Vapaa kuvaus

Vaalea pörröpää,musta lempiväri,vihreät kisusilmät,huuumorintajuinen ja no,sääret parasta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

8

1. En halunnutkaan mitään uskoa tuputtaa.

Mutta totinen tosi on,että silmä parantui 3 täyssokean vuoden jälkeen,ja silmällä näkee paremmin,kuin ennen (lasien vahvuuksia muutettiin pienenmpään suuntaan).

Kyllä olet oikeassa,että aiheutti totaalista sekamelskaa lääkärien keskuudessa.Asian,joka nykylääketieteen mukaisesti on mahdotonta parantaa,ja saada silmä näkökykyiseksi 3 vuoden jälkeen,ei ole mahdollista.
    Lääkärit vetävät jonkinlaista yhtenevää aikajanaa sen suhteen,että mikäli 3kuukaudessa ei tapahdu mtn muutosta näkökyvyssä,niin mahdotonta se on 3vuodenkaan jälkeen.Näin meille kerrottu,ja eipä minun tarvitse kaivaa,kuin yksi pahvilaatikollinen tyttäreni Epikriisejä,niin siellä on selvä merkintä Näköhermontulehduksesta ja hermon 3:sta vauriokohdasta.

Tytär sai asianmukaiset Solumerdrol hoidot (kortisonitiputus hoidot 3peräkkäisenä pv:nä,ja vielä sen jälkeenkin,mutta näkö ei tullut takaisin.Myöskin myöhemmin muihin relapseihin).

En aio todistella sellaista asiaa jonka olemassaolosta en tiedä,mutta totinen tosi on,että näkö on takaisin ja parempana,kuin ennen.
    Minulla ei ole tapana alkaa kädenvääntöön siitä mikä sai silmän näkökykyiseksi ja on edelleen,mutta hänen kohdallaan emme saaneet sen kummempia hoitoja,kuin kaikki muutkin Ms-potilaat saavat.
    Hänen päässään on 3 leesioita,niskaranta pahasti,rintaranka myös ,sekä selkäranka alaosa täynnä sitä ns.plakkia.
    Tai selkäytimessä.
    Näin hän on kuitenkin näkevänä kulkenut jo pitkän aikaa.Eikä kukaan lääkäreistä voi meille asiaa selittää,miten parantuminen tapahtui,mutta tapahtunut on.

Uskoo tähän ken uskoo,mutta tämä on TOTTA!
    Hyvät Joulunalukset koko perheelle!
    Voimia kaikkeen,kyllä kaikki järjestyy.Toivon ainakin!!
  2. Kyllä se usko on minullakin horjunut.Ollut vihainen jollekin,jonka olemassaolosta en ole edes varma!!

Mutta,mutta ,Tyttäreni silmä oli todella pahasti vaurioitunut,jonka lääkäritkin totesivat mahdottomaksi,että miten 3vuotinen sokeus on yhtä-äkkiä ohi.
    Minä itkin ,melkskasin,heittelin tavaroita,että tätä en jaksa,että juuri meidän urheileva tyttö sairastui.
    Eikä sekään mitenkään auttanut asiaa,että lääkärit poistivat Ms-diagnosin kokonaan,kun heidän mielestään se ,ei sittenkään ollut Ms-tauti.Mutta kuitenkin tämän vuoden alussa oli indeksit yhtälailla koholla,joka merkkinä kyseisestä taudista.Kuitenkin melkein samoilla indeksiarvoilla lekurit purkivat sen diagnoosin ja siihenn lopetettiin Avonex-injektiot ym.Mutta kas kummaa kuitenkin se oli päällä koko ajan.Lääkärit antoivat ikäänkuin tytölle toivon takaisin,että ihanaa en sairastakaan kyseistä tautia,mutta vuoden alussa olikin sitten plakit selvästi nähtävissä.Eli tunnemme kaikki,että olemme olleet jonkinlaisia heittokapuloita Dg:n varmistumisessa.Mutta koholla oleva likvor ja muut ige ym indeksit olivat koholla,joten koko taudin diagnoosi ei olisi saanut purkaa.
    Tottahan toki siinä ollaan äimänä,kun toinen sanoo toista ja toinen toista.
    Mutta ainoa asia mitä minä osasin tehdä silloinkun hän oli täysin sokea,ja kun näkö ei parantunut 3kk:ssa sanoivat lääkärit,että näönmenetys on nyt pysyvä,niin minä vain Rukoilin,rukoilin,en edes tiedä mitä Rukoilin,mutta se oli ainoa asia mitä pystyin hänen eteensä tekemään.Mutta niin vain kävi,että hän sai näkönsä täydellisesti takaisin.Ja mikä oudointa,hän näkee tällä silmällä paremmin,kuin ennen sokeutumista.
    Älkää menettäkö toivoanne! Uskokaa ihmeisiin,sillä minunkin oli pakko uskoa,miten muka sen selittää,että nykylääketiede ei pysty korjaamaan näköhermon vaurioita,eikä lääkärit anna toivoa täysin sokeutuneelle silmälle,mutta Tyttäreni näkee nyt.

