Tuli täs mieleen, ku oon talvilomalla ja ajattelin ottaa lomasta kaiken irti... niin siis mikäs rentouttais kaikista parhaiten ?
Vastaukseksi en hyväksy kaulakiikkua, se jäykistää niin pahasti... ennen ku rentouttaa :P
Löhöilyä oon kokeillu jo pari päivää, muutamaan otteeseen ollu saunassa, tehny hiukan rästihommia (jääkaappi viä pitäs pestä), lukenu, jne.
Siin ne vissiin sit onki, mun lomapäivät menny :O
Karsee stressi yhestä lomasta !
Mikäs rentouttaa ?
66
256
Vastaukset
Heih, halloo.. ei kait se ressi ainakaan rentouta? ;)
Kylpylä hoitoineen tulee ekana mieleen.. Jos vielä ehtii niin vaikka pieni reissu.. heti pois ympyröistä, jossa mahdolliset rästihommat muistuttaa olemassaolostaan!
Kuins on noin viimetippaan lomasuunnitelmat jääny..- rygseck
No ei rentouta ei...
Hierojalle !
Sinne mä muuten tästä menenkin, niskat on niin jumissa ja selkä, pirulainen - se tosin on ollu jumissa liki koko aikuisikäni :P
Nääh... mä ku ajattelin, että mä vaan nukun, jahka loma alkaa =)
Siitä saa muuten yllättävän nopeesti tarpeekseen :O rygseck kirjoitti:
No ei rentouta ei...
Hierojalle !
Sinne mä muuten tästä menenkin, niskat on niin jumissa ja selkä, pirulainen - se tosin on ollu jumissa liki koko aikuisikäni :P
Nääh... mä ku ajattelin, että mä vaan nukun, jahka loma alkaa =)
Siitä saa muuten yllättävän nopeesti tarpeekseen :OMä sain kans aikaiseksi hiljattain varata itelleni ajan hierojalle, niska ja hartiat..
Jos ennustajaeukko muistaa..;))
Eli pitkään suunnittelin.. Nyt oon käyny jotain neljä kertaa. Ja että voi vieläkin tulla paikat kipeeksi; vaikka juon vettä kun heikkopäinen sen jälkeen, joka oli ohjeena.
Ja jotkut kuulemma vetelee sikeitä siinä tunnin ajan, kun hierotaan.
Ei tulis mieleenkään! =)- rygseck
Sibone kirjoitti:
Mä sain kans aikaiseksi hiljattain varata itelleni ajan hierojalle, niska ja hartiat..
Jos ennustajaeukko muistaa..;))
Eli pitkään suunnittelin.. Nyt oon käyny jotain neljä kertaa. Ja että voi vieläkin tulla paikat kipeeksi; vaikka juon vettä kun heikkopäinen sen jälkeen, joka oli ohjeena.
Ja jotkut kuulemma vetelee sikeitä siinä tunnin ajan, kun hierotaan.
Ei tulis mieleenkään! =)Muistaahan se ennustajaeukko =)
Nuorempana, ku vielä Hämeessä asuin, mulla oli oikein hovihieroja - sen jälkeen en olekaan hieronnassa käyny :O
Nyt oon viimeaikoina suunnitellu ihan vakavissaan, et pitäis... ja pitäis =)
Tos talvella varsinkin, ku tein taas villasukkia puolelle sukua - tuntu välillä että niskat on vaan yks kipee möykky... ukkokulta niitä sit saunassa sai aina pehmitellä.
Hieronta on yks parhaimmista rentouttajista !
Sitä ei äkkipäätään usko, miten hyvin uni maittaa aina sen jälkeen...
Ei kans tuu äkkiä mieleen, että sen aikana voi sipata :O rygseck kirjoitti:
Muistaahan se ennustajaeukko =)
Nuorempana, ku vielä Hämeessä asuin, mulla oli oikein hovihieroja - sen jälkeen en olekaan hieronnassa käyny :O
Nyt oon viimeaikoina suunnitellu ihan vakavissaan, et pitäis... ja pitäis =)
Tos talvella varsinkin, ku tein taas villasukkia puolelle sukua - tuntu välillä että niskat on vaan yks kipee möykky... ukkokulta niitä sit saunassa sai aina pehmitellä.
Hieronta on yks parhaimmista rentouttajista !
Sitä ei äkkipäätään usko, miten hyvin uni maittaa aina sen jälkeen...
Ei kans tuu äkkiä mieleen, että sen aikana voi sipata :OHovihieroja.. mun mielikuvituksella tulee mieleen heti, että tunsitte paremmin, eikä ehkä naispuolinen.. sori jos oon väärässä ;)
Itellä pieni ikuisuus sitte kokemus, aika monet oli kehunu paikkaa, jossa näkövammaiset hieroo. Varmasti hyviä, mut mulle se ei sopinu. Nuorehko mies, enkä osannu varoitella.. tuli niin kipeeks, että taisin yrjöillä päivän pari sen jälkeen.
Siitä pieni kammo, ja se että naishierojalle meen, jos, kun meen..
Varoittelin tätä nykyistäkin eka kerralla, mut pitää sen tuntua, että auttaa..
Väärä oletus mulla, ammattitaitoinen nainenkaan ei "sääli"..
Nää näistä, mut sulla vielä lomaa jäljellä.. Ihanaa jatkoa! :))- rygseck
Sibone kirjoitti:
Hovihieroja.. mun mielikuvituksella tulee mieleen heti, että tunsitte paremmin, eikä ehkä naispuolinen.. sori jos oon väärässä ;)
Itellä pieni ikuisuus sitte kokemus, aika monet oli kehunu paikkaa, jossa näkövammaiset hieroo. Varmasti hyviä, mut mulle se ei sopinu. Nuorehko mies, enkä osannu varoitella.. tuli niin kipeeks, että taisin yrjöillä päivän pari sen jälkeen.
Siitä pieni kammo, ja se että naishierojalle meen, jos, kun meen..
Varoittelin tätä nykyistäkin eka kerralla, mut pitää sen tuntua, että auttaa..
Väärä oletus mulla, ammattitaitoinen nainenkaan ei "sääli"..
Nää näistä, mut sulla vielä lomaa jäljellä.. Ihanaa jatkoa! :))Juu... lapsuudentoveri =)
Sama rontti joka penikkana maalas mun selkääni !!
Vaihtoi hyvinpalkatun talonmiehenhommansa ja meni hierojakouluun Jyväskylään =)
Opetteli mulla sitten lihaksien nimiä... ja muutakin =)
Mua tottapuhuen hiukan kammottaa mennä vieraalle.. ku ei yhtään tiedä, millanen tyyli sillä on. Tarttis ensin ottaa yks käynti ja testata, ja vasta sitten ottaa joku sarja, että sais kaikki nivelet taas toimintaan..
Kiitos tovotuksista !!
Ai joo - tänään pöyhäsin naulakossalojuvaa työhaalaria, ku etin sytkäriä... puntista tippu lattialle semmonen sentinkokonen hämähäkki =)
Eli hyvinhän mun lomani on menny - ei oo tartteny työvaatteisiin edes katsoa !!
- alma.p
Hurtilla huumorilla lähestyn : Murra kinttus se rentouttaa, tekee suorastaan niin laiskaksi ettei viittis edes huussiin lähtee... (virn) Kaikenlisäks ihan joka asia on tosi hankalaa, kahvikuppia et voi käsissäs kantaa, pitää olla tilaa kepeille nääks, eli aivotoiminta petraantuu ja sitä myöden relaksaatio saavuttaa liki huippunsa, vätyttää niin paljon ettei edes tee mieli nousta sohvalta.....
Toki en suosittele yllä olevaa "rentoutumiskeinoa" kenellekkään...
