Vaikuttaako sää sinun mielialoihisi?
Oletko sadepäivinä romanttisen haikealla mielellä..kuten eräät, vai saako sade sinut energiseksi?
Mikä on sadepäiväsi tunnelma?
27
1379
Vastaukset
- jpntar
ainakin "pakottaa" olemaan sisällä, ja olemaan kiirehtimättä. :) Jos yöllä sataa ja ropisee, se tuudittaa ainakin minut syvään uneen..ja silloin on myös yksi parhaimpia hetkiä..."sille" :) Kun yöllä ropisee kattoon..tip..tip..maistuu uni ainakin minulle parhaimmalta.
Sade auttaa minua myös työni kannalta..ja luonnossa on ihanan raikasta sateen jälkeen:)yöllinen sade onkin ihana, muuten tulen vähän alakuloiseksi sateella.
Nytkin täytyy lähteä shoppailemaan, että saisi näitä sadelomapäiviä kulutetuksi...Hauskaa päivänjatkoa sinulle..:))))kunnon sade auttaa nokosiin. Sade on minusta rau-
hoittavaa ja tuo seesteisyyttä arkeen. Muistan
kuinka telttaillessani kivikaudella sade auttoi
nukkumaan helpostikin.
Lehtien eteeriset tuoksut sateen jälkeen ilahdut-
vat kummasti.
Nyt työpäivän jälkeen blues soi sinisemmin...- jpntar
Pojongg kirjoitti:
kunnon sade auttaa nokosiin. Sade on minusta rau-
hoittavaa ja tuo seesteisyyttä arkeen. Muistan
kuinka telttaillessani kivikaudella sade auttoi
nukkumaan helpostikin.
Lehtien eteeriset tuoksut sateen jälkeen ilahdut-
vat kummasti.
Nyt työpäivän jälkeen blues soi sinisemmin...eteeriset öljyt sinulle tuttuja??
- ggnojoP
jpntar kirjoitti:
eteeriset öljyt sinulle tuttuja??
pienesti... Siskotyttö käyttää.
Toisaalta itse pidän naista hyvänä öljyn avulla... - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
pienesti... Siskotyttö käyttää.
Toisaalta itse pidän naista hyvänä öljyn avulla...tuli mieleeni, että sehän on selvää säästöä..:))) kun voitte siskon kanssa samoja..?..öljyjä käytellä..Ja toiseksi ..mikä' sen ihanampaa hoitoa naisellekaan kuin öljyjä...:)))Omaan elämäntapaani kuuluvat oikeastaan nuo öljytkin..
- ggnojoP
jpntar kirjoitti:
tuli mieleeni, että sehän on selvää säästöä..:))) kun voitte siskon kanssa samoja..?..öljyjä käytellä..Ja toiseksi ..mikä' sen ihanampaa hoitoa naisellekaan kuin öljyjä...:)))Omaan elämäntapaani kuuluvat oikeastaan nuo öljytkin..
käyttämääni lelliöljyyn kuuluu ainakin laventeli,
applesiini ja sitruuna ja lavandiini. Pitäisi
kuulemma virkistää. Ainakaan kukaan ei ole valit-
tanut.
Asiaan vihkiintyneemmät sanovat, ettei pitäisi
samana päivänä enää muuta käyttää. Tästä ollaan
kyllä montaa mieltä.
Ps. Emme käytä samoja, vaan toisen työnsä ohessa
kautta käyttää niitä.
Niitä pirun paljon ja vielä erikseen ovat nämä
värihoidotkin... - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
käyttämääni lelliöljyyn kuuluu ainakin laventeli,
applesiini ja sitruuna ja lavandiini. Pitäisi
kuulemma virkistää. Ainakaan kukaan ei ole valit-
tanut.
Asiaan vihkiintyneemmät sanovat, ettei pitäisi
samana päivänä enää muuta käyttää. Tästä ollaan
kyllä montaa mieltä.
