Melkein jokainen nainen

On teillä kuvitelmia

tällä palstalla kertoilee, että on kaunis.
Siis; kulkiessani kaduilla, hyvin harvoin näkee kauniita naisia Suomessa eli ihmettelen teidän peilejänne, miten ne voivat niin valehdella.
No, teille se kauneus on vissiin sitä, että vedetään sotamaalaus päälle ja sitten luullaan, vaikka olisi pottunokka ja karseet piirteet, että ollaan ah niin kauniita.
Minua nuorena ollessani kehotettiin menemään kauneuskilpailuihin, mutta en mene sellaiseen karjanäyttelyyn, vaikka olisi kirkkain kruunu tullut päähän.
Tasoni on sen verran korkea.
Vieläkin luullaan yli kymmenen vuotta nuoremmaksi, jopa 15 vuotta nuoremmaksi.
Se on ne piirteet ja kauniit silmät ja persoonallisuus ja oikea kaunis meikki eikä mikään sotamaalaus ja lisäksi sanoisin, että jos on pottunokka niin on pottunokka eli siinä ei sitten auta mikään meikkaaminenkaan.
En ole aikoihin nähnyt kaunista ihmistä, muuta kuin poikani ja itseni peilistä.

40

3411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas?

Eikö olekin ihanaa, kun taas saat huomiota muilta ihmisiltä? Paistaa päivä maanikonkin risukasaan, hetkisen! ;)

• missukka123

....ja ihan outo mieli kirjoittajalla. Herää kysymys, että jos on noin kaunista ja upeaa, miten riittää aika roikkua näillä palstoilla monkumassa huomiota?
        Ja jos vaikka kakku päältä kaunis....voi olla silkkoa sisältä. Kauniista tulee helposti ruma omahyväisyydellään. Niinkuin tässä käy.
        Olisi parasta, että kukaan ...ei minäkään vastaisi tällaiseen viestiin, saisi vaan jäädä vonkumaan huomiota itsekseen....
        Tehdään joukkopako!

• unohdit ne pillerisi voi va...
        missukka123 kirjoitti:

....ja ihan outo mieli kirjoittajalla. Herää kysymys, että jos on noin kaunista ja upeaa, miten riittää aika roikkua näillä palstoilla monkumassa huomiota?
        Ja jos vaikka kakku päältä kaunis....voi olla silkkoa sisältä. Kauniista tulee helposti ruma omahyväisyydellään. Niinkuin tässä käy.
        Olisi parasta, että kukaan ...ei minäkään vastaisi tällaiseen viestiin, saisi vaan jäädä vonkumaan huomiota itsekseen....
        Tehdään joukkopako!

kun ottaa kantaa rationaalisesti asioihin ja on täysin fakta-ihminen, niin heti on roikkumassa ja huomiota inisemässä.
        Tekisi mieli jo sanoa Lipposen hyvästit, eli nahkurin orsilla tavataan.
        Siis siis: MITÄ HUOMIOTA OLEN ARVON PISSIKSELTÄ NYT YRITTÄNYT SAADA. SANO LYHYESTI JA YTIMEKKÄÄSTI, KUN KERTA SIINÄ TÖRTTÖILET.
        KOHTA 1 KOHTA 1 KOHTA 3 ETC HYVIN PIETEETTISESTI JA PERUSTELUT MUKAAN HETI.

• mies30v..........

en jaksanut tuota lukea aivan loppuun, mutta näin miehenä voinpi sanoa jotta kyllä ihan kauniita naisia täällä liikkuu, toisaalta se on makuasia, minusta aika moni nainen on kaunis, toiset enemmän toiset vähemmän!

• sama.....

loppuun.

jaa peilistä vaan nähny komeita ihmisiä, ja sinä ja poikasi olitta siinä.

-kiitoksia, tämä riittää, näinhän se on! :)

-mulla muuten on pottunokka! :) murrosiässä se häiritsi oikeasti, mutta sitä on oppinut elämään! :)

hyvää kesänodotusta :)

• tai sit ei...

Se nyt on vaan korrektia sanoa jokaista kauniiksi, itseäänkin vaikka olisi ihan perseestä revityn näköinen.

Rehellisesti joudun kyllä toteamaan että tässä maassa ovat kauniit naiset ja komeat miehet todella harvassa, jos telkkaristandardeilla mitataan. Ja niillä standardeilla minä ihmiset mittaan ja joutunen eittämättä sen vuoksi vielä helvettiin.

• varmaan

on elämäsi pelastus, että olet niin kaunis poikasi kanssa ja voit sillä kehuskella tänne palstoille. Vain kumiseva vaski, helisevä symbaali...