Entäs Pasilan katsominen, siinä ohjelmassa kun kaikkien lääkitys on arvatenkin kohdallaan, katot yhteen pötköön monta tuotantokautta, saat nauttia Repomiehen ja Pöystin viisauksista ...(etkö sinä taaskaan kuuntele, valpaana on oltava kivasti, kivasti oltava)
Tai......
ei laisinkaan vähäisimpänä rentoutumiskeinona: Sähän voit luuta-ajella jo tällä viikolla etukäteen kaikki mun noitimislennot?
Kuule olet vaan ja nautit lomasta, se on paras tapa- alma.p
Tokihan mun on vielä ylpeydellä laitettava sulle yksi linkki (en ole ihan laiskana sentään ollut:))))http://almap.vuodatus.net/
- rygseck
Ei onnistu !
Ei sillä että mun luuni sen vahvemmat olis, ku muillakaan, mut toi rentoutuminen siinä...
Mä kerron miks ---> no kato, mulla ku on toi käsi leikattu moneen otteeseen... oikee olkavarsi siis. kolme kuukautta kerrallaan tekemiskiellossa - haloo :O
Joo.. ekat kolme viikkoo meni ihan kivasti, perhe auto kaikessa, ukko jopa tiskas, mut sit se vaan jotenki hiipu... se auttaminen :P
Piti siinä sit keksiä semmonenki asia, miten saa kahvikupin olohuoneeseen - tai ylipäätään pois tiskipöydältä - väsäsin tarjottimesta semmosen telineen kaulaanlaitettavaksi =)
Sillä kulki postit laatikolta, ne em. sumpit ja pullalautaset ja viimeseks vakuudeks vielä puut liiteristä... askeleitahan siinä piti ottaa, mut eihän mun jalat pahassa kunnossa olleetkaan =)
Luuta-ajelen kyllä sinnepäin tässä piakkoin - tuun kiroileen sun kipsilles =)
PS: makeet sivut !!
Oot saanu jo hyviä neuvoja. Toisilla loma loppuu , toisilla alkaa. Mukavaa ja rentouttavaa eloa lomalaiselle:)) Mun eka työpäivä loman jälkeen alkaa olla jo tuntien päässä. Mut loma on ollut hiano;)
- rygseck
Se on tärkeetä !!
Loman pitää olla hieno ja pitkästyttävä - silloin se kestää kauemmin =)
Nyt lämmittelen saunaa ja lueskelen hiukan kirpparilöytökirjoja... saatanpa avata pari oluttakin tässä illan mittaan =)
Hyviä töihipaluita Sulle !
Tee lista tekemättömistä töistä, ja tulee vetelä olo :)
MULLON VAPAA PÄIVÄ TÄNÄÄN! JA NICKELBACKIN KONSERTTILIPUN ONNELLINEN OMISTAJA!
Ähäs ähäs!
Tänään pyykkipäivä, siivouspäivä. Ja huomenna Kääks kääks joudun laittamaan ruokaa! Kaksi ihanaista naista tulee kaiketi kylään! Paniikki!
Täytyy itekin vilkaista sitä tekemättömien töiden listaa.- rygseck
Mun tekemättömät työt oli oikeestaan vaan pari kirjaa ku piti lukea =)
Pesin tosin jääkaapin ja jotain pientä... keittön seinältä lennätin mäelle kattilankansitelineet ja nyt suunnittelen uutta systeemiä siihen =)
Vetelä olo kyl on !
Sanohan ihanuuksille terveisiä - toivottavasti nähtäis myös !!
- Hei kun keikuskelen
Jos on tekemättömiä hommia, niin ensteks ku tekee ne, niin sitten voi rinta rottingilla, ylpeänä katsella oman ahkeruuden tuloksia ja ku aikansa on ittiänsä kehunut, niin sen jälkeen sitten on vuorossa suloisen ihana rentouden hetki.
Jos tahtoo yksin rentoilla, niin on ihanaa pötkäyttää ittensä vaakatasoon, pistää kuulokkeet korville ja antaa musiikin valua sisuksiin. Musiikin siivin voi lähteä haaveilemaan ihan-ihan mitä vaan. Tai antaa musiikin suorastaan "tainnuttaa" itsensä niin RRRrrentoon tilaan, että jos siitä rennommaksi vielä äityis, niin olis jo kuollu.
Toinen todella ihana rentoiluolotila tulee, kun hakee kaupasta aimo kasan erilaisia herkkuja. Ne asetellaan juhlalautasille niin hieeeeaaanoon riviin, että ku sitä kattelee, niin siitäkin jo tulee kasa hyvää oloa.
Sitten ostaa punaviiniä. Kiillottaa kristallilasit, muljauttaa viiniä niihin ja ojentaa toisen lasin keskustelutaitoiselle ihmiselle.
Naps, välillä pikku herkkua suukkuun, kulaus viiniä ja maailmaa parantavia keskusteluita.
Näillä evähillä minä menisin etiäpäin:)- rygseck
Juuh... =)
Kaikki tekemättömät työt on ny tehty (pari kirjaa vielä lukematta, mut aikaa on - maanantai on vielä lomapäivä..) !!
Nytkö siis kehun ittiäni ?
Kauanko ??
Sitä viiniä ajattelin käydä hakemassa tänään ja kiillotan kristallit !
Sitä keskustelutaitoa mun vaan pitää etsiä puhelimesta (tai, herranen aika, täältä !!!) - tuo ukkokulta uhkaili metsäänmenolla tuossa aiemmin... puhunee siellä puitten kanssa (?)
Tunnen jo miten raukeus valuu jäseniin =)
- ipkissa
Liikuntaa, päivätanssit, mee kaljalle, leffaan, lue hyvä kirja tai kaksi jne....
Kyllä tekemistä piisaa.
Hyvää lomaa!- rygseck
Heeh ;D
Käykö päivätansseista, et hytkyttelee ittiänsä musiikintahtiin samalla ku pesee keittiönseinää ?
Ja laulaa mukana ?
Oli muuten Tina Turneria - we don't need another heroes - uu mama !!
Leffoissa en käy, mut kirjoja on kulunut muovikassillinen - hain niitä kirppikseltä maanantaina heti. Piti jokunen säilyä luettavaks pääsiäisenäki, mut pitää kyllä tehdä toinen kierros...
Kiitos toivotuksista - kyllähän tämä tästä mallikkaasti sujuu =)
- Hei kun keikuskelen
Pakko-pakko pistää yks ihana rentoutumismuoto.
Hitsien vitsi, kun en äkännyt tohon ekaan viestiini tätä tällätä.
KAIKKEIN mahtavin rentoutumismuoto on Ulkona kylpeminen.
Ammeeseen toooooooooooooosi kuumaa vettä, sitten pulahdus koko kehon kera veteen. Niskan alle joku froteetollo, että pää asettuu mukavaan ja rentoon asentoon. Ihanainen vesi kietouttaa itsensä kehoni joka kohtaan ja lämmöllään tuottaa mahtavaa tunnetta.
Ammeen vieressä soitin, josta kuuluu sopivaa musiikkia.
Parasta on, jos toinen ihminen on siinä huutoetäisyydellä:) Että voi hänelle huudahtaa, että viittisitkö tuoda lisää KUUMAA vettä:) Ulkona vesi jäähtyilee ja aika-ajoin on vettä päästettävä veks ja kuumaa tilalle.
Joo, aammeessa lilluminen on jotakin taivaallisen taivaalliseen verrattavissa.- rygseck
On muuten tosi !!!
Kun luin tämän ammeidiksen, niin mun aivoissa (!) alko heti surraamaan joku häiritsevä ajatus... mulla ku ei oo ammetta... mut mut mut... tuolla pihalla on semmonen kuutionkokoinen ja -mallinen pönttö, jossa on joskus säilötty jotain etikkaa... isoissa tehtaissa käytetään semmosia...
Noh, jos ottais siitä yläosan pois ja täyttelis vedellä sen ?
Olisko mulla hippasen hieno kylpytynnyri, mitä :O
Oiii, toi ois niin ihanaa - täällä sataa ihan ku tilauksesta räntääki =))
Sä oot aarre - tiedäks !! - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
On muuten tosi !!!
Kun luin tämän ammeidiksen, niin mun aivoissa (!) alko heti surraamaan joku häiritsevä ajatus... mulla ku ei oo ammetta... mut mut mut... tuolla pihalla on semmonen kuutionkokoinen ja -mallinen pönttö, jossa on joskus säilötty jotain etikkaa... isoissa tehtaissa käytetään semmosia...
Noh, jos ottais siitä yläosan pois ja täyttelis vedellä sen ?
Olisko mulla hippasen hieno kylpytynnyri, mitä :O
Oiii, toi ois niin ihanaa - täällä sataa ihan ku tilauksesta räntääki =))
Sä oot aarre - tiedäks !!Joo on NIIN tosi ku tosi vaan voi olla.
Ulkona kököttävä amme on jotain niin hurmaavan ihanaa, että en saa edes sanottua.
Kesällä köllähdän usein ammeeseen. Amme on ison kiven juurella. Laineen liplatukset kiirii korviin. Kaunisääniset Lokit kirkuvat korvan juures:) Ja mikä parasta, niin "kylpyhuoneeni" ei tule huuruiseksi ja kosteaksi, kuten silloin jos tää amme olis pienessä kylpyhuoneessa.
Ammeessa oon maannut myös myöhään syksyllä ja arvaa vaan, miten kiva on kattella tähtiä. Pakkasessa oon myös kylpenyt. Mieheni oli "salaa" siirtänyt yllätykseksi ammeen saunan terassille ja voi jee, mikä nautinto. Pakkasen ollessa kova, niin silloin ammeen päällä on styrokslevy. Heh. Levyssä kaulan mentävä aukko:) Sekin kuului yllätykseen. Koko amme on päällystetty styroksilla. Ei jäähdy vesi niin sukkelaan.
Kuutionkokoinen pönttö, joo tiedän, meillä on semmonen vesisäiliö kans saares. Sinne poika klumpsuttaa paloletkulla merestä vettä ja sitten on helppo kraanasta vaan ottaa vettä mihin sitten tarvitseekin.
Semmosesta kuutiosta saisit TODELLA mahtavan pulikoimispaikan.
Ehdottomasti suosittelen.
Tai sitten hae joku käytetty amme jostakin, niitä saa puoli-ilmaiseksi.
Tulin juuri kotiin onnistuneelta ostosreissulta. Voi jee.
Mut nyt on jo kertynyt niin monta tekstiriviä, että kirjotan tämän päivän ostoksista sitten, jos osuu sopiva ketju framille:)
Aurinkoinen ilma Vaasassa. - rygseck
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Joo on NIIN tosi ku tosi vaan voi olla.
Ulkona kököttävä amme on jotain niin hurmaavan ihanaa, että en saa edes sanottua.
Kesällä köllähdän usein ammeeseen. Amme on ison kiven juurella. Laineen liplatukset kiirii korviin. Kaunisääniset Lokit kirkuvat korvan juures:) Ja mikä parasta, niin "kylpyhuoneeni" ei tule huuruiseksi ja kosteaksi, kuten silloin jos tää amme olis pienessä kylpyhuoneessa.
Ammeessa oon maannut myös myöhään syksyllä ja arvaa vaan, miten kiva on kattella tähtiä. Pakkasessa oon myös kylpenyt. Mieheni oli "salaa" siirtänyt yllätykseksi ammeen saunan terassille ja voi jee, mikä nautinto. Pakkasen ollessa kova, niin silloin ammeen päällä on styrokslevy. Heh. Levyssä kaulan mentävä aukko:) Sekin kuului yllätykseen. Koko amme on päällystetty styroksilla. Ei jäähdy vesi niin sukkelaan.
Kuutionkokoinen pönttö, joo tiedän, meillä on semmonen vesisäiliö kans saares. Sinne poika klumpsuttaa paloletkulla merestä vettä ja sitten on helppo kraanasta vaan ottaa vettä mihin sitten tarvitseekin.
Semmosesta kuutiosta saisit TODELLA mahtavan pulikoimispaikan.
Ehdottomasti suosittelen.
Tai sitten hae joku käytetty amme jostakin, niitä saa puoli-ilmaiseksi.
Tulin juuri kotiin onnistuneelta ostosreissulta. Voi jee.
Mut nyt on jo kertynyt niin monta tekstiriviä, että kirjotan tämän päivän ostoksista sitten, jos osuu sopiva ketju framille:)
Aurinkoinen ilma Vaasassa.Haa - täälläkin paistaa taas =)
Hain just pullollisen punkkua, muutamia juustoja, omenaa ja viinirypäleitä - kuivahtanutta patonkia täältä jo löytyykin =)
Oleksää käyny kirpparilla ??
Mä meinaan kävin tos alkuviikosta ja löysin jotain niin ihanaa, etten voi siitä edes kerto ku se.... mmm mmm mmm :lle syksyllä =)
Siit pöntöstä vielä... mä ajattelin et laittais putken siitä hanan kohtaa sisään ja kairais toisen reiän hiukan ylemmäs... laittais sitten semmosen pikkukaminan päälle vesiastian ja johtais ne putket sinne - sillä kaminalla sitte vois lämmittää sen kylpyveden sieltä ulkopuolelta.
Sen pitäis onnistua... mut en saa ton ukkokulan selkää irti sohvasta ny millään taas, et se menis tekeen mulle semmosen :P
On tää niin tätä ! - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
Haa - täälläkin paistaa taas =)
Hain just pullollisen punkkua, muutamia juustoja, omenaa ja viinirypäleitä - kuivahtanutta patonkia täältä jo löytyykin =)
Oleksää käyny kirpparilla ??
Mä meinaan kävin tos alkuviikosta ja löysin jotain niin ihanaa, etten voi siitä edes kerto ku se.... mmm mmm mmm :lle syksyllä =)
Siit pöntöstä vielä... mä ajattelin et laittais putken siitä hanan kohtaa sisään ja kairais toisen reiän hiukan ylemmäs... laittais sitten semmosen pikkukaminan päälle vesiastian ja johtais ne putket sinne - sillä kaminalla sitte vois lämmittää sen kylpyveden sieltä ulkopuolelta.
Sen pitäis onnistua... mut en saa ton ukkokulan selkää irti sohvasta ny millään taas, et se menis tekeen mulle semmosen :P
On tää niin tätä !Hyvä idea tuo, millä tavalla sen veden vois lämmittää. Sama systeemi on mun saunassa vesipadan kans.
Hittolainen, voi että-että, etten sano.
Tähän asti oon rinta rottingilla suoltanut ylipursuavia kehuja mun kylpyammeesta,
ammeeni on ollut kuin kesäaurinko taivahankannen korkeimmas kohdas.
Ja mitä tapahtuu?
Yks kaks, alat puhumaan Kuution kokoosesta vesipöntöstä.
Tuo sun pönttös vetää vertoja mun ammeeseen, vähäkö mun aurinkoni himmeni.
Peräti tuli mieleen, että jos mäkin tekisin semmosen systeemin.
Mullahan on kans samanlainen pönttö.
Sinne pöntön sisälle voisi vaikka lasikuidusta tai jollain muulla mönjällä tehdä kehoa muotoilevan lepopedin, siis semmosen ku aurinkotuoli, paitsi pareet.
Sais hyvän asennon sielä lämpimän veden sisällä.
Mielestäni asia on hyvin kehityskelpoinen.
Jep, kirpputorilla kävin.
Löysin aivan sattumoisin juuri presiis sopivan pöydän saaren terassiin. Siis ei ruokapöytä, vaan pöytä, johon voin toiseen päätyyn laittaa muurinpohjapannun sen sen sen mikä-se-nyt-on, siis kaasukiekura johon pannu laitetaan (ei, en nimeä saa mieleen). Pöydän toiseen päätyyn sitten tykötarpeet.
Pöydän pinta on jotain klinkkerin tapasta hmmm.. ja johon on maalattu sopivan harvakseen kukkia. Siis kuulostaa pahalta, mutta ihan totta se on hieno. Erikoinen, suorastaan mun makuni mukainen.
Kaiken kukkuraksi sain sen halavalla.
Sitte toka ostos ihan oikeasta kaupasta ja aika kaalliilla rahalla ostin lapsenlapselle ISOOOOON Spiderman Kiikun. Se oli niin iso, ettei mahtunut autoon ja piti käskeä poika peräkärryllä hätiin. Samalla haettiin se pöytäkin .
Tyytyväinen olo on:) - rygseck
Hyvä idea tuo, millä tavalla sen veden vois lämmittää. Sama systeemi on mun saunassa vesipadan kans.
Hittolainen, voi että-että, etten sano.
Tähän asti oon rinta rottingilla suoltanut ylipursuavia kehuja mun kylpyammeesta,
ammeeni on ollut kuin kesäaurinko taivahankannen korkeimmas kohdas.
Ja mitä tapahtuu?
Yks kaks, alat puhumaan Kuution kokoosesta vesipöntöstä.
Tuo sun pönttös vetää vertoja mun ammeeseen, vähäkö mun aurinkoni himmeni.
Peräti tuli mieleen, että jos mäkin tekisin semmosen systeemin.
Mullahan on kans samanlainen pönttö.
Sinne pöntön sisälle voisi vaikka lasikuidusta tai jollain muulla mönjällä tehdä kehoa muotoilevan lepopedin, siis semmosen ku aurinkotuoli, paitsi pareet.
Sais hyvän asennon sielä lämpimän veden sisällä.
Mielestäni asia on hyvin kehityskelpoinen.
Jep, kirpputorilla kävin.
Löysin aivan sattumoisin juuri presiis sopivan pöydän saaren terassiin. Siis ei ruokapöytä, vaan pöytä, johon voin toiseen päätyyn laittaa muurinpohjapannun sen sen sen mikä-se-nyt-on, siis kaasukiekura johon pannu laitetaan (ei, en nimeä saa mieleen). Pöydän toiseen päätyyn sitten tykötarpeet.
Pöydän pinta on jotain klinkkerin tapasta hmmm.. ja johon on maalattu sopivan harvakseen kukkia. Siis kuulostaa pahalta, mutta ihan totta se on hieno. Erikoinen, suorastaan mun makuni mukainen.
Kaiken kukkuraksi sain sen halavalla.
Sitte toka ostos ihan oikeasta kaupasta ja aika kaalliilla rahalla ostin lapsenlapselle ISOOOOON Spiderman Kiikun. Se oli niin iso, ettei mahtunut autoon ja piti käskeä poika peräkärryllä hätiin. Samalla haettiin se pöytäkin .
Tyytyväinen olo on:)Mitää himmene Sun aurinkos =)
Mut joo, toi pönttö on kyl niin iso et sen pitäs itte lämmittää kyl vetensä - ei meillä ees oo niin isoo varaajaa että sen vesi piisais siihen :O
Vesipata on kans, mut kuka jaksaa kantaa ??
Eli joo - joku putkisysteemi siihen pitää keksiä... ja sit joku eristys kans...?
Onko sun pöntössä semmonen metallikehikko siinä ympärillä ? Mulla on tossa - se ei kai kestä sitä vedenpainetta ilman sitä (?) - mut hitsi ku siihen on sit vaikee keksiä mitään eristystä, joka olis toimiva ja nätti sit kans...
Nii ja nyt mä sit rupesin miettimään sitä istuinjuttua =)
Jotain vanhaa puutarhatuolia vois kokeilla ensiks... sillä vois vähän mallata sitä, miten siellä olis paras...
Jos antais ukkokullan suunnitella mukitelineen siihen, niin muuttuis suosiollisemmaks mun idealle... *hymyilee sisäänpäin salaa*
Ihanaa !!
Onk se pöytä sit metallia muuten ?
Vai puuta joka on niillä laatoilla päällystetty ??
Mahtaa napero olla suu messingillä ku saa ihan oikeen spiderman-kiikun =))
Tulispa jo kesä !! - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
Mitää himmene Sun aurinkos =)
Mut joo, toi pönttö on kyl niin iso et sen pitäs itte lämmittää kyl vetensä - ei meillä ees oo niin isoo varaajaa että sen vesi piisais siihen :O
Vesipata on kans, mut kuka jaksaa kantaa ??
Eli joo - joku putkisysteemi siihen pitää keksiä... ja sit joku eristys kans...?
Onko sun pöntössä semmonen metallikehikko siinä ympärillä ? Mulla on tossa - se ei kai kestä sitä vedenpainetta ilman sitä (?) - mut hitsi ku siihen on sit vaikee keksiä mitään eristystä, joka olis toimiva ja nätti sit kans...
Nii ja nyt mä sit rupesin miettimään sitä istuinjuttua =)
Jotain vanhaa puutarhatuolia vois kokeilla ensiks... sillä vois vähän mallata sitä, miten siellä olis paras...
Jos antais ukkokullan suunnitella mukitelineen siihen, niin muuttuis suosiollisemmaks mun idealle... *hymyilee sisäänpäin salaa*
Ihanaa !!
Onk se pöytä sit metallia muuten ?
Vai puuta joka on niillä laatoilla päällystetty ??
Mahtaa napero olla suu messingillä ku saa ihan oikeen spiderman-kiikun =))
Tulispa jo kesä !!Mä vähän luulen, että meillä on samanmooset pöntöt. Meidän pöntössä on myös metallikehikko. Se on ollut käyttämättömänä piilossa pusikossa muutaman vuoden. Viime kesänä poika raijas sen sitten siihen kylpyammeen viereen/taakse, rakensi paksuista parruista jalat sille. Elikkä kamalan ison ja ruman näkönen se on, kun kököttää justiin terassin edessä. Tai vähän matkan päässä.
Aikasemmin ei sitä oo voinut käyttää, kun kuka piru siihen kantamalla jaksaa vettä raahata.
Palolaitokset uusivat sammutusletkujaan usein ja näitä vanhoja (ihan uuden näköisiä) on voinut ostaa. Poika osti 60 metriä letkua ja letkulla ja pumpun avulla on helppo täyttää tää kuutio.
Ongelma on se, että se pitää tyhjätä, kun lähtee pois. Aurinko paistaa ja saattaa pöntön sisuksiin tulla levää ym., että ei sitä vettä sinne viitti jättää mojumaan.
Ensi kesänä se huuhdellaan erikoisaineella, että sitä levää ei kertyisi. Sitten ehdotin, että pöntön päälle pistettäis vaikka laudoitus. Aurinko ei pääse paistamaan JA minä voisin inspiroida maalilla ja pensseleillä siihen jonkun pikku "taideteoksen", joka häivyttäis pöntön niin näkymättömiin, että sitä ei havaitsisi laisinkaan:) - rygseck
Mä vähän luulen, että meillä on samanmooset pöntöt. Meidän pöntössä on myös metallikehikko. Se on ollut käyttämättömänä piilossa pusikossa muutaman vuoden. Viime kesänä poika raijas sen sitten siihen kylpyammeen viereen/taakse, rakensi paksuista parruista jalat sille. Elikkä kamalan ison ja ruman näkönen se on, kun kököttää justiin terassin edessä. Tai vähän matkan päässä.
Aikasemmin ei sitä oo voinut käyttää, kun kuka piru siihen kantamalla jaksaa vettä raahata.
Palolaitokset uusivat sammutusletkujaan usein ja näitä vanhoja (ihan uuden näköisiä) on voinut ostaa. Poika osti 60 metriä letkua ja letkulla ja pumpun avulla on helppo täyttää tää kuutio.
Ongelma on se, että se pitää tyhjätä, kun lähtee pois. Aurinko paistaa ja saattaa pöntön sisuksiin tulla levää ym., että ei sitä vettä sinne viitti jättää mojumaan.
Ensi kesänä se huuhdellaan erikoisaineella, että sitä levää ei kertyisi. Sitten ehdotin, että pöntön päälle pistettäis vaikka laudoitus. Aurinko ei pääse paistamaan JA minä voisin inspiroida maalilla ja pensseleillä siihen jonkun pikku "taideteoksen", joka häivyttäis pöntön niin näkymättömiin, että sitä ei havaitsisi laisinkaan:)Joku laudotus oliski hyvä idis =)
Sinne väliin kai voi jonku ohkasen eristyslevyn laittaa, niitä on kaikenmoisia foam-levyjä nykyään...
Meinaan jos talvella kylpee, ni haihtuuhan siitä lämpö samantien ku tuleeki (?)
On se kyllä mieletön määrä vettä, mitä siihen menee :O
Mut toisaalta... turhanpanttina tuo tuolla nytkin makaa.
Ukkokulta joskus suunnitteli, et semmoisesta isosta (siis tosi isosta) kaivonrenkaasta sais kans kivan kylpypaikan - niihin renkaisiin kun saa semmosia sopivia kansia, tai olisko ne pohjia(?), mut anyway, yhteensopivia osia kuitenki... sinne sit joku kamina kans tekeen lämmintä. Mä kyl hiukan meinasin et olisko hyvä, ku aika karhee semmonen betonipinta on.
Vaikka voishan sinnekin laahata jonkun vanhan tuolin =)
Tulin juur saunasta ja istuksin hetken tuolla ulkona... mittailin siinä tähtitaivasta ja haaveksin oikein tosissaan siitä ammeesta... *huokaa*
Järveen on parisataa metriä ja lmpikin löytyy pihalta :O
Mulle ei piisaa sit mikään !! - rygseck
rygseck kirjoitti:
Joku laudotus oliski hyvä idis =)
Sinne väliin kai voi jonku ohkasen eristyslevyn laittaa, niitä on kaikenmoisia foam-levyjä nykyään...
Meinaan jos talvella kylpee, ni haihtuuhan siitä lämpö samantien ku tuleeki (?)
On se kyllä mieletön määrä vettä, mitä siihen menee :O
Mut toisaalta... turhanpanttina tuo tuolla nytkin makaa.
Ukkokulta joskus suunnitteli, et semmoisesta isosta (siis tosi isosta) kaivonrenkaasta sais kans kivan kylpypaikan - niihin renkaisiin kun saa semmosia sopivia kansia, tai olisko ne pohjia(?), mut anyway, yhteensopivia osia kuitenki... sinne sit joku kamina kans tekeen lämmintä. Mä kyl hiukan meinasin et olisko hyvä, ku aika karhee semmonen betonipinta on.
Vaikka voishan sinnekin laahata jonkun vanhan tuolin =)
Tulin juur saunasta ja istuksin hetken tuolla ulkona... mittailin siinä tähtitaivasta ja haaveksin oikein tosissaan siitä ammeesta... *huokaa*
Järveen on parisataa metriä ja lmpikin löytyy pihalta :O
Mulle ei piisaa sit mikään !!Pihasta ei muuten löydy ensimmäistäkään impeä !!
Lampi sitävastoin löytyy ;D))
*nauraarätkättää* - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
Pihasta ei muuten löydy ensimmäistäkään impeä !!
*nauraarätkättää*No voi jee, että oot mukavan tuntuinen tyyppi.
Hyvä sä:)
Joo ja siis, öh, ylipaljo ajatuksia ja ideoita tuli, kun luin sun juttujas.
Asia on vaan nyt tällä hetkellä niin, että päätin rekisteröityä nettipokeriin eli lensin tonne rapakon taa. Nyt pidän pienen tauon ja tulin palstalle kurkkaamaan ja kohta alan kortteilemaan taas.
Vastaan huomenna sulle. Nyt katsos kun tartee vaan matikkaa ja prosentteja pyöritellä pääs, että en kertakaikkisesti ole kykenevä nyt muuhun.
Ajatella, että on joku toinenkin (plus hänen miehensä) ammehullu ihiminen olemassa. Että tulin onnelliseksi:)
Palajan asiaan....
Punaviiniä minäkin sitten klasihin kaadeskelin, kun te muutkin. Emmmmmmmääää tietenkään muuten olis. - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
Pihasta ei muuten löydy ensimmäistäkään impeä !!
*nauraarätkättää*No vähä mä kraavin päätäni, kun luin, että järvi on parin sadan metrin pääs ja pihalta löytyy IMPI:) heh,ihan hyvä ku selvennit asian:)))))))))))))
Siitä pöntöstä siis....
Meneehän siihen vettä, jos täyteen pistää, mutta jos kylpemiseen sitä meinaa, niin jos vaikka istuu pöntön pohjalla ja haluaa, että pää kuitenkin jää vedenpinnan yläpuolelle, niin sittenhän sitä vettä ei tarvita älyttömän-älyttömäsi.
Vaikka voishan se olla viehättävää istua pöntön pohjalla sukelluslaitteiden kera.
Niin tai joku putki suussa, jonka kautta hengittää.
Kylpyammeeseen mahtuu nipin napin kaksikin ihmistä, mutta toki hieman ahtaalta tuntuu. Tommonen iso pönttö sitten on jo siinäkin mieles ihanteellinen, että sinne voi kutsua miehensäkin ilakoimaan.:)
Ilman muuta jotain eristystä kannattaa laittaa ja varsinkin jos meinaa kylmillä ilmoilla "ammeilla". Oikeastaan viileillä ilmoilla se onkin parasta.
Kyllä kesää odottelen taas innolla. Hitto kun ihanaa. - rygseck
No vähä mä kraavin päätäni, kun luin, että järvi on parin sadan metrin pääs ja pihalta löytyy IMPI:) heh,ihan hyvä ku selvennit asian:)))))))))))))
Siitä pöntöstä siis....
Meneehän siihen vettä, jos täyteen pistää, mutta jos kylpemiseen sitä meinaa, niin jos vaikka istuu pöntön pohjalla ja haluaa, että pää kuitenkin jää vedenpinnan yläpuolelle, niin sittenhän sitä vettä ei tarvita älyttömän-älyttömäsi.
Vaikka voishan se olla viehättävää istua pöntön pohjalla sukelluslaitteiden kera.
Niin tai joku putki suussa, jonka kautta hengittää.
Kylpyammeeseen mahtuu nipin napin kaksikin ihmistä, mutta toki hieman ahtaalta tuntuu. Tommonen iso pönttö sitten on jo siinäkin mieles ihanteellinen, että sinne voi kutsua miehensäkin ilakoimaan.:)
Ilman muuta jotain eristystä kannattaa laittaa ja varsinkin jos meinaa kylmillä ilmoilla "ammeilla". Oikeastaan viileillä ilmoilla se onkin parasta.
Kyllä kesää odottelen taas innolla. Hitto kun ihanaa.No ni =)
Mä kävin mittailemassa sen pöntön ja idea on seuraava ---> se kehikko sahataan poikki siitä toisiksylimmän poikkivanteen kohdalta ja se pönttö vähän ylempää... sit sen pöntön reunat taivutetaan sen kehikon yli, jotain kuumailmapuhallinta apuna käyttäen... on sitte helpompi kiivetä sinne =)
Tikapuut pitää tehdä siihen kans tai joku muu teline - on meinaan se pönttö sit kummiskin aika korkee :O
Kuinkahan sieltä vaan pääsee pois, jos tulee laitettua liikaa puita pesään - voi olla näky ;D))
Kypsään ikään ehtinyt emäntä vois olla sitä sitten sanan varsinaisessa merkityksessä - *hirnuu*
Tilaa siellä on kahdelle aikuiselle mainiosti !
Mut nyt mun tarvii puhua hetki vakavasta aiheesta... kävin äsken kahdella kirppiksellä - saaliina vaan kolme kirjaa :O
Miten tässä näin nyt kävi ? - rygseck
No voi jee, että oot mukavan tuntuinen tyyppi.
Hyvä sä:)
Joo ja siis, öh, ylipaljo ajatuksia ja ideoita tuli, kun luin sun juttujas.
Asia on vaan nyt tällä hetkellä niin, että päätin rekisteröityä nettipokeriin eli lensin tonne rapakon taa. Nyt pidän pienen tauon ja tulin palstalle kurkkaamaan ja kohta alan kortteilemaan taas.
Vastaan huomenna sulle. Nyt katsos kun tartee vaan matikkaa ja prosentteja pyöritellä pääs, että en kertakaikkisesti ole kykenevä nyt muuhun.
Ajatella, että on joku toinenkin (plus hänen miehensä) ammehullu ihiminen olemassa. Että tulin onnelliseksi:)
Palajan asiaan....
Punaviiniä minäkin sitten klasihin kaadeskelin, kun te muutkin. Emmmmmmmääää tietenkään muuten olis.Samoin =)
Tota... et satu keräileen kiviä kans ? - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
Samoin =)
Tota... et satu keräileen kiviä kans ?Laskekko leikkiä häh?
Siis minä jos kuka oon niin kova keräämään kiviä, että et uskokaan.
Samoksella ollessamme perheen kera, ihastuin oitis uimarannan kiviin.
Lapset snorklasivat vedessä ja minä kuljin ku kaakki silmäsuojukset ohimoilla ja nenä maassa, koukkien käteen erilaisia siloosia kiviä.
Joku tuiki tuntematon nainen oli ilmeisesti seurannut puuhiani ja todennut minut kivihulluksi, niin hän tuli luokseni ja sanoi, että sinä ilmeisesti etsit hienoja kiviä. Hän antoi minulle yhden oranssin värisen kiven ja sanoi, että saat tämän kiven, joka on ihan pyöränsatulan näköinen. Ja todella olikin ihan satulan näköinen. Se kivi on vieläkin tuola olkkarissa koristeena.
Joo ei, ei ollut ihan pyöränsatulan kokoinen, pikkusen pienempää plaatua.
Akvaariossa on kans aimo kasa ulkomailta tuotuja kiviä. - Hei kun keikuskelen
rygseck kirjoitti:
No ni =)
Mä kävin mittailemassa sen pöntön ja idea on seuraava ---> se kehikko sahataan poikki siitä toisiksylimmän poikkivanteen kohdalta ja se pönttö vähän ylempää... sit sen pöntön reunat taivutetaan sen kehikon yli, jotain kuumailmapuhallinta apuna käyttäen... on sitte helpompi kiivetä sinne =)
Tikapuut pitää tehdä siihen kans tai joku muu teline - on meinaan se pönttö sit kummiskin aika korkee :O
Kuinkahan sieltä vaan pääsee pois, jos tulee laitettua liikaa puita pesään - voi olla näky ;D))
Kypsään ikään ehtinyt emäntä vois olla sitä sitten sanan varsinaisessa merkityksessä - *hirnuu*
Tilaa siellä on kahdelle aikuiselle mainiosti !
Mut nyt mun tarvii puhua hetki vakavasta aiheesta... kävin äsken kahdella kirppiksellä - saaliina vaan kolme kirjaa :O
Miten tässä näin nyt kävi ?Siitä tulee varmasti yli-hieno.
Pitäähän sielä sisällä olla joku penkkisysteemi, kuten niissä valmiissa paljuissakin on. Se on samalla yksi porrasaskelma, kun pois tullaan.
Ku paljun reunalle vaan pääsee, niin siihen vois rakentaa liukumäen ja loppumatkan paljun toiselle puolelle tapahtuukin vauhdikkaasti liukuen:)
Tiesitkö muuten, että jos sielä vedessä mojuu pitkään, niin sinne veteen on laitettava merisuolaa. Yks paketti pätkästään veteen. Tää on ihan totta-totta.
Mä kans kattelin eilen kirpputorilla kirjoja. Julmetun paljon olikin kirjoja. Ei ollut aikaa niitä kirjoja katsella, joten päätin, että menen huomenna vapaapäivänäni uudestaan niitä katsomaan. - rygseck
Laskekko leikkiä häh?
Siis minä jos kuka oon niin kova keräämään kiviä, että et uskokaan.
Samoksella ollessamme perheen kera, ihastuin oitis uimarannan kiviin.
Lapset snorklasivat vedessä ja minä kuljin ku kaakki silmäsuojukset ohimoilla ja nenä maassa, koukkien käteen erilaisia siloosia kiviä.
Joku tuiki tuntematon nainen oli ilmeisesti seurannut puuhiani ja todennut minut kivihulluksi, niin hän tuli luokseni ja sanoi, että sinä ilmeisesti etsit hienoja kiviä. Hän antoi minulle yhden oranssin värisen kiven ja sanoi, että saat tämän kiven, joka on ihan pyöränsatulan näköinen. Ja todella olikin ihan satulan näköinen. Se kivi on vieläkin tuola olkkarissa koristeena.
Joo ei, ei ollut ihan pyöränsatulan kokoinen, pikkusen pienempää plaatua.
Akvaariossa on kans aimo kasa ulkomailta tuotuja kiviä.Kuhan kysäsin =)
Meinaan ku kans keräilen niitä... uloskin ja varsinkin sinne.
Tos pari vuotta sitte sain päähäni että teen semmosen pihalaatotuksen luonnonkivistä. Keräilin niitä ensin omia aikojani ja sitten sain siipankin siitä innostumaan - luoja nähköön ettei meillä oo naapureita ihan liki... siinä olis voinu leuka jos toinen loksahtaa sijoiltaan, ku olis nähny tän parin painelevan pisin raittia maitokärryjen kanssa ja keräävän ojienpohjilta kiviä ;D
Niihin laattakiviin riittä että yks kohta on silee, voi sitte muuten olla vaikka mimmonen musa - sinnehän se uppoo maahan...
Painavin tais olla jotain likemmäs sata kiloo, ku rystyset valkosena sitä raahattiin mettästä :O
Juur kaivettiin mein pihatien alkuu oja ja arvaas onko siinä muutamakin hyvännäkönen yksilö !!
Moon säilöny niitä tos kanakopin nurkalla, otan sitten siitä ku tarvin johonkin =)
Sisälläki on kiviä - kuis muuten !
Oon reissuillani aina jonku pienen kivan kiven keränny...
Nyt on suunnitelmissa muurata luonnokivistä grilli (tai semmonen kummeli) tonne ulos - siihen tarvitaan kans kaikenmoisia musakoita... mää kuulen jo sieluni korvin, miten toi yks kiristelee hampaitaan =)
Oon sanonu, että ottais hyötyliikuntana tarjoamani mahdollisuuden hyödyntää luonnonmateriaalien kestävyyttä ja ajatonata kauneutta !
- ...
Hanki seksiä ja sen päälle eurokossu. Takuulla rentouttaa.
=DW=- rygseck
Lupaat vaan !
Mutta joo, tää on suunnitelmissa vielä =)
Mun ohjeet taitaisi mennä sensuurin puolelle, heh heh
- rygseck
*nauraa*
Kuvittele jos mä olisin tehny kaikki noi hienot ehdotukset, niin lopputulos olis kutakuinkin tämä ---> Makaisin kylpytynnyrissä, lukisin siinä parit kirjat, pesisin samalla jääkaappia ku ukkokulta hmmhmmhmm ja sit tekisin listan tekemättömistä töistä silläaika ku ukkokulta toipuis edellisestä ja jaksais taas hmmhmmhmm - sit voiski kietasta pullollisen punkkua, syödä jotain pientä ja mennä saunaaaaaahhh.... ;D
Mitä sulla oli tarjota - anna tulla vaan ;D)) rygseck kirjoitti:
*nauraa*
Kuvittele jos mä olisin tehny kaikki noi hienot ehdotukset, niin lopputulos olis kutakuinkin tämä ---> Makaisin kylpytynnyrissä, lukisin siinä parit kirjat, pesisin samalla jääkaappia ku ukkokulta hmmhmmhmm ja sit tekisin listan tekemättömistä töistä silläaika ku ukkokulta toipuis edellisestä ja jaksais taas hmmhmmhmm - sit voiski kietasta pullollisen punkkua, syödä jotain pientä ja mennä saunaaaaaahhh.... ;D
Mitä sulla oli tarjota - anna tulla vaan ;D))Neljä kertaa peräkkäin piip piip piip piip...
- rygseck
miljoona kirjoitti:
Neljä kertaa peräkkäin piip piip piip piip...
Mä arvasin :O
Eli ---> Kylpytynnyrissä, ympärijuovuksissa, harrastaen seksiä, samalla lukien kirjoja, saunoen, jääkaappia pesten ja helvetillinen piipitys korvissa soiden !!!
Mä oon kauhusta kankeena ;D))) rygseck kirjoitti:
Mä arvasin :O
Eli ---> Kylpytynnyrissä, ympärijuovuksissa, harrastaen seksiä, samalla lukien kirjoja, saunoen, jääkaappia pesten ja helvetillinen piipitys korvissa soiden !!!
Mä oon kauhusta kankeena ;D)))heh heh, skool sille *nostaa punkkulasia*
- rygseck
miljoona kirjoitti:
heh heh, skool sille *nostaa punkkulasia*
Skål !
On muuten semmonen ohjelma, ettei siitä selvinpäin selviytyiskään ;D - ukkies
niin munkii hihihi
Ootko kokeillut uutta kahden tähden Jallua, jota on vain rajoitettu erä myynnissä? Se ei nimittäin jäykistä, vaan notkeuttaa etenkin kielenkantoja.:-)
- rygseck
Hei - muutes - tiäksää mikä on talonmiehen vapaapäivä ?
Noh - se on jallu ilman kolaa !
Ja asiaan... käväsin juur puulkaakissa ja ostin punkun ja rommiviinan =)
Ajattelin viimeinkin rentoutua tänään, ku koko viikon oon miettiny, miten se tulis tehdä... *nauraa*
Mulla on kauhee nälkä - meillä oli semmosta ruokaa, jota en voinu syödä !!! rygseck kirjoitti:
Hei - muutes - tiäksää mikä on talonmiehen vapaapäivä ?
Noh - se on jallu ilman kolaa !
Ja asiaan... käväsin juur puulkaakissa ja ostin punkun ja rommiviinan =)
Ajattelin viimeinkin rentoutua tänään, ku koko viikon oon miettiny, miten se tulis tehdä... *nauraa*
Mulla on kauhee nälkä - meillä oli semmosta ruokaa, jota en voinu syödä !!!Ja mieskö sen ruoan oli tehnyt? Häh? :-DDD Taidan toisaalla käydä antamassa hänelle moitteet pahan ruoan tekemisestä! :-DDD
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Ja mieskö sen ruoan oli tehnyt? Häh? :-DDD Taidan toisaalla käydä antamassa hänelle moitteet pahan ruoan tekemisestä! :-DDD
Ei ku.. se oli jotain valmista =)
(lue sieltä mun sivulta)
J. sen kyllä kylmäaltaasta pyydysti, paiskas keittön pöydälle ja sano miehekkäästi, että perkaahan akkakulta nuo !!
Jessus et mun suu on rakoilla ja huulet turbona :O rygseck kirjoitti:
Ei ku.. se oli jotain valmista =)
(lue sieltä mun sivulta)
J. sen kyllä kylmäaltaasta pyydysti, paiskas keittön pöydälle ja sano miehekkäästi, että perkaahan akkakulta nuo !!
Jessus et mun suu on rakoilla ja huulet turbona :O:-DDDD Sorry, toi oli paha ja totta kai mä sen huomasin, että jotain siellä oli kurkusta alas pistetty, mikä kurkkutorven korvensi.
- Rattus sp.
Vastaan sen verran myöhään, ettet tarvitse enää mitään vinkkejä. Uskon, että olet onnistunut rentoutumisessa. Täälläkin yritetään sitä eli tein kymmenen kilometrin lenkin tänään. Uudessa kaupungissa eksyy aina.. Kai tätä kaupungiksi voi kutsua? Mittasuhteet ovat kylläkin aika pienet..
- rygseck
Kovasti olen rento =)
Onhan se nyt kaupunki sentäs :O
Muistan ajan jolloin Poliisi-TV:ssä ei muista kaupungeista(!!) puhuttukaan ;D
Oli muuten Austraalialaista punkkua... ei hassumpaa =) - Rattus sp.
rygseck kirjoitti:
Kovasti olen rento =)
Onhan se nyt kaupunki sentäs :O
Muistan ajan jolloin Poliisi-TV:ssä ei muista kaupungeista(!!) puhuttukaan ;D
Oli muuten Austraalialaista punkkua... ei hassumpaa =)Täällä on taas nautittu chileläistä. Tämä kaupunki on helppo hahmottaa. Löytää aina auto takaisin työpaikan autotalliin :). Selkeämpi tämä on verrattuna Poriin ja täältä ihan oikeasti löytyy parkkipaikkoja verrattuna Lahteen.
- rygseck
Rattus sp. kirjoitti:
Täällä on taas nautittu chileläistä. Tämä kaupunki on helppo hahmottaa. Löytää aina auto takaisin työpaikan autotalliin :). Selkeämpi tämä on verrattuna Poriin ja täältä ihan oikeasti löytyy parkkipaikkoja verrattuna Lahteen.
Mä oon mein puulkaakin kaikki chileläiset maistellu jo :O
Ne on mun suosikkeja kyllä - mut väliin pitää kokeilla jotain muutakin...
Saunan pesään tuli ja siinä odotellessa näitä...
http://kuvablogi.com/nayta/3470786/
Noihin on hyvä purkaa kaikki työssä syntynyt stressi, kaikki agressiot.
Sitten saunaan, pari saunakaljaa, ensimmäinen lauteilla istuen, miettien syntyjä syviä. Toinen jäähdytellessä.
Saunan jälkeen kahvit. Muutama viski ja...
http://www.youtube.com/watch?v=f8mMWh62XpU
ja vaikka...
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voice-finland/michael-monroe/mikko-herranen/video/voice-finland-live-3-mikko-herranen-kill
Kummasti rentouttaa. Onneksi on vielä toinen lomaviikko jäljellä, on sen verran raskas ollut tämä ensimmäinen;)- rygseck
Jestas =)
Sullahan on ohjelmaa siellä !
Mulla on vähän samanlaisia puuhia tuolla pihalla - mut ne odottelee kesää kyllä...
Telkku meillä ei näy, pakko tyytyä yleareenan tarjontaan ja sit mitä dvd.ltä löytyy, jos mielii pönttöä tollottaa - mä oon ihan pihalla, mikä siellä nykyisin on "se juttu" =)
Mä huomaan kans rentoutuneeni siinämäärin, että yks lisäviikko ei tekis pahaa ;D)) rygseck kirjoitti:
Jestas =)
Sullahan on ohjelmaa siellä !
Mulla on vähän samanlaisia puuhia tuolla pihalla - mut ne odottelee kesää kyllä...
Telkku meillä ei näy, pakko tyytyä yleareenan tarjontaan ja sit mitä dvd.ltä löytyy, jos mielii pönttöä tollottaa - mä oon ihan pihalla, mikä siellä nykyisin on "se juttu" =)
Mä huomaan kans rentoutuneeni siinämäärin, että yks lisäviikko ei tekis pahaa ;D))Nin, kesällä on sitten ihan toiset jutut, tekemisen puute ei pääse yllättämään.
Mikä ettei näy, telkku? No vähempi se meilläkään näkyy, kun on yleensä kiinni. Näin musiikkihullulle tuo The Voice of Finland kyllä näkyy, ja Idols.
Uskomatonta, että tollasia kykyjä piilossa samaan aikaan kun radiosta suoltaa jonninjoutavaa. Kim Koskinen, Mikko Herranen, Selja Felin ja muitakin. Se on "se juttu", nykyisin. Muiden jutuista en tiedä.
Niin, lomailu on rankkaa. Pitäs saada ihan lakiin, että jokaista lomaviikkoa kohti pitää saada yksi lomaviikko, mieluummin kaksi.- rygseck
mies-vm56 kirjoitti:
Nin, kesällä on sitten ihan toiset jutut, tekemisen puute ei pääse yllättämään.
Mikä ettei näy, telkku? No vähempi se meilläkään näkyy, kun on yleensä kiinni. Näin musiikkihullulle tuo The Voice of Finland kyllä näkyy, ja Idols.
Uskomatonta, että tollasia kykyjä piilossa samaan aikaan kun radiosta suoltaa jonninjoutavaa. Kim Koskinen, Mikko Herranen, Selja Felin ja muitakin. Se on "se juttu", nykyisin. Muiden jutuista en tiedä.
Niin, lomailu on rankkaa. Pitäs saada ihan lakiin, että jokaista lomaviikkoa kohti pitää saada yksi lomaviikko, mieluummin kaksi.No ku... asutaan täällä mettän keskellä =)
Tarttis kiskoo antenni tonne lipputangon nuppiin, et se olis tarpeeks korkeella - muuten ei kyllä onnistu.
Tietty joku lautasantenni ja taivaskanavat joo, mut ku ollaan toimeen tultu ilmanki, ni olkoon...
Joskus talvisin ku pakkanen oikein paukkuu nurkissa tai tulee vaakaräntää, nii oliski kiva katella toosaa, mut toisaalta se on niin lyhyt aika sit kuitenkin - hyvin pärjää tolla areenan tarjonnalla.
Lomailu on monasti rankempaa ku duuni :O
- Terveisiä Savosta!
Virkistyin aamulla hetkessä, kun vaimo oli pukeutunut mustiin nahka-asusteisiin ja alkoi virpoa minua vitsalla. harmi, kun ei ollut antaa Kinderin yllätysmunaa, mutta...
...jaa, tännään on kuulemma Aprillipäiväkin...
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/12163478.html- rygseck
Syö silliä =)
Tiäks muuten... mullapa ei tuu munasta pulaa =)
Tää on taivahan tosi !!
Ota ihan rennosti vaan... rygseck kirjoitti:
Syö silliä =)
Tiäks muuten... mullapa ei tuu munasta pulaa =)
Tää on taivahan tosi !!
Ota ihan rennosti vaan...Montakos munivaa löytyy pihan perältä;)?
Olishan niitä itelläkin hyvä olla muutama kaakattamassa, ihan varmuuden vuoksi.
Tänään tuli poikaa Hesan bussille heittäessäni mieliteko paistetusta munasta ja pekonistapaistetun Kestileivän päällä. Poikkesin tullessa kauppaan ja hyvä kun sain sen yhden rasian, kovin oli tyhjänpuoleinen munahylly.- rygseck
mies-vm56 kirjoitti:
Montakos munivaa löytyy pihan perältä;)?
Olishan niitä itelläkin hyvä olla muutama kaakattamassa, ihan varmuuden vuoksi.
Tänään tuli poikaa Hesan bussille heittäessäni mieliteko paistetusta munasta ja pekonistapaistetun Kestileivän päällä. Poikkesin tullessa kauppaan ja hyvä kun sain sen yhden rasian, kovin oli tyhjänpuoleinen munahylly.Kaheksan on nyt =)
Voisin sanoa ja sanonkin, että muna päivässä pitää lääkärin loitolla !
Mitä muuten on kestileipä ? Joku paikallinen herkku ? rygseck kirjoitti:
Kaheksan on nyt =)
Voisin sanoa ja sanonkin, että muna päivässä pitää lääkärin loitolla !
Mitä muuten on kestileipä ? Joku paikallinen herkku ?Juu, muna on terveellistä.
Joka päivä syön puolikkaan Kestileivästä. Aina sitä ei paikallisessa kaupassa ole, siksi pakastimessa onkin aina vähintään yksi Kestileipä. Sitten onkin ongelma, jos sekä pakastin että kaupan hylly ovat tyhjänä Kestileivästä. Silloin on tyydyttävä Maalaisleipään.
Tuskin kovinkaan paikallinen herkku
http://www.fazer.fi/Tuotteet-ja-palvelut/Leipomot/Leipomotuotehaku/Tuotetiedot/?pid=107566- rygseck
mies-vm56 kirjoitti:
Juu, muna on terveellistä.
Joka päivä syön puolikkaan Kestileivästä. Aina sitä ei paikallisessa kaupassa ole, siksi pakastimessa onkin aina vähintään yksi Kestileipä. Sitten onkin ongelma, jos sekä pakastin että kaupan hylly ovat tyhjänä Kestileivästä. Silloin on tyydyttävä Maalaisleipään.
Tuskin kovinkaan paikallinen herkku
http://www.fazer.fi/Tuotteet-ja-palvelut/Leipomot/Leipomotuotehaku/Tuotetiedot/?pid=107566Näyttää olevan hieman maalaisleivän näköinen.
En oo kyl tainnu ikänä tota maistaa, ei nimikään tunnu tutulta...
Pitääkin moinen saalistaa seuraavalla kerralla, ku menee isoon kauppaan =)
Sä et sitten ole hurahtanut noitten karppaajien riveihin =)
Ei sillä - en ole minäkään ! rygseck kirjoitti:
Näyttää olevan hieman maalaisleivän näköinen.
En oo kyl tainnu ikänä tota maistaa, ei nimikään tunnu tutulta...
Pitääkin moinen saalistaa seuraavalla kerralla, ku menee isoon kauppaan =)
Sä et sitten ole hurahtanut noitten karppaajien riveihin =)
Ei sillä - en ole minäkään !Pari siivua, yleensä kermajuustoa päällä (ja tietysti voita alla), menee työpäivinä kahvin kanssa neljä kertaa. Mistään "hötöleivistä" en tykkää, ja niitähän on kaupan hyllyt väärällään. Ruisleipä olisi kyllä hyvää mutta sitä ei viitsi joka päivä syödä, kun se tahtoo muuttaa mahan kaasulähteeksi.
Karppauksen yhdistän painonhallintaan ja siihen ei ole mitään tarvetta. Syön kaikkea, mikä vaan maistuu.
- Adria ejk
Mun mielestä parhaiten rentouttaa äijää, äijänä yksinolo. On erittäin rentouttavaa avata kaljatölkki ja kuunnella sen rapsahduksen jälkeen täydellistä hiljaisuutta.
Kunnes sitten alkaa kaipaamaan rapsahduksen jälkeistä sättimistä.
Elä sitten sovussa elämän eri ilmiöiden kanssa. - laahustava2
Kun saa ihan omaan tahtiin uida ja sen päälle saunoa niin jopa on rento olotila.
Haittana on mulla vaan se,että silmät on kuin hiekkaa olisivat täynnä.Ärsyttää tosi paljon uimahallin vesi.
Tietysti moisen urheilusuorituksen jälkeen voi palkita itsensä hyvällä juomalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157