Onko se ihme? Minä en itsekkään pysty sitä tiedostamaan vieläkään,mutta sen sanon,että tunne siitä,kun näkö palautui oli jotenkin outo ja vähän pelottavakin.Ei sitä pystynyt käsittämään.
    Mutta jotenkin se pitää yrittää sisäistää,sillä hän näkee!
    Eikä kirjoitukseni ole jotain uskonlahkon liirunlaarumia.Olemme ihan Evankelisluterilaisia,mutta ehkä usko saa jtnki vaikka siirtämään vuoria.
    Enään en kuitankaan vähättele,etteikö meitä korkeampi olisi.En edes uskalla vähätellä,kun oman Tyttären täyssokea silmä saa paremman näön takaisin,kuin ennen silmän sairastumista.Hänellä oli siis näköhermossa 3 pahaa vauriokohtaa.
    Ymmärrän Vaimoasi.Hänen on varmaan vaikea kohdata,että naisena/aviovaimona on sairastunut.Ja tietenkin teidänkin kohdalla on omat vaikeutenne moneen päivän selvään asiaan,kuten avioelämään ym.Vaimosi voi olla siitäkin hyvin murheellinen.
    Mutta ei minulla ole mitään ihme lahjoja,mutta voin Rukoilla Vaimosi puolesta,sillä minä olen Ihmeen nyt nähnyt,niin miksei se teidänkin tapauksessanne voi toteutua!
    Niin ja onhan meillä kaikille epäilijöille näyttää kaikki Faktat epikriisien muodossa!
    Uskon,että teillä kääntyy asiat vielä parhain päin ja se huumori on hyvä juttu.Sano hänelle erittäin lämpimät terveiset,Sinulle myös.
    Lämpimät Joulunalus Odotukset teille!
    Ps/ Kaikki on siis totta mitä olen yllä kirjoittanut.Mikä syy olisi valehdella ja mitä minä valehtelulla saisin aikaiseksi? En siis yhtään mitään!
  3. Olipa kaunista muistaa meitä.

Olet varmasti todella eksysissä asioiden kanssa,ja hakuni olisi voida sinua auttaa.
    Täydellinen tosiasia,että tyttäreni oikea silmä oli täysin sokea,joka palautui 3vuoden jälkeen melkeimpä niksi naks!

Vaadimme uutta wep-koetta,missä on piuhat päässä,eikä siinä testissä ole mahdollista mitenkään ns.valehdella puoleen ei toiseen!

Jouduimme siis vaatimalla vaatimaan koetta,koska häntä ei uskottu siinä,että näkee täysin!
    No seraavaksi lääkärit juoksi suorastaan ympyrää hämmentyneinä,sekaisin ja hämillään.

Kaikki ne 3 vauriokohtaa oli parantunut,eikä jälkeäkään mistään ,että moisia kohtia siellä olisi ollutkaan.
    Sen lääkäritkin myönsi ,että mikä "ihme" tämä on.

Tässä on nyt jälkeen saatu vähän muitakin outoja asioita,mutta kuten em.kommenttia lukemalla,en mitenkään haluaisi saattaa enään tytärtäni ja minua " kivitettäväksi",sillä silloin,kun aloin työstää omalla tapaa omaa tuskaani,en tyttäreni tuskaa,vaikka tuska tulikin hänen sairaudestaan,sain minä todella huonoja kommentteja.
    Tuossa ylläkirjoittaneellekin vinkiksi,ettei ole olemassa yhtä ainutta oikeaa tapaa surra,vaan kukin tavallamme sen teen.
    (tarkoitan tuota ylläkirjoittanutta,joka ei vie Äidilleen surujaan).Minä taas hoitajana olen mitä enemmän se,joka on kiinnostunut asioita,jotka koskettavat perhettäni!

Sinulle olisin kiinnostunut kertoilemaan ja juttelemaan asioista,mitä meidän kohdalla on tapahtunut ja mitä koettu,yleensä kaikesta.

En ole niin fiksu,että osaisin jotenkin tuolta Suomi24 kautta ottaa yhteyksiä,kuin sinä teit,vai tuliko se ihan normaalia tietä.
    Olemme luotettava perhe Varsinais-Suomesta,mutta keksitkö keinoa miten asiasta voi keskustella ilman näitä 3:sia osapuolia mukaanlukien.
    Ettei täällä sivuilla.
    Osan jopa sain poistettua,mutta kaikki ei sittenkään hävinnyt,koska osasit ottaa yhteyttä.
    Luotan Sinuun.Mutta en muihin,joten en arvaa sähköpostiosoitettani antaa jne.

Mutta jospa se keino löytyisikin!
    Muistathan kuitenkin,että kaikkeen mihin uskot,voi tapahtua!
    Otan iltarukouksiin mukaan!