Ps. Emme käytä samoja, vaan toisen työnsä ohessa
kautta käyttää niitä.
Niitä pirun paljon ja vielä erikseen ovat nämä
värihoidotkin...on ...lelliöljyistä..:)) paras omasta mielestäni, ja ruusua käytän muuten koko kropassa..Se on muuten näin ettei suositella enkä minäkään törsäisi niitten öljyjen kanssa liikaa..jotkut sanovat, että ovat kuin pikku huppelissa sitten...vai, siksikö sitä pitääkin..:)))
- ggnojoP
jpntar kirjoitti:
on ...lelliöljyistä..:)) paras omasta mielestäni, ja ruusua käytän muuten koko kropassa..Se on muuten näin ettei suositella enkä minäkään törsäisi niitten öljyjen kanssa liikaa..jotkut sanovat, että ovat kuin pikku huppelissa sitten...vai, siksikö sitä pitääkin..:)))
herkästi "vastaanottaviin" ihmisiin se vaikuttaa
kuvaamallasi tavalla.
Siihen ei kai pidä tottua, mutta kumpi maksaa
enemmän, pullo kossua vai pari tippaa öljyä?
:DDD - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
herkästi "vastaanottaviin" ihmisiin se vaikuttaa
kuvaamallasi tavalla.
Siihen ei kai pidä tottua, mutta kumpi maksaa
enemmän, pullo kossua vai pari tippaa öljyä?
:DDDsäästäväinen olen, mutta myös jämpti siinä, etten käytä hoitoöljyjä humalahakuisesti...enkä päin vastoin..hm vaikka se nyt säästäisikin..:)))
- annina2
Voi että, mikä sen ihanampaa, kuin jos aamulla sataa vettä, ja herää, ja huomaakin, ettei mulla olekaan minnekään kiire. Eiku kääntää kylkeä ja hetken sadetta kuunteluaan siihen nukahtaa, krooh! :))) sama juttu tietenkin, kun rupeaa nukkumaan.
Toinen juttu, mikä minusta kesällä sateella on hyvä, on se, että silloin tulee ehkä tehtyä paremmin rästissä olevia kotitöitä, siis tulee siivottua ja tehtyä muita kodin töitä, joita millään ei malta tehdä, jos on kaunista ja aurinkoista. Silloin tekee kyllä mieli olla enempi ulkona.
Eihän se sade tietysti aina niin kivaa ole, jos sitä alkaa jatkua viikkotolkulla, (niinkuin viime vuonna), silloin kyllä rupeaa potuttamaan, ja mieli mustenee... :(- Lyyli-Sisko
välillä on hyvä, että sataa. Silloin lueskelen ja siivoan kaappeja. Vaikka nyt on joka päivä satanut, on kuitenkin sade lakannut illalla ja on päässyt lenkille.
Toivon kuitenkin pari hellepäivää saavani vielä lomallani, että voi vain löhötä rannalla. - annina2
Lyyli-Sisko kirjoitti:
välillä on hyvä, että sataa. Silloin lueskelen ja siivoan kaappeja. Vaikka nyt on joka päivä satanut, on kuitenkin sade lakannut illalla ja on päässyt lenkille.
Toivon kuitenkin pari hellepäivää saavani vielä lomallani, että voi vain löhötä rannalla.Kyllä varmaan sullekin tulee vielä aurinkoisia päiviä, mitä nyt katselin säätiedoituksia, niin näyttäisi sekä pohjoiseen että eteläänpäin olevan tulossa ainakin viikonlopuksi ihan kivaa säätä :))))
- tosi-jorma
harmaa... ;(( Kun viettää sateista ja hieman koleaa n.12 asteista päivää yksinään
kotona... ;((( Mutta, jos mulla olisi seurassani mukavan muikea neitokainen, niin eiköhän se romantiikan puolelle kääntyisi... ;))))))) - jpntar
himskatissa sinä olet piileskellyt:)) Taisit tuoda sateenkin mukanasi..ulkomailtako..
- jpntar
oli tarkoitettu tuo kommentti tosi-Jormalle:)
- tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
oli tarkoitettu tuo kommentti tosi-Jormalle:)
vähän Hupsu.... ;DDD
Ku noin loikit noin lämpimikses... ;DDDD
Mut ei haittaa, koska sattuu sitä muillekkin, ihan niinku itsellenikin joskus... ;)))))
Juu, kävin mä ulkomailla, mut siellä oli ihan mukavan lämmintä n 32-38 joka päivä... ;))))))
Joten en mä tätä sadetta ainakaan mukanani sieltä tuonnut... ;DDDD - tosi-jorma
tosi-jorma kirjoitti:
vähän Hupsu.... ;DDD
Ku noin loikit noin lämpimikses... ;DDDD
Mut ei haittaa, koska sattuu sitä muillekkin, ihan niinku itsellenikin joskus... ;)))))
Juu, kävin mä ulkomailla, mut siellä oli ihan mukavan lämmintä n 32-38 joka päivä... ;))))))
Joten en mä tätä sadetta ainakaan mukanani sieltä tuonnut... ;DDDDItseni taidankin sitten hyppyyttää... ;DDDD kirjotus kurssille... ;DDDD
Ikään ku noin noin.... ;DDDD
Hitto vieköön.... ;DDDD - jpntar
tosi-jorma kirjoitti:
Itseni taidankin sitten hyppyyttää... ;DDDD kirjotus kurssille... ;DDDD
Ikään ku noin noin.... ;DDDD
Hitto vieköön.... ;DDDDMennään molemmat:))
- tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
Mennään molemmat:))
Tehdään niin... ;DDD
- aurinko esiin tai...
Tuntuu ettei jaksa sitä vähääkään tehdä ja toivoisi että olisi joku jonka kainaloon menisi.
Oma mies on, muttei kotona juuri nyt.
Takkaan tuli ja siitä lämpöä, eiköhän se tästä taas... - Sani
..mutta tänään ei kumpikaan noista mainitsemistasi..
Odotin vapaapäivälleni kauniimpaa säätä, ja suunnitelmia oli sen mukaan..
Eli mielialani on ollut tänään hiukan ärsyyntynyt, nyt alkaa parantua :)) - sinkku55
Mut nyt ei vielä kun on töissä,mut entä sitten kun on lomalla,jos sataa niin kyllä se masentaa,kun ei pääse mihinkään lähtemään:((Loma alkaa ensi viikolla,toivottavasti aurinko paistaa:))))))
- Pirre*
olin hyvilläni näistä sadepäivistä; ei tarvinnut mennä heinäpellolle..:), sain kyrnöttää kirjan kanssa tai kuunnella jossain kun sade ropisutti pärekattoa...
Kieltämättä, n y t jo alakas piisata tälle kesälle vessai ja sais ruveta pikkuhiljaa tekemmään kessee.:(..
Tänäänkin ollut kolea, tuulinen päivä ja siihen päälle sadekuuroja, ei ennee paljjoo naarata tämä kesäsää... - tuffe
että mun tarvis pyykit hakea sisälle? ;)
Ainoa haitta sateesta on ettei piski suostu minun kanssa lenkille. Ja tietysti jos sisälle alkaa sataa... se vois olla pikku miinus... hyvä shoppailupäiä tästäkin kehittyi.
Nyt on uusi pöytalamppu makkarissa.
En raski sammuuttaa sitä ollenkaan...mitenköhän saan nukutuksi, kun ei oo ketään kuka sammuttaisi sen mun puolestani...:))))Sateella itsellään on ihania eri "mielentiloja".
Kiukkuisesta tihuutuksesta autuaalliseen ukkoskuuroon.
Onneksi minun ei enää tarvitse "sosiaalisen korrektiuden" vuoksi puunata itseäni päivittäin, vaan voin nauttia "suojattomasta sateesta" aina halutessani:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955