Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. pikku Georgeahan se Riana tarkoittikin.. voi minua pöljää putkiaivoa. Sehän onkin soma nimi..siis se pikku-gee. Missäs muuten pikku-gee viipeltää?
    Taisi mennä kokeilemaan maistuuko Roopelle ne eiliset tykinkuulat.. kumipulliksi niitä armeija-aikoina kutsuttiin.

POP! *aijaijai.. Jostain putosi jotain minun päähäni. Vieri hernespehkupetin alle.
    Mitä ihm.. Tykinkuula!
    Georrrrge! Sinä pudotit sen minun päähäni sieltä vintistä, tunnusta heti! Ei petankia NOIN pelata.
    Höh.. poika vain virnistelee ja näyttelee keskisormeaan. Mitäs se meinaa? Että yksi kappaleko selkäsaunaa tilaukseen..
    Vie nyt ne kuulat jo koiralle.. hopi hopi.
    Mitäs se koira nyt muuten haukkuu niin kovasti siellä ulkona.. Kuuli vissiin minun kiljahdukseni..
  2. kuulossani oli onneksi vikaa. Näössäkin ilmeisesti koskapa näen että siellä on pikkude eikä pikkudee.

No niinhän tuossa näkyy seisovan suurin kirjaimin:
    KUNTALIITOSSELVITYSTOIMIKUNNAN MIELIPIDE: LAATTAJÄRVI LIITETTÄVÄ YHTEEN TURPAANKOSKEN JA JUNTTILAN KUNTIEN KANSSA. UUDEN SUURKUNNAN NIMEKSI TURPAJUNTTILANJÄRVI.
    ..joopa joo.
    Se kuntaliitos on onneksi tässä vaiheessa vain herrojen märkää unta. Muutaman pyrkyrin päähänpinttymää jota ei puolla mitkään järkisyyt.
    Laattajärvi pärjää omillaan.. on pärjännyt jo vuosisatoja. Turpaankoski ja Junttila menkööt yhteen, se ei minua liikuta mutta jättäisivät meidät rauhaan.
    Säästöjä.. niitä tuskin tulee muuten kuin siten että ahkeria ihmisiä laitetaan kilometritehtaalle.
    Minä haluan asua Laattajärvellä enkä missään Turpajunttilanjärvellä!