Hengenvaarallista

tomppa2006

Yksi ainoa lause
voi muuttaa koko elämän

Minä rakastan sinua

Voiko luottaa
sanojaan

Voiko uskoa
lauseen sanomaan

Rakkaus on
hengenvaarallista
mutta niin on koko muukin elämä

Aidosti ja tunteella usko
vilpittömään rakkauteen
Pettymykset ja sydänsurut
hautaa ikuiseen unohdukseen

10

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p18

Monesti minäkin mietin
      voiko sanoihin luottaa.

Niitä on turhan helppo päästellä.

• *tomppa*

...niitä huiputtajia ja huijareita on vähemmän liikkeellä mitä totuuden puhujia...

Lauseen sanominen vaatii kuitenkin sen verran uskallusta, että harvemmin ihan palturia ja lööperiä puhutaan.

• Rellu.

Moi Tomppa !

Totta - yksi ainoa lause sen elämän voi muuttaa.
      Rakkaus on :)

Mutta niitä pettymyksiä ja sydänsuruja meidän
      kunkin elämään varmaan mahtuu, siitä ei pääse yli
      eikä ympäri.

Uskotaan, uskotaan :)

• *tomppa*

...mahtuu, mahtuu pettymyksiä ja sydänsuruja elämään. Lähes kaikki rakastuneet ovat myös nämä tuskat joutuneet kokemaan...

Ehkä runoni olikin vain kannustin extreame-tyyppiseen elämäntapaan? Minä tykkään.

*hymyilee*

• *tomppa*

Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!

• tomppa2006
        *tomppa* kirjoitti:

Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!

...huomasitkin, on palstalle saapunut, joku itseensä kyllästynyt palstahäirikkö, joka kirjoittelee minun nimimerkilläni...

Ikävää!

• rakkaudesta *

ihmetyttää vain tuo, kun Pettymykset on kirjoitettu isolla P:llä?
      Kun kohdalle osuu oikea rakkaus, on sillä sellainen parantava voima, siihen uskon minäkin.

• uskotko

Sinäkin tähän, no joo jääköön sanomatta
        määrääjään täällä Suomessa,kun maailmassa elää muitakin,kun hän määräilevässä persoonassaan !

• Niin,kuka osaa sanoa onko rakkaus vain sana,muitten joukossa.Luulisin,että rakkauden,sen aidon,näkee sen rakastamansa ihmisen eleistä,teoista,joku hetki on suunniteltu vain sinua varten.Käsi kädesssä hellästi.Katse silmistä.Mielestäni siinä se on.Joskus rakkaus sana on niin pelkkä "klisee",jota toistetaan vähän liiankin helposti.
      Uskon vahvasti,että monesti leikitellään ja sanotaan liian helposti rakastavansa toista,mutta sitä se sitten oikein on,pelkkä helppo sana.Joka lentää suusta.Toinen ottaa sen vakavasti,uskoo ja luottaa ja lopulta pettyy.Oikea rakastaminen ja rakkaus on tekoja ja huomioonottamista.Sellaista niinkuin palapeli,että viimeinen pala sopii vasta.
      Itse kokisin näin,koska en ole ns.vielä oikeasti rakastanut ketään.Oli se paha liitto(ohi on),ja nyt en uskoisi jos sanottaisiin minulle:"Rakastan sinua",koska se rakkaus tulee mielestäni eritavalla.Kun sen on muissa asioissa nähnyt ja vaistonnut,hei tää on oikeaa,silloin voi sanoa,ja siihen uskoa,että "minä rakastan sinua".
      Kuulostaa tyhmältä,mutta tämä nainen ajattelee näin,eikä myöskään turhaan Rakkaus sanoja jakele.Sitten,kun voin sen itse sanoa,niin silloin se on totisesti totta.Mitä mieltä muut.Näin ei varmasti niin hengenvaarallista.-Pionitar-

• eräs vaan

ei rakkautta saada. Olen kanssasi hyvin monelta osin samaa mieltä. Sanat ovat pelkkää teoriaa; osoittavat hyvää lausuntataitoa; nuori ihminen tosin joutuu tämän kaiken kokemaan ja käymään läpi, erotellen jyvät akanoista.

Rakkaus on toisen kohtaamista; hyväksyntää, läsnäoloa, myötäelämistä ja kaikki tämä ilman odotuksia.

"Runous" tässä tilanteessa lainausmerkeissä, on sinällään klisee ja sen pitääkin olla harson takaa kirjoitettua. Tässä kyseisessä aloituksessa en kuitenkaan voi käyttää sana runo, vaan tunnevirta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe