Mikä on Sinun hellepäivän viilentäjä?
Onko se jäätelö, mansikat, olut, siideri vai…… ??
Itselläni se on kylmä vesimeloni, joka on verraton myös eväänä esim. uimarannalle.
Juomana vesi. Tai kun vapaalle ja lomamielelle heittäydyn voi se olla vaikkapa kylmä sangria tai kupliva :)
Aurinkoista ja rentoa viikonloppua kaikille!
Olkaahan ihmisiksi ;)
Hellepäivän himosi?
68
2715
Vastaukset
- eeva-sisko
sinulle mukavaa viikonloppua!
Minun hellepäiväni viilentäjä on vedessä pulikointi (järvessä)ja juomana kylmä colajuoma, mikä samalla virkistää kahvin tavoin.
Terveellisyydestä (colan) taas en ole varma :)
Ihmisiksi ollaan!- MysNa
luumua, tai ainakin ennen oli :)))
Ootkos kokeillu sitä kylmää kahvia, Frezza vai mikä sitten olikaan?
- Mobiili
...vaikkapa vihreä omppuviini. Siinä on kyllä jonkin verran sokeria, mutta kesällä ihanaa ja paljon jäitä jäisiä mansikoita.
Toisen herkun löysin toissapäivänä--- nimittäin hyla ja sokeriton kermatoffeeirtojäätelö (sanahirviö), nam!
Dieetillä, kun pitäisi olla, ja kaikki vaan lightia ja rasvatonta. Mutta ei aina jaksa "kärvistellä" ilman varsinkaan kesäkuumalla...- MysNa
hyvältä omenajuomasi, jäisiä mansikoita olen joskus laittanut kuplivaankin - hauskan näköisiä ja hyvän makuisia, josseivät ole liian kauan lassissa lilluneet.
Kyllä kesällä pitää nauttia, ja ottaa dietinkin kanssa rennommin :))
- ggnojoP
Yllättävän hyväksi on osoittautunut jäätee.
Illemmalla saunan jälkeen aion avata pari
tsekkiläistä ja ihmetellä julmaa maailmaa...
;/- MysNa
ihan unohdinkin sen. Tein sellaista yhtenä kesänä itse ja oli tosi hyvää. Nyt en enää muista mitä kaikkea siihen laitoin, enkä saa sitä samanlaista - läheskään! Pitäisköhän googlata :)
- ggnojoP
MysNa kirjoitti:
ihan unohdinkin sen. Tein sellaista yhtenä kesänä itse ja oli tosi hyvää. Nyt en enää muista mitä kaikkea siihen laitoin, enkä saa sitä samanlaista - läheskään! Pitäisköhän googlata :)
lähdevettä, omenamehua, sitruunaa ja Earl Grey-
teetä (pieneen määrään kiehautettua vettä).
Earl Grey on "makeaa", joten sokeria ei kannata
paljoa laittaa, tuskin ollenkaan, jos omenamehua
laitetaan paljon.
?? Ainahan voi kokeilla... :D - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
http://www.raitis.fi/toiminta/juomat/jaatee.html
http://elisa.net/ruokajaviini/reseptit/?id=R000175
http://wnet.suomi.net/kotisivu/kirsi.koskinen/2recipes/bever01.html
Itse ostin valmiina, Lemonia ja Peachiä.. ;))
Vaihteeksi muutakin, kuin happovettä.. :DDD
Jotain masuun kun ei, ruoka maita näin helteellä... - jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
Jotain masuun kun ei, ruoka maita näin helteellä...Nuo reseptit tulivat tarpeeseen... :)
- (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
Nuo reseptit tulivat tarpeeseen... :)
Niitä on, siellä varmaan enemmänkin.. ;))
Erilaisia versioita... - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Jotain masuun kun ei, ruoka maita näin helteellä...reseptivinkeistä!
