Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tero.kaunisto
profiilit
tero.kaunisto
tero.kaunisto
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaa olla fakta tietoa. Minut saatettiin asiallisesti putkan ovelle liiallisen humalatilan vuoksi, ok saavuttiin ovelle raudat käsiin seläntaa.... jalka poikki ja kuljin kyynärsauvoja käyttäen jotkaviskattiin ovesta pihalle... hieno heitto keskelle putkan lattiaa naama vasten lattiaa ja polvella takaraivoon muutamaan otteeseen, poskiluun murtuma,ranteet verillä raudoista kun vaistomaisesti alkaa rimpuilee tollasessa tilanteessa. Asia etenee! Ja n.20 jos on epäselvyyksiä mulkkujen poliisien toimista seinien sisällä niin googlaappa vähän ja jos et itse kykene voin toki historiaa sulle opettaa!
10.11.2013 23:08
Siinä vaiheessa jos teet itselles jotain pahaa olet ääreistä itsekäs.
Minä olen menettänyt itsemurhan kautta 6 ystävää.... ei viestiä ei selitystä. viimeisin oli ystävä joka ampui itsensä nenäni edessä.... seuraavan päivän kuulustelujen jälkeen hänen vanhemmille kertomaan mitä on tapahtunut, veli, siskot ja isovanhemmat ja kummit ...... ei ole olemassa selitystä mikä riittäisi saati helpottaisi....
Älä tee sitä lähimmäisilles, he ei ole ansainneet sitä!!
17.10.2013 00:30
Näin, Propral....... toimii tiettyihn asioihin hyvin, mutta ei ole psyykelääke josta moni kärsii, ei voi syödä vääriä lääkkeitä vääriin oireisiin tai lääkkeitä jotka on tarkoitettu muihin oireisiin kuin nyt näköjään määrätty :O yhtä hyvin propral toimii migreeniin.... ensin ondelma, syyt ja niiden vaikutus ja sit vasta lääkitys... Kommenttia vaan, minäkin haluan tietää kuka tämä lääkäri on ;)
30.09.2013 00:37
Moi. Tarttet vertauskohdan oloilles, ainakin minä tarvitsin. Olot on hirveitä, ymmärrän.
Onko opiskelut tai työelämä kärsiny tästä?
30.09.2013 00:06
Kyllä on ja juuri saatu asesepän huollosta vm-47 Itse etsisin koteloa vempaimeen, mielellään alkuperäinen tai sitten voisin mahd myydä täysin läpikäydyn ja huolletun alkuperäis osilla hyväillyn Lucznikin.
16.06.2013 12:32
Ei tohon lutkuun ole olemassa koteloa? Jos on ja jostain löytyis "alkuperäinen" olisin kiinnostunu ostamaan......
16.06.2013 12:28
Suomessa vai libanonissa? Tervetuloa kotisuomeen aurajoen rantaan! Kaikki on suhteellista.... Ammutuks Vieraan takia vai Hakatuks vieraan/vieraitten toimesta? Kukaan ei pakota toisen maille! Me vaan sallitaan vieraiden sikailu!!!
09.08.2006 20:19
Kertokaa edes joku joka on nähnyt todellisen pakolaisen joka nöyränä ottaa avun vastaan eikä vaadi kuolemanpelon tilalle televisiota tai autoa..... MISSÄ on esim "pallomahalapset" Afrikasta jotka kuolevat nälkään??! Eikö Afrikkalaiset auttanut meitäkin jossain vaiheessa historiaa.....Kyllä näitä merkkivaate porukkaa täällä on suomalais naisia raiskaamassa mut missä on todelliset avun tarvitsiat????????!!!HÄ!!!!!!!? Vastaus sit KIITTI!!
09.08.2006 20:10
2vko 7.00-22.00 ja viikonloput zzz...zzz...zzz... ja jos jaksaa ni pilkille ja sit zzz...zzz... ei anna aikaa oikein juoda... MINUN pelastus!!
27.02.2006 19:35
minä sanoin 24h oli hyvä alku ja näyttää jatkuvan! Taistelua täälläkin ja suunta ainakin hyvä... Kyllä Goofy pärjää...heh!!
25.02.2006 20:59
tiedän tilanteestasi... Olen nimittäin se samanlainen mies oman vaimoni mielestä kuin omaasi kirjoituksessa kuvasit! Olen kuullut satoja kertoja itseni kusipääksi juopoksi joka ei rakasta muuta kuin itseään ja pulloa... Noh , alkoholisti olen mutta rakastan vaimoani jota hänen on vaikea ymmärtää sillä:" miksi sit et lopeta kun se minuun sattuu?" , "Ethän joisi tänään" ja juon , "olisit selvinpäin edes siellä!!" ja en ole.... yms. Nyt olen onnistunut kuin ihmeen kaupalla olemaan vuosien juomisen jälkeen selvinpäin tilanteeseni nähden mielestäni ja vaimoni mielestä aika kauan ja elän vaikeita aikoja päästäkseni eroon viinasta! Uskon että missä alkoholisti elää helvettiä joutuu elämänkumppani elämään omaa helvettiänsä ja "syyttä" sillä ongelma on alkoholistin joka heiastaa sen läheisiinsä juomalla ja humaltuneena olemalla jotain muuta kuin selvin päin olisi..... Meniköhän hieman analysoinniksi , mutta viestini on :Uskon että pystyt oikeisiin ratkaisuihin , anna mahdollisuus mutta oma terveytesi on kuitenkin oltava sinulle tärkein!!!! Toivon sinulle jaksamista!!!
24.02.2006 22:08
tuosta!! Samassa veneessä tässä ollaan! Minä juomiseni kanssa menin jo niin pitkälle että vaimolla ja lapsilla ei ollu minun ja pullon väliin mitään asiaa vaikka heitä rakastankin ja se lipsahtaa ikävä kyllä siihen tilanteeseen tosi helposti! Vaikka minulle sattui viikko takaperin melkoinen ylilyönti pidän sitä nyt hyvänä tapahtuneeksi , sillä se herätti hieman ajattelemaan missä menen! Taistelua jatkan ja ja limpan juomista! Lähden huomenna koko päiväksi pilkille ja väsytän itseni siellä että kotiin tullessa pääsee vaik suoraan nukkumaan ja taas olis yksi päivä voitettuna takana ja vois olla itsestään edes hitusen ylpeä! Taistellaan Goofy!!
23.02.2006 19:38
24h on jo arvokas aloitus! Sitkeyttä tarvitaan ja paljon tekemistä! Limppaa on menny litra tolkulla mut en osaa sanoa muuta kuin miten itse olen sinnitelly! Itsensä kanssa taistelu on vaikeampaa kuin vieraan kanssa , mut yritän uskoa että voitto on mahdollista ja onhan noita raitistuneita joilta minäkin olen kyselly neuvoja ja niitä myös olen saanut! kiitos siitä!!! Goofy pärjää kyllä!!!
23.02.2006 16:01
kirjoitan!
14.02.2006 18:54
En kumpaakaan haluaisi pitää! Enkä valitsemaan pääse! Haen realistista apua kyselemällä ja lukemalla näitä kirjoituksia...
14.02.2006 18:15
Syön päivittäin "kestolääkettä" ja tarvittavia! Tiedän sen olevan huono yhdistelmä ja pelkään sitä! Tämä onkin niin pirullinen oravanpyörä!!!
14.02.2006 18:04
Tässä ei nyt ymmärretty että juon paljo ja yhtäaikaa sairastan paniikkihäiriötä... ei mielestäni kovin harvinainen yhtälö! Juon 7 päivää viikossa ja välillä onnistun pitämään jopa kahden päivän paussin mut sit taas paniikkioireet pahenee rajuiksi! Johtuu vieroitus oireista toden näköisesti! ja catolle terku että otan kyllä selvää mille palstoille kirjoitan!!
12.02.2006 19:41
Kyllä olen kokenut noi kaikki antamasi esimerkit paniikkihäiriöstä ja syön lääkkeitä juuri tämän vuoksi esim kauppatavarat on jäänyt monesti kauppajonoon. Juuri kohtauksen uusiutumisen pelko on paha sillä se vain ruokkii kohtauksen tulemista joten kohtuu hyvin uskon tietäväni tämän aihepiirin...
12.02.2006 15:33
1 / 1