Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sohaisitko tahallas muurahais pesää;D
01.02.2012 11:44
Hmm usein työt kyllä jaetaan sen mukaan kuuluuko miehille vai naisille . Esim. lampunvaihto työyhteisössä ainakin useat naiset sanovat sen kuuluvan talon miehelle. No kun ei ole sitä henk. kohtaista talonmiestä on noita itsekin tottunut vaihtaa. Kyllä tuossa totuuden siemen piilee.
01.02.2012 11:15
Tylsä ohje tässä, oireiden mukainen lääkitys ohjeiden mukaan lepo ja lämmin juominen siinäpä se . Pikaista paranemista toivotellen.
01.02.2012 10:59
Samat linjat työ kuvioissa. Yksityiselämässä vanhempia ei tuttuja tulee aluks teititeltyä, jos eivät sitä halua kertovat kyllä.
01.02.2012 10:55
Niin ja useimmiten viel töissä ne lauantait. Rakasteluun siel harvemmin törmää. Ehkä joskus puheen tasolla joku sitä ehdottaa:DD
31.01.2012 20:48
Niin sen täytyy olla . Hyvä kun tuli tuokin asia viimein selväks. Aika monta vuotta selvittämiseen kyl hukkautui. Onneks sattu taas viisaampi kohdalle :)
31.01.2012 20:32
Onkoha mun sisäinen navigaattori aina espanjalla?? Jos vähänkin oodompaan ympäristöön erehdyn aika hakusessa tuo suunnan haku.
31.01.2012 20:05
Niin mut kun ei oo niitä "roikottimia". Vaikuttaako se siihen makuun???
31.01.2012 19:36
Kasvot piti suojata kunnolla aamulla töistä palatessa. Lämminhän siinä tuli polkiessa kokonaisuutena kuitenkin.
31.01.2012 15:44
Itse ekaa kertaa tutustuessani avanto uintiin epäilin kovasti menenkö veteen ollenkaan. Mut uteliaana piti sit kokeilla kun kaveri kinus mukaansa. Mä jatkoin sit harrastusta (jäin koukkuun). Houkuttelijani ei tainnu käydä sen jälkeen kertaakaan.
31.01.2012 15:43
Ei ollu ,ois vain painolastina siellä:D
31.01.2012 15:38
Samoilla linjoilla kanssasi. Oma jälki kasvu on jo päässyt murrosiän jälkeiseen elämään. Monenmoista tuli koettua omien ja vieraiden nuorten kanssa. Olin kai sellainen kylän "vara vanhempi" .Nuorisoa oli enempi ja vähempi nurkissa aika ajoin. Vanhemmat joskus soittelivat aamuyöstä tiedustellakseen onko tietoa missä mennään. Monenlaista käytiin läpi rajoja kokeiltiin oikein olan takaa. Kaikista on kuitenkin tullut kelpo kansalaisia ja onnen hetkiä saa kokea kun puhelin viestii tai soi. Mikä vuoro voidaanko tulla käymään:) Ja kun täytin pyöreitä joku aika sit nää samat nuoret halus ehdottomasti päästä kahville:)))Rajoja ja rakkautta rajattomasti sitä ne nuoruus vaatii.
31.01.2012 15:32
Ehkä 3-4 km yhteen suuntaan matkaa. Nyt on jo uimapuku päällä sinne sit kohti laituria ja järveä. Tarvii kyllä aika paljon lämmintä vaatetta lisäks matkalle:)))
29.01.2012 14:10
Pakkasmittaria vahtiessa oon arponu hiihtolenkki vai kävely avannolle. Kävelyyn kallistun. -16.3 mittari lukema tällä hetkellä.
29.01.2012 13:48
Tervetuloo takas kot suomeen ja pakkasiin! Sisäiset asiat rikastuttavat tätä elämän polkua kuljettaessa. Niistä voit ammentaa voimia arkeen. Tosin niistä tulee myös ulospäin näkyviä asioita.
Onnittelut unelman toteutumisesta ja sit vaan suunnittelee seuraavaa kertaa:)))
29.01.2012 13:29
Pohjalta on vain yksi tie ylöspäin:)))
28.01.2012 22:37
Taitaa mulla tuo harrastua mennä kuntoilun puolelle. Hölkkään, rullaluistelen ,hiihdän yms. Käveltyä tulee lähinnä yöv. jälkeisenä päivänä ulkoillessa ja avannolla käydessä. Jokainen liikkuu omien mieltymystensä mukaan ja kävely on siihen yksi hyvä vaihtoehto.
28.01.2012 19:56
Ihmiset on erilaisia .Jumppa ryhmät ei sytytä ollenkaan . Kotona kyllä säännöllisesti huollan kehoa. Toisaalta vuorotyö ei anna mahdollisuutta mihinkään kellon aikoihin sidottuihin jumppiin. Ongelmana en sitä kuitenkaan pidä.
28.01.2012 19:43
Jos harrastaa erilajeja vuodenaikojen mukaan saa reitteihin vaihtelua. Mulle ei oo kyllä tullu reitteihin kyllästymistä vuosien varrella. On useampia vaihto ehtoja joista sitten valitsen fiiliksen mukaan.
28.01.2012 19:39
Liikaa hössötetään laihuudesta tänä päivänä. Jos itse on tyytyväinen muuten eloonsa miks pitäs stressata muutamaa kiloa. Parempi vähän painavampana ja muuten tasapainossa kuin kireä kuin viulunkieli laihempana. Äreä siitä et jos nyt sattuu paino nousee, varoo kaiken mitä suuhunsa pistää.
28.01.2012 10:56
10 / 19