen kattomas.Jokoot pannu Jorin nukkumahan? Mä toin tällääsen hymyhelistimen vai mikä tämon... hymiöhelistin.
Mutta kuule olin mäki hetken kipiänä ku kuulin kuinka sille oli käyny..Teille täten tiedoksi, että Zannan tuhka siroitetaan Suomeen, ei kuitenkaan lähelle Kaunissaaren rantaa, sen hän ennätti toivomuksenaan kertoa.
Kovin oli nuori tyttönen mennä majan majoille ja pyysi minua silottelemaan poismenoaan; hän oli nim. puoli tuntia tajuissaan ennen Tuonen Viikatetta.
Yrjö-petturi ei saa tulla edes ruiskukkaa järveen heittämään, sillä ei hän ollut ystävä vaan pelkkä tavallinen surkimus. Nyt kerron vasta, sillä en halunnut rinsessan, Herra Laatan ja lasten odotusta pilata.
Näin kävi, Zannan päiväkirjasta luin kohdan, jossa hän kertoi, miten onnellinen on ja millaiset häät haluaa. Hän oli Yrjö Laatan pelastaja Alkoholistiparantolasta, mutta ei aina hyvä saa palkkaansa.
Rauha hänen muistolleen, runollista ja haaveilevaa dingmania hän myös muisti päiväkirjassaan, sanoi, että kunpa joku yhden miehen nainen hänet "löytäisi" ja löytäisivät oman onnen saarekkeensa tässä lyhyessä elämässä. Kaukana Kaunissaaresta!!!
tämän kirjoitti leiti, raskain sydämin, itku monesti kurkussa... - dingman
leiti kirjoitti:
Teille täten tiedoksi, että Zannan tuhka siroitetaan Suomeen, ei kuitenkaan lähelle Kaunissaaren rantaa, sen hän ennätti toivomuksenaan kertoa.
Kovin oli nuori tyttönen mennä majan majoille ja pyysi minua silottelemaan poismenoaan; hän oli nim. puoli tuntia tajuissaan ennen Tuonen Viikatetta.
Yrjö-petturi ei saa tulla edes ruiskukkaa järveen heittämään, sillä ei hän ollut ystävä vaan pelkkä tavallinen surkimus. Nyt kerron vasta, sillä en halunnut rinsessan, Herra Laatan ja lasten odotusta pilata.
Näin kävi, Zannan päiväkirjasta luin kohdan, jossa hän kertoi, miten onnellinen on ja millaiset häät haluaa. Hän oli Yrjö Laatan pelastaja Alkoholistiparantolasta, mutta ei aina hyvä saa palkkaansa.
Rauha hänen muistolleen, runollista ja haaveilevaa dingmania hän myös muisti päiväkirjassaan, sanoi, että kunpa joku yhden miehen nainen hänet "löytäisi" ja löytäisivät oman onnen saarekkeensa tässä lyhyessä elämässä. Kaukana Kaunissaaresta!!!
tämän kirjoitti leiti, raskain sydämin, itku monesti kurkussa..... tässä sinulle nessu-liina,saat pyyhkiä sillä kyyneleet pois,että näet lukea tämän:
Pikkudee viestitti minulle tänään tästä hänelle osoittamastasi viestistä,ajattelin sitä vähän kommentoida.
Zannan kohtalo on ravistellut meitä kaikkia..
Kukaan ei olisi tahtonut eikä uskonut että hän on nyt enää kaunis muisto..
Yrjö-setä ei koskaan kertonut minulle Zannan heikosta sydämestä joten luulen että Ykä itsekin oli tietämätön asiasta.
Zannan rakkauden vilpittömyydestä Yrjö tuntui olevan varma,samoin kuin omistakin tunteistaan.
Sitten tapahtui jotain.. En tiedä mikä tuohon Ykään meni kun se alkoikin niin katsella tämän rinsessan perään.. Kai se oli sitä keväistä kutinaa niiden kuninkaallisten häiden ajoilta.
Tiedän että Ykä rakasti Zannaakin loppuun saakka,hänhän kuulemma oli saanut sydänkohtauksen kun olit ilmoittanut Zannan kuolleen.
Ehkä Ykä halusi pitää molemmat ystävänsä lähellään,kun suunnitteli tuon rinsessan huvilankin tuonne vastakkaiselle rannalle.
Ei Yrjö paha ole.. Hän on vain liian heikko kun on naisista kyse.Hän haluaisi olla kaikkien ystävä.Mutta kun mukaan tulee rakkaus,tuon edellisen toteuttaminen käy vaikeaksi.
On traagista että ratkaisu oli noin surullinen Zannan kannalta.-Muuten,nimittikö Zanna Yrjöä petturiksi vai oliko tuo sinun antamasi määritelmä?
Yrjö on nyt löytänyt rinsessan ja vauvojen myötä tasapainon ja onnen elämäänsä.. Olisi hyvin ikävää jos hän saisi kuulla näistä Zannan viimeisistä ajatuksista..Pidetään me tämä vain pikkudeen,Hujasen,sinun ja minun tietonamme.
Minulle itselleni jäi Zannasta (sen vähän mitä häntä näin) perusteella lämmin kuva,enkä voi olla tässä mainitsematta sitä hetkeä kun olin lähdössä saarelta ja kurkistin Onnenpesän ovelta sisään... Zanna siellä hyvin niukoissa asusteissa.. Se oli Runollista!
Näin tervehtii ystäväsi dingman
.. nukkuminen on yksi suurimmista nautinnoistani nykyään.. Kiireetön aamu.. ulkoa kuuluvat rantalintujen äänet.. Tenavat tuhisevat pikku petissään.
Rinsessan käsi kädessäni.. liekö unessa vielä.
Levollista..
Aurinko alkaa paistaa ikkunaverhon raosta suoraan silmiin.. Äh.,no eihän mikään voi olla täydellistä!
Tänään käydään neuvolassa punnitsemassa tenavat ja isketään rokotteet pakaraan kummallekkin.
Odotettavissa melkoinen meteli,senverran ikävältä tuo tuntunee..
Kahvinkeittoon tästä täytyy nousta.. ..löytyisiköhän täältä jostain nisua kahvin kyytipojaksi?- rinsessa
sujui neuvola treissu y.l=ylen laadukkaani, kovin ovat potria lapsosemme! vähän parahtivat kun piikitettiin. olisi yrjö pieni uutinenkin!
Hernepehku kun on ollut meille niin mieluinen paikka, tein sellaisen hankinnan että lapsosille on tulossa omat pienoiset hernespehkut! saavat sitten kelliä hekin herneksissä kun kasvavat hiukan! y.l=yksilöllinen yrjöni, kaikki on tosiaan liian täydellistä, pelottaa ihan ajatus mitä on tyynen edellä, onko myrskyä niinkuin sanotaan? y.l=ylettömän yllätävä rakkaani! muista että olen tässä ja pysyn vaikka tulisi millainen myräkkä kera tornadon!
T:rinsessa ja tornado kera tyynen että myrskyn rinsessa kirjoitti:
sujui neuvola treissu y.l=ylen laadukkaani, kovin ovat potria lapsosemme! vähän parahtivat kun piikitettiin. olisi yrjö pieni uutinenkin!
Hernepehku kun on ollut meille niin mieluinen paikka, tein sellaisen hankinnan että lapsosille on tulossa omat pienoiset hernespehkut! saavat sitten kelliä hekin herneksissä kun kasvavat hiukan! y.l=yksilöllinen yrjöni, kaikki on tosiaan liian täydellistä, pelottaa ihan ajatus mitä on tyynen edellä, onko myrskyä niinkuin sanotaan? y.l=ylettömän yllätävä rakkaani! muista että olen tässä ja pysyn vaikka tulisi millainen myräkkä kera tornadon!
T:rinsessa ja tornado kera tyynen että myrskyn.. on riehunut täällä Lemmenpesässä silläaikaa kun neuvolassa oltiin! Katso mikä hävityksen kauhistus.. Kukat lattialla ja mullat pitkin mäkiä.Voi Härttinen,mitä täällä oikein on taas tapahtunut?
Onko Adubah noussut vedestä ja tullut kostamaan.?
Nyt putoilee maustehyllyn purkit yksi kerrallaan alas.. Jaha,siellä se syykin kaikkeen on..
PALKO.. perrr..honen.. nyt kissa saat kyytiä niin että tiedät tekoses tehneesi.
Katti saa kyllä luvan alkaa ulkokissaksi täst'edes.. Minun chilipippuritkin pudotti alas runtti...
Ei tässä auta kuin ottaa harja käteen ja siivota kaikki multa ja maa ja turve kasalle ja istutella kukkaset uudestaan..
Laitetaan nuo vauvelit kuitenkin ensin päiväunille.. Vai menit ja tilasit junior-hernesvuoteet... Paljoko maksoi?- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
.. on riehunut täällä Lemmenpesässä silläaikaa kun neuvolassa oltiin! Katso mikä hävityksen kauhistus.. Kukat lattialla ja mullat pitkin mäkiä.Voi Härttinen,mitä täällä oikein on taas tapahtunut?
Onko Adubah noussut vedestä ja tullut kostamaan.?
Nyt putoilee maustehyllyn purkit yksi kerrallaan alas.. Jaha,siellä se syykin kaikkeen on..
PALKO.. perrr..honen.. nyt kissa saat kyytiä niin että tiedät tekoses tehneesi.
Katti saa kyllä luvan alkaa ulkokissaksi täst'edes.. Minun chilipippuritkin pudotti alas runtti...
Ei tässä auta kuin ottaa harja käteen ja siivota kaikki multa ja maa ja turve kasalle ja istutella kukkaset uudestaan..
Laitetaan nuo vauvelit kuitenkin ensin päiväunille.. Vai menit ja tilasit junior-hernesvuoteet... Paljoko maksoi?tehtyä arvotavaraa ei y.l=yrjö laatuisani kovin halvalla saa, pikku hernesvuoteet maksoivat n. puolet siitä mitä meidän oma iso hernespehkumme maksoi y.l=yritä lähestyä asiaa siltä kantilta, että menihän sinulla turmiolan tommin reisulla aika tukko itselläsi! y.l=ylen lahjakas olen soittamaan suutani, mutta annas kun minä lakaisen nuo mausteet............AAAAAAAAAAAAAAATTTTTTSIIIIHHHHH!!!! VOI RYSKIS JA KOLINA! aivastin juuri astiaston alas hyllyltä! y.l=ylen laadukkaani ja armaani nenäni on täynnä pippuria ja lattia lasinpaloja! sirpaleet tuovat onnea kultaseni! y.l=yrjö laadukas taisi tulla astiaston osto eteen ja tähdelliseksi! voi minun kanssani. y.l=ylen liikuttavalta näytät siinä seistessä, tule ja puserra! nukkuvatkos lapset jo sikeästi?? hymmmmm yrjöööööööööööö... T:rinsessa kera sirpaleitten että mieliteon jälleen
- Nimetön
rinsessa kirjoitti:
tehtyä arvotavaraa ei y.l=yrjö laatuisani kovin halvalla saa, pikku hernesvuoteet maksoivat n. puolet siitä mitä meidän oma iso hernespehkumme maksoi y.l=yritä lähestyä asiaa siltä kantilta, että menihän sinulla turmiolan tommin reisulla aika tukko itselläsi! y.l=ylen lahjakas olen soittamaan suutani, mutta annas kun minä lakaisen nuo mausteet............AAAAAAAAAAAAAAATTTTTTSIIIIHHHHH!!!! VOI RYSKIS JA KOLINA! aivastin juuri astiaston alas hyllyltä! y.l=ylen laadukkaani ja armaani nenäni on täynnä pippuria ja lattia lasinpaloja! sirpaleet tuovat onnea kultaseni! y.l=yrjö laadukas taisi tulla astiaston osto eteen ja tähdelliseksi! voi minun kanssani. y.l=ylen liikuttavalta näytät siinä seistessä, tule ja puserra! nukkuvatkos lapset jo sikeästi?? hymmmmm yrjöööööööööööö... T:rinsessa kera sirpaleitten että mieliteon jälleen
.. kissanpito meillä jos tätä vauhtia menevät kalusteet uushankintaan..
Olisiko tuo kissa pelästynyt jotain kun noin käyttäytyi?
Mitenkäs tätä multaa jää näin paljon yli.. eihän sitä saa millään menemään näihin purkkeihin noin suuria määriä!
Voi ei,tuolla pöydän alla olikin vielä yksi iso ruukku ihan pirstaleina.. Yhyy,se oli minun Kiinantuliaiseni parinkymmenen vuoden takaa..
Ming-vaasi,oli hidusen arvokas,nyt enää sirukasa.
Käyppäs tähän
halin sua vähän
niin mielipaha
sulaa kuin vaha
Oh kultaseni,lämpösi lämmittää minua mukavalla tavalla... Suukko ja toinen,samanmoinen.. Mmm.
Lapset.. smack ... nukkuvat.. smack.. sikeästi. Mennään terassille... smack..
katsomaan kuuta... Nimetön kirjoitti:
.. kissanpito meillä jos tätä vauhtia menevät kalusteet uushankintaan..
Olisiko tuo kissa pelästynyt jotain kun noin käyttäytyi?
Mitenkäs tätä multaa jää näin paljon yli.. eihän sitä saa millään menemään näihin purkkeihin noin suuria määriä!
Voi ei,tuolla pöydän alla olikin vielä yksi iso ruukku ihan pirstaleina.. Yhyy,se oli minun Kiinantuliaiseni parinkymmenen vuoden takaa..
Ming-vaasi,oli hidusen arvokas,nyt enää sirukasa.
Käyppäs tähän
halin sua vähän
niin mielipaha
sulaa kuin vaha
Oh kultaseni,lämpösi lämmittää minua mukavalla tavalla... Suukko ja toinen,samanmoinen.. Mmm.
Lapset.. smack ... nukkuvat.. smack.. sikeästi. Mennään terassille... smack..
katsomaan kuuta..... olin unohtanut jo nimenikin tässä hässäkässä!
- rinseesa
Y.Laatta kirjoitti:
.. olin unohtanut jo nimenikin tässä hässäkässä!
y.l=ylen liikuttava, sinun nimesi on kaiverrettu sydämeeni, en anna se unohtua vaikka olisi minkämoinen hässäkkä tahi kaaos! y.l=yrjö latausapuni, elämme kuin pilvissä ja tuo kissa elää kuin pellossa joten PALKO! paikkasi on tästälähin ja oitis tuolla ulkona! et myllää enään minun tahi yrjön kukkia vaan myllerrä pihamaalla kera roopen! y.l=ylen laadukkaani, uskoisin että tämä ei toistu, palko oppii aika nopsaan ja joutuin y.l=yksi lause sinulta ja olen jo rientämässä terassille muiskis! T:rinsessa kera kiireen että riennon sekä terassin
- rinsessa
rinseesa kirjoitti:
y.l=ylen liikuttava, sinun nimesi on kaiverrettu sydämeeni, en anna se unohtua vaikka olisi minkämoinen hässäkkä tahi kaaos! y.l=yrjö latausapuni, elämme kuin pilvissä ja tuo kissa elää kuin pellossa joten PALKO! paikkasi on tästälähin ja oitis tuolla ulkona! et myllää enään minun tahi yrjön kukkia vaan myllerrä pihamaalla kera roopen! y.l=ylen laadukkaani, uskoisin että tämä ei toistu, palko oppii aika nopsaan ja joutuin y.l=yksi lause sinulta ja olen jo rientämässä terassille muiskis! T:rinsessa kera kiireen että riennon sekä terassin
unohtaa rinsessakin miten nimi kirjoitetaan!
- Yrjö
rinseesa kirjoitti:
.. vaikuttaa.. Tarkkaavaisuus katoaa kun nimikin menee väärin tai unohtuu..
Otetaan toisetkin kauniin illan kunniaksi!
Kippis ja kulaus..
Huomenna on Roopen syntymäpäivä,olinkin melkein jo unohtaa.. Koiruli täyttää 8 vuotta.
Tri M. saattaa käydä täällä tänä iltana meitä tervehtimässä tuolta Kaunissaaresta käsin ..
tai siis veneellä.Annoin Onnenpesän avaimet viikonlopuksi hänelle ystävänlahjaksi ilman vuokraa.. Onhan hän Rianan kummisetäkin.
Lapset nukkuvat tyytyväisenä.Ei mitään rokotuksen jälkeistä oireilua.Hyvä niin.
Voi tuota järven selkää miten se on kaunis! - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. vaikuttaa.. Tarkkaavaisuus katoaa kun nimikin menee väärin tai unohtuu..
Otetaan toisetkin kauniin illan kunniaksi!
Kippis ja kulaus..
Huomenna on Roopen syntymäpäivä,olinkin melkein jo unohtaa.. Koiruli täyttää 8 vuotta.
Tri M. saattaa käydä täällä tänä iltana meitä tervehtimässä tuolta Kaunissaaresta käsin ..
tai siis veneellä.Annoin Onnenpesän avaimet viikonlopuksi hänelle ystävänlahjaksi ilman vuokraa.. Onhan hän Rianan kummisetäkin.
Lapset nukkuvat tyytyväisenä.Ei mitään rokotuksen jälkeistä oireilua.Hyvä niin.
Voi tuota järven selkää miten se on kaunis!on kaunis järvenselkä mutta tulee mieleeni, että vieläköhän se jättikala siellä möllöttää, vai saiko pikkudee sen satimeensa?
y.l=yrjö lukuisien hetkieni täyttymys, en piittaa siitä kalanvotkaleesta muutoin, mutta lasten kasvettua se pitää pyydystää pois tuolta!
en saata kuvitella georgea tahi rianaa uimassa kera vonkaleen.
y.l=ylväs laattani, olen mielissäni kun tulee vieraita, pitääkö roopelle leipoa kakku ja piiras?
tohtori molonen ainakin pitää piiraasta! T:rinsessa ja mietintä kera piiraan - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
on kaunis järvenselkä mutta tulee mieleeni, että vieläköhän se jättikala siellä möllöttää, vai saiko pikkudee sen satimeensa?
y.l=yrjö lukuisien hetkieni täyttymys, en piittaa siitä kalanvotkaleesta muutoin, mutta lasten kasvettua se pitää pyydystää pois tuolta!
en saata kuvitella georgea tahi rianaa uimassa kera vonkaleen.
y.l=ylväs laattani, olen mielissäni kun tulee vieraita, pitääkö roopelle leipoa kakku ja piiras?
tohtori molonen ainakin pitää piiraasta! T:rinsessa ja mietintä kera piiraan.. Roopelle luunmuotoisen kakun.Sellaisen jossa on kookoshiutaleita ja rusinoita sisällä.
Pintaa voisi viellä kuorruttaa kinuskilla ja kirjoittaa että Roope 8.
Taisi olla työläs homma?
Minä voisin hakea silläaikaa hidusen mustikoita tuolta lähimetsästä.Sitä Molosen piirakkaa varten.. Otan Roopen mukaan etten eksy sinne ja samalla koirakin pysyy tietämättömänä kakku-lahjuksestaan..
No niin.. Otan tämän pikku kipon mukaan ja menen.En viivy kauaa.. Halit vielä..mmm. Moih! - Y.L.
Yrjö kirjoitti:
.. Roopelle luunmuotoisen kakun.Sellaisen jossa on kookoshiutaleita ja rusinoita sisällä.
Pintaa voisi viellä kuorruttaa kinuskilla ja kirjoittaa että Roope 8.
Taisi olla työläs homma?
Minä voisin hakea silläaikaa hidusen mustikoita tuolta lähimetsästä.Sitä Molosen piirakkaa varten.. Otan Roopen mukaan etten eksy sinne ja samalla koirakin pysyy tietämättömänä kakku-lahjuksestaan..
No niin.. Otan tämän pikku kipon mukaan ja menen.En viivy kauaa.. Halit vielä..mmm. Moih!Täältähän tulee ihanat kakuntuoksut vastaan..
Voi kun tuo koiruli ei haistaisi liian varhain..
On niin hieno kaakku että ei paremmasta väliä.
Kelpaa koiran sen huomenna popsia.Löysitkö vielä rusinat sinne sisään vai laitoitko hernehiä?
Tässä olisi niitä mustikoita.. Pahus kun oli hirvikärpäsiä! Piti husia kuin sudenpesän ovella että sai hetken rauhan niiltä.Tri Molonen saisi keksiä niitä vastaan jonkun ihmevoiteen!
Onko tohtoria muuten näkynyt.. Olisihan hänen jo pitänyt olla täällä kun kellokin on jo noin paljon.. no ne tohtorin kiireet kyllä tiedetään,
ainahan voi tulla joku hätätapaus jota pitää mennä hoitamaan.Onhan tässä iltaa vielä! - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
Täältähän tulee ihanat kakuntuoksut vastaan..
Voi kun tuo koiruli ei haistaisi liian varhain..
On niin hieno kaakku että ei paremmasta väliä.
Kelpaa koiran sen huomenna popsia.Löysitkö vielä rusinat sinne sisään vai laitoitko hernehiä?
Tässä olisi niitä mustikoita.. Pahus kun oli hirvikärpäsiä! Piti husia kuin sudenpesän ovella että sai hetken rauhan niiltä.Tri Molonen saisi keksiä niitä vastaan jonkun ihmevoiteen!
Onko tohtoria muuten näkynyt.. Olisihan hänen jo pitänyt olla täällä kun kellokin on jo noin paljon.. no ne tohtorin kiireet kyllä tiedetään,
ainahan voi tulla joku hätätapaus jota pitää mennä hoitamaan.Onhan tässä iltaa vielä!Tuloni myöhästyi jonkinverran kun jouduin tekemään muutaman ylimääräisen käännöksen moottoriveneellä tuossa keskellä järvenselkää.
Se isohauki tai mikälie yritti tulla veneen kyljestä sisään ja sain hiki hatussa kammeta paattia puoleen ja toiseen että sain pidettyä kulkuneuvon yhtenä kappaleena.
Tuollainen otus on niin vaarallinen että sen kiinniottajalle pitäisi maksaa hyvä palkkio villinlännen tyyliin.
Pitääkö se paikkansa että tuo hirvitys nappasi muuaan poloisen kulkijan täältä Itärannalta ja vei mennessään? Tri M. kirjoitti:
Tuloni myöhästyi jonkinverran kun jouduin tekemään muutaman ylimääräisen käännöksen moottoriveneellä tuossa keskellä järvenselkää.
Se isohauki tai mikälie yritti tulla veneen kyljestä sisään ja sain hiki hatussa kammeta paattia puoleen ja toiseen että sain pidettyä kulkuneuvon yhtenä kappaleena.
Tuollainen otus on niin vaarallinen että sen kiinniottajalle pitäisi maksaa hyvä palkkio villinlännen tyyliin.
Pitääkö se paikkansa että tuo hirvitys nappasi muuaan poloisen kulkijan täältä Itärannalta ja vei mennessään?Joko se pirulainen taas on nälkäinen..
Tarkoitin siis se kala,en arv. Tri Molosta..
Se megaluokan kala yritti taannoin syödä rinsessan ja vähällä oli siinä onnistuakkin,paksu tyllihame tukki onneksi otuksen kidan niin hyvin että pureminen jäi haaveeksi.Osuin paikalle ja näin miten kala röyhtäisi rinsessan kallioluodolle...
Myöhemmin kesällä jättihauki teki hyvän työn kun korjasi talteensa sen yön kulkijan.. Aduban.
Olisiko nälkä taas yllättänyt isoevän?
Keksis nyt hyvä tohtori konsti millä se roskakala saadaan Laattajärvestä pois!- Tri M.
Y.Laatta kirjoitti:
Joko se pirulainen taas on nälkäinen..
Se megaluokan kala yritti taannoin syödä rinsessan ja vähällä oli siinä onnistuakkin,paksu tyllihame tukki onneksi otuksen kidan niin hyvin että pureminen jäi haaveeksi.Osuin paikalle ja näin miten kala röyhtäisi rinsessan kallioluodolle...
Myöhemmin kesällä jättihauki teki hyvän työn kun korjasi talteensa sen yön kulkijan.. Aduban.
Keksis nyt hyvä tohtori konsti millä se roskakala saadaan Laattajärvestä pois!haluan käydä katsomassa vauveleita.. Kaikki on ilmeisesti hyvin sen neuvolakäynnin jäljeltä,rouva Laatta? oh,teillä on siinä mustikkapiiras työn alla.Mistäs tiesitte että pidän erityisesti piirakasta?
Niin,oletan tietysti että tuo paistos on illalla kahvipöydässä...
Ovatpas lapset kilttejä,niin nukkuvat tyytyväisinä selät vastakkain hernevuoteella.
Joko ne tilaamanne pikkusängyt pian toimitetaan? - Tri M.
Y.Laatta kirjoitti:
Joko se pirulainen taas on nälkäinen..
Keksis nyt hyvä tohtori konsti millä se roskakala saadaan Laattajärvestä pois!kyllä olisi kunhan vain saataisiin otus narrattua elävänä johonkin ansaan.Sehän on varmasti rauhoitettu joten sen tappaminen ei tule kyseeseen..
Minulla on suunnitelma..Siihen tarvitaan rouva Laatalta iso sämpylä.. sitten narua ja koukku..
sitten .. ... ...
.. .... .. ja sillä siisti!
Miltäs kuulosti,herra Laatta? Tri M. kirjoitti:
kyllä olisi kunhan vain saataisiin otus narrattua elävänä johonkin ansaan.Sehän on varmasti rauhoitettu joten sen tappaminen ei tule kyseeseen..
Minulla on suunnitelma..Siihen tarvitaan rouva Laatalta iso sämpylä.. sitten narua ja koukku..
sitten .. ... ...
.. .... .. ja sillä siisti!
Miltäs kuulosti,herra Laatta?.. vaikea sanoa mutta kannattaa kai yrittää..
Huomenna vai? Oikeastaan sinun ei kannata mennä välillä Kaunissaarelle yön takia,voithan nukkua täällä meidän kotonamme yhtähyvin.
Tuolla terassilla on BadenBadentuoli jonne on hyvä oikoa luunsa kunhan yö saa.
Tuohan Tiana sitä kahvia ja piirasta...- rinsessa tiana
Y.Laatta kirjoitti:
.. vaikea sanoa mutta kannattaa kai yrittää..
Huomenna vai? Oikeastaan sinun ei kannata mennä välillä Kaunissaarelle yön takia,voithan nukkua täällä meidän kotonamme yhtähyvin.
Tuolla terassilla on BadenBadentuoli jonne on hyvä oikoa luunsa kunhan yö saa.
Tuohan Tiana sitä kahvia ja piirasta...eilen olikin miehillä tohinaa kun suunittelivat sitä kalan pyytämistä y.l=ylen laadukkaani nukkuu vielä ja tohtorikin koisii baaden baadenissa, lapsoset kellii filtillä masut täynnä, taidan leipaista sen sämpylän! teen perheelle aamusämpylät ja kalalle oikein jätti sämpylän.
noin kylläpä tuli kuuma leipoessa, kahvinkin laitoin ja nyt herätän nuo miehet ,saavat tulla ihastelemaan leipomuksiani!
