Terve!
Haluaisin kuulla tarinoita pettämisestä. Petetyksi tulemisesta ja pettämisestä. Suunnittelen TV-ohjelmaa aiheesta. Haluaisin kuulla mikä pettämiseen ajoi. Sen asian taustoja? Mielipiteitä miesten ja naisten eroista näissä asioissa? Miten pettäminen vaikutti suhteeseen? jäitkö kiinni vai et? Kuinka pienestä kaikki on loppujen lopuksi kiinni? Voiko pienellä syrjähypyllä pilata valtavia asioita? miltä "uhrista" tuntuu? voiko jos on jäänyt kiinni suhdetta enää jatkaa? Kaikkea tätä, mutta mielellään kokonaisen tarinan muodossa! Ikään kuin pienen novellin muodossa. Saat pysytellä täysin nimettömänä.
Tarinoita voi lähettää tai kysyä aiheesta lisää osoitteeseen ukas_kuningas@hotmail.com
pettäminen
2
1272
Vastaukset
Itse olen 33 vuotias ja viidenlapsen äiti minua on kerran pahasti petetty ja sain vasta nyt tiedon.Olen kolme vuotta seurusellut ja meillä kaksi lasta tämän miehen kanssa.Vanhin meidän on nyt 2 vuotta ja nuorin 4kk.Sain teidon 1.9.05 että minun miehelläni on toinenkin 2 vuotias poika mailmalla eli hän on pettänyt toisen naisen kanssa minua ja syntynyt lapsikin ja viellä saman ikäinen.Hyi kun oikein inhotaa hänen touhut.Ennestään minulla kolme lasta ja meidän suhde edellisen kanssa kaatui kun hän vain aina töissä ja mitään muuta hänellä ei ollut kun työ.Ajattelin että löydän miehen joka rakastaa minua ja lapsiani mutta sainkin petturin.Mitä mieltä olet jatkuuko tämä suhde tästä etteen päin miten???
Mieheni vastasi kun kysyin miksi teki näin ei hän tiedä.Vaan vastasi et kai se oli joku panopuu hyi kun yököttää.Ja se nainen jonka tykönä hän kävi niin se nainen oli laittanu kaikki ylös eli käyntejä oli 15 kahvia ja 16 seksiä.Ja mikä tarkotus tämäkin oli seltä naiselta.Olen tämän naisen kanssa jutellut paljon mieheni pettämisestä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339