Sinä se Valiotyttö olet verraton tuon Googlesi kanssa - Sinuun todella voi aina luottaa kuten on Sanikin joskus todennut!!
Printtasin ohjeista juuri kauniit värikuvat -kiitos kamusein :))) - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
reseptivinkeistä!
Sinä se Valiotyttö olet verraton tuon Googlesi kanssa - Sinuun todella voi aina luottaa kuten on Sanikin joskus todennut!!
Printtasin ohjeista juuri kauniit värikuvat -kiitos kamusein :)))Eilen tuhosin sen Peach purkin,
kyllä tuo Lemon on paremman makuista.. :)))
Hitsi, että on taas lämmintä.. :(((
- jpntar
mukaan vesimeloni ja illemmalla jäätee tietenkin mansikat..:)) Alkoholia, kun en käytä..
- MysNa
koskaan tehnyt juomaa jostain lehdistä, esim. mustaviinimarjan? Kuulin radio-ohjelman aiheesta ja ajattelin kokeilla :)
- jpntar
MysNa kirjoitti:
koskaan tehnyt juomaa jostain lehdistä, esim. mustaviinimarjan? Kuulin radio-ohjelman aiheesta ja ajattelin kokeilla :)
ystäväni..juu, olenpa kokeillut:) Ja paljon muutakinon tullut tehtyä. Mummoni, joka tosin nyt on jo kuollut opetti tekemään katajista saunajuoman..Hitto, kun on kuuma..pitää varmaan viedä koiratkin tuonne veteen...:)))) Palataan..
- MysNa
jpntar kirjoitti:
ystäväni..juu, olenpa kokeillut:) Ja paljon muutakinon tullut tehtyä. Mummoni, joka tosin nyt on jo kuollut opetti tekemään katajista saunajuoman..Hitto, kun on kuuma..pitää varmaan viedä koiratkin tuonne veteen...:)))) Palataan..
Sinullekin :))) Mie lähden tästä mökille keräämään niitä viinimarjalehtiä ja Misno saa myös mennä uimaan, näyttää olevan oikea vesipeto.
Juu, kuuma on täälläkin!
Nähdään kamu :))
- eetääj
ei kuivata sisuksia. Kofeiinia sisältävät kuten cola ja alkoholit eivät ole hellejuomia. Kannattaa jättää illemmaksi §:-)
- himoni
on rakastella himokkaan naisen kanssa luonnonhelmassa ja sitten kylmää olutta päälle...
- (.)Y(.)
Ulkoisesti ja sisäisesti hiilihapotettuna.. ;)))
Joskus jätski, mansikoita tai pari olutta.. :)))
Sitä samaa Sinullekkin Mys.. :))))
Juu, tietysti olen.. ;)- MysNa
siis sinäkin :))
Hmmm, onkohan se sinun kohdalla nyt niin, tietysti? :DDDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
siis sinäkin :))
Hmmm, onkohan se sinun kohdalla nyt niin, tietysti? :DDDDon parasta veneen alla.. ;)))
Tietysti on, älä yhtään epäile.. :DDDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
on parasta veneen alla.. ;)))
Tietysti on, älä yhtään epäile.. :DDDDUrhonkin alla :))) vaikkei tuo ihan vene olekaan :DDDD
Vähän kuitenkin :DDDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
Urhonkin alla :))) vaikkei tuo ihan vene olekaan :DDDD
Vähän kuitenkin :DDDDalla vettä tarvitaan.. :DDDD
Hmmm.. :DDD
- keskiyonkehraaja
Jäätelö ja vielä kerran mansikka jäätelö...
juotavaa "ahtojäillä" ja armaan lämmin syli (kompensaatio?)
Ihanaa on istuskella yöllä laiturilla, jalkoja vedessä huilutellen - katsella kuinka usva nousee..:)- MysNa
sen jäätelön pitääkin olla! Äärimmäisessä hätätapauksessa käy vaniljakin...