YYYYYY.LLLLLLLL=YLEENSSÄKKIN LAATUISANIIIIII!!!!! ja MOOOOOOOOLOOOOOONEEEEEEEEEN! herätys ja kahveelle!!!! olen ihan innoissani ! toivottavasti se peljätty kala on pitopöydän pääruokana tänään, sillä pidot pidetään jos kala saadaan satimeen! y.l=yleensä lykkyä toivotetaan matkaan ,minä annan tuolle laadukkaalleni lykyt ja pusut!! muiskis! tohtori molonen on ihan turhaan huulet törröllään, sinulle antaa pusun kummilapsi! T:rinsessa ja leipomukset kera lykyn että pusun - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
haluan käydä katsomassa vauveleita.. Kaikki on ilmeisesti hyvin sen neuvolakäynnin jäljeltä,rouva Laatta? oh,teillä on siinä mustikkapiiras työn alla.Mistäs tiesitte että pidän erityisesti piirakasta?
Niin,oletan tietysti että tuo paistos on illalla kahvipöydässä...
Ovatpas lapset kilttejä,niin nukkuvat tyytyväisinä selät vastakkain hernevuoteella.
Joko ne tilaamanne pikkusängyt pian toimitetaan?ensiksi kerron että sängyt pitäisi tulla ensiviikolla, unohdin siinä eilen sanoa kun kuuntelin teidän jutustelua. y.l=yrjö laatan lapset voivat mainiosti kuten jo oletkin huomannut, touhua ja tohinaa on jo paljon
y.l=yrjö laadukas kielksi minua kertomasta mutta on pakko tunnustaa kun olette tohtoris miehiä...
olen antanut vauvoille jo hernespuuroa, kun ovat niin kovia syömään, ei ole tullut väänteitä eikä käänteitä. ottakaahan kahvia ja sämpylää! T:rinsessa ja tunnustus rinsessa tiana kirjoitti:
eilen olikin miehillä tohinaa kun suunittelivat sitä kalan pyytämistä y.l=ylen laadukkaani nukkuu vielä ja tohtorikin koisii baaden baadenissa, lapsoset kellii filtillä masut täynnä, taidan leipaista sen sämpylän! teen perheelle aamusämpylät ja kalalle oikein jätti sämpylän.
noin kylläpä tuli kuuma leipoessa, kahvinkin laitoin ja nyt herätän nuo miehet ,saavat tulla ihastelemaan leipomuksiani!
YYYYYY.LLLLLLLL=YLEENSSÄKKIN LAATUISANIIIIII!!!!! ja MOOOOOOOOLOOOOOONEEEEEEEEEN! herätys ja kahveelle!!!! olen ihan innoissani ! toivottavasti se peljätty kala on pitopöydän pääruokana tänään, sillä pidot pidetään jos kala saadaan satimeen! y.l=yleensä lykkyä toivotetaan matkaan ,minä annan tuolle laadukkaalleni lykyt ja pusut!! muiskis! tohtori molonen on ihan turhaan huulet törröllään, sinulle antaa pusun kummilapsi! T:rinsessa ja leipomukset kera lykyn että pusun.. sinullekkin Tiana-kulta..
Tässä aamusuukko rinsessalleni.. * smack!
Jokos Tri M. on herännyt? Juttelimme niin myöhään että hän todennäkösesti vetää terassilla sikeitä unosia.Hän se jaksoi kehua tuota mustikkapiirasta.. Joka kerta kun leikkasi uuden palasen..- rva rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
.. sinullekkin Tiana-kulta..
Jokos Tri M. on herännyt? Juttelimme niin myöhään että hän todennäkösesti vetää terassilla sikeitä unosia.Hän se jaksoi kehua tuota mustikkapiirasta.. Joka kerta kun leikkasi uuden palasen..mihin koko piiras on joutunut y.l=ylen luova puolisoni, luulin jo että palko on päässyt ahmimaan lopun piiraan kera roopen y.l=ylen luottavaisin mielin minä ja riana ja george päästämme sinut matkaan kera tohtorin y.l=yrjö laatta muista olla varovainen ja vahdi ettei tohtori syö kalalle tarkoitettua sämpylää T:tiana laatta että rinsessa sekä huoli
- Y.L.
Y.Laatta kirjoitti:
.. sinullekkin Tiana-kulta..
Jokos Tri M. on herännyt? Juttelimme niin myöhään että hän todennäkösesti vetää terassilla sikeitä unosia.Hän se jaksoi kehua tuota mustikkapiirasta.. Joka kerta kun leikkasi uuden palasen.... on hyvä maku!
Meidän pitää ensin juhlia vähän tuota Roopea kun sillä on tänään se synttärikin..
Mennään kahvin jälkeen katsomaan sitä tuonne ulos ja ales.. Onhan luunmuotoinen kakku vielä tallella vai onko tohtori syönyt jo senkin?
- Tri M.
Kuka kehui ja mitä?
Ööh,kylläpä nyt aamukahvi maistuisikin hyvältä.
Täällähän on sämpylöitäkin..
Rouva Laatta on erinomainen kokki!
Teittehän sen ekstra-ison sämpylän sitä haukea varten?- rinsessa
toki, sellaisen jättisämpylän!
katos tohtori! tein kyllä teille sämpylöitä runsaasti vaikka evääksi otettavaksi, ettei tohtori sitten vahingossa syö kalalle tarkoitettua sämpylää T:rva laatta - Tri M.
rinsessa kirjoitti:
toki, sellaisen jättisämpylän!
katos tohtori! tein kyllä teille sämpylöitä runsaasti vaikka evääksi otettavaksi, ettei tohtori sitten vahingossa syö kalalle tarkoitettua sämpylää T:rva laattarouva Laatta,minä aion nyt "panostaa" tuon kalalle leipomanne sämpylän näillä UniMax-tableteilla..
Tehdään veitsellä pieniä reikiä eri puolille sämpylää ja sitten tuikitaan unitabletit sisään.
Arvelisin että 10 tabua riittää hyvinkin nukuttamaan sen hirviön.Nukkuuhan testiryhmäni edelleen vaikka ottivat vain yhden ainoan napin.
Sitten naru vielä ympäri.. Kaksoissolmulla.. Ihan varmuuden vuoksi että syötti pysyy narun päässä niin kauan kunnes kala sen nielee.
Noin,se on valmis.
Toivottavasti teho vaan riittää... - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
rouva Laatta,minä aion nyt "panostaa" tuon kalalle leipomanne sämpylän näillä UniMax-tableteilla..
Tehdään veitsellä pieniä reikiä eri puolille sämpylää ja sitten tuikitaan unitabletit sisään.
Arvelisin että 10 tabua riittää hyvinkin nukuttamaan sen hirviön.Nukkuuhan testiryhmäni edelleen vaikka ottivat vain yhden ainoan napin.
Sitten naru vielä ympäri.. Kaksoissolmulla.. Ihan varmuuden vuoksi että syötti pysyy narun päässä niin kauan kunnes kala sen nielee.
Noin,se on valmis.
Toivottavasti teho vaan riittää..... mutta sinäkö olet syönyt tästä luunmuotoisesta kaakusta toisen pään?
Se oli tarkoitettu meidän koiralle syntymäpäivälahjaksi.
No,jäi siitä nyt hidusen koirallekkin.. - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. mutta sinäkö olet syönyt tästä luunmuotoisesta kaakusta toisen pään?
Se oli tarkoitettu meidän koiralle syntymäpäivälahjaksi.
No,jäi siitä nyt hidusen koirallekkin..vastustaa kiusausta kun näin niitä kaksi sielä viileäkaapissa.. Otin siitä jota ei oltu koristeltu.
Vai koiralle se olikin.. Hyviä ruokia koiralla,ihan tässä kateeksi käy.
- rinsessa
on tallella! ei tohtorin masussa y.l=yhdyn lauluun jos sinä aloitat....paljoooon onnea vaaan...
kuuntele nyt ! roope laulaa mukana
T:rva laatta- Y.L.
Olitkin ovelasti tehnyt kaksi luunmuotoista kakkua... Toinen oli harjoituskappale..
Koira on komea poika.. Valkoinen häntä heiluu uljaasti ja kuono kohoaa kohti taivasta kun se "laulaa" mukana..
Nooh,annas tassua vähäsen.. Hyvä poika.
Elä vielä monta vuotta meidän ilonamme!
Kylläpäs sille kaakku maistuu.. - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
Olitkin ovelasti tehnyt kaksi luunmuotoista kakkua... Toinen oli harjoituskappale..
Koira on komea poika.. Valkoinen häntä heiluu uljaasti ja kuono kohoaa kohti taivasta kun se "laulaa" mukana..
Nooh,annas tassua vähäsen.. Hyvä poika.
Elä vielä monta vuotta meidän ilonamme!
Kylläpäs sille kaakku maistuu..maistuisi kun on kookoshiutaleet ja rusinat sisällä ja vielä kinuskikuorrutus päällä kyytipoikana.
Nyt sitten voitaisiin kait lähteä suureen hain-ei kun hauenmetsästykseen.. UniMax-sämpylä kainaloon ja menoksi.
Rouva Laatta,jos meitä ei kuulu muutamaan tuntiin takaisin niin aloittakaa etsinnät heti.
Onhan lentokapteeni Hujanen tänään lentokuntoinen?
Sain hänen juomaputkensa katkeamaan AntiKanuuna-kuurilla alkuviikosta.Miten se mies niin päästikin asiansa huonoon malliin..
Tekemisen puutteessa kai alkoi juoda.Vai poteeko omantunnontuskia näiden lähiaikojen tapahtumien takia.Menetiedä.
Mutta nyt,herra Laatta,meillä on yhteinen tehtävä.Operaatio Hirmuhauki käynnistyy... Nyt! - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
maistuisi kun on kookoshiutaleet ja rusinat sisällä ja vielä kinuskikuorrutus päällä kyytipoikana.
Nyt sitten voitaisiin kait lähteä suureen hain-ei kun hauenmetsästykseen.. UniMax-sämpylä kainaloon ja menoksi.
Rouva Laatta,jos meitä ei kuulu muutamaan tuntiin takaisin niin aloittakaa etsinnät heti.
Onhan lentokapteeni Hujanen tänään lentokuntoinen?
Sain hänen juomaputkensa katkeamaan AntiKanuuna-kuurilla alkuviikosta.Miten se mies niin päästikin asiansa huonoon malliin..
Tekemisen puutteessa kai alkoi juoda.Vai poteeko omantunnontuskia näiden lähiaikojen tapahtumien takia.Menetiedä.
Mutta nyt,herra Laatta,meillä on yhteinen tehtävä.Operaatio Hirmuhauki käynnistyy... Nyt!.. kierrellään noita rantakaislikkoja ensin prutkulla ja sitten jos mitään ei näy painellaan keskiselälle.. siellä luodon suunnalla se otus on ennenkin ollut..
Turha liottaa tätä sämpylää vedessä ennenkuin saadaan vähän näkökontaktia isoon evään..
Aja sinä niin minä pidän vahtia sivuille! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. kierrellään noita rantakaislikkoja ensin prutkulla ja sitten jos mitään ei näy painellaan keskiselälle.. siellä luodon suunnalla se otus on ennenkin ollut..
Turha liottaa tätä sämpylää vedessä ennenkuin saadaan vähän näkökontaktia isoon evään..
Aja sinä niin minä pidän vahtia sivuille!ja murhe y.l=yrjö laatukamani, olkaa varovaisia ja pitäkää turvaväli vonkaleeseen, sillä on piikikkäät hampaat, olen saanut sen tuta nahoissani y.l=yritä lääkäri pitää erossa siitä sämpylästä! on sellainen tunne ja kutina, että se molonen siellä haukkaa sämpylää ja uinahtaa kuin äimän käki! hui! y.l=yhäti luottavaisin mielin katselemme lasten kanssa järvelle ja toivomme kaiken sujuvan hyvin, lapsetkin ovat niin rauhallisia, ihan kuin tietäisivät jotakin suurta olevan tekeillä y.l=yrjö laivamieheni lähetämme lentosuukkosia sinulle. muiskis!
T:rinsessa kera pelkokertoimen joka plussataan kahdella - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ja murhe y.l=yrjö laatukamani, olkaa varovaisia ja pitäkää turvaväli vonkaleeseen, sillä on piikikkäät hampaat, olen saanut sen tuta nahoissani y.l=yritä lääkäri pitää erossa siitä sämpylästä! on sellainen tunne ja kutina, että se molonen siellä haukkaa sämpylää ja uinahtaa kuin äimän käki! hui! y.l=yhäti luottavaisin mielin katselemme lasten kanssa järvelle ja toivomme kaiken sujuvan hyvin, lapsetkin ovat niin rauhallisia, ihan kuin tietäisivät jotakin suurta olevan tekeillä y.l=yrjö laivamieheni lähetämme lentosuukkosia sinulle. muiskis!
T:rinsessa kera pelkokertoimen joka plussataan kahdella.. Tiana! Täällä kaikki on hyvin.Vielä.
Isosta kalasta emme ole nähneet jälkeäkään jos nyt kohta veteen mitään kalanjälkiä voisi ikuna jäädäkkään.. No jotain vanavesiä kenties.
y.l.= ylen liikkumaton on järven pinta nyt.Taisimme vetää vesiperän tälläkertaa.Nälkäkin meinaa yllättää jo veneilijät.Molonen tuossa jo syö evässämpylää..
HHeii...seis seis Tohtori meinaa tehdä pahan virheen.. juuri sen mistä olit huolissasi...
