Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samoilla aaltopituuksilla täälläkin mennään yöhuuhkaja.
11.09.2012 12:04
Lehmä, siinä on sitä jotakin:)) Jo kauan ennen mainoksen isku lausetta sanoin, lehmä on viisas. Saivat maksaa mulle siitä kun lainasvat mainokseen sen. Kauan eläköön lehmä!!!!
08.09.2012 16:40
Oh, hoh mulla alkoi jo olla työv. loppupuolella sillon. On muuten pirullinen kapistus tuo herätyskello ,kun sille päälle sattuu;)
16.07.2012 13:44
Ei auta herätyskelloja viritellä, ennenkuin huomen iltapäivälle:))
15.07.2012 20:05
Niin, ainahan siinä on riski et ei onnistukkaan pitempään. Pitää sit vaan miettiä vaihtoehdot: mitään ei saa jos ei uskalla kokeilla ,tai olla tyytyväinen yksin???Ei kait niitä lupauksia ihan tahallaan rikota, mut jos ei suju niin ei väkisinkään voi olla.
15.07.2012 19:50
Taitaa joka alalla olla joku "sählinki" kausi menossa. Vuodesta toiseen muutoksia, muutosten perään. Loma lähenee ja on odotettu....
15.07.2012 16:32
Nuori syyttä joutui kohteeksi . Oli sattuman varainen valinta. Kuka vaan olisi voinut olla. Oma jälkikasvu oli kulkenut just samaa reittiä niihin aikoihin. Aika sanattomaks vetää.
25.04.2012 20:56
:)) melkein löydän itseni tuosta huvipuisto käynnistäsi. Tykkimäellä joskus kauan kauan sit, laitteen hoitajakin huomautti, ettei ikinä ole nähnyt kellään niin hauskaa. Sisko sano et tuijotti kokoajan minua siinä laitteessa. Taisin hysteerisenä nauraa, tai jotain sellaista. Jotenkin onnistuivat minut ylipuhumaan siihen yhteen laitteeseen. Linnanmäellä kerran elämässäni vuoristoradassa, melkoinen kokemus sekin. Peilisalissa nauroin varmaan ihan yhtälailla kun sä.
Alkuperäiseen aiheeseen vanhuuteen, rajojaan pitää kokeilla mikä vielä onnistuu mikä ei. Yks suunnitelma on kokeilla kärrynpyörän onnistumista työpaikan monitoimi tilassa:))) Rullaluistelu kausikin on jo ovella....
24.04.2012 11:13
Oot saanu jo hyviä neuvoja. Toisilla loma loppuu , toisilla alkaa. Mukavaa ja rentouttavaa eloa lomalaiselle:)) Mun eka työpäivä loman jälkeen alkaa olla jo tuntien päässä. Mut loma on ollut hiano;)
29.03.2012 10:19
Tuossa se juju just onkin:)))
20.02.2012 21:51
Tällä viikolla ei oo siunattu yövuorolla. Mut sillon kyllä aamu on juhlaa. Pääsee nukkuu ja toiset jatkaa töissä..... enkä yhtään oo kade niille.
20.02.2012 21:18
Samat sanat ,aamuheräämiset töihin, aina yhtä ankeet. Tällä viikolla vielä 2 aikasta heräämistä.
20.02.2012 21:05
Pakko niillä on jonkunlainen hyymörintaju olla .Muuten eivät enää kävis siellä oventakana ;)))
19.02.2012 10:06
Kaikkea ei pidä paljastaa ;D Ainahan voi sanoa olin hiihtämässä . Täydestä menee;)))
19.02.2012 10:00
Oi mari! Eihän säätila ole este ulkoilulle kuin aniharvoin. Joskus tuttavani ovat kahvikupposen toivossa pimputelleet ovikelloa . Ovat päätelleet nyt ei ainakaan ole hiihtämässä, lumipyryn vuoksi. Katkera totuus on paljastunut ,oven pysyessä kiinni.
19.02.2012 09:43
Kiitti molemmille musiikki hetkestä( Anjaniina ,Rattus) Ystävän muuton ohitukselle tätyyy olla tosi pätevä syy. Varma nakki muuttoavussa useamman kerrat oon ollu. Ihan ihmeen hiljasta ollu viime aikoina. Kunhan ei alkas taidot ruostuu käytön puutteessa.
17.02.2012 18:20
Sitäpä se tämä elämä tuppaa olemaan. Arpia siellä sun täällä. Oon saanu niiden arpien myötä myös jotain hyvin arvokasta itselleni mm. yhden "lisälapsen" . Hän on nykyisin upea nuori nainen. Totta tämäpäivä on hyvää aikaa. Ja kaikki minun rakkaani hengittävät tänäänkin omin voimin.
15.02.2012 10:21
Ei se niin yksiselitteinen asia ole. Elämä kokonaisuudessaan, eletty elämä jättää jokaiseen jälkensä. Siihen sitten tämäpäivä, joka jokaisella on omansa. En varmaan osaa tähän sitä laittaa mitä tarkoitan.
En välttämättä näe niitä vastoinkäymisiä "syynä" haluuni elää yksin. Niissä vastoinkäymisissä vasta on elämän makua ollutkin. Tosin en mitenkään haluaisi niitä enää kokea. Ja se oman tilan hakeminen on usein teettänyt niin paljon töitä ,että mielummin en enää halua siitä taistella. Voihan se vain olla minun henkilökohtainen" vikan"i itsekseni viihtyminen. En ajattele sitä niin, että toisissa olisi joku syy etten halua olla heidän kanssaan.
15.02.2012 09:45
Tuo täydellinen reagoimattomuus on kokemukseni mukaan yks keino. Ainakin joissain tapauksissa. Mut siinä pitää tosiaan pysyä tiukkana.
14.02.2012 22:56
Taitaa olla parisuhde kiintiö täynnä. Ei minkäänlaista hinkua lähempään suhteeseen. Ystävyys ,tuttavuus riittää . Aina oon viihtyny itekseni ja tarviin oman tilani.
14.02.2012 22:17
7 / 19