• Saadaan selvyys asiaan

Täällä 90 % naisista väittää olevansa kauniita, mutta miksi ihmeessä minä näen erittäin harvoin kauniita naisia kaduilla ja ruokakaupoissa etc.
        Minua ei testosterooni naisena häiritse, kuten mihiä häiritsee ja he näkevät melkein kaikki naiset kauniina, koska se on kaiketi luonnon laki, jotta tähän ilmastokatastrofiinkin niitä toukkia ilmaantuisi.
        Siis testosteroni sokaisee, vain todella älykkäät ja erityisen viisaat miehet sen tunnistavat ja näkevät asian todellisen laidan ja kannattaa pistää se pimu naamanpesulle, niin siinä näkyy ne pottunokat etc kaikki muutkin kummajaiset.
        Muutaman lapsen jälkeen sitten rinnat roikkuu ja maha, se on varma, että turha on sinkkujen siellä toitottaa sitä ihmeellistä kauneuttaan.
        Minä olen äärimmäisen harvoin nähnyt kauniita naisia Suomessa, kun niitä ei näe juuri edes missikisoissa.
        Ridge Forrester nuorena-vertauksia olen saanut kuulla varsin usein pojastani ja totta se on, ei voi mitään.
        Molemmat tosi komeita ja minua luulaan aina yli kymmenen vuotta nuoremmaksi.
        Siis lopettakaa se turha kehuminen ja menkää baanalle ilman meikkiä....
        Olen ihan uteliaisuuttani vaan katsellut niitä Suomi 24:n treffikuvia ja voi kauhistus sentään, minkä näköisiä ja jos joku ääääärimmäisen harva on ihmisen näköinen, niin voi sitä vaatimustasoa, että kyllä käy suomipoikia sääliksi, mutta ulkomailla on varsinkin etelässä todella luonnonkauniita ja tummasilmäisiä ja vahvahiuksisia kaunottaria pilvin pimein.
        Suominaisten kannattaa olla hiljaa....

• maailmankiertäjä
        Saadaan selvyys asiaan kirjoitti:

Täällä 90 % naisista väittää olevansa kauniita, mutta miksi ihmeessä minä näen erittäin harvoin kauniita naisia kaduilla ja ruokakaupoissa etc.
        Minua ei testosterooni naisena häiritse, kuten mihiä häiritsee ja he näkevät melkein kaikki naiset kauniina, koska se on kaiketi luonnon laki, jotta tähän ilmastokatastrofiinkin niitä toukkia ilmaantuisi.
        Siis testosteroni sokaisee, vain todella älykkäät ja erityisen viisaat miehet sen tunnistavat ja näkevät asian todellisen laidan ja kannattaa pistää se pimu naamanpesulle, niin siinä näkyy ne pottunokat etc kaikki muutkin kummajaiset.
        Muutaman lapsen jälkeen sitten rinnat roikkuu ja maha, se on varma, että turha on sinkkujen siellä toitottaa sitä ihmeellistä kauneuttaan.
        Minä olen äärimmäisen harvoin nähnyt kauniita naisia Suomessa, kun niitä ei näe juuri edes missikisoissa.
        Ridge Forrester nuorena-vertauksia olen saanut kuulla varsin usein pojastani ja totta se on, ei voi mitään.
        Olen ihan uteliaisuuttani vaan katsellut niitä Suomi 24:n treffikuvia ja voi kauhistus sentään, minkä näköisiä ja jos joku ääääärimmäisen harva on ihmisen näköinen, niin voi sitä vaatimustasoa, että kyllä käy suomipoikia sääliksi, mutta ulkomailla on varsinkin etelässä todella luonnonkauniita ja tummasilmäisiä ja vahvahiuksisia kaunottaria pilvin pimein.

F..k you ääliö!!!Olet täysi pelle.

• Onko sulla punainen nenä?
        maailmankiertäjä kirjoitti:

nilkkaan oikein kipeästi vai....parempi pelle kuin ihan täysi aasi tai hapannaama...

• on henkisesti häiriintynyt ...
        maailmankiertäjä kirjoitti:

joka maanisina kausinaan täyttää palstan suomalaisia naisia halventavilla viesteillään. Nimittelyistä kannattaa ilmoittaa ylläpidolle, mutta muuten pääsee helpoimmalla kun antaa hänen huutaa tyhjyyteen eikä reagoi mitenkään. ei häntä kannata edes vihata, sääliä hän tarvitsee.

• Saadaan selvyys asiaan kirjoitti:

Jossakin laulussa lauletaan : "Seisoi enkeli mallina kai".
        Tämä sinun kertomasi on aikalailla outoa.
        Jokainen ihminen on omalla tavalla kaunis.Eleet ja hymyt tekevät naisesta/miehestä sen,joka jää mieleen!

Aika monen miespuolisen olen kuullut sanovan vaikka:"Se nainen hymyili niin kivasti"

Minullakin on niitä hyviä puolia!Oikeata söpöyttä,ja kuitenkin olen vähää ikääkin kartuttanut kauniisti.

Mahtaako sitten tuo pyhä raamattu kirjoittaa,että
        enkelit ovatkin miehiä.
        Sinussa näen erittäin kylmä sieluisen narsistin.

• Olet pirun kylmä narsisti
        pionitar2 kirjoitti:

Jossakin laulussa lauletaan : "Seisoi enkeli mallina kai".
        Tämä sinun kertomasi on aikalailla outoa.
        Jokainen ihminen on omalla tavalla kaunis.Eleet ja hymyt tekevät naisesta/miehestä sen,joka jää mieleen!

Aika monen miespuolisen olen kuullut sanovan vaikka:"Se nainen hymyili niin kivasti"

Minullakin on niitä hyviä puolia!Oikeata söpöyttä,ja kuitenkin olen vähää ikääkin kartuttanut kauniisti.

Mahtaako sitten tuo pyhä raamattu kirjoittaa,että
        enkelit ovatkin miehiä.
        Sinussa näen erittäin kylmä sieluisen narsistin.

sinussa erittäin kylmäsieluisen narsistin eli kuinka nyt näin kävi, että ihan sama ajatus kahdessa eri päässä....erikoinen sattuma.
        Sinusta sen verran, että olet naiiiiiivi.
        Hellanlettas sentään.
        Minä olin äiti 21-vuotiaana ensimmäisen kerran ja tuollainen oman minän narsistinen ihailu, mikä sinulla on ja täydellinen kehittymättömyys ja pikkulapsen aivojen tuotokset, aiheuttavat tässä kohta harmaita hiuksia, on kaiketi jossain vaiheessa värjättävä.
        Koska kehityt?
        Eli, kehitytkö koskaan.......

• omanlaisesi maku.

Niinkuin kaikilla muillakin. Sun makus taitaa olla vain valtavirrasta poikkeavaa, sillä minä ystävineni näen päivittäin erittäin kauniita naisia kymmenittäin ja kauniita satoja. Ja kaiken ikäisiä.

Jäi hiukan ihmetyttämään... Oletko nainen? Miksi naiskauneus inhottaa sinua noin paljon? Kateellisuutta?

Terv. Mies Treelta

Ps. Tule tänne katselemaan kauniita naisia, täällä niitä on!

• ihania ja kauniita

Joo, Tampereella on tunnetusti kauniita naisia.Kyllä Suomen neidot ovat todella kauniita.

• katsojan silmissä

Kauneus on katsojan silmissä. Minusta monessa ihmisessä on paljonkin kaunista. Se miten näet maailman riippuu sinusta itsestäni tai oikeammin sielustasi. Jos sielusi on kaunis, se näkee kauneutta myös ympärillään. Jos sielusi on musta ja ylpeä, et varmasti kauneutta näe edes suurennuslasilla. Mitä kauneutta on persoonallisuudessasi, kun et kauneutta ympärilläsi näe? On tosiaan hassua, että minä esimerkiksi näen kauniita ihmisiä joka ikuinen päivä...kauniita naisia, suloisia lapsia ja ihania miehiä. Ja kaunein ja ihanin kaikista on tietysti oma lapseni vaikka ei hänellä mitään missipiirteitä olekaan :). Ja miten komea on miesystäväni, kun hän liikkuu ryhtiselkäisenä rauhallisin hallituin liikkein :). Sotamaalaus voi olla kaunis sekin. Kaunista on vanhanajan hillitty naisellisuus, mutta kaunista voi olla myös nykynuoren synkkä goottityyli ja erityisen kauniina pidän vanhempia naisia, joilla on pitkät harmaat tai valkoiset hiukset ja jotka muistuttavat minua entisajan tietäjänaisista. Toivon, että itse voisin vanheta siten :). Kauneutta on uskallus olla erilainen kuin muut!!

• tavallinen nainen

Katselin muutamia naisten profiileja. Tosi kauniita ovat. Miten ihmeessä sinkkuja ja miten ihmeessä miesystäväni alunperin edes viitsi ottaa minuun yhteyttä, kun noin kauniita naisia on saitti pullollaan. Mutta hyvä että otti yhteyttä, kun on niin komea ja ihana :).