No ei sentään,kyllä hän nyt ison sämpylän pitää kaukana leuoistaan.Onneksi meillä on niitä sinun tekemiäsi ihania ja vaarattomia sämppyjä.
Kerro terveiset lapsille,täällä kaikki hyvin!
Tulemme pian täältä pois ellei mitään ala tap..
NO NYT ALKASI TAPAHTUA! MINUN ON LOPET klik. . . - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. Tiana! Täällä kaikki on hyvin.Vielä.
Isosta kalasta emme ole nähneet jälkeäkään jos nyt kohta veteen mitään kalanjälkiä voisi ikuna jäädäkkään.. No jotain vanavesiä kenties.
y.l.= ylen liikkumaton on järven pinta nyt.Taisimme vetää vesiperän tälläkertaa.Nälkäkin meinaa yllättää jo veneilijät.Molonen tuossa jo syö evässämpylää..
HHeii...seis seis Tohtori meinaa tehdä pahan virheen.. juuri sen mistä olit huolissasi...
No ei sentään,kyllä hän nyt ison sämpylän pitää kaukana leuoistaan.Onneksi meillä on niitä sinun tekemiäsi ihania ja vaarattomia sämppyjä.
Kerro terveiset lapsille,täällä kaikki hyvin!
Tulemme pian täältä pois ellei mitään ala tap..
NO NYT ALKASI TAPAHTUA! MINUN ON LOPET klik. . .kera porun ja pillityksen! y.l=yrjö laadukas löi puhekimen korvaani, kuin henkensä hädässä, mitä teen mikä nyt eteen???? y.l=ympyrääkö liikun tässä vai mitä, riennänkö apuun? soitanko hujasen apuun? voi lapsi polot, onkohan isänne turvassa vai jumalattoman kalan kidassa...
T:riana ja ristiriitainen tunnelma
- Tri M.
Mitä tapahtui? Miksi vene huojuu? Miksi ohjaus ei toimi? Miksi en näe mitään? Miksi kyselen kaikenlaista?
- Y.L.
.. että isohauki on iskenyt!
Se on veneen alla ja me veneinemme sen selän päällä.Potkuri pyörii ilmassa ja vene on keikahtamaisillaan nurin.Olet itse rähmälläsi veneen pohjalla ja pelastusliivisi ovat solahtaneet niin että pääsi on siellä kuin tiiviissä paketissa.
Voi Härttinen sentään.Tästä pitäisi päästä hallitusti alas ja pian,muuten ollaan haaksirikossa keskellä järvenselkää eikä ketään edes näköpiirissä.Paitsi tuo hirmukala joka meitä tässä piinaa.
No nyt se edes sukelsi...Päästiin sentään takaisin veteen mekin paatteinemme.
Tules nyt hauki sen ison kitasi kanssa siihen niin heitän sinne nieluusi UniMax-sämpylän..
Sitten katotaan josko uhosi asettuu! - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. että isohauki on iskenyt!
Se on veneen alla ja me veneinemme sen selän päällä.Potkuri pyörii ilmassa ja vene on keikahtamaisillaan nurin.Olet itse rähmälläsi veneen pohjalla ja pelastusliivisi ovat solahtaneet niin että pääsi on siellä kuin tiiviissä paketissa.
Voi Härttinen sentään.Tästä pitäisi päästä hallitusti alas ja pian,muuten ollaan haaksirikossa keskellä järvenselkää eikä ketään edes näköpiirissä.Paitsi tuo hirmukala joka meitä tässä piinaa.
No nyt se edes sukelsi...Päästiin sentään takaisin veteen mekin paatteinemme.
Tules nyt hauki sen ison kitasi kanssa siihen niin heitän sinne nieluusi UniMax-sämpylän..
Sitten katotaan josko uhosi asettuu!suoraan Tappajahai-elokuvasta!En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.Pikkupoikana sain kerran ongella kiisken,siinä minun edellinen kosketukseni järvikaloihin.Ai niin,Margen kanssa saunareissulla viime viikolla tämä isohauki yritti purra minua pa.. pakaraan kun tein vihtaa rantakoivun oksista.Mutta että se on näin väldigt iso,se oli kyllä järkyttävää..
Nyt on kyllä hyvät konstit tarpeen..
Laitetaan se sämpylä kellumaan tuohon veneen taakse.Ehkä se houkuttaa kalaa niin ettei se käy ensiksi veneen kimppuun.Pelkään ettei meillä ole toista kertaa yhtä hyvää tuuria kuin äsken oli. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
suoraan Tappajahai-elokuvasta!En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.Pikkupoikana sain kerran ongella kiisken,siinä minun edellinen kosketukseni järvikaloihin.Ai niin,Margen kanssa saunareissulla viime viikolla tämä isohauki yritti purra minua pa.. pakaraan kun tein vihtaa rantakoivun oksista.Mutta että se on näin väldigt iso,se oli kyllä järkyttävää..
Nyt on kyllä hyvät konstit tarpeen..
Laitetaan se sämpylä kellumaan tuohon veneen taakse.Ehkä se houkuttaa kalaa niin ettei se käy ensiksi veneen kimppuun.Pelkään ettei meillä ole toista kertaa yhtä hyvää tuuria kuin äsken oli... Tri Molonen,säilytä malttisi ja toimi kylmän rauhallisesti niinkuin minäkin!
- Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. Tri Molonen,säilytä malttisi ja toimi kylmän rauhallisesti niinkuin minäkin!
täriset itsekkin kuin haavanlehti siinä?
Taitaa pojua jännittää ihan yhtälailla. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
täriset itsekkin kuin haavanlehti siinä?
Taitaa pojua jännittää ihan yhtälailla...tässä ruveta vielä riitelemään siitä kuka tärisee ja mistäkin syystä.Minua viluttaa,kun äsken sain kunnon vesiryöpyn veneenlaidan takaa.Siksi tärisen.. Ja kohta siitäkin syystä että minua ottaa pattiin tuollaisen poikasen uhittelu.. Pahus soikoon kun melkein isäksesi kelpaisin ikäni puolesta!
Tällä aluksella määrään minä ja sinä pidät suusi kiinni jos sieltä ei järkevämpää ala kuulua.Onko selvä? - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
..tässä ruveta vielä riitelemään siitä kuka tärisee ja mistäkin syystä.Minua viluttaa,kun äsken sain kunnon vesiryöpyn veneenlaidan takaa.Siksi tärisen.. Ja kohta siitäkin syystä että minua ottaa pattiin tuollaisen poikasen uhittelu.. Pahus soikoon kun melkein isäksesi kelpaisin ikäni puolesta!
Tällä aluksella määrään minä ja sinä pidät suusi kiinni jos sieltä ei järkevämpää ala kuulua.Onko selvä?herra kapteeni!
No tässä olisi sitten vähän järkevämpi viesti teille:
Isohauki on takananne kolmen metrin päässä,kita auki valmiina iskemään!
Olisiko syytä tehdä asialle jotakin? - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
herra kapteeni!
No tässä olisi sitten vähän järkevämpi viesti teille:
Isohauki on takananne kolmen metrin päässä,kita auki valmiina iskemään!
Olisiko syytä tehdä asialle jotakin?UniMax-sämpylä...mihin se joutui?
Help,mihin minä sen laitoin juuri kädestäni?
Höh,tässähän se on minun toisessa kädessäni,olinpa huolimaton...
Nyt on kaikki sitten kiinni siitä miten tarkka on minun heittokäteni ja kuinka nopeasti aine sitten vaikuttaa..
Vain yksi yritys sallitaan..
Sinne,punaisen kidan uumeniin,sinne sen on pakko osua.Hyi miten kammottava löyhkä tuon pedon kidasta tulee.. Aduban aurinkolasin sanka on tarttunut pedon raateluhampaiden väliin..
Me emme halua tehdä seuraa Aduballe..E-ei..
Vielä keuhkot täyteen ilmaa ja sitten se heitto..
SINNE MENI PERÄKAMARIIN ASTI!
Kala myös sukelsi välittömästi... - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
UniMax-sämpylä...mihin se joutui?
Help,mihin minä sen laitoin juuri kädestäni?
Höh,tässähän se on minun toisessa kädessäni,olinpa huolimaton...
Nyt on kaikki sitten kiinni siitä miten tarkka on minun heittokäteni ja kuinka nopeasti aine sitten vaikuttaa..
Vain yksi yritys sallitaan..
Sinne,punaisen kidan uumeniin,sinne sen on pakko osua.Hyi miten kammottava löyhkä tuon pedon kidasta tulee.. Aduban aurinkolasin sanka on tarttunut pedon raateluhampaiden väliin..
Me emme halua tehdä seuraa Aduballe..E-ei..
Vielä keuhkot täyteen ilmaa ja sitten se heitto..
SINNE MENI PERÄKAMARIIN ASTI!
Kala myös sukelsi välittömästi...Eiköhän aine vaikuttanutkaan vai mihin se hirviö oikein katosi.
Kyllä se ainakin söi sen sämpylän.
Toivottavasti ei tule toista pyytämään..
Anteeksi herra Laatta että kiivailin tuossa äsken.Myönnän suoraan että olen pelkuri.En ole oikein tottunut ajatukseen että minut syötäisiin elävältä.Jotenkin se on vastoin minun arvomaailmaani.Siksi vapisin kuin horkassa.
Nyt kun kaikki on ilmeisesti ohi niin haluan lausua kiit..
Jahas.
Ei tämä riemu tähän päättynytkään.Johan tunnen että meitä taas nostetaan ylöspäin.
AAAAAaaaPPPPPPPuuuuuuAAAAAAAA!!!
2 x MOLSKIS!!! - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Eiköhän aine vaikuttanutkaan vai mihin se hirviö oikein katosi.
Kyllä se ainakin söi sen sämpylän.
Toivottavasti ei tule toista pyytämään..
Anteeksi herra Laatta että kiivailin tuossa äsken.Myönnän suoraan että olen pelkuri.En ole oikein tottunut ajatukseen että minut syötäisiin elävältä.Jotenkin se on vastoin minun arvomaailmaani.Siksi vapisin kuin horkassa.
Nyt kun kaikki on ilmeisesti ohi niin haluan lausua kiit..
Jahas.
Ei tämä riemu tähän päättynytkään.Johan tunnen että meitä taas nostetaan ylöspäin.
AAAAAaaaPPPPPPPuuuuuuAAAAAAAA!!!
2 x MOLSKIS!!!Tri Molonen... Oletko pinnalla?
Ah,siellä selkäni takana.. Kelluthan hyvin sen pelastusliivisi kanssa..
Isohauki nousi pintaan ja kaatoi veneemme.Mutta se itse alkoi kun alkoikin kiskoa unta!
Tuossa se rötköttää sinun selkäsi takana.Hyi karmeus miten iso se onkaan.. Kuin uppotukki..Ja kuorsaakin kuin tukki!
Meidän veneemme on nurin ja kääntäminen ei onnistu.. tässä on nyt odotettava vaan apuja..
Jospa rinsessa olisi jo hälyttänyt Hujasen niin tästä päästäisiin kuivalle maalle piankin.
Yritetään kiivetä tuon hirmuhauen päälle istumaan niin päästään pois tästä vedestä ainakin.
Otahan kunnon ote tuosta evänpiikistä ja heilauta itsesi kalan selkään... Hyvä..
Autappas minuakin nuoremmakses.. Hoo-ops..
Onpa limainen tämä otus..
Nyt voitaisiin vaikka karjua apua.. Se vain ei taida kuulua rantaan asti..
voi Hujanen... tulisitpa ja pelastaisit meidät..
- rinsessa
ja palokunta kera poliisin! y.l=yrjö laatta ja molonen on ihan varmaan ahdingossa ja pulassa kera pinteen sekä kidan!! y.l=ylen leppoisa yrjöni paiskasi luurin korvaani kuin henkensä hädässä....AUTTAKAAjoku tai tehkää edes tarkitus lento, en kestä aatosta että yrjö joutuu kalan kitaan ja samaan vatsaan jossa adubah jo ompi
T:rinsessa kera maydayn sekä sos merkin- lentokapt.Hujanen
Minä lähden heti taivaalle kunhan saan potkurin pyörimään..
Rinsessa on huoleti vaan..
Startti onnistui.. lisää kierroksia..
nyt nokka aavalle päin ja menoksi..
Ilmassa ollaan!
Mutta mistä löydän heidät? Onko mitään tarkempaa
tietoa mihin he ovat joutuneet.Etsinkö tuolta metsästä ensin kenties? - rinsessa
Minä lähden heti taivaalle kunhan saan potkurin pyörimään..
Rinsessa on huoleti vaan..
Startti onnistui.. lisää kierroksia..
nyt nokka aavalle päin ja menoksi..
Ilmassa ollaan!
Mutta mistä löydän heidät? Onko mitään tarkempaa
tietoa mihin he ovat joutuneet.Etsinkö tuolta metsästä ensin kenties?katiska ja kalansyötti! ei hujanen metsästä vaan järvestä! sinne y.l=yrjö laattani ja tohtori molonen menivät vonkaleen pyyntiin, rauhoittaakseen järven lapsille!!! mene jo hujanen tahi otan lapset kainalooni ja melon itse pelastus töihin! y.l=yritteliäs laadukkaani on pulassa! tiedän sen ja vaistoan.
T:rinsessa ja pelastuspartio hujanen kera suunnan - lentokapt.Hujanen
rinsessa kirjoitti:
katiska ja kalansyötti! ei hujanen metsästä vaan järvestä! sinne y.l=yrjö laattani ja tohtori molonen menivät vonkaleen pyyntiin, rauhoittaakseen järven lapsille!!! mene jo hujanen tahi otan lapset kainalooni ja melon itse pelastus töihin! y.l=yritteliäs laadukkaani on pulassa! tiedän sen ja vaistoan.
