Huomenta kultaseni..Tässä viestiä Sinulle! Tiedän että nukut vielä..
Olen täällä kyläkaupalla pikkudeen kanssa laiturilautoja hankkimassa.
Tuon tullessani sinulle pienen yllätyksen.. kehräävän sellaisen.. Ei ole rukki!
Tri M. soitti Hälssingistä.Aikoo tänne kunnanlääkäriksi.. Mahtavaa!
Käynkin samalla kertaa katsomassa sitä vanhaa tohtorintupaa siinä järvenrannassa..
Siinähän olisi kämppää pojalle.. ja morsmaikulle!
Tulen sitten kun ehdin,voi mennä iltapuoliin..
Yrjösi
rinsessa!
201
3336
Vastaukset
- sydänystävä
Juuri heräsin...tuoppas sieltä kyläkaupalta samalla hiivaa ja piimäpurkki,ku eilen unohtu kaupungista ostamata,ja sinä niin pidät siitä rasvattomasta ;))
Kyllä minä melkein arvaan sun kehrääväsi...älä kovin myöhään tule,voi olla että ovi on jo säpissä ;DDDnyt kävi erreys.. Viesti meni ihan eri suuntaan kuin piti.. No ei se mitään,pyydän puotipojan tuomaan Sinulle evästä,sydänystävä..
Aito lentävä taikarinsessani nukkuu vielä.. hernesvuoteellaan!
Terv. Yrjö Laatta- sydänystävä
Y.Laatta kirjoitti:
nyt kävi erreys.. Viesti meni ihan eri suuntaan kuin piti.. No ei se mitään,pyydän puotipojan tuomaan Sinulle evästä,sydänystävä..
Aito lentävä taikarinsessani nukkuu vielä.. hernesvuoteellaan!
Terv. Yrjö Laattaenkös se minä ollutkaan :((
no hienoo että laitat edes puotipuksun tuomaan eväitä.
Ihan taikarinsessa sulla ja hernepeti...mahtaa siinä olla hyvä köllötellä ;DDDD - Y.L.
sydänystävä kirjoitti:
enkös se minä ollutkaan :((
no hienoo että laitat edes puotipuksun tuomaan eväitä.
Ihan taikarinsessa sulla ja hernepeti...mahtaa siinä olla hyvä köllötellä ;DDDD..rinsessan kanssa hernespetillä.Tervetuloa sitten myöhemmin vaikka kylään kunhan saadaan laiturit ja muut tehdyksi.Voit käydä vaikka mustikkapiirasvärkit nappaamassa tuolta mantereen metsästä..
Rinsessa tekee mahtavaa piirasta,nam..! - sydänystävä
Y.L. kirjoitti:
..rinsessan kanssa hernespetillä.Tervetuloa sitten myöhemmin vaikka kylään kunhan saadaan laiturit ja muut tehdyksi.Voit käydä vaikka mustikkapiirasvärkit nappaamassa tuolta mantereen metsästä..
Rinsessa tekee mahtavaa piirasta,nam..!vaan kutsusta,mielellänihän minä tuun käymään ja laiturille loikoilemaan...en oikeen tiijä niistä mustikoista,eehä siel oo vaan karhuja ja muita otuksia,meinaan pelkään niitä :((
- Dr.Swan
Y.L. kirjoitti:
..rinsessan kanssa hernespetillä.Tervetuloa sitten myöhemmin vaikka kylään kunhan saadaan laiturit ja muut tehdyksi.Voit käydä vaikka mustikkapiirasvärkit nappaamassa tuolta mantereen metsästä..
Rinsessa tekee mahtavaa piirasta,nam..!Tulin ihan esittäytymään.Olen Dr.Swan,tuon komean ja lihaksikkaan Tri.Molosen hemaiseva morsmaikku ja olemme siis tulossa yhdessä sinne Laattajärvelle tohtoroimaan.Halusin ihan henkilö kohtaisesti kiittää Sinua Mr.Laatta,sillä Te olette olleet niiin suurena apuna meille...tiedätte kyllä itse mistä puhun...
...Voisitte joskus tulla rinsenssan kanssa meille visiitille?Punaviinin ja suussa sulavan ruuan merkeissä...piirakkaa en tohdi laittaa...se ei kuitenkaan vetäisi vertoja rinsenssan piirakalle...mutta omena torttu taitaa onnistua myös minulta...
...jos rinsenssa vain tahtoo niin mielelläni suorittaisin hänelle heti kättelyssä suolihuuhtelun Bugandalaisittain :)
Kiitos ja hei
Kahvia ja välitauko Dr.Swan kirjoitti:
Tulin ihan esittäytymään.Olen Dr.Swan,tuon komean ja lihaksikkaan Tri.Molosen hemaiseva morsmaikku ja olemme siis tulossa yhdessä sinne Laattajärvelle tohtoroimaan.Halusin ihan henkilö kohtaisesti kiittää Sinua Mr.Laatta,sillä Te olette olleet niiin suurena apuna meille...tiedätte kyllä itse mistä puhun...
...Voisitte joskus tulla rinsenssan kanssa meille visiitille?Punaviinin ja suussa sulavan ruuan merkeissä...piirakkaa en tohdi laittaa...se ei kuitenkaan vetäisi vertoja rinsenssan piirakalle...mutta omena torttu taitaa onnistua myös minulta...
...jos rinsenssa vain tahtoo niin mielelläni suorittaisin hänelle heti kättelyssä suolihuuhtelun Bugandalaisittain :)
Kiitos ja hei
Kahvia ja välitauko..on viestinyt tänne.. Pahus kun jätin communikaattorini pikkudeen autonpenkille koko päiväksi.No ehkä hän lukee tämän myöhemmin..
Kiitoksia vaan miss Swan ja tervetuloa sitten tänne kunhan saamme teille kunnon asunnon järjestetyksi.. Itseasiassa se asia on jo likimain kunnossa kunhan saadaan uutta tapettia seinään ja maalia laattiaan..
Talo on kauniilla paikalla,ja järvikin on ihan rannassa heh heh..
Rinsessa saa sitten itse päättää mikäli tahtoo jotain erikoishoitoja..Olen kyllä kuullut taidoistanne paljonkin.
Käymme sitten tutustumiskäynnillä kunhan olette asettuneet kodiksi tänne.
Jaahas,minun onkin vielä tiedotettava rinsessalle että tuloni viivästyy hidusen...
Vielä puuttuu muutama lauta laiturista!
- Tri M.
Täältä on tulossa kaksi lääkäriä!Tuleva puolisoni nti Swan on tunnettu ja tunnustettu täällä Hälssingin suunnalla.Hän on erikoistunut erilaisiin pidennys- ja huuhteluoperaatioihin normaalin diagnosoinnin ja hoitotoimenpiteiden määrittelyn lisäksi.
Voisiko herra Laatta järjestää meille kuljetuksen sinne Laattajärvelle? Ja koska?
Ystävällisesti
Tri M.- Y.L.
Täällä onkin jo pitkään podettu lääkäripulaa joten tämä on todellinen onnenpotku Laattajärvelle! Aion tänään tutkiskella tuota tyhjänä olevaa entistä tohtorintaloa tuolla rannan suunnalla..
Hujanen on nyt lomalla mutta tulee kyllä kunhan soittelen.Katsotaan se tulopäivä sitten kun saadaan tämä asuntoasia selväksi..
Hauskaa päivää sinne Hälssinkiin,kummallekkin!
Yrjö Laatta - Dr.Swan
...kuinka nukuit yön?Minulla oli taas aamulla valtameri makuuhuoneessani kun sinä olit pubissa niin hemmetin pitkään...itkuhan siinä pääsi sitten...olen niin herkkänä nyt kun elämän muutokset saavat kovemmankin naisen kyynelkanavat suihkuamaan...voi nyyh!!!
- Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
...kuinka nukuit yön?Minulla oli taas aamulla valtameri makuuhuoneessani kun sinä olit pubissa niin hemmetin pitkään...itkuhan siinä pääsi sitten...olen niin herkkänä nyt kun elämän muutokset saavat kovemmankin naisen kyynelkanavat suihkuamaan...voi nyyh!!!
...sitä lahdettiin sitten korjaus sarjaa hakemaan...hmmm...
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...sitä lahdettiin sitten korjaus sarjaa hakemaan...hmmm...
Joku iski minua pubissa jollain tylpällä esineellä päähän ja sen jälkeen tapahtui jotain...josta en tiedä.Minut on raahattu minulle tuntemattomaan paikkaan.. Täällä on likaista ja haisee..
Ilmeisesti minut on kaapattu
Kännykäni akku on kohta tyh - Tri M
Dr.Swan kirjoitti:
Vihdoinkin saan Sinuun yhteyden..
Soitin tänä aamuna herra Laatalle ja hän lupaili järjestellä kyytiä ja asuntoa meille.Sitten sain hetken mielijohteesta mielestäni nerokkaan idean:Päätin ottaa itsestäni kloonin tuolla mainiolla re-inkarnaattorillani... No sehän käy suht helposti,inkarnointikammioon vaan istumaan ja napinpainallus kauko-ohjaimesta.
Mutta sitten tapahtui jotain.. en käsitä tätä laisinkaan.. ilmeisesti yksi laboratorion rotista oli paennut re-inkarnaattorin raollaan olleen oven kautta sisään kammioon ja oli siellä piilossa..kenties penkin alla.
Jokatapauksessa kloonaus epäonnistui niin että minun ja rotan geenit vähäsen.. no.. sekaantuivat.. Klooni-Molonen on ulkoisesti kuin minä mutta luonteeltaan täysi rotta!
Ensitöikseen se mulkku varasti kännykkäni..
Ei kai kukaan ole soitellut Sinulle tänään minun nimissäni..?
Olen etsinyt klooniani joka paikasta mutta hän on kadonnut kuin tuhnu tuuleen..
Meidän on sovittava joku koodi jolla tunnistat meidät toisistamme..
Pelkästä puheesta meitä voi olla vaikea erottaa,paitsi tietenkin siitä että valemolo puhuu palturia minkä ehtii..
Rakkaani,pidä ovesi teljettynä!
Kun minä tulen ovesi taa,koputan näin: Tok tok toktoktok...
Rakkaani,meidän on tuhottava tuo hirvitys niin nopeasti kuin mahdollista.. Pelkään että hän on jo aiheuttanut tuhoa missä liikkuukin...ja syylliseksi joudun minä,Jorma Molonen,poika polonen! - Tri M.
Tri M. kirjoitti:
Joku iski minua pubissa jollain tylpällä esineellä päähän ja sen jälkeen tapahtui jotain...josta en tiedä.Minut on raahattu minulle tuntemattomaan paikkaan.. Täällä on likaista ja haisee..
Ilmeisesti minut on kaapattu
Kännykäni akku on kohta tyhAuta nyt minua Miss Swan,tule tänne pubin taakse.. Odotan sinua jo kärsimättömästi..
Tuskin pysyn nahoissani kun ajattelen sinun kuumaa olemustasi.
Ala tulla jo senkin kana! - Tri M.
Tri M. kirjoitti:
Auta nyt minua Miss Swan,tule tänne pubin taakse.. Odotan sinua jo kärsimättömästi..
Tuskin pysyn nahoissani kun ajattelen sinun kuumaa olemustasi.
Ala tulla jo senkin kana!Alat käydä jo hermoilleni senkin koppelo..
Tulen kohta täältä ja jyrs.. suutelen huulesi puhki!Snirk snirk...
- rinsessa
heräsin juurikin hernesvuoteelta ja voin pahoin, voi paha vieköön kun tuli syötyä eilen hernehiä liikaa ja paljon. y.l=yli lääkäristä voisi olla apua jos kysäisisit, kuinka paljon rinsessan on soveliasta syödä herneksiä ilman että vatsa turpoaa päivä päivältä, ja kysäise kuuluuko herneksien liika syömiseen oireena pahaolo ja vatsan liikehdintä. y.l= yritän liikaa olla miettimättä, minkä lahjaksen ja tuliaisen minulle taas tuot! olet niin ylettömän antelias kaikin tavoin,siihen nyt liikaa takertumatta. y.l=yksityis lahjukseni, odotan sinua kera tylliksen pian kotiin, on jo nyt kovinkin ikävissään täällä rinsessa, maltan varrota sinua ja lahjaa T:rinsessa ja myllerrys kera tylliksen että turvotuksen sekä lahjan odotuksen
.. kun juuri laitoin viestiä neiti Swan'ille..
Enkä hoksannut katsoa muita viestejä..
Tulen kohtsilleen kunhan päräytän tuon prutkuni käyntiin..
Kisuliini,tänne! Pikkudeen antama karvasykerö josta rinsessa taatusti ilahtuu!Y.Laatta kirjoitti:
.. kun juuri laitoin viestiä neiti Swan'ille..
Enkä hoksannut katsoa muita viestejä..
Tulen kohtsilleen kunhan päräytän tuon prutkuni käyntiin..
Kisuliini,tänne! Pikkudeen antama karvasykerö josta rinsessa taatusti ilahtuu!..täällähän sinä olet,Lemmenpesän valtiatar...
Onko vatsakipu hellittänyt?
Tässä sinulle tervetulosuukkonen...mmmm Smack*- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
..täällähän sinä olet,Lemmenpesän valtiatar...
Onko vatsakipu hellittänyt?
Tässä sinulle tervetulosuukkonen...mmmm Smack*lemmittyni y.l= ylitse linjojen, olen niin liikuttunut ja onnellinen, tuo kisu on suloinen, mikähän nimeksi laitetaan,kastetaan sekä ristitään, onko se tyttö vai poika? katsos yrjöseni nyt kumpiko seon, että saadaan nimi kisulle. y.l= yletön liikehdintä vatsassa tuntuu yhä ,mutta kipu on hellittänyt aamun jälkeen, ei enää illalliseksi herneksiä, suukkosia vain hernepedissä. y.l= ylen liikuttuneessa mielentilassa olen tuo kehräävä olento sylissäni, olen sanaton. y.l=yksi laatu kun vielä selvitetään, eli kisun sukupuoli niin kaikki on kohdallaan,paikallaan ja oikein aseteltu T:rinsessa,kisu ja yrjö sekä ristiäiset kera kasteen
rinsessa kirjoitti:
lemmittyni y.l= ylitse linjojen, olen niin liikuttunut ja onnellinen, tuo kisu on suloinen, mikähän nimeksi laitetaan,kastetaan sekä ristitään, onko se tyttö vai poika? katsos yrjöseni nyt kumpiko seon, että saadaan nimi kisulle. y.l= yletön liikehdintä vatsassa tuntuu yhä ,mutta kipu on hellittänyt aamun jälkeen, ei enää illalliseksi herneksiä, suukkosia vain hernepedissä. y.l= ylen liikuttuneessa mielentilassa olen tuo kehräävä olento sylissäni, olen sanaton. y.l=yksi laatu kun vielä selvitetään, eli kisun sukupuoli niin kaikki on kohdallaan,paikallaan ja oikein aseteltu T:rinsessa,kisu ja yrjö sekä ristiäiset kera kasteen
..siellä masussa oikein mellastaa,oletko niin perso hernehille että raakana ahmit niitä tuolta huvilan takaa pellosta? Taitaa siellä jo palkoja olla..
Kissa on poika,näethän sen itsekkin kun katsot..
Siellä on "herneet" hännänjuuressa!
Alahan miettiä soppelia nimeä kisulille mutta Adubaksi et sitä sitten risti!- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
..siellä masussa oikein mellastaa,oletko niin perso hernehille että raakana ahmit niitä tuolta huvilan takaa pellosta? Taitaa siellä jo palkoja olla..
Kissa on poika,näethän sen itsekkin kun katsot..
Siellä on "herneet" hännänjuuressa!
Alahan miettiä soppelia nimeä kisulille mutta Adubaksi et sitä sitten risti!aika ja onnen hetki, kisulla hernekset? mikä kisu voisikaan olla sopivampi rinsessalle kuin hernes kisu y.l= yksin laidoin annamme kisulle nimeksi palko, se nimi on kuin tarkoitettu tuolle pienelle riiviölle, mutta yrjö ! kiellä ja komenna sitä repimästä tyllikolttuani, eikä se saisi kyllä kiivetä tylliksen allekkaan, soviliaisuus syistä ei tylliksen alle kurki kuin yrjö. y.l= yletön liikehdintä vatsassani voi johtua raaoista herneksistä, en malttanut olla niitä syömättä kun jokin kummallinen pakkomielle valtasi minut, ahmin niitä kaksin käsin ja lapioin sekä ämpärillä että saavilla y.l=ylen laadukkaani, ethän minua hylkää vaikka vatsani onkin niin omituinen ja meluisa, toivottavasti saat edes nukutuksi T:rinsessa,herneet kera mieliteon sekä poikakisun että metelin
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
aika ja onnen hetki, kisulla hernekset? mikä kisu voisikaan olla sopivampi rinsessalle kuin hernes kisu y.l= yksin laidoin annamme kisulle nimeksi palko, se nimi on kuin tarkoitettu tuolle pienelle riiviölle, mutta yrjö ! kiellä ja komenna sitä repimästä tyllikolttuani, eikä se saisi kyllä kiivetä tylliksen allekkaan, soviliaisuus syistä ei tylliksen alle kurki kuin yrjö. y.l= yletön liikehdintä vatsassani voi johtua raaoista herneksistä, en malttanut olla niitä syömättä kun jokin kummallinen pakkomielle valtasi minut, ahmin niitä kaksin käsin ja lapioin sekä ämpärillä että saavilla y.l=ylen laadukkaani, ethän minua hylkää vaikka vatsani onkin niin omituinen ja meluisa, toivottavasti saat edes nukutuksi T:rinsessa,herneet kera mieliteon sekä poikakisun että metelin
..hassu mielikuvitus,en muuta tiedä.. Herneihminen kiireestä kantapäähän.. No olkoon sitten Palko jos niin haluat,minä olisin tehnyt siitä vaikka Bablon..
Suloinen veijari tuo kisuliini,pahus taitaa viedäkkin kohta minun paikkani viereltäsi siitä hernespediltä,ellen pidä varaani... (((***)))
Kas noin,siinä pieni iltahalini sinulle kulta..
Nyt mennään huilimaan että jaksetaan huomenna taas touhuta..
Se massuasia kyllä pistää mietteliääksi... - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..hassu mielikuvitus,en muuta tiedä.. Herneihminen kiireestä kantapäähän.. No olkoon sitten Palko jos niin haluat,minä olisin tehnyt siitä vaikka Bablon..
Suloinen veijari tuo kisuliini,pahus taitaa viedäkkin kohta minun paikkani viereltäsi siitä hernespediltä,ellen pidä varaani... (((***)))
Kas noin,siinä pieni iltahalini sinulle kulta..
Nyt mennään huilimaan että jaksetaan huomenna taas touhuta..
Se massuasia kyllä pistää mietteliääksi...nyt huomenta ja halaus, oloni tuntuu hyvältä, olisiko syy siitenkin ollut liiallisessa herneksien syönnissä? y.l=yli luutnanttini teeppä tilaa, palko tahtoo syliin, saat sinäkin siinä polvella olla kera palon, ei tauno palon vaan kisu palon y.l=yrjö laadukas omituinen myllerrys vatsassani kyllä käy, mutta olo on muuten aivan ihana, pulahdetaanko aamu-uinille?. ykäseni minun tekisi mieleni nyt hapankermakalaa kera yrttivoin, kummallisia mielitekoja, en ymmärrä tätä ollenkaan, pitäisiköhän minun y:l= yhäti lahjani poiketa tohtorilla? veisitkö minut venholla tahi polkupyörän tarakalla, viedään samalla palko eläinlääkäriin saamaan pentu rokotteet. T:rinsessa ja palko kera herneen sekä mieliteon että oudon liikehdinnän
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
nyt huomenta ja halaus, oloni tuntuu hyvältä, olisiko syy siitenkin ollut liiallisessa herneksien syönnissä? y.l=yli luutnanttini teeppä tilaa, palko tahtoo syliin, saat sinäkin siinä polvella olla kera palon, ei tauno palon vaan kisu palon y.l=yrjö laadukas omituinen myllerrys vatsassani kyllä käy, mutta olo on muuten aivan ihana, pulahdetaanko aamu-uinille?. ykäseni minun tekisi mieleni nyt hapankermakalaa kera yrttivoin, kummallisia mielitekoja, en ymmärrä tätä ollenkaan, pitäisiköhän minun y:l= yhäti lahjani poiketa tohtorilla? veisitkö minut venholla tahi polkupyörän tarakalla, viedään samalla palko eläinlääkäriin saamaan pentu rokotteet. T:rinsessa ja palko kera herneen sekä mieliteon että oudon liikehdinnän
..ensin sitä hernedieettiä,eli vain rajoitettu määrä päivässä noita vihreitä kuulia tuolta huvilan takaa..
Pikkudee olikin jo ottanut pennulle rokotuksen samalla kun eläinlääkäri kävi tekemässä lampaille kuntoarvion EU-tarkastusta varten.
Hullua tämä aika,lampaillakin yleiskunnon tarkastuksia.. Pyysiköhän eläinlääkäri lammasta että; "sanokaa mää..." ..stetoskooppi painettuna lampaan kylkeen.. heh heh
- Tri M.
Huomenta sinne Laattajärvelle!
Minulla on huonoja uutisia.Tulomme viivästyy tai ehkä jopa estyy.
Tein eilen labrassani kopion itsestäni ja nyt tämä klooni tekee tuhojaan minun pääni menoksi.Luultavasti se on pilannut Miss Swan'in ja minun hyvinkehittyneen suhteen totaalisesti.Näin yöllä pahan unen jossa rottamies ajoi takaa rakasta morsmaikkuani häntä suorana... kammottavaa kun en ole saanut rakkaaltani viestin viestiä...
Voi herra Laatta,mitä teen?
Hysteerinen
Tri M...mitäs se tohtori nyt oikein höpsii.. Klooni?
Mikä se semmoinen on.Etköhän nyt ole vain juopotellut liikaa kun tuollaisia kuvittelet.Minä laitoin eilen viestiä nti Swan'ille ja luulen että hän on ihan kunnossa..
Minun pitäisikin soittaa taas hänelle ja kysähtää noista rinsessan vatsavaivoista..
Tai miksei yhtähyvin sinulta..Olethan arvostettu alan taitaja..
Voiko rinsessan vatsa pyöristyä ylenmittaisesta herneksien syönnistä pysyvästi? Lisäksi hän väitti eilen että tunsi herneiden liikehtivän vatsapohjassaan.. Onko nyt suolihuuhtelun aika?
Se olisi rinsessalle vihoviimeinen kokemus,mikäli häntä tunnen..- Tri M.
Y.Laatta kirjoitti:
..mitäs se tohtori nyt oikein höpsii.. Klooni?
Mikä se semmoinen on.Etköhän nyt ole vain juopotellut liikaa kun tuollaisia kuvittelet.Minä laitoin eilen viestiä nti Swan'ille ja luulen että hän on ihan kunnossa..
Minun pitäisikin soittaa taas hänelle ja kysähtää noista rinsessan vatsavaivoista..
Tai miksei yhtähyvin sinulta..Olethan arvostettu alan taitaja..
Voiko rinsessan vatsa pyöristyä ylenmittaisesta herneksien syönnistä pysyvästi? Lisäksi hän väitti eilen että tunsi herneiden liikehtivän vatsapohjassaan.. Onko nyt suolihuuhtelun aika?
Se olisi rinsessalle vihoviimeinen kokemus,mikäli häntä tunnen..Tämä on kuulkaa herra Laatta vähän vakavampi juttu tälläkertaa.Kloonini epäonnistui ja risteytin vahingossa itseni rotan kanssa!
Teidän on autettava minua,muuten.. ..kaikki on mennyttä..
Minun täytyisi tutkia rinsessan yleiskunto ja tehdä ultraäänitutkimus jotta voisin varmuudella selittää vaivojen aiheuttajan.Herneiden syöntiä kannattaa rajoittaa lähipäivinä niin nähdään onko siinä ollut syy vatsan turpoamiseen.
Apua anellen
Tri M. Tri M. kirjoitti:
Tämä on kuulkaa herra Laatta vähän vakavampi juttu tälläkertaa.Kloonini epäonnistui ja risteytin vahingossa itseni rotan kanssa!
Teidän on autettava minua,muuten.. ..kaikki on mennyttä..
Minun täytyisi tutkia rinsessan yleiskunto ja tehdä ultraäänitutkimus jotta voisin varmuudella selittää vaivojen aiheuttajan.Herneiden syöntiä kannattaa rajoittaa lähipäivinä niin nähdään onko siinä ollut syy vatsan turpoamiseen.
Apua anellen
Tri M...mutta tänään olen jo lyönyt lukkoon päivän ohjelman.. Ilmoita minulle mikäli asioissa tapahtuu muutoksia.
Muuten,sinullahan on se henkivartija,se Kanki,se laulajapoika... Laita hänet etsimään sitä haamutohtoria.. Mikäli vielä uskottelet sellaisen olevan olemassa..
Klooni.. kattia kanssa..
Vaikka herättihän se Molonen kyllä sen Uunonkin henkiin..
Ehkä tuossa jotain perää onkin.. no jaa,aikapa sen näyttää.
..oletkos jo hereillä täällä..
Juttelin äsken Tri M:n kanssa vatsavaivoistasi..
Hän kehotti vähentämään hernehien syöntiä.
Korkeintaan lautasellinen aamuin illoin ,se on minunkin mielipiteeni.
Minä menen taas laituria työstämään Kaunissaaren rantaan.. Lähdetkö kaveriksi?- pikkudee
Kuuleh ny tätä! Se meirän uus lääkäri onkin joku kahajo kaiketi.. Lehrestä kattoon jotta oli sen niminen riehunu eilenehtoolla Hälssingis,juosnu Mannerheimintietä alasti ja särkeny paikkoja.Poliisit yritti kiinni mutta oli karonnu ku rotta kolohonsa yhtäkkiä..
Mikä viuhahtaja se oikeen on? - Y.L.
pikkudee kirjoitti:
Kuuleh ny tätä! Se meirän uus lääkäri onkin joku kahajo kaiketi.. Lehrestä kattoon jotta oli sen niminen riehunu eilenehtoolla Hälssingis,juosnu Mannerheimintietä alasti ja särkeny paikkoja.Poliisit yritti kiinni mutta oli karonnu ku rotta kolohonsa yhtäkkiä..
Mikä viuhahtaja se oikeen on?..sentään... Juuri äsken Molonen soitteli ja kertoi jostain kloonista..
Se oli siis totta se juttu eikä mitään huuhaata!
Pitääköhän tästä lähteä Hälssinkiin apuun..?