• Naiset on kauniita

Hmm.. mistäköhän moinen toisten naisten mollaaminen johtuu? Onko miehesi alkanut katsella nuorempia naisia? Koetko heidät uhkana? Itse olen sinkkunainen, sinut itseni kanssa ja pidän kanssasisariani luojan luomina hurmaavina olentoina, en kilpailijoina, koska tiedän oman markkina-arvoni.Olen sinkku, vientiä riittää, joten suon saman ihailun muillekkin. Toivottavasti vapaudut tuosta kamalasta katkeruudesta, se varmaan syö sun viehätysvoimaasi aika rankasti.

• Todella onnellinen

ole sinun vanhanpiian kanssa halunnut mennä naimisiin.
        Minä onneksi löysin aviomieheni 18-vuotiaana ja liitto on aina vain parantunut ja parantunut ja katkera en voi olla mistään, koska kaikki asiat ovat menneet paremmin kuin hyvin eli sain jopa lapset heti avioiduttuani ja en tyttöjä, koska niitä en halunnut.
        Vielä yksi kysymys tiivistettynä: Miksi kukaan mies ei ole huolinut sinua aviopuolisokseen?
        Siitä, koska olet niin katkera ja itseesi käpertynyt vanhapiika, johtuu se, että kukaan mies ei sinua vakavasti ota eikä halua kanssasi elää ja saada lapsia.
        Vai oletko jätetty ja petetty, koska olet niin sairaan kateellinen ja pahansuopa?
        Mieheni ei ole koskaan katsellut nuorempia, koska hän rakastaa vain minua ja päinvastoin ja minä olen häneen nähden nuori ja erittäin núorekas ja meillä ei ole sellaista suhdetta, jossa katseltaisiin avioliiton ulkopuolisia henkilöitä.

• Olen täysin pöyristynyt teistä
        Todella onnellinen kirjoitti:

Minä onneksi löysin aviomieheni 18-vuotiaana ja liitto on aina vain parantunut ja parantunut ja katkera en voi olla mistään, koska kaikki asiat ovat menneet paremmin kuin hyvin eli sain jopa lapset heti avioiduttuani ja en tyttöjä, koska niitä en halunnut.
        Vielä yksi kysymys tiivistettynä: Miksi kukaan mies ei ole huolinut sinua aviopuolisokseen?
        Siitä, koska olet niin katkera ja itseesi käpertynyt vanhapiika, johtuu se, että kukaan mies ei sinua vakavasti ota eikä halua kanssasi elää ja saada lapsia.
        Vai oletko jätetty ja petetty, koska olet niin sairaan kateellinen ja pahansuopa?
        Mieheni ei ole koskaan katsellut nuorempia, koska hän rakastaa vain minua ja päinvastoin ja minä olen häneen nähden nuori ja erittäin núorekas ja meillä ei ole sellaista suhdetta, jossa katseltaisiin avioliiton ulkopuolisia henkilöitä.

Olemme olleet vuosikymmeniä naimisissa eikä kumpikaan ole rakastanut ketään muuta kuin omaa rakasta aviopuolisoa.
        Pelkkä seksi on vain tyhmien ihmisten hommaa.
        Se on tarkoitettu vain täydentämään aviosuhdetta ja lasten saamiseen.
        En ymmärrä naisia, jotka juoksevat seksin perässä, johan sille harakatkin nauraa....haha

• Kraaks
        Olen täysin pöyristynyt teistä kirjoitti:

Olemme olleet vuosikymmeniä naimisissa eikä kumpikaan ole rakastanut ketään muuta kuin omaa rakasta aviopuolisoa.
        En ymmärrä naisia, jotka juoksevat seksin perässä, johan sille harakatkin nauraa....haha

• tasapainoinen ihminen
        Todella onnellinen kirjoitti:

Kuulostat todella katkeralta. Kysymys;
        1.Jos olet onnellisesti naimisissa, mitä teet tällä palstalla?
        2. Kehuin muita naisia ihaniksi, millä perusteella olen sinusta katkera.

Mietin hetken, että ehdottaisin sinulle palstan vaihtoa, mutta toteanki; tulla asenteella et takuulla elä onnellisessa liitossa joten kuulut varmasti pian tänne smeidän sinkkujen joukkoon.

Mutta kun sinusta tulee sinkku, älä tule kylvämään tänne katkeruuttasi. Pahansuopaisia ihmisiä on tarpeeksi, ei heidän seurassaan kukaan jaksa olla. Hyvää jatkoa.