T:rinsessa ja pelastuspartio hujanen kera suunnanOtan sitten suuntiman tuonne keskijärvelle päin..
Norpat ottavat aurinkoa Isosaaren luodolla..siellä ei mitään erityistä..
Aurinko kimaltaa niin etten tahdo nähdä eteeni..
Tuossa alla! siinä vilahti jotain sennäköistä mitä pitää palata tarkastamaan...
2 miestä istuu uppotukin päällä ja heiluttaa käsiään.. Ei,sehän onkin se iso hauki jonka päällä he ovat.. Yrjö ja Tohtori..
mitenkä tuo kala on noin rauhallinen..
Teen siihen viereen laskun.. Ilmoitan sitten mitä kuuluu! - rinsessa
Otan sitten suuntiman tuonne keskijärvelle päin..
Norpat ottavat aurinkoa Isosaaren luodolla..siellä ei mitään erityistä..
Aurinko kimaltaa niin etten tahdo nähdä eteeni..
Tuossa alla! siinä vilahti jotain sennäköistä mitä pitää palata tarkastamaan...
2 miestä istuu uppotukin päällä ja heiluttaa käsiään.. Ei,sehän onkin se iso hauki jonka päällä he ovat.. Yrjö ja Tohtori..
mitenkä tuo kala on noin rauhallinen..
Teen siihen viereen laskun.. Ilmoitan sitten mitä kuuluu!ihme nyt oikein kestää näin kauan???
pitääkö minunkin nyt lähteä apuun, ilmoita jo hujanen!
T:paniikkitilassa oleva rinsessa laatta - rinsessa
rinsessa kirjoitti:
ihme nyt oikein kestää näin kauan???
T:paniikkitilassa oleva rinsessa laattaunohti ilmoittaa täysin ja tyystin ,jätti minut piinaan ja pinteeseen y.l=yrjö laatta jätän lapun pöydälle, jos satut palaamaan ennen minua!
otin kaksoset mukaani ja lähdin vuokraamaan riippuliidintä! tulen pelastamaan sinut keinolla millä hyvänsä! y.l=yllättäen liidokki on ainoa millä osaan liikkua ilmassa, kaksoset on kapaloituna kupeisiini tiukasti kiinni, voi enhän minä voi asettaa lapsia alttiiksi vaaralle ja uhalle! mitä nyt teen, mikä eteen??? kuulen roottorin ääntä! HUJANEN! T:rinsessa ja hätä - Yrjö Laatta
rinsessa kirjoitti:
ihme nyt oikein kestää näin kauan???
T:paniikkitilassa oleva rinsessa laattaOllos rauhallinen! Tilanne on ohi ja kaikki on hyvin!
Lainasin Hujasen radiopuhelinta kun oma communikaattorini upposi Laattajärveen.
Me saimme sen kalan-votkaleen ja nyt se nukkuu köysissä koneen ponttoonien välissä.
Me tulemme hissuksiin täältä sinne Lemmenpesän rantaan.Emme tule lentämällä vaan vettä pitkin.
Laita kahvi kiehumaan ja herätä tenavat odottamaan juhlallista kotiinpaluutamme!
Tässä menee noin puoli tuntia ennenkuin olemme siellä.
Terv. Hujanen,Molonen & Laatta - rinsessa
rinsessa kirjoitti:
unohti ilmoittaa täysin ja tyystin ,jätti minut piinaan ja pinteeseen y.l=yrjö laatta jätän lapun pöydälle, jos satut palaamaan ennen minua!
otin kaksoset mukaani ja lähdin vuokraamaan riippuliidintä! tulen pelastamaan sinut keinolla millä hyvänsä! y.l=yllättäen liidokki on ainoa millä osaan liikkua ilmassa, kaksoset on kapaloituna kupeisiini tiukasti kiinni, voi enhän minä voi asettaa lapsia alttiiksi vaaralle ja uhalle! mitä nyt teen, mikä eteen??? kuulen roottorin ääntä! HUJANEN! T:rinsessa ja hätäy.l=yrjö laatta!!!! oletko koneessa, oletko ehyt ja kunnossa? onko tohtorilla kaikki hyvin? laskeudu hujanen,LASKEUDU JO!!!!
T:rinsessa ja kiukku kera paniikin - rinsessa
Yrjö Laatta kirjoitti:
Ollos rauhallinen! Tilanne on ohi ja kaikki on hyvin!
Lainasin Hujasen radiopuhelinta kun oma communikaattorini upposi Laattajärveen.
Me saimme sen kalan-votkaleen ja nyt se nukkuu köysissä koneen ponttoonien välissä.
Me tulemme hissuksiin täältä sinne Lemmenpesän rantaan.Emme tule lentämällä vaan vettä pitkin.
Laita kahvi kiehumaan ja herätä tenavat odottamaan juhlallista kotiinpaluutamme!
Tässä menee noin puoli tuntia ennenkuin olemme siellä.
Terv. Hujanen,Molonen & Laattakiittelen luojaa, mutta nyt sen teen! taisin erehtyä koneestakin, luulin hujaseksi ja huusin sekä huidoin y.l=yrjö laadukkaani tiesin että onnistut en kovin kamalasti edes hätäillyt...kröhöm ajattelin vain kun se kala on niin iso ja kun se puhelu katkesi. y.l=ylen lahjakkaat lapset ovat hereillä ja alan keittelemään kahvia, lentosuukkosen annan ensin ja taidan tirauttaa helpotuksen kyyneleenkin
T:rinsessa ja pelastettu ylkä kera miehistön - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
kiittelen luojaa, mutta nyt sen teen! taisin erehtyä koneestakin, luulin hujaseksi ja huusin sekä huidoin y.l=yrjö laadukkaani tiesin että onnistut en kovin kamalasti edes hätäillyt...kröhöm ajattelin vain kun se kala on niin iso ja kun se puhelu katkesi. y.l=ylen lahjakkaat lapset ovat hereillä ja alan keittelemään kahvia, lentosuukkosen annan ensin ja taidan tirauttaa helpotuksen kyyneleenkin
T:rinsessa ja pelastettu ylkä kera miehistön.. olet siellä levollisin mielin ja lujana..
Kalanenhan se vain kuitenkin oli.. Ja meitä sentään kaksi turskeaa miestä sitä vastassa..
Tri Molonenkin paljastui urhoolliseksi sankari-mieheksi.. Hänen valppautensa ansiosta onnistuimme lamaannuttamaan isohauen ennenkuin se ehti tehdä mitään vakavampaa vauriota sen kummemmin aineellisesti kuin henkisestikään.
Ihan pikku kalastusreissu silti,ei sen enempiä...
Olemme jo niin lähellä että Lemmenpesän kattoterassi näkyy tänne.Olisi kivaa kun ottaisit digikameralla kuvan tästä saattueesta.
Vain muutama minuutti niin syleilen sinua rakas Tianani... Ja lapsia kanssa! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. olet siellä levollisin mielin ja lujana..
Kalanenhan se vain kuitenkin oli.. Ja meitä sentään kaksi turskeaa miestä sitä vastassa..
Tri Molonenkin paljastui urhoolliseksi sankari-mieheksi.. Hänen valppautensa ansiosta onnistuimme lamaannuttamaan isohauen ennenkuin se ehti tehdä mitään vakavampaa vauriota sen kummemmin aineellisesti kuin henkisestikään.
Ihan pikku kalastusreissu silti,ei sen enempiä...
Olemme jo niin lähellä että Lemmenpesän kattoterassi näkyy tänne.Olisi kivaa kun ottaisit digikameralla kuvan tästä saattueesta.
Vain muutama minuutti niin syleilen sinua rakas Tianani... Ja lapsia kanssa!riennän terassille ja kuvaan teidät, pitää vain laittaa lapset tuonne leikkikehään etteivät sillä välin tee pahojaan y.l=ylen luottavaisin mielin oli täällä, ja en kovin panikoinutkaan, tiesin että tohtorikin on kunnon riuska kalamies y.l=yksi laadukas kuva napsaistu ja toinen nyt, olen kyllä jotenkin levon tarpeessa, johtuisikohan tästä ilmasta? nyt riennän rantaan vastaan ja loikkaan syliisi oitis kun rantaudut! y.l=yrjö laattani kala pitää teljetä jotenkin johonkin, se näyttää pelottavalta, niskakarvani nousevat pystyyn ja palkokin sähisee!
T:rinsessa ja kuvauksellinen ylkä kera saattueen rinsessa kirjoitti:
riennän terassille ja kuvaan teidät, pitää vain laittaa lapset tuonne leikkikehään etteivät sillä välin tee pahojaan y.l=ylen luottavaisin mielin oli täällä, ja en kovin panikoinutkaan, tiesin että tohtorikin on kunnon riuska kalamies y.l=yksi laadukas kuva napsaistu ja toinen nyt, olen kyllä jotenkin levon tarpeessa, johtuisikohan tästä ilmasta? nyt riennän rantaan vastaan ja loikkaan syliisi oitis kun rantaudut! y.l=yrjö laattani kala pitää teljetä jotenkin johonkin, se näyttää pelottavalta, niskakarvani nousevat pystyyn ja palkokin sähisee!
T:rinsessa ja kuvauksellinen ylkä kera saattueenMiten ihana onkaan nähdä teidät siinä edessäni...
Tässä kunnon hali-annos sinulle..MMMM MOISKIS * *
..ja tenaville MMMM *....MMMM * !!!..ihanat rakkaani!
Kala on tuhdisti köytetty ja täysin kykenemätön puremaan mitään.Kita on niin lujissa siteissä..
Juodaan ne kahvit ja senjälkeen Tri Molonen ottaa selvää mihin tuo otus oikein tästä saadaan kuljetetuksi...
Oh,olemme kumpikin levon tarpeessa...
Mennään kahville ja sitten huilataan hidusen..- Tri M.
Y.Laatta kirjoitti:
Miten ihana onkaan nähdä teidät siinä edessäni...
Tässä kunnon hali-annos sinulle..MMMM MOISKIS * *
..ja tenaville MMMM *....MMMM * !!!..ihanat rakkaani!
Kala on tuhdisti köytetty ja täysin kykenemätön puremaan mitään.Kita on niin lujissa siteissä..
Juodaan ne kahvit ja senjälkeen Tri Molonen ottaa selvää mihin tuo otus oikein tästä saadaan kuljetetuksi...
Oh,olemme kumpikin levon tarpeessa...
Mennään kahville ja sitten huilataan hidusen..Tein pikaisen soittokierroksen valtakunnan eläinpuistoihin.
Kärsänniemen Eläinpuisto olisi valmis ottamaan jättihauen vaikka tänä iltana vastaan.
Meidän pitäisi vaan itse toimittaa kala sinne..
Kävin tuolla rannassa äsken ja se hirvitys jo aukoili silmiään siellä.
Sanoisin että olisi viisasta lähteä viemään sitä otusta Kärsänniemeen ja heti paikalla. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Tein pikaisen soittokierroksen valtakunnan eläinpuistoihin.
Kärsänniemen Eläinpuisto olisi valmis ottamaan jättihauen vaikka tänä iltana vastaan.
Meidän pitäisi vaan itse toimittaa kala sinne..
Kävin tuolla rannassa äsken ja se hirvitys jo aukoili silmiään siellä.
Sanoisin että olisi viisasta lähteä viemään sitä otusta Kärsänniemeen ja heti paikalla... kala jo availee silmiään? Eikö UniMax-sämpylä jaksa pitää tuollaista sinttiä edes yhtä päivää tainnoksissa?
Anna sille uusi annos suupieleen,minä en jaksa nyt miettiä mitään kalarahteja minnekkään.
Meinaatko että me tuolla koneella pääsisimme edes ilmaan jos kala on kiinni ponttooneissa?
Toisaalta olet kyllä oikeassa:Kalan pitäminen täällä on riski joka kasvaa sitämukaa kun pitoaika pitenee.
Minäkin käyn vähän kävelemässä tuolla rannassa.Haluan nähdä sen irvileuan väreilevät silmämunat! - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. kala jo availee silmiään? Eikö UniMax-sämpylä jaksa pitää tuollaista sinttiä edes yhtä päivää tainnoksissa?
Anna sille uusi annos suupieleen,minä en jaksa nyt miettiä mitään kalarahteja minnekkään.
Meinaatko että me tuolla koneella pääsisimme edes ilmaan jos kala on kiinni ponttooneissa?
Toisaalta olet kyllä oikeassa:Kalan pitäminen täällä on riski joka kasvaa sitämukaa kun pitoaika pitenee.
Minäkin käyn vähän kävelemässä tuolla rannassa.Haluan nähdä sen irvileuan väreilevät silmämunat!Jospa herra Laatta pitäisi kalan suukkua rakosellaan vaikka tällä laudanpätkällä,niin minä puolestani viskaan sen kurkunperään kourallisen UniMax-tabletteja...
Kauhistus,sehän on jo melkein riuhtonut itsensä irti köysistä ja koneesta!
Miten ihmeessä nämä tabletit eivät tehoa kuin nimellisesti tuohon hauenkörmyyn?
Laittakaa varoen se lauta kalan suuhun ettei tule tapaturmaa,herra Laatta.. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Jospa herra Laatta pitäisi kalan suukkua rakosellaan vaikka tällä laudanpätkällä,niin minä puolestani viskaan sen kurkunperään kourallisen UniMax-tabletteja...
Kauhistus,sehän on jo melkein riuhtonut itsensä irti köysistä ja koneesta!