Mites se Hujanen,onko siitä kuulunut mitään? - rinsessa
yrjöseni, vastasin tuonne ylemmäs, mutta tietysti lähden kanssasi laiturille ja laittoon, saanko ottaa palkoseni mukaan?? ja saanko syödä ensin hapankermakalani, tekee niin mieli sellaista y.l=yhytit lääkärin, mitä mahtoi hän miettiä tilastani ? joudunko sairaalaan vallan tahi ihan, ei kai! en yrjöni voi olla erossa sinusta tai kissastani enkä roopestakaan y.l=yletön lakkahilloseni (haluaisin hilloa) pidäthän minusta kiinni siellä laiturilla etten putoa, vai autanko naulaamisessa? vaihdan vielä suomiverkkarit jalkaani ja sitten mennään, ota vielä iso muiskaus ,muiskis!! T:rinsessa,palko ja laituri kera naulaajan sekä lakkahillon saati sitten muiskauksen
- pikkudee
Y.L. kirjoitti:
..sentään... Juuri äsken Molonen soitteli ja kertoi jostain kloonista..
Se oli siis totta se juttu eikä mitään huuhaata!
Pitääköhän tästä lähteä Hälssinkiin apuun..?
Mites se Hujanen,onko siitä kuulunut mitään?kalassa tuolla Isosaaren takana,tuskin malttaa lähteä tänään sua lennättämähän mihinkää..
Se haaveeloo siitä jättihauesta.
Tu ny sitä laituria teköhön mun kans vaan tänään.
Kerro terveeset rinsessalle,mä meen jo työmaalle,heippa! - Yrjö Laatta
rinsessa kirjoitti:
yrjöseni, vastasin tuonne ylemmäs, mutta tietysti lähden kanssasi laiturille ja laittoon, saanko ottaa palkoseni mukaan?? ja saanko syödä ensin hapankermakalani, tekee niin mieli sellaista y.l=yhytit lääkärin, mitä mahtoi hän miettiä tilastani ? joudunko sairaalaan vallan tahi ihan, ei kai! en yrjöni voi olla erossa sinusta tai kissastani enkä roopestakaan y.l=yletön lakkahilloseni (haluaisin hilloa) pidäthän minusta kiinni siellä laiturilla etten putoa, vai autanko naulaamisessa? vaihdan vielä suomiverkkarit jalkaani ja sitten mennään, ota vielä iso muiskaus ,muiskis!! T:rinsessa,palko ja laituri kera naulaajan sekä lakkahillon saati sitten muiskauksen
..rakkaani,tässä suloiset aamunhalaukset sinulle... mmmmm.. sydänlämpöinen taikarinsessani!
Kokeillaan sitä hernedieettiä noudattaa joku päivä tässä ja katsotaan asettuuko vatsasi..
Jostain ultraäänitutkimuksesta se Molonen höpötti.. Saatais nyt ensin se pariskunta tänne Laattajärvelle niin voisivat pikkuhiljaa alkaa tositoimiin viranharjoittamisessa.
Kis kis kis,Palkoo-o.. Nätti kollipoju se on tuo kissasi,antoiko tylliksen olla rauhassa?
Jotkut kissat tahtovat kiipeillä noissa seitti-luomuksissa ihan ylen innolla... - rinsessa
Yrjö Laatta kirjoitti:
..rakkaani,tässä suloiset aamunhalaukset sinulle... mmmmm.. sydänlämpöinen taikarinsessani!
Kokeillaan sitä hernedieettiä noudattaa joku päivä tässä ja katsotaan asettuuko vatsasi..
Jostain ultraäänitutkimuksesta se Molonen höpötti.. Saatais nyt ensin se pariskunta tänne Laattajärvelle niin voisivat pikkuhiljaa alkaa tositoimiin viranharjoittamisessa.
Kis kis kis,Palkoo-o.. Nätti kollipoju se on tuo kissasi,antoiko tylliksen olla rauhassa?
Jotkut kissat tahtovat kiipeillä noissa seitti-luomuksissa ihan ylen innolla...se tyllikseni olla kun sitä opetit y.l=yhtiön laaduntarkkaajani, kokeilen mitä vaan jotta myllerrys asettuisi ja nuo kaameat mieliteot,on vain niin vaikeaa herneksistä luopua, onneksi minulla on sinut ja palko lohdukkeena jos joudun eroamaan rakkaista herneksistäni y.l=yksi litra jäätelöä maistuisi nyt hyvälle, kera mansikoiden ja hillon .Mikä kumma nyt on oikein, auto ylen laadukkaani ja hätyytä tohtori paikalle pian ja joutuin y.l= yksi lipsahdus, katsos kun autoin taas liian innokkana sinua laiturin laitossa...voisitko yrjö irroittaa hihani tuosta laudasta kun ajatuksissani nikkaroin sen siihen kiinni, ei minusta ole rakentajaksi laisin eikä lainkaan y.l=ylen lohduttoman rakennusapulaisen sait niskoillesi, mennäänkö illalla kattoterasille katsomaan tähtösiä ja ... , lohdutan sinua koko tyllikseni suomalla voimalla T:rinsessa ,lohdutus kera tylliksen ja voiman sekä tähtiloiston
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
se tyllikseni olla kun sitä opetit y.l=yhtiön laaduntarkkaajani, kokeilen mitä vaan jotta myllerrys asettuisi ja nuo kaameat mieliteot,on vain niin vaikeaa herneksistä luopua, onneksi minulla on sinut ja palko lohdukkeena jos joudun eroamaan rakkaista herneksistäni y.l=yksi litra jäätelöä maistuisi nyt hyvälle, kera mansikoiden ja hillon .Mikä kumma nyt on oikein, auto ylen laadukkaani ja hätyytä tohtori paikalle pian ja joutuin y.l= yksi lipsahdus, katsos kun autoin taas liian innokkana sinua laiturin laitossa...voisitko yrjö irroittaa hihani tuosta laudasta kun ajatuksissani nikkaroin sen siihen kiinni, ei minusta ole rakentajaksi laisin eikä lainkaan y.l=ylen lohduttoman rakennusapulaisen sait niskoillesi, mennäänkö illalla kattoterasille katsomaan tähtösiä ja ... , lohdutan sinua koko tyllikseni suomalla voimalla T:rinsessa ,lohdutus kera tylliksen ja voiman sekä tähtiloiston
..heti kun saat vasaran ja nauloja käsiisi,alkaa tapahtua outoja asioita..
Käärisit ne verkkarinhihat ylös,kultaseni!
Nyt kiskaisen.. rits.. no voi ny.. Illalla sinulle töitä tässä,neula ja lankaa...
Ei tuo vatsavaiva taida olla mitään herneperustaista..
Kyllä meidän on nyt mentävä terveyskeskukseen,onhan siellä se vanha lääkäri... Ei se kyllä näe eikä kuule enää paljon mitään itsekkään.
Ollut jo 60 vuotta virassansa..
Pikkudee,lähdetkö kyyttiin meitä kirkonkylälle?
Rinsessa tahtoo käydä näyttämässä massuaan tohtori Kelopäälle. - pikkudee
Y.L. kirjoitti:
..heti kun saat vasaran ja nauloja käsiisi,alkaa tapahtua outoja asioita..
Käärisit ne verkkarinhihat ylös,kultaseni!
Nyt kiskaisen.. rits.. no voi ny.. Illalla sinulle töitä tässä,neula ja lankaa...
Ei tuo vatsavaiva taida olla mitään herneperustaista..
Kyllä meidän on nyt mentävä terveyskeskukseen,onhan siellä se vanha lääkäri... Ei se kyllä näe eikä kuule enää paljon mitään itsekkään.
Ollut jo 60 vuotta virassansa..
Pikkudee,lähdetkö kyyttiin meitä kirkonkylälle?
Rinsessa tahtoo käydä näyttämässä massuaan tohtori Kelopäälle.johan täs taas jo oltihinkin,rinsessaki sai ittensä irti nauloosta..
Mä kävin keväällä sen Kelopään otilla,ei se hääppöönen tohtori oo..
Hyvä ku saataas se nuori komia Swaani sieltä etelästä..
Paranis moni vaiva pelekällä tohtorin silimihin kattomisella!
No ni,ny mennähän... - Y.L.
pikkudee kirjoitti:
johan täs taas jo oltihinkin,rinsessaki sai ittensä irti nauloosta..
Mä kävin keväällä sen Kelopään otilla,ei se hääppöönen tohtori oo..
Hyvä ku saataas se nuori komia Swaani sieltä etelästä..
Paranis moni vaiva pelekällä tohtorin silimihin kattomisella!
No ni,ny mennähän.....odottelemme täällä odotushuoneessa silläaikaa kun tri Kelopää tutkii sinut.
Kerro sitten rakas heti,mitä kuuluu...
Ostetaan sitten sitä jätskiä tuolta kyläkaupasta kun sitä kerta mielit..
Kas,tuossa se lehti onkin missä se kloonitohtorijuttu on.. ihan pääsi etusivulle..
Naama irvessä painelee nakuna pitkin Hälssingin katuja.Että kehtasikin,saa siinä oikea Molonen hävetä silmät päästään ja ihan turhan takia...
Tähän minä kyllä jo puutun,niin totta kuin nimeni on Yrjö Salomon Laatta! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..odottelemme täällä odotushuoneessa silläaikaa kun tri Kelopää tutkii sinut.
Kerro sitten rakas heti,mitä kuuluu...
Ostetaan sitten sitä jätskiä tuolta kyläkaupasta kun sitä kerta mielit..
Kas,tuossa se lehti onkin missä se kloonitohtorijuttu on.. ihan pääsi etusivulle..
Naama irvessä painelee nakuna pitkin Hälssingin katuja.Että kehtasikin,saa siinä oikea Molonen hävetä silmät päästään ja ihan turhan takia...
Tähän minä kyllä jo puutun,niin totta kuin nimeni on Yrjö Salomon Laatta!se oli kaamea kokemus kaikkinensa y.l=ylei lääkärikö tuo kelopää on vaiko oikea gynegoloki?
oli kumman kiinnostunut vallan muusta kuin vatsastani, ei rinsessat siedä sellaista, potkaisin mokomaa otsaan kun yritti kurkkia tyllikseni alle, säädytön mies! y.l=yritän lausua ettei tullut selkoa vaivaan eikä piinaan, jostakin herneitten turpoamisesta vatsassa oli puhetta, mutta syy voi olla myös itseaiheutettu y.l=yritän laatia jonkinlaisen käsityksen siitä, mikä vaiva voisi olla itseaiheutettu, en vielä ymmärrä, palko oli tosi rohkea kun taisteli tohtorin kanssa, ei uskoisi noin pienestä mirristä moista rohkeutta, mistäs sinä taas tämän mirrin toitkaan?? siellä tohtorin sivuhuoneessa istui joku miekkonen, joka pelkäsi palkoa ihan hirvittävästi ja sille palko sähisi oikein kunnolla, omituista oli se ettei miekkosella ollut vaatteita laisinkaan y.l= yrjö laattaseni hoida sinä minua ja jätetään puoskarit väliin, en anna kurkkia tyllikseni alle kenenkään muun kuin ykäni. y.l=ylpeä laadukkaani , mietin että voisiko itseaiheutettu vaiva liittyä jotenkin kieriskelyymme hernespedissä? voisinko olla tulossa allergiseksi hernesvuoteelle tahi kieriskelylle, se olisi jo liian kamalaa, pelottava ajatus yrjö! T:rinsessa,tohtori ja tylliksen alunen kera kisun raivon että itseaiheutetun vaivan rinsessa kirjoitti:
se oli kaamea kokemus kaikkinensa y.l=ylei lääkärikö tuo kelopää on vaiko oikea gynegoloki?
oli kumman kiinnostunut vallan muusta kuin vatsastani, ei rinsessat siedä sellaista, potkaisin mokomaa otsaan kun yritti kurkkia tyllikseni alle, säädytön mies! y.l=yritän lausua ettei tullut selkoa vaivaan eikä piinaan, jostakin herneitten turpoamisesta vatsassa oli puhetta, mutta syy voi olla myös itseaiheutettu y.l=yritän laatia jonkinlaisen käsityksen siitä, mikä vaiva voisi olla itseaiheutettu, en vielä ymmärrä, palko oli tosi rohkea kun taisteli tohtorin kanssa, ei uskoisi noin pienestä mirristä moista rohkeutta, mistäs sinä taas tämän mirrin toitkaan?? siellä tohtorin sivuhuoneessa istui joku miekkonen, joka pelkäsi palkoa ihan hirvittävästi ja sille palko sähisi oikein kunnolla, omituista oli se ettei miekkosella ollut vaatteita laisinkaan y.l= yrjö laattaseni hoida sinä minua ja jätetään puoskarit väliin, en anna kurkkia tyllikseni alle kenenkään muun kuin ykäni. y.l=ylpeä laadukkaani , mietin että voisiko itseaiheutettu vaiva liittyä jotenkin kieriskelyymme hernespedissä? voisinko olla tulossa allergiseksi hernesvuoteelle tahi kieriskelylle, se olisi jo liian kamalaa, pelottava ajatus yrjö! T:rinsessa,tohtori ja tylliksen alunen kera kisun raivon että itseaiheutetun vaivanNo on täälläkin jo tosi tarve saada uutta lääkäriainesta tuon ikivanhan ukon sijaan..Nimi kuvaa kyllä häntä hyvin,kalju ja harmaa hiippari,miettii kai tilipussiaan enemmän kuin potilaitten hyvinvointia..
Eikä mistään sisätutkimuksesta edes ollut puhetta! Päätti vaan kokeilla millaista on rinsessan hamosen alla,vanha pervo kun lie..
Mitähän se itseaiheutettu siis olisi..
Minua hämää myös se alaston mies siellä sivuhuoneessa,oliko hän tämän lehdessä näkyvän kloonimolosen näköinen,älä vain sano että on..
Tai sano,niin minä käyn heti "tervehdyskäynnillä" siellä..
Katohan tästä lehtikuvasta..- pikkudee
Y.Laatta kirjoitti:
No on täälläkin jo tosi tarve saada uutta lääkäriainesta tuon ikivanhan ukon sijaan..Nimi kuvaa kyllä häntä hyvin,kalju ja harmaa hiippari,miettii kai tilipussiaan enemmän kuin potilaitten hyvinvointia..
Eikä mistään sisätutkimuksesta edes ollut puhetta! Päätti vaan kokeilla millaista on rinsessan hamosen alla,vanha pervo kun lie..
Mitähän se itseaiheutettu siis olisi..
Minua hämää myös se alaston mies siellä sivuhuoneessa,oliko hän tämän lehdessä näkyvän kloonimolosen näköinen,älä vain sano että on..
Tai sano,niin minä käyn heti "tervehdyskäynnillä" siellä..
Katohan tästä lehtikuvasta..Rinsessa otti ja pyörtyi kun näki kuvan viuhahtajasta.
Taispa olla sama heppu kuin tuolla herra tohtorin kamarissa.
Yrjö,mihinkäs lähärit? - Y.L.
pikkudee kirjoitti:
Rinsessa otti ja pyörtyi kun näki kuvan viuhahtajasta.
Taispa olla sama heppu kuin tuolla herra tohtorin kamarissa.
Yrjö,mihinkäs lähärit?Siellähän oli vain tohtorisedän kouluaikainen opetusluuranko istumassa tuolilla..Ilmeisesti muistuttamassa kaiken ajallisuudesta..
Tai sitten muistinvirkistäjänä itselleen tohtorille:Voi käydä lunttaamassa mistäpäin ne mitkäkin luut löytyvät.
Ei ihme että Palko sähisi,ei luurankoja näe joka päivä.Ei joka toinenkaan.Onneksi.
Viedään nyt rinsessa kotiin toipumaan..
Minä kysyn Hujaselta josko iltasella käytäisiin Cessnalla Hälssingissä..
Niin ja tuo kissa mukaan kotiin myös,tules nyt pörröhäntä... - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
Siellähän oli vain tohtorisedän kouluaikainen opetusluuranko istumassa tuolilla..Ilmeisesti muistuttamassa kaiken ajallisuudesta..
Tai sitten muistinvirkistäjänä itselleen tohtorille:Voi käydä lunttaamassa mistäpäin ne mitkäkin luut löytyvät.
Ei ihme että Palko sähisi,ei luurankoja näe joka päivä.Ei joka toinenkaan.Onneksi.
Viedään nyt rinsessa kotiin toipumaan..
Minä kysyn Hujaselta josko iltasella käytäisiin Cessnalla Hälssingissä..
Niin ja tuo kissa mukaan kotiin myös,tules nyt pörröhäntä...voi minua pyörtyä pöksähdin ihan ilman aikojani, kylläpä muistutti kovin se alaston mies tuota lehden heppua, onneksi se olikin sitten vain luuranko y.l=ylitse lahden jajärven vie minut pikaisesti ja kisukki mukaan, ettei joudu uuteen nujakkaan tohtorin kanssa. y.l= yrjö laattaseni oletko miettinyt mikä se itseaiheutettu vaiva voisi olla? en saata ajatella että hernesvuode kiellettäisiin kokonaan tai herneksien syönti y.l=ylen liikkuvainen on tuo vatsa, kummallista ja outoa kaikki tyyni, vieläkin sapettaa se tohtorin käpälöinti ja haameen alle kurkistelu.
voisiko mahassani kasvaa kokonainen pavunvarsi? olisin sitten kuin rinsessa ja pavunvarsi siitä sadusta vaikka se taisikin olla jaakko ja pavunvarsi y.l=yrittäjä laattaseni ota kainaloon ja helli, on ollut niin kovin rankka päivä puoskareineen kaikkineen. palko irti yrjön parrasta! ei yrjöä saa repiä! anna hali yrjö! ja palko kanssa, pikku-dee et sinä! T:rinsessa ja halit kera parran että pavunvarren - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
voi minua pyörtyä pöksähdin ihan ilman aikojani, kylläpä muistutti kovin se alaston mies tuota lehden heppua, onneksi se olikin sitten vain luuranko y.l=ylitse lahden jajärven vie minut pikaisesti ja kisukki mukaan, ettei joudu uuteen nujakkaan tohtorin kanssa. y.l= yrjö laattaseni oletko miettinyt mikä se itseaiheutettu vaiva voisi olla? en saata ajatella että hernesvuode kiellettäisiin kokonaan tai herneksien syönti y.l=ylen liikkuvainen on tuo vatsa, kummallista ja outoa kaikki tyyni, vieläkin sapettaa se tohtorin käpälöinti ja haameen alle kurkistelu.
voisiko mahassani kasvaa kokonainen pavunvarsi? olisin sitten kuin rinsessa ja pavunvarsi siitä sadusta vaikka se taisikin olla jaakko ja pavunvarsi y.l=yrittäjä laattaseni ota kainaloon ja helli, on ollut niin kovin rankka päivä puoskareineen kaikkineen. palko irti yrjön parrasta! ei yrjöä saa repiä! anna hali yrjö! ja palko kanssa, pikku-dee et sinä! T:rinsessa ja halit kera parran että pavunvarren..kotona ollaan ja kaikki hyvin,niinhän?
Tässä lepäillään hernespetillä ja kuunnellaan miten aallot loiskuvat Itärannan kiviin...
Vanhan Kelopään vastaanotolle emme enää kyllä mene.Se oli shokki meille kaikille.
Minä hankin Tri Molosen ja sen Swaanin neidin tänne kyllä huomiseksi,tottamooses..
Rinsessa,anna kätesi niin lohdutan sinua hiukan tässä..Näen kyyneleitä silmäkulmassasi,päivä on ollut raskas..
Hidusen hidas tuo sinun aineenvaihduntasi jos siellä massussa pavunvartta kasvaa... Tutkikoon Tri M. sinut sitten kun saapuu,luotan häneen enemmän kuin tuohon nahkapääpervoon...
Minä lähden tästä vielä Hujasen kanssa Hälssinkiin yön reissulle,aion etsiä sen kloonin käsiini ja tehdä siitä hakkelusta..
Tietäisinpä vain miten tunnistaisin aidon ja väärän Molosen toisistaan..
Halaus sinulle rinsessa (((***))) ja Hyvää Yötä. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..kotona ollaan ja kaikki hyvin,niinhän?
Tässä lepäillään hernespetillä ja kuunnellaan miten aallot loiskuvat Itärannan kiviin...
Vanhan Kelopään vastaanotolle emme enää kyllä mene.Se oli shokki meille kaikille.
Minä hankin Tri Molosen ja sen Swaanin neidin tänne kyllä huomiseksi,tottamooses..
Rinsessa,anna kätesi niin lohdutan sinua hiukan tässä..Näen kyyneleitä silmäkulmassasi,päivä on ollut raskas..
Hidusen hidas tuo sinun aineenvaihduntasi jos siellä massussa pavunvartta kasvaa... Tutkikoon Tri M. sinut sitten kun saapuu,luotan häneen enemmän kuin tuohon nahkapääpervoon...
Minä lähden tästä vielä Hujasen kanssa Hälssinkiin yön reissulle,aion etsiä sen kloonin käsiini ja tehdä siitä hakkelusta..
Tietäisinpä vain miten tunnistaisin aidon ja väärän Molosen toisistaan..
Halaus sinulle rinsessa (((***))) ja Hyvää Yötä.yrjöseni ja huomenta palko! mitä ei ketään kotona y.l=ylen laadukkaani ei ole palannut vielä helsingin reissultaan, olen täällä kera palko-kisun ja tyhjän hernespedin y.l=yllätän laattani ja laitan kunnon aamiaisen kera puuron että voisilmän, saa ykä sitten nauttia minusta ja puurosta kun tulee y.l=yrtti lihani, olen ehkä vihdoinkin päässyt jyvälle siitä mikä voisi olla itseaiheutettu vaiva, kerron sitten kun tri. molonen vihdoin pääsee tänne ja varmistaa asian y.l=yrjöseni laattaseni, mitä mieltä sinä olisit siitä jos huvilassamme liikkuisi joskus enemmänkin väkeä, vaikka sellaisia pikkuisia?
enkä tarkoita nyt lisää koti-eläimiä y.l=yritän lääkärin tutkimuksen jälkeen perehtyä naisen ja miehen anatomiaan oikein kirjan avulla koska nyt juurikin ja tällähetkellä olen aikas ymmälläni ja suorastaan kuitenkin ja silti varma siitä ettei vatsassani myllerrä pavunvarsi...tulehan pikaisesti takaisin ettei puuri jäähdy! T:rinsessa kera anatomian ja ihmeen saati sitten masun että opiskelun rinsessa kirjoitti:
yrjöseni ja huomenta palko! mitä ei ketään kotona y.l=ylen laadukkaani ei ole palannut vielä helsingin reissultaan, olen täällä kera palko-kisun ja tyhjän hernespedin y.l=yllätän laattani ja laitan kunnon aamiaisen kera puuron että voisilmän, saa ykä sitten nauttia minusta ja puurosta kun tulee y.l=yrtti lihani, olen ehkä vihdoinkin päässyt jyvälle siitä mikä voisi olla itseaiheutettu vaiva, kerron sitten kun tri. molonen vihdoin pääsee tänne ja varmistaa asian y.l=yrjöseni laattaseni, mitä mieltä sinä olisit siitä jos huvilassamme liikkuisi joskus enemmänkin väkeä, vaikka sellaisia pikkuisia?
enkä tarkoita nyt lisää koti-eläimiä y.l=yritän lääkärin tutkimuksen jälkeen perehtyä naisen ja miehen anatomiaan oikein kirjan avulla koska nyt juurikin ja tällähetkellä olen aikas ymmälläni ja suorastaan kuitenkin ja silti varma siitä ettei vatsassani myllerrä pavunvarsi...tulehan pikaisesti takaisin ettei puuri jäähdy! T:rinsessa kera anatomian ja ihmeen saati sitten masun että opiskelun..sinne kotipuoleen,rakas rinsessani!
Olen tässä vähän niinkuin metrisellä halolla päähän lyöty,nukuksissa.. heräsin vasta äsken,
olin yötä Kreivittären kartanossa.Nukuin kovin makeasti kun saimme illalla sen kloonin hävitetyksi..
Ymmärränkö nyt oikein sinua.. Oletko raskaana,rinsessani? Nyt pitää ottaa tuoli alle,tämä olikin sellainen jysäys että metrin halko tuntuu nyt hammastikulta..
Siis ne vatsakivut... ne ovatkin vauvan potkuja?
Vauva..Isä.. rinsessa-äiti..
Härttinen sentään,minua pyörryttää... KLOPS!- pikkudee
Y.Laatta kirjoitti:
..sinne kotipuoleen,rakas rinsessani!
Olen tässä vähän niinkuin metrisellä halolla päähän lyöty,nukuksissa.. heräsin vasta äsken,
olin yötä Kreivittären kartanossa.Nukuin kovin makeasti kun saimme illalla sen kloonin hävitetyksi..
Ymmärränkö nyt oikein sinua.. Oletko raskaana,rinsessani? Nyt pitää ottaa tuoli alle,tämä olikin sellainen jysäys että metrin halko tuntuu nyt hammastikulta..
Härttinen sentään,minua pyörryttää... KLOPS!Saittako te sen nakupellen rautoohin sielä?
Tänpäivääses Ilikas on taas juttua.. Se onki joku rottamies,juosta paahitti taksin peräs eilenehtoolla,teeveeski näytettihin..
Nyei tieretä mihinä piileskelöö..
Ai saitta pyyrystettyä.. Sehän oliki sitte sitämukaa selevää..
Tuutta sitte päivällä tänne,niinkö?
Jaha,no sitte ku kerkiättä..
Uutinen? No kerro ny heti äläkä panttaa..
Hä? Susta tulos isä? Voi Härreguud.. Onnea ny jo etukätehen!
Saa vain nähärä vetääkö Zannalla suun mutruhun ku kuuloo.. - rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
..sinne kotipuoleen,rakas rinsessani!
Härttinen sentään,minua pyörryttää... KLOPS!niin se taitaa olla y.l=ylin luomuviljelijäni, en osaa muuta sanoa, pitää tietenkin varmistaa asia tri moloselta, mutta kaiketi ja saati on tapahtumassa tälläinen asia y.l=yhäti liikuttuneena sulattelen puuroani ja tätä asiaa, en oikein ymärrä miten näin on pääsyt käymään, tai ymmärrän mutta en kuitenkaan oikein y.l=ykä laadukkaani sinusta tulee oikea isukki jos itseaiheutettu vaiva on sitä mitä luulen, meitä on kohta kolme kellimässä hernespedillä kera kissan y.l=yksin laadukas ykä voi saada aikaan tälläisen ihmetyksen ja kummastuksen, tyllikseni alla liikehtii kaiketi pikku-yrjö tahi pikku-rinsessa. y.l=yrjö laatta koitas nyt toeta siitä, herää! palko pois yrjön parrasta, kumma mieltymys kissalla sinun partaasi, aikas ison kuhmun sait päähäsi kun pyörryit, yrjöööö tiedätkö kuka tässä, montako sormea? mikä maa mikä valuutta???? T:rinsessa,palko ja yrjö kera yllätyksen sekä pöyrtymyksen että kuhmun
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
niin se taitaa olla y.l=ylin luomuviljelijäni, en osaa muuta sanoa, pitää tietenkin varmistaa asia tri moloselta, mutta kaiketi ja saati on tapahtumassa tälläinen asia y.l=yhäti liikuttuneena sulattelen puuroani ja tätä asiaa, en oikein ymärrä miten näin on pääsyt käymään, tai ymmärrän mutta en kuitenkaan oikein y.l=ykä laadukkaani sinusta tulee oikea isukki jos itseaiheutettu vaiva on sitä mitä luulen, meitä on kohta kolme kellimässä hernespedillä kera kissan y.l=yksin laadukas ykä voi saada aikaan tälläisen ihmetyksen ja kummastuksen, tyllikseni alla liikehtii kaiketi pikku-yrjö tahi pikku-rinsessa. y.l=yrjö laatta koitas nyt toeta siitä, herää! palko pois yrjön parrasta, kumma mieltymys kissalla sinun partaasi, aikas ison kuhmun sait päähäsi kun pyörryit, yrjöööö tiedätkö kuka tässä, montako sormea? mikä maa mikä valuutta???? T:rinsessa,palko ja yrjö kera yllätyksen sekä pöyrtymyksen että kuhmun
..nyt puhelimeesi.. Oh viimeinkin.. Näit jo unta että olen siellä.. Minä olen tuolla alempana,ja kaikenlisäksi vielä Hälssingissä..