• tasapainoine
        Olen täysin pöyristynyt teistä kirjoitti:

Jos mielestädsi seksi on tarkoitettu lähinnä lasten tekoa varten, voin kuvitella, että et kyllä mietäsi juurikaan tyydytä. Mutta onnea pitkään liittoon, hienoa jos olet saanut pidettyä miehesi itselläsi, sehän tuntuu olevan sinulle itsearvostuksen mittari. Terveisin onnellinen sinkku, joka ei ole ottanut ensimmäistä ehdokata :)

Huom.liikumme niin eri vuosikymmenillä kirjoituksestasi päätellen, että ymmärrän katkeruutesi. Olen vielä nuori ja nätti, entä sinä??

• Oletko täysin pettynyt ja t...
        tasapainoine kirjoitti:

Jos mielestädsi seksi on tarkoitettu lähinnä lasten tekoa varten, voin kuvitella, että et kyllä mietäsi juurikaan tyydytä. Mutta onnea pitkään liittoon, hienoa jos olet saanut pidettyä miehesi itselläsi, sehän tuntuu olevan sinulle itsearvostuksen mittari. Terveisin onnellinen sinkku, joka ei ole ottanut ensimmäistä ehdokata :)

Huom.liikumme niin eri vuosikymmenillä kirjoituksestasi päätellen, että ymmärrän katkeruutesi. Olen vielä nuori ja nätti, entä sinä??

ottanut ensimmäistä ehdokasta.
        Viisi ensimmäistä oli suoraan sanoen pelkän seksin perään, johon en tietenkään ryhtynyt enkä edes seurustelemaan.
        Sitten tapasin oman rakkaan gentlemannini ja jos teidän kovaan päähänne on vielä taottava, että minulla on kolme ammattia ja pidän todella arvossa sitä, että on onnellinen avioliitto, jossa molemmat rakastavat toisiaan ehdoitta, niin kovasti ihmettelen.
        Taitaa kateus pistää nokkansa perheeseemme, mistä muustakaan se voisi johtua.
        Olen kyllä ehtinyt elämässäni nähdä miehiä, jotka ovat todella surkeita, omaan napaan tuijottavia tai täysin kusipäitä.
        Koska molemmat rakastuimme toisiimme ja olemme voineet toisiame kunnioittaa ja rakastaa, niin miksi emme olisi yhdessä. En tajua.
        Lisäksi halusin lapsillemme todella kunnollisen ja hyvä isän, jotta geneettinen perimä olisi kohdallaan, eikä tulisi huumausaineitten ja alkon käyttäjiä tai rikollisia.
        Järki ja tunne yhdessä ja tietysti rakkaus, siinä avaimet onnelliseen liittoon ja ensin täysin toisen tutustumiseen edes pari vuotta ja sitten vasta avioliitossa se rakkausseksi on mukana ja voin sanoa, että sitä on ollut paljon.

• Et ole balanssissa tippaakaan
        tasapainoinen ihminen kirjoitti:

Kuulostat todella katkeralta. Kysymys;
        1.Jos olet onnellisesti naimisissa, mitä teet tällä palstalla?
        2. Kehuin muita naisia ihaniksi, millä perusteella olen sinusta katkera.

Mietin hetken, että ehdottaisin sinulle palstan vaihtoa, mutta toteanki; tulla asenteella et takuulla elä onnellisessa liitossa joten kuulut varmasti pian tänne smeidän sinkkujen joukkoon.

Mutta kun sinusta tulee sinkku, älä tule kylvämään tänne katkeruuttasi. Pahansuopaisia ihmisiä on tarpeeksi, ei heidän seurassaan kukaan jaksa olla. Hyvää jatkoa.

naimisissa 40 vuotta, joten ei ole aikomusta tulla sinkkujen joukkoon.
        Sinkku on henkilö, joka asuu yksin, eikä ole ollut naimisissa ja hänellä ei ole lapsia.
        Minulle on ihan sama se, mitä sinä meidän onnestamme ajattelet, koska ihan itse tiedämme onnemme ja se on täydellinen.
        Itse sinä et ole balanssissa sitten ollenkaan, joten kehotan sinua hakemaan lähetteen mielisairaalaan.
        Olet tosiaan sen tarpeessa.
        Hylätty ja jätetty ja olet alapäästä sen suhteen rakentamisen aloittanut eli miesten mielestä ja omasta mielestänikin olet täysi huora.

• Samaa mieltä

Otit tärkeän aiheen puheeksi.

"Melkein jokainen nainen tällä palstalla kertoilee, että on kaunis. Siis; kulkiessani kaduilla, hyvin harvoin näkee kauniita naisia Suomessa eli ihmettelen teidän peilejänne, miten ne voivat niin valehdella."

Samaa mieltä. Todella harvoin näen kauniita naisia vaikka liikkuisin isommissakin kaupungeissa, Helsingissä, Turussa, Tampereella jne...

Vastaus tähän ristiriitaan on mielestäni selvä. Sanat "komea" ja "kaunishan" vaikuttavat ensiajatuksella synonyymeiltä, ensin mainittua käytetään hyvännäköisestä miehestä ja viimeksi mainittua hyvännäköisestä naisesta.

Juttu ei ole kumminkaan niin yksinkertainen. Ne kriteerit joita miehille asetetaan jotta heitä voidaan sanoa komeiksi on paljon korkeemmat kuin naisilla joita voidaan sanoa kauniiksi. Naiset sanovat komeaksi vain miestä, joka on harvinaisen komea ja joka on sitä ihan selvästi. Mutta miehet voivatkin sanoa kaikkia sellaisia naisia kauniiksi joita he haluaisivat panna. Tai sitten sellaisia naisia myös jotka ovat vain nättejä.

"Kaunis" ei siis oikeastaan kerro naisesta vielä yhtään mitään, jos siis nainen sanoo itseään kauniiksi esim. netissä ilman kuvaa niin en usko häntä kun taas "komea" kertoo miehestä että tämän todennäköisesti on tavallista komeampi.

Jos ajatellaan sanaa "kaunis", sehän on yleissana. Luonto on kaunis, maalaus on kaunis, pilvet ovat kauniita jne.. "Kaunis" kärsii syntymäinflaatiosta: se on sana joka oli susi jo syntyessään. "Kaunista" käytetään joka naisesta joka ei ole ruma ja/tai joka on perusnätti ja sen perusteella valtava määrä naisia on mukamas kauniita.

Jotta naiset voivat sanoa jotain miestä komeaksi tämän täytyy olla ihan selvästi komea. Naiset eivät sano useinkaan komeaksi tavallista miestä.. paitsi jos tämä on heidän oma miehensä mutta se onkin ihan eri asia. "Komea" on siis sana jota käytetään hyvin harkitusti; se merkitsee jotain ja sillä on painoarvoa. Kun naiset sanovat jotain miestä komeaksi hän usein onkin tavallista komeampi.

Meikkien avulla tavallinenkin nainen näyttää kauniilta. Itse en välitä meikatuista naisista koska haluan naiselta luonnollista kauneutta. Naisethan vaativat aina itse että miesten täytyy olla mahdollisimman aitoja myös ulkonäkönsä suhteen, ei mitään turhaa kikkailua hiusten tai vaatteiden kanssa. Miksi siis naiset ärähtävät kovaan ääneen heti jos miehet vaativat samaa naisilta?

Meikattu nainen on minulle sama kuin "nainen josta en voi kiinnostua vakavammin ennenkuin näen hänet ilman meikkiä". Tottakai kiinnostun naisista kunhan he eivät ole meikanneet vahvasti. Mutta vakavaaan kiinnostukseen tarvitaan se että tiedän minkänäköinen nainen oikeasti on. Enhän minä halua ostaa "sikaa säkissä"! Minulle siis meikattua naista ei ole oikeasti olemassa, se on pelkkää harhaa, jonka nainen on meikeillä saanut aikaiseksi. En tajua miehiä jotka innostuvat naisista jotka ovat meikattuina kauniita.. eihän meikattu ulkonäkö ole sen naisen oma ulkonäkö!

• -dreamer-

"Jotta naiset voivat sanoa jotain miestä komeaksi tämän täytyy olla ihan selvästi komea. Naiset eivät sano useinkaan komeaksi tavallista miestä.."

Höpöhöpö,mielestäni juuri nämä "tavalliset" suomalaiset miehet ovat komeita. Söpöjä.. Seksikkäitä..
        Minua taas ei sytytä yhtään joku "kiiltokuvapoika",jolla on hiukset täynnä geeliä ja olemus kuin maailmanvalloittajalla. Itsetuntoa tietty pitää jonkun verran olla,muttei tyyliin "saan kenet haluan,olen komein"

Eli kyllä minä ainakin voin kehua montaakin miestä komeaksi,ja ilman,että olisin häneltä mitään vailla. Esim: monet kaljut miehet saa hymyn huulille,tai tummahiuksiset..
        Tai jos mies on hauska,ja saa minut nauramaan,se iloisuus ja huumori tekevät miehestä komean.

• --------
        -dreamer- kirjoitti:

"Jotta naiset voivat sanoa jotain miestä komeaksi tämän täytyy olla ihan selvästi komea. Naiset eivät sano useinkaan komeaksi tavallista miestä.."

