Mutta kun on tänne asti iltaan jo selvinny niin eiköhän se mene tämä loppuiltakin ilman ryyppyä! Ryypätköön kaverit minunkin puolesta tänään.
Oudolta kyllä tuntuu olla varsinkin perjantaina tähän aikaan selvinpäin. Tämmöstä ihmettä en edes muista millon olisi viimeksi sattunu...
Perjantai paha päivä
6
557
Vastaukset
- raitis alkoholisti
Itse olen viettänyt viimeiset 580 perjantaita selvänä. Ihan niinkuin olen ollut selvänä n. 580 jokaista kalenteriin merkittyä seitsemää viikonpäivää...
- frihet
Kun kavereiden kanssa laskettiin kuinka monta päivää oli selvillä oltu.
Minäkin sain kerran -80-luvun alulla kait 7 kuukautta.
Sit kun kohtasin Jeesuksen 3.6. -88 olen saanut raittiina noista kirotuista päihteistä olla.
Sinne jäivät tenut ja sitä arvokkaammat juomat.
Tuossa kirjoituksesi perusteella ihan pikaisen laskennan tein ja sain noin lukeman, että yli 920 viikkoa olen minäkin ilman viinoja vaeltaa ja ihan mukavalta näyttää näin raittiinakin tää tellus.
Ensimmäisen kerta, kun tällä sivustolla olen, onko tämä kauankin ollu?
- papio
Kyllä se varmaan aluksi saattaa tuntua oudolta, jos on tottunut ottamaan kaljaa tms. perjantai-iltaisin. Mutta ihmeen kummasti siihen myös tottuu olemaan ilman alkoholia perjanti-iltaisin, kun pääsee homman alkuun. Sittenpä se meneekin itsestään kuten tuossa yläpuolella olevassa kirjotuksessa kaveri tuumii.
- on kiva
aamu, jos ei ole perjantaina ottanut.
- sAAmari
perjantai ei ole yhtään sen kummempi päivä kuin mikään muukaan. Lauantaiaamuna saa ehkä nukkua tavallista pitempään, siinä kaikki.
minä sanoin 24h oli hyvä alku ja näyttää jatkuvan! Taistelua täälläkin ja suunta ainakin hyvä... Kyllä Goofy pärjää...heh!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959