Miten arvalinkin että nukut siellä taas ja näet ruusuisia rinsessaunia lapsosesta,kisuliinista ja minusta...
Herääppäs nyt ja siirry tuonne alaspäin odottamaan meidän tuloamme.
Maistuuko aamiainen tänään ?
Tuon tohtoripariskunnan tullessani..
Tri Molonen voisi varmasti tehdä alustavan tutkimuksen ja varmentaa että olet tulossa äidiksi..
Rakkaudella Ykäsi - Dr.Swan
rinsessa kirjoitti:
yrjöseni ja huomenta palko! mitä ei ketään kotona y.l=ylen laadukkaani ei ole palannut vielä helsingin reissultaan, olen täällä kera palko-kisun ja tyhjän hernespedin y.l=yllätän laattani ja laitan kunnon aamiaisen kera puuron että voisilmän, saa ykä sitten nauttia minusta ja puurosta kun tulee y.l=yrtti lihani, olen ehkä vihdoinkin päässyt jyvälle siitä mikä voisi olla itseaiheutettu vaiva, kerron sitten kun tri. molonen vihdoin pääsee tänne ja varmistaa asian y.l=yrjöseni laattaseni, mitä mieltä sinä olisit siitä jos huvilassamme liikkuisi joskus enemmänkin väkeä, vaikka sellaisia pikkuisia?
enkä tarkoita nyt lisää koti-eläimiä y.l=yritän lääkärin tutkimuksen jälkeen perehtyä naisen ja miehen anatomiaan oikein kirjan avulla koska nyt juurikin ja tällähetkellä olen aikas ymmälläni ja suorastaan kuitenkin ja silti varma siitä ettei vatsassani myllerrä pavunvarsi...tulehan pikaisesti takaisin ettei puuri jäähdy! T:rinsessa kera anatomian ja ihmeen saati sitten masun että opiskelunon varattu y.l=Yllättävä lääkärin tarkastus tänään y.l=yhdessä lemmenpesässä kotikäynnin yhteydessä.
y.l=YliLääkäri Molonen suorittaa Teille tuon tutkimuksen jolla varmistutaan sitten mahdollisesta raskaudestanne!
Olemme jo tulossa y.l=yhdessä lääkäri mieheni kanssa piipahtamaan luonanne.
Meistä onkin tulossa paikkoin y.l=ylimmät lähinaapurinne-kiitos siitä y.l=Yrjö Laatalle - rinsessa
Dr.Swan kirjoitti:
on varattu y.l=Yllättävä lääkärin tarkastus tänään y.l=yhdessä lemmenpesässä kotikäynnin yhteydessä.
y.l=YliLääkäri Molonen suorittaa Teille tuon tutkimuksen jolla varmistutaan sitten mahdollisesta raskaudestanne!
Olemme jo tulossa y.l=yhdessä lääkäri mieheni kanssa piipahtamaan luonanne.
Meistä onkin tulossa paikkoin y.l=ylimmät lähinaapurinne-kiitos siitä y.l=Yrjö Laatalley.l= yllättävää luettavaa ja kiitos siitä, kaipaankin jo uusia naapureita ja ennenkaikkea tutkimusta y.l=ylen laadukas y.l=yrjö laattani huolehtii varmasti kaikesta parhaansa mukaan.
hups ,olin juuri liimaamassa rikkomaani kulhoa ja nyt liimautuikin näppäimistö käteeni, anteeksi! yrjöööööööö! voih y.l=yrtti lihani on matkoilla, täytyy selviytyä omin voimin irti, näkemiin T;rinsessa ja liimaus kera pinteen että uuden naapurin
- Tri M.
Sieltähän te jo tulittekin! Oliko mukava lentomatka,ei ukkosia ilmeisestikkään..
Täällä on iloisia uutisia.Olen tavoittanut Miss Swan'in ja sovimme että noudan hänet tuonne labraan missä teen hänelle säteilytyksen ja syväpuhdistuksen.Kloonini vietti nähkääs hänen kanssaan yhteisen yön..
Minusta tuntuu että saamme sen kopioni parhaiten kiinni siellä laboratoriossa.. Sehän seuraa Miss Swan'ia kuin hai laivaa vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa kuin rotta pullantuoksua..
Teemmekin näin:Jos saamme kloonin tulemaan laboratorioon minä houkuttelen sen re-inkarnaattoriin ja säteilytän sitä niin kauan että poistoputkesta nousee enää kosteaa höyryä.. Sitten tämä painajainen on ohi toivoakseni lopullisesti.....teoriassa ja hyvällä tuurilla voisi onnistuakkin.Minä kyllä käyttäisin nyrkkejäni ja hoitelisin sen niljakkeen teho-osastokuntoon..
Toisaalta siitä voisi tulla minulle tarpeettomia kustannuksia joten voi olla parempi kokeilla tuota sinun keinoasi.
Miten aiot saada sen kaverin re-inkarnaattoriin?
Luuletko että hän kävelee sinne vapaaehtoisesti?- Dr.Swan
Luulin että häneltä olisi jo sydän pettänyt viime öisen hurjastelumme johdosta...Se kirottu elukka!
Tule pian oma Jormani,pelkään niin kovin!Odotan sisällä niin kauan että tulet omilla avaimillasi,on kai parasta etten avaa nyt ovea...
Rakastan Sinua! - Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Luulin että häneltä olisi jo sydän pettänyt viime öisen hurjastelumme johdosta...Se kirottu elukka!
Tule pian oma Jormani,pelkään niin kovin!Odotan sisällä niin kauan että tulet omilla avaimillasi,on kai parasta etten avaa nyt ovea...
Rakastan Sinua!...en pääse nyt hetkeen koneelle (n.puoleen tuntiin ehkäpä)...johdot on jyrsitty poikki...
...jotenkin sain kuitenkin lähetettyä vielä tämän viestin...ihmeellistä kyllä?! - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...en pääse nyt hetkeen koneelle (n.puoleen tuntiin ehkäpä)...johdot on jyrsitty poikki...
...jotenkin sain kuitenkin lähetettyä vielä tämän viestin...ihmeellistä kyllä?!yölamppusi johto.. Eipä väliä,sain sinut takaovesta turvaan taksin penkille juuri ennenkuin klooni hyökkäsi nurkan takaa..
Tuolla se juoksee auton perässä kuin viimeistä päivää...
Voisitko laittaa jotain intiimiä vaatekappaletta tuohon sivuikkunaan roikkumaan että klooni varmasti jaksaa juosta laboratoriolle saakka..Ne stringit ehkä?
Tässä menee puolisen tuntia niin päästään jatkamaan... - Tri M.
Tri M. kirjoitti:
yölamppusi johto.. Eipä väliä,sain sinut takaovesta turvaan taksin penkille juuri ennenkuin klooni hyökkäsi nurkan takaa..
Tuolla se juoksee auton perässä kuin viimeistä päivää...
Voisitko laittaa jotain intiimiä vaatekappaletta tuohon sivuikkunaan roikkumaan että klooni varmasti jaksaa juosta laboratoriolle saakka..Ne stringit ehkä?
Tässä menee puolisen tuntia niin päästään jatkamaan...toimitaan ripeästi mutta silti nopeasti...
Herra Laatta,avatkaa re-inkarnaattorin kammion ovi ja sinä rakas heität ne stringisi sinne penkille odottamaan.. Laitan vielä palasen Oltermannia tuohon penkille niin houkutus on kaksinkertainen!
Sitten kipitätte tuonne toimistoni puolelle.Minä jään tähän tänne sivummalle ja työnnän kammion oven kiinni kun se niljake on siellä nuuhkimassa niitä ihania tuoksujaan..
Äkkiä,kuulen jo läähätyksen ja tennareiden lätinän! - Tri M. sankaripoika
Tri M. kirjoitti:
toimitaan ripeästi mutta silti nopeasti...
Herra Laatta,avatkaa re-inkarnaattorin kammion ovi ja sinä rakas heität ne stringisi sinne penkille odottamaan.. Laitan vielä palasen Oltermannia tuohon penkille niin houkutus on kaksinkertainen!
Sitten kipitätte tuonne toimistoni puolelle.Minä jään tähän tänne sivummalle ja työnnän kammion oven kiinni kun se niljake on siellä nuuhkimassa niitä ihania tuoksujaan..
Äkkiä,kuulen jo läähätyksen ja tennareiden lätinän!Siellä se minun kopioni nyt muhii omissa liemissään.Poistoputkesta vaan tippuu vesihöyryä ja ilmassa leijuu vieno juuston tuoksu.Tulee vähän nuo hampurilaispaikat mieleen..
Tänä onkin sellainen Ratburger...
Ilo katsella miten säteilytys tehoaa.
Annetaan olla uunissa pari tiimaa ja kaadetaan sitten vesi viemäriin.Eipä siinä muuta tarvita.
Et kai ollut tosissasi siitä omasta kloonistasi,rakkaani? En haluaisi kahta Miss Swan'ia.Yksi ja ainut.Ainutlaatuinen... - Neiti Swaan täällä taas....ejk
Tri M. kirjoitti:
toimitaan ripeästi mutta silti nopeasti...
Äkkiä,kuulen jo läähätyksen ja tennareiden lätinän!Huh!Kylläpä oli täpärällä!Nyt se elukka jo nuuhkii oltermann kimpaletta...rinkeistä puhumattakaan...hyi olkoon mitkä käytös tavat!Näettekö tuon vihertävän vaahdon joka roikkuu jo suupielistään...en ole nähnyt koskaan mitään vastaavaa!Olemme nyt todistamassa historian iljettävintä tapahtumaa täällä Tri.Molosen koe laboratooriossa...voitte katsoa tämän myös BBC:n uutisista suorana,ylimääräisenä uutis lähetyksenä.Mitään tälläistä ei ole enne näillä main nähty!
NYT!Työnnä rakkaani,oi työnnä tuo raskas ovi kiinni kaikin voimin!Työnnä työnnä!
....mitä tapahtuukaan ensi jaksossa?
Sen voitte tietää vain seuraamalla BBC:tä tai odottamalla seuraavaa informaatiota jonka itse Arvon tri.Molonen raportoi Teille tuota pikaa.
Siihen asti näkemiin! - Tri M.
Neiti Swaan täällä taas....ejk kirjoitti:
Huh!Kylläpä oli täpärällä!Nyt se elukka jo nuuhkii oltermann kimpaletta...rinkeistä puhumattakaan...hyi olkoon mitkä käytös tavat!Näettekö tuon vihertävän vaahdon joka roikkuu jo suupielistään...en ole nähnyt koskaan mitään vastaavaa!Olemme nyt todistamassa historian iljettävintä tapahtumaa täällä Tri.Molosen koe laboratooriossa...voitte katsoa tämän myös BBC:n uutisista suorana,ylimääräisenä uutis lähetyksenä.Mitään tälläistä ei ole enne näillä main nähty!
NYT!Työnnä rakkaani,oi työnnä tuo raskas ovi kiinni kaikin voimin!Työnnä työnnä!
....mitä tapahtuukaan ensi jaksossa?
Sen voitte tietää vain seuraamalla BBC:tä tai odottamalla seuraavaa informaatiota jonka itse Arvon tri.Molonen raportoi Teille tuota pikaa.
Siihen asti näkemiin!nauhoitetun lähetyksen uudestaan noista hektisistä hetkistä täällä tutkimuslaboratoriossa..
Nyt todetaan että on Nti Swan'in vuoro käydä syvähuuhtelussa ja verikokeessa ennen poislähtöämme.
Mutta missäpäs ollaan yötä,nti Swan..
Ehkä palaamme asunnollesi ja huilimme siellä päivän rasitukset pois.
Herra Laatta,mitä sanotte tähän?
Aiotteko viedä meidät kenties koneellanne Laattajärvelle huomenna? Tri M. kirjoitti:
nauhoitetun lähetyksen uudestaan noista hektisistä hetkistä täällä tutkimuslaboratoriossa..
Nyt todetaan että on Nti Swan'in vuoro käydä syvähuuhtelussa ja verikokeessa ennen poislähtöämme.
Aiotteko viedä meidät kenties koneellanne Laattajärvelle huomenna?käväistä tässä vaikkapa Hesperian puiston Kreivittären luona iltateellä..
Menkää te sinne Miss Swan'in kotiin ja viettäkää lupsakkaa lauantaiyötä..
Soittelen sitten aamupäivällä ja tulette sitten tavaroinenne koneen kyydissä Laattajärvelle.
Tämä sopinee teille,Miss Swan...- Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
nauhoitetun lähetyksen uudestaan noista hektisistä hetkistä täällä tutkimuslaboratoriossa..
Aiotteko viedä meidät kenties koneellanne Laattajärvelle huomenna?...olin positiivisesti yllättynyt ettei tuo syvähuuhtelu ollutkaan sen rankempi juttu,se olikin itseasiassa ihan miellyttävä kokemus...
Mennäänkö Jokke kotiin nukkumaan...tämä oli totisesti rankka päivä meille kaikille!
Mutta ei tässä nyt mikään kiire ole,vai miten on muru?Joko simmut menevät väkisinkin kiinni!
P.s olit muuten oikeassa,se ei ollut koneen johto joka oli jyrsitty vaan hiustenkuivaajan!Miten nyt selviän aamuksi töihin??????????????????????????? - Dr.Swan
Y.Laatta kirjoitti:
käväistä tässä vaikkapa Hesperian puiston Kreivittären luona iltateellä..
Menkää te sinne Miss Swan'in kotiin ja viettäkää lupsakkaa lauantaiyötä..
Soittelen sitten aamupäivällä ja tulette sitten tavaroinenne koneen kyydissä Laattajärvelle.
Tämä sopinee teille,Miss Swan...Olette suurenmoinen ihminen!Mieheni on puhunut teistä niin paljon ja pelkkää hyvää!Kylläpä otti lujille tuo rotta jahti,mutta palkkoikin oli suuri:Rat-burgerilaiset majoneesilla&juustolla.
Huomenissa sitten nähdään! - Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
...olin positiivisesti yllättynyt ettei tuo syvähuuhtelu ollutkaan sen rankempi juttu,se olikin itseasiassa ihan miellyttävä kokemus...
Mennäänkö Jokke kotiin nukkumaan...tämä oli totisesti rankka päivä meille kaikille!
Mutta ei tässä nyt mikään kiire ole,vai miten on muru?Joko simmut menevät väkisinkin kiinni!
P.s olit muuten oikeassa,se ei ollut koneen johto joka oli jyrsitty vaan hiustenkuivaajan!Miten nyt selviän aamuksi töihin???????????????????????????Ja minäkun tulin varta vasten sinun vuoksesi tuolta BBrunetin luota kotiin!
Älä nyt jätä minua Jorma Molonen! - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...olin positiivisesti yllättynyt ettei tuo syvähuuhtelu ollutkaan sen rankempi juttu,se olikin itseasiassa ihan miellyttävä kokemus...
P.s olit muuten oikeassa,se ei ollut koneen johto joka oli jyrsitty vaan hiustenkuivaajan!Miten nyt selviän aamuksi töihin???????????????????????????sinun kotiisi.. Olisiko sinulla vähäsen jotain tuhtia juotavaa.. Nyt kyllä maistuisi kunnon paukku.
Ei minua väsytä nyt yhtään,voidaan jutella tässä vaikka miten pitkään.. ..rakkaani... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
sinun kotiisi.. Olisiko sinulla vähäsen jotain tuhtia juotavaa.. Nyt kyllä maistuisi kunnon paukku.
Ei minua väsytä nyt yhtään,voidaan jutella tässä vaikka miten pitkään.. ..rakkaani...Sallithan pienen tupakka tauon?Anteeksi tämä paheeni...
Tupakka ja välitauko siis. - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Sallithan pienen tupakka tauon?Anteeksi tämä paheeni...
Tupakka ja välitauko siis.hieno ilta,monenlaista mutkaa mutta lopussa kaikki hyvin..
Vai onko? - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
hieno ilta,monenlaista mutkaa mutta lopussa kaikki hyvin..
Vai onko?...kyllä meitä on tänään koeteltu oikein toden teolla.Tässä on kyllä yhdelle päivälle niin paljon tapahtumia että enempää en olisi kestänytkään.. Tuhtia juotavaa..?..Se ilkeä rotta join viime yönä koko baarikaappini tyhjäksi mutta odota haen tuolta tavaroista jotka olenkin jo pakannut,pullon pirtua...klinikan lääke varasto näet.. se on varmasti tarpeeksi tuhtia..ja mikä voisikaan olla romanttisempaa..Sinä,minä,tässä terassilla keinussa kuutamoa katsellessa ja pirtu pönikkä...
...voi tätä onnea...vihdoin kahden...ensimmäistä kertaa... - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...kyllä meitä on tänään koeteltu oikein toden teolla.Tässä on kyllä yhdelle päivälle niin paljon tapahtumia että enempää en olisi kestänytkään.. Tuhtia juotavaa..?..Se ilkeä rotta join viime yönä koko baarikaappini tyhjäksi mutta odota haen tuolta tavaroista jotka olenkin jo pakannut,pullon pirtua...klinikan lääke varasto näet.. se on varmasti tarpeeksi tuhtia..ja mikä voisikaan olla romanttisempaa..Sinä,minä,tässä terassilla keinussa kuutamoa katsellessa ja pirtu pönikkä...
...voi tätä onnea...vihdoin kahden...ensimmäistä kertaa...ehtinytkin jo odottaa.. se klooni kyllä vei ensi-illan mutta minä lupaan laittaa puolta paremmaksi.. Enkä jyrsi kaulaasi piloille!
Onko tuo kaulakoru se sama joka on siinä kuvassa,kyllä kai tiedät..? - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
ehtinytkin jo odottaa.. se klooni kyllä vei ensi-illan mutta minä lupaan laittaa puolta paremmaksi.. Enkä jyrsi kaulaasi piloille!
Onko tuo kaulakoru se sama joka on siinä kuvassa,kyllä kai tiedät..?...kyllä se on sama...ja nyt siinä on vielä pari kiloa kultaa lisäksi...olen niin vaatimaton...kuten tiedätkin.
...tuntuu hyvältä kun silittelet kaulaani...se on todella kipeä ...voi tunnen vieläkin ne kauheat taltta hampaat ihossani...laittaisitko hieman käärme salvaa siihen..juuri siihen kohtaan..voi miten olenkaan kaivannut läheisyyttäsi Jorma - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...kyllä se on sama...ja nyt siinä on vielä pari kiloa kultaa lisäksi...olen niin vaatimaton...kuten tiedätkin.
...tuntuu hyvältä kun silittelet kaulaani...se on todella kipeä ...voi tunnen vieläkin ne kauheat taltta hampaat ihossani...laittaisitko hieman käärme salvaa siihen..juuri siihen kohtaan..voi miten olenkaan kaivannut läheisyyttäsi Jorma..Suutelen niskaa,oi miten oletkin siinä niin suloisesti.Laitan käteni ympärillesi ja sitten sellainen Keskiyön Erikoinen... pitkä ja antaumuksellinen suudelma... rakas,huulesi ovat ihanan polttavat. Tahdon lisää näitä....lisää..
- Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
..Suutelen niskaa,oi miten oletkin siinä niin suloisesti.Laitan käteni ympärillesi ja sitten sellainen Keskiyön Erikoinen... pitkä ja antaumuksellinen suudelma... rakas,huulesi ovat ihanan polttavat. Tahdon lisää näitä....lisää..
..kylläpä sinä suuteletkin ihanasti...tahdon näitä keskiyön erikoisia lisää...kumpa et koskaan lopettaisi...se kipu jota vielä hetki sitten tunsin on jo poissa...nyt tunnen jotain muuta ...jännititkö juuri reisi lihastasi,rakas?
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
..kylläpä sinä suuteletkin ihanasti...tahdon näitä keskiyön erikoisia lisää...kumpa et koskaan lopettaisi...se kipu jota vielä hetki sitten tunsin on jo poissa...nyt tunnen jotain muuta ...jännititkö juuri reisi lihastasi,rakas?
Anatomian opintosi eivät ole menneet hukkaan...
Voi,miksi suljit silmäsi...Haluan katsella noita iloisia mantelisilmiä... Ne ovat ihanat!
Uh miten reisilihas onkaan jännittynyt.. Kuin väkevä jousi tuolla puntissa..Nyt pitäisi saada pikaista helpotusta asiaan...
Otetaanpas vielä tuolta pänikästä vähäsen..
Onpas tuimaa,huh... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Anatomian opintosi eivät ole menneet hukkaan...
Voi,miksi suljit silmäsi...Haluan katsella noita iloisia mantelisilmiä... Ne ovat ihanat!
Uh miten reisilihas onkaan jännittynyt.. Kuin väkevä jousi tuolla puntissa..Nyt pitäisi saada pikaista helpotusta asiaan...
Otetaanpas vielä tuolta pänikästä vähäsen..
Onpas tuimaa,huh...aina kun näen tuon treenatun lihaksen,jonka nyt saatan jopa tuntea,minun on suljettava silmät jotta voin taas avata ne varmistuakseni ettei se ole vain unta...oi..totisesti,en voi erehtyä...tunnen kuinka jousi on viritetty..kyllä...tämä on kuin unta...mutta kuitenkin totta...
- Tri M.
valuin tänne alaspäin,aivankuin vaistoni sanoisi:Siirtykää alas ja vaaka-asentoon..
Tässä terassilla on vähän hiukka viileää,mentäisiinkö tuonne.. vaikkapa sänkysi päälle... Kannan sinut sinne,voi miten kevyt oletkaan,kuin pieni lintunen!- Dr.Swan
...nuo käsivartesi...kuinka ihanasti ne kannattelevatkaan minua...rakas...emme ehtineetkään makuuhuoneeseen asti...olet niin lähellä...painan huuleni kaulaasi ...oi mutta Jorma...tuo sykkivä äärimmilleen viritetty jousi etsii jo maali taulua...laske minut hetkeksi alas ...päästän tuon aseen vapauteen...onhan sinulla aseenkanto lupa...tuollaiseen tarvitaan jo sellainen.
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...nuo käsivartesi...kuinka ihanasti ne kannattelevatkaan minua...rakas...emme ehtineetkään makuuhuoneeseen asti...olet niin lähellä...painan huuleni kaulaasi ...oi mutta Jorma...tuo sykkivä äärimmilleen viritetty jousi etsii jo maali taulua...laske minut hetkeksi alas ...päästän tuon aseen vapauteen...onhan sinulla aseenkanto lupa...tuollaiseen tarvitaan jo sellainen.
kuumaan ihanasti sykkivään syliisi.. väreilet ja ihosi on äärimilleen herkistyneenä...
Rakas,et ole koskaan kertonut minulle etunimeäsi.. onko se salaisuus?...minä rakastan sinun salaisuuksiasi.. tunnen miten kätesi vaeltavat joka puolella minua...
Ooh,en kestä enempää.. rakas... olet niin tehokas! - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
kuumaan ihanasti sykkivään syliisi.. väreilet ja ihosi on äärimilleen herkistyneenä...
Rakas,et ole koskaan kertonut minulle etunimeäsi.. onko se salaisuus?...minä rakastan sinun salaisuuksiasi.. tunnen miten kätesi vaeltavat joka puolella minua...
Ooh,en kestä enempää.. rakas... olet niin tehokas!väliin...liikehdintäsi saa minut niin villiksi...niin villiksi etten muista enää edes omaa nimeäni,vaikka tarkoitukseni on kyllä kertoa se sinulle...ja sinun ihana miehekäs vartalosi ...tunnen sen joka puolella kehoani..suutelen jokaista paikkaasi...oi nyt sait niin tehokkaan suudelman ettet todellakaan tainnut kestää enää...
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
väliin...liikehdintäsi saa minut niin villiksi...niin villiksi etten muista enää edes omaa nimeäni,vaikka tarkoitukseni on kyllä kertoa se sinulle...ja sinun ihana miehekäs vartalosi ...tunnen sen joka puolella kehoani..suutelen jokaista paikkaasi...oi nyt sait niin tehokkaan suudelman ettet todellakaan tainnut kestää enää...
joudun antautumaan edessäsi... Nuo sääret.. kauniit hoikat ihanat pitkät sääret.. lantio.. rinnat.. kaikki sinussa niin satumaisen kaunista.. mikä onnenpoika olenkaan..
Värisen vieläkin kuin lehti puun....tämä on niin suloista kaikki..rakas,oma suloinen joutseneni.. - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
joudun antautumaan edessäsi... Nuo sääret.. kauniit hoikat ihanat pitkät sääret.. lantio.. rinnat.. kaikki sinussa niin satumaisen kaunista.. mikä onnenpoika olenkaan..
Värisen vieläkin kuin lehti puun....tämä on niin suloista kaikki..rakas,oma suloinen joutseneni.....olet tehnyt minusta niin onnellisen naisen...kumpa olin tiennyt ihanuutesi jo aiemmin...en olisi koskaan ikimaailmassa sekoittanut sinua klooniisi...olen niin pahoillani siitä...pakko sanoa että todellakin klooniltasi puuttui jotain mitä sinulta löytyy...voih,kaikki Sinussa oma rakas on niin valtavan ihanaa...mennäänkö nyt tuonne makuuhuoneen puolelle vaikka jalkani tärisevätkin niin etten tiedä pääsenkö sinne asti,haluaisin vain olla nyt lähelläsi...
Maria ;) - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...olet tehnyt minusta niin onnellisen naisen...kumpa olin tiennyt ihanuutesi jo aiemmin...en olisi koskaan ikimaailmassa sekoittanut sinua klooniisi...olen niin pahoillani siitä...pakko sanoa että todellakin klooniltasi puuttui jotain mitä sinulta löytyy...voih,kaikki Sinussa oma rakas on niin valtavan ihanaa...mennäänkö nyt tuonne makuuhuoneen puolelle vaikka jalkani tärisevätkin niin etten tiedä pääsenkö sinne asti,haluaisin vain olla nyt lähelläsi...