Höpöhöpö,mielestäni juuri nämä "tavalliset" suomalaiset miehet ovat komeita. Söpöjä.. Seksikkäitä..
        Minua taas ei sytytä yhtään joku "kiiltokuvapoika",jolla on hiukset täynnä geeliä ja olemus kuin maailmanvalloittajalla. Itsetuntoa tietty pitää jonkun verran olla,muttei tyyliin "saan kenet haluan,olen komein"

Eli kyllä minä ainakin voin kehua montaakin miestä komeaksi,ja ilman,että olisin häneltä mitään vailla. Esim: monet kaljut miehet saa hymyn huulille,tai tummahiuksiset..
        Tai jos mies on hauska,ja saa minut nauramaan,se iloisuus ja huumori tekevät miehestä komean.

Kaljut, tummat ja iloiset. Olet oikeassa. Siinä on komeuden ainekset :). Hyvä ryhtikin jo tekee komeaksi. Kasvonpiirteet ovat ihan sivuseikka. Ja olen kanssasi samaa mieltä siinä, että usein "tavallisemmat" miehet saavat sydämen sykähtämään...ei ne kiiltokuvapojat. Ja se vasta miehen seksikkyyttä lisää, että osaa ainakin jonkin verran remonttihommia ja muita miehisiä puuhia, eikä arastele ruumiillista työtä.

• ---------

"Naisethan vaativat aina itse että miesten täytyy olla mahdollisimman aitoja myös ulkonäkönsä suhteen, ei mitään turhaa kikkailua hiusten tai vaatteiden kanssa."

Hupsista. Taitaa olla luulo. Tykkään siitä, että mies laittaa vaatteillaan itsensä hyvännäköiseksi. Tai koruilla vaikka. Muutenkin mielestäni ihminen ei ole kovin kaunis alastomana eli kyllä ne vaatteet ja tyyli miehen tekee!! Vaikka olis miten komia mies mutta pukeutuu siten että en tykkää, niin en sitten tykkää.

• Ruvetkaa kaljunkiillottajaksi
        -------- kirjoitti:

Kaljut, tummat ja iloiset. Olet oikeassa. Siinä on komeuden ainekset :). Hyvä ryhtikin jo tekee komeaksi. Kasvonpiirteet ovat ihan sivuseikka. Ja olen kanssasi samaa mieltä siinä, että usein "tavallisemmat" miehet saavat sydämen sykähtämään...ei ne kiiltokuvapojat. Ja se vasta miehen seksikkyyttä lisää, että osaa ainakin jonkin verran remonttihommia ja muita miehisiä puuhia, eikä arastele ruumiillista työtä.

Afrikasta tumma, kalju ja iloinen, niin luulen, että kauaa ei sellaista kukaan katsele, paitsi tietysti suomipissikset.
        Niille kelpaa juuri se, mitä minkään muun maan naiset eivät voisi edes ajatella.
        Siis kammottavat, joka suhteessa.
        Kuinka kauan, arvon fröökynät, teidän kanssanne joku kalju jaksaa olla iloinen?

• mies ja korut?
        --------- kirjoitti:

"Naisethan vaativat aina itse että miesten täytyy olla mahdollisimman aitoja myös ulkonäkönsä suhteen, ei mitään turhaa kikkailua hiusten tai vaatteiden kanssa."

Hupsista. Taitaa olla luulo. Tykkään siitä, että mies laittaa vaatteillaan itsensä hyvännäköiseksi. Tai koruilla vaikka. Muutenkin mielestäni ihminen ei ole kovin kaunis alastomana eli kyllä ne vaatteet ja tyyli miehen tekee!! Vaikka olis miten komia mies mutta pukeutuu siten että en tykkää, niin en sitten tykkää.

tyypillinen suomalainen vanhapiikaluonne.
        Korut eivät ihan ensiksi tule mieleen miehekkäästä miehestä, ehkä homosta, mutta ehkä se juuri sulle passaakin. huh huhhhhhuhhhhh

• fffffffff
        mies ja korut? kirjoitti:

tyypillinen suomalainen vanhapiikaluonne.
        Korut eivät ihan ensiksi tule mieleen miehekkäästä miehestä, ehkä homosta, mutta ehkä se juuri sulle passaakin. huh huhhhhhuhhhhh

elämä. Oot koko pääsiäisen vittuillu kaikille sinkkupalstalla. Muut viettää pääsiäisen perheidensä kanssa...sä kykit netissä. Saat rumilus syövän vielä. Kato pahaa karmaa tollanen mölötys...

