Nautin teidän kirjoituksistanne, mutta en osaa itse kirjoittaa mittään teidän iloksenne. j
Olen luullut, että en ole pelkuri enkä saamaton, mutta nyt ymmärrän, että olen tymä, tai ainakin epäsosiaalinen, koska viestini loukaavat palstan henkeä niin, että vain kakasi kahdeksasta hyväksytään jäämään palstalle,, ehkä vain toistaiseksi.
On tää itsesääli kamalaa, mutta tämä päivä on syöstänyt minut syvän kuilun pohjalle. Tämä julma maailma ....
Voi pojat,, ja tytöt, olen luuseri
14
123
Vastaukset
Sinäkö luuseri...Kyllä nyt naarattaa..Tai ei naaratakkaan, sillä siinä tapauksessa olen itse samanmoinen ja juuri samasta syystä...;o)...
Hitsit..maailmako se on juluma..Just ja kun ajattelin, et maailma ihana..ihiminen juluma...;o)...- Kaltto
Et vaikuta looserilta, mutta jonkin sortin masokistilta kylläkin. Niinkuin muutkin tälle palstalle kirjoittavat.
Voi hitsinpimpulat..ko mä olenkin aina ihmetelly, et mikä mä oikkeen oon..Hmm..masokisti..Ei hassumpaa..näin omaa identiteetin koostumisen ja eheytymisen kannalta...;o)...
No mutta pienenä valonpisarana huomasin täältä kuilun pohjalta, että rekkautumattomalla nimim. tekemäni viesti onkin vielä palstalla,, ei kun ylös täältä ......
Me ollaan luusereita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan.;)
Vieläkin laulattaa, vaikka on laulettu jo monta tuntia putkeen.;)
Leffa alkaa nyt, ja singstars pelit pelattu tälle päivää.;))Ei,, vaan kyllä se melkoista sankarillisuutta vaatii kun täällä kirjoittelee. Minä en tosin ole tällä palstalla joutunut suurenpiin taistoihin, mutta moni muu on, olet varmaan huomannut. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=EOBsegsPEgknatugladiaattori kirjoitti:
Ei,, vaan kyllä se melkoista sankarillisuutta vaatii kun täällä kirjoittelee. Minä en tosin ole tällä palstalla joutunut suurenpiin taistoihin, mutta moni muu on, olet varmaan huomannut. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=EOBsegsPEgkOnneksi osa jutuista kerkeää kadota, ennenkuin ne lukee, kun on itse ollut aika paljon nykyisin poissa...niin en koe, että tässä sankaruutta tarvitsee, kunhan vaan kirjoittelee, eikö niin?;) Jätetään ne alemmuuskompleksit niille, jotka niistä kärsii.;D
Tiedäthän sen, että vahvalla itsetunnolla varustettu kestää aika paljon, se heikompi osapuoli sortuu niihin ikäviin heittoihin....näin se menee.;)
Annetaan riittävää toimintaterapiaa heille, jotka sitä tarvitsee.,)- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Onneksi osa jutuista kerkeää kadota, ennenkuin ne lukee, kun on itse ollut aika paljon nykyisin poissa...niin en koe, että tässä sankaruutta tarvitsee, kunhan vaan kirjoittelee, eikö niin?;) Jätetään ne alemmuuskompleksit niille, jotka niistä kärsii.;D
Tiedäthän sen, että vahvalla itsetunnolla varustettu kestää aika paljon, se heikompi osapuoli sortuu niihin ikäviin heittoihin....näin se menee.;)
Annetaan riittävää toimintaterapiaa heille, jotka sitä tarvitsee.,)Pää ja asia että ehtii kurkkaamaan. Joskus jotain heitellä. Papperi hommia tässä taas levittelen pöydän täydeltä, manuaalisesti kooten, tietsikkaa tarvii vasta myöhemmin:) Näin voin lohkaista aikaa ja konetta 10% kahvikeskustelujen käyttöön;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Onneksi osa jutuista kerkeää kadota, ennenkuin ne lukee, kun on itse ollut aika paljon nykyisin poissa...niin en koe, että tässä sankaruutta tarvitsee, kunhan vaan kirjoittelee, eikö niin?;) Jätetään ne alemmuuskompleksit niille, jotka niistä kärsii.;D
Annetaan riittävää toimintaterapiaa heille, jotka sitä tarvitsee.,)Noh,, minä herkistyin eilen yrittämään asettua täällä heikoimpieni asemaan, mutta paradoksihan tosta tuli kaikkine kirjoitusvirheinen :D
Näin minua on opetettu asennoitumaan :o))natugladiaattori kirjoitti:
Noh,, minä herkistyin eilen yrittämään asettua täällä heikoimpieni asemaan, mutta paradoksihan tosta tuli kaikkine kirjoitusvirheinen :D
Näin minua on opetettu asennoitumaan :o))Minä taas herkistyin eilen musiikin pariin, vedettiin singstarsia nuotilleen ja nuotin vierestä...eli asennoiduin aivan oikein.;) Tietenkin tein hyvää ruokaa, söin ja nukuin....jaksaa sitten taas duunissa, kun on kunnolla levännyt.:)
;))) kirjoitti:
Pää ja asia että ehtii kurkkaamaan. Joskus jotain heitellä. Papperi hommia tässä taas levittelen pöydän täydeltä, manuaalisesti kooten, tietsikkaa tarvii vasta myöhemmin:) Näin voin lohkaista aikaa ja konetta 10% kahvikeskustelujen käyttöön;)
Mulla on papperit öö-mapissa varmassa tallessa.;))
Otan ne esille, jahka viitsin ja kehtaan..ellen muuta johonkin viidakkoon asumaan ennen sitä.;)
- :))
Niin vakavaa ja noin tuottelias kirjoittaja :))
Älä välitä kyllä kerkii vastaamaan ainakin joka toiseen :)
Ihan ok olet ... sen kai halusitkin kuulla :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952