Maria ;)kuin Adam ja Eve aikoinaan.. tuolla viileiden lakanoiden päällä levätään ja kaulaillaan..
Haluan katsoa naistani.. kauneinta taideteosta jonka luoja loi.. joka kaari,joka kurvi,siellä missä pitääkin...
Mahtaako meistä olle vielä Laattajärvelle lähtijöiksi tänään... Mielummin olisin tässä kanssasi vielä huomiseen..
Tule kainalooni,kädet yhteen näin.. tahdon suojella sinua kaikelta... rakkaani.. - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
kuin Adam ja Eve aikoinaan.. tuolla viileiden lakanoiden päällä levätään ja kaulaillaan..
Haluan katsoa naistani.. kauneinta taideteosta jonka luoja loi.. joka kaari,joka kurvi,siellä missä pitääkin...
Mahtaako meistä olle vielä Laattajärvelle lähtijöiksi tänään... Mielummin olisin tässä kanssasi vielä huomiseen..
Tule kainalooni,kädet yhteen näin.. tahdon suojella sinua kaikelta... rakkaani.....tuntuuko Sinustakin että olisimme ainoat ihmiset maanpäällä tällä hetkellä?Vain me kaksi...ja lintujen viserrys...rakkaani tiedän että suojelet minua kaikelta..lähelläsi on niin turvallinen olo.En kaipaa mitään muuta...ajatellaan sitten huomenissa sitä Laattajärvelle muuttoa...ollaan tässä niin pitkään kuin haluat..silitätkö minut uneen?
- Kyylääjä nro 949
Dr.Swan kirjoitti:
...tuntuuko Sinustakin että olisimme ainoat ihmiset maanpäällä tällä hetkellä?Vain me kaksi...ja lintujen viserrys...rakkaani tiedän että suojelet minua kaikelta..lähelläsi on niin turvallinen olo.En kaipaa mitään muuta...ajatellaan sitten huomenissa sitä Laattajärvelle muuttoa...ollaan tässä niin pitkään kuin haluat..silitätkö minut uneen?
Vain 949 lukijaa teillä porno pariskunnalla,joo ainoat..................
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...tuntuuko Sinustakin että olisimme ainoat ihmiset maanpäällä tällä hetkellä?Vain me kaksi...ja lintujen viserrys...rakkaani tiedän että suojelet minua kaikelta..lähelläsi on niin turvallinen olo.En kaipaa mitään muuta...ajatellaan sitten huomenissa sitä Laattajärvelle muuttoa...ollaan tässä niin pitkään kuin haluat..silitätkö minut uneen?
on kaunis ja ainutlaatuinen..Me olemme me,muut muualla.. vain meille laulavat nuo aamuyön linnut.. Ajattele miten julmaa on elo jossain missä pommit räjähtelevät ja ihmiset itkevät rakkaitaan... Täällä meillä tällainen onnenhetki.. Kuin kauneimmasta sadusta..
Hiljaa silitän hiuksiasi... puhallan pienen kiehkuran otsaltasi... katselen miten silmäsi menevät kiinni... hengität syvään...vielä suukko..
Hyvää Yötä Maria,olet suloinen nainen! - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
on kaunis ja ainutlaatuinen..Me olemme me,muut muualla.. vain meille laulavat nuo aamuyön linnut.. Ajattele miten julmaa on elo jossain missä pommit räjähtelevät ja ihmiset itkevät rakkaitaan... Täällä meillä tällainen onnenhetki.. Kuin kauneimmasta sadusta..
Hiljaa silitän hiuksiasi... puhallan pienen kiehkuran otsaltasi... katselen miten silmäsi menevät kiinni... hengität syvään...vielä suukko..
Hyvää Yötä Maria,olet suloinen nainen!...olet ihana...ajattelin juuri itsekkin kuinka etuoikeutettuja ja onnellisessa asemassa olemme..kuinka hyvä paikka maailma olisikaan jos kaikki voisivat omistaa tämän saman onnen..nyt silmäni painuvat kiinni väkisinkin..nukahdan varmasti kauneimpaan uneen mitä kuvitella saattaa..ehkä tämä on jo unta?...liian hyvää ollakseen totta,kaunista se on silti...
Sinun
"Marge"Swan
kylläpä meidän nimemme sopivatkin hyvin yhteen
Jorma ja Marge...ehkä kauneimmat nimet päällä maan;)...onko Sinulla muita nimiä?...olisi niin ihana kuulla... - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...olet ihana...ajattelin juuri itsekkin kuinka etuoikeutettuja ja onnellisessa asemassa olemme..kuinka hyvä paikka maailma olisikaan jos kaikki voisivat omistaa tämän saman onnen..nyt silmäni painuvat kiinni väkisinkin..nukahdan varmasti kauneimpaan uneen mitä kuvitella saattaa..ehkä tämä on jo unta?...liian hyvää ollakseen totta,kaunista se on silti...
Sinun
"Marge"Swan
kylläpä meidän nimemme sopivatkin hyvin yhteen
Jorma ja Marge...ehkä kauneimmat nimet päällä maan;)...onko Sinulla muita nimiä?...olisi niin ihana kuulla...unessa.. On minulla toki toinenkin nimi....
Se on vähän hassu, se on ... Allan..
Melkein kuin Aladdin mutta ei aivan...
Marge ja Jorma.. Laattajärven lentävät Lääkärit..
Eipä olisi voinut hurjemmalla uutisella tämä päivä käynnistyä..
Olen tietenkin onnellinen tuosta uutisesta!
Oletko tänään hyvävointinen siellä,kultaseni?
Tulen niin pian kuin mahdollista kotiin.
Nyt tulee vain mieleen Zanna.. Pääskyni Eestinmaan.. Miten selitän tämän hänelle..
Onpas tässä nyt miettimistä..- Tri M.
Olemme vielä Miss Swan'in asunnolla.Kaikki on pakattu lähtöä varten.. olisi vain mukava olla täälläkin.. Mutta työt kutsuvat!
- Y.L.
Tri M. kirjoitti:
Olemme vielä Miss Swan'in asunnolla.Kaikki on pakattu lähtöä varten.. olisi vain mukava olla täälläkin.. Mutta työt kutsuvat!
.. Sain äsken kuulla kovetunpuoleisia uutisia kotipuolesta.. Kerron sitten koneessa tarkemmin.
Aterioin vielä täällä Kreivittären kartanossa ja tulen noutamaan teidät sitten taksilla.
Hujanen on jo mennyt huoltamaan konetta paluulentoa varten..
Minä etsin tuolta kartanon puutarhasta vielä tuoreita ruusuja rinsessalle onnittelukimpuksi..
Nyt on kyllä soitettava myös neuvonantajalleni! - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Kävin konditoriasta hakemassa vastaleivottuja croisantteja...haluatko kahviisi maitoa ja sokeria?
...olet kyllä oikeassa että Laattajärvellä varmasti kaivataan meitä jo työn merkeissä..minulle soitettiin jo varhain aamulla ja todellakin meitä tarvitaan siellä!Onkai parasta että lähdemme tänään...ajatellaan näin että mitä nopeammin toimimme sitä nopeammin saamme yhteisen kotimme laitettua kuntoon...
...mutta nyt hoidettava muutama työpuhelu...
Miss Swan
...väsynyt mutta onnellinen - Yrjö Laatta
Y.L. kirjoitti:
.. Sain äsken kuulla kovetunpuoleisia uutisia kotipuolesta.. Kerron sitten koneessa tarkemmin.
Aterioin vielä täällä Kreivittären kartanossa ja tulen noutamaan teidät sitten taksilla.
Hujanen on jo mennyt huoltamaan konetta paluulentoa varten..
Minä etsin tuolta kartanon puutarhasta vielä tuoreita ruusuja rinsessalle onnittelukimpuksi..
Nyt on kyllä soitettava myös neuvonantajalleni!vastaa oi neuvonantajani...
Jätetään viesti vastaajaan:
Rakas neuvonantajani leiti
Yrjö tässä hei.Olen saanut juuri kuulla että olen mahdollisesti tulossa .. ISÄKSI.
Rinsessa on ilmeisesti raskaana.
Tämä asia riemastuttaa minua kovin.
Eräs huolenaihe minulla kuitenkin on.
Olen luvannut mennä naimisiin Zannan kanssa ja hän ei ehkä voi hyväksyä että hoivaan tulevaisuudessa rinsessan kanssa yhteistä vauvaa.
Miten tämän asian kanssa tulisi edetä?
En halua luopua rakkaistani..
Koeta etsiä oikea tie meille kaikille.
Rakas neuvonantajani,olen aina luottanut vaistoihisi..
Viime kädessä teen ratkaisut tietenkin itse.
Vastaathan pian
Y.L. - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Kävin konditoriasta hakemassa vastaleivottuja croisantteja...haluatko kahviisi maitoa ja sokeria?
...olet kyllä oikeassa että Laattajärvellä varmasti kaivataan meitä jo työn merkeissä..minulle soitettiin jo varhain aamulla ja todellakin meitä tarvitaan siellä!Onkai parasta että lähdemme tänään...ajatellaan näin että mitä nopeammin toimimme sitä nopeammin saamme yhteisen kotimme laitettua kuntoon...
...mutta nyt hoidettava muutama työpuhelu...
Miss Swan
...väsynyt mutta onnellinenTässä vielä vähän unella oon.. Oletpa pirteän näköinen,sielä on upea poutasää ulkona.
Hieno lentoilma.. Ei ukkosen pelkoa ainakaan vielä..
Laita vaan maidot ja sokerit..niistä saa energiaa!
Laatta lupasi hakea meidät taksilla täältä..
Onpas noita pakaaseja paljon..Pääseeköhän kone ilmaan tuolla lastilla..
Aamuhalaus.. mmmmm smack* ..ihana naiseni! - Swan ejk.
Yrjö Laatta kirjoitti:
vastaa oi neuvonantajani...
Jätetään viesti vastaajaan:
Rakas neuvonantajani leiti
Yrjö tässä hei.Olen saanut juuri kuulla että olen mahdollisesti tulossa .. ISÄKSI.
Rinsessa on ilmeisesti raskaana.
Tämä asia riemastuttaa minua kovin.
Eräs huolenaihe minulla kuitenkin on.
Olen luvannut mennä naimisiin Zannan kanssa ja hän ei ehkä voi hyväksyä että hoivaan tulevaisuudessa rinsessan kanssa yhteistä vauvaa.
Miten tämän asian kanssa tulisi edetä?
En halua luopua rakkaistani..
Koeta etsiä oikea tie meille kaikille.
Rakas neuvonantajani,olen aina luottanut vaistoihisi..
Viime kädessä teen ratkaisut tietenkin itse.
Vastaathan pian
Y.L.puheluasi..Voi Yrjö Laatta,muista että mitä tahansa teetkin niin minä ja Jorma Molonen olemme tukenasi.Ymmärrän että tilanne on nyt vaikea ,mutta naisena ja tohtorina haluan sanoa sinulle että rinsassa käy nyt varmasti läpi niin rankkoja asioita että ethän jätä häntä yksin miettimään.Kyllä sinä Yrjö tiesit että näin tässä saattaa käydä!Kanna nyt vastuusi lapsesta kuin myös lapsen äitikin tarvitsee Sinua nyt enemmän kuin koskaan!
Yksi ratkaisu minulle tuli mieleeni!Voisin hankkia Teille kaikille kolmelle( vauva )oman kotimaani kansallisuuden!Bugandan kansalaisena Sinulla Y.Laatta,olisi oikeus naida nuo molemmat Teille niin rakkaat neitoset.Kyllä minä autan aina lastenhoito ongelmissa ja ihan rinsessaa varten tilasin juuri äsken uudelle klinikalle ultraääni laitteistot ja tarvittavat lapsenpäästö välineistöt.
Voitte luottaa minuun ja Tri.Moloseen!Olemme tässä jos tarvitsette.
Dr.Swan - Neiti Swan
Tri M. kirjoitti:
Tässä vielä vähän unella oon.. Oletpa pirteän näköinen,sielä on upea poutasää ulkona.
Hieno lentoilma.. Ei ukkosen pelkoa ainakaan vielä..
Laita vaan maidot ja sokerit..niistä saa energiaa!
Laatta lupasi hakea meidät taksilla täältä..
Onpas noita pakaaseja paljon..Pääseeköhän kone ilmaan tuolla lastilla..
Aamuhalaus.. mmmmm smack* ..ihana naiseni!..mihin me lentokoneella olemme menossa Jorma?Kyllä kai olen kertonut että poden erittäin vaikea asteista lentopelkoa!!!!!!!!!!!!!Luulin koko ajan että menemme meriteitse tai sitten paketti autolla Laattajärvelle...etkai halua joutua noloon tilanteeseen kun morsiammesi alkaa heittämään laattaa lentsikassa?
...mutta *Smack*...tässä tämä energia juomasi...olet kyllä ihana näky noin...pelkkä pyyhe lenteillasi... - Tri M.
Neiti Swan kirjoitti:
..mihin me lentokoneella olemme menossa Jorma?Kyllä kai olen kertonut että poden erittäin vaikea asteista lentopelkoa!!!!!!!!!!!!!Luulin koko ajan että menemme meriteitse tai sitten paketti autolla Laattajärvelle...etkai halua joutua noloon tilanteeseen kun morsiammesi alkaa heittämään laattaa lentsikassa?
...mutta *Smack*...tässä tämä energia juomasi...olet kyllä ihana näky noin...pelkkä pyyhe lenteillasi...tästä oli puhetta jo eilen..
Laattajärvi on sisämaassa pohjanmaan laidalla.
Tarkoitus on mennä vesitasokoneella ja laskeutua järvenrantaan.Siitä on kuulemma vain kymmenen metriä tohtorintalolle,johon me muutamme.
Emme me laivalla pääse sinne,rakkaani!
Mutta tuo lentopelko,se muuttaa kyllä suunnitelmia..
Meidän on mentävä autolla,hyvä kun kerroit asiasta nyt..
Ilmoitan Laatalle että emme tule koneen kyydillä.
Hommaan jostain auton ja sitten mennään.
Kolmostie kutsuu... - Y.L.
Swan ejk. kirjoitti:
puheluasi..Voi Yrjö Laatta,muista että mitä tahansa teetkin niin minä ja Jorma Molonen olemme tukenasi.Ymmärrän että tilanne on nyt vaikea ,mutta naisena ja tohtorina haluan sanoa sinulle että rinsassa käy nyt varmasti läpi niin rankkoja asioita että ethän jätä häntä yksin miettimään.Kyllä sinä Yrjö tiesit että näin tässä saattaa käydä!Kanna nyt vastuusi lapsesta kuin myös lapsen äitikin tarvitsee Sinua nyt enemmän kuin koskaan!
Yksi ratkaisu minulle tuli mieleeni!Voisin hankkia Teille kaikille kolmelle( vauva )oman kotimaani kansallisuuden!Bugandan kansalaisena Sinulla Y.Laatta,olisi oikeus naida nuo molemmat Teille niin rakkaat neitoset.Kyllä minä autan aina lastenhoito ongelmissa ja ihan rinsessaa varten tilasin juuri äsken uudelle klinikalle ultraääni laitteistot ja tarvittavat lapsenpäästö välineistöt.
Voitte luottaa minuun ja Tri.Moloseen!Olemme tässä jos tarvitsette.
Dr.Swan..luulin että Suomessa viestintäsalaisuus on rikkumaton... Ajat muuttuvat nopeasti.
Neiti Swan,minä olem isänmaallinen mies.En voi luopua Suomen kansalaisuudestani missään tapauksessa.Eri asia on jossaisin kaksoiskansalaisuuden..
Tämä asia on kyllä setvimisen arvoinen..
Laadippa asiasta muistio minulle tai neuvonantajalleni,kysytään sitten sen perusteella asianomaisten mielipide.
Minä puolestani näen communikaattorini kootuista tiedostoista että te ette aiokkaan tulla lentokoneella Laattajärvelle.
Tulkaa tila-autolla.Y.Laatta Ky:n keskusvarastolla sataman kupeessa on vapaana juuri tähän tarkoitukseen soveltuva uudehko MB.
Avaimet saatte sataman portilta kunhan mainitsette minun nimeni.Soitan asian heti vartijalle että tietää luottaa teihin.
Autossa on GPS-paikannin joka opastaa teidät suorinta tietä Laattajärvelle.
Poiketkaa päätieltä vasemmalle rinsessan huvilalle,Lemmenpesään.
Haluan että tutkitte välittömästi onko rinsessa todella raskaana vai mistä nuo vatsanvellomiset johtuvat...
Odotan teitä perille parin tunnin kuluessa.
Koneeni nousi tässä jutellessamme juuri ilmaan.. - Swaaan ejk
Tri M. kirjoitti:
tästä oli puhetta jo eilen..
Laattajärvi on sisämaassa pohjanmaan laidalla.
Tarkoitus on mennä vesitasokoneella ja laskeutua järvenrantaan.Siitä on kuulemma vain kymmenen metriä tohtorintalolle,johon me muutamme.
Emme me laivalla pääse sinne,rakkaani!
Mutta tuo lentopelko,se muuttaa kyllä suunnitelmia..
Meidän on mentävä autolla,hyvä kun kerroit asiasta nyt..
Ilmoitan Laatalle että emme tule koneen kyydillä.
Hommaan jostain auton ja sitten mennään.
Kolmostie kutsuu...Poikkesin pikaisesti pelko-klinikalla...aloin katsos olla jo kauhústa niin kankeana että olin vetää kahvit väärään kurkkuun...
..rakas ,hienoa jos jälleen kerran voit uhrautua vuokseni ja unohtaa lentokoneella matkustamisemme...anteeksi taas tämä ylimääräinen vaivan näkö...toivottavasti ystäväsi Y.Laatta eie jo lopen uupunut oikkuihini...
...Jorma!Kyllä sinun täytisi tietää että olen lääkäri EN maantieteilijä!Mistä ihmeestä voisin tietää ettei sisämaassa voi matkustaa meriteitse...kotimaastani Bugandasta tiedän kyllä paljon...siellä voi matkata joko aasilla tai kamelilla,matkaN pituudesta riippuen..ehkä voisimme käydä joskus tervehtimässä sukuani...isäni saattaa kyllä pettyä koska ette pyytäneet häneltä kättäni..islamin laki on tälläisissa tapauksissa kovin ankara mutta eihän meidän tarvitse paljastaa koko totuutta..riittää että hän saa elää siinä uskossa että hänen pieni tyttärensä on vielä koskematon...
...noh...tässä taas höpöttelen..jännittää niin kovin lähtömme...voi hieman itkettääkin...kaikki ihastuttavat muistot täällä..mieleni on silti tyyni ja tunnen että olemme tekemässä oikean ratkaisun..
Täältä tullaan Laattajärvi!
Sinun omasi - Dr.Swaan ejk.
Y.L. kirjoitti:
..luulin että Suomessa viestintäsalaisuus on rikkumaton... Ajat muuttuvat nopeasti.
Neiti Swan,minä olem isänmaallinen mies.En voi luopua Suomen kansalaisuudestani missään tapauksessa.Eri asia on jossaisin kaksoiskansalaisuuden..
Tämä asia on kyllä setvimisen arvoinen..
Laadippa asiasta muistio minulle tai neuvonantajalleni,kysytään sitten sen perusteella asianomaisten mielipide.
Minä puolestani näen communikaattorini kootuista tiedostoista että te ette aiokkaan tulla lentokoneella Laattajärvelle.
Tulkaa tila-autolla.Y.Laatta Ky:n keskusvarastolla sataman kupeessa on vapaana juuri tähän tarkoitukseen soveltuva uudehko MB.
Avaimet saatte sataman portilta kunhan mainitsette minun nimeni.Soitan asian heti vartijalle että tietää luottaa teihin.
Autossa on GPS-paikannin joka opastaa teidät suorinta tietä Laattajärvelle.
Poiketkaa päätieltä vasemmalle rinsessan huvilalle,Lemmenpesään.
Haluan että tutkitte välittömästi onko rinsessa todella raskaana vai mistä nuo vatsanvellomiset johtuvat...
Odotan teitä perille parin tunnin kuluessa.
Koneeni nousi tässä jutellessamme juuri ilmaan..Olen niin kovin pahoillani...en tunne niin kovin Suomen viestintäsalaisuus pykäliä...luulin että salakuuntelu on vain kiva viaton harrastus joillekin..ja päätin itsekkin kokeille...aiemmin olen kuunnellut valtion päämiesten pikku tuhmia puheluita,joitakin salaisuuksiakin olen kuullut...muistathan Jätteenmäen Iran-vuodon...noh...hihi..minähän sekin olin joka tuon tiedon meni paljastamaan...kaikenlaista pientä jäynää sitä on tullutkin tehtyä...mutta sen lupaan että Teidän puheluitanne en enää suin surminkaa mene kuuntelemaan,ellette sitten anna siihen erityis lupaa...Anteeksi vielä!
Tila-auto onkin juuri tuossa tuokiossa täällä ja tapaamisiin sitten rinsessan Lemmenpesässä!Mieheni ottikin jo gynegologin laukkunsa mukaan joten sisä tutkimus on mahdollista suorittaa.
Hyvää lento matkaa Teille! - Tri M.
Swaaan ejk kirjoitti:
Poikkesin pikaisesti pelko-klinikalla...aloin katsos olla jo kauhústa niin kankeana että olin vetää kahvit väärään kurkkuun...
..rakas ,hienoa jos jälleen kerran voit uhrautua vuokseni ja unohtaa lentokoneella matkustamisemme...anteeksi taas tämä ylimääräinen vaivan näkö...toivottavasti ystäväsi Y.Laatta eie jo lopen uupunut oikkuihini...
...Jorma!Kyllä sinun täytisi tietää että olen lääkäri EN maantieteilijä!Mistä ihmeestä voisin tietää ettei sisämaassa voi matkustaa meriteitse...kotimaastani Bugandasta tiedän kyllä paljon...siellä voi matkata joko aasilla tai kamelilla,matkaN pituudesta riippuen..ehkä voisimme käydä joskus tervehtimässä sukuani...isäni saattaa kyllä pettyä koska ette pyytäneet häneltä kättäni..islamin laki on tälläisissa tapauksissa kovin ankara mutta eihän meidän tarvitse paljastaa koko totuutta..riittää että hän saa elää siinä uskossa että hänen pieni tyttärensä on vielä koskematon...
...noh...tässä taas höpöttelen..jännittää niin kovin lähtömme...voi hieman itkettääkin...kaikki ihastuttavat muistot täällä..mieleni on silti tyyni ja tunnen että olemme tekemässä oikean ratkaisun..
Täältä tullaan Laattajärvi!
Sinun omasiÄlä suotta pelkää! Olen turvanasi kuin palomuuri ja virustorjuntaohjelma..
Ainut heikko lenkki on kun tuo A.Kanki jää tänne Hälssingin päähän hoitamaan laboratorion vahtimista..En oikein usko että hän jaksaa paimentaa yötäpäivää hienoja laitteitani.
No eipä pelätä sitäkään etukäteen..
Lähdetään vaan rohkein mielin uusiin maisemiin.
Takaan että viihdyt kun saat touhuta klinikallasi aidossa maalaismiljöössä..
Sitä etua ei kukaan työnantaja voi tarjota täällä Hälssingissä.
En usko että islamilaisuutesi voisi herättää epäluuloja normaalia enempää.. Kunhan et ala käännyttää ketään..
Kaulaani alkoi kieltämättä kutittaa kun kerrot noista uskonnollisista asioista.. En oikein haluaisi tutustua sapelinheiluttajiin..
No niin,tuolla automme onkin.Matkaan siis..
Pliis.. - ...Swan
Tri M. kirjoitti:
Älä suotta pelkää! Olen turvanasi kuin palomuuri ja virustorjuntaohjelma..
Ainut heikko lenkki on kun tuo A.Kanki jää tänne Hälssingin päähän hoitamaan laboratorion vahtimista..En oikein usko että hän jaksaa paimentaa yötäpäivää hienoja laitteitani.
No eipä pelätä sitäkään etukäteen..
Lähdetään vaan rohkein mielin uusiin maisemiin.
Takaan että viihdyt kun saat touhuta klinikallasi aidossa maalaismiljöössä..
Sitä etua ei kukaan työnantaja voi tarjota täällä Hälssingissä.
En usko että islamilaisuutesi voisi herättää epäluuloja normaalia enempää.. Kunhan et ala käännyttää ketään..
Kaulaani alkoi kieltämättä kutittaa kun kerrot noista uskonnollisista asioista.. En oikein haluaisi tutustua sapelinheiluttajiin..
No niin,tuolla automme onkin.Matkaan siis..
Pliis.....ainoa palvontani kohde Olet sinä Alla(di)n...Olen kääntynyt pois Islamin uskostani jo kauan sitten...se onkin painavin syy miksi minut tuomittiin aikoinaan kivitettäväksi tuossa kauniissa koti maassani...Kuitenkin olen supi Suomalainen sydämeltäni..ja kummasti myös ulkonäkoltäni...Ethän Sinäkään ollut osannut edes epäillä kunnes kerroin totuuden syntyperästäni..toivottavasti se ei tule olemaan este rakkaudellemme...minä ainakin tunnen Rakkautta yli rajojen Sinua kohtaan,ja otan vaikka kolme kuoleman tuomiota kunhan vain saan olla Sinun luonasi,tässä ja nyt...
Ikuisesti ja forever
Sinun Swan - Tri M.
...Swan kirjoitti:
...ainoa palvontani kohde Olet sinä Alla(di)n...Olen kääntynyt pois Islamin uskostani jo kauan sitten...se onkin painavin syy miksi minut tuomittiin aikoinaan kivitettäväksi tuossa kauniissa koti maassani...Kuitenkin olen supi Suomalainen sydämeltäni..ja kummasti myös ulkonäkoltäni...Ethän Sinäkään ollut osannut edes epäillä kunnes kerroin totuuden syntyperästäni..toivottavasti se ei tule olemaan este rakkaudellemme...minä ainakin tunnen Rakkautta yli rajojen Sinua kohtaan,ja otan vaikka kolme kuoleman tuomiota kunhan vain saan olla Sinun luonasi,tässä ja nyt...
Ikuisesti ja forever
Sinun SwanUskomatonta miten tämä kaikki on tapahtunut kuukaudessa.. Tuntuu kuin olisimme aina olleet hyviä ystäviä.. Se on sitä huuhaa-taikuutta..
Tai sitten jotain muuta..
Olen niin uponnut tähän kaikkeen että välillä unohdan sen Toisen Elämän jota viettelen..
Se joskus häiritsee tätä päätyötä..
No ehkä sentään asiat kulkevat kuitenkin tärkeysjärjestyksessä..
Vai onko se törkeysjärjestyksessä..
On tämä kivaa..
Vaikka onkin huuhaa..
Hups,meinasin ajaa ojaan kun olin niin mietteissäni..
Matkaa on vielä vähäsen,miltäs nämä lakeusmaisemat näyttävät sinun silmissäsi,rakkaani? ..mantelisilmä... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Uskomatonta miten tämä kaikki on tapahtunut kuukaudessa.. Tuntuu kuin olisimme aina olleet hyviä ystäviä.. Se on sitä huuhaa-taikuutta..
Tai sitten jotain muuta..
Olen niin uponnut tähän kaikkeen että välillä unohdan sen Toisen Elämän jota viettelen..
Se joskus häiritsee tätä päätyötä..
No ehkä sentään asiat kulkevat kuitenkin tärkeysjärjestyksessä..
Vai onko se törkeysjärjestyksessä..
On tämä kivaa..
Vaikka onkin huuhaa..
Hups,meinasin ajaa ojaan kun olin niin mietteissäni..
Matkaa on vielä vähäsen,miltäs nämä lakeusmaisemat näyttävät sinun silmissäsi,rakkaani? ..mantelisilmä......yhteenkuuluvaisuuden tunnetta minäkin Sinuun huuhaan komea tri.Molonen ja nyt myös tuleva sulhaseni Jorma A.Molonen...Kyllä tämä uskomatonta onkin!Ei olisi vielä kuukausu sitten uskonut että häitähän tässä vietetään jo pikapuoliin...minun häitäni!!!Tästä olen haaveillut pikku tytöstä lähtien...
Todella minnäkin ihan havahduin kun mainitsit tuon niin kaukaiselta tuntuvan Toisen Elämän...itse olen tinkinyt kaikesta että saan olla yhdessä oman lääkärini luona..vain kuntosali/spinning harrastustani en ole vielä hyljännyt...onhan yritettävä pysyä fyysisesti "sheipissä" että jaksaa istua koneen äärellä aamusta iltaan ja illasta aamuun...tarvitaanhan tässä kuitenkin hyvää selkä/vatsa lihaskuntoa ja hartiatkin pitää aika ajoin vetreyttää...oi rakkaani...siitä tulikin mieleeni...olisiko mahdollista saada Sinulta illalla hartia hieronta sessio...se tekisi hyvää...minä puolestani lupaan korvata sen sinulle toivomallasi tavalla...
Sinun M
...ups..BBrunetti käy kuumana,ehkä sallin hänen lainata tätä hänen omaa konettaa ja menen taas kuonne kerrosta ylemmäs... - Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
...yhteenkuuluvaisuuden tunnetta minäkin Sinuun huuhaan komea tri.Molonen ja nyt myös tuleva sulhaseni Jorma A.Molonen...Kyllä tämä uskomatonta onkin!Ei olisi vielä kuukausu sitten uskonut että häitähän tässä vietetään jo pikapuoliin...minun häitäni!!!Tästä olen haaveillut pikku tytöstä lähtien...
Todella minnäkin ihan havahduin kun mainitsit tuon niin kaukaiselta tuntuvan Toisen Elämän...itse olen tinkinyt kaikesta että saan olla yhdessä oman lääkärini luona..vain kuntosali/spinning harrastustani en ole vielä hyljännyt...onhan yritettävä pysyä fyysisesti "sheipissä" että jaksaa istua koneen äärellä aamusta iltaan ja illasta aamuun...tarvitaanhan tässä kuitenkin hyvää selkä/vatsa lihaskuntoa ja hartiatkin pitää aika ajoin vetreyttää...oi rakkaani...siitä tulikin mieleeni...olisiko mahdollista saada Sinulta illalla hartia hieronta sessio...se tekisi hyvää...minä puolestani lupaan korvata sen sinulle toivomallasi tavalla...
Sinun M
...ups..BBrunetti käy kuumana,ehkä sallin hänen lainata tätä hänen omaa konettaa ja menen taas kuonne kerrosta ylemmäs...Tällä BB:n näppäimistöllä on näet jotenkin "jäykempi" näpsäytellä menemään...kohta lähden oman rakkaan&tutun ja turvallisen koneeni äärelle...
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...yhteenkuuluvaisuuden tunnetta minäkin Sinuun huuhaan komea tri.Molonen ja nyt myös tuleva sulhaseni Jorma A.Molonen...Kyllä tämä uskomatonta onkin!Ei olisi vielä kuukausu sitten uskonut että häitähän tässä vietetään jo pikapuoliin...minun häitäni!!!Tästä olen haaveillut pikku tytöstä lähtien...
Sinun M
...ups..BBrunetti käy kuumana,ehkä sallin hänen lainata tätä hänen omaa konettaa ja menen taas kuonne kerrosta ylemmäs...Pitäähän minun nyt huolehtia tulevan vaimoni terveydestä ja yleisest tyytyväisyydestä..
Olenkin hyvä hieroja vaikka itse sen sanonkin..
Olen niin taitava että pystyn hieromaan omankin selkäni!
Se vaatii jo melkoisia akrobaatin taitoja vai mitä kultaseni..
Toisesta Elämästä puheenollen minulla on tiedossa työkiireitä tunnin,parin kuluttua..
Silloin siirrän ajatukseni,tosin vastahakoisesti,näihin arjen asioihin..
Mutta myöhemmin illalla sitten hieron selkäsi joka lihaksen rennoksi...
Tiedän saavani kaikki vaivani moninkerroin palkituksi kunhan yö laskeutuu Laattajärven ylle.. Oih..
Hups,taas meinasin ajaa ojaan.. Onpa se nyt kumma.. - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Pitäähän minun nyt huolehtia tulevan vaimoni terveydestä ja yleisest tyytyväisyydestä..
Olenkin hyvä hieroja vaikka itse sen sanonkin..
Olen niin taitava että pystyn hieromaan omankin selkäni!
Se vaatii jo melkoisia akrobaatin taitoja vai mitä kultaseni..
Toisesta Elämästä puheenollen minulla on tiedossa työkiireitä tunnin,parin kuluttua..
Silloin siirrän ajatukseni,tosin vastahakoisesti,näihin arjen asioihin..
Mutta myöhemmin illalla sitten hieron selkäsi joka lihaksen rennoksi...
Tiedän saavani kaikki vaivani moninkerroin palkituksi kunhan yö laskeutuu Laattajärven ylle.. Oih..
Hups,taas meinasin ajaa ojaan.. Onpa se nyt kumma.....aivan varmasti saat hierottua oman selkäsikin,kyllähän se tuli viime yönä todistettua että akrobaattiset kykysi ovat vailla vertaa!Olin suorastaan hämmästynyt taidostasi ja voimistasi...
Voi...tunnen myötä vastahakoisuutta tuon pakollisen duuniin meno hommasi vuoksi...niin julmaa kuin se onkin niin yhdessä kestämme tämänkin!!!Ajoitan omat menoni sitten tuohon samaan rakoon joten ei hätää kulta,illalla olemme taas kahden...
...hmmm..niin ..kahden omassa kodissamme.Toivottavasti tilaamamme luxus Hästens-vuode on jo toimitettu...iiiihanaa!
...kulta kulta VARO hirvi juoksi tien yli muttet tainnut huomata sitä heti kun silmäsi olivat taas jossakin muualla...
Koitappas nyt keskittyä siihen ajamiseen.
Oikein hyvää työpäivää komea tohtorini!Toivotaan että päivä menee nopeasti!
Miss Swan
Tuleva,
Rouva Molonen - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
...aivan varmasti saat hierottua oman selkäsikin,kyllähän se tuli viime yönä todistettua että akrobaattiset kykysi ovat vailla vertaa!Olin suorastaan hämmästynyt taidostasi ja voimistasi...
Voi...tunnen myötä vastahakoisuutta tuon pakollisen duuniin meno hommasi vuoksi...niin julmaa kuin se onkin niin yhdessä kestämme tämänkin!!!Ajoitan omat menoni sitten tuohon samaan rakoon joten ei hätää kulta,illalla olemme taas kahden...
...hmmm..niin ..kahden omassa kodissamme.Toivottavasti tilaamamme luxus Hästens-vuode on jo toimitettu...iiiihanaa!
...kulta kulta VARO hirvi juoksi tien yli muttet tainnut huomata sitä heti kun silmäsi olivat taas jossakin muualla...
Koitappas nyt keskittyä siihen ajamiseen.
Oikein hyvää työpäivää komea tohtorini!Toivotaan että päivä menee nopeasti!
Miss Swan
Tuleva,
Rouva MolonenRakas.. Pysähdyn vähän tähän.. näin.
Tahdon suudella sinua tässä keskenkaiken..
Tule vaan lähemmäs,en yllä vielä..
Oletpas söpö.. Srink srink,häntäni heiluu kuin ruoska!
No se oli vain pieni piristys,kyllä tätä autoa ajaa ihka-aito J.Molonen...
Tulitpa kalpeaksi...sori,en halunnut IHAN noin pelästyttää... Tässä lämmin suukko..smack*
Jorma "monster" Molonen - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Rakas.. Pysähdyn vähän tähän.. näin.
Tahdon suudella sinua tässä keskenkaiken..
Tule vaan lähemmäs,en yllä vielä..
Oletpas söpö.. Srink srink,häntäni heiluu kuin ruoska!
No se oli vain pieni piristys,kyllä tätä autoa ajaa ihka-aito J.Molonen...
Tulitpa kalpeaksi...sori,en halunnut IHAN noin pelästyttää... Tässä lämmin suukko..smack*
Jorma "monster" MolonenJonain päivänä vielä keksin Sinulle sellaisen jekun ettet saata arvata!!!Minä sinulle ruoskat näytän Molonen!Toden teolla sydän hyppäsi ihan kurkkuun asti ja hengitys salpaantui hetkeksi!
...kihkihkih...elä kutita enempää ...saat anteeksi! - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Jonain päivänä vielä keksin Sinulle sellaisen jekun ettet saata arvata!!!Minä sinulle ruoskat näytän Molonen!Toden teolla sydän hyppäsi ihan kurkkuun asti ja hengitys salpaantui hetkeksi!
...kihkihkih...elä kutita enempää ...saat anteeksi!siksi uskalsin moisen ääliömäisyyden toteuttaa..
Ei liene viimeinen temppu!
Kysynpäs Laatalta onko siellä kaikki hyvin..
Haloo..
Kyllä ..tulossa ollaan..
..hyvin on mennyt..
..jaa.. vai niin...
...Ahaa,selvä juttu.... Tehdään niin,kuulemiin..
Laatta on kotona Lemmenpesässä ..Rinsessa on o.k.
Pian ollaan mekin perillä...
Hei tuossa se risteys jo meni...
Tästä vaan kunnes talo näkyy... Tuolla!
Mennäänpä tuohon seuraavaan juttujuureen vähän alemmas....
Laattajärvi.. Vesi on niin kauniin sinistä..
Aallot hopeanhohtoisena soutavat järvenselällä..
Kaarrappa Hujanen kerran tuosta Kaunissaaren yläpuolelta.. Katson vain että onko pikkudee saanut laiturin silläaikaa valmiiksi.
Siellä se takoo nauloja lankkuun.
Tehdään vähän jekkua...
Vedäs koneen nokka alas ja laske kierroksia..
Hahhah... Sinne mulahti ukko järveen,luuli kai haukaksi meitä..
Tämän se kyllä kostaa,mutta oli se sen arvoista!
No niin,siihen rinsessan huvilan eteen sitten lillutaan rantahiekalle..
Ho hoi onkos Lemmenpesän Valtiatar kotona?
Mennään katsomaan.. kisu ainakin tulee sieltä..- rinsessa
ja ho hoi ykäseni ynnä vieraat! y.l=yritin laittautua nätiksi, mutta masua en saa enään ahdettua korsettiin, ei kai se haittaa? y.l=ylen lihaksikkaalta näytät ykäseni, palko ja minä niin kovasti kaivattiin, näin untakin että olit jo kotosalla kera minun ja palko-kisun y.l=ystäväsi lääkäri rouvineen on tervetulleet ja juodaan kaffeet ennen tutkimuksia ja varmistuksia, jännittää niin kovasti ja paljon y.l=yhäti laskeskelen mahdollista syntymäpäivää tälle itseaiheutetulle vaivalle, jos tohtori nyt niin minut diagnosoi...y.l=ylen laadukkaani ,tervetuloa kotiin ja tervetuloa vieraat! T:rinsessa, palko ja pallomaha kera jännityksen että vieraitten
- rinsessa
rinsessa kirjoitti:
ja ho hoi ykäseni ynnä vieraat! y.l=yritin laittautua nätiksi, mutta masua en saa enään ahdettua korsettiin, ei kai se haittaa? y.l=ylen lihaksikkaalta näytät ykäseni, palko ja minä niin kovasti kaivattiin, näin untakin että olit jo kotosalla kera minun ja palko-kisun y.l=ystäväsi lääkäri rouvineen on tervetulleet ja juodaan kaffeet ennen tutkimuksia ja varmistuksia, jännittää niin kovasti ja paljon y.l=yhäti laskeskelen mahdollista syntymäpäivää tälle itseaiheutetulle vaivalle, jos tohtori nyt niin minut diagnosoi...y.l=ylen laadukkaani ,tervetuloa kotiin ja tervetuloa vieraat! T:rinsessa, palko ja pallomaha kera jännityksen että vieraitten
nyt iski paniikki ja hätä ethän tähän mua jätä!!! y.l=yritteliäs lausujani ! aiotaanko minulle tehdä sisätutkimus ynnä tirkistely? et saa sallia sitä, tyllikseni alle ei saa mennä kukaan muu kuin ykä! sinun pitää tehdä se jos niin on pakko tehdä y.l=yksityis lekurini olet sinä! annan toki ultrailla vatsaa jamuuten tutkia mutta tylliksen alle ei kurkita. y.l=yrjö laatta, pikkuruinen asia vielä, ei meidän tarvitse mennä naimisiin vaikka saisimme pikku-yrjön tahi risessan, kunhan annat hänelle sukunimesi ja asut lähelläni, zanna voi olla onnellinen kanssasi toisessa rakenuksessa, olen suvaitsevainen rinsessa sinun suhteesi.. T:rinsessa,suvaitsevaisuus ja pelko kera ultran että tirkistelijän
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
..rakkaalleni,oleppa hyvä... ja halataan...
mmmmoiskis,nam!
Kisuliinikin tuli katsomaan että kukas oikein tuleekaan täällä..
Hujanen tule sinäkin katsomaan rinsessan huvilaa.. Et ole nähnyt miten hän on sisustanut sen niin upeaksi!
Lääkäritkin tulevat tuossa jo..
Tännepäin sieltä... - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..rakkaalleni,oleppa hyvä... ja halataan...
mmmmoiskis,nam!
Kisuliinikin tuli katsomaan että kukas oikein tuleekaan täällä..
Hujanen tule sinäkin katsomaan rinsessan huvilaa.. Et ole nähnyt miten hän on sisustanut sen niin upeaksi!
Lääkäritkin tulevat tuossa jo..
Tännepäin sieltä...kukista yrjökkini! y.l=ylen laadukkaani moiskis mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuhhhh!, voi kun tuli nuo vieraatkin juuri nyt, hernespedissä olisi puhtoiset lakanat! y.l=yksi laadukas pehku vetää nyt puoleensa, on ollut niin ikävä! T:rinsessa ja pehku kera puhtoisien että puoleensavedon
- Tri M.
rinsessa kirjoitti:
Olen tohtori Jorma Molonen,hauska tutustua...
Tässä morsiameni Marge Swan... hänkin lääkäri..
Viihtyisän näköistä täällä on..
En nyt tee mitään erikoisempia tutkimuksia tälläkertaa.. Riittää kun kuuntelen stetoskoopilla ja kokeilen käsin tunnustella mahdollisia vauvan potkuja...
Mutta kahvit juodaan varmaan ensin! - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
Olen tohtori Jorma Molonen,hauska tutustua...
Tässä morsiameni Marge Swan... hänkin lääkäri..
Viihtyisän näköistä täällä on..
En nyt tee mitään erikoisempia tutkimuksia tälläkertaa.. Riittää kun kuuntelen stetoskoopilla ja kokeilen käsin tunnustella mahdollisia vauvan potkuja...
Mutta kahvit juodaan varmaan ensin!päivää! juodaan kaffeet ja jutellaan, y.l=yrjö laadukkaani pidä kiinni kädestäni minua niin kovin jännittää. y.l=yritin leipoa teille piiraan ja tortun, olen aika vaatimaton leipuri, mutta toivottavasti maistuu, hups! anteeksi tohtori molonen, kaadoin kahvia pääkllenne, toivottavasti se polttanut. y.l=yritän lauhtua, mutta käteni vapisee niin kovin, rouvako vai neiti? ottaa siitä nyt kahvia ja seittemää sorttia ,yrjö kanssa! palko pois neidin hameen alta, ei saa raapia vieraitten jalkoja! T:rinsessa,palko ja hermostus kera jännityksen että vieraitten
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
kukista yrjökkini! y.l=ylen laadukkaani moiskis mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuhhhh!, voi kun tuli nuo vieraatkin juuri nyt, hernespedissä olisi puhtoiset lakanat! y.l=yksi laadukas pehku vetää nyt puoleensa, on ollut niin ikävä! T:rinsessa ja pehku kera puhtoisien että puoleensavedon
..onkaan halata taikarinsessaani...
Nyt on vain varottava ettei liikaa innostu vatsaa puristelemaan.. Kyllä minä tunnen jo omaa vatsaani vasten miten siellä vauveli potkii.. Tai.. hetkinen.. onkohan se kuitenkin tuo.. oma pieni yrjö...*punastuu*
.....Mennäänpäs sinne kahville.... - rinsessa
rinsessa kirjoitti:
päivää! juodaan kaffeet ja jutellaan, y.l=yrjö laadukkaani pidä kiinni kädestäni minua niin kovin jännittää. y.l=yritin leipoa teille piiraan ja tortun, olen aika vaatimaton leipuri, mutta toivottavasti maistuu, hups! anteeksi tohtori molonen, kaadoin kahvia pääkllenne, toivottavasti se polttanut. y.l=yritän lauhtua, mutta käteni vapisee niin kovin, rouvako vai neiti? ottaa siitä nyt kahvia ja seittemää sorttia ,yrjö kanssa! palko pois neidin hameen alta, ei saa raapia vieraitten jalkoja! T:rinsessa,palko ja hermostus kera jännityksen että vieraitten
niin, että kirjoitusvirheet valtaavat tekstini! yrjö rauhoita minua T:rinsessa kera hermostuksen
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
päivää! juodaan kaffeet ja jutellaan, y.l=yrjö laadukkaani pidä kiinni kädestäni minua niin kovin jännittää. y.l=yritin leipoa teille piiraan ja tortun, olen aika vaatimaton leipuri, mutta toivottavasti maistuu, hups! anteeksi tohtori molonen, kaadoin kahvia pääkllenne, toivottavasti se polttanut. y.l=yritän lauhtua, mutta käteni vapisee niin kovin, rouvako vai neiti? ottaa siitä nyt kahvia ja seittemää sorttia ,yrjö kanssa! palko pois neidin hameen alta, ei saa raapia vieraitten jalkoja! T:rinsessa,palko ja hermostus kera jännityksen että vieraitten
..meidän lahjakisu,jonka pikkudee toi tässä muuan päivä..
Onpas mukavaa että päästiin kaikin tänne asti..
Illalla sitten saatte prynätä oman päänne mukaan siellä tohtorintalolla.Pojat saivat juuri tänään sielä sisätyöt valmiiksi.Uusi hieno parisänkykin näkyy sinne tuodun.. - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
..onkaan halata taikarinsessaani...
Nyt on vain varottava ettei liikaa innostu vatsaa puristelemaan.. Kyllä minä tunnen jo omaa vatsaani vasten miten siellä vauveli potkii.. Tai.. hetkinen.. onkohan se kuitenkin tuo.. oma pieni yrjö...*punastuu*
.....Mennäänpäs sinne kahville....piti rauhoittaa minua y.l=ylväs lahkeeni eikä saada sydäntäni hakkaamaan vielä kovempaa y.l=yksi lääkärin tutkimus ja sitten hernesvuode kutsuu, palko saa mennä ulkoilemaan siksi aikaa. T:rinsessa ja odotus kera ylvään sekä lahkeen
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
niin, että kirjoitusvirheet valtaavat tekstini! yrjö rauhoita minua T:rinsessa kera hermostuksen
Johan sinua koitin rauhoitella.Minä olen turvanasi tässä ja katson ettei mitään sellaista tehdä mitä et tahdo..
Ihan sellainen päällisinpuolin tehtävä tutkimus..
Ei kurkita tylliksen alle ei,se on saletti! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
Johan sinua koitin rauhoitella.Minä olen turvanasi tässä ja katson ettei mitään sellaista tehdä mitä et tahdo..
Ihan sellainen päällisinpuolin tehtävä tutkimus..
Ei kurkita tylliksen alle ei,se on saletti!rauhoittelithan sinä ,mutta kun minä en luota sen kelopään tutkimusten jälkeen vielä vähän hirvittää y.l=ylen laadukkaani ,anna anteeksi jos turhaan kitisen ja vauhkoan, kaikki johtuu siitä, että odotan niin kovin lääkärin lausuntoa vatsani myllerryksestä. y.l=yhäti linjakas armaani, eihän haittaa vaikkei korsetti enään mahdu ylleni? kelpaanhan minä ilman korsettiakin? T:rinsessa ja kysymys kera toiveen sekä halun
- Dr.Swan ejk
rinsessa kirjoitti:
Hauska tavata!En ollut uskoa silmiäni kun käännyimme tuosta raitilta tänne huvilanne luo...Mahtavat maisemat täällä ja kuinka romanttinen ihastuttava Lemmenpesä teillä täällä onkaan!Kiitos oikein paljon kutsusta-tokihan tulette meille syömään heti kun asetumme hieman aloillemme...
...kuulkaa rinsessa..älkää välittäkö minuakin on jännittänyt koko hela dagen!Kaikki on taas niin uutta ja onhan se kuitenkin sillä tavalla suuri muutos kun jätimme koko entisen elämämme taaksemme...aamulla tuli ihan itku!
Rinsessa,usko pois että mieheni on todella hyvä lääkäri,hienotunteinenkin hän on.Ei ole pienintäkään syytä jännitykseen!Tietenkin jos se tuntuu helpommalta niin voinhan minäkin sinne tyllin alle kurkistaa,ehkä naislääkärin kanssa voisit rentoutua paremmin.Mutta muista,kukaan ei halua painostaa Sinua!Kaikki olemme täällä vain Sinua auttaaksemme ja tietenkin sitä pienokaista(jonka potkut eivät kyllä vielä tässä vaiheessa voi tuntua..että mitäs se Yrjö siellä hupsuttelee..)
..noh...höpsön pöpsön...taidan minäkin olla hieman hermostunut kun tässä vain paapatan!Voi mitkä ihanat tortut ja piirakat!!!Katso Jorma!!!Turha sitten luulla että minä osaisin tuollaisia tehdä!Joudut kyllä ihan kaupasta ostamaan torttusi jos mielesi niitä halajaa!Hihihihi....
ups...nyt kaatui jo kahvitkin...voi minua toheloa...Jorma!Sinä ikuinen pikkupoika!Lopeta se nauraminen ja tuo rätti! - Neiti Swaan
Y.L. kirjoitti:
..meidän lahjakisu,jonka pikkudee toi tässä muuan päivä..
Onpas mukavaa että päästiin kaikin tänne asti..
Illalla sitten saatte prynätä oman päänne mukaan siellä tohtorintalolla.Pojat saivat juuri tänään sielä sisätyöt valmiiksi.Uusi hieno parisänkykin näkyy sinne tuodun..Kaikki on täydellistä!Kuinka voin ikinä kiittää Teitä kylliksi!?
Tuota,olen kuullut paljon puhuttavan tuosta pikkudeestä...onko hän sukulaispoikia ihan vai kenenkäs poikia hän oikein on?Mukavan tuntuinen pojankloppi! - Tri M.
rinsessa kirjoitti:
Kukaan ei sano sanaakaan ennenkuin olen suorittanut tämän pienen tutkimukseni...
shhh.... Voisitteko istuutua siihen tuolille rinsessa niin kuuntelen tällä stetoskoopilla ja teen pienen ulkopuolisen tunnustelun...
HILJAA kaikki nyt,tämä on rinsessalle jo muutenkin kova paikka! - Tri M.
Tri M. kirjoitti:
Kukaan ei sano sanaakaan ennenkuin olen suorittanut tämän pienen tutkimukseni...
shhh.... Voisitteko istuutua siihen tuolille rinsessa niin kuuntelen tällä stetoskoopilla ja teen pienen ulkopuolisen tunnustelun...
HILJAA kaikki nyt,tämä on rinsessalle jo muutenkin kova paikka!Ei pienintäkään epäilystä...
....rinsessa,saanko onnitella...
..TE OLETTE GRAVIDI..SIIS RASKAANA PÅ FINSKA!
Onnittelut myös tulevalle isälle... - Swaanisi
Tri M. kirjoitti:
HILJAA kaikki nyt,tämä on rinsessalle jo muutenkin kova paikka!yritetään ollakkin mutta Jorma Sinun äänesi kyllä nyt säikäytti jo tuon laiturilla seisovan nuorukaisenkin ja sinne jorpakkoonhan se näytti lentävän!!!Herra isä!Hän ei pääse ylös sieltä itse!Eikä taatusti osaa uida räpiköinnistä päätellen!
Henkiäkö tässä joutuu heti pelastamaan,god shake!
"Minä tuleeen!Pysy pinnalla poika rukka!" - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
HILJAA kaikki nyt,tämä on rinsessalle jo muutenkin kova paikka!kertokaaaaaaaaa jo!!! T:rinsessa ja tiedonjano
- Y.L..
Neiti Swaan kirjoitti:
Kaikki on täydellistä!Kuinka voin ikinä kiittää Teitä kylliksi!?
Tuota,olen kuullut paljon puhuttavan tuosta pikkudeestä...onko hän sukulaispoikia ihan vai kenenkäs poikia hän oikein on?Mukavan tuntuinen pojankloppi!..siskonpoikani,asuu tuolla mantereen puolella perheensä kanssa,maajussi... Sitten on toinen siskonpoika Dingman... ovat kaksosia nuo...
Se isodee on joku runoilijanplanttu,pilviintuijottelija..Silti aivan kelpo mies... toisaalta... - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
Ei pienintäkään epäilystä...
....rinsessa,saanko onnitella...
..TE OLETTE GRAVIDI..SIIS RASKAANA PÅ FINSKA!
Onnittelut myös tulevalle isälle...ei epäisystäkään ,kuuletko yrjö! korvissani humisi niin etten kuullut heti tohtorin sanoja! y.l=yrjö laatta ,sinusta tulee isä! ja minusta äitikkä, palko-kisusta tulee..mikäs siitä sitten tulee y.l=yritä lahjoa tohtori ja neiti swan jotenkin, että he suostuvat kummeiksi sitten kun aika on kaäsillä ja otollinen ,pikkudee on myös hyvä kummi! y.l= ykä laadukas mihin neiti swan kirmasi ja kuka pulikoi vedessä!! T:rinsessa ja onni sekä autuus että harmonia
- Tri M.
rinsessa kirjoitti:
kertokaaaaaaaaa jo!!! T:rinsessa ja tiedonjano
tuossa vähän ylempänä:Onnitteluni,olette raskaana! Kaikki merkit viittaavat tähän.
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ei epäisystäkään ,kuuletko yrjö! korvissani humisi niin etten kuullut heti tohtorin sanoja! y.l=yrjö laatta ,sinusta tulee isä! ja minusta äitikkä, palko-kisusta tulee..mikäs siitä sitten tulee y.l=yritä lahjoa tohtori ja neiti swan jotenkin, että he suostuvat kummeiksi sitten kun aika on kaäsillä ja otollinen ,pikkudee on myös hyvä kummi! y.l= ykä laadukas mihin neiti swan kirmasi ja kuka pulikoi vedessä!! T:rinsessa ja onni sekä autuus että harmonia
..antamaan elvytystä Hujaselle luultavasti..
Ei kai siellä pahempaa..
Mutta rakkaani... Olen niin onnellinen tästä lapsesta... Minusta tulossa isä... ISÄ.....
Voi kun olen ylpeä sinusta rakas rinsessani!
Halaan sinua .... (((***))) ... nnnoin!
smack* smack* smack* ... Mikä Päivä! - Swaan ejk
Tri M. kirjoitti:
tuossa vähän ylempänä:Onnitteluni,olette raskaana! Kaikki merkit viittaavat tähän.
Häiriö tekijä live-elämässä y.l=yllättäviä live vieraita...dääm!Mutta kuinka riemuitsenkaan tuosta y.l=ylen liikuttavasta yllätys raskaudesta!
Hoitakaa loppuun pikkudeen elvytys...
...palaan asiaan.... - rinsessa
Tri M. kirjoitti:
huomasin sen ja kiitän tiedosta kera y.l= yrjö laatan, minun pitää mennä nyt lepäämään ja sulattelemaan tätä tietoa y.l=yritetään laatia ostoslista huomenna mitä kaikkea meidän pitää ostaa vauvalle T:rinsessa,ostoslista kera onnen jasuunitelmien
- Yrjö Laatta
Tri M. kirjoitti:
Olit niin hienotunteinen...
Tästälähin olet rinsessan luottolääkäri!
Kukaan muu ei koske häneen ilman lupaani,ei edes neiti Swan... Minua epäilyttää ne suolihuuhtelut sen verran...
Tohtori Molonenkin sitten tekee vain välttämättömät tutkimukset tässä raskauden kuluessa... sopiiko näin? - rinsessa
Yrjö Laatta kirjoitti:
Kukaan muu ei koske häneen ilman lupaani,ei edes neiti Swan... Minua epäilyttää ne suolihuuhtelut sen verran...
Tohtori Molonenkin sitten tekee vain välttämättömät tutkimukset tässä raskauden kuluessa... sopiiko näin?alan heti huomenna kutoa pieniä töppösiä jos suinkin osaan y.l=ylpeä lapseni isukki, tule lepäilemään keralle rinsessan heti kun ,tohtori ja neiti poistuu y.l=yksin lakanat puhtoiset ei täällä odota vaan myös ylen onnellinen rinsessa ,anna suukko kultaseni! ja halaus T:rinsessa ja puhtaan valkoiset alushameet kera lakanoiden
- Tri M.
Yrjö Laatta kirjoitti:
Tohtori Molonenkin sitten tekee vain välttämättömät tutkimukset tässä raskauden kuluessa... sopiiko näin?en ala mihinkään ennenkuin olen saanut valtuutuksen joko rinsessalta tai teiltä herra Laatta..
Mutta mitä tuolla ulkona oikein tapahtui..
Tämä mies sai vettä keuhkoonsa..
Hän on se lentokapteeni vai niinkö kuulin..
Minä annan hänelle elvytystä ja hoivaa..
Noin ..alkaa jo henki pihistä pojassa..
Prrt.. joo,kummassakin päässä!
Kyllä tästä vielä mies nousee..onni että neiti Swan huomasi mitä tapahtui!
Me jatkammekin tästä sitten matkaa sinne tohtorintalolle päin...
Tapaamisiin.. - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
alan heti huomenna kutoa pieniä töppösiä jos suinkin osaan y.l=ylpeä lapseni isukki, tule lepäilemään keralle rinsessan heti kun ,tohtori ja neiti poistuu y.l=yksin lakanat puhtoiset ei täällä odota vaan myös ylen onnellinen rinsessa ,anna suukko kultaseni! ja halaus T:rinsessa ja puhtaan valkoiset alushameet kera lakanoiden
..pääsemme tästä hernespetiin huilailemaan...
Tässä vielä suukkoja * * * ...olipa tämä päivä!
Tohtorit saavat nyt laittaa olinteensa omaan malliin,me huilaamme nyt huomiseen ellei sitten tule joku häiritsemään... Olen levon tarpeessa..
Hei,jaha tätäkö se "lepo" olikin... Heti kiinni minussa... Voi kultani,olet ihan mahdoton.. - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
..pääsemme tästä hernespetiin huilailemaan...
Tässä vielä suukkoja * * * ...olipa tämä päivä!
Tohtorit saavat nyt laittaa olinteensa omaan malliin,me huilaamme nyt huomiseen ellei sitten tule joku häiritsemään... Olen levon tarpeessa..
Hei,jaha tätäkö se "lepo" olikin... Heti kiinni minussa... Voi kultani,olet ihan mahdoton..itselleni mitään y.l=yhäti lahjakas pehkuissa painijani, suukko ja halaus ker... T:rinsessa ja onnenkantamoinen
- KERTOKAA NYT TOTUUS!!!!!!!!...
Tri M. kirjoitti:
en ala mihinkään ennenkuin olen saanut valtuutuksen joko rinsessalta tai teiltä herra Laatta..
Mutta mitä tuolla ulkona oikein tapahtui..
Tämä mies sai vettä keuhkoonsa..
Hän on se lentokapteeni vai niinkö kuulin..
Minä annan hänelle elvytystä ja hoivaa..
Noin ..alkaa jo henki pihistä pojassa..
Prrt.. joo,kummassakin päässä!
Kyllä tästä vielä mies nousee..onni että neiti Swan huomasi mitä tapahtui!
Me jatkammekin tästä sitten matkaa sinne tohtorintalolle päin...
Tapaamisiin..Yrjö Laatan(Tuon miehen josta on juuri tulossa isukki) mukaan tuo jorpakkoon lentänyt mies oli:
HUJANEN
Dr.Swaan(Tuo Molosen morsian,sekä huuhaan lääkäri)puolestaan luuli pelastaneensa:
pikkudeen
Tri.Molonen (tuohyvin varustettu miesten mies ja lääkäri,nyttemmin myös rinsessan kätilö)taas ilmoittaa että hukkunut mies onkin lento kapteeni....
Mikä onkaan totuus?
KUKA oli tuo mies???
Hukkuiko tuo mies todella?
Onko kaikki pelkkää huuhaa löpinää vai täyttä totta?????
Uskotteko itsekkin näihin uskomattomiin tarinoihin joita suollatte ulos mielenne pimeimmistä sopukoista?
Oletteko aivan pimeetä porukkaa koko sakki?
Ketä TE oikeastaan edes olette?
KERTOKAA!Haluan vastauksia!Etenkin siihen kysymykseen,kenet tri.Molonen surmasi epähuomiossa karjaisullaan??? - rinsessa
KERTOKAA NYT TOTUUS!!!!!!!!... kirjoitti:
Yrjö Laatan(Tuon miehen josta on juuri tulossa isukki) mukaan tuo jorpakkoon lentänyt mies oli:
HUJANEN
Dr.Swaan(Tuo Molosen morsian,sekä huuhaan lääkäri)puolestaan luuli pelastaneensa:
pikkudeen
Tri.Molonen (tuohyvin varustettu miesten mies ja lääkäri,nyttemmin myös rinsessan kätilö)taas ilmoittaa että hukkunut mies onkin lento kapteeni....
Mikä onkaan totuus?
KUKA oli tuo mies???
Uskotteko itsekkin näihin uskomattomiin tarinoihin joita suollatte ulos mielenne pimeimmistä sopukoista?
KERTOKAA!Haluan vastauksia!Etenkin siihen kysymykseen,kenet tri.Molonen surmasi epähuomiossa karjaisullaan???että jos armas y.l=yrjö laatta sanoo, veteen pudonneen hujasen, joka myöskin samalla on lentäjä, niin sen täytyy silloin olla hujanen y.l=yletön laatoittajani ei valhehtele koskaan.
Neiti swan luuli vedessä pärskivän pikkudeen, mutta oli kaiketi unohtanut silmälasinsa laukkuun ja erehtyi henkilöstä y.l=ylen laadukas ylkäni tietää enemmän molosen karjaisusta ja sen seuraamuksista
Minä olen rinsessa ja kisuni on palko, armaani on y.l=yrjö laatta, me ja kaikki muutkin olemme olemassa huuhaalla ja täällä ,ai niin ei hujanen hukkunut toki, elvytys auttoi ja hujanen lentää jälleen T:rinsessa kera selvennyksen ja totuuden torven KERTOKAA NYT TOTUUS!!!!!!!!... kirjoitti:
Yrjö Laatan(Tuon miehen josta on juuri tulossa isukki) mukaan tuo jorpakkoon lentänyt mies oli:
HUJANEN
pikkudeen
Mikä onkaan totuus?
KUKA oli tuo mies???
KERTOKAA!Haluan vastauksia!Etenkin siihen kysymykseen,kenet tri.Molonen surmasi epähuomiossa karjaisullaan???Olen Yrjö Laatta.
Tämä on perin harvinainen ja mieluisa tilanne.Joku lukijoista on niin kiinnostunut tarinasta että viitsii tehdä pitkän listan kysymyksiä asioiden tiimoilta.Hyvä!
Tarina on tosin kesken, kesken meno tarinaan voi aiheuttaa keskenmenon mutta otan riskin..
Ensinnäkin; Kukaan ei ole hukkunut,tuo rannassa räpiköinyt henkilö oli lentokapt. Hujanen.
Hän seisoskeli aikansa kuluksi rannalla odotellen mikä on Yrjön seuraava käsky,komento tai pyyntö.
Tri M:n karjaisu oli tarkoitettu hiljentämään metelin Lemmenpesässä,rinsessan huvilassa siis.
Muuten tohtorin diagnosointi olisi häiriintynyt.
Tässä tarinassa on kolme eri rantaa:
Rinsessan mantereella sijaitsevan huvilan ranta elikkä Itäranta.
Sitten on Yrjön varsinaisen kotisaaren eli Kaunissaaren ranta jossa pikkudee teki laituria Yrjölle.
Kolmas ranta on mantereella oleva pikkudeen maatilan ranta jossa lentokapt. Hujanen säilyttää Cessnaa väliajoilla.
Pikkudeehän oli Kaunissaaren rannalla laiturityömaalla.Hän putosi veteen kun Yrjön Cessna hänet syöksyllään pelotti.Pikkudee on hyvä uimari kuten kaikki järvien rannoilla asuvat yleensä ovat.Hän kiipesi takaisin laiturille ja jatkoi touhujaan.
Hujanen lähti jonkinajan kuluttua viemään Cessnaa pikkudeen kotilaituriin.Hänellä ei ole hätää.
Ei me tarinan tekijät mielestämme olla mitenkään pimeitä.Tämä on ihan valoisaa toimintaa ja tarkoitettu sellaisille lukijoille jotka itsekin omaavat mielikuvitusta mielellään edes kotitarpeiksi.Tarina kun ei elä ellei lukija miellä lukemaansa kuvina mielessään.Jotta tämän kuvan luominen olisi helppoa sellaisellekkin jonka oma mielikuvitus on suppea,olemme yrittäneet pitää juonen riittävän helppona ja pääosin arkisiin asioihin perustuvana.Tietysti jokin re-inkarnaattori on ihan mielikuvitusta tai muokkausta jostain sci-fi-leffasta..
Kaikki on kuitenkin siinä paikassa ja sillä hetkellä keksittyä,ei mitään kirjasta katsottua kopioimista.Minulla on ollut onni saada tähän mukaan hyviä kirjoittajia jotka vievät juonta hyvinkin yllätyksellisiin suuntiin.Lopputulos on sitten itsekunkin arvioitavissa.
Kiitos kiinnostuksesta!
Kunnioittaen Yrjö Laatta ja muut kirjoittajat
- pikkudee
Mitäs se oikeen oli se päivällinen ylilento...
Meinasikko peliättää, vai..?
Katos ku mulla justihin silloon jalaka lispahti samahan aikahan märiällä laiturinkannella,enhämmää ny muuten olis puronnu..
Sain mä sen laiturinkannen jonkimmoosehen kuntohon..Käy itte kattomas huomenna onko hyvä!
Mä meen ny emännän vierehen maata..Hyvää Yötä!- Y.L.
Niin peljästyit kuin pikkulapsi,myönnä pois vaan.. Kauhistunut ilmeesi näkyi koneen ohjaamoon asti!
Kävin tuolla tohtorintuvalla katsomassa miten siellä muutto sujuu.. Ihan näytti jo mukavalta.
Tästä pitänee mennä pian yöpuulle.
Hyviä öitä sinnekkin,pikkudee.
Rinsessa...Hyvää Yötä...taisipa jo nukkua..
Kohtahan tässä.. *haukotus* ..itsekukin...
- Tri M.
yö tässä tuvassa.Ei täällä ainakaan hiiriä lattialla juokse,rotista nyt puhumattakaan.
Marge jo testaa uutta sänkyä.Lupasin suorittaa sen selänhierontasession.. Huh..onpas hyvät joustimet..sopivasti jämäkät..
Kelpaa tässä huilia(kkin).
Rakkaani,jokos pannaan se selkä kuntoon?- Morsmaikkulisi Swan
Kultaaa!Joko olet herännyt???Kävin jo kahvia hakemassa Laatan perheeltä,siellä he jo olivat hereillä mutta Sinä Jormani vaan pötkötät siinä vaikka kuinka yritän saada eloa sinuun!
JORMA NYT AAMUPALALLE kuten olisit jo!Olen kovassa seuran puutteessa!!!
P.S. Anteeksi eilis iltana en päässyt koneelle. - Tri M.
Morsmaikkulisi Swan kirjoitti:
Kultaaa!Joko olet herännyt???Kävin jo kahvia hakemassa Laatan perheeltä,siellä he jo olivat hereillä mutta Sinä Jormani vaan pötkötät siinä vaikka kuinka yritän saada eloa sinuun!
JORMA NYT AAMUPALALLE kuten olisit jo!Olen kovassa seuran puutteessa!!!
P.S. Anteeksi eilis iltana en päässyt koneelle.Apua!
Ai niin.. Täällähän me olemme,uudessa hienossa tohtorintalossa Laattajärven rannalla.
Olin niin unessa vielä että luulin olevani ihan muualla.. Ei täällä kyllä UniMax'eja tarvita..
Ihana maaseudun rauha nukuttaa.. Ja hyvä sänky..
Kyllä se keskiyön "sessio"kin varmasti vaikutti..
Olitkin taas niin tosi-innokas tuon aseen perään.
Halataanpa ensin....mmmmm olet suloinen,Marge!
Hyvää kahvia olet keittänyt... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Apua!
Ai niin.. Täällähän me olemme,uudessa hienossa tohtorintalossa Laattajärven rannalla.
Olin niin unessa vielä että luulin olevani ihan muualla.. Ei täällä kyllä UniMax'eja tarvita..
Ihana maaseudun rauha nukuttaa.. Ja hyvä sänky..
Kyllä se keskiyön "sessio"kin varmasti vaikutti..
Olitkin taas niin tosi-innokas tuon aseen perään.
Halataanpa ensin....mmmmm olet suloinen,Marge!
Hyvää kahvia olet keittänyt...Voi sinau kulta!Katsoppa peiliin!Olet tosiaan tainnut nukkua todella sikeästi vai onko tuo uusi kampauksesi eilis illan leikeistämme johtuvaa...Kulta,annoit kyllä semmoisen nuija nukutuksen että naapurimmekin olisivat kateudesta vihreitä jos tietäisivät!Jorma...olen niin onnellinen tästä kaikesta!Erityisesti koska saamme jakaa yhdessä tämän autuuden!
Nyt Jorma alan valmistaa meille päivällistä...Mikä onkaan lempi ruokaasi? - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Voi sinau kulta!Katsoppa peiliin!Olet tosiaan tainnut nukkua todella sikeästi vai onko tuo uusi kampauksesi eilis illan leikeistämme johtuvaa...Kulta,annoit kyllä semmoisen nuija nukutuksen että naapurimmekin olisivat kateudesta vihreitä jos tietäisivät!Jorma...olen niin onnellinen tästä kaikesta!Erityisesti koska saamme jakaa yhdessä tämän autuuden!
Nyt Jorma alan valmistaa meille päivällistä...Mikä onkaan lempi ruokaasi?Näytän kyllä enemmän tukaanilta kuin kunnanlääkäriltä! Annahan kampaa.. kiitos..mmmm*
Oih..Se viimeyö.. Ihanan pinkeä..tuo sänky..
Itsekin nukuit kuin pieni unihiiri.. Ei puhuta hiiristä eikä rotista.Se kaikki kauheus jäi sinne laboratorioon...
Kaippa Aimo muistaa laittaa tippaa niille unilääkeryhmäläisille... Pitää soittaa ja kysyä.
Voi,laittaisitko meille vaikka... Lasagnea tänään.. Se olisi minun mieleeni.
Minä käyn nyt kyllä aamu-uinnilla kun tuo järvi on tuossa niin houkuttelevasti lähellä...
Tule sinäkin,rakkaani! - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Näytän kyllä enemmän tukaanilta kuin kunnanlääkäriltä! Annahan kampaa.. kiitos..mmmm*
Oih..Se viimeyö.. Ihanan pinkeä..tuo sänky..
Itsekin nukuit kuin pieni unihiiri.. Ei puhuta hiiristä eikä rotista.Se kaikki kauheus jäi sinne laboratorioon...
Kaippa Aimo muistaa laittaa tippaa niille unilääkeryhmäläisille... Pitää soittaa ja kysyä.
Voi,laittaisitko meille vaikka... Lasagnea tänään.. Se olisi minun mieleeni.
Minä käyn nyt kyllä aamu-uinnilla kun tuo järvi on tuossa niin houkuttelevasti lähellä...
Tule sinäkin,rakkaani!Hypätäänkö tandem hyppy laiturilta?..Katsos näin,kiipeän syliisi...näin pidä kiinni...ja HYPPÄÄ!IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!
...rakas...minulla tuli mieleeni...rinsessa ja Yrjö odottavat ensimmäistä pienokaistaan...se on niin suuri asia että tätä pitäisi juhlistaa jotenkin...Kutsutaan ko heidät iltasella grilli-partyihin...ja yllätykseksi,eikö meillä pitäisi jo olla joku upea lahja tuolle syntyvälle palleroiselle??!!Jorma,nyt ylös jorpakosta!Lähdetään heti paikalla kylille etsimään city-baby liikettä!!!
oih...noh...jäädään vielä hetkeksi...hmmm...otteesi on aina niin miehinen ja varma...hmmm...ai nyt lähtikin bikinien alaosa..ollaan sitten ihan hiljaa kulta...ettei kuulu tuonne Lemmenpesään saakka... - Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Hypätäänkö tandem hyppy laiturilta?..Katsos näin,kiipeän syliisi...näin pidä kiinni...ja HYPPÄÄ!IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!
...rakas...minulla tuli mieleeni...rinsessa ja Yrjö odottavat ensimmäistä pienokaistaan...se on niin suuri asia että tätä pitäisi juhlistaa jotenkin...Kutsutaan ko heidät iltasella grilli-partyihin...ja yllätykseksi,eikö meillä pitäisi jo olla joku upea lahja tuolle syntyvälle palleroiselle??!!Jorma,nyt ylös jorpakosta!Lähdetään heti paikalla kylille etsimään city-baby liikettä!!!
oih...noh...jäädään vielä hetkeksi...hmmm...otteesi on aina niin miehinen ja varma...hmmm...ai nyt lähtikin bikinien alaosa..ollaan sitten ihan hiljaa kulta...ettei kuulu tuonne Lemmenpesään saakka...tietenkin country-baby liikettä!!!
- Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Hypätäänkö tandem hyppy laiturilta?..Katsos näin,kiipeän syliisi...näin pidä kiinni...ja HYPPÄÄ!IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!
oih...noh...jäädään vielä hetkeksi...hmmm...otteesi on aina niin miehinen ja varma...hmmm...ai nyt lähtikin bikinien alaosa..ollaan sitten ihan hiljaa kulta...ettei kuulu tuonne Lemmenpesään saakka...uinti ja na..nakuilu mieltä ja kehoa..
Panes nyt se asusi kuntoon ettei Yrjö näe sibua tuolta terassiltaan...
Täällä ei taida olla muuta kuin tuo kyläkauppa..mahtaisiko sen hyllyiltä löytyä jotain..
Juhlat järjestetään toki,en vain ole varma illasta,työt voivat kutsua milloin vaan... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
uinti ja na..nakuilu mieltä ja kehoa..
Panes nyt se asusi kuntoon ettei Yrjö näe sibua tuolta terassiltaan...
Täällä ei taida olla muuta kuin tuo kyläkauppa..mahtaisiko sen hyllyiltä löytyä jotain..
Juhlat järjestetään toki,en vain ole varma illasta,työt voivat kutsua milloin vaan...Kylläpä pikainen nakuilu tekikin terää aamusella...sain siitä niin paljon voimaa tähän päivään että jaksoin spinning tunnilla tehdä kerrankin kaiken kunnialla,ilman löysäilyjä!
Rakas ...tämä ei tule toistumaan usein mutta en voi tänäkään iltana olla koneella,koska en ole kotonani...:(((
...muistathan silti että olet mielessäni koko ajan ja odotan innolla kaikkea ihanaa mitä yhteinen elämämme tuokaan tullessaan!Vaikka olemmehan toki jo saaneet kaiken,mitä muuta tässä voi enää toivoa???
Kerrothan parhaimmat terveiseni myös Y.Laatalle ja hänen ihastuttavalle rinsessalleen!
Voi olla ehkä,maybe,että tulen vielä myöhempään illalla tänne...
...rakas,älä unohda minua!
Sinun oma
Neiti Swan - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Kylläpä pikainen nakuilu tekikin terää aamusella...sain siitä niin paljon voimaa tähän päivään että jaksoin spinning tunnilla tehdä kerrankin kaiken kunnialla,ilman löysäilyjä!
Rakas ...tämä ei tule toistumaan usein mutta en voi tänäkään iltana olla koneella,koska en ole kotonani...:(((
...muistathan silti että olet mielessäni koko ajan ja odotan innolla kaikkea ihanaa mitä yhteinen elämämme tuokaan tullessaan!Vaikka olemmehan toki jo saaneet kaiken,mitä muuta tässä voi enää toivoa???
Kerrothan parhaimmat terveiseni myös Y.Laatalle ja hänen ihastuttavalle rinsessalleen!
Voi olla ehkä,maybe,että tulen vielä myöhempään illalla tänne...
...rakas,älä unohda minua!
Sinun oma
Neiti Swanvaatii veronsa,valitettavasti.Olisikin nin helppoa kun voisi hoitaa kaikki asiansa täällä.
Ei jonotuksia,ei kiirettä,ei tympeitä naamoja työpaikalla... Vain nautinnollista naputtelua ja kevyttä kutitusta nauruhermoissa..
En ole saanut meille vielä laitetuksi postilaatikkoa tuohon tien varteen joten joudumme turvautumaan herra Laatan postilootaan tilanteen niin vaatiessa.
Marge rakas,enhän ole sotkenut sinun Toista Elämääsi millään tavoin..?
Olisin surullinen jos niin olisi päässyt käymään,en omasta vaan sinun puolestasi..
Uskon kuitenkin että moiseen huoleen ei ole aihetta.
Toinen Elämä aiheuttaa minullekkin ongelmia joka päivä.Ymmärräthän että en aina ole tavattavissa täällä silloin kun odotat.Se ei ole kiusantekoa vaan pakon sanelemaa.Näkö heikkenee nopeasti ellei saa leipää suuhunsa säännöllisesti.
Elikkä oikeita töitäkin pitää välillä tehdä henkensä pitimiksi.
Hyvää Yötä honey... suukko vielä mmmmSmack*
Sinun Jormasi ain oon,kai olla saan.. - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
vaatii veronsa,valitettavasti.Olisikin nin helppoa kun voisi hoitaa kaikki asiansa täällä.
Ei jonotuksia,ei kiirettä,ei tympeitä naamoja työpaikalla... Vain nautinnollista naputtelua ja kevyttä kutitusta nauruhermoissa..
En ole saanut meille vielä laitetuksi postilaatikkoa tuohon tien varteen joten joudumme turvautumaan herra Laatan postilootaan tilanteen niin vaatiessa.
Marge rakas,enhän ole sotkenut sinun Toista Elämääsi millään tavoin..?
Olisin surullinen jos niin olisi päässyt käymään,en omasta vaan sinun puolestasi..
Uskon kuitenkin että moiseen huoleen ei ole aihetta.
Toinen Elämä aiheuttaa minullekkin ongelmia joka päivä.Ymmärräthän että en aina ole tavattavissa täällä silloin kun odotat.Se ei ole kiusantekoa vaan pakon sanelemaa.Näkö heikkenee nopeasti ellei saa leipää suuhunsa säännöllisesti.
Elikkä oikeita töitäkin pitää välillä tehdä henkensä pitimiksi.
Hyvää Yötä honey... suukko vielä mmmmSmack*
Sinun Jormasi ain oon,kai olla saan..Kuinka voit edes epäillä minusta tuollaista että antaisin tuon Toisen Elämän sotkea asioitamme ! Sehän olisi petosta Sinua kohtaan sulhaseni ! Tosin se on kyllä myönnettävä että jokin addiktio minulla taitaa olla tuon Toisen Elämäni suhteen kun en mitenkään tunnu pääseväni siitä lopullisesti eroon,aina tuntuu löytyvän jotakin kytköksiä ja takaportteja!...Onkohan minussa jotain vikaa???Yritän kyllä parhaani sen tiedät!!!
...:DDD eivaan...jos oikeasti alat jo epäillä että täällä kirjoittelee joku todella kilahtanut tytön hupakko niin voin sanoa että minulla on varmastikin terveen paperit siviili-elämässäkin,kuten täälläkin(täällä tosin itse kirjoittamani...)...luulisin sen perustella että koskaan ei ainakaan ole tarvinnut hakea moisia papereita joten kukaan ei ole kyseenalaistanutkaan selväjärkisyyttäni...mutta tiedä häntä,ainahan noita mokia kai sattuu live tohtoreillakin,vai mitä....:)))
Rakas,nyt kiireessä taas kirjoitan tätä...halitaan vielä nopeasti ja muiskis!!!
Arvaa mitä???
Tulen tänään kotiin jäädäkseni!
Sitten ei ole enää mitään kiireitä tälle päivälle!Mitenkäs on Sinun tilanteesi?...olin hieman pettynyt kun kuulin ettet ole ihan aina täällä jos sinua tarvitsen...:(((...se on liian julmaa... mutta yritän kestää...
Rakas pian olemme taas yhdessä forever! :)))
Heheeee...nojooo....meinasin taas alkaa puolustelemaan että mä-oon-ihan-oikeesti-normaali-
....mutta eihän se kuitenkaa menisi läpi!
Marge Swan - Jorma M.
Dr.Swan kirjoitti:
Kuinka voit edes epäillä minusta tuollaista että antaisin tuon Toisen Elämän sotkea asioitamme ! Sehän olisi petosta Sinua kohtaan sulhaseni ! Tosin se on kyllä myönnettävä että jokin addiktio minulla taitaa olla tuon Toisen Elämäni suhteen kun en mitenkään tunnu pääseväni siitä lopullisesti eroon,aina tuntuu löytyvän jotakin kytköksiä ja takaportteja!...Onkohan minussa jotain vikaa???Yritän kyllä parhaani sen tiedät!!!
...:DDD eivaan...jos oikeasti alat jo epäillä että täällä kirjoittelee joku todella kilahtanut tytön hupakko niin voin sanoa että minulla on varmastikin terveen paperit siviili-elämässäkin,kuten täälläkin(täällä tosin itse kirjoittamani...)...luulisin sen perustella että koskaan ei ainakaan ole tarvinnut hakea moisia papereita joten kukaan ei ole kyseenalaistanutkaan selväjärkisyyttäni...mutta tiedä häntä,ainahan noita mokia kai sattuu live tohtoreillakin,vai mitä....:)))
Rakas,nyt kiireessä taas kirjoitan tätä...halitaan vielä nopeasti ja muiskis!!!
Arvaa mitä???
Tulen tänään kotiin jäädäkseni!
Sitten ei ole enää mitään kiireitä tälle päivälle!Mitenkäs on Sinun tilanteesi?...olin hieman pettynyt kun kuulin ettet ole ihan aina täällä jos sinua tarvitsen...:(((...se on liian julmaa... mutta yritän kestää...
Rakas pian olemme taas yhdessä forever! :)))
Heheeee...nojooo....meinasin taas alkaa puolustelemaan että mä-oon-ihan-oikeesti-normaali-
....mutta eihän se kuitenkaa menisi läpi!
Marge SwanEn todellakaan epäile järkesi laatua enkä mitään muutakaan kielteistä..
Tarkoitin lähinnä että en halua live-elämäsi toimien kärsivän liiasta sidonnaisuudesta tänne.
Minulla työ ja perhe vie ison osan ajastani..
On kuitenkin niin mukavaa olla välillä Tri M.,etten malttaisi poiskaan lähteä.Varsinkaan nyt kun elämämme täällä Laattajärvellä on alkanut sujua niin ihastuttavalla tavalla..
No,päivä kerrallaan... ja tänään puoliltapäivin olen varattuna muihin toimiin..
Tarkkailen silti konetta ja myöhemmin illalla ainakin olen paikalla..
Tuolla alempana herra Laatta jo toivotteli Upeaa aamua... Niin minäkin sinulle toivotan!
Sinun Jorma ...still in love with you..
Suukkoja,suukkoja... niin monta..
ps.Tämä ketju alkaa olla täynnä kohta.Voisimme käydä keskusteluja vaikkapa sinun eilen avaamassasi Kaipaan ukkoani-keskustelussa..
Vastaa tähän perään jotain niin tiedän siitä asiasta minäkin.. J.A.M.
y.laatta@suomi24.fi - Dr.Swan
Jorma M. kirjoitti:
En todellakaan epäile järkesi laatua enkä mitään muutakaan kielteistä..
Tarkoitin lähinnä että en halua live-elämäsi toimien kärsivän liiasta sidonnaisuudesta tänne.
Minulla työ ja perhe vie ison osan ajastani..
On kuitenkin niin mukavaa olla välillä Tri M.,etten malttaisi poiskaan lähteä.Varsinkaan nyt kun elämämme täällä Laattajärvellä on alkanut sujua niin ihastuttavalla tavalla..
No,päivä kerrallaan... ja tänään puoliltapäivin olen varattuna muihin toimiin..
Tarkkailen silti konetta ja myöhemmin illalla ainakin olen paikalla..
Tuolla alempana herra Laatta jo toivotteli Upeaa aamua... Niin minäkin sinulle toivotan!
Sinun Jorma ...still in love with you..
Suukkoja,suukkoja... niin monta..
ps.Tämä ketju alkaa olla täynnä kohta.Voisimme käydä keskusteluja vaikkapa sinun eilen avaamassasi Kaipaan ukkoani-keskustelussa..
Vastaa tähän perään jotain niin tiedän siitä asiasta minäkin.. J.A.M.
y.laatta@suomi24.fiMinä tiedän kyllä mitä tarkoitit.Ei tarvitse kantaa huolta,olen aina pitänyt itsestäni huolta,kuten myös asioista/ihmisistä-jotka vaativat huomiota sekä huolenpitoani...mikään tai kukaan ei ole kärsinyt siitä että tykkään näppäillä tätä konetta :D...viimeaikoina yhä enenevissä määrin... :DDD ...noh...vedit kyllä nyt niin sanattomaksi tuolla viimeisellä että tehdään nyt sitten vaikka näin....--->
------>
-------------->
------------------->
---------------------------->
---------------------------------------->
maybeliine@suomi24.fi
;))) - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Minä tiedän kyllä mitä tarkoitit.Ei tarvitse kantaa huolta,olen aina pitänyt itsestäni huolta,kuten myös asioista/ihmisistä-jotka vaativat huomiota sekä huolenpitoani...mikään tai kukaan ei ole kärsinyt siitä että tykkään näppäillä tätä konetta :D...viimeaikoina yhä enenevissä määrin... :DDD ...noh...vedit kyllä nyt niin sanattomaksi tuolla viimeisellä että tehdään nyt sitten vaikka näin....--->
------>
-------------->
------------------->
---------------------------->
---------------------------------------->
maybeliine@suomi24.fi
;)))sitten oikein kun jo aiemmin mainitsinkin että huolehdin turhaan muitten asioista.Tämä oli erinomaisen valaisevaa kaikkityynni.
Niin,valaisusta puheenollen,tuolla tohtorintuvalla pamahti ukkonen päivällä ja poltti kaikki sulakkeet särkien myös sähkölaitteita.Joudumme hakemaan iltaruuat tuolta kylän grilliltä tai sitten haemme lahnoja järvestä ja paistamme niitä nuotiolla.
Venho ja onget minulla olisi jo valmiina..
Iltamyöhälle se menisi mutta katsotaan...
...mitä ilta tuo tullessaan.
Rakkaani,minun on nyt mentävä taas..
Suukko poskellesi,Marge..
Sinun Jormasi - Maybeline
Tri M. kirjoitti:
sitten oikein kun jo aiemmin mainitsinkin että huolehdin turhaan muitten asioista.Tämä oli erinomaisen valaisevaa kaikkityynni.
Niin,valaisusta puheenollen,tuolla tohtorintuvalla pamahti ukkonen päivällä ja poltti kaikki sulakkeet särkien myös sähkölaitteita.Joudumme hakemaan iltaruuat tuolta kylän grilliltä tai sitten haemme lahnoja järvestä ja paistamme niitä nuotiolla.
Sinun Jormasi...Jorma ei mitään hätää!Älä huoli en pelkää pimeää,en edes yksin ollessani...poissa ollessasi on kyllä joitain laitteita ja vempeleitä joita tarvitsen ja onneksi nekin toimivat pattereilla,kuten ratio ja kellon aikakin on kiva tietää niin osaa sitten täällä kotosalla Sinua odotella oikeaan aikaan!
Olisikin romanttista lähteä yhdessä koittamaan kala onnea...Vaarini(Yrjö nimeltään muuten) sanoi aina kun olin pieni että veneessä ei saa sitten kiljua tai kala ei syö...joten muista sitten Jorma että vaikka kuinka tekisi taas mieli saada minut kiljahtelemaan venhettä keinuttamalla niin tänään on kyse melkeimpä lähestulkoon elämästä ja kuolemasta-hillitse kujeilusi,sillä tänään vedämme Laattajärvestä kunnon saaliin!(Minuule muutama silakka riittänee miehelleni Lohta-vain paras on kullalleni kyllin hyvää!)
Viime päivinä olemmekin olleet kotosalla aina eri aikoihin...se on hieman kurjaa kyllä..mutta olemme etuoikeutettuja ja onnekkaita siinä suhteessa että ainakin voimme työskennellä yhdessä yhteisellä lääkäri asemallamme...harvalla parilla on asiat yhtä hyvin kuin meillä oi rakas Moloni!Voinee kuitenkin olla että itselläni venyy tuo työhön tuloni loppuviikkoon...tiedäthän syyn...joudun pelko klinikalle muutamaksi päiväksi...lentopelkoni yritetään saada hypnoosin avulla hallintaan...hieman kyllä olen epäluuloinen...Syön Yrjö vaarini vanhan kala hatun jos minut ylipäänsä saadaan hypnoosiin..ja vieläpä noin pitkäksi ajaksi!Humpuukia sanon minä!
Oijoi kellokin alkaa jo raksuttaa noin paljon...mihinkäs minä pakkasin ne paristot?-sieltä alkaa juuri ratiosta BBC:n tärkeät uutiset...
Vain sinua ajatellen,
Margesi - Marge tässä sählää....
Tri M. kirjoitti:
sitten oikein kun jo aiemmin mainitsinkin että huolehdin turhaan muitten asioista.Tämä oli erinomaisen valaisevaa kaikkityynni.
Sinun Jormasilähetin äsken viestin..se näkyy kyllä tuolla kellon ajassa että viimeisin viesti lähetetty klo.16.56...mutta mitä ihmettä?!?Viesti katosi!
Eikä siinä vielä kaikki...lähetin vieläpä vahingossa sen väärällä nikillä...
...mutta se oli piiitkä viesti ja en jaksaisi näpyttää samaa uudestaan...:(
Kuitenkin
Forever
Jorman oma Marge - Dr.Swan
Maybeline kirjoitti:
...Jorma ei mitään hätää!Älä huoli en pelkää pimeää,en edes yksin ollessani...poissa ollessasi on kyllä joitain laitteita ja vempeleitä joita tarvitsen ja onneksi nekin toimivat pattereilla,kuten ratio ja kellon aikakin on kiva tietää niin osaa sitten täällä kotosalla Sinua odotella oikeaan aikaan!
Olisikin romanttista lähteä yhdessä koittamaan kala onnea...Vaarini(Yrjö nimeltään muuten) sanoi aina kun olin pieni että veneessä ei saa sitten kiljua tai kala ei syö...joten muista sitten Jorma että vaikka kuinka tekisi taas mieli saada minut kiljahtelemaan venhettä keinuttamalla niin tänään on kyse melkeimpä lähestulkoon elämästä ja kuolemasta-hillitse kujeilusi,sillä tänään vedämme Laattajärvestä kunnon saaliin!(Minuule muutama silakka riittänee miehelleni Lohta-vain paras on kullalleni kyllin hyvää!)
Viime päivinä olemmekin olleet kotosalla aina eri aikoihin...se on hieman kurjaa kyllä..mutta olemme etuoikeutettuja ja onnekkaita siinä suhteessa että ainakin voimme työskennellä yhdessä yhteisellä lääkäri asemallamme...harvalla parilla on asiat yhtä hyvin kuin meillä oi rakas Moloni!Voinee kuitenkin olla että itselläni venyy tuo työhön tuloni loppuviikkoon...tiedäthän syyn...joudun pelko klinikalle muutamaksi päiväksi...lentopelkoni yritetään saada hypnoosin avulla hallintaan...hieman kyllä olen epäluuloinen...Syön Yrjö vaarini vanhan kala hatun jos minut ylipäänsä saadaan hypnoosiin..ja vieläpä noin pitkäksi ajaksi!Humpuukia sanon minä!
Oijoi kellokin alkaa jo raksuttaa noin paljon...mihinkäs minä pakkasin ne paristot?-sieltä alkaa juuri ratiosta BBC:n tärkeät uutiset...
Vain sinua ajatellen,
MargesiTuo iljettävä miesten nielijä!Se suukko oli kyllä tarkoitettu minulle MINUN sulhaseltani joten antaa heittää May! Etsi oma mies,Jorman suukkoja et kyllä nappaa nenäni edestä narttu!Paina se kaaliin nainen!
Arvon
Dr.swan - Tri M.
Marge tässä sählää.... kirjoitti:
lähetin äsken viestin..se näkyy kyllä tuolla kellon ajassa että viimeisin viesti lähetetty klo.16.56...mutta mitä ihmettä?!?Viesti katosi!
Eikä siinä vielä kaikki...lähetin vieläpä vahingossa sen väärällä nikillä...
...mutta se oli piiitkä viesti ja en jaksaisi näpyttää samaa uudestaan...:(
Kuitenkin
Forever
Jorman oma Margeluulen niin.Mistähän saataisiin sähkömies?Se minun henkivartijani olisi kyllä korjannut viat kun on sellainen yleismies Kanki.Eikä pienistä hätkähdä; Kerrankin korjasi yhtä laboratorion vehjettä eikä koko aikana muistanut ottaa sitä edes irti pistorasiasta... Ihmetteli vaan kun käsiä pisteli niin kovasta vähän väliä..
Mennääs tuonne toiseen aloitukseen tästä,sinne 5 sivua eteenpäin.
Siihen että "Kaipaan ukkoani niin kovin"
Näkis vaan...
Sinun Jormasi
- rinsessa
yrjö ja huomenta palko! y.l= yhä laverilla vaikka piti olla jo työn touhussa, taisit valvoa pitkään armaani, ja minä nukahdin oitis kivan hernespedin pöyhinnän jälkeen y.l=ylin liidokkini et kai tänään lähde mihinkään, vietetään sellainen kotoisa päivä kera kisun ja temmeltävän vatsa-asukin ,niin on isäänsä tulossa tämä kun ei paikoillaan pysy lainkaan, tai sitten siellä mellastaa useampi yrjön jälkeläinen y.l=yritin laittaa tuota lakanaa paremmin ja roikun nyt pahasti reunan yli, auta yrjö..en pääse ylös, palko pois palmikostani! y.l=ylettömän lahjakas olen saamaan itseni aina pinteeseen, voi auta nyt armas! T:rinsessa ja palmikko kera kissan ja roikkumisen sekä rinsessa yli laidan
- Miss Swan
...tulin ihan kahvin poroja lainaamaan kun en tajunnut eilen käydä tuossa kyläkaupassamme vielä.
Jorma se vetelee vielä sikeitä tuolla uudessa Hästens vuoteessamme...
...ups!Kuulkaa neiti!Te ette voi roikkua tuolla tavalla pääalas päin siinä sängyssä kun olette nyt raskaanakin,annaskun minä autan sinut ylös siitä! ..sinullekkin... ja Miss Swanille myös.
Kas miten saatiinkaan lakana noin rullalle illalla... Se on tuo hernespatjan hierova vaikutus.. tai sitten sinun lämpöinen olemus..
Ehkä kumpikin...
Noinn.... yhdessä selvitään tästäkin.
En lähde tänään merta edemmä kalaan,lupaan sen!- Y.L.
Miss Swan kirjoitti:
...tulin ihan kahvin poroja lainaamaan kun en tajunnut eilen käydä tuossa kyläkaupassamme vielä.
...ups!Kuulkaa neiti!Te ette voi roikkua tuolla tavalla pääalas päin siinä sängyssä kun olette nyt raskaanakin,annaskun minä autan sinut ylös siitä!tohtoreille uni silmään uudessa asunnossa?
- lentokapt. Hujanen
Y.Laatta kirjoitti:
..sinullekkin... ja Miss Swanille myös.
Kas miten saatiinkaan lakana noin rullalle illalla... Se on tuo hernespatjan hierova vaikutus.. tai sitten sinun lämpöinen olemus..
Ehkä kumpikin...
En lähde tänään merta edemmä kalaan,lupaan sen!Ajattelin pitää tämän päivän vapaata.On vielä vähän heikko olo eilisestä.Kerrothan sille tohtorinaiselle terveiseni.Hän pelasti minut hukkumasta,niin kuulin.
- Miss Swan
Y.Laatta kirjoitti:
..sinullekkin... ja Miss Swanille myös.
Ehkä kumpikin...
En lähde tänään merta edemmä kalaan,lupaan sen!Kahvia tässä vaan tulin lainaamaan.
Hieman huolissani olen kun tuo rinsessa tuntuu olevan tuollainen ikiliikkuja ja aina myös kommelluksissa,kuten minäkin,niin koittaisit saada häntä aloilleen kun on vauvat mahassa ja kaikki niin pitäisi hieman rauhoitua...ihan säikähdyin kun tulin ovesta sisään niin rinsessa heitti volttia hernespedillänne...härregyyd!!!
Mutta lähden tästä keittelemään kahvia Jormalle! - Y.L.
lentokapt. Hujanen kirjoitti:
Ajattelin pitää tämän päivän vapaata.On vielä vähän heikko olo eilisestä.Kerrothan sille tohtorinaiselle terveiseni.Hän pelasti minut hukkumasta,niin kuulin.
..kerron toki..Hän tuossa juuri lainasi jotain kahvipöytäänsä... On varmasti mielissään kun kuulee.. Hyvä alku tohtorinuralle täällä tuollainen sankariteko..
Pidäppäs itsesi petissä,kyllä me yksi päivä pärjätään ilman kamikaze-Hujasta! - rinsessa
Miss Swan kirjoitti:
...ups!Kuulkaa neiti!Te ette voi roikkua tuolla tavalla pääalas päin siinä sängyssä kun olette nyt raskaanakin,annaskun minä autan sinut ylös siitä!avusta, yrjön kanssa saittekin minut ylös, aih kun sattui selkään ,kuinkahan kauan roikuin tuossa y.l=ylen lahjakas yrjöni anna neiti swaanille kahvia sieltä ylähyllyltä y.l=ympyröin lehdestä upeita lasten tarvikkeita, katsellaan ykä niitä yhdessä tänään, voi kamalaa kun olen puuduksissa tuosta roikkumisesta, taidan mennä laiturille venyttelemään. T:rinsessa ,venytys ja roikotus kera vanutuksen ja kahvin
- Miss Swan
Miss Swan kirjoitti:
Kahvia tässä vaan tulin lainaamaan.
Hieman huolissani olen kun tuo rinsessa tuntuu olevan tuollainen ikiliikkuja ja aina myös kommelluksissa,kuten minäkin,niin koittaisit saada häntä aloilleen kun on vauvat mahassa ja kaikki niin pitäisi hieman rauhoitua...ihan säikähdyin kun tulin ovesta sisään niin rinsessa heitti volttia hernespedillänne...härregyyd!!!
Mutta lähden tästä keittelemään kahvia Jormalle!KIITTÄÄ TEITÄ VIELÄ!!!Katsos niin hyvin tuli nukuttua etten edes muistanut kertoa että uusi kotimme on loisteliaampi ja kauniinmpi kuin villeimmissä kuvitelmissanikaa olisin saattanut uneksia!!!!
Kyllä siellä kelpaa Jorman kanssa asustella!
Kiitos vielä Yrjö!Te olette kunnon mies! - Yrjö
.. niin päivä lähtee iloisesti matkaan.Miten on masun kanssa.. Voi kun se kasvaakin nopeasti..
Ettei tosiaan olisi kaksoset tulossa..
Suvussa on kaksosia.. Siskonpojat hyvä esimerkki! - Y.L.
Miss Swan kirjoitti:
KIITTÄÄ TEITÄ VIELÄ!!!Katsos niin hyvin tuli nukuttua etten edes muistanut kertoa että uusi kotimme on loisteliaampi ja kauniinmpi kuin villeimmissä kuvitelmissanikaa olisin saattanut uneksia!!!!
Kyllä siellä kelpaa Jorman kanssa asustella!
Kiitos vielä Yrjö!Te olette kunnon mies!Sittenhän kakki on hyvin.. Koska saatte klinikan toiminnot käyntiin?
Kai te laitatte yksityisvastaanotonkin samaan syssyyn..?
Se vanha tohtori varmaankin kannetaan johonkin kellariin sen luurankonsa kanssa... - rinsessa
Miss Swan kirjoitti:
Kahvia tässä vaan tulin lainaamaan.
Mutta lähden tästä keittelemään kahvia Jormalle!mitä tuo neiti swaan tarkoitti? y.l=yletön lapaseni minä laskin leikkiä aamulla monesta vauvasta, mutta mitä neiti swaan tarkoitti sanomalla ,että vauvat on mahassa!
y.l=yritän laskea liikkeitä ,mutta en osaa, olen sekaisin onnesta ja pelosta, yrjö auta minut täältä ylös, en osaa kävellä ja laskea liikkeitä samanaikaisesti ,hassua T:rinsessa,laskut kera monikon että yhtälön - Y.L.
rinsessa kirjoitti:
mitä tuo neiti swaan tarkoitti? y.l=yletön lapaseni minä laskin leikkiä aamulla monesta vauvasta, mutta mitä neiti swaan tarkoitti sanomalla ,että vauvat on mahassa!
y.l=yritän laskea liikkeitä ,mutta en osaa, olen sekaisin onnesta ja pelosta, yrjö auta minut täältä ylös, en osaa kävellä ja laskea liikkeitä samanaikaisesti ,hassua T:rinsessa,laskut kera monikon että yhtälön.jotain aavistustasiitä että olisi kaksoset tulossa..
Kunhan ei vaan kolmosia..
Varoppa sitä isohaukea jos se vaikka sattuu lillumaan rantaveteen.. - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
.. niin päivä lähtee iloisesti matkaan.Miten on masun kanssa.. Voi kun se kasvaakin nopeasti..
Ettei tosiaan olisi kaksoset tulossa..
Suvussa on kaksosia.. Siskonpojat hyvä esimerkki!aamuhalista! olen jo rauhoittunut y.l=yletön lataus täyti olla jos kerran kaksoset, olen sanaton ja onnellinen, minun pitää sulatella tätä tietoa ja asiaa ja valmistautua ottamaan vastaan kaksi tahi kolme lapsosta y.l=yrjö laatta ,olen onnellinen rinsessa, menen nyt terassille miettimään, tule perässä katsomaan kanssani kuvastoa, hymmmm. emme olekkaan testanneet baden baadeniamme vielä, kestääköhän se meitä kaikkia? T:rinsessa ja hormoonit kera taakan että triplojen tahi tuplien
- Dr.Swan Ejk
Y.L. kirjoitti:
Sittenhän kakki on hyvin.. Koska saatte klinikan toiminnot käyntiin?
Kai te laitatte yksityisvastaanotonkin samaan syssyyn..?
Se vanha tohtori varmaankin kannetaan johonkin kellariin sen luurankonsa kanssa...saamme jo uuden klinikan siihen kuntoon että voi ottaa jo ensimmäisiä potilaita vastaanotolle.Kiirettähän tässä pitää mutta kun tämä on kuitenkin meille molemmille niin minulle kuin Jormallekkin kutsumus ammatti niin voin sanoa että on ihan vaikea pitää näppejä erossa potilaista jo nyt!!!On niin valtava halu AUTTAA!!!
Juu,se luuranko siellä...eihän se varmaa sama ollut jonka laitoin omaan huoneeseeni näytille...kun siitä olisi vaan niin hyvä katsoa ja tarkistaa aina luitten sijaintia ja anatomiaa... - Dr.Swaaaan
rinsessa kirjoitti:
mitä tuo neiti swaan tarkoitti? y.l=yletön lapaseni minä laskin leikkiä aamulla monesta vauvasta, mutta mitä neiti swaan tarkoitti sanomalla ,että vauvat on mahassa!
y.l=yritän laskea liikkeitä ,mutta en osaa, olen sekaisin onnesta ja pelosta, yrjö auta minut täältä ylös, en osaa kävellä ja laskea liikkeitä samanaikaisesti ,hassua T:rinsessa,laskut kera monikon että yhtälön..enkai minä sillätavalla sanonut...unohtakaa koko juttu...mistäpä minä tietäisin...Molonenhan teidät tutki,e-e-en minä....
*häipyy vähin äänin Jormaansa vemputtamaan hereille* - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
aamuhalista! olen jo rauhoittunut y.l=yletön lataus täyti olla jos kerran kaksoset, olen sanaton ja onnellinen, minun pitää sulatella tätä tietoa ja asiaa ja valmistautua ottamaan vastaan kaksi tahi kolme lapsosta y.l=yrjö laatta ,olen onnellinen rinsessa, menen nyt terassille miettimään, tule perässä katsomaan kanssani kuvastoa, hymmmm. emme olekkaan testanneet baden baadeniamme vielä, kestääköhän se meitä kaikkia? T:rinsessa ja hormoonit kera taakan että triplojen tahi tuplien
..hidusen sinua.. Ai miten kaunis näköala täältä kattoterassilta onkaan tuonne järvenselälle!
Hommaan sinulle kiikarin niin voit katsella Kaunissaaren rantaa vähän lähempää..
Ostetaankin kummallekin oma,sitten katsellaan ja heilutellaan kättä toisillemme..
Nyt en kyllä Onnenpesään muuta vähään aikaan ainakaan... Istuhan varovasti siihen aurinkotuoliin.. Hups,mitä nyt tapahtui? - Y.L.
Dr.Swan Ejk kirjoitti:
saamme jo uuden klinikan siihen kuntoon että voi ottaa jo ensimmäisiä potilaita vastaanotolle.Kiirettähän tässä pitää mutta kun tämä on kuitenkin meille molemmille niin minulle kuin Jormallekkin kutsumus ammatti niin voin sanoa että on ihan vaikea pitää näppejä erossa potilaista jo nyt!!!On niin valtava halu AUTTAA!!!
Juu,se luuranko siellä...eihän se varmaa sama ollut jonka laitoin omaan huoneeseeni näytille...kun siitä olisi vaan niin hyvä katsoa ja tarkistaa aina luitten sijaintia ja anatomiaa...Ei muuta kuin onnea matkaan uudessa toimessa.
..Niin,lentokapteeni Hujanen soitti äsken ja pyysi kiittämään pelastajaansa,on jo toipumassa hyvää vauhtia.Pikkusen väsynyt ääni hänellä,sai siksipaljon sitä järvivettä keuhkoonsa.Että pitikin pelästyä sitä Tri Molosen karjaisua... - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
..hidusen sinua.. Ai miten kaunis näköala täältä kattoterassilta onkaan tuonne järvenselälle!
Hommaan sinulle kiikarin niin voit katsella Kaunissaaren rantaa vähän lähempää..
