Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
neiti10
profiilit
neiti10
neiti10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
79
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moikka minimi on 118€ mun mielestä tällä hetkellä.Mutta senkin vanhemmat voivat sopia keskenään.
30.10.2005 00:41
Varaudu että miehelläsi voi olla naisiakin muualla kun sinä...Miehet ylensä ilmaisevat haluttomuudella ja väsymyksellä kaikki mielitekonsa..Eli kun ovat pettäneet naista he vaan käpertyvät omiin oloihinsa.Kokemuksesta tiedän...
28.10.2005 13:25
Annan neuvon vaikka olisi vaikeeta niin sairaus on aika vakava.Ole kiltisti ja kuuntele häntä nyt sinun lähteminen on liikaa hänelle ja sinulle itsellesi.
21.10.2005 22:43
Mieheni vastasi kun kysyin miksi teki näin ei hän tiedä.Vaan vastasi et kai se oli joku panopuu hyi kun yököttää.Ja se nainen jonka tykönä hän kävi niin se nainen oli laittanu kaikki ylös eli käyntejä oli 15 kahvia ja 16 seksiä.Ja mikä tarkotus tämäkin oli seltä naiselta.Olen tämän naisen kanssa jutellut paljon mieheni pettämisestä..
05.10.2005 12:07
Itse olen 33 vuotias ja viidenlapsen äiti minua on kerran pahasti petetty ja sain vasta nyt tiedon.Olen kolme vuotta seurusellut ja meillä kaksi lasta tämän miehen kanssa.Vanhin meidän on nyt 2 vuotta ja nuorin 4kk.Sain teidon 1.9.05 että minun miehelläni on toinenkin 2 vuotias poika mailmalla eli hän on pettänyt toisen naisen kanssa minua ja syntynyt lapsikin ja viellä saman ikäinen.Hyi kun oikein inhotaa hänen touhut.Ennestään minulla kolme lasta ja meidän suhde edellisen kanssa kaatui kun hän vain aina töissä ja mitään muuta hänellä ei ollut kun työ.Ajattelin että löydän miehen joka rakastaa minua ja lapsiani mutta sainkin petturin.Mitä mieltä olet jatkuuko tämä suhde tästä etteen päin miten???
05.10.2005 12:01
Olemme asiasta keskustelleet ja puhunut mutta kaitpa nekin on jo käyty läpi.Ja heitän pois..Olen vaan aika sokissa viellä tästä asiasta..
03.10.2005 23:31
Uskollisia miehiä ei löydy.Olen itse kokenut ja nähnyt paljon kaiken moista.
01.10.2005 23:47
Meillä sama touhu melkein ja kesti kolme vuotta ja äijä jäi rysänpäältä kiinni.Olikin toinen nainen ja tullut samaan aikaan raskaaksi kun minä ja tästä on jo kolme vutta.Sain tiedon vasta nyt.
28.09.2005 14:04
Aivan tätä olen miettinyt.Voipi olla että löytäisin sen unelmien miehen jossakin vaiheessa.Eli aloitan koulun ensivuonna ja jatkan elämääni.Kurjinta on se että toiseta meni luotto ja kaikki.Kiitos neuvosta..
28.09.2005 13:22
Haluaisin jatkaa ja tykkään hänestä mutta kun luottamus on mennyt se on kurjaaa.Aina vain pelkää että milloin se taas tekee mulle tämän.Koska kolme vuotta kun olemme olleet yhdessä on pitkä aika.Olen hänen takiaan keskeyttäny koulun ja jatkan ensivuonna.Ja tehnyt kaikki hänen eteensä ja viilasi mua näin pahasti silmään.Olen tosi kurjassa tilanteessa.Sitä itsekkin olen ajatellu että oliko tämä tosiian meidän alku vain leikkiä että sai minut raskaaksi ja halusi vain sitten pettää minua.Se on vain paha asia kun kerran pettää se pettää aina..DB.EELLE olet ainenkin fiksu vastaaja.KIITOS
28.09.2005 10:41
Olen hänen kanssaan viellä ja hänen suhde toiseen katunut jo 2,3kk aikaa.Mutta mikä oikein minulle??Uskallanko jatkaa nyt kun kuulin tämän vasta nyt.Mieheni haki lähastymiskeltoa tälle entiselle akalleen.Se akka oli kaikki kerrat laittanut ylös eli kahvit ja seksit erikseen.Aika naakkaa oli..Mieheni ei selitä miksi suhde jatkui sen akan kanssa 9kk kautta.Itse odotin hänelle lasta ja naakkakin odotti hänelle.Lapsilla eroja 2kk3viikkoa.Heti kun aloimme olemaan mies rupesi halumaan lasta minun kanssani.Kait se oli ettei vaan osannut katkaista edellistä suhdetta.Näin tämän akan viikko aikaa ja oli aika haaska suoraan sanottua.Olen itse viellä ainenkin ihmisen näköinen mutta en sitten vaan tiedä.Jos itse olisin mies en sitä akka kyllä huolisi..Neuvokai Kyllityttöä.....
28.09.2005 00:56
Olen samaa mieltä ota ja jätä
26.09.2005 18:17
Olen henkisesti sinun tukenasi..Koita jaksaa ja pärjätä.
25.09.2005 15:44
Pidätte illalla palaverin ja puhutte surut ja murheet..
25.09.2005 13:21
Itse olen nainen ja olen seurustellut kolme vuotta ja mieheni rupesi aivan samanlaiseksi kun sinun tyttöystäväsi.Aina kun kysyin mikä mättää kaikki ok ja asioita vain mietin ja pohdin ja aina vetosi raha asioihin.MUTTA NUY SELVISIKIN ETTÄ HÄNELLÄ OLI SAMAN AIKAAN SYNTYNYT 2003 TOINEN LAPSI KUN MEILLEKKIN ELI OLI PETTÄNYT MINUA KOLME VUOTTA..Eli jos vaikka sun tyttöystävälläsi onkin toinen kumppani mutta ei vaan pysty kertomaan..Ole vaan valmiina että joku päivä teidän suhde kaatuu..Kokemusta on paljon ja suruja...
24.09.2005 12:25
Ei ole noin täyttä palturia..
24.09.2005 00:03
Olette aika järjettömiä..Teillä ei muuta ole elämässä kun vieraat naiset ja vieraat p..... vain mielessä varatut naistet.Olette todella pellejä.Naisia pidätte vai panopuuna ym.Toisten kustannuksilla on hauskaa pelleillä.Jos nainen tekisi noin se olisi heti h....Kyllä miehet ovat hulluja...Kattokaipa peiliin ja sanokai hyi itsellenne...
20.09.2005 23:23
Hellou Kaikki miehet olette aika järjrttömiä..Teillä ei ole muuta kun suomeksi vain p.... ja vieraat ja varatut naiset.Ne ovat vain teille tärkeitä.Jos nainen pettää tai jotai muuta heti haukutte Huoraksi tai jotain muuta vastaavaa.Sanokai mitä kivaa on pelleillä toisten tunteillA YM???
20.09.2005 23:19
Ne ovat lapsia eikä pentuja...Näin se voipi olla mutta kyllä mä pärjään kait yksinäni sitten jos toinen jättää ja palaa tämän toisen lua..
20.09.2005 13:56
En kyllä ole mikään ruma.Vientiä olisi paljon mutta en huoli kaikkea ja varsinkaan pettäjiä en huoli..Pettäjän tie on lyhyt.Haluaisin omani pitää mutta koko ajan pelkään että kun hän kerran petti se pettää toisen kerran.Siksi en tiedä mikä olisi oikein ja mikä väärin meidän suhteessa..
19.09.2005 12:09
1 / 4