Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kohta noin kolme vuotta.Alkukesästä lähtien on suhde alkanut tuntunut hyvinkin yksipuoliselta. Itse haluan suhteelta läheisyyttä ja yhdessä oloa, mutta näin tapahtuu ehkä kerran viikossa.
Hän tekee paljon töitä, mikä ei minua haittaa, mutta aina kun on vapaata niin hän pääsäntöisesti lähtee kavereidensa kanssa baariin. Seuraavana päivänä saan kuskata kaupasta ruokaa ym. kun hän makaa sängyssä.
Yhdessä hän ei halua baariin lähteä, tai sitten minun pitäisi olla selvinpäin... kun ei kuulumma jaksa kattella mua kun olen ottanut muutaman (ja tarkoitan muutamalla 6 olutta!)
Seksiä tätä nykyä harrastamme noin 2-3 kertaa kk. Itselläni on kuitenkin ihan normaalit tarpeet ja tuo määrä on mielestäni liian vähän.
Aina kun ottaa puheeksi suhteesta puhumisen ja kerron mitä haluaisin suhteelta niin komennentti on yleensä et: "jätä mut sitten"
Rakastan häntä edelleen, ja hän on "sitä mitä haluan" sen yhden päivän viikosta, mutta viikossa on seitsämän päivää...
kannataako yrittää vielä vai pitäisikö vain luovuttaa?
suhde tuntuu kuihtuneen
5
1243
Vastaukset
- Silja
Ehkä tuollaisena suhde ei kestä kovin kauan. Jonkinlainen muutos voisi suhteen pelastaa, mutta minkälainen muutos.
Jos suhde on kuitenkin päättymässä, ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka kävisit vieraissa. Se voisi siirtää suhteen jatkumista.
Ihmisten seksitarpeet ovat niin erilaisia. Itse haluat sitä joka päivä mutta kumppani vain joka toinen viikko. Miten sellaisen kanssa voisi elää? - Nimetön
Tuntuu siltä että tyttö on kyllä lopettamassa, jos näin jatkuvasti käyttäytyy. Varsinkin jos hän ei edes halua puhua asiasta vaan hyppää suoraan ultimatumiin. Ehkä olisi parempi sitten jättää hänet, jos et tunne itsestäsi välitettävän - ei ole syytä olla saatavilla toiselle jos tämä ei arvosta sitä.
Itse olen nainen ja olen seurustellut kolme vuotta ja mieheni rupesi aivan samanlaiseksi kun sinun tyttöystäväsi.Aina kun kysyin mikä mättää kaikki ok ja asioita vain mietin ja pohdin ja aina vetosi raha asioihin.MUTTA NUY SELVISIKIN ETTÄ HÄNELLÄ OLI SAMAN AIKAAN SYNTYNYT 2003 TOINEN LAPSI KUN MEILLEKKIN ELI OLI PETTÄNYT MINUA KOLME VUOTTA..Eli jos vaikka sun tyttöystävälläsi onkin toinen kumppani mutta ei vaan pysty kertomaan..Ole vaan valmiina että joku päivä teidän suhde kaatuu..Kokemusta on paljon ja suruja...
- se kusettaa sua
selvä peli. Sillä on joko toinen tai sitte se harkitsee toista.
sua se vaan käyttää hyväkseen.
hoida itelles kämppä kaikessa hiljaisuudessa ja kun muuttojutut on valmiit ni kerro.
sano sille ettet enää rakasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284