- KGr
Hellepäivän himo on tietty kuuma kesäiho, mutta ennemmin se kuumentaa kuin viilentää...
Viilentäjä, kylmä GT, olut tai Coca Cola riippuen tilanteesta.
Loma alkoi, miksi pitäisi olla ihmisiksi? se on tylsää...- MysNa
vastasit harkintasi jälkeen otsikkoon!
Hyvää ja rentouttavaa lomaa sinulle!
Eihän Cucon ihmisiksi tarvitse ollakaan ;)))
- tosi-jorma
hellepäivän viilentäjä himoja ja mieltymyksiä kyselet... ;))))))
Niitähän on tietty monia, mutta sekin riippuu vähän tilanteesta, esim. että kävelenkö vai ajanko... ;))))
Joten, jos kävelen... se on kyllä vesi ja siihen päälle kylmä olut... ja jos ajan, niin se on kylmä maito, taikka rasvaton piimä... ;)))))
Sitä meloonia minäkin etelässä olen testannut, ja ihan hyvin tuntuu toimivan sekin... ;)))))
Samoin ku kupliva sangriakin... ;)))))
Kiitos samoin... ;))))))
Olen olen, vaikka pienelle
tsaitsingille tänään lähdenkin... ;DDDD- MysNa
Niitä kyselen ja monenmoisia mieltymyksiä on täällä jo näkynytkin :))
Ei kuitenkaan vielä maitoa ja piimää :))))
Etelästä minäkin olen tainnut vihjeen niistä hyvinä viilentäjinä saada!
Tosi-lystikästä tsaitsaria sinulle :))) mie lähden mökille uimaan, grillaamaan sekä kesäisestä lämmöstä ja elämästä nauttimaan!!! :))
- Laahustava
Kyllä se on kylmä olut.Meinaa vaan mennä joskus huppelin puolelle,kun on "niin kuuma" että täytyy viilentää useammalla oluella
- MysNa
riski erityisen suuri, ainakin Espossa on nimittäin ihan sika-kuuma :))))))))))))))
kovasti olla ihmisiksi, kuumuus kyllä sekoittaa päätä ja varmaan nuo terassilla nautitut kylmät ihanat siideritkin.Hauska viilentäjä on juoksennella sadettajan läpi pihalla..kokeilkaapas..
- MysNa
ihmisiksi siidereistä huolimatta olemaan? ;))
Sadettajaa on kokeiltu ja se taitaa olla aikuisita, ihan yhtä hauskaa kuin lapsistakin :DDDD MysNa kirjoitti:
ihmisiksi siidereistä huolimatta olemaan? ;))
Sadettajaa on kokeiltu ja se taitaa olla aikuisita, ihan yhtä hauskaa kuin lapsistakin :DDDDlapsi lähti kaverin mökille ja nyt en yksinäni kehtaa tuon sadettajan kanssa pelleillä.
Osasin olla ihan hyvin ihmisiksi...tällä kertaa..saas nähdä miten käy ens kerralla..:))))- MysNa
guassiN kirjoitti:
lapsi lähti kaverin mökille ja nyt en yksinäni kehtaa tuon sadettajan kanssa pelleillä.
Osasin olla ihan hyvin ihmisiksi...tällä kertaa..saas nähdä miten käy ens kerralla..:))))pimeän tuloa ja alat vasta sitten "kastella nurmikkoa" :)))))))))))))
- kalle-p
nainen ;DD
Hänellä kun olisi sellainen kylmä ja jäätävä katse, niin voiskin nauttia kossua ja kylmee kolloo ;DDD- (.)Y(.)
on kaks kylmee kolloo.. :DDD
- MysNa
kolloo niinku coolerina :)))
..kun yksin.. tai kaksin syö.. :))
Kardemumma-persikka, aidossa vohvelissa, uutuus maku tänä kesänä, on aika namia.
Makeutetut limut, on kivoja ananas-greippi fanta esim.
Greippilimulla 'lantrattu' campari, enempi iltajuoma.
Näist ei mikään ihan himoksi asti kuitenkaan ;))- MysNa
tötterön kimpussa :)))
Campari onkin hyvää, etelässä olen sitä aidon appelsiinimehun kanssa nautiskellut - raikasta on! en himoksi asti miekään ja iltaisin ehdottomasti :)))
- tuffe
se viilentää :) Lisäksi tämä toimii kummasti: kuumalla kelillä kuuma suihku, kylmällä avanto :) Niin, etten olekaan mikään vastarannan kiiski, nöyrästi myötäilen säitä ;))
- MysNa
ainoa vaihtoehto, että jaksaa näillä helteillä auringossa olla, siellä yleensä tuulee edes vähän, eikä tarvi kokoajan vedessä liota - siinä kun rypistyykin :))
Tuosta olen kuullu ennenki... käytkä sinä tuffeliin oikeesti avannossa ??
Näin eilen auton, jonka rekkari oli TUF, arvaa huvittiko?? :DDD - tuffe
MysNa kirjoitti:
ainoa vaihtoehto, että jaksaa näillä helteillä auringossa olla, siellä yleensä tuulee edes vähän, eikä tarvi kokoajan vedessä liota - siinä kun rypistyykin :))
Tuosta olen kuullu ennenki... käytkä sinä tuffeliin oikeesti avannossa ??
Näin eilen auton, jonka rekkari oli TUF, arvaa huvittiko?? :DDDavannossa, vaikka viime talvena vähän huonosti... se näkyikin heti flunssana, oikeastaan useampana :/ Suosittelen lämpimästi, vai pitäiskö sanoa kylmästi... :)
No olipa hieno rekkari ;)))) Arvaa mitä ajattelen kun näen koirankeksejä... ? Just, NAM ;)) - MysNa
tuffe kirjoitti:
avannossa, vaikka viime talvena vähän huonosti... se näkyikin heti flunssana, oikeastaan useampana :/ Suosittelen lämpimästi, vai pitäiskö sanoa kylmästi... :)
No olipa hieno rekkari ;)))) Arvaa mitä ajattelen kun näen koirankeksejä... ? Just, NAM ;))niille, jotka avantoon uskaltautuvat! Olen muiltakin kavereilta kuullut sen terveysvaikutuksista, enkä niitä tippaakaan epäile.
Sitä kyllä epäilen, että itse sinne joskus vapaaehtoisesti pulahtaisi - fy fan! Olen niin vilukissa, vaikka se kai siihenkin auttaisi :))
Mukavaa päivänjatkoa kesäleski :))
Itse ”syyllistyin” aina ennen siihen, kun tyttö oli isällään, että aloin siivota ja puunata yms. kun sai rauhassa tehdä .... Käytä mieluummin aika itsellesi, tee kaikkea mistä tykkäät. Tapaa kavereita, lähde terassille, käy kauppatorilla, tai ota aikasikuluksi vaikka ne jouluvalot pois ikkunasta ;)) yms. yms. - tuffe
MysNa kirjoitti:
niille, jotka avantoon uskaltautuvat! Olen muiltakin kavereilta kuullut sen terveysvaikutuksista, enkä niitä tippaakaan epäile.
Sitä kyllä epäilen, että itse sinne joskus vapaaehtoisesti pulahtaisi - fy fan! Olen niin vilukissa, vaikka se kai siihenkin auttaisi :))
Mukavaa päivänjatkoa kesäleski :))
Itse ”syyllistyin” aina ennen siihen, kun tyttö oli isällään, että aloin siivota ja puunata yms. kun sai rauhassa tehdä .... Käytä mieluummin aika itsellesi, tee kaikkea mistä tykkäät. Tapaa kavereita, lähde terassille, käy kauppatorilla, tai ota aikasikuluksi vaikka ne jouluvalot pois ikkunasta ;)) yms. yms.pitää sitten pikkasen auttaa sinne avantoon ;)))
Vai oikein kiroilet *nauraa*
Niin, voisinhän mä aikani kuluksi käydä kaupassa ostamassa vihreitä ja punaisia lamppuja tuohon jouluvalooni... vaihtelu virkistää... :)
Hyvää päivää sinullekin :) - MysNa
tuffe kirjoitti:
pitää sitten pikkasen auttaa sinne avantoon ;)))
Vai oikein kiroilet *nauraa*
Niin, voisinhän mä aikani kuluksi käydä kaupassa ostamassa vihreitä ja punaisia lamppuja tuohon jouluvalooni... vaihtelu virkistää... :)
Hyvää päivää sinullekin :)ihan pikkasen auttamalla ei varmasti onnistu, kyllä siihen jotain järeempää tarvitaan - lumiauran raahaamana, ehkä... :DDDD
Eikös nuo värivalot vaihtoehtona jo käsitelty! ;) - tuffe
MysNa kirjoitti:
ihan pikkasen auttamalla ei varmasti onnistu, kyllä siihen jotain järeempää tarvitaan - lumiauran raahaamana, ehkä... :DDDD
Eikös nuo värivalot vaihtoehtona jo käsitelty! ;)Että lumiauralla avantoon... :))) Se on kuules niin helppoa, mennään sinne laituriin... katos MysNa, kuollut sammakko... plumps... *virn* Vaikka mä otan kyllä yleensä vaatteet pois ennen kuin mä meen avantoon, mutta kaikessa voi aina joustaa.
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Että lumiauralla avantoon... :))) Se on kuules niin helppoa, mennään sinne laituriin... katos MysNa, kuollut sammakko... plumps... *virn* Vaikka mä otan kyllä yleensä vaatteet pois ennen kuin mä meen avantoon, mutta kaikessa voi aina joustaa.
plumpsahti - tais olla Tuffeliini itse, joka molskahti!:DDD Ei oo sellasta elävää eikä kuollutta ötökkää, jonka takia avantoon syöksyisin!! Kun en niitä muutenkaan pelkää :)))
Sillon kyllä hiukka ällötti, kun Missno urhea saalistaja löysi mökillä, ties kuinka vanhan, sammakonraadon ja piti väkisin kaivaa sitä löyhkäävää kasaa sen kidasta....ettei olis sitä nielly - Yäk!
Mä tuun ens talvena kattomaan kuin reipas avantouimari olet :))) ja jos alat jänistää, kaivan esiin mun koipihyttyskokoelman *virn virn* - tuffe
MysNa kirjoitti:
plumpsahti - tais olla Tuffeliini itse, joka molskahti!:DDD Ei oo sellasta elävää eikä kuollutta ötökkää, jonka takia avantoon syöksyisin!! Kun en niitä muutenkaan pelkää :)))
Sillon kyllä hiukka ällötti, kun Missno urhea saalistaja löysi mökillä, ties kuinka vanhan, sammakonraadon ja piti väkisin kaivaa sitä löyhkäävää kasaa sen kidasta....ettei olis sitä nielly - Yäk!
Mä tuun ens talvena kattomaan kuin reipas avantouimari olet :))) ja jos alat jänistää, kaivan esiin mun koipihyttyskokoelman *virn virn*Tais mennä suunnitelmat uusiksi ;)))) Niin se taitaa olla, että kun on koiranpentu joutuu vaikka mitä vastenmielistä... Meillä koira söi pentuna käytetyn kondoomin tien varresta, olin vähän huolissani kuinka se sieltä tulisi ulos ja illalla jouduin fikkarin kanssa tiirailemaan kun koira kävi paskalla... hieman höntti olo tuli... Se sitten tuli, vaan ennen se venyi ja venyi ja venyi... en tiennyt että niitä tehdään noinkin pitkiksi ;) Jouduin sitten kepin kanssa auttamaan. Hyi, hyi ja hyi :|
Muuten, tehdään diili! Minä menen avantoon ja sinä joudut kytkemään virrat mun värikkäisiin vilkkuviin jouluvaloihin! ;) Tai voidaan me vaihtaakin... ;) - MysNa
tuffe kirjoitti:
Tais mennä suunnitelmat uusiksi ;)))) Niin se taitaa olla, että kun on koiranpentu joutuu vaikka mitä vastenmielistä... Meillä koira söi pentuna käytetyn kondoomin tien varresta, olin vähän huolissani kuinka se sieltä tulisi ulos ja illalla jouduin fikkarin kanssa tiirailemaan kun koira kävi paskalla... hieman höntti olo tuli... Se sitten tuli, vaan ennen se venyi ja venyi ja venyi... en tiennyt että niitä tehdään noinkin pitkiksi ;) Jouduin sitten kepin kanssa auttamaan. Hyi, hyi ja hyi :|
Muuten, tehdään diili! Minä menen avantoon ja sinä joudut kytkemään virrat mun värikkäisiin vilkkuviin jouluvaloihin! ;) Tai voidaan me vaihtaakin... ;)tiesit, että se käytetty oli? :)))) Vai näitkö fikkarinvalossa sen sisältävän s...maa... ;/ Onni oli matkassa, ettei koira tullu tiineeks :DDDD
Sie olit sitten vaan nähnyt ihan lyhyitä aiemmin :DDD
Höh, onpas reilu diili :(((( sinä senkin kettu! Mä en voi suostua noihin värivaloihin, enkä varsinkaan VILKKUVIIN !!! Kauheita! Ei tuu diiliä, sillä jos mä meen avantoon, laitat sinä ne valot ja jos en mene.... haa, nytpä keksin! Sinä menet siis avantoon ja jätät mut teille valomestariksi, kotiin paaltessasi odottaa sinua mahtava ylläri :DDDD - tuffe
MysNa kirjoitti:
tiesit, että se käytetty oli? :)))) Vai näitkö fikkarinvalossa sen sisältävän s...maa... ;/ Onni oli matkassa, ettei koira tullu tiineeks :DDDD
Sie olit sitten vaan nähnyt ihan lyhyitä aiemmin :DDD
Höh, onpas reilu diili :(((( sinä senkin kettu! Mä en voi suostua noihin värivaloihin, enkä varsinkaan VILKKUVIIN !!! Kauheita! Ei tuu diiliä, sillä jos mä meen avantoon, laitat sinä ne valot ja jos en mene.... haa, nytpä keksin! Sinä menet siis avantoon ja jätät mut teille valomestariksi, kotiin paaltessasi odottaa sinua mahtava ylläri :DDDDKikatuttaa niin että kissakin katselee mua pää kallellaan :)))
Isosisko on kertonut että käyttämätön kondoomi on silleen siististi rullalla, luulis hänen tietävän kun hänellä on 6 lasta ;)))) Siis hän ei ole muita nähnytkään kuin rullalla olevia... ;))) Onneksi hän ei lue tätä, vois tulla paistinpannulla... :)
Tuosta tiineysjutusta tuli mieleen tuttavien poika, kun hänelle kerrottiin kuinka lapsia tehdään. Hänelle selitettiin että iskä antaa äidille vauvasiemeniä, jolloin poika kysyi eikö isi vois antaa heidän koiralle vauvasiemeniä, että tulis koiranpentu... :)))
En minä ole nähnyt pitkiä enkä lyhyitä, luen aina keittokirjaa sen aikaa ;))))
No mikäköhän ylläri... ? Vilkkuva karkkipurkki täynnä koirankeksejä?? - MysNa
tuffe kirjoitti:
Kikatuttaa niin että kissakin katselee mua pää kallellaan :)))
Isosisko on kertonut että käyttämätön kondoomi on silleen siististi rullalla, luulis hänen tietävän kun hänellä on 6 lasta ;)))) Siis hän ei ole muita nähnytkään kuin rullalla olevia... ;))) Onneksi hän ei lue tätä, vois tulla paistinpannulla... :)
Tuosta tiineysjutusta tuli mieleen tuttavien poika, kun hänelle kerrottiin kuinka lapsia tehdään. Hänelle selitettiin että iskä antaa äidille vauvasiemeniä, jolloin poika kysyi eikö isi vois antaa heidän koiralle vauvasiemeniä, että tulis koiranpentu... :)))
En minä ole nähnyt pitkiä enkä lyhyitä, luen aina keittokirjaa sen aikaa ;))))
No mikäköhän ylläri... ? Vilkkuva karkkipurkki täynnä koirankeksejä??just tuolilta ja kohta lirahtaa pöksyyn.... *missä ne Tenat taas on*
Toivotaan ettei sisko lue ja jos lukee taitaa kyllä tunnistaa sut :)) Jos ei muuten ni niistä jouluvaloista, joita melko harvalla on enää tähän aikaan kesästä :DDD
Hauska tarina!! :)) Näitkö antoiko iskä koiralle siemeniä??? :DDD
Jaa jaa, että Tuffe lukee "sen aikaa" keittokirjaa ja mies katsoo urheiluruutua :DDDDDDDDDDDDDDDD
*kuolee kohta nauruun*
Sori, ylläreitähän ei voi kertoa etukäteen, mutta voin vihjata, että hämppy kyllä liittyy siihen :))) - tuffe
MysNa kirjoitti:
just tuolilta ja kohta lirahtaa pöksyyn.... *missä ne Tenat taas on*
Toivotaan ettei sisko lue ja jos lukee taitaa kyllä tunnistaa sut :)) Jos ei muuten ni niistä jouluvaloista, joita melko harvalla on enää tähän aikaan kesästä :DDD
Jaa jaa, että Tuffe lukee "sen aikaa" keittokirjaa ja mies katsoo urheiluruutua :DDDDDDDDDDDDDDDD
*kuolee kohta nauruun*
Sori, ylläreitähän ei voi kertoa etukäteen, mutta voin vihjata, että hämppy kyllä liittyy siihen :)))miksi istun selkä suorassa ja jalat tiukasti ristissä :))) Jotenkin helpompaa keskittyä... ;))
Onneksi isosisko asuu sen verran kaukana... täytyykin muistaa laittaa ovet ja ikkunat lukkoon :)
En nähnyt saiko koira siemeniä :))) Mutta ei kyllä tullut koiranpentujakaan... ei meille niitä ainakaan näytetty ;))))
Äläkä koske Hämppyyn!!! - (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
miksi istun selkä suorassa ja jalat tiukasti ristissä :))) Jotenkin helpompaa keskittyä... ;))
Onneksi isosisko asuu sen verran kaukana... täytyykin muistaa laittaa ovet ja ikkunat lukkoon :)
En nähnyt saiko koira siemeniä :))) Mutta ei kyllä tullut koiranpentujakaan... ei meille niitä ainakaan näytetty ;))))
Äläkä koske Hämppyyn!!!taas muuta, kun nauraa teidän jutuille.. :DDDDD
- MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
taas muuta, kun nauraa teidän jutuille.. :DDDDD
kun vaihtoehtona on mennä avantoon tai kytkeä Tuffelle vilkkuvat värijouluvalot!!!! :((((
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
kun vaihtoehtona on mennä avantoon tai kytkeä Tuffelle vilkkuvat värijouluvalot!!!! :((((
Paha tilanne, mitä meinasit tehdä?.. ;))
Mie menisin ennen avantoon, kun kytkisin
valot!!.. ;)))
Avannosta selviää kertakäynnillä, mutta
ne valot, palaisi ties kuin kauan??.. :DDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Paha tilanne, mitä meinasit tehdä?.. ;))
Mie menisin ennen avantoon, kun kytkisin
valot!!.. ;)))
Avannosta selviää kertakäynnillä, mutta
ne valot, palaisi ties kuin kauan??.. :DDDjos mä meen avantoon kytkee Tuffeliini ne valot....
Mä sain Tuffen houkuteltua siihen, et se menee avantoon ja mä pääsen puuhastelemaan valojen ja hämpyn kanssa ja valmistan sille yllärin, josta se hämmästyy kovasti kotiin palattuaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
jos mä meen avantoon kytkee Tuffeliini ne valot....
Mä sain Tuffen houkuteltua siihen, et se menee avantoon ja mä pääsen puuhastelemaan valojen ja hämpyn kanssa ja valmistan sille yllärin, josta se hämmästyy kovasti kotiin palattuaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDkuin tuffeliini valojen kimpussa.. ;))
Mitäs suunnittelit?.. :DDDDDDDDDDDDDDDDD - MysNa
MysNa kirjoitti:
just tuolilta ja kohta lirahtaa pöksyyn.... *missä ne Tenat taas on*
*kuolee kohta nauruun*
Sori, ylläreitähän ei voi kertoa etukäteen, mutta voin vihjata, että hämppy kyllä liittyy siihen :)))Parempi on tuffe avannossa ja minä inky pinky spiderin ja jouluvalojen kimpussa.... :))) En voi paljastaa suunnitelmiani tässä :))) Avantouintia ei kuitenkaan voi vielä vähään aikaan harrastaa, joten katson tilanteen silloin.... ensinnäkin onko inky vielä hengissä ja millaiseen valomäärään törmään...
Toivon kuitenkin sydämestäni etten näen värillisiä putkivaloja! ;(((( Jos näen, naksahtaa päässä - ja pahasti :DDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
Parempi on tuffe avannossa ja minä inky pinky spiderin ja jouluvalojen kimpussa.... :))) En voi paljastaa suunnitelmiani tässä :))) Avantouintia ei kuitenkaan voi vielä vähään aikaan harrastaa, joten katson tilanteen silloin.... ensinnäkin onko inky vielä hengissä ja millaiseen valomäärään törmään...
Toivon kuitenkin sydämestäni etten näen värillisiä putkivaloja! ;(((( Jos näen, naksahtaa päässä - ja pahasti :DDDTuon suunnitelman toteutus.. :)))
Ei tuffe oo uskaltanut, hommata
niitä putkijuttuja!!!.. :DDD
Vai oisko sittenkin?.. ;))) - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Tuon suunnitelman toteutus.. :)))
Ei tuffe oo uskaltanut, hommata
niitä putkijuttuja!!!.. :DDD
Vai oisko sittenkin?.. ;)))voi olla putkivalo - kerranhan sitä silitteli tyynyllään :)))
Eri asia sitten on laittaako siihen koskaan valoa :DDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
voi olla putkivalo - kerranhan sitä silitteli tyynyllään :)))
Eri asia sitten on laittaako siihen koskaan valoa :DDDPutki tyynyllä silitettävänä!.. ;))
Valomestari, laittaa siihenkin
varmaan valon.. :DDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Putki tyynyllä silitettävänä!.. ;))
Valomestari, laittaa siihenkin
varmaan valon.. :DDDsieltähän se varmaan on peräisin, tämä tuffen hillitön himo vilkkuvaloihin :)))
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
sieltähän se varmaan on peräisin, tämä tuffen hillitön himo vilkkuvaloihin :)))
Eihän sitä tuffeliinii,
sitten pysäytä mikään!.. :)))
- uittaminen
kiimasessa pillussa ;)
- MysNa
meisseliin ;)
- eeva-sisko
Muuten, sinäkö laitoit rivoja tekstejä s- postiini, niin että jouduin poistamaan rekatun nikkini?:(
Noita 'pillu' ja vastaavia sanoja alkoi ilmestyä monta päivässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955