Ostetaankin kummallekin oma,sitten katsellaan ja heilutellaan kättä toisillemme..
Nyt en kyllä Onnenpesään muuta vähään aikaan ainakaan... Istuhan varovasti siihen aurinkotuoliin.. Hups,mitä nyt tapahtui?vietävä! y.l=ylen lahjakkaasti kupsahdin kera baaden baadenin tänne lattialle, eihän se kestänyt edes minua, auta nyt taas hiukan y.l=yhäkö liimaudut minuun vaikka kohta olen pyöreä kuin ilmapallo ja nyt jo niin kaamean painava y.l=yrjö laatta pysy siinä, katsellaan kuvastoa lattialla ,otetaan pehmikkeet tuosta entisestä baadenista T:rinsessa, ja painavuus kera särkymisen ja mielialanvaihtulun
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
vietävä! y.l=ylen lahjakkaasti kupsahdin kera baaden baadenin tänne lattialle, eihän se kestänyt edes minua, auta nyt taas hiukan y.l=yhäkö liimaudut minuun vaikka kohta olen pyöreä kuin ilmapallo ja nyt jo niin kaamean painava y.l=yrjö laatta pysy siinä, katsellaan kuvastoa lattialla ,otetaan pehmikkeet tuosta entisestä baadenista T:rinsessa, ja painavuus kera särkymisen ja mielialanvaihtulun
..asettua osaasi rakkaani..
Elämä ei ole enää entisellään.Laitan tuosta noita tyynyjä lisää lattialle...
Sänkyhän sitä ensiksi olla pitää vai tulisiko se siitä pahvilaatikosta jossa on vauvelin tarvikkeita.. mikä se nyt on.. äitiyspakkausko?
Pikkudeen poika köllötteli sellaisessa joskus,muistan kun se katseli nappisilmillään ja jokelsi..
Hei muuten,sieltähän me saammekin sängyn..Voi olla että löytyisi se pikkudeen ja dingmanin yhteinen rinnisänkykin,tarkoitan että jos niitä vauvoja onkin kaksi.. - pikkudee
Y.L. kirjoitti:
..asettua osaasi rakkaani..
Elämä ei ole enää entisellään.Laitan tuosta noita tyynyjä lisää lattialle...
Sänkyhän sitä ensiksi olla pitää vai tulisiko se siitä pahvilaatikosta jossa on vauvelin tarvikkeita.. mikä se nyt on.. äitiyspakkausko?
Pikkudeen poika köllötteli sellaisessa joskus,muistan kun se katseli nappisilmillään ja jokelsi..
Hei muuten,sieltähän me saammekin sängyn..Voi olla että löytyisi se pikkudeen ja dingmanin yhteinen rinnisänkykin,tarkoitan että jos niitä vauvoja onkin kaksi..Älä murehri,kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.. Mä ku tulin isäksi aikonaan niin olin kans hetken sormi suus.. Ei tenavan vaan omas..
Meiltä saatta sänkyjä vaikka tulis ne kaksooset.
Rinnisänky jäi hyvähän kuntohon mun ja dingmanin jäliiltä.. Oltihin niin hentoosia vielä niihin aikoohin.. Mitä ny vähä tuttia purtihin kiukuusnansa.. Ja huurettihin..
Oli siinä äiteellä korvat lujilla. - Y.L.
pikkudee kirjoitti:
Älä murehri,kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.. Mä ku tulin isäksi aikonaan niin olin kans hetken sormi suus.. Ei tenavan vaan omas..
Meiltä saatta sänkyjä vaikka tulis ne kaksooset.
Rinnisänky jäi hyvähän kuntohon mun ja dingmanin jäliiltä.. Oltihin niin hentoosia vielä niihin aikoohin.. Mitä ny vähä tuttia purtihin kiukuusnansa.. Ja huurettihin..
Oli siinä äiteellä korvat lujilla...muka muistat tuttia purreesi..
Olet kyllä aikamoinen noissa puheissasi poikuli..
Minä olin jotain kymmenen vanha kun sinä ja dingmanni syntyivät.Ihmettelin sitä isonsiskon mahan pyöreyttä.Äiti väitti että siskoo on syönyt hiivaa.. Silloin se selitys meni täydestä.
Siskoo oli myös kymmenen vanha kun minä synnyin.
On kertoillut joskus minun pikkuisena olleen varsinainen ovelus ja vilkas kuin kärpänpoika..
Nyt olen sentään vain ovelus jos sitäkään.
Rinsessa,katselin sinua kun nukuit hernespetillä... näitkö unta vauvelista?
Puristat vieläkin tyynyä sylissäsi ja halaat sitä kuin pikku palleroista...
Minä menen tänään afääriasioille tuossa yhdentoista jälkeen.. Soita Tri M. paikalle jos alat voida huonosti.
Mitä mietit,rakkaani? Tässä aamuhalaus....Uh!- rinsessa
mietin kaikkea tulevaa y.l=yksin lahjani mun olet sinä ja palko ja nyt vielä suurena lahjana tämä vaavi tai kaksi tahi kolme, mietin ettei sillä ole väliä vaikka tuossa tepastelisi tusina pikku-yrjöä, mutta se onkin aika mahdotonta.y.l=ylin liikemieheni otan hiukan evästä tuohon ompelukonneen ääreen ja hurautan muutaman nutun ja potkuhousut, oli se hyvä että saadaan sänky pikkudeeltä vaaville, ei tarvitse ostaa ja saa vaavi kelliä peritö-sängyssä y.l=yhäti lauhkea ykä voi kurjuus, toivottavasti asioillasi ei mene kauvaa, ompelin juuri jotenkin hassusti tylliksen helman ja hihan kiinni nuttuun ja lanka meni takkuun koneeseen, olen siis kiinni ja jumissa, onneksi on eväät tuossa käden ulottuvilla y.l=yksilö laatuaan, ei mitään hätää ,odotan tässä, palko!!! koita jyrsiä minut irti, etkö ymmärrä! T:rinsessa ja nuttu kera ompeluksen sekä tilanteen
- Yrjö
rinsessa kirjoitti:
mietin kaikkea tulevaa y.l=yksin lahjani mun olet sinä ja palko ja nyt vielä suurena lahjana tämä vaavi tai kaksi tahi kolme, mietin ettei sillä ole väliä vaikka tuossa tepastelisi tusina pikku-yrjöä, mutta se onkin aika mahdotonta.y.l=ylin liikemieheni otan hiukan evästä tuohon ompelukonneen ääreen ja hurautan muutaman nutun ja potkuhousut, oli se hyvä että saadaan sänky pikkudeeltä vaaville, ei tarvitse ostaa ja saa vaavi kelliä peritö-sängyssä y.l=yhäti lauhkea ykä voi kurjuus, toivottavasti asioillasi ei mene kauvaa, ompelin juuri jotenkin hassusti tylliksen helman ja hihan kiinni nuttuun ja lanka meni takkuun koneeseen, olen siis kiinni ja jumissa, onneksi on eväät tuossa käden ulottuvilla y.l=yksilö laatuaan, ei mitään hätää ,odotan tässä, palko!!! koita jyrsiä minut irti, etkö ymmärrä! T:rinsessa ja nuttu kera ompeluksen sekä tilanteen
tuolta tien päästä.. Surkea tuo pikkudeen pyörä.. Puntti jäi ketjun ja rattaan väliin..
Nyt kyllä myöhästyn tapaamisesta.No odottakoon kunnantalolla,tämä on tärkeämpää.
Mites tämä nyt irti saadaan.. Sakset tänne tai ratkomapuukko.
Sininen nuttu...poikaako odotat?
Kas,lähtee se pärkyämään tuo lanka siitä.. Vielä kun sais.. Hei-i.. rinsessaiseni,mitäs nyt teet..
mmmm..smack* ..olipas hyvä palkka minun avustani..
Pahus kun ryötin housuni tuon pyörän kanssa.Pakko laittaa nuo keltamustaviirulliset karnevaalihousut sinne meetingiin.. Saavatpahan töllistellä jotain muuta kuin liituraitaa..
Pärjäätkö nyt varmasti täällä silläaikaa? - rinsessa
Yrjö kirjoitti:
tuolta tien päästä.. Surkea tuo pikkudeen pyörä.. Puntti jäi ketjun ja rattaan väliin..
Nyt kyllä myöhästyn tapaamisesta.No odottakoon kunnantalolla,tämä on tärkeämpää.
Mites tämä nyt irti saadaan.. Sakset tänne tai ratkomapuukko.
Sininen nuttu...poikaako odotat?
Kas,lähtee se pärkyämään tuo lanka siitä.. Vielä kun sais.. Hei-i.. rinsessaiseni,mitäs nyt teet..
mmmm..smack* ..olipas hyvä palkka minun avustani..
Pahus kun ryötin housuni tuon pyörän kanssa.Pakko laittaa nuo keltamustaviirulliset karnevaalihousut sinne meetingiin.. Saavatpahan töllistellä jotain muuta kuin liituraitaa..
Pärjäätkö nyt varmasti täällä silläaikaa?pärjäänhän minä y.l=yritän laatia ohjelmani sellaiseksi etten jää jumiin enkä pinteeseen y.l=yrjökkin laadukas ompelin sinistä nuttua ja olisin ommellut vaaleapunaisenkin, mutta teen sen sitten kun olet kotosalla y.l=ypäjältä laatikossa saapui tänään jokin lahjus tahi ostos, en avannut sitä vielä ,mutta avataan se yhdessä sitten kun palaat, onneksi kuulit huutoni, ei olisi ollut mikavaa olla etunojassa koko päivää y.l=yletön likelläolon halu on vallannut minut, johtuukohan se tästä itseaihetetusta vaivasta? tekee niin mieleni......yrjö! menes nyt ,ettet enepää myöhästy, tuo tullessasi lakuja! T:rinsessa ja pelastus kera halun että yrjön
- rinsessa
rinsessa kirjoitti:
pärjäänhän minä y.l=yritän laatia ohjelmani sellaiseksi etten jää jumiin enkä pinteeseen y.l=yrjökkin laadukas ompelin sinistä nuttua ja olisin ommellut vaaleapunaisenkin, mutta teen sen sitten kun olet kotosalla y.l=ypäjältä laatikossa saapui tänään jokin lahjus tahi ostos, en avannut sitä vielä ,mutta avataan se yhdessä sitten kun palaat, onneksi kuulit huutoni, ei olisi ollut mikavaa olla etunojassa koko päivää y.l=yletön likelläolon halu on vallannut minut, johtuukohan se tästä itseaihetetusta vaivasta? tekee niin mieleni......yrjö! menes nyt ,ettet enepää myöhästy, tuo tullessasi lakuja! T:rinsessa ja pelastus kera halun että yrjön
käteni oli niin puuduksissa, että kirjoitusvirheitä oli taas kovin paljon, anteeksi rakkaani! ymmärräthän minua silti! T:rinsessa ja puutunut raaja
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
pärjäänhän minä y.l=yritän laatia ohjelmani sellaiseksi etten jää jumiin enkä pinteeseen y.l=yrjökkin laadukas ompelin sinistä nuttua ja olisin ommellut vaaleapunaisenkin, mutta teen sen sitten kun olet kotosalla y.l=ypäjältä laatikossa saapui tänään jokin lahjus tahi ostos, en avannut sitä vielä ,mutta avataan se yhdessä sitten kun palaat, onneksi kuulit huutoni, ei olisi ollut mikavaa olla etunojassa koko päivää y.l=yletön likelläolon halu on vallannut minut, johtuukohan se tästä itseaihetetusta vaivasta? tekee niin mieleni......yrjö! menes nyt ,ettet enepää myöhästy, tuo tullessasi lakuja! T:rinsessa ja pelastus kera halun että yrjön
.. viivyinkin kauan.Pikkudee nappasi minut kirkonkylällä hihasta kiinni ja vei kotiinsa kun halusi näyttää millaisessa sängyssä kaksospojat viettivät ensimmäisen vuotensa.
Voi miten pikkuinen se sänky olikaan,kuin lipaston laatikko..
Toin sinulle lakritsia kuten pyysit.. tuossa.
Toin myös pari vauvanhoitokirjaa kyläkaupasta..
Näitä sitä sitten plarataan kun hätä iskee!
Mieluummin jo ennen...
Voi miten alkaa olla jo pimeää,syksy tässä tulee kuin varkain.Tähdetkin jo alkavat tuikkia...
Katsellaan niitä tänä iltana,rakas..
mmmm.... näen jo kaksi kaunista tähteä..
...tässä ihan lähellä... Sinun silmäsi! - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. viivyinkin kauan.Pikkudee nappasi minut kirkonkylällä hihasta kiinni ja vei kotiinsa kun halusi näyttää millaisessa sängyssä kaksospojat viettivät ensimmäisen vuotensa.
Voi miten pikkuinen se sänky olikaan,kuin lipaston laatikko..
Toin sinulle lakritsia kuten pyysit.. tuossa.
Toin myös pari vauvanhoitokirjaa kyläkaupasta..
Näitä sitä sitten plarataan kun hätä iskee!
Mieluummin jo ennen...
Voi miten alkaa olla jo pimeää,syksy tässä tulee kuin varkain.Tähdetkin jo alkavat tuikkia...
Katsellaan niitä tänä iltana,rakas..
mmmm.... näen jo kaksi kaunista tähteä..
...tässä ihan lähellä... Sinun silmäsi!ykäni ja niin kaunis kielen hallinta ja käyttö y.l=yleisön laajasta pyynnöstä ,tarkoitan palkoa ,annan sinulle oikein kunnon suutelon kera rinsessan halauksen ja korvaan kuiskuttelun .y.l=ylen laadukas olet aina ja ajattelet parastani, aloitan kirjojen plaraamisen heti huomenissa ja olenkin vaavin tahi vaavien syntyessä jo expertti. y.l=yksilöitä lapset ovat vaikka heitä olisi sata, mutta meistä tulee kelpo vanhemmat, minä vielä opettelen hallitsemaan tilanteet joissa joudun pinteeseen, tänään en olekkaan joutunut pulaan sitten aamun, auta yrjö tämä tyllis pois päältäni, voi ei hiukset tarkertuivat taas kerran vetoketjuun, olen sumpussa elikkä säkissä kuin possu konsanaan, huh auta! T:rinsessa ja sumppu kera säkin ja ähellyksen
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
ykäni ja niin kaunis kielen hallinta ja käyttö y.l=yleisön laajasta pyynnöstä ,tarkoitan palkoa ,annan sinulle oikein kunnon suutelon kera rinsessan halauksen ja korvaan kuiskuttelun .y.l=ylen laadukas olet aina ja ajattelet parastani, aloitan kirjojen plaraamisen heti huomenissa ja olenkin vaavin tahi vaavien syntyessä jo expertti. y.l=yksilöitä lapset ovat vaikka heitä olisi sata, mutta meistä tulee kelpo vanhemmat, minä vielä opettelen hallitsemaan tilanteet joissa joudun pinteeseen, tänään en olekkaan joutunut pulaan sitten aamun, auta yrjö tämä tyllis pois päältäni, voi ei hiukset tarkertuivat taas kerran vetoketjuun, olen sumpussa elikkä säkissä kuin possu konsanaan, huh auta! T:rinsessa ja sumppu kera säkin ja ähellyksen
Varsinainen Tornado-Tyllis... Otan ensin digikameralla kuvan tuosta myllerryksestä..Heiii no en sentään,autan sinut sieltä esiin...
Anna käsi jostain rakosesta...
Nyt kiepautan tästä näin.. Ja vielä.. Kerran vielä ympäri ja noin... Hiukset ovat hajallaan kuin amatsoonilla.. Upeaa..
Tuleppas Yrjön syleilyyn,näytät niin vastustamattoman sievältä tuossa korsetissasi!
Oh.. Palko,pois jaloista..Hus mene jo..
Kiipeilee pitkin minunkin kinttua...
- Yrjö Laatta
Rinsessa ja Palko-kisuliini.. On Unikeonpäivä..Kumpi teistä on se?
Rinsessa,tänään meidän on muutettava uusille sivuille... Tämä keskustelu on pian täynnä ja lopussa..
Onneksi tuolla suomi24:lla on varastossa tyhjiä aloituksia kuin Laattajärvessä laineita.. ei hätää.
Koetas nyt herätä,minä käyn etsimässä sinulle muutaman herneen tuolta huvilan takaa...- rinsessa
taisin ola minä se unikeko! l.y=laatan yrjö! joskus on käännettävä uusi sivu elämässä ja huuhaalla, toivottavasti minä löydän sinne enkä eksy tahi hortoile y.l=lakut yksin taisin kaikki eilen popsia koska nyt hiukan huimaa , mutta suutelosi herättää rinsessan ja puolivaltakuntaa joita ei ole , otappa ykä selvää onko minulla mahdollisuus saada valtakuntani takaisin, seikkailun tuoksinassa panttasin ja myin valtakuntiani ties minne l.y=laadukas ykäni olisi mukavaa antaa perintönä lapselle tahi lapsille valtakunta per pää T:rinsessa ja valtakunnatonko että panttari kera toivon
- Y.L.
rinsessa kirjoitti:
taisin ola minä se unikeko! l.y=laatan yrjö! joskus on käännettävä uusi sivu elämässä ja huuhaalla, toivottavasti minä löydän sinne enkä eksy tahi hortoile y.l=lakut yksin taisin kaikki eilen popsia koska nyt hiukan huimaa , mutta suutelosi herättää rinsessan ja puolivaltakuntaa joita ei ole , otappa ykä selvää onko minulla mahdollisuus saada valtakuntani takaisin, seikkailun tuoksinassa panttasin ja myin valtakuntiani ties minne l.y=laadukas ykäni olisi mukavaa antaa perintönä lapselle tahi lapsille valtakunta per pää T:rinsessa ja valtakunnatonko että panttari kera toivon
.. niin, että mikä on myyty,ei enää takaisin tule.. Tässä täytyy vain yrittää pärjätä omin nokkinensa ja toivoa että Y.Laatta Ky jonain päivänä siirtyy seuraavalle sukupolvelle kasvavana ja laajentuneena suur-yrityksenä..
No mitäpä nyt vielä niin kaukaisia miettimään...
Parempi vain katsella tuota sinun kasvavaa ja laajenevaa vatsaasi,rakkaani!
Tässä aamuhalaus sinulle.. (((***))).. kulta!
Mitäpä aiot tänään puuhastella? - rinsessa
Y.L. kirjoitti:
.. niin, että mikä on myyty,ei enää takaisin tule.. Tässä täytyy vain yrittää pärjätä omin nokkinensa ja toivoa että Y.Laatta Ky jonain päivänä siirtyy seuraavalle sukupolvelle kasvavana ja laajentuneena suur-yrityksenä..
No mitäpä nyt vielä niin kaukaisia miettimään...
Parempi vain katsella tuota sinun kasvavaa ja laajenevaa vatsaasi,rakkaani!
Tässä aamuhalaus sinulle.. (((***))).. kulta!
Mitäpä aiot tänään puuhastella?kaikkia pieniä kotiaskareita ja halailen sinua jos et lähde asioille y.l=ylen laadukkaani, tässä halaus kera suukon, nyt minun pitää mennä aamupesulle, on niin takkuinen olo, saat sitten selvittää tukkastani eilen tulleet takut y.l=ylväästi lainehtii vesi, onkohan tulossa tuulonen kera myräkän? T:rinsessa ja kadonnut omaisuus kera myräkän
- dingman
Tekstaan tässä onnitteluni rinsessalle ja Ykä-sedälle.Kuulin pikkudeeltä että teille on vauva tulossa.
Ilmoittakaa sitten heti kun tämä iloinen asia tapahtuu.. En ehdi nyt sielläpäin käymään kun joudun miettimään juonta erääseen sarjaan.
Onkos Virosta kuulunut mitään?
T. dingman - Yrjö
rinsessa kirjoitti:
kaikkia pieniä kotiaskareita ja halailen sinua jos et lähde asioille y.l=ylen laadukkaani, tässä halaus kera suukon, nyt minun pitää mennä aamupesulle, on niin takkuinen olo, saat sitten selvittää tukkastani eilen tulleet takut y.l=ylväästi lainehtii vesi, onkohan tulossa tuulonen kera myräkän? T:rinsessa ja kadonnut omaisuus kera myräkän
.. lähdetään tästä käymään Kaunissaaressa..
Katsotaan ovatko pikkudeen lampaat vielä tallella ja se uusi laiturikin on vielä katsastamatta.. Roopenkin voisi hakea mantereelta päiväksi saareen.
Tehdään evät ja lähdetään vesille.. ei kun siis tehdään eväät ja lähdetään veneellä vesille..
Jätetään kisuliini vahtimaan Lemmenpesää siksi aikaa.Sopiiko?
Todella kaunis päivä tulossa..
Kaunis päivä kauniin rinsessan kanssa Kaunissaaressa... Voiko olla kauniimpaa? dingman kirjoitti:
Tekstaan tässä onnitteluni rinsessalle ja Ykä-sedälle.Kuulin pikkudeeltä että teille on vauva tulossa.
Ilmoittakaa sitten heti kun tämä iloinen asia tapahtuu.. En ehdi nyt sielläpäin käymään kun joudun miettimään juonta erääseen sarjaan.
Onkos Virosta kuulunut mitään?
T. dingmanPidetään sinut kyllä ajan tasalla siitä asiasta.
Viron suunnalta ei ole kuulunut hetkeen mitään.
Ehkä Zannalla on siellä uusi rakas... en tiedä.
Toivon hänen olevan onnellinen siellä..
Onnellinen olen minäkin täällä.. Vaikka Zannan ajatteleminen saakin minut vähän herkäksi.
Ehkä hän joskus antaa minulle anteeksi.
Toivon sydämestäni niin...
Yrjö- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
Pidetään sinut kyllä ajan tasalla siitä asiasta.
Viron suunnalta ei ole kuulunut hetkeen mitään.
Ehkä Zannalla on siellä uusi rakas... en tiedä.
Toivon hänen olevan onnellinen siellä..
Onnellinen olen minäkin täällä.. Vaikka Zannan ajatteleminen saakin minut vähän herkäksi.
Ehkä hän joskus antaa minulle anteeksi.
Toivon sydämestäni niin...
Yrjöolen niin pahoillani, että saatoin sinut sotkuun ja hankaluuteen ,jos zannalla on sydän, mahtuu sinne yrjö kera vauvojen y.l=yksi lause taas kerran ja jälleen, olen nyt vakuuttunut siitä ,että vatsassani on kaksi tahi kolme itseaiheutettua vaivaa, potkuja satelee kumpaankin kylkeen ja myllerrys on valtaisa kuten vatsanikin y.L=yhdessä latasimme oikein suurperheen kerralla, olen vieläkin hämilläni asiasta y.l=yrjö laatta eväät on tehty ,voimme lähteä. missä palko on? suivaantui kovasti kun sanoin ettei se pääse mukaan, pitääkö vaihtaa suomiverkkarit jalkaan vai voinko lähteä tylliksessä? verkkarit puristaa niin vatsani kohdalta, pistäppäs korvasi masulle ja kuuntele kummoinen melske käy! ...yrjö! sattuiko pahasti? voi ,ei saa isää lapset tuollalailla potkaista! T:rinsessa ja eväät kera masun että potkun sekä täräyksen
rinsessa kirjoitti:
olen niin pahoillani, että saatoin sinut sotkuun ja hankaluuteen ,jos zannalla on sydän, mahtuu sinne yrjö kera vauvojen y.l=yksi lause taas kerran ja jälleen, olen nyt vakuuttunut siitä ,että vatsassani on kaksi tahi kolme itseaiheutettua vaivaa, potkuja satelee kumpaankin kylkeen ja myllerrys on valtaisa kuten vatsanikin y.L=yhdessä latasimme oikein suurperheen kerralla, olen vieläkin hämilläni asiasta y.l=yrjö laatta eväät on tehty ,voimme lähteä. missä palko on? suivaantui kovasti kun sanoin ettei se pääse mukaan, pitääkö vaihtaa suomiverkkarit jalkaan vai voinko lähteä tylliksessä? verkkarit puristaa niin vatsani kohdalta, pistäppäs korvasi masulle ja kuuntele kummoinen melske käy! ...yrjö! sattuiko pahasti? voi ,ei saa isää lapset tuollalailla potkaista! T:rinsessa ja eväät kera masun että potkun sekä täräyksen
Melkoinen melske käy vatsassasi,rinsessa!
Piirileikki menossa ilmiselvästi... tai aamujumppa,kun tuo jalkakin noin nousee..
Elämme mielenkiintoisia aikoja..
Kyllä minä jaksan uskoa että kaikki tästä järjestyy parhain päin.Sinua ja lapsia en ainakaan jätä koskaan,se on varmaa!
Otetaan kisuliinikin mukaan kun se niin kovin tahtoo.. Voi kuinka onkin mukavaa lähteä saareen pitkästä aikaa.
Ollaan siellä vaikka yötä,onhan meillä eväitä ja metsikkö sinisenä mustikoista...
Roope tykkää mustikoista kovasti,haetaan koiruli saareen illalla pikkudeen luota.
Huomenna herätään saarimaisemissa..
Nuku pitkään rakas,kyllä minä sitten herättelen aamukahville sinut.. Ollanpas me täällä jo kaukana,ainakin seitsemän sivun takana..- rinsessa
Y.Laatta kirjoitti:
Melkoinen melske käy vatsassasi,rinsessa!
Piirileikki menossa ilmiselvästi... tai aamujumppa,kun tuo jalkakin noin nousee..
Elämme mielenkiintoisia aikoja..
Kyllä minä jaksan uskoa että kaikki tästä järjestyy parhain päin.Sinua ja lapsia en ainakaan jätä koskaan,se on varmaa!
Otetaan kisuliinikin mukaan kun se niin kovin tahtoo.. Voi kuinka onkin mukavaa lähteä saareen pitkästä aikaa.
Ollaan siellä vaikka yötä,onhan meillä eväitä ja metsikkö sinisenä mustikoista...
Roope tykkää mustikoista kovasti,haetaan koiruli saareen illalla pikkudeen luota.
Huomenna herätään saarimaisemissa..
Nuku pitkään rakas,kyllä minä sitten herättelen aamukahville sinut.. Ollanpas me täällä jo kaukana,ainakin seitsemän sivun takana..kahvi tuoksuu ja minä unikeko vaan koisaan y.l=ylermi likelläni, miten onkaan suloista herätä saaressa, roope ja palko näyttävät viihtyvän yhdessä, hassua. kissat ja koirathan yleensä tappelevat y.l=yksi lahjakas lintu laulee tuolla puussa, katsos ykä!
nyt pitää mennä aamupesulle veden ääreen, juon sitten kahvia y.l=yrjööö laattaaaaaa ,molskahdin rantaveteen, enkä pääse ylös! ei kumartuminen käykkään enään niin helposti kuin jokin aika sitten, voi kamalaa, miten tästä nyt pääsee taas jaloilleen, äh ja puh! T:rinsessa ja elikot kera saaren ja yrjön että polskahduksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059