Yksi ainoa lause
voi muuttaa koko elämän
Minä rakastan sinua
Voiko luottaa
sanojaan
Voiko uskoa
lauseen sanomaan
Rakkaus on
hengenvaarallista
mutta niin on koko muukin elämä
Aidosti ja tunteella usko
vilpittömään rakkauteen
Pettymykset ja sydänsurut
hautaa ikuiseen unohdukseen
Hengenvaarallista
10
652
Vastaukset
- p18
Monesti minäkin mietin
voiko sanoihin luottaa.
Niitä on turhan helppo päästellä.- *tomppa*
...niitä huiputtajia ja huijareita on vähemmän liikkeellä mitä totuuden puhujia...
Lauseen sanominen vaatii kuitenkin sen verran uskallusta, että harvemmin ihan palturia ja lööperiä puhutaan.
- Rellu.
Moi Tomppa !
Totta - yksi ainoa lause sen elämän voi muuttaa.
Rakkaus on :)
Mutta niitä pettymyksiä ja sydänsuruja meidän
kunkin elämään varmaan mahtuu, siitä ei pääse yli
eikä ympäri.
Uskotaan, uskotaan :)- *tomppa*
...mahtuu, mahtuu pettymyksiä ja sydänsuruja elämään. Lähes kaikki rakastuneet ovat myös nämä tuskat joutuneet kokemaan...
Ehkä runoni olikin vain kannustin extreame-tyyppiseen elämäntapaan? Minä tykkään.
*hymyilee* - *tomppa*
Jos - minun kanssani kirjoitat!
Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero! - tomppa2006
*tomppa* kirjoitti:
Jos - minun kanssani kirjoitat!
Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!...huomasitkin, on palstalle saapunut, joku itseensä kyllästynyt palstahäirikkö, joka kirjoittelee minun nimimerkilläni...
Ikävää!
- rakkaudesta *
ihmetyttää vain tuo, kun Pettymykset on kirjoitettu isolla P:llä?
Kun kohdalle osuu oikea rakkaus, on sillä sellainen parantava voima, siihen uskon minäkin.- uskotko
Sinäkin tähän, no joo jääköön sanomatta
määrääjään täällä Suomessa,kun maailmassa elää muitakin,kun hän määräilevässä persoonassaan !
Niin,kuka osaa sanoa onko rakkaus vain sana,muitten joukossa.Luulisin,että rakkauden,sen aidon,näkee sen rakastamansa ihmisen eleistä,teoista,joku hetki on suunniteltu vain sinua varten.Käsi kädesssä hellästi.Katse silmistä.Mielestäni siinä se on.Joskus rakkaus sana on niin pelkkä "klisee",jota toistetaan vähän liiankin helposti.
Uskon vahvasti,että monesti leikitellään ja sanotaan liian helposti rakastavansa toista,mutta sitä se sitten oikein on,pelkkä helppo sana.Joka lentää suusta.Toinen ottaa sen vakavasti,uskoo ja luottaa ja lopulta pettyy.Oikea rakastaminen ja rakkaus on tekoja ja huomioonottamista.Sellaista niinkuin palapeli,että viimeinen pala sopii vasta.
Itse kokisin näin,koska en ole ns.vielä oikeasti rakastanut ketään.Oli se paha liitto(ohi on),ja nyt en uskoisi jos sanottaisiin minulle:"Rakastan sinua",koska se rakkaus tulee mielestäni eritavalla.Kun sen on muissa asioissa nähnyt ja vaistonnut,hei tää on oikeaa,silloin voi sanoa,ja siihen uskoa,että "minä rakastan sinua".
Kuulostaa tyhmältä,mutta tämä nainen ajattelee näin,eikä myöskään turhaan Rakkaus sanoja jakele.Sitten,kun voin sen itse sanoa,niin silloin se on totisesti totta.Mitä mieltä muut.Näin ei varmasti niin hengenvaarallista.-Pionitar-- eräs vaan
ei rakkautta saada. Olen kanssasi hyvin monelta osin samaa mieltä. Sanat ovat pelkkää teoriaa; osoittavat hyvää lausuntataitoa; nuori ihminen tosin joutuu tämän kaiken kokemaan ja käymään läpi, erotellen jyvät akanoista.
Rakkaus on toisen kohtaamista; hyväksyntää, läsnäoloa, myötäelämistä ja kaikki tämä ilman odotuksia.
"Runous" tässä tilanteessa lainausmerkeissä, on sinällään klisee ja sen pitääkin olla harson takaa kirjoitettua. Tässä kyseisessä aloituksessa en kuitenkaan voi käyttää sana runo, vaan tunnevirta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271