Tietääkö sun perhe sun "harrastuksesta"? Jos tietää ja hyväksyy niin ne on tasan samaa saastaa kun säkin. Paitsi....oikeestihan sä varmaan istut pehmustetussa huoneessa ja ne "taulut" mitä sä kirjoitat on kirjoitettu ulosteellas sen huoneen seinille...

Anna ihmisten olla, ämmä. Sä olet niin turha ihminen että...

• Älä kiertele
        -dreamer- kirjoitti:

"Höpöhöpö,mielestäni juuri nämä "tavalliset" suomalaiset miehet ovat komeita. Söpöjä.. Seksikkäitä.. Minua taas ei sytytä yhtään joku "kiiltokuvapoika",jolla on hiukset täynnä geeliä ja olemus kuin maailmanvalloittajalla. Itsetuntoa tietty pitää jonkun verran olla,muttei tyyliin "saan kenet haluan,olen komein""

Tyypillinen naisen vastaus: "Joo mua ei kiiltokuvapojat kiinnosta hyi yöks!"

Ei täs mistään kiiltokuvapojista ole puhutukaan. Varmasti sinäkin lähtisit komean miehen matkaan heti jos tämä vain on muuten fiksunoloinen, joten turha lässyttää muuta.

• Älä kiertele
        -------- kirjoitti:

Niin mikä helvetti se kiiltokuvapoika oikein on? Jos käy parturissa säännöllisesti, laittaa geeliä hiuksiin, värjää hiuksiaan, pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin niin on kiiltokuvapoika? Hohoo! Vetäkää kuivat siinä tapauksessa jollei itsestään huolta pitävä mies teille kelpaa! :D

• Älä kiertele
        --------- kirjoitti:

"Muutenkin mielestäni ihminen ei ole kovin kaunis alastomana eli kyllä ne vaatteet ja tyyli miehen tekee!!"

Oletko samaa mieltä myös naisista, eli alaston nainen ei ole kaunis?

• x-tc

Sä oot ihan selvästi parempi ihminen kun me muut

• Edestä löytyy varmasti

kun huomasit.
        En jaellut kenellekään enkä ennen kuin pappi oli sanonut amen.
        Siis hyvä kun tajusit asian.
        Muutenkin olen hyvin aikaansaapa henkilö, enkä ole tuhlannut aikaani joutavuuksiin.
        Olen täysin tyytyväinen itseeni ja koko ajan ponnistelen eteenpäin.
        Sille atomikadun juopolle tässä vielä viesti:
        Sossun luukut toivottavasti menevät vielä kiinni, ettei tartte sen sontaläjän viinanjuontia maksella.
        Verovaroillamme olisimme nytkin, jotka jouduimme luovuttamaan Suomen valtiolle eli juopoille myös ja muuten ympäri kylää jakaville naisille, ostaa monta asuntoa....mitäs siihen sanot?
        Tosin en halua tätä idioottimaista palstaa enää edes katsoa, ei suomalainen nainen voi olla noin laho, jossakin on raja.
        Edestä löytyy, muistakaa mitä sanoin,,,löytyy varmasti.

• En ole jaellut koskaan
        Edestä löytyy varmasti kirjoitti:

kun huomasit.
        En jaellut kenellekään enkä ennen kuin pappi oli sanonut amen.
        Siis hyvä kun tajusit asian.
        Muutenkin olen hyvin aikaansaapa henkilö, enkä ole tuhlannut aikaani joutavuuksiin.
        Olen täysin tyytyväinen itseeni ja koko ajan ponnistelen eteenpäin.
        Sille atomikadun juopolle tässä vielä viesti:
        Sossun luukut toivottavasti menevät vielä kiinni, ettei tartte sen sontaläjän viinanjuontia maksella.
        Verovaroillamme olisimme nytkin, jotka jouduimme luovuttamaan Suomen valtiolle eli juopoille myös ja muuten ympäri kylää jakaville naisille, ostaa monta asuntoa....mitäs siihen sanot?
        Tosin en halua tätä idioottimaista palstaa enää edes katsoa, ei suomalainen nainen voi olla noin laho, jossakin on raja.
        Edestä löytyy, muistakaa mitä sanoin,,,löytyy varmasti.

En ole jaellut koskaan ja aloitin avioelämän vasta kun pappi sanoi amen ja mieheni on ollut aina täysin uskollinen rakkaalle vaimolleen.
        Siis tässä faktat.

• singles

Melko terävä huomio...

• ALOITTAJA

kaikki se mistäolet tarinoinut.Säästyy moni hermostumiselta sun provoista. Tai kirjoita kirja,sulla on mielikuvitus hyvin hallussa :)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe