Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on yksi työkaveri, englantilainen,joka polttaa aina takapihalla piippua, ja tuoksu on välillä viedä jalat alta....Mitähän se ajattelisi, jos pyörtyisin joku päivä silkasta tuoksunautinnosta...:))))
10.07.2005 21:40
iki-ihanasta Johnny Guitar'sta ? Kylmien väreiden kappale number one....
10.07.2005 21:28
ihmisen asuinpaikka vaikuttaa huomattavasti siihen millainen ihminen on. Ei nyt varsinaisesti perusluonteeseen, mutta muuten käyttäytymiseen kyllä.
Varsinkin tuolla sätin puolella, on hauska huomata, miten erilaista huumori on eripuolilla Suomea.
Oma tietynlainen jähmeytenikin on kotipaikkakunnalla hyvin yleistä.Pohjois-pohjanmaalla ei kovin lupsakoita olla.....
10.07.2005 11:09
kovasti olla ihmisiksi, kuumuus kyllä sekoittaa päätä ja varmaan nuo terassilla nautitut kylmät ihanat siideritkin.Hauska viilentäjä on juoksennella sadettajan läpi pihalla..kokeilkaapas..
09.07.2005 16:32
siitä, että on äärettömän hyvä olo toisen seurassa, ei sellaista kun ollaan ihastuneita, vaan rauhallinen ja tyytyväinen olo.
Sen tietää myös siitä, että oma luonne muuttuu anteeksiantavaisemmaksi ja toisen pienet "heikkoudet" eivät merkitse mitään.
Sen tietää myös siitä, että vielä 25-vuoden jälkeenkin toinen saa sinut nauramaan ja iloiseksi.
Lopulta sen tietää siitä,että kun se loppuu, koskee niin pirusti.
Tulipa maanantaiaamun vuodatus....
Siitäkin sen tietä, että tuon rakkauden jälkeen tunteet ovat niin jäässä, ettei niitä sulata mikään.....
04.07.2005 09:41
sinulla tuo sama perisynti kuin minulla: ylpeys.
Kun se oikein iskee päälle, niin kyllä vituttaa välillä.Tulee tehtyä tekoja, joita katuu myöhemmin.
Ärsyyntyminen voi iskeä hetkittäin, mutta häipyä myös heti pois.
Kauneus loppuu siihen kun ensin alkaa ärsyttään ja sitten kohta jo vituttaa..siitä alkaa rumuus....
04.07.2005 09:21
Samaa mietin itsekkin...enkä halua enää rakastua...
hengailen tässä elämässä vaan mukana....
04.07.2005 09:15
kermakakku onkin hyvää kun yksin yö...tai sitten kaksin...hauska lukea noita juttujanne...kesäiloa kaikille...puutteessa tai puutteettomina oleville ja Nimettömälle myös...pitäis varmaan lähteä rannalle
04.07.2005 09:12
Nyt alkaakin aina naurattaan, kun noita nakkeja grillissä paistelen...siis ihan oikeita...
03.07.2005 08:40
se tuli se huominen eikä mikään ole toisin ...aion tämänkin päivän elää vain itselleni...
01.07.2005 07:46
kerran vihelsin takaisin, kyllä hävetti sen jälkeen...:))
30.06.2005 18:38
omistaneena (eri aikoina) ja yhden koiran jälkeen voin kyllä todeta olevani enemmän koira-ihminen.
Koirasta on enemmän seuraa ja kissat ovat niin itsenäisiä ..jotenkin.
30.06.2005 18:35
saa aina hyvälle mielelle... Hyvä mieli on sisäistä iloa, johon ei muiden huonotuulisuus pysty paljoa vaikuttamaan.
Mutta jos on huonolla päällä voi jokin ulkoinen asia saada sinut taas hyvälle mielelle...kuten esimerkiksi silmänruoka...:))))
30.06.2005 17:08
pitää aina ilmoittaa kyseisestä asiasta...niin minä ainakin luulin...apua vai pitikö sittenkään..:)))))))
Hyvät lomanjatkot sinulle!
30.06.2005 16:42
minä en passaa ketään.
Tänään minä en tiskaa, siivoa tai pese pyykkiä.
Tänään minä elän vain itseäni varten.
Tänään minä teen hassuja asioita.
Tänään minä en ole oma itseni.
Tänään on kiva olla joku toinen.
Tänään on tänään ja huomenna voi kaikki olla toisin.
30.06.2005 13:52
sanoa hep näin juhannuksen jälkeenkin...hyi...minä tuhma...mutta jos joku vaikka onnittelis..:)))))))
ja keskellä päiväää...:))))))
30.06.2005 13:14
hyvä shoppailupäiä tästäkin kehittyi.
Nyt on uusi pöytalamppu makkarissa.
En raski sammuuttaa sitä ollenkaan...mitenköhän saan nukutuksi, kun ei oo ketään kuka sammuttaisi sen mun puolestani...:))))
29.06.2005 23:03
nyt lyhyt matkakertomus...kaikki ovat kumminkin uteliaita kuulemaa, miten se sujui...:))Täällä sataa myös.
29.06.2005 16:01
yöllinen sade onkin ihana, muuten tulen vähän alakuloiseksi sateella.
Nytkin täytyy lähteä shoppailemaan, että saisi näitä sadelomapäiviä kulutetuksi...Hauskaa päivänjatkoa sinulle..:))))
29.06.2005 12:42
miettinyt, miten lyhennetään yhteishuoltajuudessa olevat. En ole yh-äiti, minun lapsellani on myös isä tiukasti kuvioissa mukana.Mutta minkäänlaista lyhennystä en meille yhteishuoltajille ole koskaan nähnyt.Keksiikö joku?
29.06.2005 11:40
9 / 13