Miten ihmeessä nämä tabletit eivät tehoa kuin nimellisesti tuohon hauenkörmyyn?
Laittakaa varoen se lauta kalan suuhun ettei tule tapaturmaa,herra Laatta.... suukku kiinni ettei se tapaturma tule sinulle tämän laudan muodossa! Onhan tässä lääkäri lähellä jos minulle jotain sattuu,entäpä jos itse olet saanut tällin,kukapa sitten kutsutaan apuun?
No,avaas nyt järven kauhu sitä rumaa suutasi...
Nno-o-inn.. ROUSK!
Kas pirua mitä teki... Haukkasi viidentuuman laudan kuin vohvelin.. Minä haen rautakangen tuolta huvilan varastosta.Sitten katsotaan mitä otus siitä sanoo..
No niin,uusi yritys.. Ääh Puuh.. Kylläpä pistää hikoiluttamaan.No nyt olisi tilaa senverran että nopea kaveri tuosta tuikkaa kätensä hampaiden välistä ja viskaa tabletit sisään. - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. suukku kiinni ettei se tapaturma tule sinulle tämän laudan muodossa! Onhan tässä lääkäri lähellä jos minulle jotain sattuu,entäpä jos itse olet saanut tällin,kukapa sitten kutsutaan apuun?
No,avaas nyt järven kauhu sitä rumaa suutasi...
Nno-o-inn.. ROUSK!
Kas pirua mitä teki... Haukkasi viidentuuman laudan kuin vohvelin.. Minä haen rautakangen tuolta huvilan varastosta.Sitten katsotaan mitä otus siitä sanoo..
No niin,uusi yritys.. Ääh Puuh.. Kylläpä pistää hikoiluttamaan.No nyt olisi tilaa senverran että nopea kaveri tuosta tuikkaa kätensä hampaiden välistä ja viskaa tabletit sisään.kättä laittaa kalan suuhun,jos vaikka lipsahtaa se kanki juuri silloin... Mieluummin käytän jotain kättäpitempää,vaikka tuota betonilapiota tuolla..
No niin,tabletit ovat lapiossa ja menossa kohti kitaa.Vääntäisittekö vielä ihan vähän lisää..
Noin,siellä ovat ikenien takana.. Nyt jo help..
ROUSKIS
Tuli asiaa rautakauppaan.. Lapio meni p:n päreiksi!
Ja katkesipa hauelta pari isoa hammastakin samassa rytäkässä.Voi miten hirmuisia ovatkin,kuin jääpuikkoja mutta terävämpiä... - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
kättä laittaa kalan suuhun,jos vaikka lipsahtaa se kanki juuri silloin... Mieluummin käytän jotain kättäpitempää,vaikka tuota betonilapiota tuolla..
No niin,tabletit ovat lapiossa ja menossa kohti kitaa.Vääntäisittekö vielä ihan vähän lisää..
Noin,siellä ovat ikenien takana.. Nyt jo help..
ROUSKIS
Tuli asiaa rautakauppaan.. Lapio meni p:n päreiksi!
Ja katkesipa hauelta pari isoa hammastakin samassa rytäkässä.Voi miten hirmuisia ovatkin,kuin jääpuikkoja mutta terävämpiä..... lipsahti hidusen,sorry vaan tohtori.No olipa hyvä että kätösesi eivät olleet hauen suussa.
Nuo hampaat... tosi komeita ovat.
Me otamme ne muistoksi tästä seikkailusta.
Seikkailusta joka on vielä tosin kesken.
Kas,nyt otus jo vetää sikeitä,kaippa edes tuplasit annoksen?
Köytetään se nyt niin lujasti että se kestää sen lentomatkan täältä Kärsänniemeen.Eihän se ole kuin reilu varttitunnin pyrähdys...
Siellä ilmeisesti on joku isompi lampi johon voimme laskeutua. - Tri M.
Y.L. kirjoitti:
.. lipsahti hidusen,sorry vaan tohtori.No olipa hyvä että kätösesi eivät olleet hauen suussa.
Nuo hampaat... tosi komeita ovat.
Me otamme ne muistoksi tästä seikkailusta.
Seikkailusta joka on vielä tosin kesken.
Kas,nyt otus jo vetää sikeitä,kaippa edes tuplasit annoksen?
Köytetään se nyt niin lujasti että se kestää sen lentomatkan täältä Kärsänniemeen.Eihän se ole kuin reilu varttitunnin pyrähdys...
Siellä ilmeisesti on joku isompi lampi johon voimme laskeutua.on arvostettu eläinpuisto ja heillä on iso liuta kaikenlaisia omituisia otuksia siellä.Tällainen jättihauki,joka vielä on syönyt jonkun kulkijan,heiltä puuttuu.
Minä voisin kyllä lähteä itse Hujasen kaveriksi jos olet jo tarpeeksi resunnut tälle päivälle.
Matka ei sinänsä liene kovin kummallinen.
Kala pysyy hyvin lentokoneen ponttoonien välissä köysissä ja kun se nukkuu niin ei se tiedä itsekkään olevansa lentokala..
Joten menkäähän maate herra Laatta.. Minä käyn vinkkaamassa Hujaselle että nyt lähdetään matkaan.Rouva Laatan mustikkapiiraasta ei taida enää olla jäljellä murustakaan.. Ikävää.
Ehkä hän leipoo sitä toiste lisää. - Y.L.
Tri M. kirjoitti:
on arvostettu eläinpuisto ja heillä on iso liuta kaikenlaisia omituisia otuksia siellä.Tällainen jättihauki,joka vielä on syönyt jonkun kulkijan,heiltä puuttuu.
Minä voisin kyllä lähteä itse Hujasen kaveriksi jos olet jo tarpeeksi resunnut tälle päivälle.
Matka ei sinänsä liene kovin kummallinen.
Kala pysyy hyvin lentokoneen ponttoonien välissä köysissä ja kun se nukkuu niin ei se tiedä itsekkään olevansa lentokala..
Joten menkäähän maate herra Laatta.. Minä käyn vinkkaamassa Hujaselle että nyt lähdetään matkaan.Rouva Laatan mustikkapiiraasta ei taida enää olla jäljellä murustakaan.. Ikävää.
Ehkä hän leipoo sitä toiste lisää.Pääasia että tuo järvihirviö viedään pois ja sassiin.. Ei kai siitä Kärsänniemen lammesta ole
kalalle poistumismahdollisuutta?
En halua nähdä sitä täällä Laattajärvessä enää tämän päivän jälkeen..
Siellä eläinpuistossa haluan käydä koko väen kera joskus tulevaisuudessa,joten hommaappa Molonen iso tukku vapaalippuja sieltä mukaasi.
Onhan tuosta otuksesta tuleva heille vetonaula kunhan kerkiää.
No niin.. Kone käyntiin vaan ja kaasu pohjaan.
Minä jään katsomaan tähän teidän lähtöänne...
Kone lähtee pitkin vedenpintaa aika raskaan näköisesti.. Hyvin hitaasti se alkaa nousta..
Hassun näköistä kun jättihauki roikkuu koneen mahan alta.. Aivan kuin iso kotka veisi kalansaalista kynsissään!
Pian koneesta näkyy pelkkä pieni piste taivaanrannassa.
Laattajärven tappajahauki aukoo toista silmäänsä yläilmoissa ja ihmettelee suuresti,missä mahtaa oikein olla..
- Tri M.
Joko olette hereillä siellä?
Ajattelin vain soittaa ja ilmoittaa että hirmuhauki saatiin nipinnapin perille Kärsänniemen Eläinpuiston ankkalampeen.
Itseasiassa se putosi kyydistä juuri kun oltiin laskeutumassa siihen isommalle lammelle viereen.
Ankat hämmästyivät varmaan suuresti!
Vähäinen ei liene ollut eläintenhoitajankaan tyrmistys kun juuri ankkojen ruokintahetkellä taivaalta mötkähti 7 metriä pitkä hauenvotkale
keskelle lampea. -No eipä tarvinnut raahata sitä otusta sinne erikseen siitä laskeutumislammesta.
Sain niitä vapaalippuja ison tukun,tuon ne sinne kun käyn.Hujanen meni pikkudeen kanssa tänä aamuna hakemaan sen meidän kumollaan olevan veneen sieltä järveltä.Tuovat sen samalla tavalla kuin me toimme hauen eilen.
Minulla alkoi työpäivä täällä ja kiirettä piisaa.Marge saisi jo tulla pian sieltä täydennyskoulutuksesta.. Ikäväni on jo suuri!Hauki sitten ilmeisesti virkosi lennon aikana ja puri köytensä poikki..
Kyllä täällä jo virkeitä ollaan.. Hain jo aamulla itselleni uuden communikaattorinkin kyläkaupasta.Tämä on vedenpitävä ja uppoamaton malli ja kaiken lisäksi se piipittää ja pomppii luokseni kun vihellän noin niinkuin kysyäkseni että missäs olet,communikaattorini..Kuunteles: Fi-Fiuu...
PIIP PIIP ... noin juuri!Sitten tässä on taskulamppu,radio,usb-muisti,internet tietysti,alkometri,gps-paikannin,bluetooth-handsfree,viiden kielen tulkki ja vaikka mitä..
Tuohan tosiaan ne vapariliput pian tänne..
Saatamme piankin tarvita niitä.Riana ja George ovat jo katselleet kuvakirjoista eläinten kuvia ja olisi hauska käydä katsomassa niitä siellä paikan päällä ihan eläväisinä.Hauki tosin nähtiin jo liiankin läheltä,mutta niitä muita.
Eiköhän se morsmaikkukin palaile sieltä.
Minä täällä katselen josko nuo muut jo heränneet oisivat vai vieläkö goisivat.. Työniloa,Tri M!!- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
Hauki sitten ilmeisesti virkosi lennon aikana ja puri köytensä poikki..
Kyllä täällä jo virkeitä ollaan.. Hain jo aamulla itselleni uuden communikaattorinkin kyläkaupasta.Tämä on vedenpitävä ja uppoamaton malli ja kaiken lisäksi se piipittää ja pomppii luokseni kun vihellän noin niinkuin kysyäkseni että missäs olet,communikaattorini..Kuunteles: Fi-Fiuu...
PIIP PIIP ... noin juuri!Sitten tässä on taskulamppu,radio,usb-muisti,internet tietysti,alkometri,gps-paikannin,bluetooth-handsfree,viiden kielen tulkki ja vaikka mitä..
Tuohan tosiaan ne vapariliput pian tänne..
Saatamme piankin tarvita niitä.Riana ja George ovat jo katselleet kuvakirjoista eläinten kuvia ja olisi hauska käydä katsomassa niitä siellä paikan päällä ihan eläväisinä.Hauki tosin nähtiin jo liiankin läheltä,mutta niitä muita.
Eiköhän se morsmaikkukin palaile sieltä.
Minä täällä katselen josko nuo muut jo heränneet oisivat vai vieläkö goisivat.. Työniloa,Tri M!!eilinen päivä oli y.l=yrjö laadukkaani niin jännittävä, että tuli nukuttua pitkään ja päiväunoset vielä päälle! onneksi selvisit sieltä hengissä! y.l=ylen lahjakas mieheni, ajattele minua hupakkoa! meinasin pistää pidot pystyyn, onneksi järki-ihmiset veivät kalan pois . y.l=ymmärtäväinen lahjani, ajattele keitoksia kalasta jonka mahassa on iljetys adubah, ja kala itsessäänkin on jo iljetys , hui kamalaa, mitähän päässäni liikkui?
rakas y.l=yrjö laatta olen onneni kukkuloilla,kallioilla sekä kiven lohkareella siitä syystä että olet turvassa luona lasten ja minun, tohtorille joka oli niin ylen rohkea leipaisen oitis ja heti piiraan, kun saapuu visiitille meille...sinulle y.l=yrjö latuisa leipaisen kaakun ja itse syötän omin kätösin harsotyllikseen pukeuteena sen sinulle, odotas kun saan lapsoset tuutimaan.
T:rinsessa laatta kera harsokkaan että hymmmmm - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
eilinen päivä oli y.l=yrjö laadukkaani niin jännittävä, että tuli nukuttua pitkään ja päiväunoset vielä päälle! onneksi selvisit sieltä hengissä! y.l=ylen lahjakas mieheni, ajattele minua hupakkoa! meinasin pistää pidot pystyyn, onneksi järki-ihmiset veivät kalan pois . y.l=ymmärtäväinen lahjani, ajattele keitoksia kalasta jonka mahassa on iljetys adubah, ja kala itsessäänkin on jo iljetys , hui kamalaa, mitähän päässäni liikkui?
rakas y.l=yrjö laatta olen onneni kukkuloilla,kallioilla sekä kiven lohkareella siitä syystä että olet turvassa luona lasten ja minun, tohtorille joka oli niin ylen rohkea leipaisen oitis ja heti piiraan, kun saapuu visiitille meille...sinulle y.l=yrjö latuisa leipaisen kaakun ja itse syötän omin kätösin harsotyllikseen pukeuteena sen sinulle, odotas kun saan lapsoset tuutimaan.
T:rinsessa laatta kera harsokkaan että hymmmmm.. näen jo sieluni silmin kuinka suuni ahmii kakkua ja silmäni sinua harsoisessa seitti-luomuksessasi.... Uh ja oh...
Pojat tekivät hyvän työn eilenillalla ja nyt uskallamme mennä vapaammin uimaan kun se peto on pyydystetty poies.Tuskinpa niitä useampia siellä on,ainakin tämä oli sama joka sieppasi Aduban.Tiedän sen siitä kun pedon kita oli ammollaan ja kahden hampaan väliin oli takertunut Aduban aurinkoklasien sanka.Hänellä oli sellaiset erikoisenmalliset sangat..Se käärmekuvio niissä...aivankuin siinä veitsessäkin.
Me voisimme tänään tehdä sadonkorjuutyötä ennen sitä kakku-herkuttelua.Nuo hernehet tuolla huvilan takana.. ne ovat isoja ja kovia..
Ne saisi jo kerätä ja viedä varastoon talvea odottamaan... Onko vapaaehtoisia poimijoita?
Minä kyllä tulen kaveriksi.. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. näen jo sieluni silmin kuinka suuni ahmii kakkua ja silmäni sinua harsoisessa seitti-luomuksessasi.... Uh ja oh...
Pojat tekivät hyvän työn eilenillalla ja nyt uskallamme mennä vapaammin uimaan kun se peto on pyydystetty poies.Tuskinpa niitä useampia siellä on,ainakin tämä oli sama joka sieppasi Aduban.Tiedän sen siitä kun pedon kita oli ammollaan ja kahden hampaan väliin oli takertunut Aduban aurinkoklasien sanka.Hänellä oli sellaiset erikoisenmalliset sangat..Se käärmekuvio niissä...aivankuin siinä veitsessäkin.
Me voisimme tänään tehdä sadonkorjuutyötä ennen sitä kakku-herkuttelua.Nuo hernehet tuolla huvilan takana.. ne ovat isoja ja kovia..
Ne saisi jo kerätä ja viedä varastoon talvea odottamaan... Onko vapaaehtoisia poimijoita?
Minä kyllä tulen kaveriksi..ja autuus kera yrjön ja sadonkorjuun! y.l=yleis liikekannalle panijani, hernes-sato! tuhansia ja taas tuhansia pieniä herneksiä! y.l=yrjökki laadukas minä olen vapaaehtoinen ja lapset myös, kyllä lapsosetkin oppivat keruun kun saavat filtillä kelliä ja katsella työskentelyämme y.l=yhä laadukas mennään pian ja kerätään sato! kieritään herneksissä ja sitten illalla hernespehkussa kera kaakun ja harsotylliksen. sangen työteliäs olet y.l=yrjö laatta, voi miten olen ylpeä ahkerasta miekkosestani kaikin puolin sekä tavoin, mennään ja näytetään maailmalle millainen on laatan perheen yhteishenki ja sato!
palko ! sinä tulet kanssa, olkoon se rangaistus kaikista ilkitöistäsi!
T:rinsessa laatta kera herneksien että yhteishengen - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ja autuus kera yrjön ja sadonkorjuun! y.l=yleis liikekannalle panijani, hernes-sato! tuhansia ja taas tuhansia pieniä herneksiä! y.l=yrjökki laadukas minä olen vapaaehtoinen ja lapset myös, kyllä lapsosetkin oppivat keruun kun saavat filtillä kelliä ja katsella työskentelyämme y.l=yhä laadukas mennään pian ja kerätään sato! kieritään herneksissä ja sitten illalla hernespehkussa kera kaakun ja harsotylliksen. sangen työteliäs olet y.l=yrjö laatta, voi miten olen ylpeä ahkerasta miekkosestani kaikin puolin sekä tavoin, mennään ja näytetään maailmalle millainen on laatan perheen yhteishenki ja sato!
palko ! sinä tulet kanssa, olkoon se rangaistus kaikista ilkitöistäsi!
T:rinsessa laatta kera herneksien että yhteishengenkerätään kasaan ja avataan....Poks! ..täällä 12 hernestä..uusi ennätys!
Tuota isoa Palkoa ei avata,siis sitä kissaa...
Täällä yhdessä palkossa on joku sisällä..Kuunteles Tiana millainen rouske siellä käy.. Se on mennyt tuosta pienen pienestä reiästä sisään.Katotaas millainen rosvo sieltä löytyy..Poks! Yök.. Pieni pullea hernes-mato..
Sadonpilaaja.. Vai laaduntarkastajako lie..
Melkoinen keko hernehiä.. Arveletko sadon riittävän, rakas herneisiin hurahtanut hyvä haltijani?
Lapset ainakin nyökyttelevät hyväksyvästi.
Tässä halaukset kaikille innokkaille kerääjille!
mmmmm...((**)).....((**)).....((***))... huh! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
kerätään kasaan ja avataan....Poks! ..täällä 12 hernestä..uusi ennätys!
Täällä yhdessä palkossa on joku sisällä..Kuunteles Tiana millainen rouske siellä käy.. Se on mennyt tuosta pienen pienestä reiästä sisään.Katotaas millainen rosvo sieltä löytyy..Poks! Yök.. Pieni pullea hernes-mato..
Melkoinen keko hernehiä.. Arveletko sadon riittävän, rakas herneisiin hurahtanut hyvä haltijani?
mmmmm...((**)).....((**)).....((***))... huh!sato ja hernekset y.l=ylermi laadukas olet oiva viljelijä ja sadon saaja, kissaa ei avata, on swe rakas siinä missä muutkin perheen jäsenet vaikka välillä tekee pahojaan y.l=yksilöity lahjapakkaus, palkon heila on lähtenyt tiehensä, ei ole ainakaan näkynyt vähään aikaan, minä tahi lapset emme lähde tiehemme, olemme kuin takiainen sinun takin helmassasi.
T:rinsessa ja riittoisa hernes-sato - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
kerätään kasaan ja avataan....Poks! ..täällä 12 hernestä..uusi ennätys!
mmmmm...((**)).....((**)).....((***))... huh!sato ja hernekset! y.l=yllätävän laadukas lahjani keitän herneskeittoa ja hernespataa sekä herneksiä hernespedillä ,säilön ja hilloan, herneskarviaishillo on maukasta ja makeaa y.l=yritän liottaa herneitä kasapäin ja tekaisen hernespiiraankin, sitä en ole vielä tehnyt, joten haluan kokeilla onnistuuko se, kuivaan herneksiä ja teen herneshelmet rianalle, georgelle teen hernespyssyn!
T:rinsessa kera suunitelman että säilönnän - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
sato ja hernekset y.l=ylermi laadukas olet oiva viljelijä ja sadon saaja, kissaa ei avata, on swe rakas siinä missä muutkin perheen jäsenet vaikka välillä tekee pahojaan y.l=yksilöity lahjapakkaus, palkon heila on lähtenyt tiehensä, ei ole ainakaan näkynyt vähään aikaan, minä tahi lapset emme lähde tiehemme, olemme kuin takiainen sinun takin helmassasi.
T:rinsessa ja riittoisa hernes-sato.. vihreää kuulaa tuossa kasassa on.. hetkinen..
..1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,15, äh menin jo sekaisin.. Laitan Hujasen laskemaan nämä huomenna! Todetaan että niitä on paljon ja vähän vielä jää siitäkin tähteeksi.
Tiesittekö että maailman suurin hernessato oli niin suuri että herneet eivät mahtuneet yhteen kasaan.. Piti tehdä kaksi kasaa.
Minä olen onnenpoika kun sain uskollisen vaimon ja nämä ihanat tenavat!
Lapset kasvavat hyvin hernes-ravinnolla,eikä Tri M:kään laittanut hanttiin herneruokintaa,varoitti vaan mahdollisista tussahteluista jos ruoka on kovin hernepitoista. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. vihreää kuulaa tuossa kasassa on.. hetkinen..
..1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,15, äh menin jo sekaisin.. Laitan Hujasen laskemaan nämä huomenna! Todetaan että niitä on paljon ja vähän vielä jää siitäkin tähteeksi.
Tiesittekö että maailman suurin hernessato oli niin suuri että herneet eivät mahtuneet yhteen kasaan.. Piti tehdä kaksi kasaa.
Minä olen onnenpoika kun sain uskollisen vaimon ja nämä ihanat tenavat!
Lapset kasvavat hyvin hernes-ravinnolla,eikä Tri M:kään laittanut hanttiin herneruokintaa,varoitti vaan mahdollisista tussahteluista jos ruoka on kovin hernepitoista.enhän minäkään ole tussautellut vaikka herneksistä pidänkin! y.l=yhteinen lapasemme, olen miettunyt voisiko herneksillä hommata lisäansioita, kun olen niin kovin kalliita hankitojakin tehnyt? lasten hernesvuoteet jotka tulivat eilen ja sitten se astiasto jonka aivastin särki sekä siruiksi y.l=ylen laadukkaani tarvitsisin myös rianalle ja itselleni kyläily tylliksen ja georgelle puvun, sellaisen kuin sinulla y.l=yrjö laatta minulla on sellainen olo ,että tahtoisin saada jo lapset nukkumaan, jotenkin hernekset saavat minut ajattelemaan hernespehkua! miten olisi yrjö mittelöt hernespehkulla? T:rinsessa ja harrastus kera lisäansion
- rinsessa
rinsessa kirjoitti:
sato ja hernekset! y.l=yllätävän laadukas lahjani keitän herneskeittoa ja hernespataa sekä herneksiä hernespedillä ,säilön ja hilloan, herneskarviaishillo on maukasta ja makeaa y.l=yritän liottaa herneitä kasapäin ja tekaisen hernespiiraankin, sitä en ole vielä tehnyt, joten haluan kokeilla onnistuuko se, kuivaan herneksiä ja teen herneshelmet rianalle, georgelle teen hernespyssyn!
T:rinsessa kera suunitelman että säilönnänsiellä sun täällä! y.l=ylen laadukkaani, laitan vielä nämä hernekset tuonne kuivumaan ja sitten lapset ruokitaan yhdessä! y.l=yksi leppoisa tuuma tässä pyörii ajatuksissa ja mielessä, lapset laitamme nukkumaan ja sitten kaappaan yrjön mittelöön! y.l=ylettömän lemmenkipeäksi olen tullut lasten myötä! onko se sinusta kaameaa? olenko huomionkipeä rinsessa joka ahmii kaiken huomion kera hellyyden yrjökiltä?
y.l=yrjö laatta vastaa rehellisesti, riittääkö sinusta meille kaikille ja minulle aimo iso että suuri osa?????? T:rinsessa kera huomion että syylisyyden sekä kyselyn - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
enhän minäkään ole tussautellut vaikka herneksistä pidänkin! y.l=yhteinen lapasemme, olen miettunyt voisiko herneksillä hommata lisäansioita, kun olen niin kovin kalliita hankitojakin tehnyt? lasten hernesvuoteet jotka tulivat eilen ja sitten se astiasto jonka aivastin särki sekä siruiksi y.l=ylen laadukkaani tarvitsisin myös rianalle ja itselleni kyläily tylliksen ja georgelle puvun, sellaisen kuin sinulla y.l=yrjö laatta minulla on sellainen olo ,että tahtoisin saada jo lapset nukkumaan, jotenkin hernekset saavat minut ajattelemaan hernespehkua! miten olisi yrjö mittelöt hernespehkulla? T:rinsessa ja harrastus kera lisäansion
Minä jo olen tätä osannut pelätä.. Siis sitä että himoitset hernehistä itsellesi työmaata,..vaivaa,..piinaa..
Kyllä me pärjäämme ilman sellaisia murheita.Viljelemme vaan kotitarpehiksi kuten tähänkin asti.
En tahdo että pilaat kauniit rinsessankätösesi raskaassa viljelystyössä.
Emmehän me sitten ehdi mitään pehkuturnauksiakaan harrastamaan kun sinä vain raataisit hernesvainioilla.- Etkö saanut siitä hommasta jo tarpeeksi Aduban orjana ollessasi?
Mennään huomenna kyläkauppaan sovittelemaan kamppeita.. Sinulla on kyllä aika monta tyllistä jo ennestään.. Koska oikein pidät niitä kaikkia.. Mutta minä en valita,sainhan maailman ihanimman rinsessan ikiomaksi ja kustannan hänelle vaikka lepakonnahkaiset stringit jos niitä pyytää hän..
Lapsille täytyykin olla ostamassa usein kampetta kun ne kasvavat joka päivä.Tuostakin kastepäiväksi ostetusta somasta takista on hihat jääneet lyhyeksi..Kyynärpäät jo näkyvät hihansuista! Onkohan tuo hernespuuro jotenkin tavallista ruokaa energiapitoisempaa ? - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
siellä sun täällä! y.l=ylen laadukkaani, laitan vielä nämä hernekset tuonne kuivumaan ja sitten lapset ruokitaan yhdessä! y.l=yksi leppoisa tuuma tässä pyörii ajatuksissa ja mielessä, lapset laitamme nukkumaan ja sitten kaappaan yrjön mittelöön! y.l=ylettömän lemmenkipeäksi olen tullut lasten myötä! onko se sinusta kaameaa? olenko huomionkipeä rinsessa joka ahmii kaiken huomion kera hellyyden yrjökiltä?
y.l=yrjö laatta vastaa rehellisesti, riittääkö sinusta meille kaikille ja minulle aimo iso että suuri osa?????? T:rinsessa kera huomion että syylisyyden sekä kyselyn.. olenhan sentään vielä mies parhaassa iässä.
Ja nyt kun sinä rakas olet aurinkonani joka päivä,tunnen että aurinkokeräimeni imee säteilyäsi entistäkin enemmän..
Akut ovat täynnä,ole huoleti.
Ellet usko niin näytän..
Lemmenkipeytesi vain imartelee minua.. Siihen on hyvä lääke joka tepsii.Eikä tarvita Tri M:n reseptejä.
Tämän lääkkeen kun nautit niin johan on ellei hetkeksi "kivut" hellitä..
Älä siis suotta murehdi tuollaisia asioita.
Mennään.. Tiana.. Taikarinsessani... - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. olenhan sentään vielä mies parhaassa iässä.
Ja nyt kun sinä rakas olet aurinkonani joka päivä,tunnen että aurinkokeräimeni imee säteilyäsi entistäkin enemmän..
Akut ovat täynnä,ole huoleti.
Ellet usko niin näytän..
Lemmenkipeytesi vain imartelee minua.. Siihen on hyvä lääke joka tepsii.Eikä tarvita Tri M:n reseptejä.
Tämän lääkkeen kun nautit niin johan on ellei hetkeksi "kivut" hellitä..
Älä siis suotta murehdi tuollaisia asioita.
Mennään.. Tiana.. Taikarinsessani...yrjö laatta, sait eilen ylipuhuttua ja käännytettyä minut! teen siis hernesantimia vain kotitarpeiksi ja nyt niitä on kyylä jo naapureillekkin jaettavaksi, taisin vähän innostua kaikin puolin että tavoin y.l=ylen liikkuttunut olen eilisistä sanoistasi, perhe on parasta mitä olla saattaa ja sinä y.l=ylen laadukkaani minun tehoparistoni!
taas kyllä taisi firman luottokortti vinkaista tuskasta kun innostuin tyllis ostoksista liikaa sekä hurjasti, nyt on koko perhe uusissa kuoseissa!
T:rinsessa ja hepenet kera pukujen ja tylliksien - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
yrjö laatta, sait eilen ylipuhuttua ja käännytettyä minut! teen siis hernesantimia vain kotitarpeiksi ja nyt niitä on kyylä jo naapureillekkin jaettavaksi, taisin vähän innostua kaikin puolin että tavoin y.l=ylen liikkuttunut olen eilisistä sanoistasi, perhe on parasta mitä olla saattaa ja sinä y.l=ylen laadukkaani minun tehoparistoni!
taas kyllä taisi firman luottokortti vinkaista tuskasta kun innostuin tyllis ostoksista liikaa sekä hurjasti, nyt on koko perhe uusissa kuoseissa!
T:rinsessa ja hepenet kera pukujen ja tylliksien.. lähdetä tästä valokuvaajalle,kun kerran ollaan näin viimeisenpäälle komeasti puetettuja kaikki tyynni.Kodin seinältä puuttuu vielä virallinen perhekuva..
Jos heti lähdetään,ehditään vielä. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. lähdetä tästä valokuvaajalle,kun kerran ollaan näin viimeisenpäälle komeasti puetettuja kaikki tyynni.Kodin seinältä puuttuu vielä virallinen perhekuva..
Jos heti lähdetään,ehditään vielä.se kuvaus ja poseeraus y.l=ylen laadukkaani, anna anteeksi että innostuin niin poseeraamaan, en osannut kertakaikkiaan päättää mikä olisi hyvä asento ja missä olisin niin kuvauksellinen että kehtaisin seinällä riippua kuvana y.l=yhtä laatua kaikki oli tyynni ja vallan, saimme ainakin monikuva alennuksen, nyt saadaan lapsistakin erikseen ja kaksitaan sekä kera perheen kuvat, lisäksi vielä ne kuvat missä me olemme lasten kanssa että ilman lapsia y.l=yrjökkini laskun maksaja mennään kotiin niin korvaan sinulle moisen tuhluri vaimon huikentelevat ostokset,teen sinulle hernesmarjapiiraan ja keitän oikein pannukaffeet kera suukon että hellyyden T:rinsessa laatta kera lasten että kuvaajan
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
se kuvaus ja poseeraus y.l=ylen laadukkaani, anna anteeksi että innostuin niin poseeraamaan, en osannut kertakaikkiaan päättää mikä olisi hyvä asento ja missä olisin niin kuvauksellinen että kehtaisin seinällä riippua kuvana y.l=yhtä laatua kaikki oli tyynni ja vallan, saimme ainakin monikuva alennuksen, nyt saadaan lapsistakin erikseen ja kaksitaan sekä kera perheen kuvat, lisäksi vielä ne kuvat missä me olemme lasten kanssa että ilman lapsia y.l=yrjökkini laskun maksaja mennään kotiin niin korvaan sinulle moisen tuhluri vaimon huikentelevat ostokset,teen sinulle hernesmarjapiiraan ja keitän oikein pannukaffeet kera suukon että hellyyden T:rinsessa laatta kera lasten että kuvaajan
.. on ikuistettu valokuvalaattaan.Vielä kun hommaamme komeat kehykset kuville niin johan on sitä lajia sitten riittävästi...
Takan päälle,seinälle,hyllyyn,albumiin.
Niin ja kummeille annetaan myös kuvat pienoisista.
Voi härttinen miten väsyttää tämä käveleminen.
Eiköhän hankita tila-auto ennenkuin kengät puhkee?
Tai edes hyvät polkupyörät..
No,nyt ollaan kotona lopultakin.
Katsohan rakas Tiana.. Tähdet ovat tänä iltana hyvin näkösällä.Tuuli ajoi pilvet pois ja kuu piileskelee vielä jossain metsän takana.
Mennään katsomaan Seulasia.. Tässä käsi..
Siellä ne ovat.. Kaikki timantit.Olleet jo vuosituhansia sitten.Montakos näet? (((***))) - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. on ikuistettu valokuvalaattaan.Vielä kun hommaamme komeat kehykset kuville niin johan on sitä lajia sitten riittävästi...
Takan päälle,seinälle,hyllyyn,albumiin.
Niin ja kummeille annetaan myös kuvat pienoisista.
Voi härttinen miten väsyttää tämä käveleminen.
Eiköhän hankita tila-auto ennenkuin kengät puhkee?
Tai edes hyvät polkupyörät..
No,nyt ollaan kotona lopultakin.
Katsohan rakas Tiana.. Tähdet ovat tänä iltana hyvin näkösällä.Tuuli ajoi pilvet pois ja kuu piileskelee vielä jossain metsän takana.
Mennään katsomaan Seulasia.. Tässä käsi..
Siellä ne ovat.. Kaikki timantit.Olleet jo vuosituhansia sitten.Montakos näet? (((***)))y.l=yrjö laatta otan käden ja annan sieluni kera rakkauden y.l=ylen liikuttavaa on kaikki ja sinä niin romanttinen sekä tulinen
T:rinsessa ja romanttinen yrjö kera käden
- dingman
Heissan vaan täältä kaukaa.Ette muuten arvaakkaan mistä soittelen tällä kertaa.
Sain lopultakin duunipaikan.
Olen ekaa päivää töissä eräässä eläinpuistossa ankkojen hoitajana.
Edellinen hoitaja oli kadonnut yllättäen ja puiston omistaja otti apuni kiitollisudella vastaan.Nyt hänkin on muuten kadonnut.
Istun täällä lammen rannalla uppotukin päällä ja ihastelen tätä luonnon kauneutta.
Tämä on niin runollista..
Yrjö kera Tianan,
Georgen ja Rianan
on perhe idyllinen
ja hame tyllinen
sitä Tiana kantaa
Yrjölle suukon antaa
ei Yrjö vastustaa
voi omaa rinsessaa
näkee silmäin hehkun
ja luokse hernepehkun
käyvät he kirmaten
on onni yhteinen- rinsessa
ja pyhä sylvester sekä yrjö!!! tule heti dingman pois sieltä! joutuin ja kiireellä
y.l=yrjö laatta, apuun jälleen ja pian poika pulassa ja pinteessä keralla vonkaleen!
siitä kalan vonkaleesta nyt riesa tuli, se on hotkinut eläinpuiston työntekijät ja dingman istuu sen niskassa luulen ma! y.l=ylen lennokas mieheni ja perheeni pää kera aivojen, tee jotakin ennen kuin on piru merrassa kalan ominaisuudessa, pelasta suku ja loput eläinpuistolaiset! MAYDAY jälleen ja taas!
Dingman! runosi oli kaunis ja suloinen, mutta nyt ota jalat allesi ja pakene!!
T:rinsessa ja pula kera hädän sekä suvun pelastuksen - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
ja pyhä sylvester sekä yrjö!!! tule heti dingman pois sieltä! joutuin ja kiireellä
y.l=yrjö laatta, apuun jälleen ja pian poika pulassa ja pinteessä keralla vonkaleen!
siitä kalan vonkaleesta nyt riesa tuli, se on hotkinut eläinpuiston työntekijät ja dingman istuu sen niskassa luulen ma! y.l=ylen lennokas mieheni ja perheeni pää kera aivojen, tee jotakin ennen kuin on piru merrassa kalan ominaisuudessa, pelasta suku ja loput eläinpuistolaiset! MAYDAY jälleen ja taas!
Dingman! runosi oli kaunis ja suloinen, mutta nyt ota jalat allesi ja pakene!!
T:rinsessa ja pula kera hädän sekä suvun pelastuksenSatun tietämään että hän on nyt pikkudeen apuna sadonkorjuutöissä!Lienee Hujaselta kuullut että isohauki on napattu ja viety Kärsänniemeen..
Poika yritti vaan pelotella.Se on sitä hänen huumoriaan.. Mutta kun kerta olet vähän pelästynyt niin otanpa ja pirautan niin asia varmistuu.
Tässä suukko..* Rauhoitu nyt rakas! - Y.L.
Yrjö kirjoitti:
Satun tietämään että hän on nyt pikkudeen apuna sadonkorjuutöissä!Lienee Hujaselta kuullut että isohauki on napattu ja viety Kärsänniemeen..
Poika yritti vaan pelotella.Se on sitä hänen huumoriaan.. Mutta kun kerta olet vähän pelästynyt niin otanpa ja pirautan niin asia varmistuu.
Tässä suukko..* Rauhoitu nyt rakas!.. joko olette ohrariihellä sielä? .. Aha..
Mikäs se äskeinen viesti oli... Rinsessa pelästyi niin että tärisee vieläkin.
Niin niin.. tekstari....
Okei..Siis sairasta pilaa vaan...
Pitihän sen arvata! Onneksi Kärsänniemessä kaikki lienee hyvin.
Joo... Saat anteeksi,tottakai!
Kerrotaan... Moi..
Tiesinhän sen.Ei pojalla hätää ole,kunhan vähän piti yrittää jujuttaa setäänsä...
Kyllä nämä kalavelat vielä maksetaan joku kerta.
Voi rakkaani,minusta tuntuu että tämä palsta suljetaan kohtsilleen..Me jäämme tänne viettämään loppukesää ja nautimme Laattajärven ihanasta tunnelmasta ja toisistamme... lapsia unohtamatta..
Minun on niin hyvä nyt.Halataan rakas Tiana!!! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. joko olette ohrariihellä sielä? .. Aha..
Mikäs se äskeinen viesti oli... Rinsessa pelästyi niin että tärisee vieläkin.
Niin niin.. tekstari....
Okei..Siis sairasta pilaa vaan...
Pitihän sen arvata! Onneksi Kärsänniemessä kaikki lienee hyvin.
Joo... Saat anteeksi,tottakai!
Kerrotaan... Moi..
Tiesinhän sen.Ei pojalla hätää ole,kunhan vähän piti yrittää jujuttaa setäänsä...
Kyllä nämä kalavelat vielä maksetaan joku kerta.
Voi rakkaani,minusta tuntuu että tämä palsta suljetaan kohtsilleen..Me jäämme tänne viettämään loppukesää ja nautimme Laattajärven ihanasta tunnelmasta ja toisistamme... lapsia unohtamatta..
Minun on niin hyvä nyt.Halataan rakas Tiana!!!kera helpotuksen että mielenrauhan y.l=ylen laadukkaani saat opettaa pojalle tapoja! tuollainen säikyttely ei ole mistään kotoisin, oli jo varma että kohta on dingman kalan kidassa kera eläinpuiston työläisten että adubahin
y.l=ylen laadukas olet sinä ja ylen laadukas on ollut tämä kesä, sinun rinnallasi kera lasten on hyvä olla ,näin sen pitää ollakkin y.l=yrjö laatta ,anna käsi ja ota syliin, rouva laatta tahtoo nyt oikein ison halauksen kera suuteloiden !
T:rouva tiana laatta sekä yrjö että riana unohtamatta georgea sekä ihanaista kaunissaarta kera lemmenpesän rinsessa kirjoitti:
kera helpotuksen että mielenrauhan y.l=ylen laadukkaani saat opettaa pojalle tapoja! tuollainen säikyttely ei ole mistään kotoisin, oli jo varma että kohta on dingman kalan kidassa kera eläinpuiston työläisten että adubahin
y.l=ylen laadukas olet sinä ja ylen laadukas on ollut tämä kesä, sinun rinnallasi kera lasten on hyvä olla ,näin sen pitää ollakkin y.l=yrjö laatta ,anna käsi ja ota syliin, rouva laatta tahtoo nyt oikein ison halauksen kera suuteloiden !
T:rouva tiana laatta sekä yrjö että riana unohtamatta georgea sekä ihanaista kaunissaarta kera lemmenpesän.. tule rakkaani.. Nostan sinut ilmaan,leijutan keijuani,sadun herttaista taikaprinsessaa...
Rouva Laatta,Tiana Aralmiina.. Tuhansien suukkojen taikayö odottaa meitä hernesvuoteen hämärässä.Elokuun lämpimin päivä saa arvoisensa lopun.. Niinkuin tämä koko tarinakin.
dingman ja pikkudee häärikööt jyviensä kimpussa,me otamme nyt snapsit ja katsomme kuinka aurinko alkaa laskea länsirannan taa..
Riana ja George nukkuvat tyytyväisnä hernes-sängyissään..
Mitäpä tästä oikeastaan voisi puuttua?
Kiitos sinulle Tiana tästä kaikesta! (((***)))
Yrjösi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059